Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/11/16 in all areas
-
Back in business !! :frantics: :frantics: :frantics: Dupa cateva saptamani de asteptat masina este din nou completa : - volan nou - virtual display nou - trimuri noi - navigatie noua Are un alt miros intreaga masina acum I'm happy !4 points
-
Cauta niste grafice dyno reale, tine cont de greutate, de etajarea cutiei de viteze, apoi ai sa intelegi de ce un 320d resoftat nu va trage ca un 530d. Ca idee, 125d 218cp 450M vs 530d 258cp 560Nm (aproape 400kg diferenta), ambele automate. Raportul cal putere/greutate este mai bun la 125d dar: 0-80km/h 4.4s vs 4.2s 0-130km/h 10.4 vs 9.8 0-180km/h 21.7s vs 19.6s 0-400m 14.5s vs 14.3s4 points
-
3 points
-
Masuratorile tot de pe zeperfs, numai ca este vb de 530d 258cp. Oricum 125d este mult peste orice 320d E90 resoftat. http://www.superchips.co.uk/curves/BMW20D177bhp.pdf http://www.superchips.co.uk/curves/BMWF10530d258psEPC.pdf 530d 258cp la 2500rpm dezvolta 200cp, in timp ce 320d 177cp resoftat tocmai pe la 3500rpm. Ca idee, la repriza 60-100km/h desfasurata in tr3 530d-ul va matura pe jos cu 320d-ul resoftat. tr3 530d 2.11 cu final 2.47 => 530-ul va transmite mai mult cuplu la roata, repriza se va desfasura intre 2450rpm si 4050rpm. tr3 320d 1.80 cu final 2.56 ,repriza se va desfasura intre 2300rpm si 3800rpm.3 points
-
Tocmai ce am prins un cocalar care voia sa-mi fure oglinzile de la masina. Era cu fi-su de 16 ani care le fura si ta-su ii tinea de sase, norocul meu ca eram peste drum si i-am vazut, bineinteles ca tot ei au facut scandal si au trecut la amenintari pe motiv ca ei doar se plimbau pe acolo si se uitau la masina. Pe ploia de afara la 8 grade si pe intuneric, un pusti de 16 ani cu gluga in cap, era foarte curios ce fel de BMW e asta si mai ales ce oglinzi are, ca era cu mana pe aia din stanga. Am chemat politia care a concluzionat ca "e copil si nu pare hot de oglinzi", macar i-au luat datele lu' ta-su din buletin asa ca stiu de unde le recuperez in car ca dispar in urmatoarea perioada. Mai nou se fura in familie, ca pustiu e minor si nu au ce sa-i faca. Am auzit texte de genul: "ba' stii cine sunt eu?", "il chem pe frate-miu...", etc. dar ei doar se plimbau prin cartier noaptea prin ploaie si vizionau masini....... Astia sunt, am poze si cu fetele lor, just in case http://s7.postimg.org/py4mecyhj/IMG_0824.jpg3 points
-
3 points
-
Bmw 740i 2009 Sophistograu Brillianteffekt Metallic Leder Dakota Oyster VIN: WBAKA41080CY29714 141.000 km OPTIUNI: S229A Dynamic Drive S248A Steering wheel heater S255A Sports leather steering wheel S2PAA Lug bolt retainer S2STA BMW LA wheel, multispoke 235 S2VHA Integral active steering S302A Alarm system S316A Automatic trunk lid mechanism S320A Deleted, model lettering S322A Comfort access S323A Soft-Close-Automatic doors S358A Climate comfort windscreen S3AGA Reversing camera S403A Glass roof, electrical S415A Sun-blind, rear S416A Roller sun vizor, rear lateral S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S441A Smoker package S453A Climatised front seats S456A Comfort seat with memory S464A Ski bag S488A Lumbar support, driver and passenger S494A Seat heating driver/passenger S496A Seat heating, rear S4NBA Autom. climate control with 4-zone ctrl S4NDA Instrument panel, leather-covered S4URA Ambient interior lighting S508A Park Distance Control (PDC) S524A Adaptive Headlights S5ACA High-beam assistant S5ADA Lane departure warning S5AGA Lane-change warning S5DFA Active cruise control+Stop&Go function S5DKA Side View Camera S601A TV function S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S677A HiFi System Professional DSP S696A DVD changer S698A Area-Code 2 for DVD S6FLA USB/Audio interface S6UKA Night Vision with human recognition S760A High gloss shadow line S761A Individual sunshade glazing S775A Headlining anthracite S7NHA BMW Service inclusive S853A Language version English S863A Retailer Directory Europe S8ARA On-board vehicle literature, Romanian S8S8A Country-specific nav. system supply S8SPA Control unit COP S8TDA Speed limit info Cutie de viteze noua schimbata acum 6 luni la ZF. Pret 25000 eur negociabil Tel 07608886882 points
-
2 points
-
Stiu cum e cu taxa. Masina pe care o vreau eu este inscrisa anul trecut si o are platita, iar proprietarul(singurul) e plecat din tara si o vinde. nu vreau valvetronic , pentru ca sunt motoare mai complicate..si cum nu este o masina noua, dupa atatia ani e posibil sa mai pice cate ceva. In schimb, motorul asta de 1.9 de 118 cai , si cel de 105 cai de pe sedan, au cate o singura axa cu came, 8 valve..sunt usor de reparat/intretinut.2 points
-
Da are dreptate colegu, practic este acea marime care nu se poate masura, dar care apare in cazul accelerarii bruste la turatii la care cuplul este maxim adica tot 4K,( a se vedea datele oferite de producator , in functie de motorizarea respectiva), si normal ca la un motor aspirat, cuplul maxim este total diferit fata de un motor cu compresor.2 points
-
de la 129 000 km o am eu. masina e inmatriculata pe persoana fizica si sunt unicul om de pe carte.2 points
-
Un mic sfat - daca imi permiti. Nu ar strica sa iei numarul de inregistrare al apelului facut la politie si sa il pastrezi. In cazul in care ai neplacerea de a fi pradat, eventual poti face o plangere la politie facand referire la aceasta intamplare. Personal, am avut un conflict cu un vecin de bloc care credea ca i se cuvine un loc de parcare gratis doar pentru ca el locuia in bloc de 40ani. M-a amenintat cu martori ca eu si masina vom avea de suferit si drept urmare i-am facut plangere la politie. Dupa ce a dat cu subsemnatul si a platit niste amenzi, s-a dus si a platit alt loc de parcare iar masina dupa 9 luni nu a "suferit" nimic. Daca politia are o plangere officiala, de fiecare data cand se intampla ceva similar prin zona s-ar putea sa ii faca o vizita "stimabilului tata". Poate asa se vor cuminti si ei si "pretenii" lor.2 points
-
2 points
-
Ti-a cam tremurat mana din cauza adrenalinei sau cum ai reusit asa o poza :-) In ce zona au actionat borfasii ?2 points
-
AFK acolo la seria 3 -1400 de kg despre ce seria 3 vorbesti? Ti-ai scos tot din interior si l-ai facut de rally sau cum ai ajuns la greutatea aia?) Iti mai amintesti cand facea toata lumea misto de tine ca invarti banii cu lopata si cautai piese prin dezmembrari? Acum ai alt film, pilot?2 points
-
Pai hai sa cumparam masini din socoteli fara sa le conducem inainte. Dupa logica unora se pare ca asa se face. Nasol e cand te astepti sa iei un 320, ii trantesti magicul soft de 300 de euro si te astepti sa mearga mai bine decat un 3.0 . Pacat ca nu e asa. Hai pe cal deci, ai dreptate.2 points
-
Esti informat prost de youtube si site-uri adiacente. Daca cauti in specificatiile de la BMW vei vedea ca Weight, unladen to EU e 320d 1505kg vs 330d 1,610kg Exista un site care colecteaza informatii de la reviste precum: Auto Motor & Sport, Auto Zeitung, AutoCar, Auto Plus etc.etc. unde e o diferenta de 12secunde 0-180 intre cele doua. Dar cine stie, poate unii au reinventat roata http://www.zeperfs.com/en/duel1298-2643.htm2 points
-
Tu iti pierzi timpul cu socoteli care sunt inutile. Intelege ca nu doar raportul cal putere kilogram conteaza. Mai avem cuplu per tona si pierderi in transmie. Un f10 cu 245 de cai este mai rapid decat e90 tau softat cu minim 0.5 secunde ceea ce e mult. In fine, vad ca nu pot sa te scot din lumea internetului si povestilor.2 points
-
2 points
-
@daci_84 Mersi! Alte poze. M-am dat cu masina si sunt ft. multumit de cum lucreaza suspensia si ft. multumit de diff cum lucreaza. Prin zapada parca eram cu 4x4. Sunt multumit si de garda la sol care o are masina cu noua suspensie. Eu vreau sa folosesc masina in fiecare zi deci o garda si mai mica nu ar fi fost buna. Bieletele fata alea noi vor fi puse cand o sa pun servo si caseta de E36. Si astea vor fi puse cand pun motorul nou sus Care mi-a fost si livrat Si niste distractie de iarna: https://goo.gl/photo...ivgCz9TTdB2Y4v72 points
-
Model - M550dx - EUR Color - Sophistograu Brillanteffekt Metalli - B90 Upholstery - Excl.leder Nappa Erw./schwarz - NASW CB - Co2 Content 2N9 - 20"m Lt/aly Wheels Double Sp. 434m/ 2PA - Locking Wheel Bolts 2VA - Adaptive Drive 223 - Dynamic Damper Control 229 - Dynamic Drive 230 - Eu Specific Additional Equipment 248 - Steering Wheel Heating 258 - Runflat Tyres 3AG - Backup Camera 302 - Alarm System 316 - Automatic Tailgate Operation 322 - Comfort Access System 337 - M Sport Package 4B9 - Int.trim Finishers Alum.high Finish 403 - Glas Roof, Electric 423 - Floor Mats, Velour 430 - Int/ext Rr Vw Mirror W Aut Anti-dazzle 431 - Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d 456 - Comfort Seats, Electric. Adjustable 464 - Skibag 465 - Through-load System 488 - Lumbar Support Driver/front Passenger 494 - Seat Heating F Driver/front Passenger 502 - Headlight Washer System 508 - Park Distance Control (pdc) 522 - Xenon Light 524 - Adaptive Headlights 6AA - Bmw Teleservices 6AB - Control Teleservices 6VA - Cic Control 6WA - Instrument Cluster W. Extended Cont 601 - Tv Function 609 - Navigation System Professional 676 - Hifi Loudspeaker System 698 - Area-code 2 710 - M Leather Steering Wheel 715 - M Aerodynamics Package 754 - M Rear Spoiler 760 - Individual High-gloss Satin Chrome 761 - Individual Sun Protection Glazing 775 - Individual Roof-lining Anthracite 8KA - Oilservice Int. 30.000 Km/24 Months 8SC - Country Spec. Release Of Teleservice 8S3 - Automatic Lock When Driving Away 8TF - Active Protection For Pedestrians 8TN - Daytime Driving Lights Selectable B 8V1 - Ncap Label 868 - Language Version Dutch 877 - Deletion Cross-over Operation 886 - Dutch / On-board Documentation 1CC - Automatic Start/stop Function 1CD - Brake Energy Regeneration 2TB - Sport Automatic Transmission 4NB - Aut.air Conditioning 4-zone Control 4UR - Ambient Light 4U2 - Driving Experience Control Incl. Ec 548 - Speedometer With Kilometer Reading 6NH - Hands-free Facility W. Usb Interface Masina a fost produsa pe 25/05/2012 dar a stat intr-un showroom olandez pana in ianuarie 2014 cand a fost cumparata de un belgian . In prezent are putin peste 160.000 km . Retrofiturile initiale au fost volanul M cu padele de LCI si grilele de M5 OE . La verificarea mecanica initiala masina s-a prezentat mult mai bine decat a fost GTul la cumparare . Maine urmeaza sa schimb : - placute fata / spate ( ATE ) - filtru ulei ( MANN ) - filtru aer ( OE ) - filtru motorina ( MANN ) - filtre polen cu carbon activ ( MANN ) - ulei BMW Shell 5W30 - stergatoare ( Bosch ) - un senzor de parcare ( OE ) + am comandat 2 anvelope 245/35/20 Michelin PilotSuperSport de la NorAuto ( trebuie sa ajunga pana vineri ) Din punct de vedere estetic masina se prezinta bine fara defecte care sa necesite revopsire dar are nevoie urgenta de o corectie medie pentru ca lacul are swirls destul de agresive si este foarte contaminat . In seara asta la prima spalare a fost o adevarata aventura sa usuc masina , am avut nevoie de 3 prosoape de microfibra mari pentru ca apa pur si simplu baltea pe lac . Estetic in seara asta am aplicat : - prespalare cu APC Meguiar’s in concentratie mare - SFE pe jante - Autobrite Magifoam - Meguiar’s ENDURANCE HIGH GLOSS TYRE GEL - Meguiar’s PERFECT CLARITY GLASS CLEANER - DodoJuice LimePrime paint cleaner - BiltHamber AutoQD - APC Meguiar’s pe covorasele interioare - aspirare - PrestineClean pe toate suprafetele din interior ( piele , plastice , bord etc ) Retrofituri in viitorul apropiat : - bord digital 6WB - sistem de sunet LOGIC7 ( bang&olufsen sunt 3800-4000 de euro ) - NBT - LED Headlights Cateva poze din seara asta , nu am avut un obiectiv bun la camera deci calitatea lasa de dorit , o sa urmeze mai multe dupa ce ii fac corectia in weekend si aplic LSP-uri ( BiltHamber AutoBalm , Menzerna PowerLock + AutoQD ) http://s26.postimg.org/co84fde55/DSC_0271_Medium.jpg http://s26.postimg.org/ypyepeymx/DSC_0274_Medium.jpg http://s26.postimg.org/fnjmg8d09/DSC_0275_Medium.jpg http://s26.postimg.org/3keaso1y1/DSC_0277_Medium.jpg http://s26.postimg.org/lxaaphn15/DSC_0279_Medium.jpg http://s26.postimg.org/bko03eti1/DSC_0281_Medium.jpg1 point
-
Dupa ultimul e34, urmatorul pas firesc era un e39. Masina o am de anul trecut din august. Este un 520IA (momentan) din 2000, cu niscai dotari: xenon de fabrica, incalzire in scaune, comenzi volan+chilot automat, senzori parcare, trapa, oglinzi electro-crom cu rabatare electrica....si cam atat cred. Cam asa arata cand am luat-o. http://s10.postimg.org/3m6oagp95/image.jpg uploadimage http://s14.postimg.org/66tde3e1t/image.jpg upload jpg http://s10.postimg.org/eou4rvcux/image.jpg photo storage Dupa care in octombrie am lasat-o in garaj peste iarna, timp in care am mai tot bricolat la ea cate ceva: Faruri smoked cu angel eyes, Volan M, Scaune recaro, Kit M, stopuri facelift, toata articulatia noua, suport pahare"ad-hoc" (unii zic ca e o tiganie, dar eu sunt foarte multumit de utilitatea lor), Jante AC Schnizter (sablate+vopsite electrostatic) iar cea mai mare bataie de cap mi-a dat-o suspensia. Din pacate pentru touring fara perne de aer nu exista reglabila (sau cel putin nu sub 1200 euro), asa ca am facut eu una reglabila Rezultatul: http://s22.postimg.org/3k4koeeqp/image.jpg pic upload http://s30.postimg.org/ic86wtv81/image.jpg free screen capture http://s21.postimg.org/4uam4uuyv/image.jpg temporary image hosting http://s22.postimg.org/u3skcspwh/image.jpg image hosting Jantele au gume 235/40/18 sunt 8.5J toate si in final au ET -7. O sa mai urmeze si alte modificari, dar momentan vreau sa ma apuc de cealalta masina, un e36 (tot touring) pe care am tras toata iarna si care merita si el niste atentie1 point
-
1 point
-
Nu, nicidecum. La mine cu 225/35/18 trebuia sa mai trag de aripi 2cm. Cel mai bine cauti varianta de style 128 (reps) cu ET30, cel putin pe spate.1 point
-
Frumoasa masina :hyper: este identica cu a mea aceleasi culori, optiuni Bafta la vanzare1 point
-
In mod normal nu sunt probleme.Dar au mai fost cazuri rare la care s-au intalnit zgomoto suspecte la distributie.Masini fara istoric service sau cu istoric necunoscut.Eu zic sa se intereseze de istoricul de service si km .Daca este in regula o verificare amanuntita si totul este ok.95 % din distributii acum se schimba preventiv (cred ca ce era de stricat s-a stricat pana acum) Eu unul personal am trecut de aceasta faza si ma bucur de masina .1 point
-
1 point
-
Salut! Pune folie transparenta de protectie si nu o sa mai ai probleme niciodata cu ele.1 point
-
Cred ca e tipul care se lauda pe un topic ca face sprinturi din semafor in semafor in bucuresti printre "babalaci"....1 point
-
Scuze acum am vazut ca tu esti cel care abera cu 530d vs 520 resoftat. Dat find faptul ca experienta ta in sofat si masini se rezuma la condusul a 4 masini si se bazeaza pe filmulete de pe youtube si internet, nu continui sa iti explic pentru ca nu ai inca nivelul de cunostinte necesar sa receptionezi. Bafta la vanzare, masina arata bine!1 point
-
1 point
-
1 point
-
cunosc masina din vedere din oras, stiu ca era condusa de o persoana potenta financiar. Acum vad ca e oferita spre vanzare de reprezentanta locala Mercedes. Foarte posibil sa fie o masina curata.1 point
-
Abia astept sa ajunga anvelopele sa trec la tinuta de vara http://113.imagebam.com/download/r4l7VGicW_84PYzwwAMung/47010/470091960/IMG_5109.JPG http://113.imagebam.com/download/f93-K0ahNddlcPT_uAWzVw/47010/470091972/IMG_5111.JPG1 point
-
Duminica a fost zi de "lucru' manual" - spalare + uscare - Bilt Hamber Cleanser Polish ( paint cleaner ) - Menzerna One Step Polish 3 in 1 ( AIO ) - Menzerna PowerLock ( pe toate suprafetele ) - Meguiar's Gold Class Endurance ( pe anvelope ) + au fost masacrate 10 microfibre mari de buffing / 3 aplicatoare de microfibra Pozele sunt facute o parte in plin soare / o parte la umbra http://s28.postimg.org/rmanpgkhp/DSC_0310_Medium.jpg http://s28.postimg.org/v22rz0hq5/DSC_0315_Medium.jpg http://s28.postimg.org/ktaat6tod/DSC_0319_Medium.jpg http://s28.postimg.org/tx8ptmv99/DSC_0320_Medium.jpg http://s28.postimg.org/x5d76ohj1/DSC_0322_Medium.jpg http://s28.postimg.org/o1es68fy5/DSC_0334_Medium.jpg http://s28.postimg.org/85ujgoerh/DSC_0338_Medium.jpg http://s28.postimg.org/hro3wz5x9/DSC_0341_Medium.jpg http://s28.postimg.org/4c137ixfh/DSC_0345_Medium.jpg http://s28.postimg.org/okogt8wql/DSC_0346_Medium.jpg1 point
-
Asimetric am avut eu, niste Pirelli. Sunt mai silentioase la rulare dar se tocesc mai repede ca cele cu profil normal. Deci are si avantaje dar si dezavantaje.1 point
-
Incearca si tu sa faci poza pe un perete in aceeasi culoare. Cu un far pe iarba si unul pe crengi, normal ca pare diferita lumina.1 point
-
1 point
-
Back to OEM Jante style 68 si stopurile originale http://s30.postimg.org/4vmy3w7xt/IMG_3122.jpg http://s30.postimg.org/snw9ff9yp/IMG_3123.jpg http://s30.postimg.org/kslq0m0c1/IMG_3125.jpg http://s30.postimg.org/mbh45l6wh/IMG_3129.jpg Intrebare: am observat ca pe spate cauciucurile stau cam "intinse" daca intelegeti ce zic. Pe fata am 225/45/17 cu 7,5J, iar pe spate la fel, doar ca janta are 8,5J. Ar trebui sa trec la 235 pe spate?1 point
-
1 point
-
1 point
-
A mai trecut un an, de fapt ceva mai bine. Saptamana trecuta i-am facut revizia anuala. De cand mi-am schimbat locul de munca o folosesc din ce in ce mai rar, am facut numai 12k km din ianuarie 2015 pana acum. In plus fata de filtrele si uleiul aferent am schimbat antigelul, uleiul din cutie si pe cel din diferential. Mai am putin si trebuie schimbate si placutele si lichidul de frana, astept sa se aprinda martorul de la placute. Inca merge ca-n prima zi1 point
-
din graba si neatentie am facut un drum degeaba la DRPCIV am plecat de acasa am facut RCAul si am platit taxa de talon la CEC , am ajuns la DRPCIV am aranjat dosarul cu acte , ajung la ghiseu , scoate omul actele se uita la ele ajunge la RCA si .... problema ... RCAul intra in vigoare de maine de pe 13 asa ca m-a rugat sa ma intorc Luni prostia mea ca nu am verificat , am sunat si la brokerul unde am incheiat asigurarea si nu a avut cu ce sa ma ajute pentru ca mai nou asigurarile nu se mai pot incheia cu data din ziua respectiva asta e , am trecut pe la Neo sa imi ridic husa pentru cheie ( am avut si eu o bucurie pe ziua de azi ) http://s14.postimg.org/jxavj94jl/20160212_161629_Medium.jpg http://s14.postimg.org/6hnutsw1t/20160212_161659_Medium.jpg1 point
-
azi am montat la Neo navigatia NBT cu totul activat ( BMW Apps , Internet , TV , hartile 2016 etc ) diferente notabile intre CIC si NBT : - rezolutia si calitatea ecranului NBT este mult superioara - timpul de boot aproape instant la NBT - calitatea sunetului MULT imbunatatita pozele sunt facute cu telefonul in parcarea subterana deci calitatea este slaba http://s10.postimg.org/elqlb1kpl/20160211_184823_Medium.jpg http://s10.postimg.org/af5qvpl3t/20160211_184840_Medium.jpg http://s10.postimg.org/9blmjr0gp/20160211_184858_Medium.jpg1 point
-
pocnetul la accelerare vine 90% din suportii de la toba, nu ii mai ai sau sunt slabi si la accelerare se misca toba si loveste in podea. Kitul il gasesti doar OEM din pacate si erau destul de scumpi, daca e ala din mijloc, o mizerie de tabla cu un inel de cauciuc batea spre 100 de roni.. pompa de injectie e bine cunoscuta, e singurul punct slab al motorului, se reconditioneaza cu vreo 600 de roni. comparat cu un diesel modern e gurmand motorul, dar e ok. senzorul de temperatura exterioara e sub bara, sigur gasesti prin dezmembrari, e la fel si pe e36 . cateodata e doar cablajul, merita sa arunci o privire. Langa proiector, ai un fel de usa mica cu o gaurica , e dupa aia, probabil atarna pe acolo sau nu mai e de loc.. http://www.ebay.com/itm/New-BMW-e30-e36-e34-M5-e32-Ambient-Air-Temperature-Sensor-65-81-1-383-204-/161952089075?hash=item25b518c3f3:g:onMAAOSwX~dWnhRc&vxp=mtr cam asa arata1 point
-
Trec la E60 iar..... Ultima poza cu ea de Duminica de la munte http://i.imgur.com/TGB3toR.jpg1 point
-
eu am avut cd player oem, acum am tot navi full hd dar dual core nu quadcore, semnalul radio este ok, prinde toate posturile dar calitativ nu se compara cu sunetul oem (doar la radio ma refer), in schimb daca ascult de pe aplicatia tunein (am net in masina tot timpul) se aude ca de pe cd... daca tu zici ca ai avut casetofon, acum nu stiu cum se aude radio de pe casetofonul oem de esti asa incatat de cum se aude RADIO-ul. PS: navi-ul face toti banii schimba interiorul total, cel mai mare plus fiind ca ai acces la internet si tot ce tine de acesta.1 point
-
Am polishat iar masina si am pregatit-o pentru BMW E36 & Friends Fest 2k15. Spalat masina la Petrom cu apa calda. Decontaminare cu Optimum Clay si ONR ca lubrifiant. Polish Meguiar's ScratchX 2.0 JetSeal de la Chemical Guys Optimum Instant Detailer & Gloss Enhancer Bilt Hamber Auto Balm Meguiar's High Gloss Tire Coating Aquapel - tratament hidrofob geamuri Urmeaza cand ajung acolo sa ii fac jantele iar cu Sonax Wheel Cleaner Full Effect. Cateva poze: http://i.imgur.com/8y5nohq.jpg http://i.imgur.com/N0qP2KD.jpg http://i.imgur.com/u0tOdJ9.jpg http://i.imgur.com/ybuwqmK.jpg http://i.imgur.com/AId51ZO.jpg http://i.imgur.com/Z4UKF7M.jpg Din pacate pozele au fost facute cu telefonul...1 point
-
E superba, dar un singur lucru nu imi place si eu consider ca nu are ce cauta pe masina: sigla aia M de pe spate.1 point
-
Aveti aici un DIY complet, este intr-adevar mul tmai complicat decat la sedan/touring http://www.insideperformance.de/images/produkte/angeleyes/einbauanleitung-insideperformance_e46_compact_standlichtringe_angeleyes.pdf1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00