Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/14/16 in all areas
-
11 points
-
Daca impozitul pentru masina a fost platit in anul 2016 de catre actualul proprietar, acesta se va transfera la viitorul proprietar. Deci viitorul proprietar nu mai plateste nimic anul acesta dar va plati in anii urmatori (pana acum daca vindeai masina ti se restituia restul de impozit sau acoperea altele). Este o lege noua7 points
-
Pune ce scrie in talon sau pe stalpul masinii. Aia nu de prosti au scris dimensiunile alea.4 points
-
Butoanele lipsa NU sunt pt ventilatie. Acolo este incalzirea in scaune atunci cand are clima cu functii extinse. Ceea ce masina asta nu are. Nu toate f10 au xenon in standard. Ca sa vezi dc are xenon te uiti daca are reglaj manual pt faruri. Daca are reglaj manual NU are xenon. Si autohold NU este dotare de baza4 points
-
Vand jante AcSchnitzer Type I Rennsport 17" Este vorba de un set de jante modulare clasice produse de OZ pentru divizia Ac Schnitzer. Jantele au fost facute la comanda in Germania (Felgen-Garage.de) dupa specificatiile mele personale si au fost rulate pe masina la expozitii pe timpul verii in tara inainte ca masina sa fie vanduta. In tot acest timp au fost intretinute cu produse dedicate de detailing auto si protejate cu ceruri dedicate pentru fiecare tip de suprafata (pot oferi detalii de intretinere in caz de nevoie). Jantele sunt impecabile (ca noi) si pot oferi informatii si poze suplimentare pentru cine este interesat cu adevarat de achizitionarea lor. Specificatiile jantelor: Puntea fata: 5x120, 9J x 17" / ET06 / Buza 3" / suruburi cromate / imbracate in Goodyear Eagle F1 GS - D3 - 215/40/17 Puntea spate: 5x120, 10.5J x 17" / ET13 / Buza 3.5" / Suruburi cromate / imbracate in Hankook Ventus V12 Evo 245/35/17 Anvelopele de pe puntea spate sunt aproape noi (rulate doar cat timp au fost jantele pe masina) si m-au costat 1200 de lei. Anvelopele de pe putea fata sunt in stare buna si mai merg rulate cel putin inca doua sezoane (depinde pentru ce se doresc jantele). Pentru cine nu doreste cele patru anvelope, pot da jantele fara ele la 2.000 €. Daca se doresc prezoane speciale de prindere (OZ Tuner) + antifurt cu cap rotativ si cheie speciala (vedeti prezoanele din imagini) se pot furniza si ele separat. Nu ma intereseaza schimburi sau combinatii. Pentru mai multe informatii/poze (am multe poze cu jantele) lasati-mi un PM sau contactati-ma la nr. tel: 0742 924 129. http://i.imgur.com/xEdzyoL.jpg http://i.imgur.com/e21hh2k.jpg http://i.imgur.com/j8KBCaL.jpg http://i.imgur.com/WjXAqsK.jpg http://i.imgur.com/FxP7gM7.jpg http://i.imgur.com/becdn8g.jpg http://i.imgur.com/sZGv9ti.jpg http://i.imgur.com/en2ICC5.jpg http://i.imgur.com/dWnK8xt.jpg3 points
-
Asa cum spune si titlul, caut un beta tester in Bucuresti posesor al unui BMW F10/F11/F07 fabricat in prima parte a anului 2010. Am finalizat interfata pentru retrofit-ul de NBT pe orice F1x fara schimbare de gateway sau alte module ale masinii, o testam de aproximativ 2 saptamani pe un F10 din 03/2010 dar inainte de a o scoate pe piata vreu sa o testez pe inca o masina cu o configuratie diferita. Dupa cum probabil multi dintre voi stiti, retrofit-ul de NBT nu se poate face pe F1x daca masina este fabricata inainte de 11/2011 decat cu costuri foarte mari, inlocuire de ZGW, CAS, etc. si nici atunci nu este 100% functional. Cu interfata noastra se va putea instala NBT pe orice F1x indiferent de configuratie sau data de productie. Cerinte pentru beta tester: - F10/F11/F07 fabricat in prima parte a anului 2010; - minimum navigatie business; - de preferta masina sa aiba HUD, XDrive, KAFAS, AFS - dar nu obligatoriu (cu cat sunt mai multe optiuni pe masina cu atat mai bine); - disponibilitate de a ne comunica pe mail problemele sau bug-urile observate in functionarea navigatiei; - disponibilitate de a veni la noi cel putin o data pe saptamana pentru upgrade-urile de soft la interfata; La finalul testului, interfata folosita ramane clientului cu titlu gratuit daca doreste. Detalii pe PM.3 points
-
3 points
-
Ce consum real are masina asta in treficul de zi cu zi din Bucuresti? Un raspuns onest daca se poate3 points
-
Un prieten m-a rugat sa il ajut sa-si vanda masina de mai jos. Masina a avut un proprietar anterior in Romania - am inteles ca e vorba de cineva pasionat, care are un service BMW in zona bd. Th. Pallady si care a investit destul de mult in modificari. Am incercat sa le enumar mai jos, cu rosu fata de dotarile standard ale masinii, asa cum le-am gasit pe bimmer.work : VIN : WBA3E11020F295471 Type 320D EFFDYN EDIT320D EFFION (EUR) Dev. series F30 Engine N47T Colour BLACK SAPPHIRE METALLIC (475) Upholstery LEDER DAKOTA/SCHWARZ/AKZENT ROT (LCL3) Prod. date 2012-03-07 2TB SPORT AUTOMATIC TRANSMISSION 216 SERVOTRONIC 230 EU SPECIFIC ADDITIONAL EQUIPMENT 249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL 255 SPORTS LEATHER STEERING WHEEL - inlocuit cu volan M sport, model nou 3DZ WITHOUT ADDITIONAL DESIGNATION OUTS 4AE ARMREST FRONT RETRACTABLE 4AT INT.TR.FINI. BLACK HIGH-GLOSS 4DN HIGH.TRIM FIN. CORAL RED MATT 423 FLOOR MATS, VELOUR - inlocuite cu presuri de cauciuc BMW originale 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D 441 SMOKERS PACKAGE 465 THROUGH-LOAD SYSTEM 481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER - inlocuite cu scaune sport fata full electrice cu memorie 493 STORAGE COMPARTMENT PACKAGE 5AC AUTOM. HIGH-BEAM HEADLIGHTS CONTROL 5DC FOLDING REAR-SEAT HEADRESTS - adaugat incalzire in bacheta pasageri spate 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 520 FOGLIGHTS 521 RAIN SENSOR 522 XENON LIGHT 524 ADAPTIVE HEADLIGHTS 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 544 CRUISE CONTROL WITH BRAKING FUNCTION 563 LIGHTS PACKAGE 6AA BMW TELESERVICES 6AB CONTROL TELESERVICES 6NH HANDS-FREE FACILITY W. USB INTERFAC 606 NAVIGATION SYSTEM BUSINESS - inlocuita cu navigatie mare NBT cu controller iDrive touch 698 AREA-CODE 2 7AC SPORT LINE 7VB COMFORT PACKAGE 7VD VISIBILITY PACKAGE 8KA OELSERVICE INT. 30.000 KM/24 MONTHS 8SC COUNTRY SPEC. RELEASE OF TELESERVICE 8S3 AUTOMATIC LOCK WHEN DRIVING AWAY 8V1 NCAP LABEL 853 LANGUAGE VERSION ENGLISH 880 ENGLISH / ON-BOARD DOCUMENTATION 2AT 16"LM WHEELS STREAMLINE STYLE 306 - inlocuite cu jante de 19 inch style 403M 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING Inlocuit plafonul normal cu INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE Adaugat pachet M original bara fata + spate + praguri Adaugat subwoofer (nu stiu detalii inca despre model) aditional in portbagaj Toate upgrade-urile sunt 100% functionale si nu exista modificari la motor (chiptuning sau altceva) Kilometraj actual - 89.000 km - nu are carte de service, dar o sa incerc sa aflu saptamana viitoare cand a avut ultima intrare la BMW. Daca ma poate ajuta cineva intre timp, as fi recunoscator Pret : 23.500 EUR Prietenul meu este al doilea proprietar in Romania de aprox. 3-4 luni si vinde masina din motive financiare. Datele mele de contact: 0734 332 797 - Vali2 points
-
Salut, m-am hotarat sa urc si eu noua mea achizitie. Am facut zic eu upgrade de la E90 la e92 320i 125kw, http://s30.postimg.org/c9762xog1/bmw2.jpg sshttp://s10.postimg.org/4t0g1rxg9/bmw.jpg http://s22.postimg.org/lkor2ga69/20160209_145028.jpg2 points
-
Aici sunt instrumentele cu care se poate face rost de fisierul 1b si generatorul care poate genera coduri FSC lifetime in baza fisierului 1b. >>>DOWNLOAD2 points
-
Utilajul meu recent achizitionat BMW 330XD 258 cai cutie automata cod motor N57D30O1 2993cc consum REAL in BUcuresti la ore de varf cam 15-17% si la drum intins cam 8% sau 10% in functie de mers. Aici vorbesc de limite normale, fara forja sau trafic exagerat gen bara la bara. Atunci mai pun 2-3 litri in plus Nu am mers cu ea decat vreo 3000 de km, inca nu cunosc masina asa cum o stiam pe cea veche (E90 320 diesel 163cai). Mentionez inca o data, consumul mentionat este cel real, fara sa tai nici macar un litru. Ce scrie in carte e flex macarena, oricum nu am cum sa scot consumul ala niciodata mai ales la stilul meu de mers adica sportiv, decat daca o imping eventual. Nici nu am de gand sa incerc sa scot consumul ala mentionat de producator, imi place sa-i dau cand am ocazia! Doar de aia am luat BiamWeu si nu Smart2 points
-
e problema asta la n47 din 2007, iar acum, in 2016 voi continuati sa puneti intrebarile astea? este topic aici pe forum pe chestiunea asta; si are sute de pagini. mergeti acolo, cititi si va lamuriti *spoiler alert* : in functie de "noroc", SUNT PROBLEME2 points
-
Vand BMW 220D Cabrio Fabricatie 2015 Prima inmatriculare 2016 Taxa platita Pachet M Km 1900 - masina noua pe langa toate optiunile vine si cu roti complete iarna noi, deosebite (1500 euro peste pretul de lista) Pret lista cu tot cu rotile iarna = 57,000 euro Pret vanzare = 43,000 euro Masina ca si noua BMW service inclus 5 ani sau 100,000km tel: 07453656352 points
-
2 points
-
Si la mine la X6 s-a uzat destul de repede scaunul asta in doar 5 ani si nici 110k km, nu stiu daca are relevanta, erau scaune confort. Mie 40d-ul imi lua 13-14% mediu in oras, cu minime de 9 (noaptea) si 17% dimineata in bara la bara. Ex urban, intre 8 si 14%, la un mrs normal 9.5-10%. oricum consumul este mai putin important la ce costuri are masina. Bafta la vanzare !2 points
-
Arata bine acaretul. Gresesti cand spui ca la o masina nu te uiti la consum. Dupa logica ta ar trebui sa se produca doar masini americane cu motoarele alea de vapor. In schimb toti producatorii cauta sa eficientizeze motoarele si transmisiile pt un consum cat mai mic. Revenind la topic, scaunul soferului pare cam uzat pt 130 mii de km. Nu insinuez ca nu ar avea atatia real, doar ca mi se pare nasol sa se uzeze asa repede. E sensatec tapiteria sau piele? Spor la vanzare.2 points
-
dupa cum spunea colegul mai sus, masina in cauza nu are clima cu functii extinse; ventilatie e pozitionata in alt loc, nu unde sunt butoanele alea false. toate f10 automate au auto hold, dar nu toate BMW-urile; de ex f30 nu are deloc. mai precis, toate masinile cu frana de mana electromecanica au si auto hold. f10 cu xenon au semnalizarile din fata leduri, asa iti poti da seama cel mai usor, ca nu multa lume pune poze cu modulul de lumini. cele fara xenon nu au angel eyes alb. e galbui asa... nu prea e vizibil; dar oricum din poze nu realizezi treaba cu angel eyes-ul. doar f10 LCI are xenon standard. apropo, pozitionarea butoanelor la clima e aceiasi, din 2010 pana azi; si e la fel ca si la f07, f01, si cred ca si la x5/x6 astea noi2 points
-
Eu nu ĂŽnțeleg intr-o poza are display mare iar in alta Are mic display-ul.., care-i adevarul?2 points
-
234 200 km- am trecut la rotile de vara, parca masina trage mai bine si consuma ceva mai putin de cand am schimbat intercoolerul. http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160312/8ca4d8c692a3a4771007a683791fff5a.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk2 points
-
1 point
-
Salut, Ma intereseaza sa achizitionez un M3 e 46 smg cu istoric ok cu sau fara taxa platita. Propietarul va trebui sa furnizeze fiscalul ca sa o pot declara. Daca masina e ok in urma unei inspectii la un service autorizat Bmw si pretul e agreat palta in 24h. Mersi,1 point
-
Un prieten m-a rugat sa-i prezint aici masina pe care o vinde, el ne-avand cont aici.Despre masina pot spune ca toate reviziile au fost facute la reprezentanta,s-a intretinut ca la carte, de aici vine si pretul de 19000e.Interiorule e piele crem , volan M,cutie automatica, navigation professional, comfort acess, schiebedach, xdrive.Cine este interesat de dotarile complete, pot da VIN-ul masinii. Contact si alte informatii la :0723212984-Radu Cateva poze:1 point
-
Vand E46 318i an99, 278.000km * bara fata M tech 2 * interio M partial piele * incalzire in scaune + reglaj lobar * pachet ambient lights * computer de bord * sensor de ploaie * senzori de parcare * oglinda interioara heliomata cu senzor antiorbire * cotiera fata, spate * faruri cu lupa, xenon si angel eyes SMS + welcome angel eyes * evacuare modifica (eliminat intermediara) * suspensie sport * jante 17 noi cu cauciucuri stare buna * sonorizare complet schimbata JBL, Kenwood si Canton Chit ambreiaj nou, volanta noua, baterie noua, termostat nou, aproape toate bucsile de pe masina sunt noi, amortizoare noi, rulment spate dreapta, placute de frana, biletele antiruliu, etc.. Revizia efectuata acum 5000km. Unic proprietar inmatriculata de mine, taxa achitata si nerecuperata. Pret: 4000E cu jantele de iarna Tel:0724502133 . .1 point
-
1 point
-
Gata ! Am renegociat si am finalizat tranzactia pt. X4 gri.Am adus masina acasa(Cluj-Napoca) pe un drum de aprox 600 km. Primele impresii tinand seama ca eu nu am mai condus niciodata BMW: 1.masina este superba ca si tinuta de drum, reprize in depasiri, tractiune etc, deci sunt foarte placut impresionat. 2.masina are roti mixte adica de latimi diferite si ca atare acasa m-am trezit ca rotile mai late sunt montate pe partea stanga si cele mai inguste pe partea dreapta. Profesionist! Va intreb daca mi-a fost afectata directia sau altceva la masina? Va multumesc!1 point
-
ceva de genu gen la sofer lasi la parbriz 27 grade la maxim si la pasager lasi la picioare 21 grade la minim directia, temperatura si nivelul de ventilatie poate fi setat separat1 point
-
Nu te apuca sa strici aripile, o sa regreti mai tarziu1 point
-
Eu am plangere depusa la politie de acum 3 ani cand au incercat sa imi fure oglinzile la E60, insa fiind cu antifurt le-am gasit sparte langa masina, si in tot acest timp n-am primit nicio veste de la politie. Cand am depus plangerea am pierdut vreo 2 ore pe acolo, iar politistii care au venit la apelul 112 au incercat sa ma convinga sa nu depun - "ce, n-ai casco?" a fost intrebarea lor. Ce este foarte nasol, e ca de la un incident de felul asta iti piere cheful de orice. Practic nu te mai simti in siguranta, iar legile sunt facute prost. ðŸËâ1 point
-
E90 320d remapat face 0-100 in 7.1 sec, pe cronometru. Consumul mixt in ultimii 5000km (pe bonuri de motorina si km parcursi este de 6.4l/100km.1 point
-
Tu iti pierzi timpul cu socoteli care sunt inutile. Intelege ca nu doar raportul cal putere kilogram conteaza. Mai avem cuplu per tona si pierderi in transmie. Un f10 cu 245 de cai este mai rapid decat e90 tau softat cu minim 0.5 secunde ceea ce e mult. In fine, vad ca nu pot sa te scot din lumea internetului si povestilor.1 point
-
Scuze acum am vazut ca tu esti cel care abera cu 530d vs 520 resoftat. Dat find faptul ca experienta ta in sofat si masini se rezuma la condusul a 4 masini si se bazeaza pe filmulete de pe youtube si internet, nu continui sa iti explic pentru ca nu ai inca nivelul de cunostinte necesar sa receptionezi. Bafta la vanzare, masina arata bine!1 point
-
In ziua de azi este din ce in ce mai greu sa vinzi masini de 10 ani cu 8.5k euro +taxa 2k euro,unde mai pui ca toata lumea cauta motoare cat mai economice si cat mi performante. Masina sh este o loterie, mai ales la o asemena varsta, degeaba o cumperi impecabila, peste 3-4 luni poate deveni foarte costisitoare.1 point
-
Ce aberatie. Eu mi-am luat expre masina fara NAVI dar cu multe alte dotari mult mai interesante. Cand o sa aiba Waze pe navi, atunci am sa iau si navi, in rest este fix degeaba. Sa o plimbi sanatos!1 point
-
1 point
-
Sotia mea circula aproape exclusiv in oras, si a ales 116i: mai silentios, teoretic mai putine probleme, putere suficienta (136cp), dar consum mai mare. Mi se pare ca se preteaza mai bine pentru o femeie un motor pe benzina, in plus evitati problemele legate de distributie (si motoarele de 1.6 inteleg ca sunt afectate de binecunoscuta problema).1 point
-
Calmati-va ca am pe cineva in familie care isi tot cumpara de cand se stie masini noi si in 100.000 deja arata volanul si schimbatorul jalnic...depinde de foarte multe chestii...ajunge sa o duci o data la o spalatorie aiurea si sa iti dea cu cine stie ce solutii pe anumite plastice sau pe piele si deja iti face interiorul sa arate ca unul fff uzat pentru o masina cu km aia + ca mai conteaza si ph-ul si multi alti factori De ce de fiecare trebuie sa comentati si sa gasiti voi numai lucrurile negative? Uite ca cu noile poze a dovedit ca era clar din cauza pozelor si ca nu e atat de uzat interiorul precum arata in pozele de pe autovit...daca omu a verificat masina la BMW si aia au fost km ce mai conteaza? Conteaza sa mearga bine masina si sa fie ingrijita si din poze sincer chiar pare ingrijita si este destul de dotata. Daca tot ti-a intrat cat de cat in sange virusul intra si pe detailing-club, ai acolo mult mai multe informatii cum sa ai grija de masina Spor!1 point
-
nu cred ca schimba rezultatul, e clar ca e o problema de design al lantului, patinei, etc, faptul ca schimbi uleiul mai repede poate doar in cel mai bun caz sa mai lungeasca agonia, adica poate ar fi crapat la 250k km si nu la 218k km. Concluzia e destul de clara ca motoarele astea diesel de la BMW de generatie noua sunt bombe cu ceas si o dai in paranoia tot stand si ascultand zgomotele ciudate ale motorului. si totusi, daca la 200k km masina aia e de remat atunci chiar ce produce BMW e apa de ploaie. Intamplarea face ca fiind in RO masina a facut doar 200k km in 8 ani, dar in afara i-ar fi putut face si in 2-3 ani sau mai putin si atunci nu cred ca acel prim client ar fi prea multumit sa-i cada motorul dupa 2 ani la o masina de 70k Eur, chiar daca in cazul asta ar fi fost acoperit de garantie si BMW AG ar fi fost bun de plata cum nici celor din urma nu le-ar convenii sa plateasca pe banda schimbarea motoarelor in garantie. Chiar citeam un articol in care se vorbea despre piata din USA unde asteptarile clientilor sunt ca masinile sa duca cel putin 150k mile fara probleme majore.1 point
-
Se vede urat bordul fara navi, iar volanul fara butoane este penibil, mai ales cand platesti 50k euro. Controlul amortizoarelor merita absolut toti banii, este cu totul alta masina. De ce nu configurezi una de la zero, pe placul tau ?1 point
-
Nu vreau sa te descurajez cu km dar la 140k din afara e putin probabil sa fie reali, mai ales din 2009. Eu am din 2010 E90lci si am dus-o la Braila la Apan si mi-au spus ca sunt reali iar la Baneasa au zis din start ca ii arata cu rosu, deci sunt umblati la ei. Ca sa nu mai spun ca am luat un Mercedes C-Klasse din 2012 cu 170 000 iar la reprezentanta au zis ca are dati inapoi 100 000, deci are 270k. E drept ca ambele merg impecabil de bine, mai bine chiar ca fosta masina pe care o aveam de noua de la reprezentanta si am vandut-o la 55 000km. Sa te poarte sanatos si sa te bucuri de ea.1 point
-
1 point
-
Mai Scufita Rosie, spalatoria era in drum. masina era murdara. si habar n-am care e cea mai buna spalatorie din constanta, si nici nu ma intereseaza sa pierd timpul cautind "cea mai buna" spalatorie din Constanta. si da, da, da, asa e, costul de 15 lei m-a convins. in continuare ai dreptate - nu e nici o diferenta intre un 5 si un 7. deci in concluzie te rog du-te astazi si ia-ti un 5, si economiseste niste bani. inchipuie-ti de cite ori poti sa speli masina de banii aia la o spalatorie de virf in constanta! (ori deschide ochii, si uita-te la locurile din spate de pe seria 7 LI, scaunele se inclina, se misca in fata, au masaj si alte alea - dupa cum sugereaza Similea, numai bun de facut secs acolo) .1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Toate ca toate dar urate gusturi vestimentare mai ai. Cum plm nu-ti e rusine sa te urci asa in septar ? Sau ti-a picat o mostenire si asa l-ai luat ?1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00