Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/12/16 in all areas
-
Un prieten m-a rugat sa il ajut sa-si vanda masina de mai jos. Masina a avut un proprietar anterior in Romania - am inteles ca e vorba de cineva pasionat, care are un service BMW in zona bd. Th. Pallady si care a investit destul de mult in modificari. Am incercat sa le enumar mai jos, cu rosu fata de dotarile standard ale masinii, asa cum le-am gasit pe bimmer.work : VIN : WBA3E11020F295471 Type 320D EFFDYN EDIT320D EFFION (EUR) Dev. series F30 Engine N47T Colour BLACK SAPPHIRE METALLIC (475) Upholstery LEDER DAKOTA/SCHWARZ/AKZENT ROT (LCL3) Prod. date 2012-03-07 2TB SPORT AUTOMATIC TRANSMISSION 216 SERVOTRONIC 230 EU SPECIFIC ADDITIONAL EQUIPMENT 249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL 255 SPORTS LEATHER STEERING WHEEL - inlocuit cu volan M sport, model nou 3DZ WITHOUT ADDITIONAL DESIGNATION OUTS 4AE ARMREST FRONT RETRACTABLE 4AT INT.TR.FINI. BLACK HIGH-GLOSS 4DN HIGH.TRIM FIN. CORAL RED MATT 423 FLOOR MATS, VELOUR - inlocuite cu presuri de cauciuc BMW originale 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D 441 SMOKERS PACKAGE 465 THROUGH-LOAD SYSTEM 481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER - inlocuite cu scaune sport fata full electrice cu memorie 493 STORAGE COMPARTMENT PACKAGE 5AC AUTOM. HIGH-BEAM HEADLIGHTS CONTROL 5DC FOLDING REAR-SEAT HEADRESTS - adaugat incalzire in bacheta pasageri spate 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 520 FOGLIGHTS 521 RAIN SENSOR 522 XENON LIGHT 524 ADAPTIVE HEADLIGHTS 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 544 CRUISE CONTROL WITH BRAKING FUNCTION 563 LIGHTS PACKAGE 6AA BMW TELESERVICES 6AB CONTROL TELESERVICES 6NH HANDS-FREE FACILITY W. USB INTERFAC 606 NAVIGATION SYSTEM BUSINESS - inlocuita cu navigatie mare NBT cu controller iDrive touch 698 AREA-CODE 2 7AC SPORT LINE 7VB COMFORT PACKAGE 7VD VISIBILITY PACKAGE 8KA OELSERVICE INT. 30.000 KM/24 MONTHS 8SC COUNTRY SPEC. RELEASE OF TELESERVICE 8S3 AUTOMATIC LOCK WHEN DRIVING AWAY 8V1 NCAP LABEL 853 LANGUAGE VERSION ENGLISH 880 ENGLISH / ON-BOARD DOCUMENTATION 2AT 16"LM WHEELS STREAMLINE STYLE 306 - inlocuite cu jante de 19 inch style 403M 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING Inlocuit plafonul normal cu INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE Adaugat pachet M original bara fata + spate + praguri Adaugat subwoofer (nu stiu detalii inca despre model) aditional in portbagaj Toate upgrade-urile sunt 100% functionale si nu exista modificari la motor (chiptuning sau altceva) Kilometraj actual - 89.000 km - nu are carte de service, dar o sa incerc sa aflu saptamana viitoare cand a avut ultima intrare la BMW. Daca ma poate ajuta cineva intre timp, as fi recunoscator Pret : 23.500 EUR Prietenul meu este al doilea proprietar in Romania de aprox. 3-4 luni si vinde masina din motive financiare. Datele mele de contact: 0734 332 797 - Vali11 points
-
Back in business !! :frantics: :frantics: :frantics: Dupa cateva saptamani de asteptat masina este din nou completa : - volan nou - virtual display nou - trimuri noi - navigatie noua Are un alt miros intreaga masina acum I'm happy !7 points
-
DatoritĂŁ lui Cosmin,am doua webasto perfect functionale. Cel de pe e60 avea telecomanda,pe ML a pus-o el http://s27.postimg.org/8o3qz06b3/image.jpg3 points
-
Am condus un 328i xdrive care l-a cumparat un prieten de la reprezentanta. Al meu e 330xd 258 cai, hidramat. Al lui e tot hidramat, insa trage motorul de vis, te baga in scaun cum dieselul meu parca nu o face desi e motor de 3.0 si mai multi cai Nu-mi pare rau de a mea, dar urmatorul BMW va fi sigur benzina Sa te bucuri de ea3 points
-
Ieri am revenit la jantele de vara dar si la stralucirea de alta data ; Acero a facut treaba buna din nou,iar eu ma bucur de rezultat :flowers:3 points
-
Din pacate, tot dezmembrare se poate numi si ce a patit masina lui Nu stiu ce dispozitiv ai putea cumpara pentru protectie. Astia care parcam pe strada, o sa ajungem sa luam in casa volanul/display-ul, etc - asa cum se proceda pe vremuri cu fata de la casetofon. Sau cine stie, poate inventeaza careva un dispozitiv de camuflare.3 points
-
3 points
-
2 points
-
Jurnal de bord: azi, 12.03.2016, 197913 km efectuate urmatoarele: - schimbat ulei ( 5W30 OE Bmw castrol ) + filtru polen,combustibil,ulei,aer ( Man ) si filtru epurator OE - schimbat termostat principal OE - reconditionat turbo - Bogdan Haplea MBI Dupa remedierea problemelor constatate la turbo masina se misca mult mai bine, are alt suflu. Intre timp am vandut jantele OE 18" style 246 si am achizitionat un set OE 19" style 172, abia astept sa le montez2 points
-
2 points
-
Cristiano, doar atât poți? Arabu', cum sĂŁ citeascĂŁ oficialii cifrele oficiale? Ma gândesc ca dovada de inteligențĂŁ pentru cei contra M47 era sa veniți cu un argument solid ĂŽn genul "ai testat tu masina cu 300000 km" De fapt am uitat. Ceea ce utilizați voi e perfect. Ce au alții e extrem de slab. PĂŁrerea voastrĂŁ nu poate fi contrazisa. Oricum e ultima mea postare pe acest topic. Va urez succes cu ale vostre N47.2 points
-
2 points
-
Imi dau si eu cu parerea, asa ca pls nu mi-o lua in nume de rau. Un 116i din 2004 se vinde cu 4-5000 euro. Eu vad posibile 2 scenarii: 1. o repari; nu cred ca o sa te coste mai putin de 2500 euro toata reparatia (motor+accesorii, manopera); asta inseamna valoare masina: max 2500 euro; plus potentiale riscuri legate de noul motor si felul cum a fost montat; plus ca va fi mai greu vandabila, e deja destul de veche, si schimbarea motorului nu e neaparat un punct in plus 2. o vinzi in starea curenta la un parc de dezmembrari (sau la cineva care are service si vrea sa o repare), sper sa iei vreo 2-2500 euro pe ea (depinde mult de ce dotari ai pe ea - piele, navi, xenon, etc); tot in varianta asta intra si sa o dai la un samsar + diferenta pentru alta masina (evident verificata). Parerea mea personala - scapa de ea si cumpara-ti alta masina; pana la urma orice problema poate deveni o oportunitate2 points
-
Nu ar fi multe de zis,primit anul trecut in vara cadou de la sotie,a avut o viata zbuciumata,ca si dotari geamuri electrice servo ceva interior si volan sport.In principiu ma asteptam sa am ceva de bagat in el dar pe masura ce trece timpul realizez ca trebuie sa il iau de la 0.Lista de piese necesare este enorma si pana acum practic am schimbat sau a fost reparate aproape toate elementele de caroserie(mai putin plafonul cred).Momentan la tinichigerie luna asta iese de acolo si va trebui sa ajunga la un vopsitor.Poza de la achizitie1 point
-
1 point
-
Intreresanta indeea cu schimbat locul obd-ului, poate merge si conectat la alarma sa porneasca in momentul in care se introduce diagnoza offtopic. Interesanta reactia noastra, in prima faza.. <numai la noi se putea intampla asa ceva, in ce cartier?>, dupa ca am aflat ca a fost in Berlin.. <clar ceva conationali de-ai nostrii> si cand ai reusit sa o faci pe asigurare <bine ca nu erai in tara, ca-ti dadeau dauna totala> La noi ramaneai fara oglinizi, logo-uri si gainarii de genul, oricum enervant, dar mai putin grav. Poate toti 'profesionistii' au plecat in vest sau poate nu suntem noi toti aia care fac probleme in vest. O fi la noi mai murdar, dar cel putin eu ma simt mai sigur.1 point
-
1 point
-
1 point
-
depinde de F10, eu nu as lua un F10 sh de 15k. Dar asa e, e un pret prea mare.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Daca nu obstructioneaza campul vizual, nu cred ca e o problema. Sunt parbrize care vin din fabrica cu parasolar (au o tenta mai inchisa in parte de sus). Daca dai de un politist mai zelos s-ar putea sa ai probleme totusi.1 point
-
Oricum topicul e compromis asa ca de ce nu.... Tot o țineți sus su tare ca N47 e mai OK la consum și performante ĂŽnsĂŁ judecați din cifrele oficiale. Am condus/avut ca mașini personale și N47 și M47. Am resoftat de nenumarate ori ambele versiuni. Nu am gĂŁsit N47 sa consume/tragĂŁ mai bine ca M47.1 point
-
Zi cu cat o aduci si poate o iau eu. Dar sa fie intreaga si sa mearga bine.1 point
-
Tocmai ce am prins un cocalar care voia sa-mi fure oglinzile de la masina. Era cu fi-su de 16 ani care le fura si ta-su ii tinea de sase, norocul meu ca eram peste drum si i-am vazut, bineinteles ca tot ei au facut scandal si au trecut la amenintari pe motiv ca ei doar se plimbau pe acolo si se uitau la masina. Pe ploia de afara la 8 grade si pe intuneric, un pusti de 16 ani cu gluga in cap, era foarte curios ce fel de BMW e asta si mai ales ce oglinzi are, ca era cu mana pe aia din stanga. Am chemat politia care a concluzionat ca "e copil si nu pare hot de oglinzi", macar i-au luat datele lu' ta-su din buletin asa ca stiu de unde le recuperez in car ca dispar in urmatoarea perioada. Mai nou se fura in familie, ca pustiu e minor si nu au ce sa-i faca. Am auzit texte de genul: "ba' stii cine sunt eu?", "il chem pe frate-miu...", etc. dar ei doar se plimbau prin cartier noaptea prin ploaie si vizionau masini....... Astia sunt, am poze si cu fetele lor, just in case http://s7.postimg.org/py4mecyhj/IMG_0824.jpg1 point
-
Conteaza, un motor pe benzina nu are o viata asa lunga precum unul diesel ambele intretinute foarte bine, deja apar micile probleme care vor deveni marile probleme ale motorului daca nu sunt schimbate(operatiuni realizate bine) anumite garnituri/racorduri/semeringuri samd. iar in Romania sa faci operatiunile astea mai greu, eu cel putin nu am incredere, asa la un 130 000km mai are 70 000km pana la 200 000 adica 3-5 ani, sigur pana atunci va deveni un motor comun chiar si pentru inginerii/mecanicii BMW din Romania. Cu injectia directa si turbo deja un motor pe benzina e mai complex decat unul diesel, a apus era aspiratelor natural si 70cp/l, care erau fiabile dar la alte rap de compresie si alt tip de injectie, rudimentare dar fiabile.1 point
-
1 point
-
Abia astept sa ajunga anvelopele sa trec la tinuta de vara http://113.imagebam.com/download/r4l7VGicW_84PYzwwAMung/47010/470091960/IMG_5109.JPG http://113.imagebam.com/download/f93-K0ahNddlcPT_uAWzVw/47010/470091972/IMG_5111.JPG1 point
-
Frustrati nu este o jignire. Legat de reclama, ma indoiesc ca Razvan ar avea ceva de castigat de pe urma acelor poze, pur si simplu a primit acele poze si pe alea le-a postat, tocmai asta incerca sa spuna si el, ca nu este "combinator". Utilizatorii unui forum nu sunt acelasi lucru cu musafirii unei case. Acest forum produce un venit tocmai datorita utilizatorilor, prin urmare acestia au dreptul la o parere, atat timp cat este spusa cu bun simt si fara injurii, iar dpmdv "frustrat" si "mi-e sila" sunt departe de a enerva. P.s. Am comentat decizia doar pentru a sugera ca un avertisment era mai bine venit, nu am un obicei din a comenta ce fac moderatorii.1 point
-
Navigatia am folosit-o de maxim 5 ori de cand am masina. E drept ca arata mai bine cu un NBT, dar atat timp cat nu e folosit, sunt bani aruncati degeaba. Iar raportat la valoarea masinii nu cred ca asta e problema. Pentru un volan M-Pack spun si eu DA. Eu am avut standard, sport, iar acum am M-Pack si pe langa faptul ca arata cel mai bine, ai alt feeling la condus. Cel putin pe E90, dar presupun ca e cam la fel si la F30.1 point
-
Multumesc pentru urari, eu sunt foarte multumit de masina. In ceea ce priveste navigatia, nu a fost primul lucru la care m-am uitat cand am cautat masina, as putea spune ca nu m-a interesat, sincer. M-a interesat motorul (inclusiv sursa de energie), kilometrajul, garantia, faptul ca era de la primul proprietar (masina luata din RO), si...dotarile, dar cele importante pentru mine. Daca doresc, cu cateva sute de euro pot pune navi CIC fara probleme, care, raportat la valoare masinii, in mod evident nu reprezinta un capat de tara. Inainte am avut Audi cu MMI mare, color si navigatie, si nu am folosit-o aproape deloc. In plus, dupa cum a amintit colegul cavaliere, displayul la F30, chiar si fara navi, este color, astfel incat nu este deranjant. Multumesc tuturor pentru opinii.1 point
-
Eu am la 2 din cele 4 masini navigatie, dar zau daca am folosit-o de 10 ori intr-un an. Hai sa fim seriosi ca nu e indispensabila. Eu la bordul de Bmw as lua navigatia doar pt aspect in principal. Vad ca la f30 are oricum displayul ala deci te poti lipsi de nabigatie. Iar daca ainevoie la un drum prin afara, tom tom este foarte bun. Frumoasa masina si mai ales motorul. Multi km fara incidente!1 point
-
Ce e asa nasol in a nu avea navigatie? Daca nu o folosesti, de ce sa dai banii pe ea? E ca si cum ai fi un negru mare si fioros, cu scula mare, dar impotent..concluzia: degeaba o ai, daca nu o folosesti )1 point
-
1 point
-
Nu e greu deloc. Cheia e sa te obișnuiești cu gândul cĂŁ prețul și calitatea+dotari merg ĂŽn relație direct proporționalĂŁ1 point
-
1 point
-
Nu cred ca esti la curent cu situatia actuala din germania, si in special cu cea din berlin.... Daca ai Teilkasko esti asigurat @CNT Baga la cap! O sa-ti ceara contractul de vanzare cumparare, cu cat e mai scumpa cu atat mai bine la despagubiri1 point
-
Daca era la bulgari cu siguranta o luau cu totul (numai pt farurile led). In Germania e mai complicat...zic si eu.1 point
-
@wolfenstein99 : nu m-am suparat de nici o parere buna sau rea ,eu o apreciez,incerc sa imi fac o idee Ca sa raspund succint : -Din informarile de pret pt montaj motor sh am primit preturi de 700-1900 ron.La pretul asta adaug ulei,antigel,freon,ulei cutie,ulei servo plus bineinteles motor si o platforma pana la service. Probabil minim 5000ron=1100E+alte neprevazute. La RAR,am sunat,trebuie doar acte(factura +deviz montaj de la service autorizat. Masina nu se prezinta excelent cu tabla,optiuni nu are decat dubluclimatronic pe o configuratie basic 5 door,deci nu stiu daca as lua 2500E pe ea. Inca imi doresc,daca as putea sa ma incadrez in 1500E cu totul sa o repar pt mine.Cel mai tare ma doare ca am bagat in ultima perioara 3000 ron in 2 seturi complete de anvelope,circa 4500ron in caseta directie+4 amortizoare+flanse plus alti bani in discuri fata+spate si seturi placute fata -spate noi ,plus conducte fata noi de frana,totul aproape nefolosit... si apoi a crapat....motorul Astea sunt lucruri care ,cel mai probabil una sh de 5000-5500E(greu sa gasesti una cinstita la banii aia) le va avea pe de investit,deci de aceea inca sper sa o mai pun pe picioare. Tot dau telefoane si mailuri pt motor,poate o apare ceva ...1 point
-
1 point
-
nu inteleg de ce majoritatea asociaza motorul mare in mod automat cu viteza, eu cam la fel merg si cu 2.0d si cu 3.0d, prefer insa pe cel din urma pentru rafinamentul sau si pentru confortul psihic dat de rezerva de putere suficienta in situatiile in care am nevoie sau cand chiar am chef de putina mai multa adrenalina, pana la urma in zilele noastre cu 150 merge si Logan-ul sau oricum majoritatea masinilor, dar acceleratia de la viteza aia in sus sau pana acolo si senzatia de "relaxare" a motorului la vitezele mari e mai mare la un motor cu o cilindree pe masura. La mine am observat ca merg mai calm cu o masina cu un motor mare decat cu una cu motor mic, probabil pentru ca stiu ca nu are rost sa demonstrez ceva, daca te uiti in trafic de obicei cei ce forteaza depasirile sunt cei cu motoare mici, din dorinta poate de a demonstra ca si al lui poate, asta e doar o concluzie personala bazata si pe propria-mi experienta.1 point
-
Pai atunci nu are rost sa-l mai fac pe ala care nu prea se vede.. Si cand e o sa le schimb pe toate.. Farul l-am mai dat jos, cand am avut droserul ars(trebuie demontata bara..) Sent from my D5803 using Tapatalk1 point
-
Eu m-am urcat in ambele (nu am condus nici una); S-ul este impunator in interior, sobru, "greu", ca o mobila clasica, din perioada renasterii, dar restaurata pentru mileniul 3; 7-le, este mai agil, mai high-tech, mai aproape de cei ce stau toata ziua cu gadget-uri in mana; Pentru ce vrea sa fie clasa de lux, in care sa stai in dreapta spate in fotoliu, ambele isi au oamenii tinta: un antreprenot tanar sau cineva care are 35+ ani si face bani pe bursa, ii sta mai bine intr-un 7; unui om in varsta care vine doar la adunarile generale sa vada in ce directie merge afacerea, va cobori din S; Inca ceva, la cat de elegant este S-ul, fac o nota discordanta cele doua monitoare (cel cu navigatia su mai ales cel ce inlocuieste cadranele)....e ca si cum ai incastra un televizor LED in rama de tablou (stiti la ce ma refer)....imi pare cam....nu din acelasi film Una peste alta....ca si prestanta, in S...te simti domn; In 7...e altceva, nu stiu daca in bine sau in rau.1 point
-
si eu tot la cel dupa 2011....ca i 3.0d sau 4.0d nu implica o mult prea mare diferenta la fiabilitate...desi sunt voci care afirma contrariul....de asta am si cerut pareri posesorilor sau celor cu service auto... multumim ionut de raspuns1 point
-
Pentru mine nu e deloc interesant,cand cumperi o masina noua iti asumi si deprecierea,in plus multumesc Lui Dumnezeu,chiar mi-o permit ( nu ma refer numai la masina cat si la depreciere ). Inca ma bucur de masina si asta este cel mai important. Vedem ce va fi peste 2 sau 3 ani cand o sa o schimb.1 point
-
In ceea ce priveste aparatele de spalat, cele de la karcher sunt de departe cele mai bune. Sunt si scumpe, iar daca se strica ceva cand sunt in afara garantiei, vei plange cand o sa iti spuna ca e 400lei o lance din aia de spalat. Masina arata foarte bine, folia o completeaza foarte bine, insa daca vii prin Bacau, iti sugerez sa dai geamurile jos pe fata1 point
-
Eu zic ca uleiul nu a fost schimbat corespunzator. Incearca sa faci si un update de soft la cutie si se va rezolva problema1 point
-
1 point
-
da sunt ffff sigur de ce zic ........ pt ca nu am desfacut doar un diferential sau doua........ si la toate diferentialele este acelasi lucru si acelasi principiu de functionare indiferent de marime......1 point
-
N-ai ce cauta in mecanica cu tolerante pt ca apar vibratii si deci, defectarea altor componente. Era acceptabil 2 mm, dar 2 cm deja este exagerat de mult.1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00