Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/18/16 in all areas
-
AFK mersi ELS mersi ZYX la pasager o mai agata cateodata , la mine niciodata si e foarte enervant sa te tot intinzi dupa ea...si eu sunt foarte curios de o solutie. Inca o problema daca ma poate ajuta cineva , fostu proprietar a ramas fara baterie acum vreun an si de atunci se tot deregleaza oglinzile cand au ele chef...deobicei cand apas butonul pentru deschiderea usilor sau cand opresc motorul si o pun pe park...la reprezentanta au spus ca ar putea sa imi rescrie softul dar nu garanteaza si pot sa buleasca si calculatorul si nu as risca.. De distributie nu stie nimeni nimic? CHITSRO am mers cu e92 320d de 177cp si in afara de zvacul de diesel nu are nici o legatura cu 6 in linie ..acum are turbina hybrid si soft si are vreo 230cp si tot e departe de asta stock..2 points
-
Da-l naibi de e46 , cu atat am vandut eu e60-ul acum un an ,ce e cu pret ala? ))) si e60 ul meu era mai dotat....2 points
-
@ lavi4175 - presupun ca ai verificat seria masinii la o reprezentanta BWM si dupa aceea ai venit pe forum sa spui tuturor cat de trucat este kilometrajul si cum ai reusit sa demasti inca un escroc ... nu cred ca ne-am intalnit vreodata ca sa iti fi dat motive sa afirmi asa ceva. de acord cu tine ca sunt multe masini la care daca verifici in baza de date a producatorului si compari cu ce scrie pe bord te iei cu mainile de cap. imi pare rau pentru tine daca ai cumparat asa ceva dar este incorect sa bagi pe toata lumea in aceeasi oala fara nici o dovada. eu am publicat in anunt seria masinii, am postat un istoric detaliat, postez acum si o factura ca dovada ca masina a fost verificata la reprezentanta BMW. tu ai vreo dovada ca sa-ti sustii afirmatia? sau lansezi gratuit niste idei si ca sa lasi o portita de iesire adaugi la sfarsit " Masina aceasta nu stiu daca a patit asa ceva"? sunt un vanzator de buna credinta care a cumparat masina aceasta nu de noua. nu pot garanta 100% dar am niste documente valide pe care un potential cumparator le poate verifica. accept orice acuza daca este sustinuta cu o dovada palpabila. in afara de un Matiz platit in rate acum vreo 15 sau 17 ani nu mi-am mai cumparat nici o masina noua. am preferat una SH si pot sa spun ca pe unele le-am nimerit, pe altele nu prea. foarte multumit de VW Golf 1.4 benzina, A4 1,9 TDI, BMW F30 320D Sport line automat (din pacate l-am tinut doar vreo 2 luni), Volvo XC60 2.0D automat, mai putin multumit de Audi A6 3.0TDI in care am bagat o caruta de bani. am preferat sa am o masina de 3-4 ani si mi-am asumat riscurile unui SH decat un Logan nou (e pus aici stric pentru comparatie nu ca sa dau cu pietre in aceasta masina). inclusiv din punct de vedere financiar am rationat asa. am vrut o msina pe care recunoasc ca nu mi-am permis-o de noua. in toate tranzactiile am pornit cu ideea ca este obligtia mea sa verific masina si nu am inceput nici o negociere cu "bai nene, nu am nici o dovada dar masina asta sigur are dati km peste cap. lasi din pret si apoi vedem ce alte probleme mai are. altfel nu stau de vorba cu tine" ... dar fiecare cu felul lui de a vedea viata. va doresc o zi excelenta tuturor!2 points
-
mihai carunta e m57 cu dpf-u nu stiu sa zic daca e ok sau nu ..pe tester arata ca functioneaza dar fostu proprietar a mers cu 4 bujii arse , nu cred ca a facut bine la dpf ..am inteles ca nu lucreaza cum trebuie fara bujii bune...oricum o sa il scot si fizic si din soft sa respire bine zyx eu vin de pe o ibiza cupra tdi de aproximativ 250cp (foarte fiabila ) si imi doream un diesel mai mare si mai potent..dotarile in afara de m pachet erau pe locul 2 ..motorul era important dekad am facut schimbul la o cunostiinta in care am mare incredere si lucreaza mult peste reprezentanta ca si calitate dar la preturi pamantene..la reprezentanta e cam 4500 ron schimbul..aceleasi piese doar ca manopera e mai de fitze la ei sone mersi colombian heaven , de ce sa fie cu tevile in jos? nici gand o sa pun finale la fel doar ca mai permisive , de la fosta stiu ca dupa teava goala o finala o sa scoata un sunet mult mai bun2 points
-
Arata bine acaretul. Gresesti cand spui ca la o masina nu te uiti la consum. Dupa logica ta ar trebui sa se produca doar masini americane cu motoarele alea de vapor. In schimb toti producatorii cauta sa eficientizeze motoarele si transmisiile pt un consum cat mai mic. Revenind la topic, scaunul soferului pare cam uzat pt 130 mii de km. Nu insinuez ca nu ar avea atatia real, doar ca mi se pare nasol sa se uzeze asa repede. E sensatec tapiteria sau piele? Spor la vanzare.2 points
-
Am avut un f20 cu scaune sport . Mi s au parut normale , n am inteles ce si cum . Mi am luat e91 cu scaune normale , mi se parea ca stau in cea mai rea pozitie , in 2 sapt m au luat durerile de spate. Am cautat in dezmembrari si am gasit sport super intretinute. In consecinta : multumesc lu' domnu bmw ca a facut scaune sport. Cine n a avut nu poate intelege diferenta2 points
-
Coming soon: ======================================== VIN: WBA4B71070xxxxxxx Type code: 4B71 Model: 420D XDRIVE (EUR) E-F-R series: F36 Series: 4 Type: COUPE Steering: LL Doors: 5 Engine: N47T Displacement: 2.00 Power: 135 (183 hp) Drive: ALLR Transmission: AUT Paint code: X11 - FROZEN BRONZE METALLIC Upholstery code: ZAML - IND.ERW.LEDERAUS Prod.date: 2015-02-23 S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES S21C 19"M LM R.DO.SP.BICOLOR ORBITGRAU M S2VB Tyre pressure control (TPC) S2VF Adaptive M chassis S2VL Variable sport steering S3AC Trailer coupling S3AG Reversing camera S3DZ ENTFALL LINES-SCHRIFTZUG AUSSEN S4AE Armrest front, retractable S4DL AKZENTLEISTEN SCHWARZ HOCHGLAENZEND S4MR Interior trim strips, alum. hexagon S5AC High-beam assistant S5AL ACTIVE PROTECTION S5AS DRIVING ASSISTANT S5DA Passenger airbag deactivation S5DF Active cruise control+stop&go function S6AC Emergency Call System S6AE TELESERVICES S6AK CONNECTEDDRIVE SERVICES S6AM REAL TIME TRAFFIC INFORMATION S6AN CONCIERGE SERVICES S6AP REMOTE SERVICES S6FV ONLINE ENTERTAINMENT S6NS Comfort telephony with Enhanced Smartphone Conectivity S6WA Instrument cluster with Extended Content P7R7 Innovation package P7VB COMFORT PAKET P7XP NAVIGATIONSPAKET CONNECTEDDRIVE S8KA OELWARTUNGSINT. 30.000KM/24MONATE S8TH SPEED LIMIT INFO S205 Automatic transmission S230 Extra package, EU-speciifc S248 Steering wheel heater S258 Tyres with runflat properties S302 Alarm system S316 automatic trunk lid mechanism S320 Deleted, model lettering S322 Comfort access P337 M Sports package S420 Sun protection glazing S423 Floor mats, velours S428 Warning triangle and first aid kit S430 Interior/outside mirror with auto dip S431 Interior rear-view mirror with auto dip S441 Smoker package S459 Seat adjustment, electric, with memory S465 Through-loading system S481 Sports seat S488 Lumbar support, driver and passenger S493 Storage compartment package S494 Seat heating driver/passenger S502 Headlight cleaning system S508 Park Distance Control (PDC) S521 Rain sensor S522 Xenon Light S524 Adaptive Headlights S534 Automatic air conditioning S548 Kilometre speedo S563 Light package S575 Additional 12v sockets S609 Navigation system, Professional S610 Head-up display S654 DAB tuner S688 HARMAN/KARDON SURROUND SOUND SYSTEM S698 Area-Code 2 for DVD S710 M leather steering wheel S715 M Aerodynamics package S760 High gloss shadow line S775 Headlining anthracite L801 NATIONAL VERSION GERMANY S851 Language version German S879 Operating instructions German Individual equipment ======================================== ---- Processing Individual Sign “BMW individual” 0X11 Frozen Bronze metallic Paintwork “frozen bronze Metallic” (code X11). (Sepang bronze met. A32 / dull 2C clear coat FF95-0550 + hardener SC29-0160, ratio 100:33, co. BASF). **************************************** *** Sign “dull Paintwork” **************************************** ZAML BMW Individual extended leather trim Nutmeg Extended leather Merino nutmeg (nb. 7 984 746 / Sun Reflective Technology). Sewing thread nutmeg brown (nb. 7 984 744), code 1066 D. Quilting yarn nutmeg brown (nb. 7 985 689), code 1066 D. **************************************** Following items in leather Merino nutmeg - stamping leather in braid optics (nb. 7 984 750 / Sun Reflective Technology) - Door inserts Sewing thread nutmeg brown (nb. 7 984 744), code 1066 D. Quilting yarn nutmeg brown (nb. 7 985 689), code 1066 D. - Inlay-piping on seats **************************************** Following items with contrast piping in leather Merino smoked white (nb. 7 849 679 / Sun Reflective Technology): - Seats - Headrests **************************************** Following items with contrast stitching in platinum: - Double lap seam on seat side panels(without inner double lap seam on seat side panels) - Double lap seam on seat center panel(only on back seats) - Double lap seam on headrests (only on front seats) - Double lap seam on flap lid/armrest of center console - Lap seam on inlay-piping of seats Sewing thread lotos white (nb. 1 966 487), code 0102 Z. Quilting yarn platinum (nb. 8 020 544), code 0672 E. **************************************** Following items in leather Walknappa black (nb. 1 938 942): - Handbrake lever gaiter Sewing thread black (nb. 1 905 499), code 0020. Quilting yarn black (nb. 1 963 800), code 0020. **************************************** Seam of front and rear seats according to sport seats individual. Remainder of spec. as leather Dakota black (code LCSW). http://s22.postimg.org/3l1lrtsnx/IMG_0034.jpg http://s22.postimg.org/sbmorwin1/IMG_0035.jpg1 point
-
Va salut! O sa incep povestea cu fostele mele iubiri, adica un e90 lci si un e92 : http://i60.tinypic.com/2r25281.jpg http://i58.tinypic.com/2enbypf.jpg http://i61.tinypic.com/5cndec.jpg Dupa vanzarea e92-ului cu inima rea (am devenit si bun prieten cu noul proprietar) am hotarat sa trec pe F10. Masina este 525d 204 cai (3.0 D) an 2010 noiembrie si a costat in 2015 februiarie 17.150 euro. http://s14.postimg.org/5h548cuwh/11130198_580494695424467_9173420036470153968_n.jpg screenshot software http://s12.postimg.org/7pmx7f2gd/IMG_20160223_133257.jpg image url Dupa ceva timp am inceput sa ma uit la un pachet de M stock, dar am ales varianta de replica M5 - 900 euro http://s13.postimg.org/f6bbs4ion/IMG_2212.jpg post a picture http://s22.postimg.org/a60q8gkwh/IMG_2213.jpg upload a gif Fittingul si vopsitul a costat 400 euro la un service unde il cunosteam pe patron. Rezultatul final: http://s22.postimg.org/dafzizr2p/IMG_2250.jpg free image hosting http://s11.postimg.org/4ghvkq6c3/IMG_2256.jpg picture share A urmat evacuarea dubla la Pilot Power Tuning Pitesti - 450 euro http://s14.postimg.org/yixe4r8mp/7_B47_E407_D843_4_D42_919_B_765_E34_CAAC1_A_zps1i5ucbbh.jpg image upload no limit1 point
-
Gataa , a ajuns si setul de perdelute originale pentru geamurile din spate excited . Acum stiu ca nu e cine stie ce pentru unii dar eu mi-am dorit sa fie cat mai original totul pe ea si numai in directia asta voi merge. Poate am sa fac si un retrofit la perdeluta electrica pentru luneta ,dar cine stie . Oricum ,eu sunt foarte multumit de rezultat si recomand oricui cu toate ca sunt cam piperate ,dar dau un stil foarte elegant si classy asa1 point
-
Salut! Si eu am acelasi model si prezenta acelasi simptom. Am cercetat mult subiectul, ma stresa zgomotul. Intr-adevar solutia 100% sigura (si cea mai scumpa) e schimbarea chiulasei. La unii s-a rezolvat temporar, doar cu inlocuirea tachetilor, insa ulterior zgomotul a revenit. (defectul de proiectare e la chiulasa, si de prin 2009-2010, nu mai retin exact anul, s-a reproiectat chiulasa). Ca solutii ieftine si care la mine functioneaza: -mergi mai turat / evita sa subturezi sau sa mergi "la consum" (oricum nu e cel mai potrivit motor pentru "consum" ). Asta nu inseamna neparat mersul sportiv sau agitat, mai ales in oras. Nu recomanda nimeni asa ceva. Ci doar schimbarea treptelor de viteza la o turatie ceva mai mare de 2500 rot/min. -evita drumurile scurte, cu opriri dese, mai ales la rece (asta e cu dus-si-intors... daca trebuie, trebuie) -eu il incalzesc inainte de plecare, dar nu la ralanti ci la un asa-zis "fast-idle", undeva intre 1500-2000 rot/min (ca o mica paranteza, primul buletin de service emis de BMW pe problema asta, indruma reprezentatele sa faca un "bleeding", adica o aerisire a tachetilor, prin mentinerea unor praguri de turatie pentru cateva minute, in gol. Procedeul se repeta de cateva ori si la unii disparea zgomotul) -schimba uleiul la intervale mai scurte decat indicatia bordului (preferabil la 10 000km / 1 an; care intervine primul). Eu nu pun uleiul BMW original, am citit mult si multe si se poate discuta pe tema asta la infinit. Iti prezint doar experienta proprie, fiecare e liber sa-si trateze automobilul cum doreste. Oricum, cel mai bun ulei, e cel curat, nou Am cumparat-o in sep. 2014 (din DE) si initial i-am schimbat uleiul cu Motul 300V. L-am tinut doar cateva luni, peste iarna. Era la fel de zgomotoasa, daca nu mai rau. Apoi am pus Redline, si cu el am ramas pana acum, cand ma pregatesc sa il schimb din nou. N-as vrea sa bag mana in foc si sa pun un semn de egal intre tipul uleiului si rezolvarea problemei, dar la mine s-a estompat (face foarte, foarte rar, la rece). Din experientele altora (in special pe forumurile americanilor, care se vaita foarte mult de problema asta), in general zgomotul revine cand se fac drumuri scurte, la rece, cu opriri dese. In orice caz, nu e o problema cu repercursiuni de natura tehnica, mersul nu e afectat, si singurul efect (probabil pe termen foarte lung) ar fi uzura tachetilor si/sau a culbutorilor. E intr-adevar deranjant dar nu un pericol iminent Stai linistit, N52-ul e un motor bunicel, comparativ cu N47 (diesel-ul de 2.0) si cu N54 (benzina 3.0 turbo) care au probleme de natura tehnica mult mai grave. Bafta!1 point
-
Vezi ca daca modifici codarea sa stea ceasurile albe si noaptea nu mai merge optiunea de la navigatie cu Day/Night Mode Auto, adica ramane si navigatia pe modul zi tot timpul.1 point
-
tin sa va anunt ca am cerut la ebay banii inapoi pt codul care nu era lifetime si desi a trecut o luna de cand l-am cumparat si i-am dat calificativ pozitiv celui care mi l-a vandut, azi am primit mail ca mi-au virat banii in cont.1 point
-
Nu vreau sa ma nelinistesc din nou...abia am scapat de stresul numit "distributie" :frantics: Voi schimba si uleiul cat mai curand sa fie totul in regula si asta e. Banuiesc ca nu se intampla nimic daca merg asa o saptamana-doua, nu ma mai stresez. Oricum va multumesc frumos pentru parerile impartasite1 point
-
..Mai degraba multe nu se leaga in logica ta! Cum poti sa pui colegul sa rescrie softul original (..o fi un lucru care se face in oricare service..)!? Fara a mentiona ca degeaba scrie softul original - INITIALIZAREA DPF de care vorbesti NU aduce nici o confirmare(!) decat cand Se Finalizeaza Regenerarea Filtrului (care nu exista!)! Atat timp cat filtru este eliminat regenerari nu au cum sa aiba loc! E simplu. Si chiar daca ar avea loc regenerari motorul scoate tot atat fum dupa proces..! Singura diferenta este ca probabil va scoate mai mult fum in timpul regenerarii.. daca ar avea filtru..1 point
-
Am reparat problema si am iesit din noua Nicio problema ! Sunt foarte mirat de stabilitatea masinii si usurinta cu care se controleaza dupa ce pierde aderenta. De asemenea sunt foarte mirat cat de bine sta pe curbe desi am gume de iarna 175x....x14. Differentialul e demential cum transmite puterea la roti. O noua iesire :1 point
-
m57 3000 diesel consuma 100 200 de grame de ulei la 10000 de km. ulei motul 5 40. 300000 de km1 point
-
Din ce an e masina? 4B90 Rail pressure monitoring at engine start,fuel pressure to low- eroarea asta trebuie sa o consideri cel mai probabil; pompa de presiune nu face suficienta presiune la pornire probabil si in alte situatii. Nu ai spus daca ai schimbat bateria dar probabil nefunctionarea unui far e ein cauza bateriei.1 point
-
1 point
-
Nu e timpul pierdut, poti gasi un garaj oarecare unde sa schimbi, nu e mare inginerie, o cheie de 32 pt filtru si una de 17 pentru busonul de la baia de ulei. Sa il scurga bine de tot, minim 20 min, sa curete bine de impuritati si apoi 5,6 litri de ulei fresh, sa fie bine ca sa nu fie rau, sa citam din contemporani .1 point
-
1 point
-
Din cate m-am documentat motorul asta nu a avut probleme cu distributia..voi stiti altceva? Cand am schimbat xenoanele am vrut sa schimb si lumina de pe pozitie cu ceva pe alb..si cei de acolo au spus ca o schimb degeaba ca o sa se tot arda..1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Decat sa schimbi pompa de apa mai bine arunci motorul1 point
-
1 point
-
Gata si farurile LED si camerele side view. Urmeaza : Soft Close http://s9.postimg.org/n4kpsuh3v/IMG_0767.jpg http://s9.postimg.org/gtficffvf/IMG_0769.jpg http://s9.postimg.org/aeghfr95n/IMG_0772.jpg http://s9.postimg.org/gx9bsolcr/IMG_0774.jpg http://s9.postimg.org/iz9t6xjbv/IMG_0775.jpg http://s9.postimg.org/x6zhvkw0r/IMG_0776.jpg1 point
-
1 point
-
1 point
-
buna seara ! vino sa vezi masina, daca e pe placul tau... discutam la pret si poate cadem de acord. bafta !1 point
-
in concluzie daca nu ai inteles mai bine taceai, app de cauciuce, lucrez intro tara unde temperatura nu coboara sub 10 grade, asa ca cauciucele sar din calcul si proverbul e asa, cei 4 apostoli au fost 3, luca si matei, dar se pare ca nici ala nu l-ai inteles :poke:1 point
-
Daca esti destul de subtire sa incapi, nimic nu bate scaunul sport si suportul lombar. Alcantara sau piele perforata cu ventilatie pe sezut si spatar si piele pe laterale. Comfort maxim. Nu imi plac scaunele "scoica" care iti fixeaza bazinul. Sint bune doar cel mult pe circuit, pt maxim 1-2 ore.1 point
-
1 point
-
Sunt masini de 2-3 ani care au defecte de genu'. Mai nou oamenii fac credit 5mii si vor 'avion fratelo'!1 point
-
Exact cum mă gândeam...defectele sunt penibile. Eu as cere ștergerea topicului și m-as rezuma la autovit/olx. Aici se caută pomana, de preferat impecabila și cu niște bani în torpedou pt diverse.1 point
-
Acum mi-am 'aruncat' si eu ochii pe pozele in care apar 'defectele' si sincer......ma pufneste rasu'. Pai alea sunt 'defectiuni'??! Masina arata bine pentru anii ei ,iar cei care isi doresc masini 'neatinse' sa-si cumpere masinute cu 0 km, noi ! Nici nu mai fac alte comentarii. Cei care ajung sa spuna ca :-'ahh,pielea volanului e nitel crapata','stopul zgariat' SUNT PENIBILI!1 point
-
Eu nu stiu de ce iti bati capu cu toti. E o masina de 10 ani totusi. E clar ca nu e perfecta si intr-adevar nici tu nu ar fi trebuit sa scrii impecabila,exceptionala maginifica sau ce ai scris. Treaba e ca pe forum sunt cativa baieti care baga sute chiar mii de euro in masina pe an si a le lor intr-adevar sunt aproape fara cusur. D-aia se basica ei de exprimarea ta. Ai autovit. pune anuntul acolo. Sa vina minusurile:))1 point
-
- Jante fata - zgarieturi standard de bordura... - Volanul - cu close-up in zonele cu crapaturi. Se vede destul de usor ca e doar piele imbatranita, mai uzata in zona de contact. Din punctul meu de vedere, nu necesita retapitare in acest moment. - Stopurile originale ale masinii (disponibile, vin la pachet cu masina) si detaliu cu cel crapat. Evaluati de unii singuri gravitatea... - Cheder exterior st spate - e doar un element mascat gresit si gazat cu lac.1 point
-
Corect era sa spuna proprietarul lista defectelor, nu sa tranteasca "stare exceptionala"1 point
-
aici pe forum sunt alte standarde la exceptional , pt asta te-au penalizat , chiar nu e nimic de clarificat Daca arunci o privire la sectiunea masina mea ai sa gasesti cateva exceptionale .1 point
-
Ce legatura are vopsirea pe casco?am casco la toate masinile insa nu am vopsit integral niciuna. Poti sa o pastrezi si fara sa arate ca o ghena pe afara. Tine de posesor. Si nu zic neaparat sa fii maniac, insa asta nu e o scuza cand vezi masini de maxim 3 4 ani care arata jalnic. Eu de exemplu prefer sa cumpar o masina ingrijita si exterior. La randul meu am vandut masinile incat cine o ia sa ii fie drag . Repet tine de utilizator.1 point
-
Degeaba o dati in fel si chip, masina este ok, nimic de zis insa atentie ce scrie in anunt la inceput: " stare exceptionala". Pai hai sa nu mai fim asa pomposi in anunturi ca eu sunt satul de anunturile astea in Ro. Stare impecabila, nemaipomenita etc. De acord,este ok, stare buna/f buna mecanic de ex, pana si cel care a pus anuntul a revenit ulterior si a scris " totusi e o masina din 2005". Pai da nene, adevarat, dar nu mai exagerati cu superlative gratuite, ca poate unii chiar se asteapta sa vada ceva ca in Germania, unde top zustand chiar inseamna si estetic 9.5 din 10. La noirar gasesti masini care estetic sa fie excelente. Probabil ca rapy vazand neajunsurile estetice si-a pierdut interesul pt mecanica. Eu de multe ori am zis pas la masini care exterior m-au dezamagit, gandindu-ma ca daca exterior sunt asa, ce pretentii sa mai ai sa fi avut proprietarul grija de mecanica. Si pana la urma mai e un aspect, daca nu a rulat si mai mult a stat, sincer as prefera una din Germania care sa fi mers putin mai mult, nu care sa fi stat coapta in Âşopron. Asa din poze multe masini arata bine spre foarte bine. La fata locului 90% sunt mai naspa decat te astepti. Am batut 600 700 km de cateva ori sa vad masini impecabile si cand ajungeam la fata locului auzeam " frate ce sa-i faci e totusi o masina veche e clar ca nu ai cum sa ai pretentii". ) in fine, cred ca cine e interesat, cu 1000-2000 o rezolva si estetic, daca mecanic e buna. Pana la urma, nu prea exista si ieftin si exceptional. Vedeti pe mobile ce pret au masinile "top zustand".1 point
-
Rapy, toate defectele menționate de tine se repara cu maxim 500e, foarte decent pentru o mașinĂŁ din 2005. Te-ai uitat la un volan uzat, câteva zgârieturi și julituri și cu alea ai rĂŁmas...mecanic și tehnic cum se prezintĂŁ mașina? P.s. chederele sunt o problema comuna la e46 coupe. DacĂŁ vrei un e46 coupe impecabil cu adevĂŁrat arunca un ochi pe mobile.de sa vezi ce preț are, ai sa constați ca acest 325 la 5000 euro, cu aceste dotĂŁri, este un adevĂŁrat chilipir. Nu uita ca are vreo 100.000km, nu știu câte e46 325-uri gĂŁsești cu km astia, aspect mult mai important decât un cheder și câteva zgârieturi.1 point
-
Salut, Pentru ca incercam sa limitam pe acest forum pentru masinile care cu adevarat respecta cuvintele precum : " stare exceptionala, impecabila etc.." doresc sa vin cu urmatorul feedback -masina nu are short shift(are doar duca M short care nu este echivalent!) -volanul a fost vopsit sau dat cu ceva pe el care a crapat -treaba ca a fost tinuta in garaj ultima perioada gen 3 ani.. nu e chiar asa prop a zis ca defapt masina a stat la bloc unde a prins mai multe zgarieturi de pisici de oameni... -manerele de reglare aeroterme sunt rupte efectiv ies -far stanga fata a fost lovit (este si julit si prindere rupta) de unde se pot trage mai multe concluzii -nu sunt stopurile originale pe masina(cele originale sunt la prop acasa si au fost schimbate din cauza ca unul este crapat pe jumatate....) -jantele sunt julite si lovite destul de urat (in pozele de mai sus si restul se vad clar ca aratau foarte bine, insa prop mi-a zis ca el asa le-a cumparat) -sub luneta spate imediat cum se deschide portbagajul este numai mastic sub vopsea..sau ceva dedesubt, nici de cum vopeaua mata si tabla dreapta care trebuia sa fie... -pe partea din spate eu am obs ca aripa dp DR este mai umflata decat aripa de pe ST ( aici poate mi s-a parut doar mie dar ochiul meu asa a vazut..) -sub chedere noi care au fost schimbare se vede efectiv ceva crapat ca si cum ar fi kit...(aici sper sa ma insel si sa fie prenandez sau mai stiu eu ce de culoarea aia ) -protectia la bumbul de alarma de sub oglinda este spart -senzori de parcare "aftermarket" urlau chiar daca nu era nimeni in spate imediat cum era cuplat R -un cheder vopsit/matuit pe spate de la geam Motorul suna ok, nu dadea cu fum, nu se auzeau sunete dubioase (nu am mai fost asa interesat sa il testez atent dupa cate am vazut..) Prop este un om ok, chiar discutasem si in privinta actelor si era de acord sa o bag la mine la fiscal insa sa mai ramana pe numele lui o perioada... Toate cele de mai sus au fost observate impreuna cu prop si care nu a avut nimic de spus contra Este pacat ca un "Tanar" necunoscator sau care nu are cu ce sa compare, sa cumpere o masina doar dupa anunt..... probabil ca pretul final era destul de mic insa dupa cate am vazut si la ce ma asteptam nu am mai fost interesat!1 point
-
Hai sa te ajut cu pozele... http://s11.postimg.org/uxed32k5f/20160127_124152.jpg http://s12.postimg.org/zfgvb7zwd/20160130_145750.jpg http://s27.postimg.org/nymcxgfkz/20160127_130728.jpg http://s11.postimg.org/heyqioa6b/20160127_130541.jpg http://s27.postimg.org/izpnrfx0j/20160130_145803_HDR.jpg http://s12.postimg.org/cvvflbptp/20160127_130659.jpg0 points
-
0 points
-
Depinde de stilul fiecăruia de a conduce, consumul variază, unul mediu constant mers lejer este 9, 10 %. Când îți cumperi o mașină în ziua de azi nu ar trebuii să te mai preocupe consumul, ci celelalte cheltuieli dacă mă înțelegi. @dadogus : Adevărul este acela că ori nu vezi bine ori te-ai uitat la alte poze0 points
-
Deci dupa cum stiti, cei care au urmarit acest topic, am inceput cun E30 alb, apoi am trecut pe unul rosu. Pana la urma am renuntat si la ursul rosu fiindca am descoperit niste rugina (gauri) in niste locuri unde cam toti ursii au rugina. Avand de lucru prea mult la noi la service am pus proiectul in pauza. Dar dupa un timp, intamplarea a facut ca sa gasesc un E30 din Italia care nu avea pic de rugina, absolut niciun pic de rugina si l-am achizitionat. Si o sa il fac pe asta. Asa ca am sters restul de posturi care le-am facut pana acum ca sa aiba totusi o logica topicul asta. Ursul de Italia l-am inmatriculat. Si ne-am apucat sa montam suspensia (99% din ce este dedesubtul masinii vine nou). Am vopsit ceva elemente. Am montat ceva extraoptiuni. Dupa cum ziceam la inceput, targetul este o masina de zi cu zi care sa aiba ceva cai si sa fie foarte controlabila. Astfel ca "tuning" va primi motor de 3.0i de pe E46, motorul este montat acum pe alt E30 deci sper sa nu fie probleme multe la montarea pe E30-ul meu. Suspensie sport H&R. Bucsi poli. Bare stabi H&R. Caseta de directie de E36 (e mai scurta). Frana de mana hidraulica. Volan Sport de 350 mm. Diff spate autoblocant, upgradat , facut cu 4 discuri. etc. O sa pun iar poze multe acum. Si un fisier excel cu tot ce se va pune nou pe masina (poate are nevoie careva de PN sau de informatii). Am incercat acum sa pun poze dar imi tot da eroare Upload Skipped (Error503) Asa ca o sa le pun la mine pe drive si va pun linkul aici. Daca adminul va repara eroarea, le voi atasa la post. Toate piesele le-am comandat de la Cata XXL. Chiar are preturi fara concurenta Sper ca cu aceasta mica reclama imi da si mie 1L de ulei sau ceva cadou Pentru poze, aici: https://drive.google...c0U&usp=sharing-1 points
-
Dar ce bine ai gasit-o, motor potent si optiuni garla Plange dupa un detailing interior si cam atat. Cu DPF-ul cum sta? E N47?-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00