Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/08/16 in all areas
-
Dupa ultimul e34, urmatorul pas firesc era un e39. Masina o am de anul trecut din august. Este un 520IA (momentan) din 2000, cu niscai dotari: xenon de fabrica, incalzire in scaune, comenzi volan+chilot automat, senzori parcare, trapa, oglinzi electro-crom cu rabatare electrica....si cam atat cred. Cam asa arata cand am luat-o. http://s10.postimg.org/3m6oagp95/image.jpg uploadimage http://s14.postimg.org/66tde3e1t/image.jpg upload jpg http://s10.postimg.org/eou4rvcux/image.jpg photo storage Dupa care in octombrie am lasat-o in garaj peste iarna, timp in care am mai tot bricolat la ea cate ceva: Faruri smoked cu angel eyes, Volan M, Scaune recaro, Kit M, stopuri facelift, toata articulatia noua, suport pahare"ad-hoc" (unii zic ca e o tiganie, dar eu sunt foarte multumit de utilitatea lor), Jante AC Schnizter (sablate+vopsite electrostatic) iar cea mai mare bataie de cap mi-a dat-o suspensia. Din pacate pentru touring fara perne de aer nu exista reglabila (sau cel putin nu sub 1200 euro), asa ca am facut eu una reglabila Rezultatul: http://s22.postimg.org/3k4koeeqp/image.jpg pic upload http://s30.postimg.org/ic86wtv81/image.jpg free screen capture http://s21.postimg.org/4uam4uuyv/image.jpg temporary image hosting http://s22.postimg.org/u3skcspwh/image.jpg image hosting Jantele au gume 235/40/18 sunt 8.5J toate si in final au ET -7. O sa mai urmeze si alte modificari, dar momentan vreau sa ma apuc de cealalta masina, un e36 (tot touring) pe care am tras toata iarna si care merita si el niste atentie8 points
-
4 points
-
3 points
-
Nu am mai avut rabdare,am fost sa pun cauciucurile pe jante sa vad cum apar http://s11.postimg.org/xzbmjbpmn/image.jpg http://s11.postimg.org/h02o42ef3/image.jpg3 points
-
3 points
-
Abia astept sa ajunga anvelopele sa trec la tinuta de vara http://113.imagebam.com/download/r4l7VGicW_84PYzwwAMung/47010/470091960/IMG_5109.JPG http://113.imagebam.com/download/f93-K0ahNddlcPT_uAWzVw/47010/470091972/IMG_5111.JPG2 points
-
http://s18.postimg.org/idig562yx/DSC_0313_Medium.jpg http://s18.postimg.org/3wzs4c2vd/DSC_0316_Medium.jpg http://s18.postimg.org/byjf8hw95/DSC_0318_Medium.jpg http://s18.postimg.org/czjnxmd8p/DSC_0323_Medium.jpg http://s18.postimg.org/jh2kh4nm1/DSC_0324_Medium.jpg In ultimul timp am dezvoltat o fixatie pentru farurile LED , dar nu stiu daca merita un retrofit atat de scump care implica foarte multa manopera doar pentru un upgrade estetic ( nu circul foarte mult noaptea ) .2 points
-
Frustrati nu este o jignire. Legat de reclama, ma indoiesc ca Razvan ar avea ceva de castigat de pe urma acelor poze, pur si simplu a primit acele poze si pe alea le-a postat, tocmai asta incerca sa spuna si el, ca nu este "combinator". Utilizatorii unui forum nu sunt acelasi lucru cu musafirii unei case. Acest forum produce un venit tocmai datorita utilizatorilor, prin urmare acestia au dreptul la o parere, atat timp cat este spusa cu bun simt si fara injurii, iar dpmdv "frustrat" si "mi-e sila" sunt departe de a enerva. P.s. Am comentat decizia doar pentru a sugera ca un avertisment era mai bine venit, nu am un obicei din a comenta ce fac moderatorii.2 points
-
Duminica a fost zi de "lucru' manual" - spalare + uscare - Bilt Hamber Cleanser Polish ( paint cleaner ) - Menzerna One Step Polish 3 in 1 ( AIO ) - Menzerna PowerLock ( pe toate suprafetele ) - Meguiar's Gold Class Endurance ( pe anvelope ) + au fost masacrate 10 microfibre mari de buffing / 3 aplicatoare de microfibra Pozele sunt facute o parte in plin soare / o parte la umbra http://s28.postimg.org/rmanpgkhp/DSC_0310_Medium.jpg http://s28.postimg.org/v22rz0hq5/DSC_0315_Medium.jpg http://s28.postimg.org/ktaat6tod/DSC_0319_Medium.jpg http://s28.postimg.org/tx8ptmv99/DSC_0320_Medium.jpg http://s28.postimg.org/x5d76ohj1/DSC_0322_Medium.jpg http://s28.postimg.org/o1es68fy5/DSC_0334_Medium.jpg http://s28.postimg.org/85ujgoerh/DSC_0338_Medium.jpg http://s28.postimg.org/hro3wz5x9/DSC_0341_Medium.jpg http://s28.postimg.org/4c137ixfh/DSC_0345_Medium.jpg http://s28.postimg.org/okogt8wql/DSC_0346_Medium.jpg2 points
-
alea la 26000 au motor N55. N55 s-a pus din 2010 si e cu o singura turbina. Aparent e mai fiabil si consuma mai putin. N54 e mai robust pentru tuning dar are prob cu HPFP, injectoarele, depunerile de carbon pe supapele de admisie, Waste gate-urile si turbinele la primul an de fabricatie. N55 nu se preteaza pentru tuning (interne mai slabe + valvetronic)in schimb consuma mi putin, noxe mai mici, turbo lag mai mic, mai fiabil(cele facute pana in 2011 au avut prob cu suruburile de la vanos pentru care s-a facut recall). Succes1 point
-
1 point
-
la e46 operatiunea dureaza mai mult de 5 minute daca nu stii unde sa pui mana si chiar si asa tot dureaza mai mult de 5 minute la cate sunt de desfacut. desfa cate un injector pe rand incepand de la cel dinspre interiorul masinii si dai la cheie, inarmeazate si cu o baterie de rezerva daca te lasa cumva a ta. desfaci doar conducta de deasupra nu injectorul propriu zis, le slabesti putin cat sa vina motorina, e de recomandat sa fiti in 2 unu care da la cheie si unu care strange piulita la injector....1 point
-
varianta de Exx desigur, singura cerinta este sa ai CIC pe masina si un firmware mai nou de V40 la CIC.1 point
-
Nici asta nu cred e90 cu m47 163cai face 0 100 in 8.3 secunde, iar e90 lci 184 cai face suta in 7.5 Daca tu crezi ca prin resoftare castigi 1 secunda in 0 100, esti optimist.1 point
-
@4ESt asculta-l cu geamul deschis intimp ce mergi pe langa un zid/gard sa reflecte zgomotul pe cat posibil fara trafic.1 point
-
Am vorbit cu Domnul Florin .. i am spus problema mea legat de fumigena .. azi ma apucat si rasul eram la semafor apoi coada mare fara sa accelerez aveam in spate o masina de politie .. varza am facut o mi a zis 1400 de lei cu tot cu piese simeringuri distributie intinzator patine etc oringuri .. i am zis de segmenti .. a zis ca nu exista asa ceva a reparat peste 200 de valvetronice .. strang bani si plec la bucuresti . Sunt din Constanta ..1 point
-
Salut, are motorizare N47? Se stie ca au probleme cu distributia. Oricum, indiferent de motorizare, nu e bine sa nu rezolvi problemele, sunt sigur ca nu e normal sa sune cum spui tu. Iar daca e de la distributie se poate rupe daca o lasi asa iar consecintele sunt grave.1 point
-
1 point
-
crezi ca particularii nu au cont bancar,eu cred ca e mai aiurea in germania sa platesti cu ches sume mari de bani,unii la magazin se uita ciudat când platesti cu bancnote de 100 euro,nu mai zic daca ai de 200 sau 500 cheama seful de tura.1 point
-
Problema e ca nu se poate valida VIN-ul ( sa fie vreo corelatie cu masina). Poate verifica numarul de caractere si atat.1 point
-
Am sunat si eu la ea... Nu raspunde nimeni.. Nici la mesaj, nimic.1 point
-
cunosc masina din vedere din oras, stiu ca era condusa de o persoana potenta financiar. Acum vad ca e oferita spre vanzare de reprezentanta locala Mercedes. Foarte posibil sa fie o masina curata.1 point
-
1 point
-
https://www.bmwgroup.com/en/next100.html - ceva frumos. @Bala, ne bucuram ca exista, ne bucuram ca o lume fara BMW nu ar mai fi la fel. Placerea de a conduce o regasesti intr-una din masinile create de acest brand. Ironici cei de la Mercedes in schimb https://www.farcebook.com/MercedesBenz/videos/10154001739121670/1 point
-
BMW/F10/Sedan/automata/dotari de bun simt/2010/pana in 200000/15000-17000E Audi/A6 C7/Sedan/Automata/dotari de bun simt/2012/pana in 200000/15000-17000E1 point
-
1 point
-
E simplu roaga-l pe neo sa vina cu una din masini si le testezi intr-o noapte...eu daca ar trebui sa o fac inca odata nu as face...ma gandeam ca va fi diferenta ca si intre noapte si zi si mama mama ce chestii se vor intampla...neah...pur si simplu nu merita...in afara de look...1 point
-
Salutari! Detin un e46 320d, 2000. De cand am cumparat-o nu-i mergeau ceasurile, adica, nu-mi indica motorina, turatiile, nu-mi afisa Kilometrii, ceas. Am schimbat ceasurile cu unele de Anglia, datorita aspectului incarcat al vitezometrului (mile si Km). Intrebarea mea, daca pot schimba milele in km in afisajul digital? Pe afisaj am 195 200 mile, adica undeva la 312 000 km, iar, masina cu ceasurile originale are 190 000 km.1 point
-
In tara am facut deja doua seturi de jante. Execrabil! Lucru romanesc dealtfel. Poate arata bine in primul an, dar apoi se exfoliaza, se zgarie foarte usor, etc. Deci daca vrei sa tii masina, merita un lucru de calitate. Esti cam nebun, dar jos palaria Dragos!1 point
-
din ce am observat preturile sunt mai mari la autohaus decat la proprietar , si majoritatea cumpara de la autohaus pentru ca sunt pregatite pentru vanzare si arata impecabil , si nu oricine care locuieste in Romania , vine in Germania si cauta masini la proprietari , e greu cu limba ,cu transportul , trebuie sa isi scoata singuri numere. Asa mai bine se duce la Nurnberg unde sunt multe autohausuri si are mai multe variante, Dar istoricul masiniilor nu prea bate cu realitatea. Eu am facut Romania - Germania , 1700km cu 400ron , cu ce strica imaginea ? placerea de la conduce o masina premium + un consum redus.1 point
-
Omul are alt motor (benzina)! Deja s-a dat in frenezie cu distributia asta ... "indiferent de motor, schimb-o preventiv ca sa dormi bine" :frantics: @dan - sugestia mea e sa lasi masina in pace daca merge bine.1 point
-
Lista de preturipenbtru serviciile de Detailing 1. POLISH - PACHETUL SILVER PLUS (eliminare zgharieturi pana la 35%) !! (TIMP DE LUCRU APROXIMATIV 7 ORE) - MASINA CLASA MICA, MEDIE SAU MARE PRET - 350 LEI - MASINA DE TEREN (SUV) PRET- 380 LEI 2. POLISH PROFESIONAL - PACHETUL GOLD (eliminare zgharieturi pana la 90%!! (TIMP DE LUCRU APROXIMATIV 1- 2 zile) - MASINA CLASA MICA - PRET: 550 - 600 LEI (Gen GOLF- SCURT) - MASINA CLASA MEDIE 600 - 700 LEI (Ex. Audi A4 - A6, BMW seria 3-5 ) - MASINA CLASA PREMIUM 750 – 900 lei (Ex. S Class, Audi A8 Seria 7 ) - MASINA DE TEREN (SUV) 850 - 1000 LEI (Ex. X5, ML, Q7) 3. PROTECTIE CERAMICA (aplicare in doua straturi) - Pret 350 LEI BERLINA, 380 BREAK, 420 SUV 4. PROTECTIE SINTETICA - Pret - 300 Lei (aplicare in doua straturi) 5. APLICARE CEARA SOLIDA (doua straturi) - Pret: 150 -180 Lei 6. POLISH FARURI Pret - 150 Lei ( perechea ) (TIMP DE LUCRU APROXIMATIV 2:30 min. ) 7. POLISH STOPURI Pret - 60 Lei (perechea) (TIMP DE LUCRU APROXIMATIV 25 min. ) 8. TRATAMENT HIDROFOB GEAMURI – Pret 130 lei. (TIMP DE LUCRU APROXIMATIV -20 min) 9. CURATARE JANTE PLUS PROTECTIE Pret : 80 lei ( TIMP DE LUCRU APROXIMATIV 45 MINUTE ) 10. CURATARE MOTOR Pret 80 - 100 lei (TIMP DE LUCRU APROXIMATIV 45 MINUTE) 11. CURATARE INTERIOR : - CURATARE SCAUNE PIELE + FETE DE USI + PLASTICE – 400 Lei - CURATARE SCAUNE TEXTIL + FETE DE USI + PLASTICE 300 Lei - CURATARE MOCHETA 100 Lei - CURATARE PLAFONIERA 130 Lei - CURATARE PORTBAGAJ 50 Lei PRETURILE SE CALCULEAZA IN FUNCTIE DE: GRADUL DE UZURA, VOLUMUL DE MUNCA, TIPUL DE LAC, CULOARE SI CANTITATEA DE PRODUSE FOLOSITE. Discount de 15% pentru menbrii forumului !! Spune ca ai vazut acest anunt pe club BMW !! Tel; 0741 048 804 Oras: Gura Humorului -Jud Suceava ( doar in baza de programare) Prezentare- VW Toaureg !! CLICK pe LINK:1 point
-
Up!Ii rog pe cei ce apasa butonul de minus sa si argumenteze de ce au facut asta,mie unul nu mi s a parut ca am zis ceva iesit din comun la postul anterior!1 point
-
La cat de incomfortabila e nu cred ca o sa mearga vreodata cu ea pana la Bucuresti1 point
-
1 point
-
Deci ma sparg comparatile astea ... Masina aia este facuta doar pentru senzatii sa fuga de la un semafor la altu, dar are confortu spre 0 in comparatie cu cat are de oferit un seria 7. Ma bag eu vs cumnatu, si eu am 3.0d de 245cp , de la Oradea la Paris sa vedem cine ajunde primu1 point
-
Nu e sanatos sa pornesti de pe loc direct cu acceleratia blana, ce sa mai zic de LC. Oricum liniutele astea sunt o prostie, castiga cine are cel mai potent motor si cutie de viteza. Sunt o gramada cu masini de peste 100.000 euro care pierd in fata a niste cazane ce au niste motoare duse la extrem care in regimul ala au o viata de doar 15.000-20.000 km si la prima curba sunt in sant ca masina aia stie doar sa merga drept.Dupa aia vine la tine si iti zice ca el are o masina mai buna de cat tine. Pentru ei aia este o masina buna, care ajunge primu dupa 1000m.Nu conteza ca tu in timpul curse stai intr-un scaun de piele cu masaj la 22 grade temperatura in interios si asculti muzica de la un system care face cat masina lui. O masina buna este aia care tine piept pe mai multe tipuri de drumuri: linie dreapta , curbe , panta ... aici la curbe si panta intervine si soferul, sunt multi ce au o masina tapana ce pe linie dreapta se indeparteaza de tine si la prima curba il vezi ca pune frana inante de curba si dupa in curba... iar tu din spate ce ai cu 150cp mai putin de cat el pui doar inainte de curba si in curba incepi sa accelerezi si l-ai facut la iesire din curba, iar el incepe sa injure :frantics: ca tu cum il depasesti cu o masina mai slaba. Asta e daca ai condus toata viata la campie si faci doar liniute !!! :hyper: :hyper:1 point
-
+cataxxl (cumparat piese si altele) +Kenbobo (vandut piese si altele) +Rcc-67 (vizionat masina si altele) +Cristian.O (cumparat masina) +neo_andersson1 point
-
+1 pentru Cataxxl. Desi a intarziat cu livrarea comenzii (achitate in avans)destul de mult,in final a onorat-o integral,plus un bonus din partea firmei pentru neplacerile create.Recomand !1 point
-
Gata, ai intrat in bransa? Daca are "navi mare" se da ca painea calda. Scuze, dar nu m-am putut abtine. :-)1 point
-
legat de pretul in reprezentante al uleiului. din sursa sigura stiu ca uleiul produs de shell, este achizitionat de reprezentanta la un pret mai mic decat vechiul ulei de castrol, dar l-au scumpit "pentru ca e noul model". pretul cu care intra in reprezentanta uleiul este de aproximativ 30 de lei.1 point
-
...sau un Logan cu girofar Nu stiu cat e folclor sau nu, insa pe vremea lui raposatu' pleaca un marinar in voiaj si ca un om gospodar acopera batrana Dacie 1300 cu o prelata. Cand se intoarce, da omu prelata jos si surpiza masina se "transformase" total, vopseaua se albise, optionale gen statie radio/girofar/etc. De buna credinta marinarul nostru se duce la Militie si le zice patania ... happy end pt militieni ca si-au recuperat masina - Dom'le tu stii de cand cautam hotu'??? - omu cu buza umflata ca a lui a ramas de negasit1 point
-
Si am trecut si pragul de 50000km. In continuare nici cea mai mica problema! Totul functioneaza in parametrii, reviziile intr-adevar le fac la 15000km. In continuare sunt extrem de incantat de ea http://images.tapatalk-cdn.com/15/08/30/b9c5a6d17db768f5b919ec8dc2ed115c.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/08/30/7a4081aa823070620bc3e6a38645ce5a.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/08/30/e76c649531dbbb858247acb83231c1f7.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/08/30/d4559ea7c94a07462bb5af718f3bc500.jpg Sent from my iPhone 6 using Tapatalk Si ca tot am zis ca pun poza ci scaunul... http://images.tapatalk-cdn.com/15/08/30/a298fa8a601ac04c1351be45f86f261c.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/08/30/6ed1c7a28cdd36090a551d70ccaf9c0f.jpg Sent from my iPhone 6 using Tapatalk1 point
-
1 point
-
Va salut! Am sa pun si poze cu interiorul dupa aproape 49000km; oricum trebuie sa recunosc ca eu(sau cei din masina) nu mananca in masina, nu se fumeaza, iar masina nu este folosita pt a transporta lucruri( doar in portbagaj), cu exceptia gentilor; http://images.tapatalk-cdn.com/15/07/20/f61d69cd06f1e7f7c65b66f9468cca0c.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/07/20/2cae4238a8fe05eb9953d1b4890497da.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/07/20/defcb1addd5f98e302e594c6cc13fd9e.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/07/20/2a92d3cf862a87be7720c1e4bad23e67.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/07/20/98c23ffadbdb5db7f8157fcd2125e5de.jpg Sent from my iPhone 6 using Tapatalk1 point
-
1 point
-
Pe gugal gasesti informatii si poze despre CCC si CIC. Sfat: ia masina cu navigatie, nu te apuca de retrofituri, care mai ales la E90 implica si inlocuirea bordului.1 point
-
Foarte bun tutorialul tau ! Toata stima pentru munca depusa. Tocmai i-am dat print si urmeaza sa ma duc in masina sa verific versiunea de software, cu toate ca CD-ul e fabricat in 2003. Acum ma apuc sa-mi adun componentele si ma apuc de confectionat cablu. Ca si alternativa, poate ar trebui mentionat ca acest cablu se gaseste si in varianta OEM, avand codul 65 12 0 153 501, dar la un pret mai mult decat restrictiv, asa ca varianta DIY ramane singura viabila. Toate cele bune !1 point
-
1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00