Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 02/25/16 in all areas
-
"Masina dupa 5ani si 150.000km e buna de aruncat" ?! Asta e o parere corecta despre marca premium Bmw? Cred ca toti mergeti cu taxi din cand in cand..intrebati soferii de taxi ce probleme au daciile logan, masini frecate toata ziua prin oras, rupte in gropi, cu revizii facute cu piese ieftine in majoritatea cazurilor samd. Am mers cu zeci de taxi-uri cu 2-300.000km fara probleme majore si vorbim de o masina de maxim 10.000e noua. Nu este acceptabil din nici un punct de vedere ca la un motor cu distributie pe lant sa se rupa lantul, mai ales ca am auzit de multe cazuri in care lantul s-a rupt pana in 150.000km, in conditiile in care la Audi (exemplu) cureaua de distributie se schimba la 180.000km sau 5ani. Oricat de fan Bmw ai fi, nu poti sa accepti ca fiind in regula situatia in care lantul se rupe, chiar si dupa 200.000km. Distributia pe lant este in traditia marcii Bmw si ar trebui sa fie ultima veriga care cedeaza la masina, in nici un caz prima. In SUA s-a intamplat asta: "N54 – Special Limited High Pressure Pump (HDP) Emissions Warranty to 10 Years / 200,000 km", iar aici pe forum incepem sa acceptam ca dupa 5ani Bmw e in aceeasi situatie cu orice troaca de pe sosea, ca se poate intampla orice si e perfect normal. Recall-ul Bmw este nesimtit si marsav, iar daca motorizarile lor diesel ar fi fost mai raspandite in SUA cu siguranta s-ar fi confruntat cu ceva similar cazului dieselgate.10 points
-
In legatura cu lantul chiar acum cateva zile am mai explicat pe forum aceastra problema. Ca sa incep asa, acum 3 ani lucram in Germania mai exact in MĂźnchen la Hertz; probabil au auzit multi de aceasta companie dar daca nu, aceasta se ocupa cu distributia de piese OEM sau AfterMarket. Intamplator a intrat un service/reprezentanta Bavaria Motors pe ruta mea unde le distribuiam piese zilnic, chiar si de 2,3 ori pe zi(adica noi eram un fel de taxi de la depozitu lor la service). Acolo, distribuind o perioada destul de lunga de timp, am mai stat si la taclale cu unii mecanici vazand ca aproape tot timpul cand mergeam la ei mai aveau cate o masina pe elevator (probleme cu distributia). Asa.. din vorba in vorba mai aflu si eu unele chestii printre care si aceasta problema cu lantul de distributie. Acum sa incerc sa expun o explicatie simpla: BMW-ul a facut o greseala tehnologica in privinta distributiei; daca bine imi aduc aminte aceasta a fost intre anii 2007-2008 au fost sesizate cele mai multe probleme din cauza unor asa numite patine intinzatoare care pe langa ca erau prost concepute in proiectul motorului au fost si de o calitate foarte proasta. Acestea se rupeau iar lantul sarea si afecta motorul. (! nu lantul se rupe ci patinele intinzatoare care fac ca lantul sa sara si eventual sa se rupa ulterior prin forfecare). Din cate stiu eu probleme au motoarele Diesel 1.6D, 1.8D, 2.0D, 2.3D si 2.5D respectiv Benzina 1.6i, 1.8i si 2.0i , iar masinile cu probleme ar fi: BMW Serie 1: E81, E82, E87, E88, F20, F21, BMW Serie 2: F22, F23, BMW Serie 3: E90, E91, E92, E93, F30, F31, F34, BMW Serie 5: E60, E61, F10, F11, F07, BMW X3: E83, F25, BMW X1: E84. Ca sa iti faci o idee cum functioneaza distributia si care sunt patinele intinzatoare problematice voi atasa o poza: 4, 6, 10, 14 (patinele intinzatoare)9 points
-
Detin si un E53 din 2004. Are 360.000km si singura problema majora a fost cutia la 270.000km. Am refacut-o si merge perfect. Motorul nu are absolut nicio problema. Am avut ocazia sa vizitez o reprezentanta BMW din Austria (anvelopa taiata). Nu exista grad de comparatie. Angajatii Bavaria Bucuresti sunt cel putin doctor docenti in aroganta si nesimtire. Acum 4 sau 5 ierni a intrat un nene in mine iar masina a ajuns la MHS. Normal ca m-am certat 6 luni cu asiguratorul. Intre timp mi-au furat (in reprezentanta) componente de pe masina (de la sistemul de iluminare, sistemul de sonorizare si de la injectoare). Singurii care nu m-au dezamagit pana acum sunt ProLeasing Ploiesti. BMW a ajuns nu doar sa aiba niste reprezentanti sub orice critica. Acum vinde harburi de zeci de mii de euro.8 points
-
Mi se pare normal daca iti cumperi o masina a carei deviza este "placerea de a conduce" sa se transforme in " vei deveni expert mecanic in zgmototele ce se aud de sub capota". Cand o cumperi ar trebui sa ti se tina si lecti de mecanica dar mai ales despre modul in care functioneaza distributia si doar cei ce trec un test sa merite sa o cumpere. . Asa din cand in cand o poti demonta sa o verifici personal nu? Cat despre ulei indicat ar fii sa il schimbi din 1000 in 1000 de km chiar tu ca sa fii sigur si a ai o legatura mai stransa cu masina( ca si cu nevasta) in fond nu de aia dai 70000 80000 de euro? ca sa si inveti ceva. Acum serios majoritatea celor care conduc o masina indiferent de pret , marca habar nu au cum trebuie sa auda un motor sau daca este ceva in neregula cu ea. Este gresit? din punctul meu de vedere care stiu toate astea nu mi se pare gresit. Nu vad de ce trebuie sa iti incarci mintea cu toate informatiile care nu te pasioneaza. Ce trebuie sa stii neaparat? ce iti recomanda producatorul si anume sa ii schimbi uleiul sa o duci la ei sa verifice practic ce scrie in manualul masini. Ei trebuie sa iti zic bai vezi ca iti va ceda distributia sau ca iti bate ceva la motor nu tu trebuie sa fii expertul. Acum ramane sa numai asculti nici muzica cand conduci si sa stai cu urechea pe motor? si unde dracu mai este placerea de a conduce?8 points
-
Nu e problema ca e paralel cu domeniul auto , pentru asta e forumul , poate invata repede. Problema e cand un user e paralel cu bunul simt , aici e mai greu de invatat7 points
-
Nu zic nimic. O asemenea postare nu merita raspuns. Finalul e unul singur. Adio BMW. O repar si o vand.6 points
-
La cate masini sunt de vanzare in Europa tu numai una cu taxa vamala neplatita ai gasit? Iti recomand calduros sa fii foarte precaut si chiar retinut in a-ti da banii pe asa ceva!5 points
-
Asa m-am gandit si eu: e vina omului ca nu a schimbat uleiul la 7-10k km, da...practic e de vina daaaar teoretic BMW specifica cat se poate de clar in cazul folosirii uleiului Longlife...schimbul de ulei la 30.000km iar in functie de cum sofezi timpul scade, dar mai e un aspect...daca eu as fi o batranica, ca acea de unde cumpara mai toti romanii masina second hand, atunci ce treaba am eu cu chei tubulare, forumuri si service-uri? Merg la schimb CAND imi arata masina, pana atunci coc prajituri in bucatarie punct. Pe scurt oricum am da-o la intors BMW ar trebui sa isi faca mea culpa si sa plece capu...5 points
-
In acest caz producatorul si/sau reprezentantul sunt de vina deoarece eu am urmat strict indicatiile acestora (verbal si dupa manualul masinii) Odata ce au aparut primele probleme cu patina de care vorbeste un domn mai sus, ma intreb de ce nu au chemat masinile in service? Puteau sa mascheze problema printr-o directiva interna in care intruiau dealerii sa recomande schimbarea patinei/lantului. Cand platesc zeci de mii de euro pe o masina, sunt dispus sa platesc si schimbarea distributiei pentru a evita o defectiune majora. Daca ei mizeaza pe faptul ca o sa cumpar un motor nou ori o sa ma intorc in reprezentanta lor dupa aceasta intamplare, se inseala. Nu doar ca o sa cumpar un motor sh dar voi evita total brandul la urmatoarea achizitie. Nu sunt politician ca sa primesc sute de mii de euro din spagi si sa arunc cu ei pe geam din cauza unei erori de proiectare si fabricatie.5 points
-
Asta cu creierul care face bani imi aminteste de muzica lui Adrian fara suparare5 points
-
La un motor frecarea este mult mai mare pe ansamblul biela, vibrochen, palier chiar si pe axele cu came decat pe un rahat de lant. daca ungerea este deficitara se lipeste un cuzinet de arbore sau se caleaza turbina ( functioneaza in turatii f mari) decat sa se rupa lantul. Aici este o problema de proiectare nu de ungere... este o logica de bun simt. Exista motoare vechi diesel de la bmw care din cauza turbinei au ramas fara ulei si nu am auzit niciodata ca rezultatul sa fie ruperea lantului ci mai degraba biele iesite prin blocul motor, mai ales cand apare autoaprinderea pe ulei (turatie fara limita) si in aceste cazuri lantul nu a cedat si asta pentru ca el nu este supus la o frecare atat de mare ca restul ansamblelor care cu siguranta cedeaza inaintea lui. Am vazut astfel de motoare desfacute si cu toate ca arborele era praf cuzineti negri lipiti, distributia era intacta ca si patinele. Acele motoare au functionat FARA ULEI pentru cateva minute. Dar scuze vad ca nici nu trebuie sa isi gaseasca cei de la BMW. PS asta e pe sistemul femei violate care cand se duce sa reclame violul politistul o intreaba " si cum erati imbracata domnisoara?"5 points
-
5 points
-
La severin jumate din masini au nr de bahamas,crezi ca nu o inscria el pt 500e sa o vanda apoi mai scump?nu miroase bine! Uite si americanu' https://www.farcebook.com/bos.gibraltar/photos?source_ref=pb_friends_tl5 points
-
Si pentru carcotasi am schimbat nuca, mi-am luat noua si Oem http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160225/784b48ebf9bb860f42ddf585f9cb348a.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160225/86af39461627aaac467409d521f8d41b.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160225/e92462dc4c242c5ef3ef56b3904c8b05.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160225/fe6e0676bd0068616d4fc014b8358164.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk4 points
-
Ambulanta, limp de la filtru, dar nah... inca mai merge si se taraie pana la problema. Asta e si motivul pentru care BMW nu face ambulante, pai li se rupe lantu' in misiune4 points
-
Prietene nu arunca bani pe geam ,pastreaza-ti TT-ul sau daca vrei neapĂŁrat bmw vinde-l si mai pune si tu si cumpara-l , dar unul cinstit nu cu o mie de probleme ((((4 points
-
nu cred ca schimba rezultatul, e clar ca e o problema de design al lantului, patinei, etc, faptul ca schimbi uleiul mai repede poate doar in cel mai bun caz sa mai lungeasca agonia, adica poate ar fi crapat la 250k km si nu la 218k km. Concluzia e destul de clara ca motoarele astea diesel de la BMW de generatie noua sunt bombe cu ceas si o dai in paranoia tot stand si ascultand zgomotele ciudate ale motorului. si totusi, daca la 200k km masina aia e de remat atunci chiar ce produce BMW e apa de ploaie. Intamplarea face ca fiind in RO masina a facut doar 200k km in 8 ani, dar in afara i-ar fi putut face si in 2-3 ani sau mai putin si atunci nu cred ca acel prim client ar fi prea multumit sa-i cada motorul dupa 2 ani la o masina de 70k Eur, chiar daca in cazul asta ar fi fost acoperit de garantie si BMW AG ar fi fost bun de plata cum nici celor din urma nu le-ar convenii sa plateasca pe banda schimbarea motoarelor in garantie. Chiar citeam un articol in care se vorbea despre piata din USA unde asteptarile clientilor sunt ca masinile sa duca cel putin 150k mile fara probleme majore.4 points
-
Auzi daca tot mergi si te intalnesti cu domnu' Manole:)) intreaba-l "Cati cai se inhama la 1 caruta?" si faci un video viral cu el )3 points
-
Este foarte neplacut ce se intampla cu distributia asta . Inteleg perfect ca dupa 100k km incep sa cada piese si trebuie sa faci reparatii dar nu este normal sa fie reparatii capitale cum se intampla atunci cand se rupe distributia(la unii s-a rupt sub 100k km ) mai mult decat atat o astfel de problema iti pune viata in pericol...nu vreau sa ma gandesc ce inseamna sa ti se rupa distributia cand esti in depasire.....sau cand ai viteza mare.... Dpmdv BMW trebuia sa faca distributia in asa fel incat sa sti ca rezista un numar minim de km (exemplu 100.000) si in cartea service sa fie precizat clar : La 100.000 km trebuie inlocuita distributia (punct). Daca faceau acest lucru cu siguranta noi iubitorii de masini nu eram asa dezamagiti si cazurile de distributie rupta erau probabil sub jumatate din cate sunt acum . REPET : Problema cea mare este ca o astfel de problema ne pune viata in pericol...pana la urma da-i naibii de bani ca motorul se repara ....dar ce te faci cand ar trebui sa "repari" vieti?3 points
-
Exact. Consider ca puteau sa faca un recall chiar daca plateam schimbarea distributiei. Este clar ca imi asum costul pieselor cand achizitionez un X5. Dar sa schimb motorul la 218.000 km... Cu ocazia asta m-au pierdut de client. Pot sa imi faca si oferta ofertelor. Adio BMW.3 points
-
Si totusi vreau sa ma repet, de ce Bmw este SINGURUL constructor care nu stie/nu poate/nu vrea sa faca un motor fara probleme la distributie, au angajati babuini sau atat de prosti incat nu observa ca se fac mai bine de 8 ani de cand motoarele lor sunt niste consumabile?3 points
-
Cand cumpar o masina premium, ma astept sa fie premium. Am platit cat 5-6 Loganuri si la 200.000km ii schimb motorul in conditia in care in spalatorie imi intra Dacii si Skode cu 500.000km. Premium cu panoul de bord dezlipit, manerul usa dreapta descompus, pielea de pe manerul soferului rupta, cotiera si marginile scaunelor tocite mai rau ca la modelul din 2004, grilele de ventilatie rupte la prima atingere si vopseaua coclita pe stalpi in conditiile in care am spalat-o doar la mine, cu solutii necorozive. Problemele tehnice nu le mai enumar.3 points
-
Simplificand problema, principalul motiv pentru care cumperi o masina premium este calitatea oferita, implicit durata de functionare a acelui bun. Singurul defect cu care ar trebui sa vina la pachet o masina premium fata de o masina normala ar trebui sa fie costurile mai mari de intretinere, atat si nimic mai mult. Din cate stiu, plasticele dintr-o masina premium sunt mai bune, pielea e mai buna, vopseaua e mai buna, calitatea finisarii e mai buna...toate astea nu duc la o durata de viata mai mare fata de o masina normala?2 points
-
Acero, daca vrei sa devina si mai interesant, astea le-am montat ieri pe un F10 M5 http://s12.postimg.org/580x70mc9/IMG_0718.jpg2 points
-
Daca era ceva ok era vanduta imediat.Chiar vrei sa fii actor intr-o telenovela?Exact asa va fi inmatricularea acestei masini.2 points
-
Din pacate este o tendinta generala, de fapt o politica pe care producatorii si dealerii doresc si o vor impune, chiar cu riscul de a a avea clienti nemultumiti, cum este colegul, pentru ca marea masa a cumparatorilor va accepta incet, tacit, faptul ca durata de viata a masinilor va scadea, ca vor fi obligati la expirarea garantiei sa se gandeasca la alta masina noua, dar vor fi si multumiti si unii chiar vor accepta explicatiile conform carora evolutiile tehnologice in domeniul ungerii, si motoarele lor in general ii scutesc de a trece prea des pe la revizii. Si daca cineva isi inchipuie ca numai la bmw se intampla asta, de fapt este o practica ce se generalizeaza; in 2014 an cumparat o dacia, noua cu motor diesel, la care am efectuat reviziile cum scrie la carte(schimb ulei la 20.000 km, filtru aer pe la 60.000 km).....masina in garantie, nici nu mi-am batut capul; tocmai am vandut-o si achizitionat un nissan, cu acelasi motor dci, si aici surpriza, reviziile la 30.000 km; am stat 30 minute in care i-am cerut vanzatorului o explicatie tehnica pertinenta asupra acestui interval de service mai lung, avand in vedere ca motorul este acelasi, uleiul la fel, etc; cred ca am fost foarte insistent, deoarece dupa un timp a cedat, si mi-a spus ca si lor li se pare anormal si nu este corect dpdv tehnic,ca daca vreau sa pastrez masina peste 120.000 km ar fi util sa fac schimbul la macar 20.000 km insa nu ar mai trai daca nu ar vinde masini mai des, si oricum toti producatorii propun intervale de service lungi, ceea ce convine mult clientilor cu masini in leasing operational, sa ceror ce le schimba la expirarea garantiei. Asa ca daca BMW(si altii) fac masini cu distributie pe lant si propune intervale de service la 30.000 km, ar trebui macar sa atentioneze clientii ca placerea de a conduce si fiabilitatea sunt preconizate doar pe durata garantiei; dupa, dumnezeu cu mila.2 points
-
oricum e clar ca nici distributia nu este foarte sanatoasa din proiectare. nu am experienta cu motoarele mai noi, dar la e36, e34, e39, e38, e46, daca nu aveai grija la schimbul uleiului incepeau si scoteau fum, pierdeau compresie, se alegea prafu de ele dar distributia nu ceda.2 points
-
2 points
-
2 points
-
a vandut si el la randul lui masina cu 18.500 euro , nu a dat KM inapoi in bord , doar in anunt ( e o practica si asta )2 points
-
Autoadaptive inseamna sa se miste stanga-dreapta dupa cum virezi Link BMW Autoleveling inseamna sa se regleze sus-jos singure.2 points
-
Salut!Amortizoarele cu gaz,au ulei in ele.gazul este bagat in telescop pentru a impiedica spumara uleiului.Asa ca ,chiar daca sunt pe gaz,telescoapele uzate scapa ulei pe langa tija.2 points
-
De exemplu masina a venit din SUA pe vapor pana in Hamburg si dupa pe roti pana in tara, am vazut o poza cu masina cand era cu numere de America. Pentru ce sa plateasca vama ? Nu poate sa vine omu cu masina din America si sa se plimbe prin Europa ! Tu o sa platesti vama cand vrei sa o inmatriculezi.2 points
-
Asa ca si un mic off-topic. Am gasit acest septar si am zis sa va impartasesc si voua configuratia lui ciudata. Cred ca e un first http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=2133486052 points
-
Foarte tare asta,grozav postul tau!! Poate ar trebui organizate cursuri,facut un ghid ceva.Rad eu dar nu e rasul meu......placerea de a conduce...ha ha.....cand eram mic mesteream si eu si toti prietenii mei lanturile de la bicicleta....ca se slabeau. O sa retraiesc copilaria cu masina asta.2 points
-
Sunt cel puĂâşin 2 categorii de proprietari de BMW: -pasionaĂâşii; -toĂâşi ceilalti; Omul in cauza (cel mai probabil a 2 categorie mentionata) doar a urmat indicaĂâşiile BMW Ăâ˘i s-a ales cu motorul praf. Un motiv ĂŽn plus sĂŁ fie supĂŁrat pe ei. Personal Ăâ˘i mie ĂŽmi pasĂŁ de masina, dar asta nu inseamna ca trebuie sĂŁ ridic capota ĂŽnainte Ăâ˘i dupĂŁ ce plec la drum pentru a asculta/ mirosi / gusta / etc ... ĂŽn fine cred ca s-a ĂŽnĂâşeles idea :-) Sent from my Nexus 7 using Tapatalk2 points
-
2 points
-
Imi pare rau ca ai ajuns sa spui asta. Semn ca ai acceptat tampeniile producatorilor si ai luat de bun faptul ca life = 150.000-200.000 km. Tocmai acest accept duce la mentalitatea (bolnava de altfel) ca orice masina peste 150-200 e un harb, o epava si ca proprietarul este un "sarac". In acest ritm vom considera ca o casa e buna de daramat dupa cativa ani de locuit in ea....doar si-a trait viata! Atat timp cat o masina este intretinuta ca la carte, nu ar trebui sa se puna problema uzurii la 150k-200k km pentru ca a beneficiat de un influx de piese noi in mod constant.2 points
-
Terminati cu prostiile gen e vina propietarului ca nu a auzit nimic. Au inceput sa cada pe capete 3.0 d urile de la bmw, de anul trecut s au umplut service urile cu distribuțiile rupte la 3.0 si nu, nu se aude absolut niciun zgomot, pur si simplu se rupe. Omul a cumpărat de noua masina in 2008 si dupa standardele bmw aceasta a tinur fix 8 ani. Acum poate sa o arunce la gunoi ca mai nou si Bmw recomanda asta. Nu este normal asa ceva, atatea probleme cu distribuțiile la Bmw iar pe ei ii doare in cur. Noi oricum suntem leaderi la vanzari asa ca ni se rupe ca la fiabilitate si Fiat ne da clasa! (vezi ultimul top jd power) De asemenea vedeți si colegii cu m4 care au motoarele pe butuci. Suntem fani Bmw, tuturor ne place marca dar ca fiabilitate este praf si pulbere!2 points
-
DUpa un post ca acesta ce sa mai zica proprietarul maĂâ˘ini. Eu in schimb cred ca este cel putin scandalos sa iti iei motor dupa 200k de km la o masina premium,as accepta orice de la electronica la interior materiale si altele, dar motorul , este o glumĂŁ proastĂŁ cum a fost si problema e46 care cand iti era lumea mai dragĂŁ te lasa in drum , dar asta este asta e progresul , trebuie sa muncim sa platim maĂâ˘ini sa nu facem un ĂŽmprumut pe mai mult de 5 ani pentru o maĂâ˘inĂŁ pentru ca e posibil sa aruncam masina ĂŽnainte pe a o plĂŁti1 point
-
Tati...nu vreau sa zic ca incep sa inteleg de ce s-a rupt lantul dar faptul ca BMW-ul iti spune sa schimbi uleiul la 20k km pt ca tu ai ulei Longlife in motor nu e ideal...din contra...am vazut ce depuneri face uleiul longlife la intervalele schimbate dupa indicatiile masinii...propuneti sa schimbi uleiul la 10k km si o sa fii ok...just my 2 cents.1 point
-
Roscapv, e normal sa fii frustrat si nu e ok ca un motor din 2008 sa pice la 218000. E ft naspa ce ai patit. Sper sa primesti macar un discount generos, dar nu cred ca vei primi prea multe de la Bavaria. Sunt cam nesimtiti cand vine vorba de probleme cu distributia. E o problema cunoscuta de ei de ft mult timp insa nu o repara deoarece ei incaseaza ft multi bani din seturi de distributii si reparatii. In ziua de azi nimic nu mai e facut sa dureze ca acum 20 de ani de ex cand luai o masina premium gen BMW seria 5 sau Mercedes Clasa E si mergea 500 000 de km linistit. Tine-ne la curent cu ce oferta ai primit si cum ai rezolvat problema. BAFTA! Ch1 point
-
297.000...1.6i...cel mai mic si mai puturos motor 316i/din 11/1995, motorasul ala chiar mergea ....si mergea, in legea lui cei drept ...dar mergea in limitele lui (fosta masina)1 point
-
ms !!! azi am bifat si bordul 6WB pana acum am efectuat : - volanul M LCI cu padele si incalzire - NBT complet activat - bord 6WB urmeaza : - grile M-Performance Glossy Black ( comandate azi ) - softclose 2 poze facute cu telefonul ( la lumina si in parcarea subterana ) http://s12.postimg.org/lbba4e78t/20160223_145639_Medium.jpg http://s12.postimg.org/bfa74r1gt/20160223_162940_Medium.jpg1 point
-
1 point
-
am primit de marti pana miercuri un 730d nou de la Bavaria. l-am dus pana la munte ieri, nu am avut timp de mai mult. m-am lamurit in orice caz. orice masina trebuie condusa, net-ul te inseala, la orice aparitie sunt tot felul de oameni in extaz mai mult sau mai putin interesati. deci, cam pe scurt si amestecat. - luminile de zi arata foarte bine. pe oglinzile retrovizoare e un mic triunghi care se aprinde galben cand vine cineva din spate pe partea aia, ca un radar, foarte util. - scaunele sunt f confortabile, pielea buna, cred insa ca ce am avut e maximul, confort + nappa - motorul pe confort are un mare lag in primul cm de acceleratie, apoi trage tare (suta in 6.1). cai are cca 260, cei 40 pana la 300 lipsesc, o astfel de masina nu are voie sa aiba sub 300. pe sport smuceste, nu poate fi folosit in oras. - sistemele de lane assist merg, pot fi customizate, dezafectate, modulate...oricum vrei. nu pot merge cu asa ceva, daca schimbi banda fara sa semnalizezi, chiar si pe sosea pustie, volanul bataie si ti-l ia din mana, trage de el sa tina banda. te si sperii, te lupti cu masina. mie unul nu-mi trebuie asa ceva. eventual se poate lasa bazaitul ala in coloana, ca atunci cand trecei peste dungi cu striatii, cam asa e. intensitatea e reglabila. - volanul mi s-a parut exceptional, ca design, grosime, feeling...tot. - butoanele din bord sunt sinistre pur si simplu, plastic subtire vopsit argintiu, zici ca e de hyunday. nu e admisibil. orice masina premium are butoane prin bord de buna calitate, chiar si bmw-urile mai necajite au butoane din plastic dur, bun, tin zeci de ani. la astea daca le dai bobarnace ai impresia ca stau sa cada. rau, rau de tot. - aspectul general interior e premium, cand te apropii detaliile nu sunt ce te-ai astepta. usile si la asta sunt subtiri, trag vad de toate sa castige spatiu interior. mie imi plac masinile cu usi groase, care fac "puf" cand le inchizi, nu "zdrang". ma vaitam la x4 ca e usa subtire, si asta e la fel. - pielea pe bord arata bine, cred insa ca e individual, nu cred ca e stoc. - tinuta de drum foarte buna, chiar pe confort nu are tendinta de a da cu burta de pamant, cum era 7 anterior. ce am vazut eu cazut pe roti probabil era in pozitie sport, este mai coborat, pe confort pozitia e corecta. altfel, overall, nimic notabil, inchizi ochii si nu se poate face absolut nicio diferenta fata de 7 anterior sau cel cu 2 modele inapoi. merge exact la fel, nici mai bine nici mai rau. - e enervant de silentios la 120-130, nu se aude nimic inauntru. - oglinzile sunt cam mici, probabil tocmai pentru a tine zgomotul aerodinamic redus. fac asta si la motociclete, nu mai folosesc oglinzile standard rotunde, de micky mouse, le inglobeaza acum in design-ul motocicletei, sunt mici si ovale, nu prea mai vezi nimic in ele. - consumul buc-sinaia si retur pe autostrada, viteza moderata 120-150 sub 8 total, la dus 8.5 (mereu e mai mare la dus ca e la deal). cam asta e. niciun extaz.1 point
-
nenea cristinel iti cam place sa te bagi in seama..Cum faci peste tot pe unde comentezi, aiurea-n tramvai. Daca tot vrei sa iti faci posturi mai multe, comenteaza la subiect si tu ca de comentatori d-astia ca tine suntem satui1 point
-
daca merita facuta operatiunea eu as face-o doar cu schimbarea intregului plafon. plafonul cu trapa are si o intaritura pe care masinile fara nu o au. cu siguranta este f importanta intaritura aia in caz de impact.. trebuie mare grija si la furtunasele de scurgere ale apei de la trapa. la fel cum trebuie schimbat si modulul de confort plus evident legarea comenzilor de la trapa..... sincer, nu mi-as bate capul desi recunosc trapa este o dotare fff misto.1 point
-
Surprinzator si eu ieri am analizat ceva timp noul septar si m-am jucat pe el. Voi din ce vreti sa fie facute butoanele? poleite cu aur? din metal? sunt niste butoane de plastic gri si arata foarte bine ca la orice alta masina din clasa asta. Mie mi-a placut enorm noul septar, e ce trebuie sa fie si imi aminteste de e38. Dezamagirea la mine a venit insa din partea noului x1 care sincer... e un c***t. Plastice groaznice la interior, urate. Scaunele textile sunt atat de inconfortabile si de urate... aia da o masina care chiar nu isi merita banii.1 point
-
Stiu. Merci! Ma refer la sustinerea laterala. Parere personala si subiectiva. Da, am condus mai multe. Ca pe sine, feeling zero. Am mers si cu 535xi si cu 525xd si cu alte marci cu peste 300 cp. Daca te uiti la vitezometru, da: face viteza, dar nu se simte ca la tractiune spate. Asta fara sa iei in considerare masina mai grea, elemente mai multe care necesita intretinere, etc. A nu se intelege (multi au tendinta sa interpreteze aiurea) ca 525d e cea mai tare si de-aia am luat asta, si ca xdrive nu e bine, sau motor mai mare nu e bine. Nici pe departe! Pur si simplu mie cred ca mi se potriveste acum asta, o sa vad cum ma acomodez cu 4 cilindri (momentan pare ca e ok), si mai vedem Vad ca am si un "fan" aici care tot da minus. Da si la asta.1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00