Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/03/16 in all areas

  1. Revin cu un follow-up la povestea de mai sus. In ultimul timp am inceput sa am probleme cu mufa USB. Mai exact, cu acelasi stick de pe care am ascultat o buna perioada de timp, am inceput sa am intreruperi. La un moment dat se opreste muzica, se aude un piuit inalt in frecventa, ca si cum s-ar fi intrerupt ceva si masina trece automat pe radio. Am banuit ca stickul ar fi problema, insa si cu alt stick se manifesta la fel, dupa 6-7 melodii se intrerupe. Stiind ca montajul la neo_andersson a implicat un cablu digital care a fost facut din doua bucati, din cate am intuit, am inceput sa-l banuiesc ca sursa a problemei. Asa ca am zis sa il comand original, dar nestiind codul de piesa, l-am contacat pe neo_andersson, amintindu-mi de ofertele sale de mai sus repetate de a rezolva situatia. Deci aveam nevoie doar de un cod, de nimic altceva in rest. Nu aveam pretentia sa plateasca nimic. Asa ca l-am contactat pe neo_andersson. Pe trei cai. Prima a fost prin mail, in dimineata zilei de miercuri. http://i.imgur.com/SQItukI.jpg Deja se facuse dupa-amiaza si nu am primit nici un raspuns. Stiind ca atunci cand a fost facuta plata, totul a decurs rapid, cu raspunsuri destul de prompte, am decis sa il contactez si pe forum, sa il atentionez de mail. http://i.imgur.com/QnraOqh.jpg Dupa cateva zile, adica vineri, intrand sa verific mesageria, observ ca neo_andersson a parasit discutia inceputa de mine miercuri. Deci nici un raspuns, nici pe mail, nici pe forum. Astazi, sambata, inainte de a scrie pe forum, ma decid sa il sun totusi inainte, sa vad care e situatia. Inca o data, toate eforturile astea doar pentru un cod de piesa - pentru a remedia ce banuiesc ca a fost facut de mantuiala din prima. Mi-a raspuns, mi-am cerut scuze ca il deranjez si il intreb daca poate vorbi. Primesc un raspuns sec, respectiv - nu, e sambata dupa-amiaza, cauta-ma luni dupa ora X. Asa ca revenim aici. Inteleg raspunsul pentru o zi de sambata. Insa nu inteleg, daca vorbim de strictetea asta a programului, de ce de miercuri dimineata, pana vineri seara, in timpul programului lui, nu a avut timp sa raspunda. Totul a pornit de la neglijenta. Mufa auxiliara nu a fost functonala din prima zi, iar cablul USB a fost o carpeala. Inca o data, inteleg, neglijenta se mai intampla. Dar lipsa de respect si bataia de joc este locul unde trag linie. Daca nici in ceasul al 12-lea nu poti sa indrepti o greseala, imi pare rau. Deci: 1. Costul lucrarii a fost de 780 lei. Suma poate fi mica sau mare, depinde cum priveste fiecare. La momentul la care am ales sa apelez la neo_andersson, mi-am asumat ca mufa e in jur de 200 lei, cablul alti 200, iar de restul ~400 lei face el montajul, fara ca pe mine sa ma doara capul. Privind acum la rece, mufa USB instalata costa in momentul asta 150 lei. Cablul care a fost cârpit nu pot sa banuiesc cat a costat, dar un cablu digital la BMW, dintr-o bucata, nu douĂŁ, dupa un cod pe care l-am cautat online o gramada, in lipsa unui raspuns de la neo_andersson, este tot 150 lei. De restul banuiesc ca a fost montajul ireprosabil, detaliat la punctul 2. 2. Montajul este detaliat in pozele atasate. Caroseria a fost zgariata, suruburile aveau șpan pe ele si, din cate tin minte, mufa din combox nu era bagata pana la capat/siguranta nu era trasa. Cablul USB a fost tras perpendicular pe bancheta si pe sub ea, fara nici o grija de a urmari vreun traseu original al masinii. Asa ca acum covorul si bancheta apasa pe cablu. 3. Functionaliatea s-a rezumat la pierderea unei functii pe care o aveam cand am venit si castigarea alteia. Mai exact, intrarea auxiliara (jack) nu a mai functionat, pentru ca nu a fost mufata unde trebuie. In schimb am avut USB functional, pana acum aproximativ o luna, cand am inceput sa am intreruperi. Si ne intoarcem de unde am plecat. Daca lucrurile de mai sus merita banii ceruti, cum am spus, judeca fiecare. Dar am revenit cu povestea completa, cu toate detaliile si cu ce poze am la indemana. Pentru ca in lipsa unui respect reciproc, nu pot sa continui in maniera in care am inceput sa scriu aici pe forum, adicĂŁ critica obiectivĂŁ, dpmdv., din primele postĂŁri. In momentul asta chiar nu ma intereseaza nici un raspuns, mail sau telefon de la neo_andersson. Rabdare am avut, pana in momentul in care sunt luat de prost, pe fațĂŁ. La urmatoare intrerupere a muzicii din masina - din pacate nu merg mult cu masina - va exista o plangere la ANPC, pe numele firmei lui neo_andersson, cu cererea expresa a returnarii banilor platiti pentru experienta prezentata aici. Doar avem 12 luni garantie. Multumesc pentru atentie celor care au citit si sper ca am reusit sa previn alte posibile experiente neplacute ale celor care nu il cunosc inca. http://i.imgur.com/vX6QkzL.jpg http://i.imgur.com/obm83gN.jpg http://i.imgur.com/ZEzMMuC.jpg
    10 points
  2. Inca o data, eu am cerut sa ma ajute cu un cod, pe acelasi mail pe care am comunicat initial, cand am apelat la el. Nu am pus problema de returnarea sumei sau de vreo remediere, cum se tot discuta. Faptul ca 3 zile nu a raspuns la mail (de obicei raspundea in cateva ore) iar pe forum a sters mesajul pe care l-a primit (deci l-a citit dar nu a binevoit sa raspunda), e doar rea-vointa. Iar de telefon nu mai zic, pe cat de strict e programul lui sambata, la fel ar trebui sa fie si in timpul saptamanii, in cele 3 zile trecute de cand am incercat sa il contactez. Pe mine asta m-a deranjat si a escaladat totul. Cristian, nu-ti doresc sa platesti un serviciu, sa pleci cu o functie partial functionala, care si ea incepe sa nu mai functioneze dupa un timp, iar mai apoi sa prezinti pe forum frustrarea ta si sa ti se spuna ca exagerezi. LE: Ce e ironic e ca primesc reprosuri de ce am incercat sa ma inteleg cu neo, dupa ofertele sale de a remedia problema, ca doar m-am certat cu el. Incerc totusi sa ma inteleg cu el, iau teapa. Iar mai apoi, primesc alte reprosuri, de ce nu incerc sa ma inteleg cu neo, ca doar iar s-a oferit? Ironie fina.
    7 points
  3. Il inteleg perfect pe cel care a facut asa zisa reclamatie. Nu pare clientul vesnic nemultumit, ci clientul care este dispus sa plateasca o suma mai mare pentru o lucrare dar sa fie 100% multumit fara a umbla de nebun pt acelasi lucru de 10 ori(drumuri,du-te-vino,monteaza-demonteaza masina, etc). Cand ai asteptari mari, e normal ca si dezamagirile sa fie pe masura, daca e cazul. Daca esti un pic, nu mult, usor de manipulat, e usor sa cazi in astfel de ''plase'' cand vezi pe un forum numai pupaturi in f..d de la o mana de oameni catre o anumita persoana. Si atunci platesti nejustificat de scump niste servicii. E simplu.
    5 points
  4. La pomul laudat sa nu te duci cu sacul.
    5 points
  5. Salutare, din cate am cautat eu pe forum nu am gasit ceva legat de cele doua firme de soft-tuning. Din informatiile gasite pe internet se pare ca cei doi, Dragos(Completechip) si Ginel(PowerTech) sunt destul de apreciati, ei incercand sa faca softuri custom in functie de ce doreste clientul, ce poate masina. Asa ca daca ati fost direct implicati in relatia cu cei doi sau ati auzit de la cineva care si-a facut, rog adaugati informatii viabile, ca de fabulat putem fabula mult si bine. P.S. Scuze daca cineva din domeniu se simte jignit, vreau doar sa avem informatii care sa ne fie utile, sa intelegem mai bine fenomenul.
    4 points
  6. Vand BMW e93 335i Dupa cum spune si titlul anuntului intentionez sa vand masina personala. Momentan are 95000km , am cumparat-o in Octombrie 2014 si sunt al 2-lea propietar, Masina este foarte bine intretinuta de mine, service-urile la timp, piese doar originale. Schimbat: Discuri fata - spate Zimmerman perforate , Placute fata - spate ATE Ceramic, Bujiile schimbate + Fise, Cutia de viteze schimbata (Nou Nouta ZF) , Toate fluidele schimbate, Bara fata - spate - praguri M3 (Neoriginal) ,Toba originala M3 , plus multe alte investitii pe care le pot dovedii cu facturi. Momentan nu sunt in tara , intentionez sa vin in luna Mai, dar pot veni si mai din timp daca e necesar. Vreau sa o vand pentru a luat noul M4. PRET : 20 000 E negociabil in limita bunului simt.
    4 points
  7. Salut, Vreau sa las aici pe forum experienta pe care am avut-o cu userul neo_andersson, poate le e utila altora. Eu, cel putin, am mers la el din ce am mai citit pe forum, asa ca mi-ar fi fost de ajutor inainte sa ma decid. Pe scurt, am vorbit cu el sa monteze mufa USB in cotiera, eu din fabrica neavand decat jackul audio. Am lasat la o parte pretul un pic mai mare, zicand ca macar sa fac o treaba buna la cineva care se pricepe. Omul este amabil, serviabil, nimic de reprosat. Insa calitatea lucrarii nu este pe masura pretului. Ma asteptam ca totul sa fie facut cum vine din fabrica - traseul cablurilor, functionalitate, etc. Insa dupa instalare am observat ca traseul cablului USB, care merge din cotiera in combox este practic traseul cel mai scurt, mergand pe tunelul central si pe mijlocul banchetei, pe dedesubt. Nici vorba de traseul din fabrica, care merge prin lateral, pe langa celelalte cabluri. Probabil trebuia cablu mai lung - mai scump. Deci bancheta apasa acum pe cablu, printre altele. Problema a doua ar fi ca am ramas cu jackul audio nefunctional. Din fabrica, in configuratia doar cu jack audio, acesta vine legat la CIC. Daca are si USB, el trebuie legat la combox. Nu a mai fost legat, asa ca nu mai functioneaza. Asta am verificat uitandu-ma la combox, in mufa, ca sa vad daca pinii pt jack sunt ocupati. (pinii sunt trecuti in multe DIY pe internet) Cu ocazia asta am mai observat ca si cablul folosit pentru conectarea USB este carpit undeva la mijloc, mufa comboxului nu avea siguranta asezata in pozitie, putea fi trasa foarte usor, iar suruburile comboxului aveau bavura metalica pe ele, semn ca a fost folosita o cheie proasta sau au fost desfacute cu nepasare. I-am transmis pe mail problema cu intrarea jack, imediat dupa ce am observat, si s-a oferit sa ma intorc sa verifice, insa a spus ca in principiu totul a fost montat ok. Cautand mai multe informatii, i-am trimis un DIY de pe internet in care se vedea ca nu e ok, insa nu a mai binevoit sa raspunda. Oricum, nu caut nici o rezolvare, o sa rezolv eu problemele ramase, pentru ca dupa ce am observat stilul de lucru, nu as mai lasa masina pe mana unuia care lucreaza asa. Scopul e, cum am scris la inceput, sa stie si altii inainte. Ca idee, pentru ca lectia asta a fost scumpa, imi permit sa mentionez ca operatiunea se poate face cu maxim 1/2 din pretul platit.
    4 points
  8. Deci chestiunea nu e atat de simpla. Chiar daca s-a clarificat si urmeaza a se remedia defectul, ramane problema mailului...
    3 points
  9. In mesageria de pe forum te-am atentionat de mail. Intrebarea era de ce nu ai raspuns la un mesaj pe care l-ai citit, dupa care l-ai sters? In fine, cum am spus, revin cu deznodamantul daca va fi cazul. LE: Nu ai de ce sa iti ceri scuze, daca e cum ai spus. De miercuri pana vineri am asteptat raspuns scris. Vineri am vazut discutia stearsa, fara a primis raspuns. Asta mi s-a parut ciudat. Am vrut sa mai incerc o data sambata, la telefon. Vina mea ca a fost sambata. Dar cum am spus, daca esti asa strict cu programul, puteai raspunde in cele 3 zile, in timpul programului, macar la mesajul de pe forum.
    3 points
  10. Va salut, Masina este un E90 LCI 320 xdrive,automata, fabricatie 2010. Cumparata de la Bavaria in 2012 la 8700Km. A intrat in posesia mea acum 6 luni, la 97000km. Cunosc tot istoricul masinii, de la achizitie pana in prezent. Tehnic si vizual se prezinta foarte bine, si incerc sa o pastrez la fel Specificatii si dotari: Model 320xd - EUR Development Code E90 (MUE) Chassis LIM Steering LL Doors 4 Engine N47T Displacement 2.00 Power 135 Kw Drivetrain ALLR Transmission AUT Color Spacegrau Metallic - A52 Upholstery Leder Dakota/schwarz - LCSW Production Plant MUNICH Production Date 2010-10-05 249 Multi-function For Steering Wheel 321 Exterior Parts In Body Color 520 Foglights 548 Speedometer With Kilometer Reading 851 Language Version German 1CA Selection Cop Relevant Vehicles 1CB Co2 Content 1CD Brake Energy Regeneration 203 All-wheel-drive System 205 Automatic Transmission 216 Servotronic 230 Eu Specific Additional Equipment 255 Sports Leather Steering Wheel 258 Runflat Tyres 313 Exterior Mirror Package 322 Comfort Access System 4AE Armrest Front Retractable 4B9 Int.trim Finishers Alum.high Finish 403 Glas Roof, Electric 423 Floor Mats, Velour 428 Warning Triangle 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d 441 Smokers Package 464 Skibag 465 Through-load System 493 Storage Compartment Package 494 Seat Heating F Driver/front Passenger 5AC Autom. High-beam Headlights Control 502 Headlight Washer System 508 Park Distance Control (pdc) 521 Rain Sensor 522 Xenon Light 524 Adaptive Headlights 534 Automatic Air Conditioning 540 Cruise Control 563 Lights Package 6AA Bmw Teleservices 6AB Control Teleservices 6FL Usb-/audio Interface 6NF Ext.con.of The Music Play.i.mobilph 6VC Control Combox 609 Navigation System Professional 612 Bmw Assist 614 Internet Preparation 615 Extended Bmw Online Information 616 Bmw Online 620 Voice Input System 633 Prep.mob. Ph. Business Bluet.interf. 676 Hifi Loudspeaker System 698 Area-code 2 7HE Connectivity Package 7RS Comfort Package 7R7 Innovation Package 7SP Navi Professinal W.handyprep.bluetooth 8SC Country Spec. Release Of Teleservice 8SP Cop Control 8TL Daytime Lights Front And Rear Aktiv 8TN Daytime Driving Lights Selectable B 801 Germany Version 863 Europe/dealer Directory 879 German / On-board Documentation 931 Winter Wheels Instead Of Summer Wh
    2 points
  11. Salutare! Cum spune si anuntul, ma vad nevoit sa vand masina, E39, 525i, fabricatie 06.2001, facelift. Urmeaza un text lung pentru a da cat mai multe amanunte de la inceput, neavand prea mult timp sa intru pe net pentru a raspunde eventualelor intrebari legate de masina. In schimb, sunt disponibil aproape tot timpul la telefon 0726 700 238 pentru detalii, mai ales seara, dupa ora 18:00 (in intervalul 05 Apr - 10 Apr nu sunt in tara si nu garantez prezenta semnalului pe mobil, desi am roaming activat). In urma unui eveniment rutier in care nu mi s-a acordat prioritate, masina a suferit avarii (se vad in poze) pentru care Omniasig a decis ca reprezinta dauna totala, acordandu-mi fabuloasa suma de 8200 RON. De la producerea accidentului pana in prezenta am parcurs aproximativ 3000 km, masina se prezinta impecabil la drum, nu trage in stanga sau dreapta, semn ca structura nu a fost afectata de incident. Pe scurt, cum se observa din poze, partile avariate sunt: capota, aripa dreapta, bara, far dreapta, proiector dreapta, airbag sofer, contra aripa. Fac mentiunea ca farul functioneaza (merge xenon-ul, faza lunga, semnalizarea) dar carcasa si sticla au fost distruse in totalitate si nu se mai poate folosi nimic. Am fost obligat sa improvizez pana la definitivarea situatiei pentru a asigura lumina si pe partea dreapta, evitand astfel o amenda din partea organelor de Politie. Nici un radiator nu a fost afectat in urma impactului si nici centurile de siguranta, functioneaza perfect. Am achizitionat recent un F10 si ma vad in situatia in care trebuie sa renunt la E39, masina personala de 6 ani, intretinuta corespunzator (zic eu), cu schimburi de consumabile facute la timp, fara rabat de calitate. Ultimele investitii (din memorie) fiind schimbul de ulei, filtre, inclusiv filtru benzina in luna Ianuarie 2016, articulatie spate si fata integral in vara 2015, operatiuni pentru care cred ca pot sa gasesc si facturile aferente. In afara de piesele care se vad a fi de schimbat/reparat, mai sunt capacele oglinzilor retrovizoare (gasite sparte/lovite in parcarile mall-urilor), pivot stanga fata (a inceput sa bata din cauza unor gropi in zona Slatina), semeringuri/garnituri vas lichid directie (schimbate deja de doua ori dar se stie ca e o problema generala la E39) care duce la necesitatea completarii periodice a lichidului. Fara a avea pretentia ca am o masina "full" sau "pentru cunoscatori", consider ca are o echipare peste medie pentru varsta si vremurile ei, lucru confirmat de VIN GN75076, cu mentiunea ca masinii nu i s-au adus modificari la echipamentele si dotarile cu care a iesit din fabrica. Exceptia o reprezinta schimbatorul de viteze, la achizitie am tinut sa instalez un short shifter, ulterior schimband si mansonul de piele datorat uzurii. Mentionez o parte din optiuni/dotari, repet, toate fiind originale: Xenon, senzori parcare fata/spate, navigatie mare, TV, telefon functional, spalatori faruri, senzori ploaie, reglaj lombar pentru scaunele din fata (tapiteria este originala, impecabila, inclusiv plafonul, mai putin un o arsura mica provocata de o tigara pe scaunul soferului), magazie 6 CD, perdelute pentru geamurile din spate, perdeluta electrica pentru luneta. In momentul de fata masina are 255k KM, achizitionata de mine la aprox. 100k KM, interval de km pentru care pot sa garantez cu orice test doreste eventualul client. O parte din interventiile avute de-a lungul timpului au fost facute si la reprezentante BMW (TM si Bucuresti), o parte la alte service-uri (anul trecut a murit electromotorul sau alternatorul, nu mai tin minte, in delegatie si au fost nevoit sa o repar in primul service pentru a-mi continua drumul). Referitor la taxa de prima inmatriculare nu pot sa dau detalii pentru ca nu-mi amintesc. La achizitionare am apelat la o firma de profil care s-a ocupat de inmatriculare, inscriere, taxe, etc. Nu-mi aduc aminte ce si cat am platit, am fost bucuros ca am economisit timp si nervi pentru aceste proceduri. Rog doritorii sa se intereseze sau sa puna intrebari la care raspund in masura in care pot sau imi aduc aminte. In incheiere, as recomanda doritorilor sa o repare si sa o foloseasca, fiind convins ca masina asta mai poate face multi km fara reparatii. In urma unui sondaj de piata, o reparatie decenta calitate/pret e in jurul sumei de 1000 euro, mai putin la un service "de cartier", mai mult la o reprezentanta. In situatia in care se doreste dezmembratul, aproximez ca profitul poate fi cel putin dublu fata de costul achizitiei, cum spune si in titlu, de 1300 euro, negociabil. Incerc mai jos sa atasez poze, urmand intructiunile administratorilor. Sper sa mearga ... http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/924/BABqRr.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/924/T1kJSk.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/924/CxoJod.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/922/XXhjiX.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/922/z0dY80.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/922/azqZpg.jpg Am uitat sa mentionez ca masina se poate vedea in Bucuresti http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/921/YKleVy.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/922/DRWHtO.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/922/7lxxtv.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/924/U3iCRi.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/922/JH2v8G.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/923/hj7BFW.jpg
    2 points
  12. In primul rand, nu imi dau seama cum a intrat in spam, din moment ce am purtat o discutie de pe aceleasi mailuri, fara probleme, acum 8-9 luni. Acum 8 luni nu am mai zis nimic pt ca am considerat problema incheiata, cum am si scris aici - nu aveam nici o pretentie. USB-ul functiona. Insa a intervenit problema intreruperilor, care m-a determinat sa te contactez totusi. Deci nu vorbim de ce s-a intamplat acum 8 luni, ci de problema recenta, de o luna. In alta ordinde de idei, ce s-a intamplat cu mesajul de pe forum, sters?
    2 points
  13. O sa simplific: Eu l-am contactat doar pentru o informatie. El a vazut si nu a raspuns. Eu dupa aceea, vazand ca ma ignora, am scris aici pe forum. A ales sa raspunda in public, iar oferta de remediere/returnare a venit dupa toate demersurile mele de acum. Acum e cronologia clara? PS: Am primit mail de la el ieri seara. Revin cu decizia si remedierea problemei, daca e cineva interesat.
    2 points
  14. C_o_s_m_i_n, nu e o contrazicere, am spus ca nu am cerut niciodata asta pana acum. Cum intreruperile USB-urile se intampla aleator si ma frustreaza, am spus ca data viitoare cand se vor intampla o sa apelez la ANPC, in ideea in care neo_andersson nu a raspuns la mesajele si incercarile mele de a-l contacta. Ma bucur ca a raspuns aici, insa de ce nu a facut-o in privat? Inca o data, mesajul privat care l-a atentionat de mail a fost citit pe forum si sters de catre el. Putea sa zica "stai ca verific si revin". Ignorarea totala m-a scos din sarite.
    2 points
  15. Buna Scorpio, Tu vrei sa dai o masina 2013 pe una 2012 care are 100k km in plus, din ce vad eu nu are dotari cine stie ce in plus fata de ce ai acum? Pentru culoarea tapiseiei? Mai dai si bani in plus? Ca sa adaugi 100k in plus pe tahometru? Eu nu vad nici un beneficiu sa faci asa ceva, iar eu unul nu as da o masina de 81k pe aceeasi masina cu un 180k.In fine, cat traiesti auzi de toate..
    2 points
  16. Scuze pentru inconvenientul creat cu circuitul mufei AUX. Asa cum ti-am spus si pe mail, oricand poti veni sa remediem problema. Dupa instalare mi-ai dat un mail in care mi-ai spus de problema cu mufa AUX, ti-am raspuns prompt ca poti reveni sa verificam si sa remediem, dupa care nu am mai avut nici un feedback de la tine pana la aceasta postare pe forum. Te inteleg perfect si imi cer scuze pentru scaparea colegului meu de la electrica care mi-a spus ca AUX este cablat in mufa de la Combox. Era responsabilitatea mea sa verific asa ca nu caut nici un fel de scuza. LE: Instalarea cabluluui USB pe traseul de fabrica presupune demontarea scaunului soferului, a consolei centrale si ridicarea mochetei pe partea stanga. Noi incercam sa fim "minim invazivi" pentru un cablu dar daca doresti sa demontam aproape tot interiorul o putem face fara probleme si in cazul tau nu presupune nici un cost suplimentar.
    2 points
  17. Multumesc pentru feedback, am inteles din schimbul de mailuri ca revii sa verificam mufa de aux intrucat vizual la instalarea USB-ului pinii erau legati in Combox. Orice lucrare beneficiaza de garantie 1 an conform facturii asa ca poti oricand sa treci sa remediem problema mufei AUX sau in cazul in care esti nemultumit de servicii iti putem returna suma platita integral. As aprecia ca dupa ce decizi calea pe care o urmezi, fie remedierea problemei semnalate fie returnarea integrala a sumei platite sa postezi din nou aici pe forum.
    2 points
  18. buna seara ! intrucat a venit primavara, consider ca este cel mai bun moment (pentru mine) sa-mi vand cabrioletul. si pentru ca suntem pe un forum specializat de marca... VIN: WBABW71070PJ72528 in pret intra si deflectorul de vant cu geanta dedicata. import august 2015 si inmatriculata personal, primul proprietar in romania, timbru de mediu platit si nerecuperat, nu necesita nicio investitie, consumabile recent schimbate, anvelope si baterie schimbate in 2015. masina este in stare foarte buna, atat optic cat si tehnic. pret: 5999 euro. p.s. scuze, pentru numarul mic si dimensiunea pozelor, dar spatiul alocat pentru upload este limitat. doritorii o pot critica live cu un telefon in prealabil. multumesc !
    1 point
  19. Bag un scurt video ca sa mai tin la curent profilul !
    1 point
  20. Masina s-a vandut. Rog inchiderea topicului.
    1 point
  21. 1 point
  22. Pai... am spus mai sus. Sunt foarte multumit de lucrare. La vremea respectiva N47 era mai dificil de remapat. Dupa vreo 4 incercari in 5 ore, a scos din el ce se putea scoate pe moment, iar ulterior cand a aflat secretul eliminarii unei limitari m-a sunat din proprie initiativa si m-a anuntat ca putem continua daca doresc. Cu toate ca e fragilut, il am remapat de atata timp fara probleme. Niciun zgomot in plus, nicio uzura DPF-ul la loc si incarcat tot 40% ca inainte de remap. Face exact ce tre sa faca. Ce-as mai putea spune... am doar cuvinte de lauda. Iar comunicarea cu omul, extraordinara.
    1 point
  23. Cosmin ar putea sa ne dea multe detalii, se bucura de remapare la N47 de aproximativ 4 ani, asa ca-l rog frumos sa ne spuna si noua.
    1 point
  24. La Dragos (Completechip) am facut mai multe masini. Toate foarte reusite, totul facut cu simt de raspundere, nimic lasat la intamplare. Il recomand cu toata increderea. Pentru masina mea am facut 600km dus si 600 intors, doar sa obtin ce mi-am dorit. A meritat.
    1 point
  25. Te cam contrazici: Eu nu inteleg ce sens mai are discutia? Neo s-a oferit sa rezolve problema, ce mai astepti? El s-a oferit sa-ti rezolve problema inca de la deschiderea topicului. Ai fost cumva la el si nu s-a rezolvat? Nu. Ai preferat sa te plangi pe forum. Din pacate in astfel de lucrari nu intotdeauna iese treaba perfect, dar cu intelegere si rabdare se rezolva. Si nu din rea vointa cat din eroare umana. Tuturor ni se mai intampla. Nici pe linia de productie nu ies intotdeauna perfect. De-asta exista controlul calitatii. Un gest de maturitate era nici macar sa-l suni ci sa dai o fuga pana la el sa-i prezinti nemultumirile cu masina de fata. Banuiesc ca sunteti amandoi din Bucuresti. In alta ordine de idei, la cat de ocupat e Neo, mi se pare normal sa nu stea pe forum sau pe mail sa dea raspunsuri. Mi se intampla si mie sa am saptamani aglomerate cand net-ul e ultimul lucru pe lista mea. Unde mai pui ca are si familia nevoie de tine, nimeni nu-i robot. Mi s-a intamplat si mie sa-i trimit vreun mail ori sa-i dau un telefon si sa nu-mi raspunda. Dar il inteleg, si eu procedez la fel cand sunt foarte ocupat. Nu poti lucra eficient stand la telefoane/mailuri/etc. Iar dupa atatia ani de munca, iti impui si impui si altora sa-ti respecte un anumit program. Insa eu l-am contactat asa pentru ca locuiesc la 600km de el. Daca eram in acelasi oras, lucrurile stateau altfel. Scuza ta care e?
    1 point
  26. Nu mai ai siguranta. Mergi la piese auto si cere siguranta aia, sau cauta codul pe real oem.
    1 point
  27. Deja te-au luat fluturasii in stomac ...
    1 point
  28. Sunt perfect de acord cu Daniel. Nu iti mai fa atatea probleme si indiferent ce alegi si cu ce dotari trebuie verificata foarte bine. Unii au schimbat distributia mai mult de frica. Multi am vazut ca spun ca la reprezentanta au avut experiente neplacute dar eu am fost foarte multumit de serviciile lor. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  29. Nu este regula ca dupa ce cumperi masina sa iti cada si turbina si distributia , mai ales ca deja sti care este defectul o controlezi amanuntit,mai ales ca majoritatea au acum distributia schimbata masina avand deja o varsta si un nr de km . Despre dotari parerea mea este ca mai importante ar fi scaunele sportive si cu incalzire decat navi , dar daca este si el nu strica . Si in legatura cu faptul ca vrei sa pui 1k de euro pentru distributie si turbina din ei poti sa scazi leger 5-6 sute pentru nimicuri imedia dupa cumparare.
    1 point
  30. Am facut si o lustruire la faruri. Peste care am aplicat o folie protectoare. http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160402/5018135b608795774a2f07b2c7cddba3.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160402/c4e3d2e7b23aefe08cdb2d9a64e76edc.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  31. 1 point
  32. Sus 4299 actele traduse la o firmĂŁ de traduceri legalizate Ăâ˘i primul set de nr roĂâ˘ii scoase azi Sent from my D5803 using Tapatalk
    1 point
  33. Stiu bai nene dar se poate trece cu vederea la o litera gresita, si apropo, chiar am incercat sa edit dupa postare dar nu s-a salvat! Sper sa ai macar 8 clase, ca unul MATUR cu 12 clase sigur nu s-ar fi legat de greseala gramaticala! Si nu ma bagasem in seama asa la misto, ci chiar scriam la subiect pe topicul acesta! Rautate maxima la romanasii nostri!
    1 point
  34. pentru lipit fetele de usi eu am folosit banda de butil. am platit pt o rola de 18m, 1cm latime si 2mm grosime, undeva in jur de 40 de lei. se foloseste si in constructii. nu va sfatuiesc sa folositi silicon.
    1 point
  35. 4449 euro contact 0758 584 660 Sent from my D5803 using Tapatalk
    1 point
  36. te hazardezi in afirmatii total nefonadate pot sa ti arat contractul de vanzare cumparare intre mine si el ca sa te convingi, legat de clio a fost folosita baneasa-otopeni si inapoi eventual odata pe an o iesire din tara nu m a nascut mama in masina ca pe tine ,masina a fost cumparata la 83.000 km in 10.09.2012 masina are 3 ani jumate nu 4 de cand este la mine si atunci i a fost schimbata distributia iar anul trecut amortizoare arcuri flanse bielete etc asa ca facturile vb de la sine, mai bine iti vezi de vanzarile tale iar daca tu te pretezi la a da km inapoi nu insemna ca o face toata lumea !!!
    1 point
  37. cred ca nu vorbim acceasi limba ori esti foarte greu de cap ti am zis ca sunt la vanzare ambele masini in postul de mai sus si in functie de care se vinde prima am sa raman cu cealalta iti place sa aberezi si sa devii penibil pe forum cu afirmatii "Dupa asta nu mai cred nimic de la tine" in conditiile in care ti am explicat foarte clar situatia , chiar nu pot sa mi imaginez ce scenariu ti ai fabricat tu !!!!
    1 point
  38. as vrea sa atasezi pozele aici ca sa evitam certuri cum am avut in trecut cu niste injectoare. 0744 11 11 15.
    1 point
  39. Imposibil. Turatia motorului la o anumita viteza depinde doar de raportul treptei din cutia de viteze, de raportul diferentialului si de dimensiunea cauciucurilor.
    1 point
  40. Mersi pentru intelegere. Sincer, eram convins ca daca revin cu un mail sau telefon, s-ar fi remediat problema cu auxiliarul. Veneam, verificai si probabil montai cablul lipsa. Pana la urma sunt 4 fire si o mufa. Insa nu voiam sa insist pentru un lucru care trebuia facut bine de la inceput, cu atat mai mult pentru un lucru care probabil ar fi montat cum a fost deja montat si USB-ul. Nu e treaba mea sa verific, sa cercetez daca s-au instalat bine lucrurile, sa caut pini si DIY si sa insist cu mailuri daca nu e ok. Insa uite ca asta s-a intamplat in urma nefunctionarii jackului, si asta ma deranjeaza. Inclusiv montajul la repezeala. Daca esti in domeniul prestarilor de servicii, ar trebui sa faci tot posibilul ca clientul sa fie multumit. Asta inseamna totusi o instalare curata, cat mai OEM, facuta cu responsabilitate. Responsabilitate inclusiv cand un client ti se plange, mai ales cand tu stii ce ai instalat acolo totusi. Nu stiu ce pini ai spus ca s-au verificat, dar eu, relativ atehnic, am putut verifica in 5 minute ca pinii 10, 22, 23, 24 ai mufei din combox nu au nimic in ei. Cum am spus, o sa rezolv eu, sa am certitudinea ca e totul cum vreau si cum trebuia sa fie de la inceput - cablu pt jack si cablu USB lung, ambele trase prin lateral, prin patul de cabluri. Am lasat feedbackul pentru altii, nu pentru a rezolva situatia unde s-a facut montajul.. Daca voiam asta, as mai fi insistat cu un mail sau telefon. Dar mersi oricum pentru oferta. Intr-adevar, greseala mea. Am presupus ca, pt suma platita si din ce au mai spus altii, instalarea se apropie de un montaj OEM. Nu m-am gandit sa intreb inainte, pentru ca am considerat instalarea OEM un lucru de baza, fiind facuta de un om cu experienta.
    1 point
  41. Eu am 4 cilindri si merge ca unul cu 6 cilindri,ce naiba sa votez ?
    1 point
  42. Da , dar in V12 mergi cu stil ,sunetul motorului si raspunsul acceleratiei fac toti banii .
    1 point
  43. Cu riscul de a ma repeta: nu am avut de unde sa stiu de problema ta aparuta acum o luna. Acum crezi ca e vina mea ca mailul tau a fost filtrat de SPAM? In decembrie am schimbat providerul de hosting si cu aceasta ocazie am cumparat o solutie profesionala de SPAM filtering de la SPAM Experts (www.spamexperts.com). Sincer nu stiu ce astepti de la mine, vrei sa imi cer eu scuze ca emailul tau a ajuns in spam? Daca te face sa te simti mai bine, o fac, nu am o problema. IMI CER SCUZE CA MAILUL TAU A AJUNS IN SPAM! LE: In alta ordine de idei, daca dadeai dovada de atata inversunare si in tentativa de a ma contacta la telefon asa cum o faci pe acest topic sunt convins ca se rezolva totul mult mai repede si mai civilizat. De miercuri cand ai trimis mailul si pana ieri ma puteai suna de n ori.
    0 points
  44. Si mie mi se pare exagerat topicul. Omul s a oferit sa iti returneze banii. S a oferit si acum. Ce mai vrei?
    0 points
  45. Eu un singur lucru nu inteleg: cum poate un adult in 2016 sa vrea sa rezolve ceva prin mesaje,sms uri, forumuri, cand exista TELEFON si verbal este calea cea mai efiicienta de comunicare. Din moment ce omul s-a oferit sa remedieze problema sau sa returneze banii, de unde atitudinea asta de prost gust, care nu cauta decat nod in papura? Mai era cineva frustrat pe un topic ca nu il asteapta cu cafeaua la reprezentanta. Memtalitatea asta cum ca "clientul nostru,stapanul nostru" e prost inteleasa la noi. Clientul, in relatia sa cu vanzatorul, prestatorul de servicii, de multe ori uita ca exista mutualitate si in ceea ce priveste respectul. FAptul ca platesti pentru ceva, nu inseamna ca iti faci o sluga obligata sa iti raspunda la orice ora. Pe mine daca ma suna un pacient sambata dupa masa, sincer mi se pare lipsa de educatie. Cat despre sms, mesaje, cum poti sa ai pretentia sa ti se rAspunda? Orice adult civilizat suna, dar o face la ore civilizate, in timpul programului de lucru. Eu unul nu vad sensul reclamatiei, puteti da minusuri. Weekend placut!
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.