Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/27/16 in all areas

  1. salutare! de curand am reusit sa achizitionez si eu un E90, adevarat un pic cam supraevaluat, dar eu unul sunt foarte multumit de masina! Vehicle Identification Number WBAVC31040PS38970 Type VC31 Model 320d Ol - EUR Development Code E90 Chassis LIM Steering LL Doors 4 Engine M47/T2 Displacement 2.00 Power 120 Drivetrain HECK Transmission AUT Color Black Sapphire Metallic - 475 Upholstery Leder Dakota/beige - LCB4 Production Plant REGENSBURG Production Date 2005-09-01 optiuni fabrica: 1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge 2AB Alloy Wheels Ellipsoid 162/mischb Lm Raeder/ellipsoidsp.162/mischb. 200 Diesel Particle Filter Dieselpartikelfilter 205 Automatic Transmission Automatic Getriebe 226 Sports Suspension Settings Sportliche Fahrwerksabstimmung 249 Multi-function For Steering Wheel Multifunktion Fuer Lenkrad 255 Sports Leather Steering Wheel Sport-lederlenkrad 320 Model Designation, Deletion Modellschriftzug Entfall 321 Exterior Parts In Body Color Exterieurumfaenge In Wagenfarbe 322 Comfort Access System Komfortzugang 4AB Fine-wood Trim Burr Walnut Edelholzausfuehrung Nussbaum Wurzel 4AE Armrest Front Retractable Armauflage Vorne Verschiebbar 403 Glas Roof, Electric Glasdach, Elektrisch 423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours 428 Warning Triangle Warndreieck 430 Int/ext Rr Vw Mirror W Aut Anti-dazzle Innen-/aussenspiegel Aut.abblendend 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend 465 Through-load System Durchladesystem 481 Sport Seats F Driver/front Passenger Sportsitze Fuer Fahrer/beifahrer 488 Lumbar Support Driver/front Passenger Lordosenstuetze Fahrer/beifahrer 493 Storage Compartment Package Ablagenpaket 494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer 502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage 508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc) 520 Foglights Nebelscheinwerfer 521 Rain Sensor Regensensor 522 Xenon Light Xenon-licht 534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik 540 Cruise Control Geschwindigkeitsregelung 6AA Bmw Teleservices Bmw Teleservices 609 Navigation System Professional Navigationssystem Professional 612 Bmw Assist Bmw Assist 620 Voice Input System Spracheingabesystem 633 Prep.mob. Ph. Business Bluet.interf. Handy Vorb. Business/bluetooth-sch. 672 Cd Changer Bmw For 6 Cds Cd Wechsler 6-fach 677 Hifi System Professional Hifi System Professional 735 Basicpackage Basicpackage 8SP Cop Control Cop Steuerung 801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung 863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa 879 German / On-board Documentation Deutsch / Bordliteratur retrofit-uri nu prea am de gand sa fac, imi place asa cum este in afara de kit-ul M exterior cu care ar arata bestial! o sa-i schimb becurile de la angeleyes pt ca nu imi plac galbene, vreau ceva pe alb, ce imi recomandati? atasez 2 poze(atatea am momentan):
    4 points
  2. Incredibila minciuna, a trecut 2006 la o masina fabricata in decembrie 2005...sa fim seriosi, se intampla chestii mai nasoale in lume!
    4 points
  3. Consum inregistrat pe ruta Tg. Mures - Sighisoara, cu un stil de condus decent, constant, fara fortari, drumul fiind foarte aglomerat. Sent from my SM-G900T using Tapatalk
    3 points
  4. Nu se creaza nicio presiune. Filetele metalice nu sunt perfect etanse si in plus prezoanele nu ajung pana in "fundul" gaurii filetate (imposibil din punct de vedere tehnic sa faci filet pe toata adancimea) Pana sa cedeze blocul motor ar ceda mai intai filetul gaurii la forfecare.
    2 points
  5. Azi in timp ce mergeam cu masina am primit un telefon de la BMW Connected Drive, m-au anuntat ca trebuie sa schimb placutele de frana pe spate si m-au intrebat daca doresc o programare la service pentru asta. Din pacate BMW CD Germania nu poate face programari la reprezentantele din Romania asa ca a ramas sa sun eu sa ma programez. Imediat dupa ce am terminat apelul mi-a aparut si mesajul in idrive pentru placutele spate. M-au sunat pe sim-ul masinii si cu ocazia asta am vazut cum functioneaza optiunea Teleservices. Asa ca maine voi comanda placute si discuri fata + spate, cele de pe fata mai au 5,000km dar prefer sa le schimb acum ca sa nu fac doua drumuri la service in perioada urmatoare.
    2 points
  6. Mai pun o poza pe timp de zi: http://114.imagebam.com/download/f4O7-UnTYPfEK685so0Gyg/47413/474128960/IMG_5303.JPG
    2 points
  7. Si daca e proprietar iti ofera mai multa siguranta?Realitatea arata ca romanii au masini mult peste puterea lor financiara.Sunt putini cei care le intretin cum se cuvine.
    2 points
  8. Teoretic vorbind, aici intervine momentul de inertie care exprimĂŁ mĂŁsura prin care un corp se opune modificĂŁrii stĂŁrii sale de repaus relativ sau de miÂşcare de rotaĂžie uniformĂŁ la acĂžiunea unui moment al forĂžei (cuplu). Momentul de inertie variaza cu masa corpului si cu patratul distantei pana la axa de rotatie. Cu alte cuvinte o modificare a masei corpului (rotii) sau/si a diametrului acestuia va duce implicit la modificarea momentului de inertie adica se va modifica rezistenta corpului la urnirea de pe loc cat si in miscarea de rotatie. Pe langa toate astea, pentru o vedere cat mai reala a problemei trebuie sa iei in considerare atat marimea cat si natura suprafetei de contact. Cu cat toate aceste marimi se vor departa in sens crescator fata de cele de referinta (date de producator), performantele masinii (demaraj, consum) vor scadea (deoarece la aceeasi cuplu obtinut la roata vor trebui invinse forte mai mari pentru a o putea roti). Si inca ceva, in miscare de rotatie, orice greutate se resimte dublu.
    2 points
  9. tu ai avut prea multe masini vechi, si acum ca ti-ai luat un bmw din 2007, te asteptai sa-l ei pe dumnezeu de picior si parca "te certi" cu noi ca nu e asa cum credeai tu.... iti inteleg sentimentul, e normal sa fi furios pe situatie, dar intelege ca asa e cu masinile (mai ales astea mai noi) masinile tale vechi nu erau asa complexe de acolo si fiabilitatea , cu masinile astea mai noi e alta treaba , au fost multe masini care dupa o luna dupa ce au iesit din uzina, le-au chmemat inapoi ca n-au pus cv cum trebuie... asa e viafa asta , lumea asta a masinilor , probleme de fabricatie, probleme aparute din cauza neingrijirii corespenzatoare si asa mai departe.... aj luat o masina cu probleme, fie din fabricatie fie ca fostul propietar nu a avut grija de ea cum trebuie, accepta ideea de exemplu eu, la fel ca tine mi-am luat un audi a5 din 2012 si dupa nici macar 500km, s-a dat verdictul : planetare ovalizate( defect de fabricatie) la e46 le meu, doar ce am dat comanda piese in valuare de 1000 euro. (masina face 3000) la o alta masina de-a mea pejeo 407 . de un an de zile nu am bagat decat 7 euro, de am schimbat o bucsa... masina la ora actuala merge ca noua si ca sa vezi imi bag p... in ea, nici uleiul nu l-am schimbat de un an, am deja 20.000 km cu el deci sunt masini si masini.... inceteaZa cu impresia ca : gata vezi doamne masina noua, Benveu , trebuia sa fie mai buna , mai rezistenta .. etc incearca sa te calmezi, si rezolvati probleme la masina succes!
    2 points
  10. N am inteles niciodata faza asta?!Dai exemple de alte masini,ca sa nu mai zic ceva putregaiuri de pe De.lasa omul in pace daca n-ai un argument solid in ceea ce priveste masina vanduta!
    2 points
  11. @andrei_vuv si care sunt zonele Romaniei in care masinile sunt corecte?
    2 points
  12. Salutare, Am nevoie de sprijinul vostru.. Am achizitionat recent un BMW 2002 din 1968 pentru a-l restaura. Momentan caroseria este gata mai putin ca nu este vopsita, si am toate piesele masinii, insa este complet demontata. Cine cunoaste un mecanic de incredere care sa o monteze, eventual care a mai facut asta? (Motorul este deja montat si complet - 2.0 ~130 cp) As mai avea nevoie de un electrician care sa reconstruiasca electrica masinii dupa cea veche pe care o am (deci sablonul este complet) Ma puteti ajuta? Multumesc frumos, Stefan
    1 point
  13. BMW seria 3 din 2003 foarte bine intretinuta.Motorul(nu are pierderi de ulei) și cutia sunt impecabile,piese originale și service-uri facute la timp. Cutie manuala. Senzori parcare spate. Oglinzi ĂŽncĂŁlzite. 4 geamuri electrice. trapa electrica Proiectoare in barĂŁ. Volan piele. Radio-MP3-AUX. DouĂŁ chei. Jante 16". Cauciucuri de iarnĂŁ ĂnmatriculatĂŁ, taxa plĂŁtitĂŁ și nerecuperatĂŁ, RCA valabil. Pentru vizionĂŁri dați un mesaj, vĂŁ rĂŁspund oricand pret : 3190 poze aici : http://olx.ro/oferta/bmw-318i-2003-ID5WupG.html#5627549857
    1 point
  14. Nici vorba. Ai vazut poze cu 281?
    1 point
  15. E asezata perfect masina asta!misto h&r-urile astea:)
    1 point
  16. o masina premium, nu are legatura cu anul de fabricatie sau km in bord o masina premium reprezinta clasa din care face parte, nu ati inteles bine ce reprezinta termenul Premium la o masina! o masina premium ramane premium toata viata!
    1 point
  17. Pus stampila pe 6 cilindri :twitch: ...am si 4,dar 6 deja e in alta liga...iar sunetul motorului...sunetul...este intr-un mare fel.Si cum spuneau si alti colegi,intr-adevar,provoaca dependenta A fost o faza draguta din prima zi cand am achizitionat masina...am duso la spalatorie,si stand la rand ma trezesc cu doi indivizi ca imi bat in geam...deschid geamul si ii intreb : - ce s-a intamplat!? La care ei imi raspund : - nu va suparati,ce motor aveti pe masina? Si eu le raspund : - diesel!.. Ei incep sa rada si imi zic : - pai si noi avem tot BMW diesel,amandoi,dar al dumneavoastra se aude intr-un mare fel...de cat este? Si eu le zic : - de 6 cilindri... Iar ei razand din nou imi zic : - hai domne ca esti simpatic,de cati cc este!? Si eu le zic : - din pacate doar de 3000.. Atunci ei lesina de ras si pleaca la masinile lor razand...si am incalecat pe o sa si v-am spus povestea mea..
    1 point
  18. Mai poti considera o masina premium, pina in 8 ani doar daca o intretii foarte bine,ghinionul tau e ca asa ai luat-o,( cu probleme ascunse), asa ai mers cu ea, asa o ai. Din pacate intretinerea unei masini premium ,e mult mai ridicata in comparatie cu intretinerea femeii , pentru aceeasi perioada de timp.A fost alegerea ta si oricand o poti schimba, nu cred ca te-ai insurat si cu masina.
    1 point
  19. salut Toti (dar mai ales BMW3er) m-ati luminat: masinile premium sunt premium 4-5-6 ani sau 200.000-300.000km.Dupa aceea ele devin masini comune sau (mai rau) capricioase.Fara sa fiu misogin, e cam asa: te "cuplezi" cu o femeie cuminte si vei fi fericit toata viata. Te "cuplezi" cu o diva si dupa 4-5-6 ani constati ca s-a transformat intr-o c... pipita . Unii prefera o viata linistita iar altii o aventura . Eu sunt insurat de mai bine de 20 de ani cu acceasi "diva"(asa o consider eu pe sotiea mea). Lasati-ma sa cred ca inca mai exista astfel de femei! Lasati-ma sa cred ca exista masini premium mai vechi de 4-5-6ani!
    1 point
  20. Teoretic merge doar pe LCM de la sfarsitul lui 2005 sau 2006 (cele din USA), dar eu am luat LCM cu HW25 SW3.6 (CI35), l-am dus la cineva sa rescrie eeprom-ul cu ultimul flash (cel de 2006, CI37) pe urma poti coda optiunea de One Touch Triple Bink, BFD si Angel Eyes/Position Lights ca DRL. Pe urma, cum am specificat mai sus, pe e46 nu e posibila activarea optiunii cu semnalizatul de 5 ori (defapt mai mult de 3 nu se poate) din fabrica, efectiv nu apare optiunea asta, dar cu cateva modificari am reusit. Practic, pot sa pun sa semnalizeze de cate ori vreau cand apas scurt pe semnalizare. @Kolea Multumesc frumos, nici nu stiu ce sa spun ..eu incerc sa il fac sa imi placa mie si sa aiba tot ce as vrea pe el.
    1 point
  21. Bravo,bravo! Nu am cuvinte,mult suflet ai pus in masina asta...oricand as cumpara un astfel de e46 . Te salut si te admir pentru felul in care iti manifesti pasiunea!
    1 point
  22. Din experienta iti spun ca o diferenta de 5Kg/roata se simte major, atat la consum, cat si la demaraj.
    1 point
  23. Masina s-a vandut. Rog un coleg moderator sa inchida anuntul. Multumesc pentru gazduire.
    1 point
  24. Vand jante BMW originale R17 in stare foarte buna ET34 (prezinta mici urme de folosire insa nu sunt strambe si nici sudate). Pret fara cauciucuri 1500 lei sau 2200 lei cu cauciucuri noi Dunlop Sport Maxx 225/45/ZR17 (la anvelope detin factura, au costat 1800 lei)
    1 point
  25. Asa se cere la schimburi..credeam ca stii avand in vedere trecutul tau. P.S Ti-a calculat masina in 2jdemii ca vorba aia aşa's toate pe autovit,pe el il tine schimbul 34mii,eu zic ca la 12/13mii e cale de intalnire daca te tine buzunarul. Ai schimbat intr-un an 3/4 masini la care mereu plusai diferenta.Cred ca daca stai si aduni,de diferentele alea iti mai luai una. Ce sa iti zic,bafta in afaceri,vad ca te pricepi! :console:
    1 point
  26. Stai ca eu acum am vazut,buget 3000-4000 euro si asta putin pariu ca e o cifra optimista. In banii astia 520d o sa gasesti..ori rasturnat ori jumate din el,ori fata ori spatele,ce alegi tu. Vorbesc de E60,E39 gasesti intreg,probabil. Acum ca s-o terminam cu caterinca necaterinca etc,eu zic sa iei un E46 intretinut frumos de banii aia care nu e nici o masina cu care sa iti fie rusine,mergi si pe benzina si aia e,oricum n-o sa arzi tu drumuri multe pana la scoala si acasa si eventual iesit pana la o cafenea sau in cartier cu "bajetii" . Parerea mea e ca decat sa iei o ruptura de E90 cu 400mii km pe care o sa il tii in fata portii pentru ca nu o sa poti sa il repari mergi pe un E46 316i/318i tipla si stai fara griji,nu turbina nu injectoare nu figurile de diesel,nu vibratii nu stai 10ore sa se incalzeasca,bagi benzina si aia e. Si nici jumate de mil de km nu are pe el. Eu am E60 si tot benzinar mi-am luat,pentru aia 1-2l de benzina in plus la suta de km prefer o masina calumea. Nu ca am ceva cu un diesel dar nu suport sunetu' ala de tractor si probleme alea oribile care apar in timp pe un diesel rulat,cand bagi in ea mai mult decat mai face masina,cunosc caz cu 520d in care s-a bagat 12 mii ca sa il aduca inapoi pe strada.
    1 point
  27. SunĂŁ exact ca finala mea de 330i, ba chiar mai urat și sunt sigur cĂŁ nu costĂŁ 150lei. Pentru 318I intermediarĂŁ anulatĂŁ și finala de 330I, dupĂŁ mine este cel mai echitabil ca sunet/sportivitate. Revin cu un video dacĂŁ dorește cineva.
    1 point
  28. O sa mai fac un filmulet intr-o zi insorita dar pana una alta: http://www.youtube.com/watch?v=seFZ9XQ6p7I
    1 point
  29. La vitan sunt cele mai bune, am vazut f30 la 13.000, pe mobile.de nu este nici un 320d la banii astia
    1 point
  30. Pai asta e 114, nu 116. Si e mai chel, nu are nici comenzi pe volan.
    1 point
  31. Am roluit aripile si mai pun o poza cu masina pe zi http://thumbnails113.imagebam.com/47373/285458473728921.jpg Legat de injector nu aveam nici o simptoma dar avea corectii spre 1 la ralanti si o data ce m-am fript nu mai risc...
    1 point
  32. Eu la e36 M43 cu ~370k km folosesc tot 5w40 si nu are nici pe naiba. Daca al tau la 280 mii e uzat, al meu cum mai este?
    1 point
  33. N-ai ce cauta cu 10w40 in M54. Mai era un coleg aici pe forum care dupa inlocuirea uleiului 10w40 cu 5w40 a scapat de tremuratul de dimineata. E PREA GROS ULEIUL! D-aia nici nu iti trage.
    1 point
  34. https://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=12&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjbn9mDwdbLAhUDXCwKHZO-BPw4ChAWCCowAQ&url=https%3A%2F%2Fkbccarsales.be%2Fuserdata%2F19483%2Ffiles%2Flijst%252005.xlsx&usg=AFQjCNHCyWI0UDSJITYsSNSAzQ_aVJojkw&bvm=bv.117218890,d.bGg Un mic ajutor pentru credibilitate inca din fata monitorului pentru un viitor cumparator, se observa in documentul atasat km pe care masina ii avea cand a fost vanduta de KBC Autolease. Daca avea motorul de 1600cmc ma interesa foarte tare pentru sotie si oras.
    1 point
  35. "saboti accesorii frana de mana noi - acum tine frana de mana , dar asa ca la BMW nu prea tare ca te sperii" mi-a placut fraza asta ) bafta la vanzare
    1 point
  36. S-a efectuat tranzactia la Bucuresti pana la urma. Totul ok, baiatul super amabil si rotile super ok. http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160322/7b2ffa323b6c8f97af1a73452c2c7ab7.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160322/a78e608501c3b228d846576dbd9812af.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  37. Spune si un pret maxim pe care esti dispus sa il oferi, sa nu ne stresam degeaba....
    1 point
  38. @ lavi4175 - presupun ca ai verificat seria masinii la o reprezentanta BWM si dupa aceea ai venit pe forum sa spui tuturor cat de trucat este kilometrajul si cum ai reusit sa demasti inca un escroc ... nu cred ca ne-am intalnit vreodata ca sa iti fi dat motive sa afirmi asa ceva. de acord cu tine ca sunt multe masini la care daca verifici in baza de date a producatorului si compari cu ce scrie pe bord te iei cu mainile de cap. imi pare rau pentru tine daca ai cumparat asa ceva dar este incorect sa bagi pe toata lumea in aceeasi oala fara nici o dovada. eu am publicat in anunt seria masinii, am postat un istoric detaliat, postez acum si o factura ca dovada ca masina a fost verificata la reprezentanta BMW. tu ai vreo dovada ca sa-ti sustii afirmatia? sau lansezi gratuit niste idei si ca sa lasi o portita de iesire adaugi la sfarsit " Masina aceasta nu stiu daca a patit asa ceva"? sunt un vanzator de buna credinta care a cumparat masina aceasta nu de noua. nu pot garanta 100% dar am niste documente valide pe care un potential cumparator le poate verifica. accept orice acuza daca este sustinuta cu o dovada palpabila. in afara de un Matiz platit in rate acum vreo 15 sau 17 ani nu mi-am mai cumparat nici o masina noua. am preferat una SH si pot sa spun ca pe unele le-am nimerit, pe altele nu prea. foarte multumit de VW Golf 1.4 benzina, A4 1,9 TDI, BMW F30 320D Sport line automat (din pacate l-am tinut doar vreo 2 luni), Volvo XC60 2.0D automat, mai putin multumit de Audi A6 3.0TDI in care am bagat o caruta de bani. am preferat sa am o masina de 3-4 ani si mi-am asumat riscurile unui SH decat un Logan nou (e pus aici stric pentru comparatie nu ca sa dau cu pietre in aceasta masina). inclusiv din punct de vedere financiar am rationat asa. am vrut o msina pe care recunoasc ca nu mi-am permis-o de noua. in toate tranzactiile am pornit cu ideea ca este obligtia mea sa verific masina si nu am inceput nici o negociere cu "bai nene, nu am nici o dovada dar masina asta sigur are dati km peste cap. lasi din pret si apoi vedem ce alte probleme mai are. altfel nu stau de vorba cu tine" ... dar fiecare cu felul lui de a vedea viata. va doresc o zi excelenta tuturor!
    1 point
  39. Din 2016 se plateste de vanzator.
    1 point
  40. Tare , ai tinut-o jumatate de an si iesi si in profit daca o vinzi cu 25k, nu e rau.
    1 point
  41. Referitor la km ... fiecare e liber sa-si exprime orice opinie doreste, despre orice masina din lumea aceasta. Nu intru in polemici pe tema aceasta.
    1 point
  42. In traducere, seful tau a dat 19.000 pe o masina de 70.000 si apoi a mai bagat 6500 de euro in ea din care 4000 cauciucele de iarna ? cei 4 apostoli erau 3: Luca zis Matei !
    1 point
  43. ce imi plac supozitiile astea. daca iti permiti 100 de roni iti permiti si 120.. si daca iti permiti si 120 merge si 140.. si uite asa, de ajungi fix ca in romania clasica, cu X5 cu gume de iarna in august.. treaba asta se numeste normalization of deviance Cam asa au ajuns de au picat si naveta chanlenger.. gen am lansat la 15 grade si a fost ok, apoi au lansalt la 10 grade si a mers.. la 5 a bubuit.. da-o dracului merge la 10 si nu merge la 5.. Care face calcule dinastea si gandeste asa si un logan sh e prea mult pentru el, ca in maxim un 1 an nu o sa aibe bani sa il tina si pe ala.. un simplu exemplu : de vreo 2 ani RCA a crescut in ro cu 15-20%/ an la aia cuminit, fara accident. O sa creasca si mai mult. iti iei acum un v8 cu 4k, iei unul in stare foarte buna chiar, ai un mic accident in 3-4 luni cu loganul cu care mergi la servici si o sa ai rca la v8 ala in vreo 2 ani cam cat 1/2 din valoarea lui/an si de 2 ori cat costa sa ii inlocuiesti motorul cu totul.. bine oricum 1/4 din parcul auto din romania nu are rca, dar isi permite orice sa tina un 6L / V8 de 3-4 L .
    1 point
  44. sa-ti traiasca bebele sa fie sanatos!!
    1 point
  45. BunĂŁ seara, A trecut ceva vreme de când nu am mai intrat pe forum, sper ca sunteți toți bine, sĂŁnĂŁtoși. Cât despre mine, cu fiul meu, și cu mașina. SĂŁ mĂŁ interesez dacĂŁ sunt ĂŽntâlniri ĂŽn Galați, pentru ca aș vrea sĂŁ particip și eu. Mașina o duce relativ bine. Am reușit ĂŽn decursul a 30 de zile sa scot un consum arĂŁtat de CB de 7.6 l/100km, și viteza medie de 34.7km/h. Distanța parcursĂŁ a fost de aproximativ 300 km. Plecat dimineața din parcare, drum de 7.5km pânĂŁ la muncĂŁ, apĂŁ ajunge la temperatura optimĂŁ pe la jumĂŁtatea drumului. Consumul scade abia dupĂŁ ce a ajuns motorul ĂŽn parametri. A... Uitasem! FĂŁrĂŁ AC!!! Eu sunt foarte mulțumit. Trebuie sĂŁ mĂŁ ocup puțin de ținuta ei pentru cĂŁ vine iarna. Sper ca gĂŁsesc un grup ĂŽn Galați care sa ma ĂŽndrume unde sa merg. Bebe mi.a spulberat pentru moment sau pentru viitorul apropiat visul de a schimba cu un model mai nou. P.S. Mulți pĂŁianjeni ĂŽn Galați...
    1 point
  46. 1. La targ nu cred ca se da "up". 2. A respectat regulamentul:
    1 point
  47. Serios acum e posibil sa fie cum a zis si respectivul de mai sus o problema legata de turbo sau sonda lamda, (poti scoate din ecuatie debitmetrul daca l-ai schimbat si tot asa face). In principiu as paria pe vreo problema la turbo. Ori e necesara o reconditionare de turbo, ori resoftare, etc. Oricum, testerul PROFI nu toate porcariile pe care le fac GICII in spatele blocului e de baza. Te duci la bavaria ca nu e mai mult de 100 ron testerul la ei si-ti spun aia tot ca sa nu mai umbli bajbaind. Cateva site-uri unde poti gasi diagnoza BUNA! diagnoza-bmw.ro, diagnozabmw.ro sau bavaria, iar daca toate astea nu merg, citeste postul meu de mai sus Bafta
    1 point
  48. EU CRED CA AM O REZOLVARE PENTRU PROBLEMA TA! IA-TI BAAAA BENZINA CA NU MERGE CU COMBUSTIBILUL SATANEI! )))
    1 point
  49. Inca un mic update: LCM 2006 + activare Triple Blink Indicator http://www.youtube.com/watch?v=vtlF0iPDbUg Poza bonus: http://114.imagebam.com/download/UQ_-VDcJO0ID0baExQ4LjQ/47398/473973098/IMG_5324.JPG
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.