Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 04/05/16 in all areas
-
Mda! Am creat poate putina confuzie. Oricum Corteco fiind furnizorul OE pt BMW, adica acestia le produc fulia dupa standardele BMW, dupa care cei din urma le ambaleaza in propriul ambalaj, plus stanta si cod BMW. Pe de alta parte Corteco vinde aditional aceste fulii, dar intr-un alt ambalaj si fara codurile si stanta BMW, altfel vor intra in conflict cu cei din urma. In acest caz, produsul lor comercializat pe piata va fi produs OEM. Alta firma, alta in afara celor de la Corteco, daca decide sa produca aceasta fulie pt BMW, produsul lor pe piata va fi un produs Aftermarket De obicei acestea sunt de evitat, intrucat acestia din urma nu au tinut cont de toate specificatiile BMW la fabricarea lor. Evident ca nici n-au avut informatiile, intrucat BMW i-au ales decat pe Corteco sa le fabrice respectiva fulie si doar lor le-au furnizat detaliile necesare a.i. fulia sa reziste propriilor teste de rezistenta ori anduranta, etc. Pana la urma fuliile Corteco vor fi niste produse OEM, chiar daca OE, in ambalajul original BMW, vei regasi aceeasi fulie fabricata tot de ei, dar cu stanta si P/N-ul de BMW.4 points
-
3 points
-
cabrio este mai greu cu kg multe decat un 318...dar nu are voie sa te faca nici chiar asa. ai cutie manuala sau automata? ca daca ai automata te trage si aia destul in jos. pune-l pe tester INPA si vezi daca ai erori ... incearca sa ii scoti debitmetrul si sa faci o liniuta sa vezi daca trage mai bine. banuiesc ca nu ai roti pe 18-19, 318 pe 15, nu? ca si aici ar fi o diferenta care coroborata si cu greutatea + eventual cutia deja sunt cam multe minusuri .3 points
-
Am patit si eu asa, am pus lichid de parbriz si au fugit caii.I-am strigat "bobita, treci acasa"....nimic. Poate din aia 170cp mai sunt 90 (au fugit ca la mine)3 points
-
3 points
-
Dețin un e46 323 (2.5) 170 cai cabrio Am fĂŁcut liniuțe ĂŽntr-o zi cu diverse mașini și rĂŁmân uimit cat de puturos e:)) Ăn bord nu se aprinde nimic,pe tester nu da nimic motorul pornește și merge impecabil 323 vs 318 (model 116 cai) se duce 6-7 metri ĂŽn fata (1000metri) 323 vs opel bertone 1.8 benzina 118 (parca) -asta ma face rau:))) Opel Vectra b 1.8 benzina 1995 - se duce 2 metri ĂŽn fata Golf 4 diesel 1.9 90cai - pe asta ĂŽn fac și eu:))) Acum..ĂŽntrebarea mea..Un 318 berlina sa ma facĂŁ asa dur?)2 points
-
Salutare! Cum spune si anuntul, ma vad nevoit sa vand masina, E39, 525i, fabricatie 06.2001, facelift. Urmeaza un text lung pentru a da cat mai multe amanunte de la inceput, neavand prea mult timp sa intru pe net pentru a raspunde eventualelor intrebari legate de masina. In schimb, sunt disponibil aproape tot timpul la telefon 0726 700 238 pentru detalii, mai ales seara, dupa ora 18:00 (in intervalul 05 Apr - 10 Apr nu sunt in tara si nu garantez prezenta semnalului pe mobil, desi am roaming activat). In urma unui eveniment rutier in care nu mi s-a acordat prioritate, masina a suferit avarii (se vad in poze) pentru care Omniasig a decis ca reprezinta dauna totala, acordandu-mi fabuloasa suma de 8200 RON. De la producerea accidentului pana in prezenta am parcurs aproximativ 3000 km, masina se prezinta impecabil la drum, nu trage in stanga sau dreapta, semn ca structura nu a fost afectata de incident. Pe scurt, cum se observa din poze, partile avariate sunt: capota, aripa dreapta, bara, far dreapta, proiector dreapta, airbag sofer, contra aripa. Fac mentiunea ca farul functioneaza (merge xenon-ul, faza lunga, semnalizarea) dar carcasa si sticla au fost distruse in totalitate si nu se mai poate folosi nimic. Am fost obligat sa improvizez pana la definitivarea situatiei pentru a asigura lumina si pe partea dreapta, evitand astfel o amenda din partea organelor de Politie. Nici un radiator nu a fost afectat in urma impactului si nici centurile de siguranta, functioneaza perfect. Am achizitionat recent un F10 si ma vad in situatia in care trebuie sa renunt la E39, masina personala de 6 ani, intretinuta corespunzator (zic eu), cu schimburi de consumabile facute la timp, fara rabat de calitate. Ultimele investitii (din memorie) fiind schimbul de ulei, filtre, inclusiv filtru benzina in luna Ianuarie 2016, articulatie spate si fata integral in vara 2015, operatiuni pentru care cred ca pot sa gasesc si facturile aferente. In afara de piesele care se vad a fi de schimbat/reparat, mai sunt capacele oglinzilor retrovizoare (gasite sparte/lovite in parcarile mall-urilor), pivot stanga fata (a inceput sa bata din cauza unor gropi in zona Slatina), semeringuri/garnituri vas lichid directie (schimbate deja de doua ori dar se stie ca e o problema generala la E39) care duce la necesitatea completarii periodice a lichidului. Fara a avea pretentia ca am o masina "full" sau "pentru cunoscatori", consider ca are o echipare peste medie pentru varsta si vremurile ei, lucru confirmat de VIN GN75076, cu mentiunea ca masinii nu i s-au adus modificari la echipamentele si dotarile cu care a iesit din fabrica. Exceptia o reprezinta schimbatorul de viteze, la achizitie am tinut sa instalez un short shifter, ulterior schimband si mansonul de piele datorat uzurii. Mentionez o parte din optiuni/dotari, repet, toate fiind originale: Xenon, senzori parcare fata/spate, navigatie mare, TV, telefon functional, spalatori faruri, senzori ploaie, reglaj lombar pentru scaunele din fata (tapiteria este originala, impecabila, inclusiv plafonul, mai putin un o arsura mica provocata de o tigara pe scaunul soferului), magazie 6 CD, perdelute pentru geamurile din spate, perdeluta electrica pentru luneta. In momentul de fata masina are 255k KM, achizitionata de mine la aprox. 100k KM, interval de km pentru care pot sa garantez cu orice test doreste eventualul client. O parte din interventiile avute de-a lungul timpului au fost facute si la reprezentante BMW (TM si Bucuresti), o parte la alte service-uri (anul trecut a murit electromotorul sau alternatorul, nu mai tin minte, in delegatie si au fost nevoit sa o repar in primul service pentru a-mi continua drumul). Referitor la taxa de prima inmatriculare nu pot sa dau detalii pentru ca nu-mi amintesc. La achizitionare am apelat la o firma de profil care s-a ocupat de inmatriculare, inscriere, taxe, etc. Nu-mi aduc aminte ce si cat am platit, am fost bucuros ca am economisit timp si nervi pentru aceste proceduri. Rog doritorii sa se intereseze sau sa puna intrebari la care raspund in masura in care pot sau imi aduc aminte. In incheiere, as recomanda doritorilor sa o repare si sa o foloseasca, fiind convins ca masina asta mai poate face multi km fara reparatii. In urma unui sondaj de piata, o reparatie decenta calitate/pret e in jurul sumei de 1000 euro, mai putin la un service "de cartier", mai mult la o reprezentanta. In situatia in care se doreste dezmembratul, aproximez ca profitul poate fi cel putin dublu fata de costul achizitiei, cum spune si in titlu, de 1300 euro, negociabil. Incerc mai jos sa atasez poze, urmand intructiunile administratorilor. Sper sa mearga ... http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/924/BABqRr.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/924/T1kJSk.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/924/CxoJod.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/922/XXhjiX.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/922/z0dY80.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/922/azqZpg.jpg Am uitat sa mentionez ca masina se poate vedea in Bucuresti http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/921/YKleVy.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/922/DRWHtO.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/922/7lxxtv.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/924/U3iCRi.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/922/JH2v8G.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/923/hj7BFW.jpg2 points
-
ia ti frate masina , nu mai citi povesti cu distributii. schimba i uleiul la 10.000 km doar la reprezentanta si n o sa ai probleme. in buc mers potoloit imi ia 8.1 cu roti pe 17 , 7.6 cu roti pe 16 . sunt la al 4 lea n47 , toate le am dus la peste 250k km.2 points
-
Prima varianta. Pentru mine primeaza partea mecanica. Degeaba e masina ca noua estetic daca nu merge ok. Zgarieturile sunt inevitabile. Si da, nu am liniste cand masina nu se comporta cum ar trebui. Si da, eu ma imprumut daca este o operatie costisitoare doar sa stiu ca rezolv problema (mecanica).2 points
-
Ai automata (non smg) pe e46 sau pe model mai nou?? Verifica te rog timpii pana la 100 dati de bmw pentru manual si automata si o sa vezi ca sunt diferente si nu de 0.1s ci mai mult ceea ce se simte la o liniuta,..2 points
-
ai perfecta dreptate, era probabil frumos sa ii spui de la inceput unde a gresit, nu sa lungesti discutia cu: stii ce inseamna?! era clar ca nu prea stia sau ma rog, ca a folosit gresit .2 points
-
buna seara ! intrucat a venit primavara, consider ca este cel mai bun moment (pentru mine) sa-mi vand cabrioletul. si pentru ca suntem pe un forum specializat de marca... VIN: WBABW71070PJ72528 in pret intra si deflectorul de vant cu geanta dedicata. import august 2015 si inmatriculata personal, primul proprietar in romania, timbru de mediu platit si nerecuperat, nu necesita nicio investitie, consumabile recent schimbate, anvelope si baterie schimbate in 2015. masina este in stare foarte buna, atat optic cat si tehnic. pret: 5999 euro. p.s. scuze, pentru numarul mic si dimensiunea pozelor, dar spatiul alocat pentru upload este limitat. doritorii o pot critica live cu un telefon in prealabil. multumesc !1 point
-
+1 nici eu cu 3.0d nu imi bea 14 in oras ! Si crede-ma ca nu merg deloc mosnegeste ! Pe autostrada la 120km/h constant imi ia 6 ! La 130 6.5 !1 point
-
1 point
-
1 point
-
In primul rand nu ai roti conforme pt e60 ... normal e 245/35/19 si 275/30/19 spate. Si da, e posibil de la roti, eu cu roti pe 18 am max 8.7 l/100km in Bucuresti. Intre dimensiuni poate fi si peste 1 litru.1 point
-
1 point
-
Subscriu la ce a zis colegul mai sus. Daca iti place masina si ai toate semnalele pozitive, ia-o !1 point
-
Gata am facut cateva poze imi pot prezenta masina : Bmw 520D 139.000km reali. pret : 24.500e De mult vroiam un f10 si in sfarsit am gasit ce cautam...alb, pachet m, cutie smg, scaune seria 7.O FOARTE MARE DEZAMAGIRE NU ARE SUSPENSIE M SINCER NICI NU AM LUAT SEAMA CAND AM CUMPARAT MASINA SI SUNT EXTREM DE DEZAMAGIT DE LUCRU ASTA.Credeam ca pachetul m vine si la f10 ca la toate bmw de pana acum cu tot ce inseamna m dar...au facut o mare prostie. Dotari : 1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge 1CB Co2 Content Co2 Umfang 2NC M L.-a.w. Double Spoke 350 M/18",mt M Lm Raeder Doppelsp. 350 M, 18",mb 2PA Locking Wheel Bolts Radschraubensicherung 2TB Sport Automatic Transmission Sport-automatik Getriebe 223 Dynamic Damper Control Dynamische Daempfer Control 230 Eu Specific Additional Equipment Eu Spezifische Zusatzumfaenge 258 Runflat Tyres Bereifung Mit Notlaufeigenschaften 3AG Backup Camera Rueckfahrkamera 3AP Windscreen With Grey Shade Band Graukeil-frontscheibe 302 Alarm System Alarmanlage 320 Model Designation, Deletion Modellschriftzug Entfall 322 Comfort Access System Komfortzugang 337 M Sport Package M Sportpaket 4B9 Int.trim Finishers Alum.high Finish Int.leiste Aluminium Feinschliff 4UR Ambient Light Ambientes Licht 403 Glas Roof, Electric Glasdach, Elektrisch 423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours 430 Int/ext Rr Vw Mirror W Aut Anti-dazzle Innen-/aussenspiegel Aut.abblendend 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend 441 Smokers Package Raucherpaket 456 Comfort Seats, Electric. Adjustable Komfortsitze Elektrisch Verstellbar 465 Through-load System Durchladesystem 488 Lumbar Support Driver/front Passenger Lordosenstuetze Fahrer/beifahrer 494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer 502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage 508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc) 522 Xenon Light Xenon-licht 524 Adaptive Headlights Adaptives Kurvenlicht 534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik 575 Additional 12v Power Socket Zusaetzliche 12-v-steckdose 6AA Bmw Teleservices Bmw Teleservices 6AB Control Teleservices Steuerung Teleservices 6FL Usb-/audio Interface Usb-audio-schnittstelle 6NF Ext.con.of The Music Play.i.mobilph Music-schnittstelle Fuer Smartphone 6VC Control Combox Steuerung Combox 609 Navigation System Professional Navigationssystem Professional 614 Internet Preparation Internet Vorbereitung 615 Extended Bmw Online Information Erweiterte Bmw Online Information 620 Voice Input System Spracheingabesystem 644 Prep. For. Mob. Ph. Bluet. Interf. Handy Vorb. Mit Bluetooth-schnitts. 677 Hifi System Professional Hifi System Professional 698 Area-code 2 Area-code 2 710 M Leather Steering Wheel M Lederlenkrad 715 M Aerodynamics Package M Aerodynamikpaket 754 M Rear Spoiler M Heckspoiler 760 Individual High-gloss Satin Chrome Individual Hochglanz Shadow Line 775 Individual Roof-lining Anthracite Individual Dachhimmel Anthrazit 8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months Oelwartungsint. 30.000km/24monate 8SC Country Spec. Release Of Teleservice Laenderspez. Teleservicefreisch. 8S3 Automatic Lock When Driving Away Autom. Verriegelung Beim Anfahren 8TF Active Protection For Pedestrians Aktiver Fussgaengerschutz. 8TL Daytime Lights Front And Rear Aktiv Tagfahrlicht Front Und Heck Aktiv 8TN Daytime Driving Lights Selectable B Tagfahrlicht Ueber Lichtmenue Einst 8V1 Ncap Label Hinweisschild Ncap 854 Language Version French Sprachversion Franzoesisch 863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa 877 Deletion Cross-over Operation Ueberkreuzbedienung Entfall 881 French / On-board Documentation Franzoesisch / Bordliteratur nu prea am poze la interior maine o sa fac mai multe.1 point
-
Si pozele cu jantele montate Grilele o sa le montez abia maine, din lipsa de timp. http://s21.postimg.org/dk9o9p72v/IMG_3546.jpg http://s21.postimg.org/7lvuzgo47/IMG_3547.jpg http://s21.postimg.org/40zzg8jkn/IMG_3548.jpg http://s21.postimg.org/t4h208h7b/IMG_3549.jpg1 point
-
N47 sunt toate. Diferenta este ca cel de 184 de cai are 380 nm cuplu, cel de 163de cai este aceesi varianta cu 380nm cuplu si se gaseste doar manual, cu jante pe 16 si fara x drive. Asta de 163 cai are alt volant, cu treapta a 6-a etajata mai lung pentru un consum mai mic si suspensie coborata cu 3 cm. Cel de 177 de cai este versiunea mai veche cu 350 nm cuplu. Probabil de asta ti s-a parut mai slab decat cel de 163 de cai . Orice masina ai lua, conteaza sa stii kilometri reali si daca a vazut serviceul la timp. X drive din punctul meu de vedere este un bagaj in plus. Nu zic ca nu e bun, insa daca gasesti o masina ok, nu te crampona de x drive, ca merge foarte bine si fara el. Putina atentie la distributie, ca altfel e o masina foarte buna daca a fost servisata la timp. Iti recomand sa cauti ceva cu scaune sport, pt ca cele standard sunt inconfortabile la drumuri lungi. Altfel, depinde de fiecare ce dotari vrea. Eu consider musai macar xenon, o navigatie, senzori si scaunele. Restul vin bonus.1 point
-
1 point
-
Informativ doar.....80% din cumparatorii de masini noi din Germania cumpara fara X DRIVE 80% din cumparatorii de masini noi din Romania cumpara cu X DRIVE Ori s-a mutat Germania mai aproape de Ecuator ori nemtii sunt saraci ...sau prosti ...sau nu stiu ce este aia xdrive. On topic...te ajuta in decizie . Si ala de 184 e N47( cu distributia) ,iar ala de 177 e M 57 parca (fara problema de distributie).Eu am N47 si sunt foarte multumit....de distributie am intrebat la AB si mi s-a spus ca eu care sunt fabricat in iunie 2010 nu am probleme....doar cele fabricate in primavara si toamna lui 2010 ar avea( se referea doar la 2010).......poate te ajuta si asta .1 point
-
1 point
-
Masina a ajuns la 197k km; intrucat m-ar fi costat destul de mult sa trec la un F30 cu dotari similare, m-am decis sa o mai tin 2-3 ani. Asa ca am schimbat distributia (la Bogdan - BM Garage); multumit de lucrare, motorul e mai silentios parca; sa vedem cum se manifesta in timp. Lucrarea a durat vreo 3 zile, la xdrive procedura e mai complicata; am schimbat cu ocazia asta si kit-ul de ambreiaj si uleiul din cutia manuala + revizie completa. Am schimbat si tipul de ulei (am trecut pe Motul, parca cel nou original e cam zgomotos, si era si cam mazgos pe lant dupa ce a fost demontat). Distributia veche cred ca ar mai fi rezistat 30-40k km, nu avea urme serioase de uzura (comparand cu cea noua, cea veche avea un usor fasait intre 1400-1800 de ture). Am facut si niste mici modificari estetice - am luat si niste jante style 161 pe 17, le-am vopsit electrostatic carbon black, dau bine pe masina; masina e mai bine asezata pe drum acum; urmeaza sa schimb grilele fata cu unele negre, si poate un schimbator de viteze M scurt. Dupa ce fac modificarile estetice revin si cu niste poze. Ma bate gandul sa-i fac si un chiptuning cu eliminare de filtru de particule; la verificari masina a iesit bine la injectoare si turbina, sper sa nu am surprize. Credeti ca merita?1 point
-
De cand nu am mai scris pe aici, a trecut ceva vreme. Pe lista de update-uri sunt urmatoarele: - grile noi fata (le-am comandat si urmeaza sa le montez azi sau maine) - jante style 108 pe 18 (le montez astazi) - legat la loc subwooferul de la MTX (se face azi) - husa + nuca schimbator in piele (le las maine la facut) - curatare profesionala la interior - posibila inlocuire finala cu una de 330i O sa revin cu poze noi in seara asta sper.1 point
-
Il inteleg perfect pe cel care a facut asa zisa reclamatie. Nu pare clientul vesnic nemultumit, ci clientul care este dispus sa plateasca o suma mai mare pentru o lucrare dar sa fie 100% multumit fara a umbla de nebun pt acelasi lucru de 10 ori(drumuri,du-te-vino,monteaza-demonteaza masina, etc). Cand ai asteptari mari, e normal ca si dezamagirile sa fie pe masura, daca e cazul. Daca esti un pic, nu mult, usor de manipulat, e usor sa cazi in astfel de ''plase'' cand vezi pe un forum numai pupaturi in f..d de la o mana de oameni catre o anumita persoana. Si atunci platesti nejustificat de scump niste servicii. E simplu.1 point
-
Omul este nemultumit ... si gata. Este genul ala de om care vrea sa fie nemultumit si nu poate fi impacat in nici un fel. EL VREA sa fie nemultumit. Nu i s-a raspuns la mesaj si nici la telefon sambata. Nenorocire ba!!!! Oricine are o firma a dat de cel putin un astfel de client imposibil. DA ... s-a facut o lucrare prost. Se mai intampla ... nu este nimeni perfect. Uneori lucrurile ies prost si apoi se remediaza. Acum du-te si rezolva problema la om cum ti-a propus si gata. Interesant cum exista un gen de oameni care dau mereu review negativ si au si protectia consumatorului pe speed dial. Pentru ca au drepturi da?!1 point
-
Pozele fac cat 1000 de cuvinte. Nu mai spun ca trebuia ceva detalii legate de an de fabricatie, motor etc etc.1 point
-
Dotata si cu km putini la bani putini e dilema!? "Directia" poti sa o alegi in functie de cat de PRACTIC esti. Adica daca "navigatia" nu e esentiala (si ar trebui sa fie neesentiala pentru un om pragmatic, la cate navigatoare sunt pe telefoanele inteligente ale zilelor..) si probabil starea generala a masinii, condusa, verificata cat mai temeinic - tehnic.1 point
-
Este frumoasa masina, iar pretul este foarte bun, insa lipsesc destule dotari pana la a fi extra full cum pretinde vanzatorul in anunt. Iar caucicurile alea stau urat rau pe masina.Par intinse, mici etc... Sigur nu corespund specificatiilor date de producator.1 point
-
Asa se cere la schimburi..credeam ca stii avand in vedere trecutul tau. P.S Ti-a calculat masina in 2jdemii ca vorba aia aşa's toate pe autovit,pe el il tine schimbul 34mii,eu zic ca la 12/13mii e cale de intalnire daca te tine buzunarul. Ai schimbat intr-un an 3/4 masini la care mereu plusai diferenta.Cred ca daca stai si aduni,de diferentele alea iti mai luai una. Ce sa iti zic,bafta in afaceri,vad ca te pricepi! :console:1 point
-
Nici mie nu mi-au schimbat uleiul cand am facut distributia; a fost o confuzie, eu le cerusem schimbul, insa l-au recuperat pe cel vechi si doar au completat. Oricum, nu avea nici 1500km de la ultima revizie in momentul ala. L-am schimbat mai devreme acum (13k km), dar n-a fost nicio problema intre timp. Nu vad o problema, atat timp cat e recuperat in recipiente curate. Aia cu resturi de patine prin ulei e SF1 point
-
Citind paginile acestui forum, consider ca am facut cea mai buna alegere Referitor la schimbul de ulei, nu l-am schimbat acum ptr ca nu a fost cazul, deoarece am parcurs cca 5000 km de la ultima revizie. In general, uleiul si filtrele le schimb la fiecare 10k km parcursi sau in cazul in care nu ii fac, la interval de 1 an. Multumesc pentru sfaturi1 point
-
Sãptãmânã trecuta am completat cererea pe site (bmw.ro). Astãzi am primit prin curier manualul de utilizare pe cd. Nota 10 bmw romania1 point
-
Cu ajutorul lui @ dragosel_bmw ( multe multumiri ! ) am ajuns la O sa merg pe 225/45 r17 si cautand dupa clasa de economie carburant A maxim B, franare pe ud A maxim B si zgomot cat mai redus am urmatoarele variante ( de pe cauciucuri direct ) : 1. Goodyear Eagle F1 Asymmeric 2 91V cu margine : B / B / 68dB 2. Goodyear Efficient grip Performance 94W XL cu protectie janta : B / A / 69dB 3. Dunlop Sport BluResponse 94W XL cu protectie janta : B / A / 69dB 4. Dunlop Sport Maxx RT 91W cu protectie janta : B / A / 69dB Alegerea logica spune ca prima optiune este cea mai buna, corect ?1 point
-
1 point
-
Adica esti un sarac. Si tu, si toti vesticii, si toate guvernele vesticilor care ofera relaxare fiscala si/sau 0 accize pe GPL, sunteti niste saraci. Daca salivai dupa 320d, alta era situatia. Dar, asa, esti sarac.1 point
-
care ironie ??? eu unul nu o vad ! si de ce nu imi era adresat mie anuntul ??? poti fi mai explicit... si ca sa nu stricam postul omului, te rog, pe privat !1 point
-
Proasta ironie. Sigur nu tie iti era adresat anuntul.1 point
-
Daca-i bagi gaz poate e ok consumul,ca altfel nu stiu cum o fi acceptabil consum de 15-17l.1 point
-
As vrea sa imi achizitionez cauciucuri de vara pentru jantele care sunt acum pe E90. Vreau ca din vara sa ajunga pe E46. Acum am gume de 225/45/17 si imi ating in aripile din spate de la E46. Ce dimensiune recomandati? 245/40/17 ar fi ok? Atasez o poza cu masina si jantele ca sa va faceti o idee. Pe fata sa merg pe balon de 45 sau sa trec si acolo la 40? Aparatorile de noroi sunt vandute, urmeaza sa curat bine stopurile originale si sa le vand pe cele LED. http://s22.postimg.org/xglvnxssh/post_1679_0_28935500_1435143559.jpg http://s22.postimg.org/fru4wbh1d/post_1679_0_91363200_1435143566.jpg1 point
-
Da,da, se activeaza doar din tester. Intre timp am montat si stopurile LED. Momentan le veti vedea doar in varianta smoked, urmand ca zilele astea sa le aplic folie rosie in partea in care sunt ledurile, pentru a le face si mai vizibile Poze: http://s28.postimg.org/lt50gjpel/IMG_2187.jpg http://s28.postimg.org/apul2fivx/IMG_2203.jpg http://s28.postimg.org/il54h8sil/IMG_2204.jpg http://s28.postimg.org/4dffslftp/IMG_2196.jpg http://s28.postimg.org/bpkvy4y1p/IMG_2197.jpg http://s28.postimg.org/vlgvdof31/IMG_2202.jpg1 point
-
1 point
-
Ma uitam prin topicuri, si am dat de asta, stiu ca discutam la un moment dat despre ce masina sa iti cumperi, ai ajuns la e39, finally! Caucicuurile de la pedale, iti recomand sa le iei noi, o sa arate mai bine decat orice alte pedale care vin prinse cu suruburi - si costa in jur de 15-17 lei bucata / OEM( my two cents) Arata foarte bine touringul! Cat despre roti, imi plac mai mult style 50 - au echipat modelele de exclusive. Sa te poarte fara probleme o groaza de km!1 point
-
1 point
-
Gata, am instalat sistemul logic 7; un scurt sumar al pasilor pe care i-am parcurs, sper ca va fi util pt alti colegi forumisti: Inainte de instalare: 1. Cumparat setul complet de boxe + amplificator (de pe ebay.de, set de E91) 2. Cumparat de la reprezentanta BMW: - ramele de usi (modelul pt Harman/Kardon) - doua grile de boxe pt cele 2 boxe din spate din plafon(tweeterele au grilele lor, nu se vand separat) - capacul boxei din bord - mufele de la amplificator - cablajul boxe si mufele boxe - bonus de la cel care a facut instalarea 3. Instalarea propriu zisa - demontare bancheta spate, demontare laterale spate - instalat amplificator in zona stanga spate (sub trusa cu carligul de remorcare) poza 1 - tras fibra optica intre amplificator si modulul bluetooth (aflat pe partea dinspre bancheta a stalpului spate) poza 2 - demontat fetele de usi fata, instalat boxe poza 3 - schimbat ramele de usi fata pt instalare tweetere - schimbat subwoofere (sub scaunele fatza) poza 4 - recablat fire pt boxe - boxele standard sunt legate la head-unit; boxele logic7 sunt legat la amplificator, in spate - demontat fetele de usi spate, schimbat boxe; dat gaura pt tweetere; la sedan se da gaura pentru woofere; o mica improvizatie - grila de tweeter era crem, am vopsit-o neagra (nu se poate schimba, se vinde doar impreuna cu tweeter-ul) poza 5 - instalat boxe plafon spate - aici a fost nevoie de o improvizatie, pentru ca ramele de boxe sunt incorporate in capitonaj plafon, care il puteam gasi doar original; asa ca am folosit doua rame de usi fatza, si am dat niste gauri dragutze in capitonajul plafonului eu zic ca a iesit bine (poza 8,9) - sertizat cablajul in mufa pt amplificator - legat amplificatorul la baterie (inclusiv siguranta) - recodat headunit pt logic7 e91 - update software amplificator - dat drumul la muzica - progres foarte evident fata de sistemul standard. - nu zdrangane nimic la fetzele de usi sau prin alta parte, remontarea plasticelor a fost facuta impecabil; sa vedem in timp. La un moment dat masina era facuta bucati in spate - poza 7 - dar totul a fost pus la loc, fara sa ramana nimic in plus Durata totala operatiune - 9 ore, cu mentiunea ca cel care a facut instalarea stia foarte bine ce face si s-a miscat repede - il recomanda pentru asemenea lucrari.1 point
-
Eu cred ca este un consum normal ptr aceste motoare.Am motorizarea m47 de 163cp din 2006 si am un consum de ulei de 1200-1300ml la 10.000km,in functie de cat o calc.Precizez ca masina are 220.000km,iar la 180k am schimbat turbina si filtrul de plastic,fara nici un rezultat in privinta asta.Nu cred ca exista motoare care sa nu consume,doar proprietari care nu recunosc.1 point
-
Ha ha, 90% din ce-ai scris e valabil si pt sofatul in italia, singura diferenta aici este ca NU se circula pe interzis. Insa daca da o ploaie cat de mica, nu-i mai scoti din 30km/h,te ia nervii pana ii depasesti.1 point
-
Buna! Ma ocup de detailing auto,nu recomand spuma activa,deoarece face mai mult rau decat bine,dupa ce ca ataca tot ce poate,dupa clatirea finala ramane pe caroserie un strat fin si rezistent de mizerie(noxe de la esapament combinate cu apa care a intrat in contact cu asfaltul)Ei,acest strat se indeparteaza la stergerea finala cu carpa de uscare,de acea ramane mizerie pe carpa,si tot o data cu aceasta stergere finala se "executa"si o zgariere sanatoasa a lacului de pe masina.De acea cel mai recomandat mod de spalare ar fi urmatorul:se spala masina la jet puternic(aparat cu presiune,dupa care se iau doua galeti de 15-20l si se pune intr-o galeata apa curata iar in cealalta se pune sampon auto,se ia o manusa de microfibra(din Carefur)si se inmoaie in sampon,se spala cate un element de caroserie,dupa care se clateste manusa in gleata cu apa curata,se stoarce si se introduce in galeata cu sampon si se spala alt element.Se recomanda sa se inceapa spalarea de la cupola,continuati cu capota fata,capota spate aripi fata,aripi spate portiere fata ,spate pana la jumatatea portirelor,pentru a spala mai jos de ornamentele din plastice de pe usi este indicat sa se foloseasca alta manusa deoareec de multe ori de sub ornamente mai ies granule mici de nisip,si daca nu inlocuim manusa exista riscul ca la urmatoarea spalare manusa sa fie contaminata si sa se zgarie lacul.DE sters se recomanda la fel,doua carpe,una se se stearga pana la ornamentele din plastic de pe portiera si una cu care sa se continue stersul masinii de la ornamente in jos.Cam asa se poate spala o masina pentru a ramana stralucitoare cat mai mult timp.Succes!1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00