Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/30/16 in all areas
-
5 points
-
Ce ai enumerat tu acolo (Ulei cutie,tampoane motor releu bujii) sunt chestii care tin de mentenanta fiecarei masini pe care la un moment dat va trebui sa le schimbi. Distributia da, acolo e un mare minus, dar N47 e probabil cel mai reusit motor diesel din perioada aia. Ai luat masina SH si ce trebuia sa faca fostul proprietar au cazut pe tine, fiind multe chestii deloc ieftine mai ales la un E60 costa si de aici supararea ta3 points
-
Bmw 740i 2009 Sophistograu Brillianteffekt Metallic Leder Dakota Oyster VIN: WBAKA41080CY29714 141.000 km OPTIUNI: S229A Dynamic Drive S248A Steering wheel heater S255A Sports leather steering wheel S2PAA Lug bolt retainer S2STA BMW LA wheel, multispoke 235 S2VHA Integral active steering S302A Alarm system S316A Automatic trunk lid mechanism S320A Deleted, model lettering S322A Comfort access S323A Soft-Close-Automatic doors S358A Climate comfort windscreen S3AGA Reversing camera S403A Glass roof, electrical S415A Sun-blind, rear S416A Roller sun vizor, rear lateral S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S441A Smoker package S453A Climatised front seats S456A Comfort seat with memory S464A Ski bag S488A Lumbar support, driver and passenger S494A Seat heating driver/passenger S496A Seat heating, rear S4NBA Autom. climate control with 4-zone ctrl S4NDA Instrument panel, leather-covered S4URA Ambient interior lighting S508A Park Distance Control (PDC) S524A Adaptive Headlights S5ACA High-beam assistant S5ADA Lane departure warning S5AGA Lane-change warning S5DFA Active cruise control+Stop&Go function S5DKA Side View Camera S601A TV function S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S677A HiFi System Professional DSP S696A DVD changer S698A Area-Code 2 for DVD S6FLA USB/Audio interface S6UKA Night Vision with human recognition S760A High gloss shadow line S761A Individual sunshade glazing S775A Headlining anthracite S7NHA BMW Service inclusive S853A Language version English S863A Retailer Directory Europe S8ARA On-board vehicle literature, Romanian S8S8A Country-specific nav. system supply S8SPA Control unit COP S8TDA Speed limit info Cutie de viteze noua schimbata acum 6 luni la ZF. Pret 25000 eur negociabil Tel 07608886882 points
-
Am terminat azi in proportie de 95%. Am testat in INPA butoanele si chederele, raspunde tot mai putin comanda de deschidere a geamului dreapta spate din butonul de pe usa (din butonul de la schimbator functioneaza). O sa verific continuitatea firului respectiv. Acum astept sa ajunga pinii noi pt alimentarea motoraselor si pinul pt sigurante. Nu m-am complicat sa iau din dezmembrari asa ca abia astept sa ajunga sa le vad in actiune. Cablajul pt butoanele fata: http://114.imagebam.com/download/0DMj5u_Qgl_DX3RCZZ4_tw/47482/474810625/1.JPG Am curatat si bancheta cu ocazia asta: http://113.imagebam.com/download/pOJlvUj65S64Kb6a_nNAEg/47482/474810629/3.JPG http://113.imagebam.com/download/UjpD6zXgDRr0T0NlIaQA0w/47482/474810635/4.JPG http://114.imagebam.com/download/Hfs6dm-D3Z-Y9ojvpqkR9Q/47482/474810637/5.JPG http://114.imagebam.com/download/y2mVDvV6n20K8nxEo_fHOw/47482/474810641/6.JPG2 points
-
2 points
-
acesta este un topic cel putin ciudat. Intrii pe un forum bmw si ii intrebi pe posesori de ce e asa proasta aceasta masina ? la ce raspunsuri te-ai astepta la o asemenea intrebare ? In conditiile in care toti ce au bmw au facut o alegere constienta. In general pasionatii oricarei marci auto se vor identifica cu masina si cu brandul respectiv. Deci, e ca si cum intrebi pe cineva de ce e prost ? Sincer acum, care erau asteptarile unei astfel de intrebari ? Sa luminezi un grup intreg sa treaca de la o marca auto la alta ? haios2 points
-
[quote name A SI INCA CEVA...toate piesele pe care le-am schimbat sunt ORIGINALE.Ulei cutie,distributie,tampoane motor releu bujii,etc nu vreau sa mi mai amintesc cate am schimbat...curele fulie motor placute bla bla. ASa ca nu mai spuneti ca am pus sh sau no name. Stiu ce vorbesc credeti-ma...... Placute ulei releu curele fulie ... pai zi-ne si noua masina (marca) la care nu le schimbi ca acum ii dau foc la a mea si-o cumpar pe aia la care nu schimbi tu consumabile...CA TOT STII CE VORBESTI Nu te supara pe mine dar cred ca ti-ai cumparat o masina pe care nu o poti intretine.2 points
-
2 points
-
2 points
-
SalutareCu cateva saptamani in urma va ceream parerea despre motorizarea 330d vs 330i si hotarasem sa raman la diesel..Am cautat un 330d mai prin toata tara,dar fara un rezultat pozitiv...stiti povestea cu samsarii si masinile impecabile...Imi trecuse ideea sa imi schimb masina(e90 320d),pana de curand,cand din intamplare am dat condus un e92 335i din 2010 cu 60.000km la bord.Am facut o plimbare cu aceasta "bestie" si atat mi-a trebuit ,ptr ca acum sunt posesorul ei :)In tot acest timp pot spune ca masina e" senzatie",ma refer la motorizare,care are undeva la 360cp,fiind remapata la RBN Bucuresti..Ce am remarcat la acest motor,este lipsa lag-ului.accelerarea find instantanee Masina are urmatoarele dotari,imbunatatiri: -Pachet M interior,exterior, -Tapiserie piele-Scaune sport cu memorii si reglaj electric+lombar -Plafon negru M -Trapa -Senzori parcare,ploaie,presiune roti -Keyless go and keyless entry -Pilot automat -Sistem audio Prologic 7 -Bi-xenon adaptive+cornering lights,follow me home,wellcome lights -Pachet lumini interior,exterior -Tot traseul de evacuare schimbat +evacuare dubla -Jante pe 19, Z-Performance. -Oglinzi electrice ,incalzite,heliomate + functia mirror down Mai sunt cateva optiuni,dar acum imi scapa..Ii lipseste navigatia profesionala, dar se poate face retrofit la ea,deja m-am interesat si m-ar ajunge undeva la 1500euro,bord plus navigatia CIC 2010.Momentan are montat un dynavin care isi face treaba destul de bine.Una peste alta,masina imi place la nebunie:)1 point
-
Salut, Chiar daca nu planuiam neaparat sa cumpar o masina, manat de un impuls am gasit si cumparat aceasta masina. Cumva, soarta e de vina, masina asta e fabricata in ziua de nastere a unui membru important din familie. :-))) KM: 136K. Pret: don't ask, don't tell. Vehicle information VIN long WBAXA310X0DW62217 Type code XA31 Type 525D (EUR) Dev. series F10 () Line 5 Body type LIM Steering LL Door count 4 Engine N47T Cubical capacity 2.00 Power 160 Transmision HECK Gearbox AUT Colour SCHWARZ 2 (668) Upholstery STOFF GREY SHADOW ANTHRAZIT (AZAT) Prod. date 2012-06-27 Order options 1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES 1CB CO2 CONTENT 2NC M L.-A.W. DOUBLE SPOKE 350 M/18",MT 2TB SPORT AUTOMATIC TRANSMISSION 230 EU SPECIFIC ADDITIONAL EQUIPMENT 258 RUNFLAT TYRES 302 ALARM SYSTEM 320 MODEL DESIGNATION, DELETION 337 M SPORT PACKAGE 4MR INT. TR. FIN. ALUMINIUM HEXAGON 4NB AUT.AIR CONDITIONING 4-ZONE CONTROL 4UR AMBIENT LIGHT 415 SUNBLIND FOR REAR WINDOW 416 SUNBLINDS 423 FLOOR MATS, VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D 465 THROUGH-LOAD SYSTEM 481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER 488 LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 522 XENON LIGHT 536 AUXILIARY HEATING 575 ADDITIONAL 12V POWER SOCKET 6AA BMW TELESERVICES 6AB CONTROL TELESERVICES 6FL USB-/AUDIO INTERFACE 6VC CONTROL COMBOX 606 NAVIGATION SYSTEM BUSINESS 612 BMW ASSIST 615 EXTENDED BMW ONLINE INFORMATION 616 BMW ONLINE 633 PREP.MOB. PH. BUSINESS BLUET.INTERF. 676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM 696 DVD CHANGER FOR 6 DISKS 698 AREA-CODE 2 704 M SPORT SUSPENSION 710 M LEATHER STEERING WHEEL 715 M AERODYNAMICS PACKAGE 735 BASICPACKAGE 760 INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME 775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE 8KA OELSERVICE INT. 30.000 KM/24 MONTHS 8SC COUNTRY SPEC. RELEASE OF TELESERVICE 8TF ACTIVE PROTECTION FOR PEDESTRIANS 8TN DAYTIME DRIVING LIGHTS SELECTABLE B 8V1 NCAP LABEL 801 GERMANY VERSION 879 GERMAN / ON-BOARD DOCUMENTATION 9BD BUSINESSPACKAGE Series options 1CC AUTOMATIC START/STOP FUNCTION 1CD BRAKE ENERGY REGENERATION 4U2 DRIVING EXPERIENCE CONTROL INCL. EC 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING 851 LANGUAGE VERSION GERMAN Pentru inceput, cateva poze. Planuri, dupa ce remediez defectele identificate: schimb tampoane motor + bucsa diferential spate. Si nu imi merge DRL-ul de pe dreapta.1 point
-
Salut, Masina are suspensie M-tech si am optat pentru a inlocui amortizoarele OEM fata(curse) cu Bilstein B4 M-tech Amortizor BILSTEIN 22-139931 Amortizor BILSTEIN 22-139948 Ceva pareri despre asta? Eu am o nelamurire pentru ca mi se par destul de ieftine(220 lei) fata de cel mai ieftin la sachs care este 400 lei . Si o alta intrebare, este posibil ca masina sa se ridice ? (amortizorul sa fie diferit fata de cel OEM ) A mai montat cineva B4 M-tech ? Merci1 point
-
1 point
-
Este clar ca ti-ai ales o masina peste puterile tale financiare daca ai enumerat fulii, uleiuri si curele. Da, opelul este o masina fara prea multe pretentii. Chiar nu ai cum sa compari mere cu dude. Sent from my iPhone 1s using Tapatalk1 point
-
E clar ce impecabila e Astra ta daca din 2008 de cand o ai nu ai schimbat nimic la ea, ca deh, daca te plangi ca ai schimbat ce ai schimbat la BMW e clar ca la Astra nu le-ai schimbat. Poate masina are 300,000 si ti-ai luat teapa si tu nu stii, asta nu inseamna ca trebuie sa generalizam acum toate masiniile...mai bine verificai inainte sa o cumperi nu dupa...1 point
-
Ce legatura sa aiba ma oameni buni zdruncinaturile cu uleiul? Voi cititi inainte sa postati?1 point
-
Pe autovit cu e60 si ramai la astra, scapi de investitii si dureri de cap, scapi de stat prin service-uri si ai timp pentru altceva ðŸâÂ1 point
-
Pai curele, placute, tampoane motor si ulei si niste relee sunt nimicuri. Daca pt tine aata inseamna mare servisare, clar ramai cu Opel, o masina foarte buna dealtfel, dar cu costuri de intretinere mult mai mici decat Bmw.1 point
-
Depinde de noroc mai ales la masini second, nu stii cum a fost exploatata etc. Bmw e o masina complexa de unde si pica mai multe de pe ea. La masinile cu tractiune fata e mai simplu, astra se bate cu golf si altele in aceeasi clasa. Asa ca la masini second daca vrei bmw accepti costurile de intretinere, daca nu iei golf Sent from my iPad using Tapatalk1 point
-
Bmw e o masina ok daca e intretinuta corespunzator si exploatata la fel, E90-ul a trecut de 4 ani de cand e in familie, investitia majora in el a fost un kit de ambreiaj, unde mai pui ca e condusa in mare parte de fiul meu(22 ani) si nu ma pot plange de marca, masina cred ca are in jur de 250k km1 point
-
Horia esti cumva la prima masina?? Eu zic sa mai intri si pe alte forumuri.. sa te mai linistesti, sau nu.. Mie mi se par chiar masini f ok.1 point
-
Am ales cuvintele "Absorbtie lumina" si nu auto/self dimming pentru a descrie mai clar functionalitatea si pentru ca practic asta se intampla. Explicam si tehnic daca se cere, adica: How does it work In order for the dimming mirror to be effective, something must tell it when its time to act. Dimming mirrors used in the automotive industry are fitted with sensors to detect the intensity of the light. Usually, there are two sensors, one pointed to the front and the other to the rear. The interior mirror's sensors and electronics control the dimming of both interior and exterior mirrors. The sensors, when active, are constantly looking for low ambient light. Poor lighting tells the sensors you are driving at night and they begin looking for a glare source which may impair your vision. When they detect a change in light intensity, they trigger an electrical charge to be applied to the glass through a low-voltage power supply. The electricity travels through an electrochromic gel in between the two electrically conductive coated pieces of glass which make up the mirror. As a result, the mirror darkens proportionally to the light detected by the sensors. When the glare is no longer detected, they revert to their idle status. -- De asta costa 4600 lei 2 bucati.1 point
-
1 point
-
Am atasat o poza dupa schimbarea lor. Poza relevanta cu masina inainte de schimb nu am. Dar distanta de la sol la aripa a crescut de la 66 la 68 cm. Pe spate este acelasi amortizor atat pt B4 cat si pt B4Mtech. Daca schimbi pe spate nu cred ca va fi diferenta, adica nu se va ridica spatele. Cel putin la mine nu s-a ridicat deloc deoarece am facut masuratori before/after. @Leozrx poti sa masori distanta intre buza aripii si sol?1 point
-
o sa verific si eu odata daca sunt montate bine arcurile .. Mi se pare prea mare diferenta de inaltime .. @Leozrx, poti sa ne arati niste poze? pana la urma daca nu reusesc nimic cu "minunea" trec si eu pe arcuri noi Eibach . Pana la urma, Bilstein B4 pe spate este doar unul singur ? la fel pt standard si M-tech ? Eu nu reusesc sa gasesc Bilstein B4-Mtech pe spate LE: AM confirmat cu cei de la Fabrica de la sibiu/Bilstein 19-103150 este amortizorul pe spate, si este la fel ca cel standard, pt M-tech1 point
-
1 point
-
Continuarea: http://thumbnails114.imagebam.com/47462/fb588e474616782.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47462/e4b04b474616794.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/47462/418422474616810.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47462/ae61e9474616824.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47462/c1f370474616846.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47462/39ec68474616870.jpg1 point
-
Pai la cat de grele sunt style 160 care le-ai avut cred ca jantele pe 18 sunt mai usoare. Dar totusi ce stabilitate cand lumea circula in oras pe gropi? Sau mergi pe circuit cu ea? Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Total de acord cu ce s-a scris mai sus. Daca masina are service complet la BMW, de ce nu incerci la ei sa fie facuti raspunzatori?1 point
-
imi cer scuze! M-a luat valul. Inca o data imi cer scuze. Credeti ca o masina de 2ani si 78.000km(80.000 cand am ajuns in tara); o masina care noua a costat 49.000euro;o masina cumparata de la reprezentanta din Germania de unde am primit garantie 1 an,poate fi considerata "teapa"? Am crapat turbina. Sa-mi fie rusine!(pe viitor am s-o tin mai turata si am sa schimb uleiul mai des) Am crapat un amortizor.N-am ce face,traiesc an Romania.Distributia zornaie tare.BMW isi recunoaste vina si mi-o schimba gratuit.Bravo BMW !Am stricat eu ambreiajul.Sau poate sotia. Nu conteaza: il schimb(inclusiv volanta). Toate,toate in reprezentanta. In aceeasi reprezentanta. Mie nu mi se pare o masina cu probleme.Trecem peste: ventilator radiator defect, parbriz spart,bieleta antiruliu fata defecta etc. Cand am spus "ajutor! pierd antigel" ma asteptam sa gasesc o cauza mult mai inteligenta decat chiulasa,garnitura,bloc.Ceva demn de prestigiul lui bmw, ceva care se gaseste numai pe bmw.Ma gandeam ca de la OTTO si DIESEL incoace ,au invatat toti (opel ford bmw dacia etc) sa faca chiulase ,blocuri motor,pistoane,biele,supape.1 point
-
am citit topicul lui. Mi se pare prea ok sa fie adevarat. Pretul foarte bun si calitate foarte buna. Comparativ cu Sachs care au un pret spre ridicat pt ceva standard, si calitatea este indoielnica(din ce am mai discutat cu unul/altul). Momentan sunt 100% pe codurile de mai sus. O sa le ridic de la epiesa. merci1 point
-
Eu sincer nu stiu ce sa mai cred cu uleiurile astea!Ori suntem noi (Romania) prea saraci ori sunt ei (Anglia) prea bogati.Nu cred ca ar face producatorii de ulei acte de caritate cu noi,ca de suntem mai parliti de avem preturile astea mici, ori cumparam acel ulei folosit si reconditionat cat de cat.1 point
-
Lipsa problema distributie(este un 1.6hdi parca) si pentru 4 ani cat va fi pastrata diferenta intre 1600cmc si 2000cmc este in jur de 1500 euro in plus pentru cel de 2000cmc, o mare pondere in suma o are diferenta la casco intre 1600 si 2000cmc, si nu am inclus un eventual schimb distributie pentru n47.1 point
-
cred ca cel mai bine ar fi sa va deschideti un topic, gen "clubul inselatilor cu coduri lifetime" si sa nu mai umpleti topicul asta cu comentarii ce aduc valoare 0.1 point
-
va multumesc baieti pentru sfaturi , m-am hotarat sa imi iau din germania un lci M paket 320d 184 cp 2011 Mi- am depasit putin bugetul, dar masina are putini km , are si ceva dotari decente . Am sa v-o prezint saptamana viitoare ,aici pe forum.1 point
-
Nu va mai certati. Sunt colegi de forum care va ajuta gratis cu generarea codului daca aveti fisierul 1B. Eu personal am fost ajutat de un coleg. Nu mai spun ca atunci cand am vrut sa invat la randul meu cum se face mi-a dat link-uri catre forumuri etc. Asa ca daca aveti fisierul 1B sau daca treceti prin Neamt cu masina va ajut cu placere. Pace1 point
-
1 point
-
da ma, niste needucati. am spus si eu, in lipsa de cultura si educatie se comporta cum considera ei ca ar trebui, asa ca niste mici nababi. nu vezi ca antenna 3 a devenit educator de mase? ce te astepti? adopta si ei ce vad. e foarte rau pentru popor in ansamblu. se transforma intr-o masa de cocalari prosti si manelisti, semiinfractori. asta cu aruncatul banilor e prin excelenta comportament manelist. nu auzi ca sunt "individ" pentru ca mi se pare scumpa revizia la dealer? - hahaha1 point
-
am avut si eu un prieten un 323i tot ca tine cu "elice" in fata si tot la fel urla ceva gen f16 nu conta ca e rece ,cald el urla in continuu cum accelera motorul , dupa ce a schimbat pompa de apa ,ii se aude acum la temperaturile de afara foarte usor si linistit1 point
-
A dracu zdreanta. Zic, hai fah sa iti schimb pompa de apa ! La care ea: bine, tati hai ca nu mai ma incalzesc. Mai mai ca nu imi mai vine sa o schimb. Acum daca tot am ajuns la service o schimb si pe ea si senzorul ala de ulei. Vedem si speram sa nu fue radiatorul semiinfundat.1 point
-
Nu prea vĂŁd de ce nu ai vrea sĂŁ le schimbi dacĂŁ tot se umblĂŁ ĂŽn zonĂŁ. Idem pentru patine, ĂŽntinzĂŁtor lanț și practic tot ce mai e prin zonĂŁ dacĂŁ tot faci o treabĂŁ...1 point
-
Oricum e normal ca la roata sa nu aiba puterea din talon care e cea de la volanta. Am vazut ca unele dyno-uri indica si puterea reala a motorului, insa asta nu e ceva exact pentru ca e doar o estimare. Mi se pare o greseala sa faci un chiptuning fara nici un fel de masuratoare, insa pretul conteaza inainte de toate.1 point
-
sa inteleg ca faci parte din categoria aia de soferi care merg tot timpul cu 50km in localitate si 130km pe autostrada?Daca da,atunci felicitari !! Ai tot respectul meu.Cred ca ti-ai modificat si masina ptr a nu depasi viteza legala.. Hai sa nu mai fim ipocriti ...1 point
-
1 point
-
Are si el o limita. Stii vorba aia nu condu mai repede decat poate ingerul tau pazitor sa zboare. Si la mine 325i fuge de spate pe ud. Nici eu nu l-am dezactivat niciodata.1 point
-
1 point
-
Diesel in general. Acum ma refeream la 320d e90. Stai linistit ca am gasit ce voiam. O sa o prezint zilele acestea pe forum1 point
-
masina e superba dar scoate chinezaria aia din bord si pune i navi originale ca strica tot !1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00