Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/04/16 in all areas

  1. Il inteleg perfect pe cel care a facut asa zisa reclamatie. Nu pare clientul vesnic nemultumit, ci clientul care este dispus sa plateasca o suma mai mare pentru o lucrare dar sa fie 100% multumit fara a umbla de nebun pt acelasi lucru de 10 ori(drumuri,du-te-vino,monteaza-demonteaza masina, etc). Cand ai asteptari mari, e normal ca si dezamagirile sa fie pe masura, daca e cazul. Daca esti un pic, nu mult, usor de manipulat, e usor sa cazi in astfel de ''plase'' cand vezi pe un forum numai pupaturi in f..d de la o mana de oameni catre o anumita persoana. Si atunci platesti nejustificat de scump niste servicii. E simplu.
    13 points
  2. Salut, Vreau sa las aici pe forum experienta pe care am avut-o cu userul neo_andersson, poate le e utila altora. Eu, cel putin, am mers la el din ce am mai citit pe forum, asa ca mi-ar fi fost de ajutor inainte sa ma decid. Pe scurt, am vorbit cu el sa monteze mufa USB in cotiera, eu din fabrica neavand decat jackul audio. Am lasat la o parte pretul un pic mai mare, zicand ca macar sa fac o treaba buna la cineva care se pricepe. Omul este amabil, serviabil, nimic de reprosat. Insa calitatea lucrarii nu este pe masura pretului. Ma asteptam ca totul sa fie facut cum vine din fabrica - traseul cablurilor, functionalitate, etc. Insa dupa instalare am observat ca traseul cablului USB, care merge din cotiera in combox este practic traseul cel mai scurt, mergand pe tunelul central si pe mijlocul banchetei, pe dedesubt. Nici vorba de traseul din fabrica, care merge prin lateral, pe langa celelalte cabluri. Probabil trebuia cablu mai lung - mai scump. Deci bancheta apasa acum pe cablu, printre altele. Problema a doua ar fi ca am ramas cu jackul audio nefunctional. Din fabrica, in configuratia doar cu jack audio, acesta vine legat la CIC. Daca are si USB, el trebuie legat la combox. Nu a mai fost legat, asa ca nu mai functioneaza. Asta am verificat uitandu-ma la combox, in mufa, ca sa vad daca pinii pt jack sunt ocupati. (pinii sunt trecuti in multe DIY pe internet) Cu ocazia asta am mai observat ca si cablul folosit pentru conectarea USB este carpit undeva la mijloc, mufa comboxului nu avea siguranta asezata in pozitie, putea fi trasa foarte usor, iar suruburile comboxului aveau bavura metalica pe ele, semn ca a fost folosita o cheie proasta sau au fost desfacute cu nepasare. I-am transmis pe mail problema cu intrarea jack, imediat dupa ce am observat, si s-a oferit sa ma intorc sa verifice, insa a spus ca in principiu totul a fost montat ok. Cautand mai multe informatii, i-am trimis un DIY de pe internet in care se vedea ca nu e ok, insa nu a mai binevoit sa raspunda. Oricum, nu caut nici o rezolvare, o sa rezolv eu problemele ramase, pentru ca dupa ce am observat stilul de lucru, nu as mai lasa masina pe mana unuia care lucreaza asa. Scopul e, cum am scris la inceput, sa stie si altii inainte. Ca idee, pentru ca lectia asta a fost scumpa, imi permit sa mentionez ca operatiunea se poate face cu maxim 1/2 din pretul platit.
    4 points
  3. Mi se pare cel mai ok comentariu.
    4 points
  4. La turatii mici, cand misti masina, se aude destul de ciudat esapamentul. In schimb cand turatia e mai mare se aude mai frumos decat evacuarea stock, mai ''din plin''. Frumos model E60-ul, mai ales cu M pack. Dupa parerea mea, strict ca aspect exterior, este mult mai frumos decat F10. Am avut si eu un E60 second hand cumparat din D, frumoasa si buna masina. Daca s-ar mai fabrica e60, mi-as cumpara unul nou. Este printre masinile mele preferate. S-o intretii in continuare, ai masina frumoasa.
    4 points
  5. Revin cu un follow-up la povestea de mai sus. In ultimul timp am inceput sa am probleme cu mufa USB. Mai exact, cu acelasi stick de pe care am ascultat o buna perioada de timp, am inceput sa am intreruperi. La un moment dat se opreste muzica, se aude un piuit inalt in frecventa, ca si cum s-ar fi intrerupt ceva si masina trece automat pe radio. Am banuit ca stickul ar fi problema, insa si cu alt stick se manifesta la fel, dupa 6-7 melodii se intrerupe. Stiind ca montajul la neo_andersson a implicat un cablu digital care a fost facut din doua bucati, din cate am intuit, am inceput sa-l banuiesc ca sursa a problemei. Asa ca am zis sa il comand original, dar nestiind codul de piesa, l-am contacat pe neo_andersson, amintindu-mi de ofertele sale de mai sus repetate de a rezolva situatia. Deci aveam nevoie doar de un cod, de nimic altceva in rest. Nu aveam pretentia sa plateasca nimic. Asa ca l-am contactat pe neo_andersson. Pe trei cai. Prima a fost prin mail, in dimineata zilei de miercuri. http://i.imgur.com/SQItukI.jpg Deja se facuse dupa-amiaza si nu am primit nici un raspuns. Stiind ca atunci cand a fost facuta plata, totul a decurs rapid, cu raspunsuri destul de prompte, am decis sa il contactez si pe forum, sa il atentionez de mail. http://i.imgur.com/QnraOqh.jpg Dupa cateva zile, adica vineri, intrand sa verific mesageria, observ ca neo_andersson a parasit discutia inceputa de mine miercuri. Deci nici un raspuns, nici pe mail, nici pe forum. Astazi, sambata, inainte de a scrie pe forum, ma decid sa il sun totusi inainte, sa vad care e situatia. Inca o data, toate eforturile astea doar pentru un cod de piesa - pentru a remedia ce banuiesc ca a fost facut de mantuiala din prima. Mi-a raspuns, mi-am cerut scuze ca il deranjez si il intreb daca poate vorbi. Primesc un raspuns sec, respectiv - nu, e sambata dupa-amiaza, cauta-ma luni dupa ora X. Asa ca revenim aici. Inteleg raspunsul pentru o zi de sambata. Insa nu inteleg, daca vorbim de strictetea asta a programului, de ce de miercuri dimineata, pana vineri seara, in timpul programului lui, nu a avut timp sa raspunda. Totul a pornit de la neglijenta. Mufa auxiliara nu a fost functonala din prima zi, iar cablul USB a fost o carpeala. Inca o data, inteleg, neglijenta se mai intampla. Dar lipsa de respect si bataia de joc este locul unde trag linie. Daca nici in ceasul al 12-lea nu poti sa indrepti o greseala, imi pare rau. Deci: 1. Costul lucrarii a fost de 780 lei. Suma poate fi mica sau mare, depinde cum priveste fiecare. La momentul la care am ales sa apelez la neo_andersson, mi-am asumat ca mufa e in jur de 200 lei, cablul alti 200, iar de restul ~400 lei face el montajul, fara ca pe mine sa ma doara capul. Privind acum la rece, mufa USB instalata costa in momentul asta 150 lei. Cablul care a fost cârpit nu pot sa banuiesc cat a costat, dar un cablu digital la BMW, dintr-o bucata, nu douĂŁ, dupa un cod pe care l-am cautat online o gramada, in lipsa unui raspuns de la neo_andersson, este tot 150 lei. De restul banuiesc ca a fost montajul ireprosabil, detaliat la punctul 2. 2. Montajul este detaliat in pozele atasate. Caroseria a fost zgariata, suruburile aveau șpan pe ele si, din cate tin minte, mufa din combox nu era bagata pana la capat/siguranta nu era trasa. Cablul USB a fost tras perpendicular pe bancheta si pe sub ea, fara nici o grija de a urmari vreun traseu original al masinii. Asa ca acum covorul si bancheta apasa pe cablu. 3. Functionaliatea s-a rezumat la pierderea unei functii pe care o aveam cand am venit si castigarea alteia. Mai exact, intrarea auxiliara (jack) nu a mai functionat, pentru ca nu a fost mufata unde trebuie. In schimb am avut USB functional, pana acum aproximativ o luna, cand am inceput sa am intreruperi. Si ne intoarcem de unde am plecat. Daca lucrurile de mai sus merita banii ceruti, cum am spus, judeca fiecare. Dar am revenit cu povestea completa, cu toate detaliile si cu ce poze am la indemana. Pentru ca in lipsa unui respect reciproc, nu pot sa continui in maniera in care am inceput sa scriu aici pe forum, adicĂŁ critica obiectivĂŁ, dpmdv., din primele postĂŁri. In momentul asta chiar nu ma intereseaza nici un raspuns, mail sau telefon de la neo_andersson. Rabdare am avut, pana in momentul in care sunt luat de prost, pe fațĂŁ. La urmatoare intrerupere a muzicii din masina - din pacate nu merg mult cu masina - va exista o plangere la ANPC, pe numele firmei lui neo_andersson, cu cererea expresa a returnarii banilor platiti pentru experienta prezentata aici. Doar avem 12 luni garantie. Multumesc pentru atentie celor care au citit si sper ca am reusit sa previn alte posibile experiente neplacute ale celor care nu il cunosc inca. http://i.imgur.com/vX6QkzL.jpg http://i.imgur.com/obm83gN.jpg http://i.imgur.com/ZEzMMuC.jpg
    4 points
  6. O sa simplific: Eu l-am contactat doar pentru o informatie. El a vazut si nu a raspuns. Eu dupa aceea, vazand ca ma ignora, am scris aici pe forum. A ales sa raspunda in public, iar oferta de remediere/returnare a venit dupa toate demersurile mele de acum. Acum e cronologia clara? PS: Am primit mail de la el ieri seara. Revin cu decizia si remedierea problemei, daca e cineva interesat.
    3 points
  7. SKW, L-am intrebat pe el pentru ca am tinut minte ca se oferise, de mai multe ori pe threadul asta, sa rezolve problema cu intrarea auxiliara. Si nu aveam nevoie decat de un cod. Cine mai bine sa stie daca nu cel care a facut montajul? intrari USB sunt mai multe la BMW si el stie mai bine ce a instalat acolo. Am gasit minim 4-5 coduri de USB si 3-4 coduri de cabluri. Daca nu voia sa ajute, nu trebuia sa zica. Plus ca putea macar sa raspunda si sa imi traga o injuratura, stiam o treaba. Adevarul nu este ce ai spus, ci ca mi-am pierdut rabdarea si mi se pare ca sunt luat de prost, pe destul de multi bani. Asa ca o sa ma ciondanesc de toti cei 780 lei, avand in vedere ca am o mufa USB cu probleme, o intrare auxiliara care nu mai functioneaza si o instalare dupa ureche. neo_andersson, OK, mersi. Discutia s-a incheiat astazi la telefon.
    3 points
  8. Masina se va vinde pe olx/autovit, nu pe forum, sa fim seriosi! Cine sta sa intrebe informatii pe forum intreaba din curiozitate, cine e cu adevarat interesat sa o cumpere da un telefon. La ce dotari are masina cred ca e o chestiune de zile pana se vinde, pretul este absolut decent.
    3 points
  9. N47 sunt toate. Diferenta este ca cel de 184 de cai are 380 nm cuplu, cel de 163de cai este aceesi varianta cu 380nm cuplu si se gaseste doar manual, cu jante pe 16 si fara x drive. Asta de 163 cai are alt volant, cu treapta a 6-a etajata mai lung pentru un consum mai mic si suspensie coborata cu 3 cm. Cel de 177 de cai este versiunea mai veche cu 350 nm cuplu. Probabil de asta ti s-a parut mai slab decat cel de 163 de cai . Orice masina ai lua, conteaza sa stii kilometri reali si daca a vazut serviceul la timp. X drive din punctul meu de vedere este un bagaj in plus. Nu zic ca nu e bun, insa daca gasesti o masina ok, nu te crampona de x drive, ca merge foarte bine si fara el. Putina atentie la distributie, ca altfel e o masina foarte buna daca a fost servisata la timp. Iti recomand sa cauti ceva cu scaune sport, pt ca cele standard sunt inconfortabile la drumuri lungi. Altfel, depinde de fiecare ce dotari vrea. Eu consider musai macar xenon, o navigatie, senzori si scaunele. Restul vin bonus.
    2 points
  10. Salut, Sunt nou pe forum,am citit cat am citit si am decis sa va prezint si eu masina mea.Este un E60 525D care nu pot sa zic ca mi l-am super dorit ..dar m-am indragostit de el. Detalii VIN : Type code NC51 Type 525D (EUR) Dev. series E60 () Line 5 Body type LIM Steering LL Door count 4 Engine M57/TU Cubical capacity 2.50 Power 130 Transmision HECK Gearbox AUT Colour CARBONSCHWARZ METALLIC (416) Upholstery LEDER DAKOTA/ROTORANGE (LCRK) Prod. date 2005-02-15 Order options No. Description 1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES 2NP M LT/ALY W. DOUBLE SPOKE 135 M W.RUNFLA 205 AUTOMATIC TRANSMISSION 302 ALARM SYSTEM 337 M SPORT PACKAGE 339 SATIN CHROME 4M3 INTERIOR TRIM.FINI. ALU. CUBE PURE 403 GLAS ROOF, ELECTRIC 423 FLOOR MATS, VELOUR 441 SMOKERS PACKAGE 442 CUPHOLDER 481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 522 XENON LIGHT 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 540 CRUISE CONTROL 609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL 620 VOICE INPUT SYSTEM 638 CAR TELEPHONE PROFESSIONAL 672 CD CHANGER BMW FOR 6 CDS 677 HIFI SYSTEM PROFESSIONAL 698 AREA-CODE 2 704 M SPORT SUSPENSION 710 M LEATHER STEERING WHEEL 715 M AERODYNAMICS PACKAGE 761 INDIVIDUAL SUN PROTECTION GLAZING 775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE 8SA COUNTRY SPEC. RELEASE OF NAVIGATION 8SP COP CONTROL 843 ENGINE DESIGN 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 877 DELETION CROSS-OVER OPERATION 886 DUTCH / ON-BOARD DOCUMENTATION 9AA EXTERNAL SKIN PROTECTION Series options No. Description 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING 785 WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS 851 LANGUAGE VERSION GERMAN Am cam schimbat niste chestii pe la ea..mai mult mecanice.Tipul de la care am luat-o nu prea a ingrijit-o si putin,putin am de lucru la ea.Acum i-am cumparat Navi mare si in rest doar reviziile si ce a mai trebuit.Planuri sunt multe pe viitor doar ca nu am mai avut decat un E39 de la Bmw si nu stiu chiar foarte multe despre ele,e timp de invatat.O sa va arunc niste poze acum sa va faceti o idee apoi voi face niste poze mai noi !
    2 points
  11. Da,am gresit , masina nu este LCI . Imi place masina,nu prea postez pentru ca ii fac chestii care nu sunt asa interesante.Pana acum i-am schimbat bratele ,bielete, am schimbat fulia,curele,amortizoare,ulei,placute ...etc . As dori sa ii cumpar arcuri sport(sa o cobor putin) ..din cate am vazut cam multa lume are H&R apoi vreau niste jante pe 19 , Vossen CV3 sau Style 128 (daca aveti alte sugestii le astept) pe 8.5j fata 10j spate, vreau sa ii fac mufa aceea de auxiliar ca nu am, sa incerc sa decotez sa citeasca mp3, sa repar eroarea de airbag(am vazut ca e o problema de fabrica) ,pe viitor vreau sa cumpar mufele alea speciale si sa ii pun stopurile de LCI cele reale..nu ce am acum .. si ce e cel mai important vreau sa o softez, sa ii fac evacuare si sa scot dpf,egr off , sa anulez clapetele si sa ii pun un alt intercooler si in viitorul apropiat as dori turbo si injectoare marite. Daca a mai facut cineva modificari la 525d automat as fi tare curios pana la ce NM rezista cutia si daca este cineva prin romania care stie sa faca asta. Vor urma poza cu jantele si arcurile montate pe masina.
    2 points
  12. Mai sunt si style 394 care seamana destul de mult dar oe sunt pe 17.. Ps. Oe sau oem tot acolo e..se intelege clar ce a vrut sa zica..nu trebuie sa ii sari asa in gat pt un nimic.
    2 points
  13. Tind sa iti dau dreptate aici in privinta posibilei cauze datorate garniturii. Adevarul este ca este aproape imposibil ca BMW sa accepte un bloc motor cu imperfectiuni din turnare. Ceea ce cred ca s-a intamplat este datorat efectului de cavitatie - pozele facute blocului motor sunt foarte asemanatoare cu daunele provocate de cavitatie. Practic, din cauza ca garnitura nu etanseaza corect, este prosibil ca fluidul care ajunge in aceea zona ca ajunga la punctul de vaporizare instantanee ca urma a schimbarii presiunii din cilindru (de la presiune inalta la presiune joasa). Cand preziunea scade (detenta), apare o bula de gaz care se vaporizeaza instantaneu (practic o mica explozie) care poate antrena mici bucati de material. Doar asa se explica acele goluri - si in consecinta vina celui ce a montat garnitura.
    2 points
  14. Salut, Ai vazut topicul acesta: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/162470-problema-rupere-lant-distributie-motoare-n47-20d/page__pid__2339782__st__4320#entry2339782 ? Daca ai timp, poti afla tot ce este necesar. In principiu sunt 2 metode de diagnosticare: #1: intruziv -> la reprezentanta se face un test la care sa masoara alungirea lantului; #2: neintruziv -> la "ureche" - te duci la diversi mecanici care asculta zornaitul;
    2 points
  15. C_o_s_m_i_n, nu e o contrazicere, am spus ca nu am cerut niciodata asta pana acum. Cum intreruperile USB-urile se intampla aleator si ma frustreaza, am spus ca data viitoare cand se vor intampla o sa apelez la ANPC, in ideea in care neo_andersson nu a raspuns la mesajele si incercarile mele de a-l contacta. Ma bucur ca a raspuns aici, insa de ce nu a facut-o in privat? Inca o data, mesajul privat care l-a atentionat de mail a fost citit pe forum si sters de catre el. Putea sa zica "stai ca verific si revin". Ignorarea totala m-a scos din sarite.
    2 points
  16. Inca o data, eu am cerut sa ma ajute cu un cod, pe acelasi mail pe care am comunicat initial, cand am apelat la el. Nu am pus problema de returnarea sumei sau de vreo remediere, cum se tot discuta. Faptul ca 3 zile nu a raspuns la mail (de obicei raspundea in cateva ore) iar pe forum a sters mesajul pe care l-a primit (deci l-a citit dar nu a binevoit sa raspunda), e doar rea-vointa. Iar de telefon nu mai zic, pe cat de strict e programul lui sambata, la fel ar trebui sa fie si in timpul saptamanii, in cele 3 zile trecute de cand am incercat sa il contactez. Pe mine asta m-a deranjat si a escaladat totul. Cristian, nu-ti doresc sa platesti un serviciu, sa pleci cu o functie partial functionala, care si ea incepe sa nu mai functioneze dupa un timp, iar mai apoi sa prezinti pe forum frustrarea ta si sa ti se spuna ca exagerezi. LE: Ce e ironic e ca primesc reprosuri de ce am incercat sa ma inteleg cu neo, dupa ofertele sale de a remedia problema, ca doar m-am certat cu el. Incerc totusi sa ma inteleg cu el, iau teapa. Iar mai apoi, primesc alte reprosuri, de ce nu incerc sa ma inteleg cu neo, ca doar iar s-a oferit? Ironie fina.
    2 points
  17. La pomul laudat sa nu te duci cu sacul.
    2 points
  18. Mersi pentru intelegere. Sincer, eram convins ca daca revin cu un mail sau telefon, s-ar fi remediat problema cu auxiliarul. Veneam, verificai si probabil montai cablul lipsa. Pana la urma sunt 4 fire si o mufa. Insa nu voiam sa insist pentru un lucru care trebuia facut bine de la inceput, cu atat mai mult pentru un lucru care probabil ar fi montat cum a fost deja montat si USB-ul. Nu e treaba mea sa verific, sa cercetez daca s-au instalat bine lucrurile, sa caut pini si DIY si sa insist cu mailuri daca nu e ok. Insa uite ca asta s-a intamplat in urma nefunctionarii jackului, si asta ma deranjeaza. Inclusiv montajul la repezeala. Daca esti in domeniul prestarilor de servicii, ar trebui sa faci tot posibilul ca clientul sa fie multumit. Asta inseamna totusi o instalare curata, cat mai OEM, facuta cu responsabilitate. Responsabilitate inclusiv cand un client ti se plange, mai ales cand tu stii ce ai instalat acolo totusi. Nu stiu ce pini ai spus ca s-au verificat, dar eu, relativ atehnic, am putut verifica in 5 minute ca pinii 10, 22, 23, 24 ai mufei din combox nu au nimic in ei. Cum am spus, o sa rezolv eu, sa am certitudinea ca e totul cum vreau si cum trebuia sa fie de la inceput - cablu pt jack si cablu USB lung, ambele trase prin lateral, prin patul de cabluri. Am lasat feedbackul pentru altii, nu pentru a rezolva situatia unde s-a facut montajul.. Daca voiam asta, as mai fi insistat cu un mail sau telefon. Dar mersi oricum pentru oferta. Intr-adevar, greseala mea. Am presupus ca, pt suma platita si din ce au mai spus altii, instalarea se apropie de un montaj OEM. Nu m-am gandit sa intreb inainte, pentru ca am considerat instalarea OEM un lucru de baza, fiind facuta de un om cu experienta.
    2 points
  19. Salutare, din cate am cautat eu pe forum nu am gasit ceva legat de cele doua firme de soft-tuning. Din informatiile gasite pe internet se pare ca cei doi, Dragos(Completechip) si Ginel(PowerTech) sunt destul de apreciati, ei incercand sa faca softuri custom in functie de ce doreste clientul, ce poate masina. Asa ca daca ati fost direct implicati in relatia cu cei doi sau ati auzit de la cineva care si-a facut, rog adaugati informatii viabile, ca de fabulat putem fabula mult si bine. P.S. Scuze daca cineva din domeniu se simte jignit, vreau doar sa avem informatii care sa ne fie utile, sa intelegem mai bine fenomenul.
    1 point
  20. Pretul este de 10250 EUR si nu include TVA. Masina a fost cumparata in 2009 din Germania, direct de la dealer BMW, bmw premium selection, 45000 km rulati in tara. Service facut doar la reprezentanta BMW. Taxa platita si nerecuperata. Arata foarte bine, merge bine, adevarata reclama placerea de a conduce. Nu fac schimburi, va rog nu mai trimiteti mesaje in acest sens. Descriere: Vehicle data vin wbanc91020cu77198 model 535d e series e60 prod.date 2006-05-08 cutie viteza automata si manuala piele dakota/schwarz cc 2993 door 4 pachet M series webastro - incalzire de la distanta prin telecomanda keyless - incuiere/descuiere masina doar prin atingere maner usa buton sos butoane pentru programare deschidere garaj bluetooth - vede cam orice telefon, afiseaza si agenda start and stop - reduce si pastreaza distanta fata de masina din fata senzor ploaie, lumina - schimbare faza scurta/lunga automat monitorizare presiune pneuri sistem audio profesional, se aude excelent scaune,volan cu memorii functie de cheie pe care o are asupra lui cel de o descuie oglinzi cu absorbtie de lumina, poate sta cu faza lunga in spate, nu se simte nimic cauciucuri runflat - se poate merge cu masina chiar daca ai pana navigatie profesionala, ecran mare, dvd/cd citeste mp3 si magazie cu 6 cd-uri audio comenzi vocale in engleza, foarte utile 12 air bag-uri consum mediu (diesel): - cu pilot automat afara 6.1 - 6.3% - cu pilot automat Romania 6.8 - 7.3% - fara pilot automat Romania 8.1% Series options automatic air conditioning speedometer with kilometer reading language version english Order options automatic transmission active steering side airbag for rear passengers integrated universal remote control model designation, deletion comfort access system m sports package climate comfort laminated glass sunblind for rear window floor mats, velour warning triangle int/ext rr vw mirror w aut anti-dazzle interior rr vw mirror w aut anti-dazzle wood trim smokers package cupholder seat adjustm., electr. w. memory through-load system sport seats f driver/front passenger lumbar support driver/front passenger seat heating f driver/front passenger seat heating for rear seats autom. high-beam headlights control headlight washer system park distance control (pdc) xenon light adaptive headlights auxiliary heating active cruise control lights package bmw teleservices keyless system tv function navigation system professional head up display bmw night vision bmw assist bmw online voice input system prep.mob. ph. business bluet.interf. cd changer bmw for 6 cds hifi system professional area-code 2 innovationspaket innovationspaket plus m sport suspension m leather steering wheel m aerodynamics package individual high-gloss satin chrome individual roof-lining anthracite country spec. release of navigation cop control
    1 point
  21. http://www.bavauto.ro/51718208483 uite si mai ieftin
    1 point
  22. Eu am motorul de 177 cp. Tot N47 este (N47D20C).
    1 point
  23. Vand set anvelope Michelin, dot Feb 2012. Pret 500 ron/buc sau 2000 toate 4. 0756 040 712
    1 point
  24. cauta omule alta masina, las-o naibi pe aia maro, ca or mai fi si altele...
    1 point
  25. Masina s-a vandut. Rog inchiderea topicului.
    1 point
  26. Inima zice 6l. Iar daca iti permiti de ce nu?
    1 point
  27. Nu observĂŁ cineva cĂŁ navigația e business, adicĂŁ micĂŁ?!!! Vin-ul nu l-a pus ĂŽn anunț, probabil nici nu are 184 Cp.
    1 point
  28. In mesageria de pe forum te-am atentionat de mail. Intrebarea era de ce nu ai raspuns la un mesaj pe care l-ai citit, dupa care l-ai sters? In fine, cum am spus, revin cu deznodamantul daca va fi cazul. LE: Nu ai de ce sa iti ceri scuze, daca e cum ai spus. De miercuri pana vineri am asteptat raspuns scris. Vineri am vazut discutia stearsa, fara a primis raspuns. Asta mi s-a parut ciudat. Am vrut sa mai incerc o data sambata, la telefon. Vina mea ca a fost sambata. Dar cum am spus, daca esti asa strict cu programul, puteai raspunde in cele 3 zile, in timpul programului, macar la mesajul de pe forum.
    1 point
  29. In primul rand, nu imi dau seama cum a intrat in spam, din moment ce am purtat o discutie de pe aceleasi mailuri, fara probleme, acum 8-9 luni. Acum 8 luni nu am mai zis nimic pt ca am considerat problema incheiata, cum am si scris aici - nu aveam nici o pretentie. USB-ul functiona. Insa a intervenit problema intreruperilor, care m-a determinat sa te contactez totusi. Deci nu vorbim de ce s-a intamplat acum 8 luni, ci de problema recenta, de o luna. In alta ordinde de idei, ce s-a intamplat cu mesajul de pe forum, sters?
    1 point
  30. Actualmente 4 cilindri diesel dupa aproape 5 ani de 6L benzina. Sunetul motorului nu are termen de comparatie in cazul meu, vibratiile (sau lipsa lor), turatiile, relantiul, totul de pe partea emotionala e in favoarea motorului in 6 cilindri. Dar cum in viata nu facem doar pofta inimii si trebuie sa ne gandim si la familie, casa etc. ajungem inevitabil la 4 cilindri. Ca si eficienta/parte practica un 2.0d va bate oricand un 2.5i. De la 218cp la 177cp nu simt diferenta foarte mare datorita cuplului. De consum si taxe nu mai are rost sa vorbim. Cred ca oricine de pe forum si-ar dori un V8 sau 6L benzina daca si-ar permite, dar pentru muritorul de rand un 2.0d in 4 cilindri e alegerea logica. Sincer BMW este de apreciat ca mai face motoare cu aceasta arhitectura in conditiile in care se merge pe downsizing. Pentru cei care mai aveti 6L bucurati-va de ele cat mai puteti
    1 point
  31. Acum 8 (opt) luni ti-am spus ca poti reveni sa remediem defectele reclamate, ai decis sa nu dai curs propunerii mele. Ti-am oferit si rambursarea integrala a banilor platiti, iarasi ai spus ca nu e cazul. Mail-ul de la tine probabil a fost filtrat de Spam Filter, nu l-am primit de aceea nu ti-am raspuns. Daca ma suni sambata dupa-amiaza cu insistenta intotdeauna vei primi acest raspuns, cred ca am dreptul la weekend asa cum si tu il ai. De ce nu m-ai sunat miercuri, joi, vineri daca ai vazut ca nu primesti raspuns la mail? Ca si acum 8 luni ai preferat mai intai sa lasi feedback-uri negative pe forum decat sa ma contactezi in prelalabil si sa imi spui ce nemultumiri ai. Data trecuta am aflat de nemultumirile tale de pe forum, ai stat langa masina cand s-a facut montajul si nu ai spus absolut nimic, nici dupa aceea nu m-ai contactat in nici un fel, am discutat aici public, ok, e alegerea ta si o respect dar cred ca era normal mai intai sa imi spui "barbateste" in fata ce nemultumiri ai si daca raspunsul meu nu era pe masura asteptarilor tale abia atunci puteai sa lasi orice feedback doreai. Oferta mea de acum 8 luni, ca si garantia de 12 luni este perfect valabila, tot ce trebuie sa faci e sa ma suni de luni pana vineri in intervalul 9:00 - 18:00, sa stabilim de comun acord o programare in service si sa remediem reclamatiile pe care le ai.
    1 point
  32. 1. Esti propietarul din carte? 2. Are taxa platita?
    1 point
  33. Nu prea ai ce alege F11 la motorizarea asta daca ar fi sa iei de pe mobile. Cele mai multe sunt berline. Uite aici una interesanta pe care vroiam s-o iau eu http://www.mobile.de/ro/Automobil/BMW-528-528i-sedan-High-Executive-Automaat-M/vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:price,sro:asc,ms1:3500_21_,frn:2011,ger:automatic_gear,ccx:2000,dmg:false/pg:vipcar/223218511.html
    1 point
  34. totusi, cei carora li s-au rupt lanturile, chiar si pe acest forum, sunt putini. nu toti isi fac distributia preventiv pentru ca nici nu stiu de astfel de probleme, comparat cu cate n47 circula. si sunt convins ca sunt o gramada de n47 peste 200 000 km fara distributie schimbata, inclusiv a mea.
    1 point
  35. Senior Borota,mai sus ai spus asa "sigur folosesc lingouri cu o puritate cat mai ridicata", daca spui ca ai avut tangenta cu domeniul turnatoriei ar trebui sa stii ca aproape orice metal cu cat este mai pur (nu ma refer la lingouri), cu atat este mai moale, crezi ca la un motor cu o putere in jur de 177cp se poate folosi la un bloc motor un material moale? Prapaditul de trabant avea si el blocul motor (din 2 bucati) tot din duraluminu, si uite ca a rezistat foarte multi ani. La nivel de fabrica nu se monteaza bloc motor cu fisuri si probleme de turnare doar daca muncitorii sunt legati la ochi, sau se fac ca nu vad.sau daca vad li se inchide gura. Acele goluri sunt vechi, si in mod sigur 100% a mai avut schimbata garnitura de _chiulasa_. Iar ultimul care a stran prezoanele nu le-a strans cu cheia dinamometrica, ci au fost stranse la mana, se cunoaste foarte bine daca te uiti la marginea gaurilor pentru prinderea prezoanelor.
    1 point
  36. Blocul motor se poate rectifica foarte usor, daca te referi la acele mici goluri de pe marginea dintre pistoane, este si din vina celui care a montat a 2-a oara garnitura de _chiulasa_, la mine acele goluri sunt mult mai adanci de poti baga degetul in ele, dar motorul tot merge, eu la mine a trebuit sa schimb _chiulasa_. Acum merge.
    1 point
  37. fara suparare dar sunt aici colegi care au masini cu 500k sau peste si nu au umblat niciodata la distributie...iar generatiile astea noi, pardon "cazanele" astea noi nu ajung nici la 200k si gata, umbli la distributie parca e opel sau vw....si acolo un set de gume costa cat o distributie la bmw (fara manopera) .....in momentul cand te impaci cu gandul ca "asa au toate"..atunci sunt cele 2 lucruri in viata care se platesc si scump .....una dintre ele este domnia, cealalta o stiti cu totii. nu am mai intrat de mult pe forum, dar acum aprox 1 an si ceva chiar 2...se discutau despre cu totul alte probleme la bmw mult mai acceptabile ...dar nici de cum de distributie (sau foarte foarte rare)...acum vad ca acest capitol este "ceva normal" si ca "asa e la toate" si ca ne impacam cu gandul ...... fara suparare colegi...poate am fost off-topic cu scuzele de rigoare ...
    1 point
  38. Salut, Hai sa imi exprim si eu parearea - sa visezi si sa iti doresti nu te impiedica nimeni - este dreptul fiecaruia. Conduc de 14 ani, iar in trafic am avut parte de senzatii tari din partea soferilor incepatori si mai ales cu masini puternice. Am reusit de fiecare data sa evit o nenorocire - cu siguranta si eu am facut greseli si am fost iertat sau certat de catre cei cu experienta. De ce spun asta - BMW ( o masina puternica pentru un sofer incepator ) nu se prea preteaza - exista riscul anturajului ( ce ba ai BMW si nu ii dat sa ii sara pistonu... ), teribilismul ( am BMW si sunt zeu...) astea duc la nenorociri. Cunosc caz - masina noua ( 200 CP ) luata vineri si luni dimineata adusa inapoi dauna totala. In locul tau m-as orienta spre o masina mai ieftina ( 2.000 -3.000 Euro ) care este destul de populara pe drumurile nostre ( opel, vw, etc ) si se gasesc usor si piese sh si ieftine. Pe asta as face scoala un an, doi sau trei si pe urma m-as orienta catre un BMW. Sau cum spune si colegul bimmer90f30 - daca vrei un BMW - orienteaza-te catre un saria 1 - 116 sau 118 ( sa te acomodezi cu stilul de functionare, tractiune spate. etc..) Sper ca si parearea mea sa te ajute sa iei decizia cea mai buna.
    1 point
  39. Sunt multi factori,depinde ce vrei,ce posibilitati ai,nu te uita numai la pret si la faptul ca,consuma putin ca e diesel,un bmw pana la urma e un bmw cu atat mai mult un seria 5 nu e un logan,o masina cere mai mult decat benzina/diesel. Ce vrei tu nu sunt masini chiar noi si nici nerulate si masini perfecte de vanzare la noi nu prea ai sa vezi decat la pasionati si alea nu se vand la pretul normal. Pe langa asta parerea mea sincera este ca pentru un incepator un seria 5 este mare indiferent de cat de bine crezi tu ca,ca conduci. O sa dureze destul mult timp sa inveti cu ce se mananca traficul si condusul in general chiar daca tu crezi ca esti "the shit" dupa 1 an de condus,asa eram si eu ca deh 18 ani,asta ca sa vad singur peste cativa ani ca nu era nici macar aproape de adevar si faceam o gramada de greseli pe care nu le observam. Stiu cum e sa iti doresti o masina,si eu mi-am dorit E60-ul ani la rand dar intr-un fel ma bucur ca nu am reusit sa il am direct de la 18 ani. Si spun asta pentru ca...exact ce spuneam mai sus,e o masina mare si nu e logan cand vine vorba de piese asigurari si mai stiu ce,ca incepator sunt sanse foarte mari sa faci o prostie din nou foarte mare,sa lovesti pe cineva in trafic destul de serios din vina ta si sa ramai fara masina. Pentru ca tu dai asigurarea dar masina trebuie sa o repari singur si din moment ce sigur nu ai bani sa repari un bmw daca te uiti la unul de 10 ani + dar care costa destul de mult de reparat pentru ca...masina premium,o sa ajunga in dezmembrari. Eu as zice sa te orientezi dupa ceva mai mic,daca neaparat trebuie sa alegi ceva din astea 2,as zice 320d. E o idee mai mic.
    1 point
  40. Imi asum eventualele minusuri , dar 3.0 este cel mai echilbrat motor pentru caroseria de f10....iar legat de consum eu am 7.1 mixt pe 15.000 km facuti din decembrie
    1 point
  41. Huh? Stai ca n-am prins-o pe asta. :brr: Nu e ca si cum stai cu mana pe buton minute intregi de te poti plange ca iti ingheata. Plus ca imi imaginez ca masina vine dotata cu incalzire in stationare si daca vrei confort oricm va fi calda cand te urci in ea. Asta mi se pare scuze corporate, prezentata in sedinte de cost saving agresiv, unde vrem sa dovedim ca o schimbare proasta este defapt spre binele tuturor. Punem butoane de plastic ca sa nu inghete degetele clientilor...
    1 point
  42. Cred ca mai degraba ar trebui sa ii multumim colegului de forum ca a considerat util sa impartaseasca pe forum parerile sale vis a vis de o masina nou aparuta, pe care nu multi din utilizatorii forumului nu vor avea ocazia sa o conduca in viitorul apropiat. Iar daca el a punctat anumite calitati, dar si anumite defecte, reprezinta strict parerile lui personale, si trebuiesc respectate. Nu stiu de ce am impresia ca daca ar fi postat in sectiunea masina mea, si prezenta noua achizitie seria 7 G11 second hand, alaturi de lista de retrofituri pe care le-a planificat in urmatorii ani, s-ar fi umplut de plusuri si urari de bine. Iar ceea ce semnaleaza este de fapt o tendinta in designul industrial, inclusiv auto, de a micsora costurile(ciudat, nu si preturile de vanzare), si a oferi produse de o calitate de multe ori sub nivelul pretentiilor emise.
    1 point
  43. da ma, niste needucati. am spus si eu, in lipsa de cultura si educatie se comporta cum considera ei ca ar trebui, asa ca niste mici nababi. nu vezi ca antenna 3 a devenit educator de mase? ce te astepti? adopta si ei ce vad. e foarte rau pentru popor in ansamblu. se transforma intr-o masa de cocalari prosti si manelisti, semiinfractori. asta cu aruncatul banilor e prin excelenta comportament manelist. nu auzi ca sunt "individ" pentru ca mi se pare scumpa revizia la dealer? - hahaha
    1 point
  44. nu stiu cu ce compari. eu in ultimi 3-4 ani am mers cu Porsche si range rover, ultimele modele. nu exista in alea ceva cu aspect de metal sa nu fie metal. este metal, aluminiu de buna calitate, gros, nici macar foite subtiri ca la audi. plasticul vopsit argintiu sa para metal nu are ce cauta intr-o masina premium. mai bine lasi butoanele din plastic cinstit dar de buna calitate.
    1 point
  45. nu e naspa deloc, e doar prea mult fum si prea multi bani pentru ce oferta realmente. ...astuia ce pot sa-i raspund - hahaha
    1 point
  46. e mult de discutat.. si un motor in care lasi uleiul neschimbat merge mult si bine.. pana crapa. la cutii mai e o diferenta.. daca are o motorizare mai mica, care are cutie idetintica cu o motorizare mai mare, sa zicem el are cuplu maxim 200 si cutia suporta 300 ( se intampla des asta) .. cutia e solicitata mult mai putin, deci rezista mai mult si in conditii dinastea adverse, gen ulei neschimbat.. foarte bine ca inca merge, dar asta nu inseamnaca ca poate sa ignore schimbul de ulei.
    1 point
  47. In ultima postare am spus "montaj mai ok". Am inteles din prima ca OEM e pe sub scaun, insa deja e absurd, nu vad rostul. O instalare ok, fara ca bancheta sa apese pe cablu, covorul sa stea indoit, cablul incolacit etc. si care dureaza cu 1-2 minute mai mult e cea pe care am postat-o. Exact asta spuneam, nu am de gand sa explic acum instalari si sa spun cum trebuie facut. Imi asum si rezolv eu. Nu are importanta pretul, l-am mentionat doar relativ la modul de montaj si instalare abordat. Dar cum am spus, se poate rezolva si la 1/2 din pret.
    1 point
  48. prea multe secrete , eu am facut montaj cu 150 E complet ,a inclus cablajele , eu am adus fibra optica ,a iesit impecabil ,inclusiv decupaje fata usa spate .O zi , o singura persoana .
    1 point
  49. Gata, am instalat sistemul logic 7; un scurt sumar al pasilor pe care i-am parcurs, sper ca va fi util pt alti colegi forumisti: Inainte de instalare: 1. Cumparat setul complet de boxe + amplificator (de pe ebay.de, set de E91) 2. Cumparat de la reprezentanta BMW: - ramele de usi (modelul pt Harman/Kardon) - doua grile de boxe pt cele 2 boxe din spate din plafon(tweeterele au grilele lor, nu se vand separat) - capacul boxei din bord - mufele de la amplificator - cablajul boxe si mufele boxe - bonus de la cel care a facut instalarea 3. Instalarea propriu zisa - demontare bancheta spate, demontare laterale spate - instalat amplificator in zona stanga spate (sub trusa cu carligul de remorcare) poza 1 - tras fibra optica intre amplificator si modulul bluetooth (aflat pe partea dinspre bancheta a stalpului spate) poza 2 - demontat fetele de usi fata, instalat boxe poza 3 - schimbat ramele de usi fata pt instalare tweetere - schimbat subwoofere (sub scaunele fatza) poza 4 - recablat fire pt boxe - boxele standard sunt legate la head-unit; boxele logic7 sunt legat la amplificator, in spate - demontat fetele de usi spate, schimbat boxe; dat gaura pt tweetere; la sedan se da gaura pentru woofere; o mica improvizatie - grila de tweeter era crem, am vopsit-o neagra (nu se poate schimba, se vinde doar impreuna cu tweeter-ul) poza 5 - instalat boxe plafon spate - aici a fost nevoie de o improvizatie, pentru ca ramele de boxe sunt incorporate in capitonaj plafon, care il puteam gasi doar original; asa ca am folosit doua rame de usi fatza, si am dat niste gauri dragutze in capitonajul plafonului eu zic ca a iesit bine (poza 8,9) - sertizat cablajul in mufa pt amplificator - legat amplificatorul la baterie (inclusiv siguranta) - recodat headunit pt logic7 e91 - update software amplificator - dat drumul la muzica - progres foarte evident fata de sistemul standard. - nu zdrangane nimic la fetzele de usi sau prin alta parte, remontarea plasticelor a fost facuta impecabil; sa vedem in timp. La un moment dat masina era facuta bucati in spate - poza 7 - dar totul a fost pus la loc, fara sa ramana nimic in plus Durata totala operatiune - 9 ore, cu mentiunea ca cel care a facut instalarea stia foarte bine ce face si s-a miscat repede - il recomanda pentru asemenea lucrari.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.