Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/29/16 in all areas
-
Pretul este de 10250 EUR si nu include TVA. Masina a fost cumparata in 2009 din Germania, direct de la dealer BMW, bmw premium selection, 45000 km rulati in tara. Service facut doar la reprezentanta BMW. Taxa platita si nerecuperata. Arata foarte bine, merge bine, adevarata reclama placerea de a conduce. Nu fac schimburi, va rog nu mai trimiteti mesaje in acest sens. Descriere: Vehicle data vin wbanc91020cu77198 model 535d e series e60 prod.date 2006-05-08 cutie viteza automata si manuala piele dakota/schwarz cc 2993 door 4 pachet M series webastro - incalzire de la distanta prin telecomanda keyless - incuiere/descuiere masina doar prin atingere maner usa buton sos butoane pentru programare deschidere garaj bluetooth - vede cam orice telefon, afiseaza si agenda start and stop - reduce si pastreaza distanta fata de masina din fata senzor ploaie, lumina - schimbare faza scurta/lunga automat monitorizare presiune pneuri sistem audio profesional, se aude excelent scaune,volan cu memorii functie de cheie pe care o are asupra lui cel de o descuie oglinzi cu absorbtie de lumina, poate sta cu faza lunga in spate, nu se simte nimic cauciucuri runflat - se poate merge cu masina chiar daca ai pana navigatie profesionala, ecran mare, dvd/cd citeste mp3 si magazie cu 6 cd-uri audio comenzi vocale in engleza, foarte utile 12 air bag-uri consum mediu (diesel): - cu pilot automat afara 6.1 - 6.3% - cu pilot automat Romania 6.8 - 7.3% - fara pilot automat Romania 8.1% Series options automatic air conditioning speedometer with kilometer reading language version english Order options automatic transmission active steering side airbag for rear passengers integrated universal remote control model designation, deletion comfort access system m sports package climate comfort laminated glass sunblind for rear window floor mats, velour warning triangle int/ext rr vw mirror w aut anti-dazzle interior rr vw mirror w aut anti-dazzle wood trim smokers package cupholder seat adjustm., electr. w. memory through-load system sport seats f driver/front passenger lumbar support driver/front passenger seat heating f driver/front passenger seat heating for rear seats autom. high-beam headlights control headlight washer system park distance control (pdc) xenon light adaptive headlights auxiliary heating active cruise control lights package bmw teleservices keyless system tv function navigation system professional head up display bmw night vision bmw assist bmw online voice input system prep.mob. ph. business bluet.interf. cd changer bmw for 6 cds hifi system professional area-code 2 innovationspaket innovationspaket plus m sport suspension m leather steering wheel m aerodynamics package individual high-gloss satin chrome individual roof-lining anthracite country spec. release of navigation cop control3 points
-
3 points
-
Va salut...Am achizitionat de curand un BMW 316i E30 din 90', pentru a-l reconditiona...Nu am experienta in domeniul acesta, nu am facut asa ceva niciodata dar imi place foarte mult ideea de a salva o masina de-odata cu mine , cu destinatia dezmembrari si de a o readuce in circulatie, ba mai mult de a-i face pe multi sa intoarca capul si sa o admire...Masina a stat foarte mult nemiscata (vreo 5-6 ani) poate mai mult intr-o curte pe langa care treceam foarte des si mereu ma uitam la ea si parca imi era mila de cum sta acolo si rugineste...pana saptamana trecuta cand am zis sa o "salvez"...Mereu mi-au placut ca design E30-urile dar nu am avut ocazia sa conduc niciodata unul, de fapt singurele BMW-uri care le-am condus sunt de generatie noua <2009...Sunt pasionat de masini, sunt entuziasmat, vreau sa incep sa il reconditionez, eu nu stiu mecanica deloc, il voi reconditiona la mecanicul cu care lucrez de mult timp, voi sta in permanenta acolo cat se va lucra pe masina (pt a invata si eu cate ceva)...dar vom avea nevoie de ajutor, de sfaturi, nu fiti prea duri daca cateodata voi pune intrebari prostesti sau banale ...si acum primele intrebari... In primul rand masina e neinmatriculata, are motorul original dar vreau sa il schimb cu unul mai puternic...Si mai departe nu stiu ce sa fac...Daca inmatriculez masina cu motorul asta dupa care schimb motorul cu un M54B30 sau M54B25 de ex. si vreau sa il omologhez ulterior, o sa ma puna de la RAR sa platesc si diferenta de timbru de mediu pana la capacitatea de 3.0l, adica o sa se recalculeze timbrul cu noul motor si sa ma puna sa platesc? Si care e pedeapsa daca te prind astia de a RAR in trafic cu motor neomologat? Multumesc de eventualele raspunsuri!2 points
-
Continuarea: http://thumbnails114.imagebam.com/47462/fb588e474616782.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47462/e4b04b474616794.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/47462/418422474616810.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47462/ae61e9474616824.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47462/c1f370474616846.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47462/39ec68474616870.jpg2 points
-
2 points
-
Eu am avut un Ford Focus pe care l-am colantat tot. Nu prea merita investitia. E destul de scump si cam dupa un an colantul incepe sa se crape si sa se dezlipeasca. Eu nu as mai opta pentru varianta asta. Tot vopseaua e sfanta chiar daca costa destul de mult.2 points
-
Lasa-mi pe PM adresa si ti-l pun la curier cu tot cu mufa, nu te costa nimic, doar transportul2 points
-
Stiu bai nene dar se poate trece cu vederea la o litera gresita, si apropo, chiar am incercat sa edit dupa postare dar nu s-a salvat! Sper sa ai macar 8 clase, ca unul MATUR cu 12 clase sigur nu s-ar fi legat de greseala gramaticala! Si nu ma bagasem in seama asa la misto, ci chiar scriam la subiect pe topicul acesta! Rautate maxima la romanasii nostri!2 points
-
1 point
-
Exista o metoda mult mai facila si care se bazeaza pe legile fizicii - efectul electrochimic. Spoiler alert: cine isi mai aduce aminte din generala la chimie deasupra tabelului lui Mendeleev mai era un mic tabel (de fapt un rand) cu metale uzuale plasate in dreapta si stanga hidrogenului. Ideea este ca cu cat un metal este mai electro-negativ (plasat spre stanga) atunci el este corodat inainte unuia dinspre partea dreapta cu care se afla in contact. Asadar, aceasta metoda se numeste anod de sacrificiu. Metale uzuale care pot proteja fierul sunt zincul, magneziul si aluminiul. De preferat zincul pentru ca are potentialul electrochimic cel mai negativ dintre cele 3. Practic, din loc in loc sub masina se pot monta (cu autoforante) astfel de placute astfel incat sa faca contact fizic cu fierul. In loc sa mai rugineasca fierul, se vor consuma (efectiv vei vedea ca se micsoreaza) aceste placute. Evident dupa ceva timp luni/ani trebuiesc inlocuite cu altele pentru a se continua protectia.1 point
-
Nu vreau sa te dezamagesc si nici sa ma bag aiurea dar modelul asta de jante se vand pe la 200 maxim 250 euro.1 point
-
Din ce mi-am dat eu seama...80 % ar fi electromotorul blocat pe deschis!1 point
-
Intre timp am montat si noul Webasto oem. A disparut si eroarea de intense battery discharge, porneste si aeroterma. Totul ca la carte. Sunt cam nemultumit de modul in care incalzeste motorul. Pe sistemul oem, dupa 35 de grade (temperatura masurata in Webasto, mai mare decat in motor), changeover valve comuta doar pe circuitul din habitaclu pana la finalizarea programului. Intr-adevar ai caldura la discretie in masina, dar in cele 20-30 de minute ramase, motorul se raceste din nou si il pornesti aproape la fel de rece. Modificarea e spre finalizare, am gasit o solutie de a permite sau nu acelei changeover valve sa comute. Si chiar imi place. Valva in sine am montat-o in locul fostei pompe de recirculare, pentru un traseu mai scurt si mai putin expus frigului. Am activat atat telecomanda de nonLCI, cat si cea de LCI. Mai ramane doar sa rezolv pornirea din GSM. http://b9.is.pp.ru/c/cosmin34/9/47560439GAw.jpg http://b9.is.pp.ru/c/cosmin34/8/47560498uoq.jpg Poze din timpul operatiunii. http://b9.is.pp.ru/c/cosmin34/8/47560138kiu.jpg http://b9.is.pp.ru/c/cosmin34/9/47560139gPK.jpg1 point
-
nu poti afla pe forum.pe un forum o sa ajungi sa crezi ca masina are cancer.Trebuie pusa pe tester, verificat tot ce tine de combustibil (pompe,injectoare).1 point
-
Avand in vedere ca sunt OE si au costat ceva, nu mai bine faci retur? Pana la urma nu este vina ta ca au sosit rupte. Sa dai banii pe OE si sa le peticesti nu suna prea bine. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk1 point
-
1 point
-
M-am apucat de geamurile electrice spate. Merge destul de incet avand in vedere ca am doar pini si mufe iar toata instalatia trebuie sa o refac de la zero...azi am apucat sa fac instalatia din usa stanga spate, montat cheder anti-trapping, macara, buton + cleme noi la ambele macarale + fir separat pt iluminarea butonului (desi initial nu avea) + modificat fata de usa sa incapa tweeterele FOCAL. http://thumbnails114.imagebam.com/47437/0e40a0474361632.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47437/2d3412474361638.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47437/424e6c474361643.jpg1 point
-
O are din aprilie 2015 la vanzare.A cam tinut banii blocati.Ce zgomot de distributie la 20mii km?1 point
-
1 point
-
Is niste simptome generale cele descrise si e greu de pus un diagnostic clar in stadiul asta, dar pe 318i-ul pe care l-am avut asa a inceput problema la distributie. Initial se manifesta ca si cum una sau mai multe bujii nu isi faceau treaba cum trebuie, motorul mergand cam neregulat si cu ralanti foarte usor oscilant. Dupa putin timp cutia automata a intrat pe avarie si nu schimba mai sus de 3. In acest punct am decis sa nu o mai misc din loc si sa o duc in service. Aici mi s-a spus ca distributia era usor sarita de la punct din cauza patinei problematice. Am pus noul kit si totul a fost ok dupa. Nu spun ca si la tine ar fi acelasi lucru, dar tine cont ca la N42 patina originala este o problema si trebuie avuta in vedere. Dar, desigur, pana la distributie testeaza ce iti recomanda si colegii mai sus. Bafta!1 point
-
alb-albastru, in culorile marcii :-) Nu stiu cum cred altii, dar pe mine portocaliul ma duce cu gandul la nfs/masini japoneze tunate electronic + nos1 point
-
totusi, cei carora li s-au rupt lanturile, chiar si pe acest forum, sunt putini. nu toti isi fac distributia preventiv pentru ca nici nu stiu de astfel de probleme, comparat cu cate n47 circula. si sunt convins ca sunt o gramada de n47 peste 200 000 km fara distributie schimbata, inclusiv a mea.1 point
-
Mai pun o poza pe timp de zi: http://114.imagebam.com/download/f4O7-UnTYPfEK685so0Gyg/47413/474128960/IMG_5303.JPG1 point
-
Incredibila minciuna, a trecut 2006 la o masina fabricata in decembrie 2005...sa fim seriosi, se intampla chestii mai nasoale in lume!1 point
-
Multumesc frumos bimmer90f30 Nu am facut poze din pacate..bucuria ca s-a rezolvat..iti imaginezi. :sorcerer: Dar am gasit poza pe net cu suruburile in cauza. Nu erau iesite in afara sau ceva de genul, singura problema era ca mai mergeau a fi stranse si faceau un mic joc care generau acel clincanit enervant.1 point
-
N am inteles niciodata faza asta?!Dai exemple de alte masini,ca sa nu mai zic ceva putregaiuri de pe De.lasa omul in pace daca n-ai un argument solid in ceea ce priveste masina vanduta!1 point
-
1 point
-
1 point
-
Una e sa o vezi bibelou pe dinafara si alta e sa zica mecanicii ca a fost dauna totala. Incercati sa va ascundeti pe dupa deget, dar nu e chiar asa si multi de aici, de pe forum, stiu ce masina a luat ckh si radeau pe la spate....1 point
-
1 point
-
"saboti accesorii frana de mana noi - acum tine frana de mana , dar asa ca la BMW nu prea tare ca te sperii" mi-a placut fraza asta ) bafta la vanzare1 point
-
Asta dupa ce ti-ai luat "teapa" cu e90-ul anterior? Masina intretinuta, bec, care a fost tavalita si vai de capu' ei de la colegul nostru de forum la un pret de "masina intretinuta exemplar"? Vorbeau baietii prin oras ca ai aflat tarziu si daia ai pus-o la vanzare, dar multe nu se spun aici pe forum, asa e? @rodriguez, multumesc de info.1 point
-
1 point
-
1 point
-
nici eu nu prea inteleg cum s-a riscat sa ia masina asa... in primul rand eu as fi avut grija ca in aceeasi zi sa merg cu vanzatorul sa depuna actele ptr fiscal. adica pe langa taxa de poluare o belea cu fiscalul (sa aiba ala datorii sau impozitul neplatit) inseamna ca ti-ai dat foc la valiza. nu vei putea niciodata sa treci masina pe numele tau. distributia nu ai de ce sa te gandesti sa o schimbi. decat daca ai probleme de acolo. la fel si pompa de apa sau eu stiu, curele, role. schimbi unde sunt probleme .1 point
-
Eu stiu fix invers, nu au nici o prietene unul cu altul... )) )) Bogdan MBI (Haplea) colaboreaza cu Dragos din Iasi.1 point
-
1 point
-
nu inteleg ce problema aveti cu jantele alea, de ce nu-i dai nici o luna, pe ce considerente ? jante pe 19 am avut pe BMW, inclusiv pe 21/22 (la cayenne) si nu am avut nici o neplacere. in plus, jantele sunt criminale si arata demential pe masina. incredibil, a ajuns sa va futa grija nu numai de jante, insa si de numarul de inmatriculare, ce transpirati bai nene.1 point
-
0 points
-
http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-320-ID4p9LHD.html#469a6f945e M-am intalnit cu proprietarul , masina pare in regula , cam 24 mii km dupa spusele lui ,iar interiorul pare sa ii dea dreptate . Ce nu mi-a placut au fost scaunele incomode si spatiul interior destul de mic pentru sofer, dar astea sunt motive pur subiective. Am fost atent si la celebrul zgomot al distributiei , dar nu mi s-a parut nimic iesit din comun . Daca n-ar fi avut acele scaune si ar fi fost un pic mai dotata as fi luat-o.0 points
-
Si daca e proprietar iti ofera mai multa siguranta?Realitatea arata ca romanii au masini mult peste puterea lor financiara.Sunt putini cei care le intretin cum se cuvine.0 points
-
Ai partiala dreptate, insa ''cazanele'' astea noi au tractiune integrala, 218 cp si motorul de doar 1995 cmc iar consumul este asemanator cu al unui Logan. Undeva trebuie facut rabat nu?0 points
-
-1 points
-
Se pare ca ambreiajul incepe sa dea semne de oboseala, ptr ca in treptele superioare 3-6 daca calc brusc acceleratia, incepe sa patineaze ambreiajul https://youtu.be/debm8-HFaEc ,drept urmare am comandat kit-ul OEM de le 335is care este mult mai rezistent la cuplu marit,fata de cel OEM 335i pe care il are acum masina. Voalntul inca nu l-am comandat,astept sa vad in ce stare e..sper sa nu fie nevoie sa-l schimb.Initial eram interesat de unul aftermarket,ceva ptr un cuplu marit,dar din ce am vazut,multi au montat acest kit OEM 335is(http://www.realoem.c...&diagId=21_0227)care se potriveste fara nici o problema pe masina mea. Am zis ca daca tot dau jos cutia,sa schimb si acel rulment care vine montat in centrul volantului.In maxim 5 zile ar trebui sa le primesc,iar montajul ar dura maxim o zi.-1 points
-
Pai la cat de grele sunt style 160 care le-ai avut cred ca jantele pe 18 sunt mai usoare. Dar totusi ce stabilitate cand lumea circula in oras pe gropi? Sau mergi pe circuit cu ea? Sent from my iPhone using Tapatalk-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
2x235/50/18 sunt Conti Premium Contact 2 97v,dot 2510 ambele, made in germany, 5mm profil si costa 300 lei perechea 2x255/45/18 sunt Michelin Pilot Primacy 99y, dot diferit 2808 si 1906, made in france, 4 mm profil si costa 350 lei perechea Se vand doar in pereche sau toate 4 cu 600 lei. Accept schimb o pereche la alegere cu o pereche cauciucuri de vara 265/35/18 sau toate 4 cu volan de M sau sport cu comenzi si airbag dualstage. Multumesc-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00