Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 02/21/16 in all areas
-
7 points
-
astazi am primit vesti bune de la Dl. Ing. Sef NEO ... bordul 6WB a fost comandat si este pe drum , sa speram ca ajunge pana miercuri pentru ca de miercuri seara masina ramane la Dl. Doctor Ilie pentru a rezolva problemele de ordin mecanic : - cruce cardanica ( swivel joint - 32306859833 ) - OE - 3L ulei pentru diferentiale ( 1.5L in fiecare - Hypoid Axle Oil G1 ) - OE - bucsi bara stabilizatoare Dynamic Drive - OE - 2 kituri simeringuri diferential spate - OE - rola fixa - OE - garnitura termoflot - OE - lichid de servo CHF11S - FEBI - antigel - OE + geometrie punte spate http://s23.postimg.org/j28iuf9ez/DSC_0291_Medium.jpg4 points
-
3 points
-
3 points
-
Dupa aproape 2 luni de la incident, nici in momentul de fata nu mi s-a rezolvat in niciun fel problema sau nici macar nu am primit vreun telefon care sa concluzioneze in vreun fel teapa pe care mi-am luat la dl Teile. Ca sa fac publice anumite lucruri, pentru codare si instalarea firelor pentru scaunele active, mi s-au cerut 1300 lei, bani pe care i-am platit din prima fara sa comentez ca e mult sau putin. In momentul in care am desfacut scaunele, sa verific ce a facut service-ul cochet de mai sus am descoperit ce a povestit Dragos in postul anteior. Pentru asta mi s-a luat suma de mai sus, dar eu totusi am plecat cu scaunele nefunctionale, eroare de airbag, etc.Mai mult, mi s-a facut pierdut un modul de DSC pe care nu il gasesti nicaeri in Romania si pe care a trebuit sa mi-l cumpar din nou, dand 150 eur din buzunar (in afara de cei 150 pe care i-am platit prima data). Pentru partea de instalare CIC mi s-a perceput suma de 300 lei, de asemenea platita in avans, si m-am ales cu un cic activat prin script care nu se poate updata, rama de langa schimbator taiata cu stanga, pe care a trebui sa o schimb cu alta (a costat 300 de lei). Pilotul automat mi s-a montat pe masina si mi s-a cerut o suma aberanta pe el, cat si pe plasticul din jurul coloanei. Plasticul din jurul coloanei este cojit si zgariat, luat de pe o masina din curtea lui Alex. Cand au montat aceste lucruri, mi s-au rupt toate clipusrile de la bucata de piele care acopera coloana de la volan. Pilotul automat nu a funcitonat nicioadata, mai mult, mi s-a recomandat sa-mi schimb ceasurile cu unele de facelift. Nu vreau sa ma repet. Dupa toate aceste lucruri Alex a avut nesimtirea sa sustina ca el decide sa ii creada pe oamenii lui care sustin ca au facut treaba fara probleme. Din acest motiv, voi face o plangere la politie pentru inselaciune, furt si pentru distrugerea bunului propriu. Ca sa fie treaba pana la capat, voi face si o reclamatie catre autoritatea competenta pentru ca pretinde bani in numele firmei si nu emita bon fiscal si factura pentru suma pretinsa. NU voi mai raspunde la niciun telefon din partea lui, ca sa fie oficial si nu ma mai intereseaza nicio varianta de negociere. Nu sunt bataia de joc a nimanui si nu accept ca un service care isi prezinta serviciile pe un forum sa isi permita sa isi bata joc si de altii. Daca vreti sa va simtiti tratati ca mine, mergeti la el.3 points
-
Chiar ma miram ca nu au aparut comentarii de genul. Explica-mi cum ai venit tu cu pretul de 10.000 ( pret la care deja trebuie sa visez..gen..poate apare vre-un prost care sa dea 10.000) . Am dat 11.500 pe masina, am mers cu ea 8000km, am schimbat tot ce e mai sus enumerat. Cu tot ce am investit in ea m-a dus in 13.300eur aporx. O pierdere de 1000-1300 eur pt 8000km. Majoritatea piselor le-am schimbat in noiembrie parca..inainte sa plec in concediu de 1 dec prin tara. Da. masina are power reduction, care e problema ? Este motorul de 143 cai, nu cel de 136. Se anuleaza la Bavaria cu 200 lei..o avere, asta era problema. Si nu in ultimul rand ..cat tupeu ai tu sa imi faci mie pretul la masina, tu care vroai pe a ta 10.000 si avea mai multi km, navi mica, manuala, fara piele. Peste tot pe forum cand apare cineva sa cumpere un e90 cu 10.000 sariti de c*r in sus ca la banii aia iei o coaja, sau mai bine un logan si ca masinile bune si ingrijte costa.. Cand apare una ingrijita ...ai prins ideea.3 points
-
sa gresesti e omeneste! nici mie nu mi iese totul din prima si mai fac greseli din graba sau oboseala DAR sa legi un fir de K BUS de la scaun pana la consola din 3 bucati, sa i faci nod si sa l dai cu banda PVC (la noduri) .......e bataie de joc. ti a fost lene sa bagi firul prin camasa aia de tine firele, l ai tras pe deasupra ->lene si/sau bataie de joc sa legi firele de perdeluta la butonul de SPORT (pentru ca ala avea pinul -> incompetenta. nu ai fost in stare sa citesti o diagrama sa vezi ca defapt perdeluta era pe o a 3 a mufa..... x14058 si x14056 sunt doua mufe diferite. tu nu ai gasit mufa x14058 in spate la panou ( pentru ca doar panourile de pe masini cu perdeluta si/sau coloana volan reglabila au mufa aia, bineinteles ca tu nu stiai asta) asa ca ai legat firele pe pinii 7 si 8 de la mufa x14056 unde era butonul SPORT (pin ...........jalnic !!!!! http://s30.postimg.org/66eo07i41/Screen_Shot_2016_02_05_at_23_47_05.png http://s7.postimg.org/57mrzhrzf/Screen_Shot_2016_02_05_at_23_51_15.png lucratura ca a ta nu am vazut nici la marele "CutiuțĂŁ" din Rm.Valcea ( cei din valcea stiu prea bine despre cine e vb). Imi pare rau ca nu am facut cateva poze sa le pun aici sa vada toti cat de "cochet" lucrezi !!! la capitolul technic (electrica-electronica) esti varza si ar fii bine sa nu te mai bagi pentru ca nu e domeniul tau. daca stii mecanica, foarte bine, ramai acolo, insa nu ti bate joc de lucrurile oamenilor! parerea mea e ca tu ori esti prea praf la capitolul tehnic, ori iti bati joc de oameni cu o nesimtire crasa. mi e frica sa nu fii cumva pe la mijloc........ ce sa zic! mergeti la "~~~Probabil cel mai cochet Service " mini showroom " Specializat BMW~~~ " - bataia de joc e garantata!!! pe banii vostrii!!! PS: ai invatat si tu ceva nou acum! sper sa nu ti mai calce nimeni pragul. vorba multa si ieftina, vrajeala ieftina, treaba facuta la misto!!!!3 points
-
Gata, ai intrat in bransa? Daca are "navi mare" se da ca painea calda. Scuze, dar nu m-am putut abtine. :-)3 points
-
nu inteleg de ce majoritatea asociaza motorul mare in mod automat cu viteza, eu cam la fel merg si cu 2.0d si cu 3.0d, prefer insa pe cel din urma pentru rafinamentul sau si pentru confortul psihic dat de rezerva de putere suficienta in situatiile in care am nevoie sau cand chiar am chef de putina mai multa adrenalina, pana la urma in zilele noastre cu 150 merge si Logan-ul sau oricum majoritatea masinilor, dar acceleratia de la viteza aia in sus sau pana acolo si senzatia de "relaxare" a motorului la vitezele mari e mai mare la un motor cu o cilindree pe masura. La mine am observat ca merg mai calm cu o masina cu un motor mare decat cu una cu motor mic, probabil pentru ca stiu ca nu are rost sa demonstrez ceva, daca te uiti in trafic de obicei cei ce forteaza depasirile sunt cei cu motoare mici, din dorinta poate de a demonstra ca si al lui poate, asta e doar o concluzie personala bazata si pe propria-mi experienta.3 points
-
2 points
-
daca merita facuta operatiunea eu as face-o doar cu schimbarea intregului plafon. plafonul cu trapa are si o intaritura pe care masinile fara nu o au. cu siguranta este f importanta intaritura aia in caz de impact.. trebuie mare grija si la furtunasele de scurgere ale apei de la trapa. la fel cum trebuie schimbat si modulul de confort plus evident legarea comenzilor de la trapa..... sincer, nu mi-as bate capul desi recunosc trapa este o dotare fff misto.2 points
-
Tragi din punga? Eu zic sa iti cauti un serie 1,120d resoftat=330d/535d (am nimerit logica?). De fapt nu,ia-ti o motocicleta sa ne spui cum echivaleaza cu un M52 points
-
logan 1.6 16 105 cp dus la 270 cp de el (fara partea de calculator si softul necesar, alea au fost facute la bucuresti)2 points
-
2 points
-
Pe cat esti de arogant, pe atat esti de penibil. Poate ai fix cat iti trebuie dar iti lipsesc aia 7 ani...2 points
-
2 points
-
2 points
-
O sa iasa, tai tavanu cu tot cu trapa. 20 cm in jurul ei. si iese ca la carte. iti iei tavanul interior de la una cu trapa si gata. vopsesti si ca de fabrica. nu se merita.... aia e clar. doar daca ai tu ceva fetisuri se poate face.2 points
-
Ma minunez de unii colegi de forum..... Nu știu exact care e motivul, poate plictiseala, sau nevoia de a ieși in evidentĂŁ; pentru ca e suficient sa apara o mașina la vânzare, si imediat apar critici de toate felurile. Care e problema mea sau a altora care este prețul cerut pentru o mașina, atâta timp cât nu ne numĂŁram printre cei care cĂŁutam o mașina? Poate cere omul cât vrea pe bunul sau, pentru ca doar el știe cât valoreazĂŁ mașina pentru el. Iar dacĂŁ va vedea ca nu sunt doritori va reduce prețul sau va aștepta in continuare. Cine e interesat intr-adevĂŁr, va pune mâna pe telefon si va suna. Consider comentariile de genul " ceri prea mult; in alta parte e mai ieftin", drept rĂŁutĂŁți gratuite fĂŁrĂŁ valoare. Dar asta e pĂŁrerea mea si fiecare e liber sa aibĂŁ o parere2 points
-
Lasa-l asa linistit, nu este nici o problema; singurul risc daca ai prea mult ulei este sa incaepa sa balboteze arborele in ulei, insa baia de M50 este foarte mare si ar trebui sa bagi cativa litrii buni ca sa ajunga pana acolo; ca idee, la fiecare schimb mai raman in motor cam 1.5l de ulei vechi, eu la mine dupa ce am refacut motorul ( curatat absolut tot uleiul si toate depunerile ) am bagat 7 litri si este la jumate intre minim si maxim, deci intra 7.5 litri. PS: cei care spun ca influenteaza nivelul din baie presiunea uleiului nu stiu cum functioneaza sistemul de ungere; presiunea este aceeasi si cu 2L de ulei si cu 6 litrii, atat timp cat sorbul nu "trage in gol" , adica nu ramane fara ulei in baie ai presiune buna de ulei, ungerea se face exclusiv cu uleiul "pompat de pompa" , nu prin balbotaj la M50-M52-M54.2 points
-
Parca tot mai des vad pe forum, care ar trebui sa insemne o comunitate, discutii despre oameni care ii judeca pe altii, si isi dau cu parerea despre ce e bun sau rau, ieftin sau prea scump...pe banii altora. Asta cu ai o masina premium si nu te uiti la bani, am mai spus-o, mi se pare cea mai mare aberatie.2 points
-
Stimate Alex, ce scrii tu acolo suna frumos, profesional, profesionist, cum vrei tu. Din pacate, pentru clienti conteaza faptele. A gresi e omeneste, a recunoaste ca ai gresit e un pas in fata. Daca doar scriem vorbe frumoase, pe mine nu ma incanta cu nimic. Da-mi (da-ne) noua care suntem clientii dificili solutii si lucrurile sunt in directia buna. Un alt client mai hotarat, nu ca mine, iti facea 100 de reclamatii pana acum si te trezeai cu toate problemele din lume. Eu personal nu am interesul sa fac rau nimanui, mai mult, daca vroiam sa fac rau o faceam de la prima intamplare cu ceasurile. Si nu, nu am mai revenit la tine sa cercesc cei 200 de lei pentru ca ti-am mai spus ca problema nu era de bani, era de gest si de faptul ca ceasuri de 4.6is sunt extrem de rare si foarte greu de gasit, eu personal cautand luni de zile pana sa le gasesc in Germania. Acum, la intamplarea doi vin sa cersesc bani, pentru ca pentru un singur fir de CAN tras din modulul de scaune pana in modulul de DSC mi-ai cerut o suma enorm de mare pe care nu o voi face publica ca sa nu-ti stric viitorul firmei, pe care am acceptat-o si am si platit-o. Cand am plecat de la tine am plecat fara nimic functional, lucru pe care ti l-am semnalat si discutat cu tine. Cand am fost la un om pregatit sa rezolve problemele nerezolvate de voi mi-a aratat halul in care un singur fir de CAN a fost tras din 3 bucati individuale de fir si 3 bande izolir....,macar daca cele 3 bucati ar fi fost lipite cu fludor si pistol de lipit.... Omul, prietenul, amicul care m-a ajutat, Dragos (SKW) a muncit 2 zile sa repare lucrurile facute de voi....fara sa vrea sa-ti faca rau in vreun fel.... Daca ai sta 2 minute sa-l asculti despre ce inseamna sa lucrezi profesionist, ai avea multe de invatat. Carpeli putem face toti. Mai mult, firele pe care trebuia sa le tragi ca sa mearga totul bine erau mai multe la numar, vreo 3 chiar....de aceea nu mergea functia de activ. Clima mergea doar pe turatie minima...4 trepte de la clima erau nefunctionale...pilotul nu a mers niciodata...sa nu mai zic ca ma puneai sa cumpar ceasuri pentru a face pilotul functional...samd. Pentru mine asta e nestiinta si experimente pe banii clientilor la bani de reprezentanta. Sa-ti aduc aminte ca mi-ai spus ca plasa din scaunul dreapta nu functioneaza si o sa-mi codezi scaunul pe vin de america sa nu mai citeasca plasa? Afla ca era doar mufa scoasa si nimic altceva... Iti aduci aminte ca ti-am spus ca scaunul era in 3 suruburi? In afara de asta am gasit si plasticul rupt, pentru ca cineva nu stie sa desfaca fara sa strice. Sa-ti arate Claudiu BWR de pe forum factura pe plastic sa vezi cum am dat 300 de lei datorita profesionismului.... Iti aduci aminte ca mi-ai spus ca anumite functii nu merg pe scaun ca lipseste nu stiu ce parghie...afla ca mai aveati de tras fire, nimic altceva. Sa mai zic de pretensionarea de la centura nestransa si mufa scoasa sau plasticele de la volan la care mi-ati rupt toate clipsurile...Sa mai zic de cic-ul activat prin script la care acum trebuie sa cumpar emulator sa pot sa-l fac functional... Modulul care "s-a pierdut" mi l-am cumparat din Germania din nou, si a costat 150 eur, bani pe care i-am suportat din buzunarul personal pentru o greseala de-a ta. Inteleg ca ai multe pe cap, dar, eu nu aveam niciun interes sa-ti periclitez imaginea prin a spune ca sunteti hoti. Am spus doar ca l-ati pierdut si e vina voastra. Asuma greseala si treci mai departe, nu mai dramatiza. Nu v-am vorbit licentios, nu am facut scandal, nu v-am facut in niciun fel vreo problema, doar am discutat cu tine la telefon. Dupa ce am bagat 5000 eur in piese la masina chiar crezi ca ma lamentez la un rahat de modul de 150 eur? Si as vrea sa fac un lucru clar. Eu nu ti-am spus ca nu am timp sa-ti las masina. Masina a fost la tine de doua ori, de fiecare data cate 3 zile lucratoare, in total 6 zile lucratoare. Nu ai fost presat de timp, nu te-am sunat, nu te-am deranjat. Am venit exact cand m-ai chemat si am convenit impreuna o zi in care sa-mi iau masina. Ai avut timp sa scrii ditamai carnatul de mesaj, dar timp sa rezolvi problema mea si a altora nu gasesti pentru ca "prioritizezi". Cu alte cuvinte ala care vine si da banul in service e prioritar, ca la prostul de Razvan ai incasat banii. Sper sa-ti schimbi atitudinea si modul de lucru.2 points
-
Salutare 1. Am achizitionat de curand un - BMW 520D M-Sport 177 LCI 2008 2. Nu am DVD pentru navigatie si nici nu pot sau nu stiu cum sa aflu veriunea de harta folosita de GPS 3. Am navigatie cu ecran mic, cred ca se numeste iDrive CCC 4. Am scris mai multe DVD-uri cu Road Maps 2015-2016 (Professional, Bussines si Premium doar) variantele pentru CCC pe DVD+R si DVD-R insa nimic 5. Dupa ce introduc DVD-ul in unitate imi zice dupa cateva secunde - Disc cannot be read/load - si nu se intampla nimic, se aude cum citeste DVD-ul dar nimic 6. Am gasit pe net modalitatea sa resetez unitatea GPS cu combinatiile de butoane dar nu am reusit, la mine nu se intampla nimic la apasarea butonului power+eject 7. Am introdus CD-uri cu muzica in unitatea DVD si le citeste fara probleme 8. Cautand pe forum-uri am inteles ca imi trebuie exact versiunea de harta care a fost si inainte pe masina pentru ca altfel nu o sa mearga 9. Nu am gasit nici un tutorial complet si nici pasii de urmat pentru o astfel de problema si anume crearea unui DVD cu hartile pentru GPS si instalarea lui in unitatea DVD sau CD dupa caz Astept sfaturile voastre in vederea rezolvarii acestei probleme.1 point
-
am luat masina nevestei, eu nu mai circul mult. este un X4. am circulat cu el numai in oras unde mi s-a parut foarte ok, motorul are suflu, mult mai bine decat anterioarele 2.0d. scrie twin turbo pe capac. consumul e standard, cca 10 in buc. l-a scos pe sosea si lucrurile nu sunt tocmai roz, desi fuge de rupe si e primul 2l diesel care nu te face sa regreti ca nu ai 3l, e instabil la viteza, incepe sa bataie peste 120-130. asta se intampla din doua motive, unul este directia electrica, prea moale si imprecisa la viteza, al doilea motiv e trenul de rulare. m-am oprit si m-am uitat, are roti de 18", cauciucuri de 245 latime toate, par mici si prea la interior privit din spate. am comandat niste roti misto aftermarket de 19, de felul celor m, cu latime diferita fata/spate, cauciucuri de 245, respectiv 275. nu am luat stoc de m pt ca astea breyton au et ceva mai mic pe spate, o mai cracesc un pic. probabil asta va rezolva problema. cu directia n-am ce-i face, e misto in oras ca e moale, la sosea nu-mi place. trebuiau sa puna doua moduri, si fiat are oras/sosea. are servotronic insa lucreaza cam slab, ar trebui sa intareasca mai mult la viteza. am mers cu un mini 2000km din germania pana aici si are o directie bat, o placere.1 point
-
1 point
-
Pregatire de primavara... By colegul DYC Safe wash + decontaminare + sealant de protectie, s-a polisat o zona matuita, s-au curatat sinele si canalele de scurgere de la trapa si au fost gresate , s-au lustruit tips-urile si ornamentele cromate din jurul geamurilor, s-a efectuat o curatire de intretinere a interiorului , chederele au fost hidratate; pe geamuri s-a aplicat un tratament Aquapel.1 point
-
Ăn general, o sudurĂŁ fĂŁcutĂŁ bine prin pregĂŁtirea corespunzĂŁtoare a locului Ăâ˘i folosind tehnicĂŁ corecta este mai rezistenĂâşĂŁ decât materialul obiectului sudat. Ceea ce vreau sĂŁ spun este cu supus la test de stres gen alungire/torsiune cel mai probabil obiectul se va rupe ĂŽn altĂŁ parte decât sudurĂŁ. Sent from my Nexus 7 using Tapatalk1 point
-
Cu atitudinea asta nu vei gasi pe nimeni sa te ajute. 400 euro manopera este o aberatie, tu compari preturile de la un kit de NBT cu preturi de CIC-uri pe care le-ai gasit pe ebay. Iti urez success cu retrofitul de CIC pe X4, la noi nu o sa-l faci niciodata. Ar fi bine sa iti mai citesti semnatura de pe forum din cand in cand, toate cele 3 citate ti se aplica. Bafta!1 point
-
Nu stiu cum ai mers 221 cand el are maxim constructiv 210. Dar dupa 170 urca foarte greu.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1. din k....nu poti face bici ! 2. poti incerca tu, vezi ce iese ! 3. poti taia plafonul actual din stalpi si suda altul....ce ar iesi....tu vei sti. 4. iar puntul 1. mai gaseste-te !1 point
-
Aduti aminte ca sunt bunuri materiale, si cel mai important in viata este sanatatea ta si a celor dragi tie,sunt convins ca daca ai reusit sa o cumperi asa o si repari1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Am mai citit tot pe acest forum despre anumite service-uri. Unul din ele imi vine chiar acum in minte si nu cred ca fac vre-o crima daca ii dau numele:bimmer-service,unde mai multi colegi dupa forum au mers sa isi rezolve anumite probleme si au plecat cu alte probleme si cu banii luati. De despagubit nici nu intra in discutii pentru ca ei nu sunt niciodata de vina !!! P.S Si masina ta e mistho si iti doresc sa o faci exact pe gustul tau.1 point
-
Cand 10 masini depăsesc si tu rămâi vesnic acolo pentru ca nu poti începe sa te enerveze, daca nu ai un raport de putere echivalent cu restul din trafic o sa fii mai mereu KO, apare frustrarea si neîncrederea in masina, depășiri prostesti, nervi si injuraturi...1 point
-
Dupa spusele tale, toti cei care au 2.0 nu isi permit 3.0. Dar sa ne gandim ca poate pt unii 2.0 e suficient la ce nevoi au ei, avand in vedere ca depasesti lejer tiruri sau alti participanti la trafic pana in viteze de 130-140, care oricum sunt mult prea mari pt dn-urile noastre. Aa, ca poti croseta cu 3.0 si poti face vitejii pe valea Oltului, asta da. Si daca tot ziceai ca cei cu 2.0 nu isi permit mai mult, mai este si varianta ca poate fiecare are o suma alocata pt masini. Ca poate tu ai 3.0 insa masina(asigurari,benzina,intretinere) te costa lunar 30% din venituri,iar pe altul care are 2.0 il costa 5% din venituri. Poate unii isi permit 530 insa merg cu taxiul. Sau poate ca unul cu 3.0 face 10 mii de km pe an, dar de, n-are putere suficienta la nevoie, iar altul face 30 mii pe an si merge mult urban, unde este inutil un motor mare. Sunt multi factori, dar ideea de la care a pornit acest offtopic stupid, era ca 520d este lesinat, ceea ce e o mare aberatie. Si un 530d e lesinat in comparatie cu un m5. Depinde ce repere ai si de gradul de obiectivism.1 point
-
S-a deviat mult de la subiect. Citesc foarte multe opinii in care sunt numai rautati si frustrari exprimate. Trecand peste aspectul asta, cand am spus ca e slab 520d, m-am referit strict la motorizarea de 2l pusa pe o caroserie mare, grea. De aici si pana la a face afirmatii ca ''romanasii'' nu se mai multumesc cu 184 cp, e cale lunga. Practic daca esti ''romanas'', automat trebuie sa fii si prost. Cam asa reiese din ce spune cineva mai sus. Sa-ti doresti mai mult, mai bun, si sa poti trece peste faptul ca exista si ceva mai bun decat ce ai tu, e un pas inainte. Evolutie se numeste ''procedeul''.1 point
-
Pretentios romanasu asta. Nu-l mai multumeste nici macar 184CP cand pe piata noastra majoritatea masinilor abia ating 100CP. Sau cand te gandesti ca la generatiile trecute un E39, 520d avea 136CP.Cat de curand nici 300 nu vor mai fi de ajuns.1 point
-
Numai piloti pe forumu' asta ... sute de cai si pe autostrada de cand merg eu nu n-am vazut sa se mearga de la 180 in sus, iar in oras nu mai vb.1 point
-
Poți scapĂŁ relativ ieftin,in sensul ca se poate rĂŁmâne pe numerele actuale sau in cel mai rĂŁu caz sa se ĂŽnmatriculeze pe Bulgaria. Spune-mi pĂŁrerea ta,Cristian,legatĂŁ de prețul real au mașinii.1 point
-
Mașina este fabricata mai exact pe 30.11.2010 ,deci e 2010. Spor la vânzare !1 point
-
Pai eu n-am literele despartite "boss". Nu am nevoie sa ies in evidenta ca tine. Probabil voi astia va credeti la origine mai cu motz asa...in fine. Aaa...era sa uit, probabil esti din aia care parcheaza pe 2 locuri la mall sau pe locurile de handicap...ca deh...asta inseamna sa fii mafiot ..hahaha1 point
-
http://www.dailymail.co.uk/news/article-3352287/IT-manager-finds-50-000-BMW-used-Gear.html Pentru astia care vor articolul complet, ca pe Realitatea e fix pix.1 point
-
Si faptul ca aici pe forum ai scris ca masina este din mai 2011 iar pe olx este pusa ca fiind din 2012 tot marketing se numeste?1 point
-
E diferenta intre "sa ai" si "sa-ti permiti". "Sa ai" inseamna sa bagi intr-o masina noua sau foarte scumpa piese sh, "sa-ti permiti" inseamna sa bagi piese noi, originale. "Sa ai" inseamna sa bagi benzina de 50 lei sau doar atunci cand ai bani, "sa-ti permiti" inseamna ca poti sa faci plinul de carburant oricand. Ai inteles conceptul? Multi pot "avea", putin isi "permit". Suspensia, sistemul de franare, anvelopele, au totusi rol de siguranta, e periculos sa bagi sh. Un exemplu de "a avea":1 point
-
1 point
-
https://docs.google.com/document/d/12sF-4MlNf4BsYQVI_3n38PtYtaAyMRJusnv4z5HPi5g/edit Spor la treaba1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00