Jump to content
Hai si tu la Poiana Brasov la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/15/16 in all areas

  1. azi am reusit sa termin ce mai aveam de facut la exterior , dupa prima spalare mai aplic un strat de AB http://s28.postimg.org/95xfnu1n1/IMG_2853_Medium.jpg http://s28.postimg.org/tekt9k0y5/IMG_2854_Medium.jpg http://s28.postimg.org/fickxo4p9/IMG_2855_Medium.jpg http://s28.postimg.org/hln05c4i5/IMG_2856_Medium.jpg http://s28.postimg.org/o5udpf7wt/IMG_2857_Medium.jpg http://s28.postimg.org/4zh6m8rf1/IMG_2858_Medium.jpg http://s28.postimg.org/vqxekw2x9/IMG_2860_1_Medium.jpg http://s28.postimg.org/xhgfmdkgd/IMG_2861_1_Medium.jpg http://s28.postimg.org/uktem3eml/IMG_2862_Medium.jpg http://s28.postimg.org/oxx1omc3x/IMG_2884_Medium.jpg
    5 points
  2. :rolleyes: http://s27.postimg.org/6t5wonpwj/IMG_2864_Medium.jpg http://s27.postimg.org/cg29m4sf7/IMG_2866_Medium.jpg http://s27.postimg.org/nximdl8f7/IMG_2867_Medium.jpg http://s27.postimg.org/qqbtxm8rn/IMG_2869_Medium.jpg http://s27.postimg.org/a1ae1pc6b/IMG_2872_Medium.jpg http://s27.postimg.org/ta7grpwbn/IMG_2873_1_Medium.jpg Dl. FRE nu vrea sa recunoasca dar masina lui are o mare problema ... nu prea sta apa pe ea ( se vede 1080p pe youtube ) http://www.youtube.com/watch?v=71S_OoXgXO4
    4 points
  3. Am facut si eu o poza cu ” gigantii ” 381/ 575 / 245
    4 points
  4. a montat un coleg un kit M aftermarket cumparat de pe OLX si iti spun sincer nu iti dai seama ca nu e original , totul depinde de mana vopsitorului / montatorului sa alinieze bine lufturile http://olx.ro/oferta/vand-kit-m-bmw-seria-5-f10-m-bara-fata-spate-praguri-nou-poze-reale-ID5J7uk.html#0924f0f717
    4 points
  5. Cumpara linistit un kit aftermarket. Nu vad rostul unui pret triplu, cand exista kit uri foarte ok,care se aseaza perfect.Nu cred ca e cazul sa ridicam in slavi tot ce inseamna piesa originala Bmw.
    3 points
  6. Uite cĂŁ se face un an de zile de când am un 320d an 2010, cu care am parcurs 15.000 km ĂŽn România și n-a crĂŁpat distribuția, zgomot de lanț n-are și nici nu sunt dezamĂŁgit de el, ca neposesorii de mai sus.
    3 points
  7. O zi de munca,insa rezultatul este mult peste asteptari,multumesc !
    2 points
  8. Meguiars Ultra Cut Compound cu padul LC Galben Menzerna PF2500 cu padul LC Portocaliu Autoglym SRP cu padul LC Alb 2 straturi Menzerna PowerLock
    2 points
  9. De ce e in avantaj 2006-le, ca ai tu din ala? ) probleme asa zise sunt la distributie, dar o schimbi si scapi de stres. In rest este o masina foarte buna. Motorul n47 este urmasul m47 si este foarte bun, fiabil, raport costuri/performante/consum foarte bun. In tot cazul un lci este peste un nonlci. Cauta unul ingrijit, cu revizii facute la timp, cu km reali si o sa fie ok.
    2 points
  10. mda, ai fost avertizat de oracolul forumului
    2 points
  11. Decat sa schimbi pompa de apa mai bine arunci motorul
    1 point
  12. Salut, m-am hotarat sa urc si eu noua mea achizitie. Am facut zic eu upgrade de la E90 la e92 320i 125kw, http://s30.postimg.org/c9762xog1/bmw2.jpg sshttp://s10.postimg.org/4t0g1rxg9/bmw.jpg http://s22.postimg.org/lkor2ga69/20160209_145028.jpg
    1 point
  13. Felicitari pentru achizitie! Am avut si eu un e92, mi-a parut rau 1 an ca l-am vandut ..... Legat de eleron, vezi ca gasesti la Bucovina Tunning replica M, uite ce am luat eu cu 250 lei : http://s16.postimg.org/o3w85t2tx/IMG_20160225_114156.jpg image upload http://s8.postimg.org/3swf6wbj9/IMG_20160225_114211.jpg free image uploading
    1 point
  14. Service Scream (Tezparii) bmw.(gasesti si pe fb) recomand 10+
    1 point
  15. Multumesc, dar nu..
    1 point
  16. Valabil,merge si arata perfect.
    1 point
  17. Ba da toti se ataca in ziua de azi,fac botic imediat.Nimeni nu accepta o alta parere.Are "geante" de bagabont si sunteti invidiosi:)
    1 point
  18. Poate fii si din filtru epurator ,dacĂŁ scoate dupĂŁ pornire si când se ĂŽncĂŁlzește nu mai scoate .
    1 point
  19. f10-le de mai sus e pe benzina poate chiar are km aceeia, hai sa nu mai judecam dupa 2-3 poze...
    1 point
  20. Next upgrade completed : - distributie - frane spate + lichid - ulei cutie automata - niste aer conditionat refresh - un condensator busit de pe la AC - profi inside cleaning :-) - verificare tramlining -ok
    1 point
  21. pompita nu tine presiunea, poate sa-ti curga pe la oringurile de la imbinari sau pe la supapele de presiune de la duze Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  22. Aici sunt instrumentele cu care se poate face rost de fisierul 1b si generatorul care poate genera coduri FSC lifetime in baza fisierului 1b. >>>DOWNLOAD
    1 point
  23. ) pai si unde e logica aici? intrebarea asta era si in 2010 de exemplu. iar acum luam masini din 2012 si le schimbam distributia. ce te face sa crezi ca daca o schimbi e #peviata ? tine de designul ansamblului 80% si 20% de calitatea pieselor. piesele la distributie au fost schimbate cam anual, dar tot se rupe. o distributie de n47 din 2013 e mai "tare" decat cea de n47 din 2008, dar tot se rupe. si tot se schimba codul pieselor in mod continuu. acum incet apare b47 in locul lui n47, dar am o banuiala ca si asta e la fel in privinta distributiei ceea ce eu nu prea inteleg e de ce la n57 motorul de 3 litri, nu se rupe asa repede si nu e asa firava. da, si la n57 se rupe, dar rar, coincidenta. dar totusi, cam asemanator designul si amplasarea pieselor, insa nu se rupe asa usor. mai repede cade cutia la n57 decat distributia. asta sa iti dea de gadit ce face BMW cu motoarele de 2 litri ( pt ca astea sunt cele mai vandute diesel-uri)
    1 point
  24. E navi mic, va pacaleste pe voi unghiul din care e facuta poza.
    1 point
  25. BMW E46 320d (NFL) An fabricatie: 2000 Km (reali): 183000 Timbrul de mediu platit si nerecuperat. Am cumparat masina in noiembrie 2014 si sunt primul proprietar in Romania. Masina a mai avut un proprietar in Germania. Dotari: - Faruri xenon Bosch (inclusiv sistem de spalare faruri functional) - Sistem de sonorizare Harman Kardon / BMW Professional - Scaune fata incalzite - Climatronic - Computer de bord - Oglinda retrovizoare heliomata - Perdea electrica pentru soare la luneta - Pilot automat - Telefon (momentan am inlocuit consola pentru telefon cu cea cu suporturi pentru pahare) - Sistem pentru transport schiuri (deasupra cotierei din bancheta spate) - Bancheta rabatabila - Faruri de ceata - Pachet de iarna (duze spalator parbriz incalzite, indicator nivel scazut lichid spalare parbriz) - 2 prize 12V pentru pasagerii din spate - Trapa perfect functionala - Senzor de ploaie - Senzori de parcare in spate (PDC) - Carlig pentru remorca detasabil - 4 geamuri electrice - 8 airbag-uri - Angel eyes LED SMD - Jante iarna 15" tabla (cauciucuri Dunlop Winter Response 2 cumparate acum 5 saptamani) si vara 16" Style 42 aliaj (cauciucuri Bridgestone Turanza, rulabile inca un sezon) BMW VIN Decoder: Vehicle information VIN long WBAAL71090CA54236 Type code AL71 Type 320D (EUR) Dev. series E46 (4) Line 3 Body type LIM Steering LL Door count 4 Engine M47 Cubical capacity2.00 Power 100 Transmision HECK Gearbox MECH Colour STAHLGRAU METALLIC (400) Upholstery STOFF FLOCK RAUTE/ANTHRAZIT (E3AT) Prod. date 2000-07-06 Order options No. Description 235 TRAILER-HITCH WITH REMOVABLE HEAD 249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL 255 SPORTS LEATHER STEERING WHEEL 261 SIDE AIRBAG FOR REAR PASSENGERS 273 LT/ALY WHEELS STAR SPOKE 43 302 ALARM SYSTEM 403 GLAS ROOF, ELECTRIC 411 WINDOW LIFTS, ELECTRIC 415 SUNBLIND FOR REAR WINDOW 423 FLOOR MATS, VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D 433 INTERIOR TRIM 465 THROUGH-LOAD SYSTEM 473 ARMREST, FRONT 493 STORAGE COMPARTMENT PACKAGE 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 520 FOGLIGHTS 521 RAIN SENSOR 522 XENON LIGHT 530 AIR CONDITIONING 629 CAR TELEPHONE (GSM) W CARD READER FRONT 663 RADIO BMW PROFESSIONAL 674 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM HARMAN KARDON 715 M AERODYNAMICS PACKAGE 775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE 801 GERMANY VERSION 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 879 GERMAN / ON-BOARD DOCUMENTATION 915 NO OUTER SKIN PROTECTION 972 COMFORT PACKAGE Masina e mecanic si estetic in stare foarte buna. Toate reviziile sunt la zi. Dintre piesele inlocuite amintesc: ambreiaj, pompa de apa, furtunase vacuum, termostate, injector cu fir, piesa cu tepi, amortizoare spate, tamburi frana de mana, trapa, etc. PRET: EUR 4300, negociabil Link / poze: http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-320-ID7Ggnhl.html Nu doresc schimburi, multumesc.
    1 point
  26. prosti ingineri astia de la munchen, au inlocuit m47 un motor cu performanta/consum mai bune decat n47, adica ei se zbat sa scada consumul si sa creasca performantele motorului si nu isi dau seama ca m47 are consum mai mic si e mai performant decat n47, ciudat, chiar asa orbi au fost sa nu vada asta, oare ei nu au stiut sa citeasca cifrele oficiale?
    1 point
  27. ai vazut din ce data e postul lui g.alin?? au cam trecut niste ani de atunci. eu cred ca a mutat-o de atunci, tu ce zici?
    1 point
  28. Frustrati nu este o jignire. Legat de reclama, ma indoiesc ca Razvan ar avea ceva de castigat de pe urma acelor poze, pur si simplu a primit acele poze si pe alea le-a postat, tocmai asta incerca sa spuna si el, ca nu este "combinator". Utilizatorii unui forum nu sunt acelasi lucru cu musafirii unei case. Acest forum produce un venit tocmai datorita utilizatorilor, prin urmare acestia au dreptul la o parere, atat timp cat este spusa cu bun simt si fara injurii, iar dpmdv "frustrat" si "mi-e sila" sunt departe de a enerva. P.s. Am comentat decizia doar pentru a sugera ca un avertisment era mai bine venit, nu am un obicei din a comenta ce fac moderatorii.
    1 point
  29. Nu mai apuc sa vad masina lui acum :twitch:
    1 point
  30. Putin exagerat suspend-ul, in primul rand nu se referea la moderatori, ci la proprietarii forum-ului. Apoi, daca si pe un forum auto cenzuram parerile utilizatorilor, mai ales cand sunt spuse intr-un mod civilizat, e grav. Vorbim de un membru cu vechime de 8 ani, poate merita doar un avertisment (parerea mea).
    1 point
  31. Hai sa lamurim niste aspecte. Eu nu cunosc acest service. Daca vei cauta in topicurile mele si o sa vezi ca a fost recomandat chiar de cineva de pe forum. Il al doilea rand pozele puse de mine au fost facute de el, eu nu am vazut trimurile live inca pentru ca sunt in Campulung. Nu am vrut sa dau pretul aici tocmai pentru ca sunt suferinzi pe aici care sustin ca fac reclama. Nici nu am apucat bine sa termin fraza ca primesc mesaj personal ca mi s-au sters imaginile. Sunt vechi pe forum, nu m-am certat cu nimeni pe aici dar sustin in continuare ca e condus de frustati care nu fac diferenta intre oameni pasionati si combinatori de business-uri. Mi-e sila, sincer.
    1 point
  32. Eu iti recomand sa te uiti pe eBay si sa iei un interior de M3. Va fi cu siguranta ceva unic. Cel bej sport e greu de intretinut si nu prea merge cu culoarea gri exterioara. In rest, super masina!
    1 point
  33. Wow ... Back to the future
    1 point
  34. Pt 3-4 litri in plus fata de un 1.8 sau 2.0, simti ca, conduci un BMW. Marea majoritate ne cumparam BMW doar pt nume. BMW = 6 cilindrii pt mine.
    1 point
  35. revin cu poze... acu is la pachetul m... stima!
    1 point
  36. salut, ai terminat operatiunea?nu faci niste poze sa vedem ce a iesit?Bravo pentru efort!
    1 point
  37. Hai ca ne-am distrat. Multa multa minte va doresc !
    1 point
  38. Daca ai masina de 272 cai, o lasi asa cum e, nu o pui pe gaz. Daca o pui pe gaz, inseamna ca nu iti permiti sa ai masina aia, si esti un fel de doua feluri (tiganie). Nu stiu cum ai ajuns tu sa spui ca masina mea (care este asa cum a iesit pe portile fabricii) este o tiganie. Bine ca masina ta cu instalatii si furtune si bomba atomica in portbagaj nu e o tiganie. Te faci de ras. N-ai bani de benzina si iti consolezi amarul cu o instalatie pe gaz. Ma opresc aici ca gandirea unor oameni este peste capacitatea mea de intelegere.
    1 point
  39. Hai totusi sa fim putin mai intelegatori, ce zici? Sunt multe cazane cu volan pe stanga, dreapta, in centru sau in spate. Sunt multe masini cu conversie deja, unele facute mai mult sau mai putin "ca la carte", care circula de multi ani pe soselele din romania. Am eu impresia ca nu doar volanul conteaza cand cumperi o masina sh, ci km, starea si mai ales unde a fost "alergata". Probabil de aici alegerea unei masini de uk. Eu unul sunt fan e39 , crede-ma ca nu am vazut decat un uk unele intretinute ok, cele de germania deja sunt calarite grav (masina fiind una veche). Daca proprietarul incearca cat de cat sa faca conversia ok, de ce sa nu il lasam? Ca sa nu uit, e vorba de un e60, nu e90.
    1 point
  40. Eu nu cred ca afecteaza rezistenta in vreun fel, cred ca faci mai mult rau daca te pui sa tai acel panou si sa te pui sa sudezi pe acolo...cunosc caz la un passat cand au vrut sa schimbe acel panou si au fisurat parbrizul, oricum mai mult rau au facut. In cazul de fata daca se face corect instslatia electrica nu ar trebui sa fie probleme.
    1 point
  41. eu am deschis topicul sa primesc niste sfaturi de la cei ce chiar au habar si sa pot face lucrarea in mod costructiv sa ma lovesc de cat mai putine chestii neprevazute tu cam aberezi colegu, cum sa dihoci toata masina sa schimbi panou ala, cand defapt se fac alte doaua gauri de circa 10 cm diametru si ai rezolvat problema! si nu stiu de unde pana unde e panou ignifug ala... cred ca nu suntem pe aceeasi lungime de unda si nu da bine... vreau sa terminam polemica aici si nu mai avem interpelari de nici un fel cu tine! multumesc de intelegere!
    1 point
  42. ce imi plac mie de cei ce sunt doar buni la tasta si cam atat! dragul meu, orice service agreat pt recarosari poate elibeta si adeverinta pt toata aceasta operatiune! in alta ordine de idei! "Izolație cauciucata care vine peste partea de caroserie de sub bord" era inclusa in lista mea plus ca nu prea arata a panou, poate in viziunea ta arata! stergatoarele la orice e60 se misca dinspre dreapta spre stanga indiferent de postul de conducere al masinii ! :goodjob: imi cer scuze celorlalti colegi de forum,poate am fost un pic rautacios dar nu suport genul asta de "mucificatori" imi doresc discutii constructive pe acest topic,iar pe ceilalti care doar se plictisesc in fata monitorului sa croseteze sau mai stiu eu ce, sa lasa mecanica in grija altora....
    1 point
  43. pt cei ce vor sa se apuce de asa ceva iata o lista cat se poate de completa... Sper ca nu am utat ceva... Plansa bord completa (Torpedo trimuri guri aer plastice de sub bord) Buton start stop (dacĂŁ e dotata masina) Bloc lumini (sau mĂŁcar plasticul de deasupra ) Cotiera completa, maneta frana mânĂŁ Tubulatura aer lateral, central și ĂŽn jos Cadru susținere plansa Plastic care ține panoul de siguranțe Plastice laterale cu mâner deschidere capota Cablu și ĂŽncuietori capota Cutie calculator motor Suport metalic ce tine coloana de direcție și cel din stânga și dreapta prinse ĂŽn nituri pe caroserie, Suport metalic pt pedala de accelerație Izolație cauciucata care vine peste partea de caroserie de sub bord Mocheta partea din fațĂŁ Caseta direcție cu tot cu furtune de conectare (sunt 3 modele de casete, cred) Conducte frana de la ABS la pompa de frana Conducta plastic pt vacuum tulumba frana Conducta de alimentare cu lichid pompa ambreaj Fete uși fata cu tot cu comenzi Oglinzi exterioare Scaune fațĂŁ (optional) Mâner ușa cu iala pe stanga Istalatie electrica pt partea stângĂŁ (sau se modifica, cele ĂŽnainte de 2006 nu se pot modifica, au fibra optica. Trebuie exact pe motorizate și putere)
    1 point
  44. am urmarit topicul si nu stiu cum sai scriu celui ce a inceput , daca se poate transmite spunei daca nui mai place bmw-ul sa si ia un renault si cand va vrea sa si schimbe un bec va trebui sa demonteze jumate de masina , sau noi ne-am cumparat bmw ca pluteste ca mercedesul sau ca-i,i sport oricum eu am calatorit mult cu bmwul seria 3 peste 1000 km faceam uneori pe zi si nu eram deloc obosit se muleaza pe corp , ati vazut voi vreo liniuta cu masini similare sa castige mercedesul, in f1 nu ati stiut cai manipulata de mult, intradevar am avut 5 ani un e 36 si in afara de rulment si cateva bucse nu am schimbat si am facut peste 100 000km si mergeam numai pe autobanda 160 constant acum am e 46 si il cred ca nu va mai avea aceeasi rezistenta ca si celalalt , dar cred ca calitatea scade peste tot
    1 point
  45. In primul rand incearca sa reduci aluziile si aprecierile subiective la cat de multa sau cat de putina minte are lumea. Pentru ca nu as baga mana in foc pentru ce ai zis tu mai sus. In al doilea rand nu e "topicul tau", acesta este un forum/topic public. Tot respectul pentru cei care au abilitatea si cunostintele sa faca aceasta operatiune de a muta volanul de pe dreapta pe stanga sau invers. Dar ideea de a face asa ceva, ca nu iti permiti sa ai o masina normala, asamblata in fabrica, e o tiganie. Nu doresc nimanui sa cumpere un e60 "in stare excelenta nu bate nu troncane condus de o batranica in Germania" care de fapt a fost una cu volan pe dreapta cumparata cu 3500 euro si vanduta cu 7000.
    1 point
  46. 1 point
  47. Din păcate standardul creat de fosta masina este undeva la 175cp la roata și 5,5-6,5 l/100km, deci 320i nu se apropia. Interiorul se comporta ok cu soluțiile lor (doar pentru asta sunt făcute)... Ca nu e piele naturala aia e, sa fim serioși, pe ce masina găsim în clasa asta... Le: fata de Golf a fost singura masina care sa ma facă sa simt ca e peste... Din păcate concurenta (vag) era departe de ce voiam, iar c klasse-ul lasă enorm de dorit din punctul nostru de vedere. Dar încă avem un Golf, și cum după am zis mai sus, se completează perfect
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.