Jump to content
Hai si tu la Poiana Brasov la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/03/16 in all areas

  1. Azi au ajuns si farurile, maine am treaba http://s9.postimg.org/chzv5ecqj/IMG_0742.jpg http://s9.postimg.org/5g1xj794r/IMG_0743.jpg http://s9.postimg.org/seyn2454r/IMG_0745.jpg
    6 points
  2. http://www.youtube.com/watch?v=Oq5aMB46Ezs
    4 points
  3. Progrese http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160302/c4a59963ad3dc28b70af668fb165fd8d.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160302/71d567ccd740134cef6ad0e37b3bfdb6.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160302/5d872f1582b53fa136786522f67b7355.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160302/c880224a943c5f7ee28d076571a9fdbc.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160302/3f8d6c6145a6798d94d26cb95a5dcf98.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160302/e5a85fa390f53963d61f55c6828b8d20.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk
    3 points
  4. 73.614 km Am schimbat la Filaret un senzor de viteza al rotii (ABS) si kitul de schimb pentru ornamentul ruginit al scaunelor fata, de sub sezut (problema cunoscuta pe forumuri, si de catre BMW, dovada ca exista kit special pentru asa ceva). Totul pe garantie. De asemenea, am prelungit garantia pana in 09.2017 sau 200.000 km. Am trecut si la rotile de vara, style 441 M.
    2 points
  5. Columbian Heaven te asteptam la sectiunea Masina Mea;) .. sa aduni acolo invidiosii... sa ii vedem mai bine? :pirate: :ike:
    2 points
  6. FelicitĂŁri pentru achiziție. Nu trebuie sĂŁ dai explicații la nimeni, dar eu mĂŁ bucur când vĂŁd o mașinĂŁ nouĂŁ pe forum. Și ca sĂŁ schimb subiectul, postez o poveste mai lungĂŁ, sper sĂŁ nu plictiseascĂŁ : De ce iubesc eu BMWul?! Povestea a ĂŽnceput prin 1995, când tatĂŁl meu ne-a dus intr-un orĂŁșel mic, unde știa el ca a vĂŁzut o mașinĂŁ interesantĂŁ. Eu cu fratele meu mai mic, stĂŁteam nerĂŁbdĂŁtori pe banchetĂŁ din spate a Opelului pe care ĂŽl avea atunci tatĂŁl meu. Când am ajuns la destinație, am vĂŁzut o mașinĂŁ prĂŁfuitĂŁ, plinĂŁ de gĂŁinaț de pĂŁsĂŁri, care nu mĂŁ atrĂŁgea cu nimic. Era un BMW 728, care ulterior am aflat ca era de o vârstĂŁ cu mine, din 1977. MașinĂŁ a fost cumpĂŁratĂŁ de tatĂŁl meu, iar de atunci am ajuns sĂŁ ĂŽndrĂŁgesc aceastĂŁ marca. Atunci am descoperit și eu, ĂŽn anii 90... In perioada când Dacia avea pe lunetĂŁ inscripția "Dacia cu motor cu injecție"... sa vad ce masini construiau altii in anii 70. Din dotĂŁrile mașinii: scaune reglabile ĂŽn toate direcțiile, volan reglabil, oglinzi electrice, servo, etc. Dar sunetul motorului ĂŽn 6 cilindri le depĂŁșea pe toate... avea doar patru viteze . O altĂŁ experiențĂŁ plĂŁcutĂŁ: l-am trimis ĂŽn Germania o scrisoare și le-am cerut manualul de utilizare. DupĂŁ câteva sĂŁptĂŁmâni am primit prin poștĂŁ manualul și o scrisoare de la BMW. A fost prima mea mașinĂŁ, care mi-a rĂŁmas ĂŽn suflet. Am vandut-o ĂŽntrucât consumul ajungea iarna și la 30 de litri iar salariul era mic. Am mai avut doi ursuleți, iar dupĂŁ aceea am trecut la alte mĂŁrci auto. Schimbam mașinile o datĂŁ la doi ani, nu aveam liniște. Mi-am luat și un enduro BMW f650, ca sĂŁ ĂŽnlocuiesc golul, dar nu m-am liniștit. Asa ca anul trecut am intrat din nou ĂŽn rândul celor care conduc BMW, cu un E87. Nu ĂŽmi place viteza, conduc legal, nu fac liniuțe, nici drifturi, dar ĂŽmi place sĂŁ conduc BMW. Senzația la volan nu cred ca se compara cu senzația pe care ți_o poate oferi o altĂŁ mașinĂŁ normalĂŁ (mĂŁ refer la prețuri pĂŁmântești). Am scris așa mult ĂŽntrucât am revĂŁzut zilele trecute prima mea iubire și m-a rĂŁscolit... i-am fĂŁcut câteva poze cu telefonul: http://i64.tinypic.com/110lvnt.jpg http://i66.tinypic.com/2ltpjx4.jpg http://i63.tinypic.com/1z2oacy.jpg P.s. vopseaua este cea din 1996.
    2 points
  7. Masina respectiva care vroiam sa o cumpar din Germania avea unele defecte (zgarieturi) care nu erau in descriere. Fusese rental la o firma din Franta, asa ca am renuntat la ea si am cumparat o masina din tara de la Banat Car din Tm, o predare leasing cu garantie si premium selection. E vorba de un F30 330xd cu istoric full BMW la 95K km. Nu stiam ca trebuie sa va tin la curent cu tot ce vand sau cumpar. E90-ul s-a vandut in 5 zile in familie, l-am dat cumnatului meu, care nu sta pe forumuri si nu le are cu asa ceva. I-am dus masina la cineva sa ii faca o diagnoza cu ISTA si am gasit acele probleme la ea. De aceea erau intrebari postate in legatura cu masina veche. Proba contrarie ar fi urmatoarea: Daca vrei sa dam o tura cu F30 nou, da-mi un semn si mergem Nush de ce, miros o usoara invidie intre colegii de pe forum, invidie care nu prea isi are rostul. Nu va datorez nimic, cu atat mai putin explicatii. Nu prea vad rostul acestor comentarii. Akon, cu tine am mai avut discutii, stim amandoi ca te roade invidia. O zi buna, CH
    2 points
  8. Cand vorbim de sonorizare nu ne referim la BASS ci la calitatea sunetului pe ansamblu, mid range, inalte. "tun"-ul tau face galagie, nu sunet. Un pachet original BMW premium este mult mai de calitate (sunet).
    2 points
  9. Citesc de mult timp acest forum si am asteptat cu nerabdare ziua in care sa imi prezint masina. Martea trecuta am devenit fericitul proprietar al unui 318ci. De o buna bucata de timp tot cautam e46 coupe non-facelift. Am vazut cateva coupe-uri dar niciunul nu m-a incantat, pana la acesta. Am facut deja ceva kilometri cu masina si sunt mai mult decat incantat. Sper ca in urmatoarea perioada de timp sa aduc masina la stadiul la care visez. Masina a plecat de pe poarta fabrici cu urmatoarele dotari: Type code: BV71 Type: 318ci Dev. Series: E46(2) Line: 3 Body type: COUPE Steering: LL Door count: 2 Engine: N42 Cubical capacity:2.00 Power: 105 Transimision: Heck Gearbox: Mech Colour: Black Sapphire Metallic (475) Upholstery: Stoff Laser/Anthrazit (G7AT) Prod. Date:2002-05-14 Order Options: 210 Dynamic Stability Control (DSC) 338 M sport package II 423 Floor mats, velour 428 Warning triangle 441 Smokers package 473 Armrest, front 481 Sport Seats F driver/front passenger 502 Headlight washer system 508 Park Distance control (PDC) 520 Foglights 522 Xenon light 660 Radio Bmw reverse 710 M leather steering wheel 716 M aerodynamics package II 760 Individual high-gloss satin chrome 772 Interior trim alu black cube 775 Individual roof-lining anthracite 785 White direction indicator lights 789 M LT/Aly wheels with mixed tyres 801 Germany version 863 Europe/Dealer directory Saptamana ce urmeaza masina va primi urmatoarele piese: Semnalizari albe fata Arcuri H&R 35-20 Rama de relocare Navigatie 2Din dedicata (Quad Core, Android) Nuca scurta M Retrofit climatronic Pachet lumini individual Becuri semnalizari Osram Diadem
    1 point
  10. Crysis21 a zis ca trebuie sa dai fata usii jos. Din cate stiu ai nevoie de niste surbelnite in stea.. nu cred sa le fi schimbat de la E90.. apoi fata usii mai este tinuta de niste clipsuri/ cleme conice din plastic; cu putina grija ferma iese din gauri .. si asa ajungi la folia aceea cauciucata care trebuie sa fie/stea lipita de jur imprejur pe fata interioara metalica al usii. Daca este dezlipita trebuie sa gasesti un adeziv pentru metal si .. cauciuc.
    1 point
  11. Dan, tare masina aia veche....pacat ca in ziua de azi sunt doar piese de colectie si nu le vezi mai deloc pe strazi. Si tata a avut un 525i din 1985 si un 750i V12 din 1988. Asta se intampla in 1998-2000. De atunci am prins si eu dragoste de BMW si ori de cate ori aveam ocazia furam masina de acasa si dadeam ture pana ma parau vecinii acasa si iesea iar scandal. Ma linisteam 3 zile dupa care iar furam masina de acasa si tot asa. Am fost incris la clubul de karting din orasul meu natal unde am prins drag de viteza, drifturi si alte senzatii tari. Am condus multe masini, insa BMW mi se pare cea mai buna ) Akon, imi pare rau, poate am inteles eu gresit, trecem peste. Sper la pensie sa imi permit un V8 rau care sa bea 35%
    1 point
  12. ..as zice sa faci o aerisire a circuitului hidraulic (daca e hidraulic) dupa acelasi fenomen care s-ar intampla cand lichidul de frana ar “fierbe“ in zona franelor dupa intense franari... si poate duce la pierderea eficientei franei (..) de obicei asta se intampla datorita placutelor..
    1 point
  13. E buna ca e automata dar destul de...ca sa nu zic panarama anuntul. "Cutie Tiptronica/ Adaptive air suspension sport - confort - eco pro " ) Nu mai zic ca si seria lipseste. Si nici clima nu are.
    1 point
  14. Pentru colegii de pe forum 10% reducere
    1 point
  15. A vandut e90 in 3 zile si a dat avans la f30 acum o luna,care btw este tot la vanzare.Nevinovat pana la proba contrarie.
    1 point
  16. In general n47 se spune ca are probleme cu distributia, motorul tau nu este problematic dar nu este exclus sa se rupa... Distributii rupte au fost si la motoarele de 3.0 de pe x5 si x6, deci nu doar un tip de motor are "erori", in procentaj mai mare sau mai mic au toate "bube".. Asta cu schimbatul depinde de tine dar la motorul tau, plus ca nu ai sunete ciudate, cred ca poti sta linistit ...
    1 point
  17. Cum s-a vandut de mult daca acum 2 zile postai pe forum legat de o problema cu el? http://www.bmwclub.ro/forums/topic/173335-senzor-preincalzire-motorina-e90/page__p__2331950#entry2331950
    1 point
  18. Omul nu iese din oras nici sa-si cumpere masina si voi ii recomandati diesel.
    1 point
  19. Vand motor E46 150 cai, EURO 3 din 2002 complet. Complet insemnand cu toate anexele, turbina, compresor clima, injectoare, releu bujii, alternator, pompa motorina, fulie, rampa, debitmetru, EGR....etc Vand motorul pentru ca vreau sa-mi dezmembrez masina, precizez ca motrul a avut chuloasa fisurata, pot dovedi cu facturi ce s-a schimbat si ce s-a facut la el pentru remediere. Garnitura de _chiulasa_ noua, prezoane noi, suruburi distributie noi, refacut scaune si rectifcat _chiulasa_, debitmetru nou, releu bujii nou, bujii noi, motorul merge foarte bine, se poate face proba pe masina. _chiulasa_ a fost schimbata si cu alta (am inca _chiulasa_ veche, ce-a defecta) Pret 1100 euro.
    1 point
  20. Ar fi bine sa aiba 300k,care de altfel ar fi un rulaj aproximativ normal pt o masina de 11 ani.
    1 point
  21. Imi place... Dar o fac estoril blue 2 Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  22. Au tot dar fara softul pentru cutia 8HP. Insa pt cine doreste resetarea valorilor nici nu e nevoie de soft , se poate face cel mai simplu din pedala de acceleratie (exista procedura pe net). Cutia in 8 trepte de pe F-uri invata stilul tau de condus dupa fiecare drum facut din ce am citit. La mine dupa ce am facut chestia asta cu pedala de cateva ori , dupa ceva timp s-a imbunatatit ca aproape nu mai simte nimic la schimbul treptelor. Deci recomand.
    1 point
  23. Inca un motor 2.0d care vrea sa devina avion
    1 point
  24. Daca 520i are probleme de fiabilitate, atunci sunt deschis sa dezvoltam subiectul. Daca imi recomanzi un alt motor pe benzina (e.g. 528i), de asemenea sunt deschis dialogului. Daca vrei sa imi sugerezi achizitionarea unui diesel in loc de benzina, atunci iti pierzi timpul (nici eu nu incerc sa te conving pe tine sa iti iei benzina). Argumentele astea: "putere nu, fiabilitate nu, consum nu. Zgomot?" sunt slabe. 520i si 520d au acelas numar de cai si accelereaza de la 0-100 in 8.2 sec., iar zgomotul este mai mare la diesel, nu la benzina. Cat despre consum, doi litri in plus la suta de km, nu sunt un dezastru. Propria experienta mi-a dovedit ca benzinarele sunt mai fiable si te costa mai putin intretinerea, pe termen lung.
    1 point
  25. Cum nu fiabilitate? Eu pentru asta as cumpara benzinar. Si pentru mai putina bataie de cap cu turbine, DPF, bujii incadescente, EGR, injectoare si tot ce tine de problemele tipice dieselului.
    1 point
  26. Atunci 528i? Nu prea sunt benzinare la vanzare in Romania, sa am de unde alege.
    1 point
  27. pretul ti-l faci tu, e marfa ta. Daca tu vrei sa o tii la 11 mii e treaba ta. Daca nu se vinde poate mai scazi, dar nu face prostia sa ii lasi pe altii sa-ti faca pretul. Toti sunt buni sa-si dea cu parerea pe marfa altuia.
    1 point
  28. Scaunele normale nu au acel reglaj de inclinatie a sezutului , doar cele sport. Avand in vedere ca eu am luat tot ce aveam nevoie de pe scaune normale, a trebuit sa pastrez reglajul acela manual de pe scaunele sport, pt ca pe cele normale efectiv nu ai motorasul respectiv. Instalatia electrica de sub scaun e la fel (am mufe si tot ce e nevoie) , poate intr-o zi il fac si pe acela electric doar ca pe langa motoras trebuie sa schimb si panoul de butoane. Panou pt scaune normale: http://i19.photobucket.com/albums/b154/IveGotIssues666/Power%20Seats/DSCF0534.jpg Panou pt scaune sport: http://farm4.static.flickr.com/3308/3406585441_41a53144e2.jpg
    1 point
  29. Da mi si mie o adresa si un nr de telefon de la domnul ilie ,de cand il cunosti de cat timp mergi la el colaborezi??de cate ori ai apelat la servicile lui sau rezolvat??sau a fost prin eliminari,ms
    1 point
  30. Pacat ce s-a intamplat si eu cred ca mai important este sa treci cat mai usor peste asta.Cand am cumparat si eu BMW nu stiam ca trebuie sa stau si cu urechea ciulita precum ciobanescul mioritic sa nu zic german la zgomotul de lant care freaca patina .....ca nu cumva sa se rupa.Eu nu pot dar poate poti tu.....se cheama Tesla X si este Suv ca si X5 doar ca are 262 Cp pe fata cu 510 Cp pe spate si 967 nm cuplu.....face suta in 6 sau 4 si chiar 3,4 secunde.....unde mai este nevoia de lant premium? Ams de luna asta spune ca vine din primavara asta si in Europa si va costa pana in 80.k......pai cred ca atat costa si un X5.Aha....partea cea mai misto.....garantie 8 ani la bateri fara limita de km. Sa se rupa lantu.
    1 point
  31. Back to OEM Jante style 68 si stopurile originale http://s30.postimg.org/4vmy3w7xt/IMG_3122.jpg http://s30.postimg.org/snw9ff9yp/IMG_3123.jpg http://s30.postimg.org/kslq0m0c1/IMG_3125.jpg http://s30.postimg.org/mbh45l6wh/IMG_3129.jpg Intrebare: am observat ca pe spate cauciucurile stau cam "intinse" daca intelegeti ce zic. Pe fata am 225/45/17 cu 7,5J, iar pe spate la fel, doar ca janta are 8,5J. Ar trebui sa trec la 235 pe spate?
    1 point
  32. sa gresesti e omeneste! nici mie nu mi iese totul din prima si mai fac greseli din graba sau oboseala DAR sa legi un fir de K BUS de la scaun pana la consola din 3 bucati, sa i faci nod si sa l dai cu banda PVC (la noduri) .......e bataie de joc. ti a fost lene sa bagi firul prin camasa aia de tine firele, l ai tras pe deasupra ->lene si/sau bataie de joc sa legi firele de perdeluta la butonul de SPORT (pentru ca ala avea pinul -> incompetenta. nu ai fost in stare sa citesti o diagrama sa vezi ca defapt perdeluta era pe o a 3 a mufa..... x14058 si x14056 sunt doua mufe diferite. tu nu ai gasit mufa x14058 in spate la panou ( pentru ca doar panourile de pe masini cu perdeluta si/sau coloana volan reglabila au mufa aia, bineinteles ca tu nu stiai asta) asa ca ai legat firele pe pinii 7 si 8 de la mufa x14056 unde era butonul SPORT (pin ...........jalnic !!!!! http://s30.postimg.org/66eo07i41/Screen_Shot_2016_02_05_at_23_47_05.png http://s7.postimg.org/57mrzhrzf/Screen_Shot_2016_02_05_at_23_51_15.png lucratura ca a ta nu am vazut nici la marele "CutiuțĂŁ" din Rm.Valcea ( cei din valcea stiu prea bine despre cine e vb). Imi pare rau ca nu am facut cateva poze sa le pun aici sa vada toti cat de "cochet" lucrezi !!! la capitolul technic (electrica-electronica) esti varza si ar fii bine sa nu te mai bagi pentru ca nu e domeniul tau. daca stii mecanica, foarte bine, ramai acolo, insa nu ti bate joc de lucrurile oamenilor! parerea mea e ca tu ori esti prea praf la capitolul tehnic, ori iti bati joc de oameni cu o nesimtire crasa. mi e frica sa nu fii cumva pe la mijloc........ ce sa zic! mergeti la "~~~Probabil cel mai cochet Service " mini showroom " Specializat BMW~~~ " - bataia de joc e garantata!!! pe banii vostrii!!! PS: ai invatat si tu ceva nou acum! sper sa nu ti mai calce nimeni pragul. vorba multa si ieftina, vrajeala ieftina, treaba facuta la misto!!!!
    1 point
  33. Revin cu un retrofit pe care am vrut sa il fac din prima zi . Montarea aerotermei ihka. Doua zile de munca mai tarziu pot spune oficial ca am e46 cu climatronic. Tin sa le multumesc frumos colegilor Rcc-67 pentru aeroterma si lui kenbobo pentru suport. http://images.tapatalk-cdn.com/15/12/27/70943a4806d1e461ccead791d35bf2bb.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/12/27/76433199d3446ab20ea9c6ea8bf090cd.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/12/27/2b80f23bc0bdf662dc75581b6eb09123.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/12/27/60a402c67b9aed9b4484176e6f12c2be.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  34. Bai davyd, daca nu ai o solutie, abtine-te. Daca nu ai vreun amic cu un motor, iarasi, abtine-te. Postezi sa te afli in treaba, dupa ce ca te mai rastesti si la alti colegi pe topicul cu masini de vanzare. Acum stie omul ce TREBUIA sa faca, pe moment, a facut ce a crezut ca ok. Platea pe platforma cat pe motor, din Germania pana in Romania. N-am nimic cu tine, dar mai ia o pauza de la forum si cautat masini, o sa iti priasca. -------- @AdrianHH - ideal e sa gasesti un motor pe care sa il poti auzi, eventual si conduce masina putin. Dar e suficient si sa il auzi la rece si cald. De preferat sa iei mecanicul cu tine. La una dintre fostele masini i-am schimbat motorul si mi l-a montat cel de la care l-am luat, ca se ocupa cu dezmembrari. Garantia, in cazul meu, ne-am dat o tura si cam atat. Avuse omul experiente neplacute cu dat garantie, cand un cretin, a mers prin padure si turat motorul pana l-a omorat. Ce-i drept, nu am avut probleme cu motorul si merge si in ziua de azi, vad masina uneori prin oras. Sunt si care dau 3 luni garantie pe motor, bineinteles, pentru o utilizare normala, nu scoala de piloti de VTM. Despre pret, nu ma pricep, ar trebui sa fie ok si daca e masina cu volan pe dreapta ca motorul e acelasi. Legat de acte, gasesti pe site-ul RAR cu exactitate, ce documente iti trebuie.
    1 point
  35. Multumesc frumos. Da, un quad ar arata foarte bine insa momentan ma voi multumi cu o finala de 6 cilindri. Quad-ul trebui insotit de un motor pe masura :frantics:
    1 point
  36. Frumoasa rau masina E cam ceea ce caut si eu, insa nu prea gasesc ceva bun la un pret ok. Sa o stapanesti sanatos!
    1 point
  37. da se poate inlocui acumulatorul daca nu mai este ok. activarea o poti face cu ncs ul. Si totusi nu gasesc raspunsul la problema mea.
    1 point
  38. Jantele sunt ALLEGGERITA HLT - Titanium Tech Model: Monobloc wheel HLT Design: 9 spokes design Capac: Black carbon fibre hubcap Finishing: Titanium Tech Dimensiuni: 17" Proces productie: Low Pressure Casting Process + Heat Treatment + HLT Materiale: Al Si 7 Mg și cântĂŁresc ĂŽntre 7.05 kg și 7.18kg
    1 point
  39. Slot-urile usb sunt pentru navi http://images.tapatalk-cdn.com/15/10/06/c921e5c6e373780d791aa741a4d968d1.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/10/06/9bf6a7c5dd92f7141492495149dcf79f.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/10/06/f801f288f43f9e042e5dbc146063d85d.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  40. Un mare plus pt tot ce ai facut deja. Interiorul s-a schimbat mult fata de ce era inainte. Felicitari Hai si cu poze PS: Hai ca pun eu un sneak peek: http://114.imagebam.com/download/Z7C1AvWH_QovHKRnEfcf6Q/43935/439346376/photo_2015-10-05_15-01-36.jpg
    1 point
  41. Depinde si cum te imbraci. Eu vara port doar bermude si te ucide pielea aia daca te bagi direct in masina. Unii fac si figuri aiurea. Da, asta e o tiganie. Astea sunt si figuri. D-aia neamtul cumpara masini in mod pragmatic si romanul le cumpara fix cand pentru neamt au devenit indezirabile, iar romanul are impresia ca l-a prins pe Dumnezeu de picior si ca e buricul pamantului. Chestia asta se vede in Romania pe toate planurile. Tot romanul, indiferent cat de sarac e, are super telefon de o gramada de bani. Daca isi ia o bicicleta, adesea e una d-aia de 2000 euro, cadru de carbon. Si merge cu ea in parc si o pune pe farcebook. Nemtii au niste gioarse de biciclete, dar cu care merg foarte mult. Pragmatism vs. figuri pe burta goala. La fel ca si situatia in care unii isi iau vestita masina de 15-20 000 euro si apoi n-au bani de 4 cauciucuri. Aici depinde enorm la ce ne raportam. Exista multi care au impresia ca au masini super dotate pentru ca au xenon, piele, cutie automata si trapa. In 2015 asta nu inseamna mare lucru. O masina foarte dotata inseamna cu totul altceva. Ideea este alta, si anume ca la o masina sh e bine sa eviti dotarile foarte multe in detrimentul starii tehnice si uzurii. Adica exista oameni care cumpara masini destul de uzate doar pentru ca au foarte multe optiuni, gen HUD sau distronic. Pentru masini de genul asta ai neaparata nevoie si de casco. Sa zicem ca ai un F32 cu faruri led si senzor pentru active cruise control. O tamponare usoara si ai o dauna de peste 5000 euro. Farurile led costa 4000 euro. Ideea principala este sa-ti cumperi ceea ce-ti permiti si ceea ce ai intr-adevar nevoie. Cand ai 15 000 euro pentru o masina nu poti sa spui ca esti intr-o situatie d-asta exceptionala. 15 000 euro pentru un BMW nu inseamna ceva extraordinar. Stii cat costa un F30 sau un F10 cu foarte multe dotari? Sunt masini de 30 000 euro.
    1 point
  42. Macar Ciupa are niste pareri cat de cat pertinente (chiar daca nu is intotdeauna deacord cu ele) tu vi sa.mi spui ca incerci sa convingi un coleg de forum sa.si ia un F30 ca e mai nou decat un E90, nu conteaza ce optiuni are , din contra, cu cat mai putine optiuni cu atat mai bine (ma intreb daca ai fost cu un BMW cu scaune active care sa te faca sa te bucuri de "calitatea motorului cand" tragi de el pe serpentine sau de HUD care e incredibil de util cand iti ruleaza filmul la care se uita sotia/prietana ta la drum lung sau de simplitatea cu care poti asculta muzica prin bluetooth direct de pe youtube-ul telefonului in sistemul HK al masinii, nici una din ele nu e musai sa le ai pe masina sa poti merge dar daca ai stii ce bine prind, eu inteleg ca astea sunt optiuni care costel nu si le permite dar asta nu inseamna ca tu ai dreptate cand il indrepti spre o masina fara optionale doar pt ca pe aia si.o poate permite),dar explica.mi care e calitatea motorului intre un 320d E90 si un 320d F30, ca vad ca asta e cam singura optiune pt tine, dupa care tot tu vi sa insiruiesti niste defecte cu body control module si reprogramari bla bla si sa spui ca daca se strica alea e necazu pe pamant...se strica asta e, le repari, nu poti sa le repari, asta e, nu-ti iei BMW ca nu.ti permiti sa.l intretii... P.S. Las.o usor cu insultele ca nu e frumos, nu ma cunosti si nu ai dreptul sa caracterizezi niste persoane dupa 2-3replici, daca ti.ai facut o parere in sensul asta foarte bine dar e mai ok sa o ti pt tine, aici e vorba strict de pareri auto pe un forum si nu o dam in prietenii.
    1 point
  43. Acum parerea mea legat de acest topic Eu sunt fan seria 5/7, deci nu am sa vb despre seria 3. E34 - o masina extraordinara la timpu ei, o masina f.f. fiabila , o masina care daca in caz de accident iti vine sa o " saruti " cat de bine te-a protejat, o masina care iti inspira multa siguranta si confort E39 - clar o mare schimbare in lumea seriei 5 , un aspect mult mai frumos decat E34, mai robust, o masina f. fiabila E60 - aici cei de la BMW chiar au reusit un aspect de neegalat, este senzational look-ul, cand ii aprinzi farurile parca masina prinde viata, iti da o senzatie ca nu e doar o masina, e o felina. In schimb aici cei de la BMW au trecut la politica " vindem masini ieftine si bani ii scoatem din piese scumpe " , o masina foarte pretentioasa, nivel scazut de fiabilitate ( din pacate ). Interior : mai urat ca la E39, nu imi zice nimic. EXX ( ultimul model de seria 5) - Nu pot sa zic ca nu e frumoasa, dar toti stim ca motivul care seria 5 a fost foarte apreciata a fost/este ca iti dadea 2 senzatii deodata la parte exterioara , anume un mare lux si in acelasi timp o senzatie SPORT. La acest model o senzatie lipseste, este numai LUX . La fiabilitate nu ma pot exprima. La interior - fara cuvinte - o poza pe google si vei ramane mut cateva secunde. E32 - ceva mai draguta ca un E34 E38 - aici BMW-ul prinde un alt nivel, un lux iesit de sub orice limita, un exterior cu un echilibru perfect, extrem de bine proportionat( nici prea mare , nici prea mic = perfect ) are un interior care iti da tot confortul necesar intr-o viata. E65 - in primu rand vreau sa vb de interior, " parca esti intr-o nava spatiala " . Dar exteriorul parca ceva il strica ( poate dimensiune - prea mare ) Exx (ultimul model de seria 7) - Schimbari mici in raport cu E65. Interioare diferite dar amandoua la fel de frumoase. Acum totusi cateva vb si despre seria 3 \ E36- o masina frumoasa, dar multe dintre ele trebuie mutate la remat. Nu imi place ca desi e BMW ruginesc ca dacile, de ce nu vezi un E34 ruginit, doar au aceasi ani de fabricatie. Cei de la BMW CRED ca gandesc fiabilitatea in functie de serie ( concluzile astea le trag cand ma uit la E36 si la E46 ) E46 - o masina extrem de frumoasa. Care zicea ca a castigat premiu pt cea mai frumoasa masina ? eu chiar il cred. Daca eram fan seria 3, sigur ochi mei erau indreptati spre modelu asta. E90 - aici la aspect ceva lipseste , botul de E46 e mai frumos decat la acest model, spatele nu e deloc reusit- NU se potriveste cu masina. In schimb, stabilitatea, raspunsul la comenzi, confortul este exceptional. Interior : nu imi zice nimic, mai urat ca cel de la E46 Sunt convins ca vor veni acuma " contrazicerile ". In fine .... asta e parerea mea .... nu poti multumii pe totii. eu sunt de parere ca nu tot timpu daca e mai nou, automat e si mai bun. Daca e adevarata politica " mai putin fiabile ca sa scoatem bani din piese " prefer sa cumpar ceva mai vechi si sa-l aduc pe acela " ca si nou "
    1 point
  44. pe net am mai gasit o lista cu mici secrete, care sper sa va fie de folos (n-am avut rabdarea sa stau sa o traduc): " 1. When the temperature drops below 37 F degrees, the car beeps to let you know to watch out for icy roads. Also, the rear defroster comes on. 2. You can read the odometer with the car off; all you have to do is press the needle on the left. 3. When car is off, hit the volume knob on the radio the radio turns on (it only works with 02 decks) 4. There is a "secret" compartment underneath my car's armrest and a Coin box in center console. 5. There is a trunk release right above the hood release (not on all cars) 6. There is an exterior trunk release above the license plate and under the ledge. 7. There is flashlight in the glove box. 8. There are amber lights that shine on the center console. 9. You can change radio station on the steering wheel by holding up/down button longer to scan to next station rather than preset ones. Interior lights can be turn off when you open/close door or shut the engine down. 10. The two knobs on the center control panel are to reset the short trip mileage and the other one is for changing the time on the clock and changing the time from army time (24 hour time) to normal time. And you could also switch the temperature display both on the dash and on the climate control between Fahrenheit and Celsius. 11. You may be able to auto-roll down of windows from the remote control. Another way is to put the key in the door handle and turn to the unlock position and hold it there. This will also open and close the moon roof or put a convertible top down. 12. If you push the unlock button on the remote once it will unlock the driver door, for ?02s if you push the unlock button on the remote twice it will unlock all the doors?then once all that is done.... push and hold the unlock button on the remote the windows will start to roll down... then the sunroof will open too. 13. If you hit the 'counter reset button' with the ignition in position 2 (or very quickly when you start your car), then it will show you when you are due to change your brake fluid! 14. There is also a first aid kit under the passengers seat. 15. There is a compartment by your leg when you are in the drivers seat. The compartment is on your left if in a LHD, and on your right if in RHD (located next to your knee). 16. The safety strip along each window and sunroof that detects obstructions and retracts them. (Along with a timer that prevents the motors from burning out if in use too long). 17. The OEM side mirrors are designed with slats and ridges to reduce wind noise. 18. The airbag system is 2 stage deployable depending on if the seat belts are latched. If there is no passenger, that front airbag wont even go off to save repair costs. (Along with the explosive seatbelt tensioners). 19. The radio, sunroof, and other "ignition" triggered accessories are available for a period of time after the car is turned off until a door is opened. 20. The fact that the car goes into "sleep" mode after 16 minutes of inactivity to reduce battery drain and eliminate dead batteries from "left on" accessories (lights, etc). 21. The suspension is designed to limit body dive under hard braking, instead the entire chassis dives evenly for stability. 22. The A/C compressor has a variable displacement thrust plate to eliminate the shock load of compressor cycling and use varies depending on need and load. 23. Flashing the high beams after ignition is turned off will leave the headlamps on for a preset amount of time for security while parking the vehicle. 24. The Keyless Entry system utilizes antennae in the rear window, change key codes every time, will deactivate keys if a key is pressed too many times without response from the car, the key recharges while in the ignition switch, and they store all sorts of presets, from seat positions to IHKA control settings. 25. The radio remembers the settings separate for each input. (E.g., CD input can have the bass/treble/balance/fade settings different from the F.M. radio) 26. Left Side Mirror will tilt in reverse (check to make sure your mirror selection switch is in center or left position to use this feature) Door locks that engage when you go 8 Miles per hour (Dealer need to turn this feature on). 27. As some of you may know, the BMW On-Board Computer (OBC) holds more functions than is documented, including a very nice instrument panel test. I managed to get a lot of this information from the web, but it was far from complete. Subsequently I asked my dealer for the missing info, but they could not provide the complete list either. Following is a list for the items I could find, they work in my car (E46 323i). I gather most of them also work in the E36 models. Who can tell what the missing entries represent (especially functions 9.1, 9.2 and 9.3 which are very mysterious)? Instructions to access the hidden OBC functions: 1. Hold Trip Reset while turning ignition key to on position 2. OBC should show "Test" 3. Use Trip Reset to select function 19.0 that unlocks all the features 3. Wait for display to show "Off" 4. Depress Trip Reset for 1/4 second and release it 5. With no delay press Trip Reset several times to select one of the following function s BMW E46 On-Board Computer (OBC) Hidden Codes nr example description 1 Car Engine and cluster data 1.0 46nnn Chassis nr/VIN serial number (last 5 digits) 1.1 4nnn K-number 1.2 690236 Cluster Part # 1.3 045210 Coding (04)/diagnosis (52)/bus index (10) 1.4 1200 Week (12)/year of manufacture (2000) 1.5 09_160 Hardware (09) and software # (16.0) of cluster 1.6 Not used 1.7 04__44 CAN-version (04) KI-revision index (44) 2 (test) Cluster System Test - Activates the gauge drivers, indicators and LEDs to confirm function 3 SI Data 3.0 1098 Used fuel in liters since last SI (Service Inspection) 3.1 0231 Periodic inspection days; elapsed days (since last SI) 4 Momentary Consumption 4.0 0145+ Instant fuel consumption - 0145=14.5 liters/100km 4.1 0018 Instant fuel consumption - 0018=1.8 l/Hour 5 Distance Gone Consumption 5.0 082 Average mileage; 082=8.2 liters/100km 5.1 0536 Calc. km to refuel (momentary distance to go) 6 Fuel Level sensor inputs in liters 6.0 109330+ Fuel level averaged; Left half sensor input=10.9 liters; Right sensor input=33.0 liters 6.1 0439+ Total tank level averaged; vlgs 6.0: 10.9+33.0=43.9 liters 6.2 0442+ Indicated value (44.2) and tank phase 7 Temperature and Speed 7.0 021+ Coolant/Engine temperature (2.1C) 7.1 130 Ambient/Outside temperature - chg met 5 pts. 125/130/135 7.2 + Engine speed / Current RPMs 1/min 7.3 + Vehicle speed / Current Speed in km/hour 8 Input value in HEX form 8.0 1d0+ System voltage ADC-Value Hex code 8.1 26C33C+ ADC Values HG left/HG right 8.2 0000 ADC Value brake degradation sensor (000=o.k.) 8.3 18C ADC Value outside temperature 9 Battery 9.0 140 Battery Voltage - 140 = UB 14.0v 9.1 242013+? 9.2 074_78+? 9.3 0011+? 10 Not used 11 Not used 12 Not used 13 GonG Gong Test 14 Not used 15 Status cluster I/O-ports (bit codes) 0=low; 1=high 1st-belt contact, seat belt fastened=0; 2) ignition lock contact, key inserted=0; 3) door contact, door open=0; 4) clock button pressed=0; 5) SI reset=0, for reset=0; 6) EGS transmission failure=0 Status Digital Outputs (bits) 0=inactive, 1=active 1) Gong output; 2) Brake warning lamp; 3) Low fuel warning lamp; 4) EGA lamp; 5) seat belt lamp; 6) manipulation dot 16 Not used 17 Not used 18 Not used 19 Lock Status; unlocks functions in range 3-18 19.0 L-On/L-Off Unlock: press button when "L-Off" 20 Not used 21 Software Reset; reset OBC settings 00 End of test 28. Put your turn signal either on the left or right position, with no key in the ignition, close the door and walk away. What you will see is the front blinker, and rear turn signal stay lit. From what I read, it's supposed to be a feature to for people to see your car when it's parked at night in those really tight streets in Europe. This way no one accidentally drives into your car. 29. If you look on your roof, there will be two flaps on each side that are plastic and body colors. You can remove them and there is a little hole in each one that accepts the BMW Roof Rack. 30. Hold down the PTY button (this works, to my knowledge, on cars w/nav) and you will turn on AUTOPTY--it'll display the type of music station if the data is present. I think this works for RDS too.... that way, you don't have to keep pressing it when you switch to radio or change stations etc. 31. Change the Speed Sensitive Volume Ratio - E46 Business CD Head Unit: Turn the radio off then on again. Don?t touch any button except the 'm' button - the button you use to tune the radio frequency manually. Press and hold the 'm' button for TEN seconds or until the display changes. It will then show the serial number of the unit. Normally when you press 'm', the display will reflect that by replacing 'ST' (stereo tuning) with 'm'. When holding the 'm' button for this procedure, the display should not do this - you will continue to see 'ST' for the ten seconds. Now if the display has changed, you are in a configure mode on the radio. If you press the '>' or '<' button you change modes. The mode you want will display as "GAL (1-6)". This mode allows you to adjust the speed-sensitive volume control. Use the radio preset buttons 1-6 to set the amount of volume change you want at speed. Setting 1 is the smallest change, 6 is the highest. I use 1 with the windows closed, and 5 when it's a nice enough day to drive with the windows open, which makes for a lot of ambient noise at speed. The car is so quiet with the windows closed that setting 1 is fine. Then turn the radio OFF to save the settings. Turn it back on; go for a drive to test it. The other semi-useful test mode will tell you the signal strength of any given station from 0 to 15 (highest). Use the preset buttons to change stations in the mode. This capability is probably used in the automatic tuning function in the radio. 32. The multiple 'auto heater/AC combinations at start-up' memory options are nifty. 33. If you want to leave your windows down but have the alarm set, but not have to worry about the motion detector go off, you can arm you alarm by hitting the lock button, and then wait a second and hit the button again. You'll see the clown nose light up for a second, which means the motion detector is deactivated 34. If you flicker your high beams when the car is off, your xenons go on for 30 seconds to give u a lighted path to walk 35. If you have auto wipers, the headlights go on when the wipers activate, if on auto. 36. Where the spare tire is, next to the portable jack there is a wheel chock!! 37. In Euro delivery cars, there is a warning triangle in a blue plastic case that bolts to the left rear of the trunk and a first aid kit under the passenger seat. 38. Apparently "there's a cheat code in the software running the BMW M3's sequential manual gearbox (SMG). Press the right buttons in the right order and the car will launch you from a stop after revving the engine to 5,000 rpm". "But there is a catch. In Europe, where the feature isn't so hush-hush, doing more than 15 launches voids the car's warranty. Federal laws prohibit such stipulations here, so BMW has turned down the which. US-spec cars are programmed to wind to only 2,500 rpm. That's why you have to ask your dealer to install the European software. Most will happily oblige" "For lucky drivers of this hot car, here's how: Switch of the stability system and select shift program six. Switch the engine to sport mode. With the hand shifter in drive, hold it in the downshift position and press the has pedal. The engine will rev to the preprogrammed rpm and hold. Now release the shifter. The car will launch forward violently and the engine's revs will climb quickly, so be prepared to up shift" 39. When you have your wipers on fast and medium (don?t know what you call it) Anyways if you come to a stop it'll go to intermittent 40. Want to know your odometer reading but no key... no problem. Just press the computer toggle button at the end of the turn signal lever. The computer read-out lights up with the odometer reading. 41. Everyone knows that the screwdriver in the tool kit is reversible. 42. When windshield wipers are going, and the a/c is on, regardless of the temp, warm air is coming out of the windshield defrost vent. 43. Holding down the DSC button to completely turn it off. "
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.