Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/01/16 in all areas

  1. 25 grade, incaltamintea de vara
    5 points
  2. http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-550-ID7GgQtH.html#3073015d65 140k km trecuti in anunt ,insa intr-una din poze se vede altceva
    3 points
  3. Salut. De aproximativ 1 luna sunt fericitul detinator al unui F11/2011/525d/3000cc. Pana acum masina se prezinta exceptional. Iar motorul 6L este ... fara cuvinte. Atasez cateva poze.
    2 points
  4. NU MERGETI LA DORMAG! SAU MERGETI DOAR DACA VRETI SA CHELTUITI BANII AIUREA! TE INCARCA IMEDIAT CU O DIAGNOZA ( TESTER + MECANICA) = 180 lei(fara sa ti se comunice in prealabil pretul), ca parca i se pare patronului ca se aude ceva sub masina. Eu am mers la ei pentru ca nu-mi functiona stergatorul de la luneta la E91 si asta a fost ultimul lucru la care s-au uitat. Imediat dupa ce au bagat masina in service, repede sa facem diagnoza ca parca se aude ceva(dar fara sa ma intrebe daca doresc, cat costa sau sa semnez ca sunt de acord cu aceasta diagnoza). Ii spun in prealabil ca am mai facut diagnoza acum 2 zile si a verificat-o si un mecanic! Ma trezesc cu un deviz enorm: printre care schimbat axul si sistemul care vine prins pe geam(total vreo 400 de lei), schimbat pivoti spate inferiori(care nu exista de fapt la modelul meu-aprox 530 lei), lipsa lichid diferential(ulterior cand am schimbat de frica uleiul la alt service, s-a constat ca aveam 800 de ml din cei 900ml-200 lei) si lista poate continua. Stergatorul l-am facut singur foarte simplu: cine are E91 stie ca axul stergatorului trebuie sa se suprapuna exact in gaurica din portbagaj(ca sa poata fi invartit de motoras). In cazul meu, stergatorul s a dus mai jos si nu se suprapunea perfect axul in gaura respectiva. Am mutat stergatoru cu mana mai sus 3 cm si voila, functioneaza ca nou. (am scapat de 400 de lei, pe care ar fi trebuit sa-i platesc la DORMAG). In legatura cu pivotii, care nu exista pe masina mea, am fost la alt service si am constat ce era vorba de fapt de bucsele de pe spate. Cei de la DORMAG mi-au bagat pe factura si geometrie roti de 180 de lei in plus pe care nu trebuie sa o faci daca schimbi bucsele pe spate )) Deci per total am iesit cu o gaura de doar 180 de lei. Dar as fi putut sa-mi iau o teapa de 180+400+530+200= 1300 lei - bucsele cu schimb(300 lei) = 1000 de lei TEAPA! Urmeaza sa fac si o sesizare la ei, dar nu ma astept la vreun ban inapoi, pentru ca explicatii mereu pot aparea! Pentru mai multe detalii va stau la dispozitie! DE MENTIONAT, daca ajugeti pe la ei(sau cel putin a fost asa in cazul meu) !! FOLOSESC INTENS O ATITUDINE DE INTIMIDARE : De ex: Nu trage mai tare de roata ca poate cade(ii spune patronul mecanicului) . Mie sincer dupa ce am plecat de la ei mi-a fost efectiv frica sa mai urc in masina, era un dezastru pe patru roti din punctul lor de vedere. Cand de fapt tot ce aveam de schimbat erau niste bucse pe spate..
    2 points
  5. Tare masina , ocazie mare . M paket interior , navi mare doar la 14000 . Chilipir
    2 points
  6. La chestii deastea nu orea ma pricep, prefer lucrurile legale dar ma rog sunt alegeri, bĂŁnuiesc ca daca te opresc iti iau talonul si te pune sa chemi o platforma sa iti iei masina si sa o parchezi in curte aceasta ne putand circula pe drumuri publice, dar gandeste-te daca doamne fereste se intampla ceva mai grav un accident, cum iti scoti camasa? Despre masina felicitari pentru curaj si cred si pentru pasiune ca dacĂŁ nu ai avea nu te-ai mai baga ,dar vad ca nu ai mult de munca la ea e aproape noua $)')
    2 points
  7. ****BMW 320i TOURING inmatriculat Romania VOPSEA ORIGINALA Stare estetica absolut ireprosabila, de exceptie, nu spun vorbe mari dar masina arata ca in ziua fabricatiei. A fost tinuta doar in garaj pe perioada iernii. Tehnic functioneaza perfect, trage ca un BMW adevarat din acea epoca Motor fara greseala , sound grav discret Motorizare : 2500 cmc (motor schimbat) Putere : 170 CP Injectie electronica multipunct DOTARI DE FABRICA : Cutie automata Discuri fata / spate Jante originale BBS-BMW Servodirectie Trapa electrica ABS Geamuri electrice fata Oglinzi electrice +pliabile Faruri cu lupa Tapiterie velur Sistem audio BMW Sound original 6 boxe Masina arata si functioneaza foarte bine, ca una noua Interior fara urme de uzura Planseul masinii pe dedesupt ireprosabil, fara rugina sau urme de revopsire, ca nou Exterior vopsea originala S-a efectuat o revizie mecanica la partea de rulare, directie suspensie si am schimbat tot ce a fost necesar , doar piese originale Geometria rotilor facuta azi- masina ruleaza in deplina siguranta la orice viteza Nu are tunning sau alte modificari, este exact ca in ziua fabricatiei Functioneaza conform specificatiilor fabricantului. Merge cu 200 km/ora fara probleme, poate si mai mult, nu stiu Va ajunge la un maniac ce va mai investi bani in ea , perfectiunea nu exista BMW E30 Ursulet este poate cel mai indragit BMW si cu siguranta cel mai Adevarat BMW BMW Autentic O masinuta simpatica demna de performante fara egal la categoria ei , greu de egalat si in ziua de azi Nu se vor mai construi astfel de masini ! ITP valabil 2018 Asigurare valabila 6 luni Rovigneta valabila Carte + Talon Pret 3500 Euro tel: 0774625896 Vizibila in Prahova- Cornu- Breaza Trimit poze detaliate cu orice subansamblu din orice unghi, celor interesati Poze facute azi http://thumbnails114.imagebam.com/47532/fdded1475312713.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47532/242df8475312721.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47532/cbaf6f475312722.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47532/8e0972475312724.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47532/5932ae475312726.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47532/668431475312728.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47532/bd9e78475312730.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47532/78252b475312733.jpg%5B/ihttp://thumbnails114.imagebam.com/47532/d97c3d475312756.jpg' alt='d97c3d475312756.jpg'> http://thumbnails114.imagebam.com/47532/7b364d475312751.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/47532/87914b475312754.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47532/5e9ce2475312755.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47532/d97c3d475312756.jpg
    1 point
  8. Va salut...Am achizitionat de curand un BMW 316i E30 din 90', pentru a-l reconditiona...Nu am experienta in domeniul acesta, nu am facut asa ceva niciodata dar imi place foarte mult ideea de a salva o masina de-odata cu mine , cu destinatia dezmembrari si de a o readuce in circulatie, ba mai mult de a-i face pe multi sa intoarca capul si sa o admire...Masina a stat foarte mult nemiscata (vreo 5-6 ani) poate mai mult intr-o curte pe langa care treceam foarte des si mereu ma uitam la ea si parca imi era mila de cum sta acolo si rugineste...pana saptamana trecuta cand am zis sa o "salvez"...Mereu mi-au placut ca design E30-urile dar nu am avut ocazia sa conduc niciodata unul, de fapt singurele BMW-uri care le-am condus sunt de generatie noua <2009...Sunt pasionat de masini, sunt entuziasmat, vreau sa incep sa il reconditionez, eu nu stiu mecanica deloc, il voi reconditiona la mecanicul cu care lucrez de mult timp, voi sta in permanenta acolo cat se va lucra pe masina (pt a invata si eu cate ceva)...dar vom avea nevoie de ajutor, de sfaturi, nu fiti prea duri daca cateodata voi pune intrebari prostesti sau banale ...si acum primele intrebari... In primul rand masina e neinmatriculata, are motorul original dar vreau sa il schimb cu unul mai puternic...Si mai departe nu stiu ce sa fac...Daca inmatriculez masina cu motorul asta dupa care schimb motorul cu un M54B30 sau M54B25 de ex. si vreau sa il omologhez ulterior, o sa ma puna de la RAR sa platesc si diferenta de timbru de mediu pana la capacitatea de 3.0l, adica o sa se recalculeze timbrul cu noul motor si sa ma puna sa platesc? Si care e pedeapsa daca te prind astia de a RAR in trafic cu motor neomologat? Multumesc de eventualele raspunsuri!
    1 point
  9. Pinionul nu este detasabil din cate stiu. De aceea se inlocuieste vilbrochenul cand este cazul.
    1 point
  10. Exterior: bara fata, bara spate, praguri, jante, suspensie, sasiu. Interior: volan, schimbator, frana de mana, scaune sport (de obicei alcantara - asa e in configuratia standard a pachetului), trimuri, plafon negru.
    1 point
  11. Fara tester (ceva profi inpa ) nu te poate lamuri nimeni problema poate sa fie din multe locuri
    1 point
  12. sfat: daca e automata bagi mana pe langa schimbator si tragi de ornamentul din jurul la schimbator, dupa ce il scoti bagi surubelnita din portbagaj, sau o surubelnita,,, o sa vezi unde, si se scoate pe neutru, apoi poti sa o tractezi. https://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjXmOa86-vLAhXChiwKHWgPDpsQtwIIHjAB&url=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DsMk8ODij2oY&usg=AFQjCNGiTKrMn_n-3Vo_krJS_f18ujD86A&sig2=5Sg6_FnFKTImxL6L5Fy6eg
    1 point
  13. Te apuci frumos si verifici tensiunea pe alimentare, sa vezi cat ai cand intra in "avarie", ca poate nu are destul curent si isi da singur cu somn. Schimbi sursa semnalului, masori incintele sa vezi daca nu cumva ii da cu virgula pe acolo, sau ... schimbi adaptoape high-low daca totul e corect.
    1 point
  14. Multumesc! Daca pot ajuta pe cineva din zona sau este in trecere cu mare drag!
    1 point
  15. Pana la urma am schimbat turbina cu una noua oe si situatia a revenit la normal. Sunt sigur de km, am luat masina acum un an si jumatate la 43k km de la reprezentanta cu premium selection. Au picat turbine la motorul acesta si la km mai putini din ce am citit si auzit.
    1 point
  16. Am inteles Pun si o poza cu viitorul bolid poate se mai schimba atmosfera! Intre timp m-am mai interesat si eu...Raspunsul RAR: "Prin schimbarea motorului, vehiculul respectiv nu mai se regaseste in configuratie omologata. Reincadrarea in a norma de poluare se face doar in urma unei incercari de tip I reusite si nicidecum doar prin schimbarea motorului. Aceasta incercare costa la noi apropximativ 3000 lei la care se agauga tariful pentru omologarea vehiculului respectiv aproximativ 750 lei+ tariful pentru autenticitate aproximativ 150 lei." greselile de ortografie le apartin! Asadar cu vreo 1000 de euro il omologhez )... Ce motor recomandati cu capacitate pana in 3000, benzina pana in 1000 de euro, ma intereseaza sa fie puternic si fiabil...eu m-am gandit la cele doua postate mai sus, daca aveti si alte sugestii, iar daca merita cu adevarat pot sa mai cresc putin bugetul...si daca stie cineva concret care este pedeapsa dupa noul cod rutier daca te prind astia cu motor neomologat!...Si poate sunt care au urmat pasii unei omologari de motor sa ne impartaseasca si noua experienta!
    1 point
  17. masina este inca la vanzare , asa arata acum , pretul este de 4200euro exact cum este in poza iar fara rotile din poza incaltata cu jante de tabla r16 este de 3800euro .
    1 point
  18. Salut, Ma poate ajuta cineva cu un istoric pentru WBA3D31000J304812 ? Numar de km inregistrati la cea mai recenta intrare in service precum si eventuale incidente. Am incercat la BMW dar mi-au dat cu tifla ca cica sa vin cu proprietarul sau macar cu cheia dar na masina nu e in Romania. Le-am spus ca le dau si bani (ceea ce ramane valabil si pentru cineva care ma poate ajuta cu date reale) insa tot nu... Multumesc anticipat, Andrei
    1 point
  19. Bine ai venit pe acest forum, nu te ingrijora daca nu iti raspunde nimeni, nu are nimeni nimic cu tine dar cam asta e atmosfera pe aici ;)
    1 point
  20. Am terminat azi in proportie de 95%. Am testat in INPA butoanele si chederele, raspunde tot mai putin comanda de deschidere a geamului dreapta spate din butonul de pe usa (din butonul de la schimbator functioneaza). O sa verific continuitatea firului respectiv. Acum astept sa ajunga pinii noi pt alimentarea motoraselor si pinul pt sigurante. Nu m-am complicat sa iau din dezmembrari asa ca abia astept sa ajunga sa le vad in actiune. Cablajul pt butoanele fata: http://114.imagebam.com/download/0DMj5u_Qgl_DX3RCZZ4_tw/47482/474810625/1.JPG Am curatat si bancheta cu ocazia asta: http://113.imagebam.com/download/pOJlvUj65S64Kb6a_nNAEg/47482/474810629/3.JPG http://113.imagebam.com/download/UjpD6zXgDRr0T0NlIaQA0w/47482/474810635/4.JPG http://114.imagebam.com/download/Hfs6dm-D3Z-Y9ojvpqkR9Q/47482/474810637/5.JPG http://114.imagebam.com/download/y2mVDvV6n20K8nxEo_fHOw/47482/474810641/6.JPG
    1 point
  21. Inlocuit cutie 3500euro la ZF FAUR. Multumesc.
    1 point
  22. Multumesc frumos bimmer90f30 Nu am facut poze din pacate..bucuria ca s-a rezolvat..iti imaginezi. :sorcerer: Dar am gasit poza pe net cu suruburile in cauza. Nu erau iesite in afara sau ceva de genul, singura problema era ca mai mergeau a fi stranse si faceau un mic joc care generau acel clincanit enervant.
    1 point
  23. Ieri am fost cu masina la service, am schimbat planetara dar clincanitul tot era prezent. S au bagat baietii sub ea iar la o analiza mai atenta s-a constatat faptul ca erau slabite suruburile de care este fixat cardanul de grup. Au strans bine suruburile alea si a disparut total zgomotul. Diferentialul nu se strica deloc usor, plus ca huruie si in mers daca e sa fie stricat, iar la E90 sigur nu este din diferential. Iti recomand sa te duci la un service sau baiat care se pricepe in mod special la bmw-uri. Am fost la mai multe service-uri multi-marca si toti au dat verdicte diferite.(cardan decalibrat, grup stricat). La unul din service-uri 4 mecanici care s au bagat sub masina in timp ce era pe elevator iar eu la volan si reproduceam acel zgomot mi au garantat 100% ca trebuie schimbat grupul. Iti dai seama ce bani aruncati aiurea ar fi insemnat asta. (Grup stricat la 318i...cam ciudat). Noroc ca am avut inspiratia si am gasit intr-un final pe cineva care numai cu bmw-uri se ocupa de si a dat seama de zgomot. M am bagat si eu sub masina cu el iar pt mine era clar ca acel zgonot vine din diferential, dar din fericire nu a fost asa. La tine se aude clinc (fier pe fier) sau clonc? (Zgomot mai infundat gen fier pe cauciuc).
    1 point
  24. Directia mai greoaie + masina mai rigida.
    1 point
  25. Exact. De ala zic. Informeaza-te sa vezi ca asa e.
    1 point
  26. I-am dat cheie astazi si mare mi-a fost mirarea ca a pornit la sfert (dati la 00:37) https://goo.gl/photos/J8u5EbmvQV6yAtvk9 Am montat si frana de mana hidraulica, am repozitionat vasul de expansiune pe locul unde era bateria si bateria a fost mutata in portbagaj. Am montat si pedala de acceleratie noua, ceasuri noi pentru 6 cilindri, etc. Am montat aeroterma noua de aer conditionat, am montat tevile, furtunurile de la clima, etc. etc. etc. Am aranjat instalatia electrica a motorului ca era vai de mama ei, am strans-o cu banda sa fie OK. Ca filtru de aer voi folosi unul de E46. Poze.... Poze...
    1 point
  27. Imi asum eventualele minusuri , dar 3.0 este cel mai echilbrat motor pentru caroseria de f10....iar legat de consum eu am 7.1 mixt pe 15.000 km facuti din decembrie
    1 point
  28. Am scos motorul afara. Am revizuit motorul de 3.0. Punem caseta de directie de E36 care e mai scurta. Punem si servo. Punem pompa de frana cu tulumba dubla. Punem aer conditionat.
    1 point
  29. @daci_84 Mersi! Alte poze. M-am dat cu masina si sunt ft. multumit de cum lucreaza suspensia si ft. multumit de diff cum lucreaza. Prin zapada parca eram cu 4x4. Sunt multumit si de garda la sol care o are masina cu noua suspensie. Eu vreau sa folosesc masina in fiecare zi deci o garda si mai mica nu ar fi fost buna. Bieletele fata alea noi vor fi puse cand o sa pun servo si caseta de E36. Si astea vor fi puse cand pun motorul nou sus Care mi-a fost si livrat Si niste distractie de iarna: https://goo.gl/photo...ivgCz9TTdB2Y4v7
    1 point
  30. Probabil a cerut ceva piesa si un admin i-a editat mesajul. Mai incercati sa si ganditi.
    1 point
  31. cred ca se refera la WEBASTO (auxiliary heating). e scump. quote unrodoo: ....se foloseste doar iarna pt a incalzi masina cand ai motorul oprit.....
    1 point
  32. Salut! Mai avem vreun poligon auto in Bucuresti sau imprejurimi? Pe net am gasit decat cateva referiri la Ilioara dar nu si detalii daca se poate intra liber, in caz ca nu faci scoala la ei. Sau un loc asemanator, un parc industrial abandonat, un platou mare, asfaltat sau betonat. M-ar interesa s-o duc pe fii-mea sa mai dea niste ture in afara drumurilor publice, ca e inca in scoala. Multumesc.
    0 points
  33. Nu prea ai ce alege F11 la motorizarea asta daca ar fi sa iei de pe mobile. Cele mai multe sunt berline. Uite aici una interesanta pe care vroiam s-o iau eu http://www.mobile.de/ro/Automobil/BMW-528-528i-sedan-High-Executive-Automaat-M/vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:price,sro:asc,ms1:3500_21_,frn:2011,ger:automatic_gear,ccx:2000,dmg:false/pg:vipcar/223218511.html
    0 points
  34. Daca e pe asa inseamna ca a mea care are in prezent 480.000 km (neumblat la ea niciodata) este de vis. Si inca trage de rupe. Astea din prezent zici ca sunt facute pe vapor in China. Au lasat mult la calitate , se fac de ras cu asa masini.
    0 points
  35. http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=219835687&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&scopeId=C&isSearchRequest=true&minFirstRegistrationDate=2012-01-01&maxMileage=30000&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=56&pageNumber=1 uite ca se poate.... Chiar mai putini KM....
    0 points
  36. Frumoasa masina, bafta la vanzare! Cat a costat reparatia/ inlocuirea cutiei?
    0 points
  37. @OFFTOPIC: Inseamna ca habar ai. Tie nici daca iti arata omu` nu crezi. Un 320d E90 cu remap face 0-100 in 7.1-.7.3 pe cronometru. Poftim: Si dupa cum observi (diferenta de greutate intre ele) o face si pe cea de 245 cai, abia pe la 180 km/h incepe sa se vada puterea la 330, deci ce vorbim? Da, un motor mai mare castiga la drum lung, dar la acceleratie 0-100 pierde iar treaba cu softul mi se pare cei mai buni 200-400 eur investiti intr-o masina de genul. Viitorul cumparator ar trebui sa testeze si stock 163 si stock 184 si remap de la 163 la ~200CP. O sa se simta diferenta. In primul rand trage mult mai de jos. Am mers si eu cu 163 stock, 3 masini, dintre care si una a lui razvannn (desi a lui avea jante 18" nu ar trebui sa o pun la socoteala). https://www.youtube.com/watch?v=uFf757-k3lM @ONTOPIC: Succes cu masina si zic sa nu ii mai faacem mizerie omului pe topicul de vanzare.
    -1 points
  38. Altii spun ca orice eroare legata de bujii opreste procesul de regenerare, inclusiv eroare pe releul de bujii sau o singura bujie defecta. Inclusiv in manualul masinii sunt specificate aceste detalii, doar ca 90% din posesori nu deschid manualul, e prea mare deranj pentru ei.
    -1 points
  39. Da pai le vezi normal. Asa am facut si eu cu F10 al meu. Si daca prinzi pe la 100-120k e f ok. Daca vrei noua iei noua, fiecare cu pretentiile lui.
    -1 points
  40. Din cate știu eu, C-ul din coada seriei semnifica faptul ca este clasa de poluare euro 5, iar A-ul este euro 4.
    -1 points
  41. Poti sa te duci seara la Ilioara, te taxeaza portarul dar nu este scump.
    -1 points
  42. Fac referire la prima postare. Esti sigur ca are 78000km? sa nu fi avut vreun 1 sau 2 in fata cel putin...garantat. Este sigur decat daca ai luat-o tu de noua altfel nu sunt siguri km aceia.
    -1 points
  43. Cam mare taxa pt asta. Si destul de cheala masina. Dar na, pt cine nu are pretentii si vrea doar un break BMW...
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.