Jump to content
Hai si tu la Poiana Brasov la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/29/16 in all areas

  1. Daca 520i are probleme de fiabilitate, atunci sunt deschis sa dezvoltam subiectul. Daca imi recomanzi un alt motor pe benzina (e.g. 528i), de asemenea sunt deschis dialogului. Daca vrei sa imi sugerezi achizitionarea unui diesel in loc de benzina, atunci iti pierzi timpul (nici eu nu incerc sa te conving pe tine sa iti iei benzina). Argumentele astea: "putere nu, fiabilitate nu, consum nu. Zgomot?" sunt slabe. 520i si 520d au acelas numar de cai si accelereaza de la 0-100 in 8.2 sec., iar zgomotul este mai mare la diesel, nu la benzina. Cat despre consum, doi litri in plus la suta de km, nu sunt un dezastru. Propria experienta mi-a dovedit ca benzinarele sunt mai fiable si te costa mai putin intretinerea, pe termen lung.
    6 points
  2. "Da bravo ma, Giani !" Ca de obicei tu esti peste tot..esti mai prezent pe forumul asta sa iti dai cu parerea mai ceva ca Badea si Gadea ( la un loc ) in inimile babelor din Romania. 1- Ai dreptate in legatura cu descrierea anuntului. Mi se pare foarte corect asa cum l-a postat. Dacao dotare vine din fabrica, nu inseamna ca nu este o dotare. Si dupa cum a spus si cel care a postat anuntul, multi nu stiu ce are masina din fabrica si ce e optional. 2 - Termina cu arogantele astea, de genul: "daca nu scrii corect gramatical..". Data viitoare cand afirmi asta, uita-te mai intai la tine. Corect gramatical inseamna sa folosesti semnele de punctuatie (. , - ; etc) acolo unde este cazul. Sunt prea putini oameni care vorbesc si scriu cu adevarat corect gramatical. P.s Nici nu esti foarte coerent in exprimare. Mi-am permis sa iti evidentiez ce consider eu ca trebuie sa schimbi inainte sa arunci cu noroi in altii.
    5 points
  3. Am terminat modificarea scaunelor, totul e functional. Cu ocazia asta am curatat mocheta, am scos toate petele si s-a improspatat mirosul din masina. http://thumbnails113.imagebam.com/46822/98e07f468216003.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/46822/04e763468216073.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/46822/727806468216191.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/46822/6e9c5a468216258.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/46822/397173468216297.jpg
    3 points
  4. VeGe /. Doar eu conduc mașina . Akon / mașina a fost înregistrată in 2008/09/04 in Germania , si in 2008/09/24 Suedia . O sa iți pun o poza cu mai multe date despre ea . Daca ai vro idee despre soluția rezolvări problemei , spune-o . Daca vrei doar sa te iei de mine , nu iți voi da importantă . Ce te face sa spui ca motorul are un zgomot anormal ( justifica ) DorinB. / Daca accelerez schimba intr-o treapta inferioară si dispare vibrația . Dar vibrația aia este foarte puternica . Mulțumesc tuturor pentru răspunsuri . .
    2 points
  5. Sa nu mai vorbim de celebrele probleme la distributie ale N47.
    2 points
  6. Cum nu fiabilitate? Eu pentru asta as cumpara benzinar. Si pentru mai putina bataie de cap cu turbine, DPF, bujii incadescente, EGR, injectoare si tot ce tine de problemele tipice dieselului.
    2 points
  7. pretul ti-l faci tu, e marfa ta. Daca tu vrei sa o tii la 11 mii e treaba ta. Daca nu se vinde poate mai scazi, dar nu face prostia sa ii lasi pe altii sa-ti faca pretul. Toti sunt buni sa-si dea cu parerea pe marfa altuia.
    2 points
  8. Salut, RaSi! N-ai de ce sa-ti faci probleme in privinta minusurilor! Vezi ca p-aici sunt mult parliti care "sufera" de cunoscatori, samsarusi etc... gen cum a fost ala mai devreme care ti-a spus ca e scumpa masina si c-ai umplut anuntul de dotari standard ( n-am retinut numele ). Frumoasa masina. Bafta la vanzare!
    2 points
  9. O vand pentru ca as vrea ceva mai mare, E60. Dar nici pomana nu fac nimanui... prefer sa o pastrez si sa fac swap(de mult cochetez cu treaba asta). Legat de dotari, ok n-o avea ea cine stie ce, dar e departe de a fi cheala.
    2 points
  10. Dupa cum spune si titlul vand un Bmw 635d fabricat in 23.09.08 cu 131.800km .Este masina tatalui meu ,dar pentru ca nu are cont aici ma ocup eu de vanzare. Masina a fost cumparata in martie 2012 de la reprezentanta BMW din Udine Italia cu 78.000km. Masina se vinde cu 2 seturi de jante: cel de vara pe 19 apare in poze,cel de iarna pe 18 model 184M. La masina au fost schimbate urmatoarele: -Galerie de admisie (OEM) -Fulie motor(Corteco cred) -Placute fata + spate(ATE) -Cot dreapta intercooler(OEM) Optiuni:Code Optional Equipment S1CBA CO2 package S346A Chrome Line exterieur S431A Interior mirror with automatic-dip S459A Seat adjuster, electric, with memory S502A Headlight cleaning system S522A Xenon Light S534A Automatic air conditioning S548A Kilometer-calibrated speedometer S676A HiFi speaker system S1CAA Selection of COP relevant vehicles S2PAA Lug bolt retainer S2SFA BMW LA wheel, star spoke 249 S2TBA Sport automatic transmission S302A Alarm system S430A Interior/outside mirror with auto dip S441A Smoker package S481A Sports seat S4BKA Alum. interior strips ground lengthwise S508A Park Distance Control (PDC) S524A Adaptive Headlights S544A Cruise control with brake function S563A Light package S5ACA High-beam assistant S609A Navigation system Professional S612A BMW Assist S616A BMW Online S633A Preparation, mobile phone, Business S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control for Teleservices S6FLA USB/Audio interface S6NFA Music interface for Smartphone S6UHA Traffic Information S6VBA CCC allocation S710A M leather steering wheel S775A Headlining anthracite S845A Acoustic belt warning S855A Language version Italian S863A Retailer Directory Europe S877A Delete cross-pattern operation S884A On-board literature, Italian S8S8A Country-specific nav. system supply S8SAA Navigation access request,country-spec. S8SCA Telematics access request,country-spec. S8SPA Control unit COP S928A Tire control Serie de sasiu:WBAEA71090CV17562 Pretul este :22.400Euro Telefon:0745139815 http://thumbnails113.imagebam.com/46519/a3d7b8465187146.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/46519/342d9f465187150.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/46519/3faa5b465187153.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/46519/07fc1b465187154.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/46519/a74784465187159.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/46519/45d6f0465187163.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/46519/40b556465187169.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/46519/4476bb465187174.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/46519/dd5811465187178.jpg
    1 point
  11. Dragi colegi sper sa tratati titlul ca o gluma. Dupa o perioada de aproape 3 ani am revenit iarasi la indragita marca BMW,dupa ce m am perindat pe la VW,Kia,Citroen C4(inca il detin si acum) m am intors la BMW. Dupa indelungi cautari pe siteurile de vanzari masini,toate cu full options si km reali si istoric,dupa km batuti aiurea pe la Timisoara,Bucuresti,Galati in sfarsit am gasit aceasta masina de la un domn din Focsani cu istoric service si km reali. Am gasit anuntul pe OLX,am discutat cu vanzatorul vreo 2 zile la telefon,cu schimb de poze,facturi,acte si alte necesare tranzactiei am pornit spre Focsani.Ajuns la Focsani vanzatorul imi arata toate facturile cu piesele de schimb,cu ulei,filtre,manopera,toate facute bavaria.Am intrebat unde este cel mai apropiat service bavaria si mi a zis ca la Braila.Plecam spre Braila cu mine la volan,ca sa o si testez pe drum.Pana la Braila deja ma indragostisem de ea.Ajungem la APAN Braila,discutam cu un domn de acolo sa imi arate istoricul masini,sa ne citeasca km dupa cheia si sa fac o constatare(tester,ridicata pe elevator si ce mai trebuia verificat) la masina.Prima oara citeste km de pe cheie=154 mii km,apoi sa vedem istoricul service,aici a inceput distractia,la cei de la Apan apareau doar 2 intrari in service,m am uitat cu o privire din aia urata la vanzator si a inteles ca daca nu demonstreaza istoricul pe care sustinea ca il avea masina nu o voi cumpara.Suna la Bavaria bucuresti si primim istoricul masini pana la urma.Ideea este ca cei de la Braila si Bucuresti(unde facea omul revizile) nu folosesc acelasi soft si nu pot vedea tot.Urmeaza si constatarea-pe tester o eroare de la blocul de lumini(piesa deja comandata de vanzator si astept sa mi vina),iar la roti bieleta de directie stanga. Am plecat linistit spre Focsani unde am facut actele si am platit suma de 8500 de euro. Imi cer scuze ptr greselile de ortografie si am sa atasez poze. Vehicle information VIN long WBANE31010B958301 Type code NE31 Type 523I UL (EUR) Dev. series E60 () Line 5 Body type LIM Steering LL Door count 4 Engine N52 Cubical capacity 2.50 Power 130 Transmision HECK Gearbox AUT Colour TITANGRAU II METALLIC (A36) Upholstery LEDER NASCA SCHWARZ (U6SW) Prod. date 2006-10-19 Order options No. Description 1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES 205 AUTOMATIC TRANSMISSION 302 ALARM SYSTEM 320 MODEL DESIGNATION, DELETION 403 GLAS ROOF, ELECTRIC 423 FLOOR MATS, VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D 438 WOOD TRIM 453 ACTIVE SEAT VENTILATION, FRONT 459 SEAT ADJUSTM., ELECTR. W. MEMORY 465 THROUGH-LOAD SYSTEM 5AC AUTOM. HIGH-BEAM HEADLIGHTS CONTROL 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 522 XENON LIGHT 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 541 ACTIVE CRUISE CONTROL 6AA BMW TELESERVICES 609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL 610 HEAD UP DISPLAY 611 BMW NIGHT VISION 612 BMW ASSIST 616 BMW ONLINE 620 VOICE INPUT SYSTEM 633 PREP.MOB. PH. BUSINESS BLUET.INTERF. 698 AREA-CODE 2 7RP ADVANTAGE PACKAGE 761 INDIVIDUAL SUN PROTECTION GLAZING 8SA COUNTRY SPEC. RELEASE OF NAVIGATION 8SP COP CONTROL 801 GERMANY VERSION 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 879 GERMAN / ON-BOARD DOCUMENTATION 934 WINTER TYRES ON LT/ALY WHEELS 936 REQUEST BMW MOBILE PHONE ON DELIVERY 964 REQUEST NAVI DVD ON DELIVERY Series options No. Description 2RA LT/ALY WHEELS TRAPEZE STYLING 134 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING 851 LANGUAGE VERSION GERMAN Acestea sunt optiunile pe care le are masina,toate functionabile,iar vanzatorul chiar a avut grija de aceasta masina. Imi cer scuze dar nu am putut edita postul anterior.
    1 point
  12. Vand doua anvelope de vara Michelin Pilot Sport 3 225 40 R18 92Y XL DOT 1515 Folosite foarte putin Profil ramas 6,5 mmm din 7 Pret 900 lei fix Tel. 0726683836
    1 point
  13. Vand E46 318i an99, 278.000km * bara fata M tech 2 * interio M partial piele * incalzire in scaune + reglaj lobar * pachet ambient lights * computer de bord * sensor de ploaie * senzori de parcare * oglinda interioara heliomata cu senzor antiorbire * cotiera fata, spate * faruri cu lupa, xenon si angel eyes SMS + welcome angel eyes * evacuare modifica (eliminat intermediara) * suspensie sport * jante 17 noi cu cauciucuri stare buna * sonorizare complet schimbata JBL, Kenwood si Canton Chit ambreiaj nou, volanta noua, baterie noua, termostat nou, aproape toate bucsile de pe masina sunt noi, amortizoare noi, rulment spate dreapta, placute de frana, biletele antiruliu, etc.. Revizia efectuata acum 5000km. Unic proprietar inmatriculata de mine, taxa achitata si nerecuperata. Pret: 4000E cu jantele de iarna Tel:0724502133 . .
    1 point
  14. Subframeul de la F30 si e90 e identic cu diferenta ca la F30 e din otel 100% la e90 in varianta cu tractiune spate puntile sunt din dur aluminiu. La xdrive si e90 are totul de otel. BMW foloseste acelasi subframe la 2 generatii de masini (e36 si e46 pre si after facelift au fost pe acleasi frame si acum e90 si F30, noul subframe o sa apara pe noul seria 3 peste 3 ani) Directia e mult mai asistata la F30 si restul avantajelor deriva din dimensiunea mai mare, mai multe trepte la cutia de viteze si mai multa electronica. Vrei o masina care sa se simta mai sport iti iei e90 vrei comfort si sa arate mai nou F30. In rest totul depinde de cate optionale doresti ca sa ajungi la pret. Personal cred ca o sa sar de tot peste F30 si raman la e90 pana apare noul model de seria 3...
    1 point
  15. Atunci 528i? Nu prea sunt benzinare la vanzare in Romania, sa am de unde alege.
    1 point
  16. Schimba si lichidul de frana impreuna cu garniturile de la etrieri daca tot umbli acolo
    1 point
  17. 1 point
  18. Oh, the irony deci acum brusc nu mai e buna recomandarea producatorului nr 1 mondial de motoare diesel 2.0L - sa schimbi uleiul dupa 2 ani si cacalau de km? http://www.bmwclub.ro/forums/topic/82589-masini-puse-la-vanzare-in-romania/page__view__findpost__p__2326665
    1 point
  19. Vandut, se poate inchide. Multumesc.
    1 point
  20. si....ai vrea sa-l cunosti ?
    1 point
  21. Am avut si eu problema asta. In cel mai bun caz se infunda sprituitorul de la stergatorul spate,dar se poate curata. Pasii prin care se poate determina ce ii infundat sau daca pompa functioneaza. 1)Se ridica capacu sprituitorului: http://thumbnails105.imagebam.com/46776/ff8f2f467754556.jpg 2)Cu un cleste sau patent se prinde bine sprituitorul si se trage in sus. http://thumbnails105.imagebam.com/46776/c5a112467754566.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/46776/2d837b467754571.jpg 3)Se porneste masina si se actioneaza spalarea lunetei pentru a putea determina daca functioneaza pompa sau ii infundat traseul altundeva. Ar trebuii sa fie un jet puternic. 4)Daca apare jetul totul ii ok si cu un ac sau agrafa curatat sprituitorul. Daca nu se poate inlocuii cu unul nou (cod oem pentru NFL(03.2003-03.2007) 67637194798,cod oem FL(03.2007-06.2011) 61687199568)
    1 point
  22. Nu e f relevant consumul pe 11km distanta, sau pe 28 cat ai pus tu. Consum relevant e cam asta, bine, e pe autobahn plus ceva drumuri nationale.
    1 point
  23. Da..e posibil sa fie de la poze.Fa-o frumoasa!
    1 point
  24. Eu cand scriam mai demult ca oamenii nu-s in stare sa schimbe un set de placute de frana calumea, voi vorbiti de montat fire pe CAN si activat chestii, mult peste nivelul de Dorel Eu n-am mai calcat pe la ei de-atunci, si zau ca n-am plans o secunda.
    1 point
  25. Gata a sosit azi. http://i67.tinypic.com/2643o28.jpg
    1 point
  26. ma rog tot nu inteleg care e problema? vrea face nu vrea nu face.
    1 point
  27. nu am tel lui, i-am dat cateva pm. a disparut. nu e serios. da, cu aparatele lui. inseamna cca 400 eur montajul ceea ce mi s-a parut mult initial, apoi a zis ca trebuie si rama, ok, i-am zis sa faca, a disparut, i-am zis sa trimita foto cu controlerul i-drive sa ma asigur ca nu e uzat, sters...etc, nu a trimis nimic. ma rog, cotet cu ifose.
    1 point
  28. Dupa aproape 2 luni de la incident, nici in momentul de fata nu mi s-a rezolvat in niciun fel problema sau nici macar nu am primit vreun telefon care sa concluzioneze in vreun fel teapa pe care mi-am luat la dl Teile. Ca sa fac publice anumite lucruri, pentru codare si instalarea firelor pentru scaunele active, mi s-au cerut 1300 lei, bani pe care i-am platit din prima fara sa comentez ca e mult sau putin. In momentul in care am desfacut scaunele, sa verific ce a facut service-ul cochet de mai sus am descoperit ce a povestit Dragos in postul anteior. Pentru asta mi s-a luat suma de mai sus, dar eu totusi am plecat cu scaunele nefunctionale, eroare de airbag, etc.Mai mult, mi s-a facut pierdut un modul de DSC pe care nu il gasesti nicaeri in Romania si pe care a trebuit sa mi-l cumpar din nou, dand 150 eur din buzunar (in afara de cei 150 pe care i-am platit prima data). Pentru partea de instalare CIC mi s-a perceput suma de 300 lei, de asemenea platita in avans, si m-am ales cu un cic activat prin script care nu se poate updata, rama de langa schimbator taiata cu stanga, pe care a trebui sa o schimb cu alta (a costat 300 de lei). Pilotul automat mi s-a montat pe masina si mi s-a cerut o suma aberanta pe el, cat si pe plasticul din jurul coloanei. Plasticul din jurul coloanei este cojit si zgariat, luat de pe o masina din curtea lui Alex. Cand au montat aceste lucruri, mi s-au rupt toate clipusrile de la bucata de piele care acopera coloana de la volan. Pilotul automat nu a funcitonat nicioadata, mai mult, mi s-a recomandat sa-mi schimb ceasurile cu unele de facelift. Nu vreau sa ma repet. Dupa toate aceste lucruri Alex a avut nesimtirea sa sustina ca el decide sa ii creada pe oamenii lui care sustin ca au facut treaba fara probleme. Din acest motiv, voi face o plangere la politie pentru inselaciune, furt si pentru distrugerea bunului propriu. Ca sa fie treaba pana la capat, voi face si o reclamatie catre autoritatea competenta pentru ca pretinde bani in numele firmei si nu emita bon fiscal si factura pentru suma pretinsa. NU voi mai raspunde la niciun telefon din partea lui, ca sa fie oficial si nu ma mai intereseaza nicio varianta de negociere. Nu sunt bataia de joc a nimanui si nu accept ca un service care isi prezinta serviciile pe un forum sa isi permita sa isi bata joc si de altii. Daca vreti sa va simtiti tratati ca mine, mergeti la el.
    1 point
  29. Salut, Voi incerca, punctual, intr-un singur post sa raspund la toate topic-urile ridicate pana acum: 1. Pretul: Inainte de a ma gandi la pret am cautat pe diverse site-uri masini asemanatoare si la dotari si la km si toate preturile pe care le-am gasit au fost intre 11k EUR si 13.5k EUR (nu stiu daca e ok sa pun link-uri pentru alte anunturi de pe alte site-uri). Eu nu ma ocup cu vanzare de masini, deci singurele metode de a afla preturi sunt alte site-uri de specialitate. In concluzie, prin acest 11k EUR momentan cred ca ma incadrez in pretul pietei. Nu am postat aceasta masina pentru a incerca sa "fraieresc" pe cineva. Pretul reflecta informatiile pe care le detin in acest moment. Desi ma repet, toate interventiile pe care le-a avut masina au fost in reprezentante BMW. 2. Dotarile: Am presupus ca pe acest forum nu intra doar persoane care cunosc modele BMW extrem de bine. De aceea, am mentionat aceste dotari "standard". Va rog, pe cei care intr-adevar sunteti cunoscatori sa treceti peste acest aspect. 3. Benzina vs. Diesel: Nu vreau sa intru in acest topic deoarece consider ca fiecare persoana are o preferinta bazata pe anumite criterii foarte clare. Criteriile pe care eu le consider relevante pentru mine m-au facut sa aleg benzina si nu regret alegerea facuta. Cu siguranta o persoana care are alte criterii poate va alege diesel. Consider ca nu are niciun sens sa discutam in contradictoriu pe acest subiect deoarece in final este o alegere subiectiva. Multumesc pentru intelegere.
    1 point
  30. La f10 talonul e 40 la 19, cum e la E60 pe 18. Masina asa am luat-o, nu am ales eu.
    1 point
  31. Un singur set ... de vara, fiind lasata cu eibach atinge ... asa ca pt iarna ... Dacia Logan.
    1 point
  32. sa gresesti e omeneste! nici mie nu mi iese totul din prima si mai fac greseli din graba sau oboseala DAR sa legi un fir de K BUS de la scaun pana la consola din 3 bucati, sa i faci nod si sa l dai cu banda PVC (la noduri) .......e bataie de joc. ti a fost lene sa bagi firul prin camasa aia de tine firele, l ai tras pe deasupra ->lene si/sau bataie de joc sa legi firele de perdeluta la butonul de SPORT (pentru ca ala avea pinul -> incompetenta. nu ai fost in stare sa citesti o diagrama sa vezi ca defapt perdeluta era pe o a 3 a mufa..... x14058 si x14056 sunt doua mufe diferite. tu nu ai gasit mufa x14058 in spate la panou ( pentru ca doar panourile de pe masini cu perdeluta si/sau coloana volan reglabila au mufa aia, bineinteles ca tu nu stiai asta) asa ca ai legat firele pe pinii 7 si 8 de la mufa x14056 unde era butonul SPORT (pin ...........jalnic !!!!! http://s30.postimg.org/66eo07i41/Screen_Shot_2016_02_05_at_23_47_05.png http://s7.postimg.org/57mrzhrzf/Screen_Shot_2016_02_05_at_23_51_15.png lucratura ca a ta nu am vazut nici la marele "CutiuțĂŁ" din Rm.Valcea ( cei din valcea stiu prea bine despre cine e vb). Imi pare rau ca nu am facut cateva poze sa le pun aici sa vada toti cat de "cochet" lucrezi !!! la capitolul technic (electrica-electronica) esti varza si ar fii bine sa nu te mai bagi pentru ca nu e domeniul tau. daca stii mecanica, foarte bine, ramai acolo, insa nu ti bate joc de lucrurile oamenilor! parerea mea e ca tu ori esti prea praf la capitolul tehnic, ori iti bati joc de oameni cu o nesimtire crasa. mi e frica sa nu fii cumva pe la mijloc........ ce sa zic! mergeti la "~~~Probabil cel mai cochet Service " mini showroom " Specializat BMW~~~ " - bataia de joc e garantata!!! pe banii vostrii!!! PS: ai invatat si tu ceva nou acum! sper sa nu ti mai calce nimeni pragul. vorba multa si ieftina, vrajeala ieftina, treaba facuta la misto!!!!
    1 point
  33. nu inteleg de ce majoritatea asociaza motorul mare in mod automat cu viteza, eu cam la fel merg si cu 2.0d si cu 3.0d, prefer insa pe cel din urma pentru rafinamentul sau si pentru confortul psihic dat de rezerva de putere suficienta in situatiile in care am nevoie sau cand chiar am chef de putina mai multa adrenalina, pana la urma in zilele noastre cu 150 merge si Logan-ul sau oricum majoritatea masinilor, dar acceleratia de la viteza aia in sus sau pana acolo si senzatia de "relaxare" a motorului la vitezele mari e mai mare la un motor cu o cilindree pe masura. La mine am observat ca merg mai calm cu o masina cu un motor mare decat cu una cu motor mic, probabil pentru ca stiu ca nu are rost sa demonstrez ceva, daca te uiti in trafic de obicei cei ce forteaza depasirile sunt cei cu motoare mici, din dorinta poate de a demonstra ca si al lui poate, asta e doar o concluzie personala bazata si pe propria-mi experienta.
    1 point
  34. S-a deviat mult de la subiect. Citesc foarte multe opinii in care sunt numai rautati si frustrari exprimate. Trecand peste aspectul asta, cand am spus ca e slab 520d, m-am referit strict la motorizarea de 2l pusa pe o caroserie mare, grea. De aici si pana la a face afirmatii ca ''romanasii'' nu se mai multumesc cu 184 cp, e cale lunga. Practic daca esti ''romanas'', automat trebuie sa fii si prost. Cam asa reiese din ce spune cineva mai sus. Sa-ti doresti mai mult, mai bun, si sa poti trece peste faptul ca exista si ceva mai bun decat ce ai tu, e un pas inainte. Evolutie se numeste ''procedeul''.
    1 point
  35. Cu atitudinea asta? Ce atitudine? Poza de profil ce are mai exact? Pe bune? Ai chef de cearta? Eu cred ca am folosit un limbaj normal, corect gramatical si am specificat foarte clar ce caut...unde e greseala? Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  36. Daca tot e discutia despre xenoane. Pot sa imi pun xenon pe "engel-ais", Parca sunt prea slabe si galbenul ala e prea galben, as dorinsa le Folosesc ca lumini de drum. Sent from my iPhone 1s using Tapatalk
    1 point
  37. Mie nu imi place ca te urci in BMW in trening. Seria 5 e minim de blugi.
    1 point
  38. Nu inteleg rostul comentariilor din partea voastra,nu vad nici o relevanta pentru un eventual client... Unul imi spune ca sunt samsar(cu toate ca 80% dintre masinile de pe forum sunt luate de la samsari),unul nu citeste anuntul,iar altul imi confirma ca vand o masina manuala. Oameni buni..
    1 point
  39. la o documentare sumara, principalele diferente intre e90 320d steptronic 2011 si f30 320d steptronic 2012 Dimensiuni: f30 mai lung cu 90mm (mai mult spatiu interior); ampatament - f30 distanta intre roti mai mare cu 50 mm (confort mai bun la rulare, spatiu mai bun); portbagaj mai mare la f30 cu 20L. Greutate: f30 mai usor cu 85kg (1420kg vs 1505kg; aici depinde si de dotarile alese) - consum mai bun, accelerari mai bune. Motor: acelasi (N47D20); posibil sa fie diferente la cod; max 135kw, max 184cp / 4000 rotatii. Turbina: avantaj F30 (commonrail 1800 bar with magneto-injectors; variable turbo (""Twin Power Turbo"") verus variable turbo - datorita turbinelor diferite, F30 are cuplul maxim mai de jos (intre 1750-2750 vs 1900-2750); asta inseamna mai multi CP pana la 1900 rotatii -> aceleratie mai buna; dupa 1900 ambele masini au acelasi cuplu/putere. Cutie automata: avantaj F30 (8 trepte versus 6, final ratio 2.813 versus 3.154) -> confort mai bun la schimbarea vitezelor, consum mai bun, accelerari mai bune. Anvelope: un "numar" mai mare la F30 (205/60 R16 vs 205/55 R16); echivalent cu 225/45 R18 vs 225/40 R18 - adica mai confortabil la orice R. Performante: evident, be baza celor de mai sus, F30 vs E90 pana la 100: 7.4 vs 7.6; mult mai clara de diferenta 80-120 in viteza a 4-a: 5.8s vs 7.6s. Consum: cel declarat urban / extraurban / mixt: 5.4/3.9/4.4 l/100km vs 6.8/4.4/5.3 l/100km; avantaj destul de clar F30. Specificatiile sunt clare in favoarea F30 - avantajele tehnice provin in primul rand de la cutie si turbina; posibil si injectoarele sa fie mai performante, nu am gasit info.
    1 point
  40. Faptul ca severin vrea 14 mii pe masina aia nu inseamna nici ca atat valoreaza, nici ca o sa-i obtina eu am sustinut ideea de E90 peste F chel pt o masina dotata si intretinuta, nu a lui severin pusa la 14k.
    1 point
  41. Mai bine iti iei un E90 intretinut de la proprietar. Pregateste-te pt multe dezamagiri daca e sa cauti F30 la 15k
    1 point
  42. Masina este superba eu am vazut-o live.Din punctul meu de vedere perfecta dar proprietarul a vrut probabil sa-i mai dea un pic de culoare
    1 point
  43. Ai mare dreptate daca masina e bine intretinuta ce conteaza ce ani are ,important e sa fie in mintile ei si sa arate bine.
    1 point
  44. Te inseli, aici e vorba de o lege nescrisa in Romania. Orice pret e mare, nici un pret nu e corect. Intotdeauna cineva e bulangiu, doar tu nu.
    1 point
  45. Adica vrei si ieftin si mai vrei sa ti-o aduc si acasa. Nu mai bine vrei ca la 50 lei sa vin sa ti-o si curat eu? :poke:
    1 point
  46. :twoup:)) Ai mai uitat 2 variante: 1.Sa nu-ti cumperi bmw si sa vrei consum redus,ci sa vrei un motor mai mare 2.Daca totusi ai bmw si vrei un consum mai redus,tuneaza-ti masina si obtii si consum mai mic si putere mai mare(contrar tuturor legilor fizicii ) )
    1 point
  47. Un mic addendo:defineste ce intelegi prin piese originale. Pentru ca un Lemforder e furnizor pentru brate, insa acelasi brat vine in ambalaje diferite, la preturi diferite. Daca ma intrebi: vrei un brat Lemforder in ambalaj original BMW sau vrei Lemforder in ambalaj Lemforder fara sigla BMW, raspunsul e unul singur. Acelasi principiu se aplica la restul elementelor: filtre, optica, etc. Deci daca eu gasesc un pret mai bun la produsele furnizorului oficial BMW, nu o sa cumpar "originalele".
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.