Jump to content
Hai si tu la Poiana Brasov la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/01/16 in all areas

  1. Daca 520i are probleme de fiabilitate, atunci sunt deschis sa dezvoltam subiectul. Daca imi recomanzi un alt motor pe benzina (e.g. 528i), de asemenea sunt deschis dialogului. Daca vrei sa imi sugerezi achizitionarea unui diesel in loc de benzina, atunci iti pierzi timpul (nici eu nu incerc sa te conving pe tine sa iti iei benzina). Argumentele astea: "putere nu, fiabilitate nu, consum nu. Zgomot?" sunt slabe. 520i si 520d au acelas numar de cai si accelereaza de la 0-100 in 8.2 sec., iar zgomotul este mai mare la diesel, nu la benzina. Cat despre consum, doi litri in plus la suta de km, nu sunt un dezastru. Propria experienta mi-a dovedit ca benzinarele sunt mai fiable si te costa mai putin intretinerea, pe termen lung.
    3 points
  2. Salutare colegi, dupa multiple ezitari am decis sa.mi prezint si eu... masina Este vorba despre un modest M43(deocamdata) titansilver. Masina am luat.o in octombrie 2015, fiind al 3.a proprietar in Romania, din 2013 de cand a intrat in tara. Pe cartea service apare ca in 2013 ar fi avut 100.000 la ultima revizie in Germania, iar eu am luat.o cu 155.000km, nu stiu ce sa cred despre aceste cifre, cert este ca masina merge bine. Cand am luat.o avea ulei in ea mai ceva ca apa de la chiuveta, antigel nu mai spun, in schimb era "tuning pe burta" cu ta-tehnics si povotii morti.. Dotari: cotiera, perdeluta electrica(inutila), comenzi pe volan(nu sunt de fabrica deci pilotul nu merge, merg doar cele pentru player Asa arata cand am luat.o: http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160229/062157d117275b8b3ce53592253fe99f.jpg Si incepe lista cu ce am apucat sa fac la ea pana acum: Revizia: -Ulei yacco 5w40 -Antigel hepu -Termostat Behr (era blocat pe deschis) -Filtru ulei, aer, habitaclu, benzina mann Imediat dupa revizie am dat instalatia xenon jos...neavand lupe... Retrofit lumini comfort http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160229/747c70bdde8ccd443c6c9b1034fa49a3.jpg Bara fata, carenaj roata, tunel aer dreapta dupa ce am gasit.o lovita in parcare de baietii de la dezapezire, cea veche avea si vopseaua sarita.. http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160229/36630643ed337425e280622c728ccd33.jpg Au urmat proiectoarele, masina neavand din fabrica, erau ele fizic si blocul de lumini cu buton, puse de neamt din spusele celor 2 propritari romani. Am luat releu, am facut cablajele, siguranta si voila. Multumesc Gaal Alexandru pentru ajutor. Intre timp si folie luneta si geamuri spate, castigata pe fb in urma unui concurs Acum ca s.a incalzit afara ma voi apuca de articulatie. Maine merg la service pentru constare, sa vad ce piese sunt necesare pentru a pune totul la punct, pivotii sigur, iar cand voi schimba bratele, voi trece si pe suspensie fixa, cel mai probabil Bilstein cu arcuri Eibach. Saptamana viitoare sper ca voi avea putin timp liber sa montez lupele bi-xenon, urmand ca in cel mai scurt timp sa repar spatele, am luat.o lovita.. sincer nu stiu cum voi rezolva, poate ma puteti ajuta cu ceva sfaturi. http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160229/4bb42bb09848b9a53f5913244821bb26.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160229/909d6c04015a7e3641170ae7ab83fbf4.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160229/aaf517a1dba529b5bc651051d3a2584a.jpg Cand am luat.o bancheta spate era murdara de vopsea, n.am gasit recaro textil cum imi doream asa ca am luat normale de fl, daca are cineva fete usi de fl textil sa.mi dea un pm, sau interior recaro textil de fl complet. Momentan sunt ocupat cu serviciul si mai greu imi fac timp si pentru ea... dupa ce voi termina de pus la punct tot ce.mi doresc la ea sigur va venii si un swap.. toate la timpul lor.. multumesc daca ai avut rabdare sa citesti. Accept orice critici si pareri. Trimis de pe al meu SM-T555 folosind Tapatalk
    2 points
  3. Incerca sa scapi si de pachet-ul chrome de la exterior...ceva negru lucios
    2 points
  4. Ai tot oem si faci pedale, tipic Fiecare pune ce placute, anvelope sau discuri doreste, de aceea sunt pe piata sute de producatori de piese Sa revenim la intrebarea colegului.....
    2 points
  5. Arma prostului ramas fara argumente.. Imi permit mai multe revizii la Bmw. Una am facut-o deja si urmeaza urmatoarea in 2000 km. Repet, nu esti coerent. P.S. Bine ca iti permiti tu DOAR revizia sa o faci la reprezentanta. Magnatule cu M3 GTS deghizat in 318d. P.S.2 Daca noi suntem toti saraci si tu esti magnat, de ce : "si eu am comandat la cata , chiar astept sa mi vina comanda ... vb strict de revizie , atatttttt." ; " Pt mers zi de zi am un smart diesel iar cu bmw merg la sf de sapt. Fac 100k km pe an cu smartul (livrez cu el) si cu bmw fac 20k km ". Ia zi, de ce nu faci toate reparatiile la reprezentanta si faci DOAR reviziile..pe care le faci odata pe an ( ca de..sa iti citeasca km..cand o dai sa zici ca sunt reali..de parca nu poti sa mergi 100.000 pe an, sa faci la coltul blocului 10 revizii, dai km inapoi..si cand faci anul..te duci si faci una la reprezentanta..sa apara km in ordine..oricum din cate ai scris si cat de bine informat esti in legatura cu preturile, anume 450 pt ulei si filtru, cred ca doar atat schimbi tu la reviziile alea magnifice la care noi doar visam). Si de ce nu mergi zi de zi cu BMW-ul si folosesti un smart ? Nu-si permite maria dumneavoastra ( am scris cu litere mici pt a-ti demonstra lipsa de respect care ti-o port) sa faca mai multi km cu BMW-ul, implicit mai multe reparatii si revizii ?
    2 points
  6. ZF Faur http://www.servicefaur.ro/sf/acces.jpg ing. Vasile Voicu - 0723 338 265
    1 point
  7. Dupa ce in ultimii 3,5 ani am avut un E46 Fl 320d 2004 care l-am luat de la zero aproape si am pus pe el de la pachet M pana la evacuare, suspensie si interior complet am hotarat ca i-a venit momentul sa o dau (ca depasise ca longevitate toate masinile care le-am avut inainte) si am mers catre un E60. Initial plecasem spre un 520d-525NFL la care conditiile principale erau navi mare, incalzire in scaune si as fi vrut un pachet M insa dupa cateva drumuri prin tara esuate ca dadeam numai de epave am gasit spre norocul meu un 530D FL 2008 cu ceva dotari si n-am mai stat pe ganduri. Am probat si 520d si cu soft si fara si vreau sa zic ca nu are nici o legatura cu 530. I-am zis racheta deoarece pe langa toate masinile care le-am avut pana acum imi ofera asa o placere la condus si trage foarte tare si ca si feeling fata de ce am mai avut pana acum inlclusiv E46 care era foarte ingrijit mecanic si estetic , asta nu are nici o legatura. Postez cateva poze cu ex E46 care a fost primul Bmw( inainte avand doar gama Vag) si vreo 2 cu 530 ca mai multe nu am. Masina am de gand sa o tine 2-3 ani sper si daca o sa fie finante o sa primeasca cel mai probabil pachet M la primavara, jante pe 18-19 , posibil ceva arcuri, dar pana atunci mai am de facut una alta la ea dar timpul le rezolva pe toate usor usor si bineinteles banii )) P.s- La moto am renuntat momentan si asta a fost si principala cauza sa iau 3.0 ca sa mai compenseze din adrenalina care o oferea mersul pe moto, dar nu se stie in fct de buget poate la primavara o sa vina iar si o motoreta
    1 point
  8. Ok, am inteles si multumesc mult, o zi buna sa ai
    1 point
  9. S-a cam pus praful pe topicul meu :hmm: Intre timp am schimbat kitul ambreaj+volanta si am reconditionat un injector(corectia atingea valoare de 2.6 la temperaturi scazute). Am trecut si la jantele de vara, de care sunt foarte incantat. Style 207 http://105.imagebam.com/download/s1ZPUPbi5yEnP0frxOrZgQ/46861/468607425/DSC_1476.JPG http://113.imagebam.com/download/VZtW3h1Xu8MVdoKks1LISQ/46861/468607462/DSC_1457.JPG http://105.imagebam.com/download/fw2Crvl706RyF0GdpFiwsA/46861/468607503/DSC_1471.JPG http://113.imagebam.com/download/yjb8VlHY21rpDSc9pGyqTg/46861/468607530/DSC_1472.JPG http://105.imagebam.com/download/Pm_0O6KZF1Y0ggkoqaAX1w/46861/468607558/DSC_1488.JPG In curand o sa ii montez si distantiere de 20mm. Cand da caldura o sa ii vopsesc+indreptat capota(am avut un mic incident in trafic si ii indoita putin intre grile), o sa curat urmele de rugina care le mai are pe ici-colo iar apoi vreau sa o polishez. Va doresc o primavara frumoasa!
    1 point
  10. Poate isi face vreunul din noi mila sa ii dea baiatului cadou un autocolant de luneta "la ora 17:00 se numara victimele".
    1 point
  11. Am gasit un clip in care arata cum suna un motor care are problem cu distributia si cum suna dupa ce a remediat problema
    1 point
  12. Nu e greu deloc. Cheia e sa te obișnuiești cu gândul cĂŁ prețul și calitatea+dotari merg ĂŽn relație direct proporționalĂŁ
    1 point
  13. "Da bravo ma, Giani !" Ca de obicei tu esti peste tot..esti mai prezent pe forumul asta sa iti dai cu parerea mai ceva ca Badea si Gadea ( la un loc ) in inimile babelor din Romania. 1- Ai dreptate in legatura cu descrierea anuntului. Mi se pare foarte corect asa cum l-a postat. Dacao dotare vine din fabrica, nu inseamna ca nu este o dotare. Si dupa cum a spus si cel care a postat anuntul, multi nu stiu ce are masina din fabrica si ce e optional. 2 - Termina cu arogantele astea, de genul: "daca nu scrii corect gramatical..". Data viitoare cand afirmi asta, uita-te mai intai la tine. Corect gramatical inseamna sa folosesti semnele de punctuatie (. , - ; etc) acolo unde este cazul. Sunt prea putini oameni care vorbesc si scriu cu adevarat corect gramatical. P.s Nici nu esti foarte coerent in exprimare. Mi-am permis sa iti evidentiez ce consider eu ca trebuie sa schimbi inainte sa arunci cu noroi in altii.
    1 point
  14. Denumirea de Ursulet dateaza din 1987 din cadrul unei etape de Campionat National de Raliu, etapa de la Brasov. Atunci au participat cativa invitati din Ungaria si din Belgia. Un concurent a participat cu un BMW E30, o aparitie socanta pentru spectatorii obisnuiti cu Dacii, Lada si Renault. Pentru ca masina participanta era incaltata cu un set de jante pe 14 inch, model Ronal Teddy Bear. Iar la linia de start, lumea nu prea stia cu ce se mananca BMW-ul, asa ca l-au anuntat publicului ca fiind "masina-ursulet" (dupa setul de jante). Si de atunci, asa i-a ramas numele! Povestea pisicutei... aparent, numele vine din primul service dedicat BMW din Bucuresti. Asta se intampla in 1995, iar pentru prima oara acest model a facut cunostinta cu porecla dupa ce o femeie care si-a lasat masina la service a ajuns acasa cu o pisica in portbagaj. Era pisoiul patronului de la service, un maidanez portocaliu. Femeia a returnat pisica furisata in portbagaj celor de la service, iar de atunci, cand mecanicii vedeau un E36 spuneau: Vine o pisica! Dar altii spun ca denumirea i-a fost asociata cu sunetul motorului
    1 point
  15. Nu exista nicaieri o asemenea diferenta pentru un produs identic. Diferenta poate sa constea in urmatorul lucru,saboti echipati sau saboti simpli. http://www.autosklepbydgoszcz.pl/katalog/a_a_16_304_9859/66/218565/___%28_-___KM%29/Uk%C5%82ad_hamulcowy_%28Hamulce_b%C4%99bnowe%29/Szcz%C4%99ka_hamulcowa_ok%C5%82adzina/BOSCH-0204114628_%28Szcz%C4%99ki_hamulcowe_kpl.%29.html http://www.autosklepbydgoszcz.pl/katalog/a_a_16_304_9859/66/267980/___%28_-___KM%29/Uk%C5%82ad_hamulcowy_%28Hamulce_b%C4%99bnowe%29/Szcz%C4%99ka_hamulcowa_ok%C5%82adzina/BOSCH-0986487327_%28Szcz%C4%99ki_hamulcowe_kpl.%29.html http://www.bmwclub.ro/forums/topic/89205-discuri-si-placute-de-frana/
    1 point
  16. Toate motoarele au probleme, sunt constient de asta. Traim intr-o societate de consum, unde totul se strica relativ repede, si trebuie inlocuit. Dar cauta pe Google "bmw n47" si o sa vezi ca toate rezultatele sunt despre o singura problema majora: "Timing Chain Failure." Multi oameni avizati acuza o problema de fabricatie, si este globala. Eu nu discut despre diesel vs benzina, pentru ca fiecare om are opinia lui. Mie imi plac benzinarele (mult!). On topic: Imi poate oferi cineva detalii despre istoricul service al autoturismului acesta: WBAXG11010DW29660? Multumesc anticipat!
    1 point
  17. Sa nu mai vorbim de celebrele probleme la distributie ale N47.
    1 point
  18. Cum nu fiabilitate? Eu pentru asta as cumpara benzinar. Si pentru mai putina bataie de cap cu turbine, DPF, bujii incadescente, EGR, injectoare si tot ce tine de problemele tipice dieselului.
    1 point
  19. Atunci 528i? Nu prea sunt benzinare la vanzare in Romania, sa am de unde alege.
    1 point
  20. Nu iti mai bate capul ca iti dau eu distantiere cu prezoane si se potrivesc la fix.
    1 point
  21. nu te supara dar cum de unde stii cum ar trebui sa arate scaunele la 300.000 km?anuntul clar e plin de balarii dar cand aud astea cu scaune de 300.000 km volan de 450.000 km mi se face rau. sunt tampenii am vazut scaune care aratau praf la 100.000 km am vazut scaune ca noi la 400.000 km sunt ceva factori care influenteaza,de ex eu am reusit sa rup vinilinul cu capsele de la blugi.altfel fiecare isi descrie masina cat mai atractiv omul banuiesc ca ,cu asta se ocupa vanzarea de masini.
    1 point
  22. Uite aici anuntul de pe mobile https://home.mobile.de/DKAUTOMOBILEHAMBURG#des_218094394 A copiat pozele cu F30. Sa dea careva mesaj sefilor de la Autovit...sa-i stearga anuntul idiotului.
    1 point
  23. Eu inteleg perfect nesimtirea samsarilor de genul prietenului tau , iar daca nu iti convin comentariile de pe forum muta-te cu el pe Autovit.
    1 point
  24. Nu imi vine sa cred ca "umbla rar la km", pai ori umbla ori nu umbla.
    1 point
  25. Si pentru carcotasi am schimbat nuca, mi-am luat noua si Oem http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160225/784b48ebf9bb860f42ddf585f9cb348a.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160225/86af39461627aaac467409d521f8d41b.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160225/e92462dc4c242c5ef3ef56b3904c8b05.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160225/fe6e0676bd0068616d4fc014b8358164.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  26. Dupa reparatie + elerom M Performance: http://s11.postimg.org/yk2ezzatv/IMG_20160225_114156.jpg free upload pictures http://s12.postimg.org/q4abw2djx/IMG_20160225_114203.jpg upload http://s11.postimg.org/c1vz0m8wj/IMG_20160225_114211.jpg screenshot
    1 point
  27. Intrebam. Nu mai stiu preturile la modelul in cauza.
    1 point
  28. Acum vad ca ai 330xi...nu merge asta Trimis de pe al meu SM-J500FN folosind Tapatalk
    1 point
  29. 1 point
  30. Si astazi a primit roti de vara - 1400 euro cu cauciucuri : http://s28.postimg.org/ournqcxj1/IMG_20160223_133109.jpg upload image http://s10.postimg.org/bcccwp9s9/IMG_20160223_133142.jpg screen capture windows http://s13.postimg.org/xanj48v4n/IMG_20160223_133128.jpg free photo upload Mi-am mai cumparat eleron M performance, dar este la vopsit si va fi pus in urmatoarele zile. +folie geamuri 100 euro.. Pe viitor urmeaza etrierii albastii in culoare M si ornamente praguri M. Poate si o suspensie sport dar deocamdata ma bucur de confort.
    1 point
  31. Ai perfecta dreptate,unii le uzeaza mai repede decat altii dar masinile care au uzura la volan,au si in alte parti si pentru mine asta spune multe despre proprietar si modul cum a fost exploatata si ingrijita masina.E diferenta enorma intre 150k km in oras si 150k km afara.
    1 point
  32. Asa ti-a spus un mecanic pe gura sau au si argumentat cumva.Eu nu am auzit pana acuma sa fie o recomandare oficiala pentru schimbarea distributiei la XXXXXX km ?
    1 point
  33. Pana la urma nu e o durere asa mare schimbatul distributiei la 120000km sa dormi linistit, rulaj pe care multi dintre noi il facem in minim 5 ani. Inafara de asta eu il consider un motor excelent, se putea mult mult mai rau. Cei care luati masini cu rulaj mare ori incert, investiti 800 euro in distributie, ulei si filtre, ulei in cutie si diferential si asta e, masina e pregatita de inca un rulaj consistent. Nu e firesc sa dai 15-20000 pe o masina si sa nu investesti in partea mecanica. Inainte de roti, muzica, briz-brizuri, consumabilele si punerea la punct a masinii tehnic ar trebui sa primeze.
    1 point
  34. Ti-am trimis PM de ceva timp, oar daca prietenul tau era cu adevarat interesat putea sa dea un tel. Masinile nu se cumpara prin mesaje pe forumuri.
    1 point
  35. nu inteleg de ce majoritatea asociaza motorul mare in mod automat cu viteza, eu cam la fel merg si cu 2.0d si cu 3.0d, prefer insa pe cel din urma pentru rafinamentul sau si pentru confortul psihic dat de rezerva de putere suficienta in situatiile in care am nevoie sau cand chiar am chef de putina mai multa adrenalina, pana la urma in zilele noastre cu 150 merge si Logan-ul sau oricum majoritatea masinilor, dar acceleratia de la viteza aia in sus sau pana acolo si senzatia de "relaxare" a motorului la vitezele mari e mai mare la un motor cu o cilindree pe masura. La mine am observat ca merg mai calm cu o masina cu un motor mare decat cu una cu motor mic, probabil pentru ca stiu ca nu are rost sa demonstrez ceva, daca te uiti in trafic de obicei cei ce forteaza depasirile sunt cei cu motoare mici, din dorinta poate de a demonstra ca si al lui poate, asta e doar o concluzie personala bazata si pe propria-mi experienta.
    1 point
  36. Trebuie sa fi nebun sa nu vrei sa iei un F30 2012-2013 pentru ca ai auzit ca pe la unle masini din 2007-2009 au fost cateva cazuri in care s-a rupt lantul de la distributie.Au trecut 9-7 ani de atunci. Dupa logica ta BMW trebuie sa inchida portile pentru ca nu sunt in stare sa faca un motor . Normal ca au dat rateu la inceput pentru ca au trecut pe lanturi si patine de kk (au dat-o pe ieftineala)dar dupa parerea mea acum problema este rezolvata.Motorul N47 este un motor super bun din punctul meu de vedere (am avut si m47) putere multa 184 cp,cuplu destul 380 nm ,consum mic ,nu este zgomotos,porneste repede etc.
    1 point
  37. Sefu, gumele astea sunt 490 de lei buc. noi noute. Cand zici 1200 de lei noi te referi la bucata sau la set? Jumatate din 1200 este 600 . Deci pe cat le vinzi, pe 600 de lei setul?
    1 point
  38. Si cam atat pentru astazi )
    1 point
  39. 1 point
  40. Personal imi plac cum erau inainte.
    1 point
  41. Am probat plasti dip !!! revin cu poze mai clare !!
    1 point
  42. am trimis mesaj la bilstein romania, si mi-au dat o oferta de pret pentru e46, model telescoape B4 telescoape spate - 157lei/buc TVA inclus telescoape fata - 304lei/buc tva inclus eu intre sachs si bilstein voi opta pentru bilstein
    1 point
  43. Bilstein face la Sibiu laTyssenKrupp (care e firma mama a Bilstein) amortizoarele cu care iasa(ieseau) din fabrica BMW X3 si BM seria 3 E90 si sunt foarte bune datorita in plus calitatii cerute de BMW. Restul le fabrica probabil in Germania. La poarta fabricii au magazin BilsteinShop de la care comanzi si ridici orice tip de amortizor (chiar daca nu e produs in fabrica de la Sibiu) la pretul de producator. Am auzit ca in Germania (mai ales pt E39)toti pun Bilstein B4 si B6(mai sport) iar supersport B8(de fapt Kitul cu B8).
    1 point
  44. Placerea de a-mi conduce masina o am permanent, dar parca suspensie sport+curbe+BMW (RWD only) = reteta perfecta ce reuseste sa aseze un zambet laaaarg pe chip si sa provoace batai accelerate ale inimii.
    1 point
  45. Da. Si a pus special numarul acela sa sune numai el. Daca era cu adevarat ceva serios mergea in targ si in 5 minute o vindea.
    0 points
  46. Eu sunt curios de ce vrei 2.0i?putere nu,fiabilitate nu,consum nu.Zgomot?
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.