Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/07/16 in all areas

  1. Inca un set scurt de poze calde facute cu telefonul O sa-i fac un shooting calumea in curand, iar in cateva luni incep cateva modificari. Prin toamna as vrea un retrofit audio Harman Kardon. enJOY part 2
    6 points
  2. Mi se pare cel mai ok comentariu.
    4 points
  3. Il inteleg perfect pe cel care a facut asa zisa reclamatie. Nu pare clientul vesnic nemultumit, ci clientul care este dispus sa plateasca o suma mai mare pentru o lucrare dar sa fie 100% multumit fara a umbla de nebun pt acelasi lucru de 10 ori(drumuri,du-te-vino,monteaza-demonteaza masina, etc). Cand ai asteptari mari, e normal ca si dezamagirile sa fie pe masura, daca e cazul. Daca esti un pic, nu mult, usor de manipulat, e usor sa cazi in astfel de ''plase'' cand vezi pe un forum numai pupaturi in f..d de la o mana de oameni catre o anumita persoana. Si atunci platesti nejustificat de scump niste servicii. E simplu.
    4 points
  4. eu cred ca la 535 D e exact ce trebuie ca sa tragi de masina in siguranta .Sunt totusi 313 hp
    3 points
  5. Hahaha, ai probleme, cu xdrive man;)
    3 points
  6. pentru ca vremea a inceput sa fie frumoasa am decis sa trec la combinatia de LSP pentru vara de data asta am ales un combo pe care nu l-am mai folosit pana acum Bilt Hamber Cleanser Polish + Bilt Hamber Auto-Balm O descriere pentru Cleanser Polish - " Cleanser Polish este un polish pe baza de rasini, premiat, ce ofera o corectie si curatare in profunzime a lacului/vopselei, oferindu-i claritate si efect de umed/stralucire. Un adevarat produs 3 in 1 " . Se aplica manual si se sterge foarte usor . Rezultatele sunt urmatoarele ( doar dupa 1 trecere cu Cleanser Polish ) : http://s22.postimg.org/roig7wufl/image.jpg http://s22.postimg.org/pxzf6fcwh/image_1.jpg Producatorul sustine ca daca este folosita in una din urmatoarele combinatii efectul este acesta ( Bilt Hamber Cleanser Polish + Bilt Hamber Auto-Balm / Bilt Hamber Cleanser Polish + Bilt Hamber HydraWax ) http://s30.postimg.org/4z4tks7pd/bilt_hamber_cleanser_polish_effect.jpg Cu putin noroc sper sa reusesc sa aduc maine la intalnire un sample din produs sa il putem testa !!!
    3 points
  7. nu exista scuze de greutate la masina respectiva, 2.5 6 cilindri? cum poti spune asa ceva? greutate era daca avea 1.2 in 3 pistoane ) vezi si la debitmetrul de aer, incearca sa-l schimbi. si te rog sa faci ceva cu partea aia din fata (capota) e groaznica. (fara nici o ofensa) masina e frumoasa cum e gandita de bmw, te rog nu o strica. modificari din astea poti sa-ti faci la o skoda fabia care e exagerat de urata si vrei sa o faci mai frumoasa( ca nu ai bani de alta ) dar la masina ta ii strici tot aspectul si din frumos faci urat. keep it OE!
    3 points
  8. Am patit si eu asa, am pus lichid de parbriz si au fugit caii.I-am strigat "bobita, treci acasa"....nimic. Poate din aia 170cp mai sunt 90 (au fugit ca la mine)
    3 points
  9. Asa zic si eu. Am fost cu 535xd si e al dracu de fain,chiar asa rau,cu x drive.
    2 points
  10. Daca nu-ti canta cocosii nu mai canta nici tu pe toate topicurile. Nu tu ziceai ca nu o sa o vand niciodata, mai ales lanpretul asta? Uite ca am vandut-o. Si ma surprinzi.. Chiar ma asteptam sa mi ceri o copie a contractului.
    2 points
  11. Daca nu il pui sa puna dovada ca a dat-o cu cat zice, nu are farmec topicul
    2 points
  12. E 3000e, daca nu e lovita nasol nu ai ce sa ii reprosesi.
    2 points
  13. azi am ajuns pt prima data la neo(1,2 codari, activare internet, reglaj alarma viper), ce pot sa zic este ca...am ramas uimit cat de super ok este, este un baiat super de treaba, am ajuns la ora 17:45 la el, tarziu si din punctul lui de vedere si din punctul meu de vedere, DAR...omu s.a ocupat de masina mea personal. totul s.a intins pana la ora 21 (cred ca o ora am stat la barfa ) in primul rand stie ce face si isi face foarte bine treaba, orice l.am intrebat, orice curiozitate am avut, am primit raspuns, sfaturi in vederea retrofiturilor si ale codarilor. o sa apelez de cate ori o sa am nevoie cu toate ca imi este peste mana din cauza distantei. pt felul un care s.a comportat cu mine ca si client +1
    2 points
  14. http://www.youtube.com/watch?v=fKh31SkQ8-Q
    2 points
  15. http://thumbnails114.imagebam.com/47628/663bce476274547.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47628/55d2b2476274556.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47628/84bc45476274568.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47628/7e92b1476274573.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47628/33d9d8476274580.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47628/70be94476274598.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47628/5dfe9b476274624.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47628/45ee28476274632.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47628/5ac5b9476274552.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47628/470414476274639.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47628/134078476274562.jpg
    2 points
  16. Mai bine iei cu 100k km de afara,incomparabil cu masina luata noua din tara,frecata de besinosii astia.In RO masinile premium luate noi si INGRIJITE sunt exceptii. Masina in cauza cel mai probabil a avut alt proprietar nu reprezentanta deoarece cei din urma nu le tin atat de mult. Vezi ca iti poti alege masina de afara si ti-o aduc ei in schimbul unui comision,cel putin asa e la banat car.
    2 points
  17. Numai mistocari..rar când da unul un rĂŁspuns din care sa ĂŽnțelegi ceva!
    2 points
  18. SKW, L-am intrebat pe el pentru ca am tinut minte ca se oferise, de mai multe ori pe threadul asta, sa rezolve problema cu intrarea auxiliara. Si nu aveam nevoie decat de un cod. Cine mai bine sa stie daca nu cel care a facut montajul? intrari USB sunt mai multe la BMW si el stie mai bine ce a instalat acolo. Am gasit minim 4-5 coduri de USB si 3-4 coduri de cabluri. Daca nu voia sa ajute, nu trebuia sa zica. Plus ca putea macar sa raspunda si sa imi traga o injuratura, stiam o treaba. Adevarul nu este ce ai spus, ci ca mi-am pierdut rabdarea si mi se pare ca sunt luat de prost, pe destul de multi bani. Asa ca o sa ma ciondanesc de toti cei 780 lei, avand in vedere ca am o mufa USB cu probleme, o intrare auxiliara care nu mai functioneaza si o instalare dupa ureche. neo_andersson, OK, mersi. Discutia s-a incheiat astazi la telefon.
    2 points
  19. nu mai invatati si pe altii tampenii. nu are ce cauta vasilina imprastiata pe acolo. Nu reparam tractoare aici. vasilina poate face mult rau, poate distruge chiar cauciucul, fiind un compus pe baza de petrol. Sunt putine vasiline ce nu sunt pe baza de petrol, dar acelea sunt f scumpe, daca nu ma insel plastilube pe care-l folosim la frane e ok. Dai cu vasilina si apoi se depun straturi de pamant care se lipesc si absorb umezeala, atfel ca vei avea si vasilina si apa. Curata rugina, foloseste eventual substante de conversie a ruginei, apoi aplica ceva strat de grund, eu folosesc spray cu zinc. exista si sprayuri cu material antifonant, sunt bune si acelea, si cate altele n-or mai fi, toate mai bune decat vasilina. pentru spatii interioare gen praguri fete de usi etc, am folosit cu incerdere niste sprayuri cu ceara, le recomand in favoarea metodei de a baga ulei. Sa nu uitam ca nu isi doreste nimeni vre-o picatura de ulei pe haine, sau incaltaminte. Zau ca unii isi intretin masinile cum intretineau pensionarii daciile.
    2 points
  20. Am observat destule situatii in care userii bmwclub au considerat ca sunt victimele unor inselaciuni in ceea ce priveste cumpararea/vanzarea de piese sau accesorii BMW, tranzactii acomodate de acest forum. Astfel ca, mai mult decat firesc, mi se pare ca asa cum exista un topic \"review firme comerciale\", sa existe si un topic care sa fie indreptat in directia userilor ce fac tranzactii aici. Pareri bune, dar mai important, pareri mai putin bune. Un fel de calificative, cu explicatii unde este cazul, privind userii de la care ati cumparat sau carora le-ati vandut ceva. Go !
    1 point
  21. Buna ziua , sunt nou pe aici , defapt sunt nou proprietar de BMW , si anume un e60 520d din 2009 . Am tot citit pe forum ca scoate consum undeva pana in 9 . Al meu pot sa zic ca doar daca ating pedala pot sa ii scot consumul undeva pana in 11% in oraș , in general consum i-l am aproape de 14. Nu sa m-as plânge de consum , dar mi-a spus cineva ca ar fi mare , si ca ar trebui sa ma duc la un service sa imi regleze nu stiu ce ... Menționez ca mașina este automata . Ce Spune-ți ar trebui sa o duc la un service sau este normal ? Multumesc
    1 point
  22. Salutare colegi, dupa multiple ezitari am decis sa.mi prezint si eu... masina Este vorba despre un modest M43(deocamdata) titansilver. Masina am luat.o in octombrie 2015, fiind al 3.a proprietar in Romania, din 2013 de cand a intrat in tara. Pe cartea service apare ca in 2013 ar fi avut 100.000 la ultima revizie in Germania, iar eu am luat.o cu 155.000km, nu stiu ce sa cred despre aceste cifre, cert este ca masina merge bine. Cand am luat.o avea ulei in ea mai ceva ca apa de la chiuveta, antigel nu mai spun, in schimb era "tuning pe burta" cu ta-tehnics si povotii morti.. Dotari: cotiera, perdeluta electrica(inutila), comenzi pe volan(nu sunt de fabrica deci pilotul nu merge, merg doar cele pentru player Asa arata cand am luat.o: http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160229/062157d117275b8b3ce53592253fe99f.jpg Si incepe lista cu ce am apucat sa fac la ea pana acum: Revizia: -Ulei yacco 5w40 -Antigel hepu -Termostat Behr (era blocat pe deschis) -Filtru ulei, aer, habitaclu, benzina mann Imediat dupa revizie am dat instalatia xenon jos...neavand lupe... Retrofit lumini comfort http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160229/747c70bdde8ccd443c6c9b1034fa49a3.jpg Bara fata, carenaj roata, tunel aer dreapta dupa ce am gasit.o lovita in parcare de baietii de la dezapezire, cea veche avea si vopseaua sarita.. http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160229/36630643ed337425e280622c728ccd33.jpg Au urmat proiectoarele, masina neavand din fabrica, erau ele fizic si blocul de lumini cu buton, puse de neamt din spusele celor 2 propritari romani. Am luat releu, am facut cablajele, siguranta si voila. Multumesc Gaal Alexandru pentru ajutor. Intre timp si folie luneta si geamuri spate, castigata pe fb in urma unui concurs Acum ca s.a incalzit afara ma voi apuca de articulatie. Maine merg la service pentru constare, sa vad ce piese sunt necesare pentru a pune totul la punct, pivotii sigur, iar cand voi schimba bratele, voi trece si pe suspensie fixa, cel mai probabil Bilstein cu arcuri Eibach. Saptamana viitoare sper ca voi avea putin timp liber sa montez lupele bi-xenon, urmand ca in cel mai scurt timp sa repar spatele, am luat.o lovita.. sincer nu stiu cum voi rezolva, poate ma puteti ajuta cu ceva sfaturi. http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160229/4bb42bb09848b9a53f5913244821bb26.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160229/909d6c04015a7e3641170ae7ab83fbf4.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160229/aaf517a1dba529b5bc651051d3a2584a.jpg Cand am luat.o bancheta spate era murdara de vopsea, n.am gasit recaro textil cum imi doream asa ca am luat normale de fl, daca are cineva fete usi de fl textil sa.mi dea un pm, sau interior recaro textil de fl complet. Momentan sunt ocupat cu serviciul si mai greu imi fac timp si pentru ea... dupa ce voi termina de pus la punct tot ce.mi doresc la ea sigur va venii si un swap.. toate la timpul lor.. multumesc daca ai avut rabdare sa citesti. Accept orice critici si pareri. Trimis de pe al meu SM-T555 folosind Tapatalk
    1 point
  23. Salut, Vreau sa las aici pe forum experienta pe care am avut-o cu userul neo_andersson, poate le e utila altora. Eu, cel putin, am mers la el din ce am mai citit pe forum, asa ca mi-ar fi fost de ajutor inainte sa ma decid. Pe scurt, am vorbit cu el sa monteze mufa USB in cotiera, eu din fabrica neavand decat jackul audio. Am lasat la o parte pretul un pic mai mare, zicand ca macar sa fac o treaba buna la cineva care se pricepe. Omul este amabil, serviabil, nimic de reprosat. Insa calitatea lucrarii nu este pe masura pretului. Ma asteptam ca totul sa fie facut cum vine din fabrica - traseul cablurilor, functionalitate, etc. Insa dupa instalare am observat ca traseul cablului USB, care merge din cotiera in combox este practic traseul cel mai scurt, mergand pe tunelul central si pe mijlocul banchetei, pe dedesubt. Nici vorba de traseul din fabrica, care merge prin lateral, pe langa celelalte cabluri. Probabil trebuia cablu mai lung - mai scump. Deci bancheta apasa acum pe cablu, printre altele. Problema a doua ar fi ca am ramas cu jackul audio nefunctional. Din fabrica, in configuratia doar cu jack audio, acesta vine legat la CIC. Daca are si USB, el trebuie legat la combox. Nu a mai fost legat, asa ca nu mai functioneaza. Asta am verificat uitandu-ma la combox, in mufa, ca sa vad daca pinii pt jack sunt ocupati. (pinii sunt trecuti in multe DIY pe internet) Cu ocazia asta am mai observat ca si cablul folosit pentru conectarea USB este carpit undeva la mijloc, mufa comboxului nu avea siguranta asezata in pozitie, putea fi trasa foarte usor, iar suruburile comboxului aveau bavura metalica pe ele, semn ca a fost folosita o cheie proasta sau au fost desfacute cu nepasare. I-am transmis pe mail problema cu intrarea jack, imediat dupa ce am observat, si s-a oferit sa ma intorc sa verifice, insa a spus ca in principiu totul a fost montat ok. Cautand mai multe informatii, i-am trimis un DIY de pe internet in care se vedea ca nu e ok, insa nu a mai binevoit sa raspunda. Oricum, nu caut nici o rezolvare, o sa rezolv eu problemele ramase, pentru ca dupa ce am observat stilul de lucru, nu as mai lasa masina pe mana unuia care lucreaza asa. Scopul e, cum am scris la inceput, sa stie si altii inainte. Ca idee, pentru ca lectia asta a fost scumpa, imi permit sa mentionez ca operatiunea se poate face cu maxim 1/2 din pretul platit.
    1 point
  24. Salutare, ai vorbit cu mecanicii recomandati? Ai reusit sa ajungi la unul din ei? Eu am un Seria 3 F30 si urmeaza sa imi fac revizia (ulei, filtre) si am vorbit cu baietii la Banat Car si mi-au facut o oferta de 1500 de lei cu tot cu TVA la piese si undeva la vreo 300 lei cu tot cu TVA la manopera. Mi se pare exagerat dat fiind faptul ca am cautat piesele (ulei original, filtre MANN probabil exact ce folosesc ei ca si OEM) si am iesit la pretul de 600 de lei cu tot cu TVA.
    1 point
  25. Nu este vorba de garnitura de pe filtru. Flitrul se monteaza intr-o cusca metalica, care se prinde de caroserie cu un surub - surubul se baga prin 2 urechi, care au intre ele o garnitura tampon - la mine acea garnitura era rupta, si cusca care tine filtrul atingea de caroserie in anumite intervale de turatie / la vibratii ale caroseriei. piesa nr 11 din poza asta http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=UY31-EUR-05-2010-E91N-BMW-320xd&diagId=13_1115
    1 point
  26. Eu fac sub 10.000 ~ pe an incluzand o vacanta in grecia pe an
    1 point
  27. nu stiu ce sa zic in legatura cu km(reali sau nu) dar important este ca incepe sa iti curga drogul BMW prin vene, sau poate ai mai avut Bmw...in fine! frumos e46! niste poze cu interiorul nu ar fi rau!cat despre lovitura la porbagaj nu stiu ce sa zic...poate iti recomanda colegii pe cineva, acolo cred ca trebuie facuta treaba cat mai buna pt ca banuiesc ca nu se mai inchide bine!iti doresc multi km fara probleme si pastreaz-o cat mai OE!
    1 point
  28. Update Pompa apa SKF http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160406/83d0c75ccd6fa7c9b76d11600de2c13d.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160406/74a1fd2caef959c58e8e235ea0555ef9.jpg Trimis de pe al meu SM-T555 folosind Tapatalk
    1 point
  29. Felicitari pentru modul cum ai transformat masina.Stiu cum arata masina la inceput si diferenta este colosala la momentul asta.
    1 point
  30. Dar asta sunt rulate in RO, luate de noi presupun. Sau frecate de cei de la reprez. De ce nu iei direct de afara? Si oricum sunt scumpe la bmw aici...si slab dotate. http://www.mobile.de/ro/Automobil/BMW-320d-Luxury-Line-Schiebd-Leder-Sport-Aut/vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:price,sro:asc,ms1:3500_10_,frn:2012,mlx:125000,ger:automatic_gear,dmg:false,vcg:limousine,xhl:true,nvs:true,srf:true,ehs:true/pg:vipcar/224239638.html
    1 point
  31. In mesageria de pe forum te-am atentionat de mail. Intrebarea era de ce nu ai raspuns la un mesaj pe care l-ai citit, dupa care l-ai sters? In fine, cum am spus, revin cu deznodamantul daca va fi cazul. LE: Nu ai de ce sa iti ceri scuze, daca e cum ai spus. De miercuri pana vineri am asteptat raspuns scris. Vineri am vazut discutia stearsa, fara a primis raspuns. Asta mi s-a parut ciudat. Am vrut sa mai incerc o data sambata, la telefon. Vina mea ca a fost sambata. Dar cum am spus, daca esti asa strict cu programul, puteai raspunde in cele 3 zile, in timpul programului, macar la mesajul de pe forum.
    1 point
  32. In primul rand, nu imi dau seama cum a intrat in spam, din moment ce am purtat o discutie de pe aceleasi mailuri, fara probleme, acum 8-9 luni. Acum 8 luni nu am mai zis nimic pt ca am considerat problema incheiata, cum am si scris aici - nu aveam nici o pretentie. USB-ul functiona. Insa a intervenit problema intreruperilor, care m-a determinat sa te contactez totusi. Deci nu vorbim de ce s-a intamplat acum 8 luni, ci de problema recenta, de o luna. In alta ordinde de idei, ce s-a intamplat cu mesajul de pe forum, sters?
    1 point
  33. O sa simplific: Eu l-am contactat doar pentru o informatie. El a vazut si nu a raspuns. Eu dupa aceea, vazand ca ma ignora, am scris aici pe forum. A ales sa raspunda in public, iar oferta de remediere/returnare a venit dupa toate demersurile mele de acum. Acum e cronologia clara? PS: Am primit mail de la el ieri seara. Revin cu decizia si remedierea problemei, daca e cineva interesat.
    1 point
  34. Te cam contrazici: Eu nu inteleg ce sens mai are discutia? Neo s-a oferit sa rezolve problema, ce mai astepti? El s-a oferit sa-ti rezolve problema inca de la deschiderea topicului. Ai fost cumva la el si nu s-a rezolvat? Nu. Ai preferat sa te plangi pe forum. Din pacate in astfel de lucrari nu intotdeauna iese treaba perfect, dar cu intelegere si rabdare se rezolva. Si nu din rea vointa cat din eroare umana. Tuturor ni se mai intampla. Nici pe linia de productie nu ies intotdeauna perfect. De-asta exista controlul calitatii. Un gest de maturitate era nici macar sa-l suni ci sa dai o fuga pana la el sa-i prezinti nemultumirile cu masina de fata. Banuiesc ca sunteti amandoi din Bucuresti. In alta ordine de idei, la cat de ocupat e Neo, mi se pare normal sa nu stea pe forum sau pe mail sa dea raspunsuri. Mi se intampla si mie sa am saptamani aglomerate cand net-ul e ultimul lucru pe lista mea. Unde mai pui ca are si familia nevoie de tine, nimeni nu-i robot. Mi s-a intamplat si mie sa-i trimit vreun mail ori sa-i dau un telefon si sa nu-mi raspunda. Dar il inteleg, si eu procedez la fel cand sunt foarte ocupat. Nu poti lucra eficient stand la telefoane/mailuri/etc. Iar dupa atatia ani de munca, iti impui si impui si altora sa-ti respecte un anumit program. Insa eu l-am contactat asa pentru ca locuiesc la 600km de el. Daca eram in acelasi oras, lucrurile stateau altfel. Scuza ta care e?
    1 point
  35. Inca o data, eu am cerut sa ma ajute cu un cod, pe acelasi mail pe care am comunicat initial, cand am apelat la el. Nu am pus problema de returnarea sumei sau de vreo remediere, cum se tot discuta. Faptul ca 3 zile nu a raspuns la mail (de obicei raspundea in cateva ore) iar pe forum a sters mesajul pe care l-a primit (deci l-a citit dar nu a binevoit sa raspunda), e doar rea-vointa. Iar de telefon nu mai zic, pe cat de strict e programul lui sambata, la fel ar trebui sa fie si in timpul saptamanii, in cele 3 zile trecute de cand am incercat sa il contactez. Pe mine asta m-a deranjat si a escaladat totul. Cristian, nu-ti doresc sa platesti un serviciu, sa pleci cu o functie partial functionala, care si ea incepe sa nu mai functioneze dupa un timp, iar mai apoi sa prezinti pe forum frustrarea ta si sa ti se spuna ca exagerezi. LE: Ce e ironic e ca primesc reprosuri de ce am incercat sa ma inteleg cu neo, dupa ofertele sale de a remedia problema, ca doar m-am certat cu el. Incerc totusi sa ma inteleg cu el, iau teapa. Iar mai apoi, primesc alte reprosuri, de ce nu incerc sa ma inteleg cu neo, ca doar iar s-a oferit? Ironie fina.
    1 point
  36. La pomul laudat sa nu te duci cu sacul.
    1 point
  37. Revin cu un follow-up la povestea de mai sus. In ultimul timp am inceput sa am probleme cu mufa USB. Mai exact, cu acelasi stick de pe care am ascultat o buna perioada de timp, am inceput sa am intreruperi. La un moment dat se opreste muzica, se aude un piuit inalt in frecventa, ca si cum s-ar fi intrerupt ceva si masina trece automat pe radio. Am banuit ca stickul ar fi problema, insa si cu alt stick se manifesta la fel, dupa 6-7 melodii se intrerupe. Stiind ca montajul la neo_andersson a implicat un cablu digital care a fost facut din doua bucati, din cate am intuit, am inceput sa-l banuiesc ca sursa a problemei. Asa ca am zis sa il comand original, dar nestiind codul de piesa, l-am contacat pe neo_andersson, amintindu-mi de ofertele sale de mai sus repetate de a rezolva situatia. Deci aveam nevoie doar de un cod, de nimic altceva in rest. Nu aveam pretentia sa plateasca nimic. Asa ca l-am contactat pe neo_andersson. Pe trei cai. Prima a fost prin mail, in dimineata zilei de miercuri. http://i.imgur.com/SQItukI.jpg Deja se facuse dupa-amiaza si nu am primit nici un raspuns. Stiind ca atunci cand a fost facuta plata, totul a decurs rapid, cu raspunsuri destul de prompte, am decis sa il contactez si pe forum, sa il atentionez de mail. http://i.imgur.com/QnraOqh.jpg Dupa cateva zile, adica vineri, intrand sa verific mesageria, observ ca neo_andersson a parasit discutia inceputa de mine miercuri. Deci nici un raspuns, nici pe mail, nici pe forum. Astazi, sambata, inainte de a scrie pe forum, ma decid sa il sun totusi inainte, sa vad care e situatia. Inca o data, toate eforturile astea doar pentru un cod de piesa - pentru a remedia ce banuiesc ca a fost facut de mantuiala din prima. Mi-a raspuns, mi-am cerut scuze ca il deranjez si il intreb daca poate vorbi. Primesc un raspuns sec, respectiv - nu, e sambata dupa-amiaza, cauta-ma luni dupa ora X. Asa ca revenim aici. Inteleg raspunsul pentru o zi de sambata. Insa nu inteleg, daca vorbim de strictetea asta a programului, de ce de miercuri dimineata, pana vineri seara, in timpul programului lui, nu a avut timp sa raspunda. Totul a pornit de la neglijenta. Mufa auxiliara nu a fost functonala din prima zi, iar cablul USB a fost o carpeala. Inca o data, inteleg, neglijenta se mai intampla. Dar lipsa de respect si bataia de joc este locul unde trag linie. Daca nici in ceasul al 12-lea nu poti sa indrepti o greseala, imi pare rau. Deci: 1. Costul lucrarii a fost de 780 lei. Suma poate fi mica sau mare, depinde cum priveste fiecare. La momentul la care am ales sa apelez la neo_andersson, mi-am asumat ca mufa e in jur de 200 lei, cablul alti 200, iar de restul ~400 lei face el montajul, fara ca pe mine sa ma doara capul. Privind acum la rece, mufa USB instalata costa in momentul asta 150 lei. Cablul care a fost cârpit nu pot sa banuiesc cat a costat, dar un cablu digital la BMW, dintr-o bucata, nu douĂŁ, dupa un cod pe care l-am cautat online o gramada, in lipsa unui raspuns de la neo_andersson, este tot 150 lei. De restul banuiesc ca a fost montajul ireprosabil, detaliat la punctul 2. 2. Montajul este detaliat in pozele atasate. Caroseria a fost zgariata, suruburile aveau șpan pe ele si, din cate tin minte, mufa din combox nu era bagata pana la capat/siguranta nu era trasa. Cablul USB a fost tras perpendicular pe bancheta si pe sub ea, fara nici o grija de a urmari vreun traseu original al masinii. Asa ca acum covorul si bancheta apasa pe cablu. 3. Functionaliatea s-a rezumat la pierderea unei functii pe care o aveam cand am venit si castigarea alteia. Mai exact, intrarea auxiliara (jack) nu a mai functionat, pentru ca nu a fost mufata unde trebuie. In schimb am avut USB functional, pana acum aproximativ o luna, cand am inceput sa am intreruperi. Si ne intoarcem de unde am plecat. Daca lucrurile de mai sus merita banii ceruti, cum am spus, judeca fiecare. Dar am revenit cu povestea completa, cu toate detaliile si cu ce poze am la indemana. Pentru ca in lipsa unui respect reciproc, nu pot sa continui in maniera in care am inceput sa scriu aici pe forum, adicĂŁ critica obiectivĂŁ, dpmdv., din primele postĂŁri. In momentul asta chiar nu ma intereseaza nici un raspuns, mail sau telefon de la neo_andersson. Rabdare am avut, pana in momentul in care sunt luat de prost, pe fațĂŁ. La urmatoare intrerupere a muzicii din masina - din pacate nu merg mult cu masina - va exista o plangere la ANPC, pe numele firmei lui neo_andersson, cu cererea expresa a returnarii banilor platiti pentru experienta prezentata aici. Doar avem 12 luni garantie. Multumesc pentru atentie celor care au citit si sper ca am reusit sa previn alte posibile experiente neplacute ale celor care nu il cunosc inca. http://i.imgur.com/vX6QkzL.jpg http://i.imgur.com/obm83gN.jpg http://i.imgur.com/ZEzMMuC.jpg
    1 point
  38. Salut.Am si eu o ultima intrebare ptr.voi?De ce sunt masinile astea asa de proaste ?Aud mereu ca caseta directie problema specifica bmw,turbina cade specifica bmw,articulatii-bucse ,brate-tipic bmw aaaa si sa nu mai zic eterna distributie -lant rupt-,etc.Stau eu si ma intreb-un novice in bmw-ce naiba au si masinile astea ok?Raspuns NIMIC .....sunt scarbit,dezgustat si sictirit de tot ce tine de aceasta marca. Rusine.....
    1 point
  39. Nu sunt mai oameni buni la prima masina dar la primul bmw da.Am avut un astra luat de nou din 2008.A mers si inca mergePERFECT.Nu inteleg de ce tot o tineti ca bmw bla bla.Cel putin asta E60 e varza din toate pctele de vedere.Nu ma acuzati ca am ignorat masina din contra i-am facut tot ce trebuie si mai mult si drept rasplata???Numai prin serviceuri stau dar am bmw sunt tare ,nu?Recunoasteti problemele enuntate de mine mai sus specifice bmw-ului? Atunci nu prea mai am ce sa zic...restul e cancan Va doresc o zi buna si bani si timp cat mai putini/ne alocati super masinilor voastre. Sanatate! A SI INCA CEVA...toate piesele pe care le-am schimbat sunt ORIGINALE.Ulei cutie,distributie,tampoane motor releu bujii,etc nu vreau sa mi mai amintesc cate am schimbat...curele fulie motor placute bla bla. ASa ca nu mai spuneti ca am pus sh sau no name. Stiu ce vorbesc credeti-ma......
    1 point
  40. Astept poze cu jantele Eu am probat noul ulei si mi se pare mai prost decat vechiul... Acum am ramas pe Liqui Moly si momentan mi se pare printre cele mai bune.
    1 point
  41. Update bi xenon h1 http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160323/48231cb9cc25883d913f334748c8ac19.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160323/b097215c1ab7259fd4a0ae8491b29a7b.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160323/65ae60190ff38162b1c921af4d03e9c8.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160323/1cd4fcc5ea111c2f15046a980281722c.jpg Bucse lemforder Bielete antiruliu, bucse meyle hd Capete de bara, bielete directie mapco..nu stiu nimic de firma asta.. nu am mari asteptari de la ele.. (Ms pt pareri) )) Trimis de pe al meu SM-T555 folosind Tapatalk
    1 point
  42. Revin cu update-uri de primavara. Jantele pe care le voi folosi anul acesta sunt style94, de pe E65, 8J ET24. Pe spate probabil ca voi folosi distantiere de 1cm insa asta voi vedea doar dupa ce le montez pe masina. Anvelopele vor fi 225 35 18, Yokohama S-drive pe spate si Continental 3 pe fata. Intre timp masina a mai primit urmatoarele: - ulei OE BMW Shell 5W30 - rulment roata spate OE - stergatoare OEM - nuca schimbator M OE - suport pahare si monede OE - filtru aer Mann - filtru ulei Mann - filtru motorina Mann - debitmetru aer Bosch - oglinzi aftermarket (al treilea set) - upgrade tableta Nexus7 2013 - upgrade boxe spate Bose Sper ca schimbul de ulei, rulment si montajul jantelor sa aiba loc saptamana viitoare. Atasez cateva poze si astept pareri. Pentru cei care au incercat noul ulei BMW, ati observat diferente, in bine sau rau, fata fata de vechiul ulei Castrol? https://imageshack.com/i/pnAKSQeTj https://imageshack.com/i/pn9OqWnNj https://imageshack.com/i/pnAQLcEhj https://imageshack.com/i/pm54QrIEj https://imageshack.com/i/pmaM0DzFj https://imageshack.com/i/pna1LoJSj https://imageshack.com/i/potMYLXij
    1 point
  43. Asa mi se pare si mie Ieri am avut din nou o zi aglomerata, am dat din nou bordul jos pentru ca aveam un chitait sub el pe denivelari. Am dat fiecare fir/cablu cu banda izolatoare textila tesa, am fixat fiecare cablu cu bride. Nu am mai apucat sa fac poze pt ca am terminat tarziu iar in cele 2 ture pe care le-am dat cu masina mi s-a parut ca am scapat de chitait.
    1 point
  44. N-am mai vazut maiouri pe scaune de la Daciile zambetul lui Iliescu )) scuze, poate scaunele fata arata ok,dar cum sa pui poze cu trențele alea?
    1 point
  45. Hai sa fim seriosi. Vrei sa vinzi masina. Din start nu pui poze explicative. Apoi pui poze cu interiorul dar pe scaune sunt lasate niste haine la uscat...
    1 point
  46. Mersi pentru intelegere. Sincer, eram convins ca daca revin cu un mail sau telefon, s-ar fi remediat problema cu auxiliarul. Veneam, verificai si probabil montai cablul lipsa. Pana la urma sunt 4 fire si o mufa. Insa nu voiam sa insist pentru un lucru care trebuia facut bine de la inceput, cu atat mai mult pentru un lucru care probabil ar fi montat cum a fost deja montat si USB-ul. Nu e treaba mea sa verific, sa cercetez daca s-au instalat bine lucrurile, sa caut pini si DIY si sa insist cu mailuri daca nu e ok. Insa uite ca asta s-a intamplat in urma nefunctionarii jackului, si asta ma deranjeaza. Inclusiv montajul la repezeala. Daca esti in domeniul prestarilor de servicii, ar trebui sa faci tot posibilul ca clientul sa fie multumit. Asta inseamna totusi o instalare curata, cat mai OEM, facuta cu responsabilitate. Responsabilitate inclusiv cand un client ti se plange, mai ales cand tu stii ce ai instalat acolo totusi. Nu stiu ce pini ai spus ca s-au verificat, dar eu, relativ atehnic, am putut verifica in 5 minute ca pinii 10, 22, 23, 24 ai mufei din combox nu au nimic in ei. Cum am spus, o sa rezolv eu, sa am certitudinea ca e totul cum vreau si cum trebuia sa fie de la inceput - cablu pt jack si cablu USB lung, ambele trase prin lateral, prin patul de cabluri. Am lasat feedbackul pentru altii, nu pentru a rezolva situatia unde s-a facut montajul.. Daca voiam asta, as mai fi insistat cu un mail sau telefon. Dar mersi oricum pentru oferta. Intr-adevar, greseala mea. Am presupus ca, pt suma platita si din ce au mai spus altii, instalarea se apropie de un montaj OEM. Nu m-am gandit sa intreb inainte, pentru ca am considerat instalarea OEM un lucru de baza, fiind facuta de un om cu experienta.
    1 point
  47. De reparatii m-am apucat deja, s-au remediat problemele de airbag, eroare bec spate, deci practic nu mai sunt erori in bord, am reparat si cea de-a doua cheie, cedase placa din ea, maine dimineata voi merge pentru rezolvarea problemei cu esapamentul, o sa capete o tenta mai sportiva. Cu ocazia asta am facut si o diagnoza, in afara de cele de mai sus nu au existat alte erori. In 2 saptamani probabil o sa capete si un polish si se vor remedia si cele 2 aspecta de rugina. Din pacate pretul ramane in acest moment 5000 fix. Daca esti din zona si timpul iti permite o poti incerca si cred ca asa e cel mai bine sa te convingi daca masina e ok sau nu.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.