Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/26/16 in all areas
-
Teoretic vorbind, aici intervine momentul de inertie care exprimĂŁ mĂŁsura prin care un corp se opune modificĂŁrii stĂŁrii sale de repaus relativ sau de miÂşcare de rotaĂžie uniformĂŁ la acĂžiunea unui moment al forĂžei (cuplu). Momentul de inertie variaza cu masa corpului si cu patratul distantei pana la axa de rotatie. Cu alte cuvinte o modificare a masei corpului (rotii) sau/si a diametrului acestuia va duce implicit la modificarea momentului de inertie adica se va modifica rezistenta corpului la urnirea de pe loc cat si in miscarea de rotatie. Pe langa toate astea, pentru o vedere cat mai reala a problemei trebuie sa iei in considerare atat marimea cat si natura suprafetei de contact. Cu cat toate aceste marimi se vor departa in sens crescator fata de cele de referinta (date de producator), performantele masinii (demaraj, consum) vor scadea (deoarece la aceeasi cuplu obtinut la roata vor trebui invinse forte mai mari pentru a o putea roti). Si inca ceva, in miscare de rotatie, orice greutate se resimte dublu.3 points
-
Vand jante AcSchnitzer Type I Rennsport 17" Este vorba de un set de jante modulare clasice produse de OZ pentru divizia Ac Schnitzer. Jantele au fost facute la comanda in Germania (Felgen-Garage.de) dupa specificatiile mele personale si au fost rulate pe masina la expozitii pe timpul verii in tara inainte ca masina sa fie vanduta. In tot acest timp au fost intretinute cu produse dedicate de detailing auto si protejate cu ceruri dedicate pentru fiecare tip de suprafata (pot oferi detalii de intretinere in caz de nevoie). Jantele sunt impecabile (ca noi) si pot oferi informatii si poze suplimentare pentru cine este interesat cu adevarat de achizitionarea lor. Specificatiile jantelor: Puntea fata: 5x120, 9J x 17" / ET06 / Buza 3" / suruburi cromate / imbracate in Goodyear Eagle F1 GS - D3 - 215/40/17 Puntea spate: 5x120, 10.5J x 17" / ET13 / Buza 3.5" / Suruburi cromate / imbracate in Hankook Ventus V12 Evo 245/35/17 Anvelopele de pe puntea spate sunt aproape noi (rulate doar cat timp au fost jantele pe masina) si m-au costat 1200 de lei. Anvelopele de pe putea fata sunt in stare buna si mai merg rulate cel putin inca doua sezoane (depinde pentru ce se doresc jantele). Pentru cine nu doreste cele patru anvelope, pot da jantele fara ele la 2.000 €. Daca se doresc prezoane speciale de prindere (OZ Tuner) + antifurt cu cap rotativ si cheie speciala (vedeti prezoanele din imagini) se pot furniza si ele separat. Nu ma intereseaza schimburi sau combinatii. Pentru mai multe informatii/poze (am multe poze cu jantele) lasati-mi un PM sau contactati-ma la nr. tel: 0742 924 129. http://i.imgur.com/xEdzyoL.jpg http://i.imgur.com/e21hh2k.jpg http://i.imgur.com/j8KBCaL.jpg http://i.imgur.com/WjXAqsK.jpg http://i.imgur.com/FxP7gM7.jpg http://i.imgur.com/becdn8g.jpg http://i.imgur.com/sZGv9ti.jpg http://i.imgur.com/en2ICC5.jpg http://i.imgur.com/dWnK8xt.jpg2 points
-
Inca un mic update: LCM 2006 + activare Triple Blink Indicator http://www.youtube.com/watch?v=vtlF0iPDbUg Poza bonus: http://114.imagebam.com/download/UQ_-VDcJO0ID0baExQ4LjQ/47398/473973098/IMG_5324.JPG2 points
-
Dupa cum spune si titlul vand un Bmw 635d fabricat in 23.09.08 cu 131.800km .Este masina tatalui meu ,dar pentru ca nu are cont aici ma ocup eu de vanzare. Masina a fost cumparata in martie 2012 de la reprezentanta BMW din Udine Italia cu 78.000km. Masina se vinde cu 2 seturi de jante: cel de vara pe 19 apare in poze,cel de iarna pe 18 model 184M. La masina au fost schimbate urmatoarele: -Galerie de admisie (OEM) -Fulie motor(Corteco cred) -Placute fata + spate(ATE) -Cot dreapta intercooler(OEM) Optiuni:Code Optional Equipment S1CBA CO2 package S346A Chrome Line exterieur S431A Interior mirror with automatic-dip S459A Seat adjuster, electric, with memory S502A Headlight cleaning system S522A Xenon Light S534A Automatic air conditioning S548A Kilometer-calibrated speedometer S676A HiFi speaker system S1CAA Selection of COP relevant vehicles S2PAA Lug bolt retainer S2SFA BMW LA wheel, star spoke 249 S2TBA Sport automatic transmission S302A Alarm system S430A Interior/outside mirror with auto dip S441A Smoker package S481A Sports seat S4BKA Alum. interior strips ground lengthwise S508A Park Distance Control (PDC) S524A Adaptive Headlights S544A Cruise control with brake function S563A Light package S5ACA High-beam assistant S609A Navigation system Professional S612A BMW Assist S616A BMW Online S633A Preparation, mobile phone, Business S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control for Teleservices S6FLA USB/Audio interface S6NFA Music interface for Smartphone S6UHA Traffic Information S6VBA CCC allocation S710A M leather steering wheel S775A Headlining anthracite S845A Acoustic belt warning S855A Language version Italian S863A Retailer Directory Europe S877A Delete cross-pattern operation S884A On-board literature, Italian S8S8A Country-specific nav. system supply S8SAA Navigation access request,country-spec. S8SCA Telematics access request,country-spec. S8SPA Control unit COP S928A Tire control Serie de sasiu:WBAEA71090CV17562 Pretul este :22.400Euro Telefon:0745139815 http://thumbnails113.imagebam.com/46519/a3d7b8465187146.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/46519/342d9f465187150.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/46519/3faa5b465187153.jpg http://thumbnails105.imagebam.com/46519/07fc1b465187154.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/46519/a74784465187159.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/46519/45d6f0465187163.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/46519/40b556465187169.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/46519/4476bb465187174.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/46519/dd5811465187178.jpg1 point
-
Teoretic merge doar pe LCM de la sfarsitul lui 2005 sau 2006 (cele din USA), dar eu am luat LCM cu HW25 SW3.6 (CI35), l-am dus la cineva sa rescrie eeprom-ul cu ultimul flash (cel de 2006, CI37) pe urma poti coda optiunea de One Touch Triple Bink, BFD si Angel Eyes/Position Lights ca DRL. Pe urma, cum am specificat mai sus, pe e46 nu e posibila activarea optiunii cu semnalizatul de 5 ori (defapt mai mult de 3 nu se poate) din fabrica, efectiv nu apare optiunea asta, dar cu cateva modificari am reusit. Practic, pot sa pun sa semnalizeze de cate ori vreau cand apas scurt pe semnalizare. @Kolea Multumesc frumos, nici nu stiu ce sa spun ..eu incerc sa il fac sa imi placa mie si sa aiba tot ce as vrea pe el.1 point
-
Ai partiala dreptate, insa ''cazanele'' astea noi au tractiune integrala, 218 cp si motorul de doar 1995 cmc iar consumul este asemanator cu al unui Logan. Undeva trebuie facut rabat nu?1 point
-
Incredibila minciuna, a trecut 2006 la o masina fabricata in decembrie 2005...sa fim seriosi, se intampla chestii mai nasoale in lume!1 point
-
Masina s-a vandut. Rog un coleg moderator sa inchida anuntul. Multumesc pentru gazduire.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Fratele meu, la mine a fost mult mai rau, am schimbat toata _chiulasa_ pentru ca presiunea uleiului era foarte mica si axa cu came facea metal pe metal, Am luat alta _chiulasa_ si mai ovalizata ca a ta, am dus-o la rectificat, eu am curatat-o cu jet de apa nu de aer, pentru ca in interior _chiulasa_ e plina de mazga de la ANTIGEL+RUGINA , si spanul ramas nu se curata doar cu AER, dar pacat ca nimeni nu-si bate capu cu asa ceva, banu sa iasa, ca in rest clientu' sa traiasca! In rest totul mi le-am facut singur, In schimb ai verificat sa vezi in locul in care se monteaza termostatul cum arata el pe interior? Nu te-ai uitat. Ai verificat separat intr-un ibric cu apa pus la fier pe aragaz cum ti-a spus bimmer90f30 ?, nu ai facut asa ceva ! Vrei sa se repare singura? Hai sa luam termostatul cel mai ieftin ca asa-i romanu' sa iasa ieftin. Ai intrebat ce termostat e mai bun si care ar merita sa-l montezi? Nu !.Daca montezi un termostat intr-un service stii cat iti da garantie? Ai intrebat pe forum pe cineva care are service? Nu !. Pot intrebarile tale sa rezolve problema ? Nu , ca e mai simplu daca dau jos termostatul. Merge? merge si asa !1 point
-
...cred ca, am stat destul (..problema e acum la chiulasa; pierderea de apa, nu are a face cu uleiul, lantul schimbat... dar probabil o legatura indirecta exista din moment ce tu NU ai avut probleme deloc inainte sa-i fie schimbat lantul..) :shifty: :twitch:1 point
-
Nu, deloc. ...Si eu as fi la fel de ..furios pe reputatia patata a BMW pentru ca au sarit in acelasi "band-wagon" cu marea piata auto, "tendintele" auto.. Si cand spun asta ma refer pur si simplu la "fenomenul" schimbului de ulei la 30k km; care este cea mai mare porcarie/idioteniei ce poate fi facuta unui motor, mai ales dupa 100k km. (in comentatiul acesta intra indirect si luarea aminte ca BMW face schimb cu Toyota de anumite componente in masinile produse; acum, nu serios, cat te astepti sa tina o baterie pe un motor hibrid?? Peste 10 (zece) ani in nici un caz! Fara sa "cada" vreo "celula"(?)... Ma indoiesc.. N-am chef sa ma (mai) intreb cat o costa o singura baterie, nu toata!!! Sunt ca tine si ca toti ceilalti; cumpar o masina (sh) si ma astept sa mearga cat mai mult timp, cat mai putini bani dati pe intretinere. Dar probabil ca ai inteles si de la altii (cu toate ca te incapatanezi sa crezi ca nu ar fi asa.. ) ca dupa 5-6 ani masina ar trebui schimbata, ca e considerata veche.. cel putin in vest.. Asta e trendul.. Moda. Si asta de cele mai multe ori pentru ca fabricantul vrea sa faca banu', (de ce oare garantia prelungita (post-garantia) este atat de scumpa la BMW? - de fiabile ce sunt motoarele dupa 100-160k km.. cu schimburi de ulei avute la 30k km...) sa vanda!! Iar cei care cumpara SH sa joace pe o sarma dupa cum stie fiecare sa si-o intinda de bine (adica sa fie capuit si intelept si cu, ceva minime cunostinte..) E anormal ca dupa 100k, hai 160k km ...la un motor sa mai ai "curaj" sa schimbi uleiul la 30k km doar pentru ca asa zice producatorul la carte. Parerea mea.1 point
-
Multumesc frumos bimmer90f30 Nu am facut poze din pacate..bucuria ca s-a rezolvat..iti imaginezi. :sorcerer: Dar am gasit poza pe net cu suruburile in cauza. Nu erau iesite in afara sau ceva de genul, singura problema era ca mai mergeau a fi stranse si faceau un mic joc care generau acel clincanit enervant.1 point
-
1 point
-
... de ce am eu impresia ca aici incurajezi (fara sa vrei) ... liniutele (..stim ca, chiar liniute nu ies..), pardon-greselile fata de noi insine!? Eu Zic Sa il Lasam Sa Descopere Mai Intai Cum Se Conduce O masina, Ca Incepator, Ca Apoi ... Afla EL ce ai aflat/simtit si tu...1 point
-
La vitan sunt cele mai bune, am vazut f30 la 13.000, pe mobile.de nu este nici un 320d la banii astia1 point
-
dragi colegi....cate probleme am citit pana acum despre distributia la variantele de dupa 2009, e90 si f10 ...... mi-am pus mainile in cap .... nu-mi vine sa cred ca s-a ajuns la bmw sa se umble la distributie ...... masini care se pare ca merg dupa varianta "afara vopsit gardul" ....se pare ca doar marketingul si design-ul sunt singurele domenii in care s-a investit foarte mult de catre producator .... cred ca revin la e46/2004 (fl) sau cel mult e90 (2006-2007 nfl) ..indiferent ca o iau cu 250k km .. am ramas interzis la cate probleme vad...in special la distributie.....si cand am mai observat ca la f10 pt schimbarea distributiei trebuie sa dai jos motorul sau in cel mai fericit caz ...se da cutia de viteza jos ....o doamne.....1 point
-
@andrei_vuv si care sunt zonele Romaniei in care masinile sunt corecte?1 point
-
Alo gara...parca titlul topicului este ajutor,pierd antigel! Mutati discutiile in "pe margine" pt ca mai sunt unii interesati de problema si ce gasesc:motoare noi,tablarii si mcv-uri ?!1 point
-
e un lucru cunoscut (printre cei cu oarecare informare, cunostinte) ca masinile premium nu sunt deloc premium si la fiabilitate. da, daca iau azi un mcv (desi nici astea nu mai sunt asa simple cum erau alea din 2006 - dau un exemplu aiurea) si un seria3 sansele sunt mult mai mari ca intr-un interval de 8 ani sa ajung de mult mai multe ori in service cu bmw-ul decat cu dacia. daca o masina costa 50.000 si alta 20.000 nu inseamna in nici un caz ca aia de 50 mii se va strica foarte rar... nu inteleg de ce te miri ca se strica. da, se strica toate, o masina de ~8 ani in viziunea producatorului este deja uzata si insusi producatorul isi doreste ca ala care a cumparat-o de noua (putin le mai tin atat oricum ) sa o vanda si sa isi ia noul model iar cel care a cumparat-o sh sa isi bata capul si sa toace banii pe piese. in concluzie nu inteleg mirarea ta. masinile se strica indiferent de marca lor. traim intr-o societate de consum , asta e realitatea bmw dar si alti producatori premium au probleme neacceptabile de fiabilitate. dar ce sa facem?! nu avem ce face. astea ne plac, astea le iubim,astea le reparam ). mi se pare putin dubios ca problema ta coincide cu schimbul distributiei..probabil ca e o coincidenta.1 point
-
vorbim ...vorbe. am hotarat. va fi SH. n-as vrea ca la un moment dat sa cada caroseria si motorul (aproape nou) sa reziste in continuare. as vrea sa imbatraneasca amandoua odata.iti las tie placerea de a merge mereu cu motoare noi.sa mai stii ca nu am nici un complex cind conduc mcv-ul tatalui meu. nu mi-as lua mcv ci un duster dar sincer nu ma lasa sotia.1 point
-
1 point
-
Pag 11 http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_350.pdf1 point
-
Salutare tuturor, S-a rezolvat damage-ul, indoiturile mai mici au iesit in proportie de 100%, singura cicatrice a ramas pe muchie. @Acero @FRE multam pt recomandare, intradevar Mihai e un tip de nota 10. Am profitat de ocazie si am montat si folie Llumar ceramica, LATI 35 spate si AIR 75 fata, plus folie protectie Llumar pt faruri (inclusiv ceata). Cateva poze cu procesul si rezultatul: http://i.imgur.com/9wp3twK.jpg?2 http://i.imgur.com/IGwMFpB.jpg?1 http://i.imgur.com/McrSL1X.jpg http://i.imgur.com/Z7MnSBr.jpg?1 http://i.imgur.com/3kHhdRv.jpg?1 http://i.imgur.com/5dCfC7D.jpg?11 point
-
Eu as alege alta marca, ceva ieftin de intretinut dar cat de cat ok... de exemplu un VW polo/jetta sau o mazda 3 (ar fi si mai noi decat 2004); De ce? pentru ca tu clar nu produci bani, si sa tot stai dupa parintii tai sa iti plateasca facturile....e destul de dificil; Eu am inceput cu un Polo Classic (am facut praf saraca masina, nu am avur nici un accident, dar...cate gropi, cate borduri nu am luat...dumnezeule..nici nu vreau sa ma gandesc); Prima masina e cea de sacrificiu, mai bine iei una pentru care nici sa nu suferi si pe care in 2 ani o dai "pe nimic"; Inca ceva, esti tanar, vei avea colegii in fata carora "te vei da mare"...lor nu le va pasa de masina, vor intra murdari, vor manca, vor varsa lucruri prin masina... Nu cunosti drumurile patriei, te vei duce pe tot felul de drumuri pe care nu ai mai fost (noi astia care conducem de ceva timp ajungem sa cunoastem unde sunt portiuni proaste ale drumurilor si actionam in consecinta); Cand masina devine o povara nu mai este "fun"; tu vei folosi masina pentru asta... Ca si concluzie..... niciodata nu te inhama la mai mult decat poti duce!1 point
-
1 point
-
1 point
-
Nu pot sa spun nimic despre huruitul la motor dar directia este mai rigida la BMW tocmai pentru a avea un control mai bun asupra directiei...o sa te obisnuiesti si chiar o sa-ti placa acest lucru...trust me ðŸËâ° Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk1 point
-
18 ani,incepator ,BMW ? Eu spun sa incepi condusul pe o masina mai "puturoasa",un 75 de cai ti-ar fi suficient ca incepator Pls,nu-mi spune "eu voi conduce regulamentar,nu voi merge cu viteza"1 point
-
Lipsa problema distributie(este un 1.6hdi parca) si pentru 4 ani cat va fi pastrata diferenta intre 1600cmc si 2000cmc este in jur de 1500 euro in plus pentru cel de 2000cmc, o mare pondere in suma o are diferenta la casco intre 1600 si 2000cmc, si nu am inclus un eventual schimb distributie pentru n47.1 point
-
Dumi "traitear tie" ai dreptate. Cred insa ca toti de pe forum stiu de inseamna scaune confort. Pentru dotari am pus VIN-ul. Nu stiu cat consuma pe zi pentru ca posesorul nu merge cu combustibil la zi - se umple rezervorul si atunci cand se goleste se reumple. E o procedura mai ciudata, dar functioneaza ok. Tu spui ca 535-ul tau consuma cam 1 milion (= 100 ron) la 15 km? La pretul mediu al motorinei de 5 ron , cu 100 ron cumperi cca 20 litri de motorina. Daca masina ta consuma 20 litri la 15 km rezulta un consum de 133 litri/100 km. M-am prins, 535-ul tau e porecla pt masina de serviciu - un Panzer IV AUSF. Incerc sa upload poze imediat.1 point
-
Frustrati nu este o jignire. Legat de reclama, ma indoiesc ca Razvan ar avea ceva de castigat de pe urma acelor poze, pur si simplu a primit acele poze si pe alea le-a postat, tocmai asta incerca sa spuna si el, ca nu este "combinator". Utilizatorii unui forum nu sunt acelasi lucru cu musafirii unei case. Acest forum produce un venit tocmai datorita utilizatorilor, prin urmare acestia au dreptul la o parere, atat timp cat este spusa cu bun simt si fara injurii, iar dpmdv "frustrat" si "mi-e sila" sunt departe de a enerva. P.s. Am comentat decizia doar pentru a sugera ca un avertisment era mai bine venit, nu am un obicei din a comenta ce fac moderatorii.1 point
-
1 point
-
si totusi acest 520d 184cai f10 are viteza maxima 227km/h , nu e suficient ?! eu unul nu mai am nebunia aia cu caii putere , cred ca as putea merge lejer si cu un f10 518d de 136 de cai, mai ales ca ma invart 90% in Bucuresti..si din Bucuresti se cam iese pe Autostrazi sau dn-uri cu doua benzi ,unde nu prea ai cu cine sa te "intreci" si nici sensul de a da talpa de aiurea desigur pt raceri exista totusi 530d ,iar pt pasionatii adevarati 535d , insa rafinatii clar se dau cu benzinare 550i , 535i fiind un compromis. in alta oridine de idei s-a inventat 528i , motor 2.0i cu 245 de cai .. 0-100 (6.2) iar motorul suna tot a diesel , ca sa nu se piarda contactul http://www.auto-data.net/ro/?f=showCar&car_id=199501 point
-
nu inteleg de ce majoritatea asociaza motorul mare in mod automat cu viteza, eu cam la fel merg si cu 2.0d si cu 3.0d, prefer insa pe cel din urma pentru rafinamentul sau si pentru confortul psihic dat de rezerva de putere suficienta in situatiile in care am nevoie sau cand chiar am chef de putina mai multa adrenalina, pana la urma in zilele noastre cu 150 merge si Logan-ul sau oricum majoritatea masinilor, dar acceleratia de la viteza aia in sus sau pana acolo si senzatia de "relaxare" a motorului la vitezele mari e mai mare la un motor cu o cilindree pe masura. La mine am observat ca merg mai calm cu o masina cu un motor mare decat cu una cu motor mic, probabil pentru ca stiu ca nu are rost sa demonstrez ceva, daca te uiti in trafic de obicei cei ce forteaza depasirile sunt cei cu motoare mici, din dorinta poate de a demonstra ca si al lui poate, asta e doar o concluzie personala bazata si pe propria-mi experienta.1 point
-
1 point
-
S-a deviat mult de la subiect. Citesc foarte multe opinii in care sunt numai rautati si frustrari exprimate. Trecand peste aspectul asta, cand am spus ca e slab 520d, m-am referit strict la motorizarea de 2l pusa pe o caroserie mare, grea. De aici si pana la a face afirmatii ca ''romanasii'' nu se mai multumesc cu 184 cp, e cale lunga. Practic daca esti ''romanas'', automat trebuie sa fii si prost. Cam asa reiese din ce spune cineva mai sus. Sa-ti doresti mai mult, mai bun, si sa poti trece peste faptul ca exista si ceva mai bun decat ce ai tu, e un pas inainte. Evolutie se numeste ''procedeul''.1 point
-
Ca un mic offtopic: Voi ati observat urmatorul paradox pe forum??? Cei care isi pun GPL sunt hultiti, iau minusuri si injurati, facuti sarantoci si nedemni de BMW, iar de fapt ei economisesc bani pe ii pot investi in alte placeri, polueaza mai putin. Cei care scot DPF_ul sunt cei mai tari, i-au plusuri ca au facut DPF-off sunt cei mai demni de marca, iar de fapt ei polueaza aerul cu particule care tot, ei, noi si copiii nostrii le inghitim....ciudat.1 point
-
practic acum singura diferenta intre gaz si benzina, verbesc de comportament, sound etc.. e pretul la pompa si atat.. e o optiune pentru cei car nu vor un diesel mic si fac si ceva km..1 point
-
Exista oameni care au instalatii Prins de 7000 Ron pe masini. Am avut un client cu un X5 4.4i care avea GPL si chiar nu-ti dadeai seama daca nu deschideai capota. Intre instalatiile alea pe care le au taximetristii si astea calitative e diferenta de la cer la pamant.1 point
-
eu as incerca sa reconditionez plastice de prin bord , cum sunt cele din jurul schimbatorului , poate pe la consola centrala cate ceva , dar tare mi-e ca mor de nervi pana iese ceva frumos )1 point
-
nu contest calitatea lucrarii, dar bara aia nu se pupa cu aripa nici s-o f@ti...la minutul 6:35 si 9 si ceva se vede ca un cur...masina se vede ca nu a aluia de vopseste pt ca nu stie ce an e emul 2010 sau 2011...filmul este pt reclama nimic mai mult....si inca sunt multi care-si vopsesc masinile gen aspirator... aaa si cred ca atunci cand deschizi usa pragul se vede exact ca la taxiurile alea colantate...1 point
-
1 point
-
fara suparare dar sunt aici colegi care au masini cu 500k sau peste si nu au umblat niciodata la distributie...iar generatiile astea noi, pardon "cazanele" astea noi nu ajung nici la 200k si gata, umbli la distributie parca e opel sau vw....si acolo un set de gume costa cat o distributie la bmw (fara manopera) .....in momentul cand te impaci cu gandul ca "asa au toate"..atunci sunt cele 2 lucruri in viata care se platesc si scump .....una dintre ele este domnia, cealalta o stiti cu totii. nu am mai intrat de mult pe forum, dar acum aprox 1 an si ceva chiar 2...se discutau despre cu totul alte probleme la bmw mult mai acceptabile ...dar nici de cum de distributie (sau foarte foarte rare)...acum vad ca acest capitol este "ceva normal" si ca "asa e la toate" si ca ne impacam cu gandul ...... fara suparare colegi...poate am fost off-topic cu scuzele de rigoare ...0 points
-
Chestii cu "km reali,km reali" de 1 milion de ori si "daca o gasesti cu km dati inapoi ti-o dau gratis" e ca si cum vezi full de full si alte tiganii folosite de anumiti oameni care se ocupa cu "aranjarea" masinilor pt vanzare. Eu zic sa mai cauti,sunt convins ca gasesti destule 7 ...0 points
-
Pe capacul de la motor pe unde se pune ulei,scrie ca BMW recomanda Castrol. Ma gandesc ca este ok sa pun Castrol. Dar o opinie in plus nu strica niciodata... Cred ca o s merg pe Castrol Magnatec 5w40....0 points
-
Salutare , am inlocuit de curand distributia la un seria 5 , avand celebrul motor in discutie N47 , 2.0D si va pot spune ca piesele pe original m-au costat undeva 2200 de lei si manopera 2000 de lei la Bimmer Service din CT . Toata distractia a durat cam 3 zile , sunt foarte multumit de masina si parerea mea este ca cei care se plang de distributie nu au bani sa intretina masina . Daca schimbi distributia iti poti vedea linistit de viata fara sa`ti mai pierzi timpu` pe forum despre problemele motorului .Cunosteam problema distributiei si cu toate astea tot am cumparat masina , am mers cu ea la service , a "ascultat-o" mecanicu` si mi-a recomandat sa o cumpar . Din ce am inteles distribuita are o bataie specifica inainte de a se rupe , la mine nu a fost cazul , dar am schimbat distributia preventiv. Un minus pentru acest motor este tremuratul la relanti , atunci cand motorul se incalzeste , resimtindu`se destul de pronuntat in interioriorul masinii .0 points
-
Bafta la vanzare atunci.Pare genul de masina corecta pe care eu unul ca si cumparator o apreciez!0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00