Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/09/16 in all areas

  1. Bine nene, m-am saturat de placa asta " cunosc pe cineva care..". Si restul sutelor de mii de e90-uri carora nu li s-a stricat distributia?
    4 points
  2. Cum sa fie la final de cariera motoarele cu ardere interna? Deocamdata Tesla e doar un pistol cu apa. Autonomiile alea declarate sunt nerealiste. Plus de asta, nici macar in America nu este infrastructura suficient de dezvoltata, ce sa mai zici in Europa. Si sa nu uitam aspectul pecuniar, ca altfel cred ca ne-am fi luat toti Tesle daca erau la pret de Logan. Dar pana una alta, cea mai ieftina Tesla va fi la pret de sedan premium chel, deci oricum o masina inaccesibila maselor. Asa ca hai sa fim realisti, ca nu exista deocamdata solutii. Si chiar daca ar exista, cineva trebuia sa vanda petrol, nu?
    3 points
  3. Toata lumea l-a hulit pe Chris Bangle cu designul lui ... dar atunci fiecare serie avea identitatea sa, nu exista nici cea mai mica asemanare intre ele.
    3 points
  4. Asta cu ia-ti din germania e cam trasa de par, in primul rand 99% din nemti fac reviziile strictul necesar cu intervale de ulei la 40k km. In viziunea mea masina ingrijita = masina de pasionat in care schimburile de ulei s-au facut la 10-15k km, piesele s-au schimbat la timp, s-au adus imbunatatiri estetice si tehnice. Sent from my iPhone using Tapatalk
    2 points
  5. Lavi,ce-ti mai place sa-ti bati gura aiurea.Ia si citeste ce scrie pe pagina BMW.ro OfertĂŁ pentru BMW Seria 3 (E90/E91) 316d/318d/320d pânĂŁ la anul de fabricație 2010: de la 750 Lei http://www.bmw.ro/ro/topics/offers-and-services/spring-summer-accessories-2016.html Nu meriti sa fi pe acest forum,esti doar un trol
    2 points
  6. Toti v-ati luat de prin Germania super masini cu minim 100k km dati inapoi si acum va simtiti lezati cand spune unu ca sunt masini bune si in Romania....sunt...chiar mai bine intretinute...iar Germania nu mai e ce era...cel putin pentru amatori....
    2 points
  7. aia in Germania le freaca cu praf de zana.E plina si Germania de albanezi,turci care pacalesc credulii ca o sa cumpere racheta.O masina din Romania cu istoric verificabil la reprezentanta cu ce e inferioara uneia din Germania cu dubiosenii? Toti se duc sa isi cumpere masini din Germania si se intorc cu ele acasa pe platforma. Pe neamt il doare-n basca ca oricum o vinde in 3-4 ani...nu o venereaza sau o intretine exemplar.Asa ca poti lua masina buna si de aici...Nu toti care vand masini sunt samsari
    2 points
  8. Salutare, din cate am cautat eu pe forum nu am gasit ceva legat de cele doua firme de soft-tuning. Din informatiile gasite pe internet se pare ca cei doi, Dragos(Completechip) si Ginel(PowerTech) sunt destul de apreciati, ei incercand sa faca softuri custom in functie de ce doreste clientul, ce poate masina. Asa ca daca ati fost direct implicati in relatia cu cei doi sau ati auzit de la cineva care si-a facut, rog adaugati informatii viabile, ca de fabulat putem fabula mult si bine. P.S. Scuze daca cineva din domeniu se simte jignit, vreau doar sa avem informatii care sa ne fie utile, sa intelegem mai bine fenomenul.
    1 point
  9. Vand e46 coupe 320 din 2004. Motor 2.2 benzina, 170 cp , 175xxx km. Masina este adusa de mine din Germania in iulie 2013, timbrul de mediu este platit si nerecuperat in sept 2013 ( aprox 1650 euro ). Este in stare foarte buna, foarte multe piese sunt noi, multe le-am schimbat preventiv, cam ce stiam de la fostele masini ca mai pica. Are bascule noi + totul pe fata nou, diferite garnituri si furtune, pe spate am pus aproape toate bucsele noi inafara de cele de la punte.Bujii+bobine originale bmw. Discuri fata+placute+rulmenti , discuri spate+placute. Nu mai stiu exact toate piesele dar daca intereseaza viitorul cumparator am lista. Mai am un set de discuri de fata + placute noi comandate pe original bmw pe care le ofer cu masina. Uleiul + toate filtrele sunt schimbate in februarie cu Castrol 0-W40 LL01 ( aprox 3000 km). De consumat ii completez aprox. 500 ml la 4000 km. Optiuni : xenon adaptiv, PDC spate , clima , pilot automat , oglinzi incalzite, interior piele negru, scaune electrice, incalzire scaune, jante al. Masina nu a avut interior de piele , l-am montat eu si mi-a ramas de facut incalzirea in scaune.. adica sa o conectez , am bagheta cu butoanele de la dsc si incalzire.. Apropo daca stiti pe cineva care se ocupa cu asa ceva si ma poate ajuta ... Contracost bineinteles, astept un nr de tel in privat , fac cinste Masina se vinde cu jantele pe 17' din poze , cu cauciucuri vara 225/45/17 noi Hankook, sunt noi cauciucurile , pe data de 13.04 imi ajunge comanda si o sa le montez + cauciucuri de iarna si jante pe 15' ; sau se vinde la un pret mai mic cu jantele pe 16' din ultima poza cu cauciucuri de vara Dunlop Sport Maxx RT 225/50/16 cumparate noi in aprilie 2014 ( dot 2014 )+ cauciucurile de iarna cu jante pe 15' Ca defecte are o zgarietura pe bara din spate , nu e vizibila , si in fata langa grila este putin sarita vospeaua, nu se vede in poze. Daca doreste cineva pot trimite mai multe poze pe mail/whatsapp etc. Masina se poate vedea in Bucuresti sau Buzau. Serie WBABD110XOPM32908 Pretul este 6500 euro. Tel 0761857692 mail: dunareanu_vic@yahoo.com
    1 point
  10. As dori sa imi vand si eu masina. Locuiesc in Germania, si masina este inmatriculata pe mine. Nu sunt incantat de ideea de a o vinde in Romania, pentru ca in ultimul timp vad ca in Romania sunt preturi fff bune. Km nu mai spun. Toate au sub 200mii. Daca si la altii ar fi ca la noi sa nu verifice plata TVA-ului, as incepe un mic bussines cu export in Germania. Dar multumita statului roman, nu e posibil, ca nu avem numere de export. In fine. Masina am cumparat-o in 2013.11 la ca. 176000km. Cateva despre ea, probleme, am postat si aici. Masina 1 an de zile a avut si garantie, dar nu a fost nevoie. A fost servisat la reprezentanta BMW, schimb ulei, filtre, schimb lichid de frana. Deoarece mai nou schimbul de ulei se face la 300000km, la 15.000 km am facut eu un schimb de ulei suplimentar. Tin la masina. in 2014 am schimbat amortizoarele fata Sachs, in 2015 baterie noua Banner AGM 92Ah, speciala pt START/Stop. 2015 pompa apa noua Hella si curea. 2015 discuri de frana sport si placute fata spate! Si anul acesta schimbat kitul de ambreiaj cu tot, inclusiv volanta. Nu era necesar dar a fost mai sigur. Masina merge f bine, foarte economica. Drum intins cam 5,2%. Cu mers normal oras, iesiri scurte in afara cam 6,3%. Ce probleme are si cine vrea sa aiba o masina 100% OK. Am descoperit la schimbarea ambreiajului garnitura baie de ulei. Posibil sa o schimb cand vin in Romania. Si o problema mai veche scade lichidul servo. Am si o postare aici pe tema asta cu poze. Cat despre ulei, nu scade asa de mult incat sa fie o problema reala. Doar estetic. Masina interior arata foarte bine, curata, intretinuta. Uzura normala. Exterior, nu pot spune la fel. Ca si in Germania apar fel de fel de probleme la parcari etc. Ma enervam pt fiecare ciupitura, petricica. Dar cand in centrul orasului la 200 metri de politie, am gasit capota zgariata de un hippy, nu imi mai bat capul. A fost polisata, nu mai e asa vizibila zgarietura, cred ca tot in Romania, voi pune o folie. Cam asta despre probleme. Masina are acum 227.000 km. Vor fi mai multi ca circul cu aceasta masina zilnic. Am toate facturile la tot ce s-a cumparat, facut. Masina are motorul de 177CP, dar in acte este 163CP, ceva chestie pt reducere impozit. Cand proprietarul s-a mutat din Belgia pe Germania. A fost un director de firma, care a fost relocat. Si a luat masina cu el. Am 2 chei si cea de plastic. Despre lant, ce pot sa spun, m-am stresat destul la inceput, in masina dupa cele necesare de schimbat roata este stetoscopul sotiei, ascultam mereu motorul. Am postari si la topicul pe tema asta. Cand a inceput campania de rechemare, am fost si eu la reprezentanta. Mi s-a spus ca la masina mea am lantul acela mai gros, fara probleme. O fi adevarat sau nu, ideea e ca nu am sunet. Si am deja aprox. 50 mii. Sonderausstattung Dotari suplimentare: Culoare Neptunblau Metallic Leder Dakota / Naturbraun Prod. Datum 2008-07-15 1CA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE 1CB CO2 UMFANG 255 Sport-Lederlenkrad 320 MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL 339 Shadow Line 386 DACHRELING 4AS Edelholzausf. Pappel Maser Grau 402 PANORAMA GLASDACH 417 SONNENSCHUTZROLLO HINTERE TUERSCH. 423 FUSSMATTEN IN VELOURS 442 GETRAENKEHALTER 494 Sitzheizung fur Fahrer/Beifahrer 508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 544 Geschwindigkeitsregelung mit Bremsfunktion 6AA BMW TELESERVICES 6AB Steuerung Teleservices 6FL USB-Audio Schnittstelle 609 NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL 644 HANDY VORB. BUSINESS/BLUETOOTH-SCH. 698 AREA-CODE 2 7MD EDITION LIFESTYLE 761 Individual Sonnenschutzverglasung 775 Individual Dachhimmel anthrazit 8SA LAENDERSPEZ. NAVI.-FREISCHALTUNG 8SC LAENDERSPEZ. Teleservicefreisch. 8SP COP STEUERUNG 8S8 Länderspezifische Navi Zusteuerung 843 MOTORAUSLEGUNG 863 SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Raspund cu cea mai mare placere la orice intrebare, masina nu e pe autovit sau OLX. Din cauza "concurentei". Dar cine isi doreste o masina de familie, si nu doreste o cheltuiala in plus cu drum in Germania, poate sa arunce o privire. Eu vreau sa o vand deoarece doresc sa imi iau ceva mai ieftin, si cred ca pe benzina. Nu se justifica dieselul. Pentru un concediu pe an de 4000km nu vreau sa platesc diferenta de impozit si asigurarea mai mare. Plus ca suntem fortati sa luam masini mai noi datorita placutei verzi. Se mai si pregateste anul asta o taxare suplimentara a masinilor diesel. Impozit la aceasta masina 1995cmc euro4 380 euro, impozit e39 1991cmc, benzina, euro 2 anul 1997, 152 de euro. Ca sa inteleaga unii logica km la diesel si benzina. Deci ca sa iti acoperi aceste costuri trebuie sa circuli mult. Alea cu km putini diesel sunt povesti. Expertii estimeaza pe Germania ca 1 din 3 masini are km ireali. Numar de telefon 004915753011035. Am si whatsapp, viber!!! Pret 9999euro negociabil. In perioada 25.04-10.05. voi fi in Romania. Poze si anunt original http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-520d-leder-dakota-navi-shadowline-klima-mp3-bt-wilhelmshaven/222428949.html?lang=de&utm_source=DirectMail&utm_medium=textlink&utm_campaign=Recommend_DES
    1 point
  11. Ce parere aveti despre look-ul noului seria 5 , nume de cod G30, care va debuta in 2017? Daca aceasta va fi forma finala precum e in aceste imagini pe care le-am gasit pe net(acesta pare a fi varianta M, dupa bara fata), parerea mea e ca va arata destul de bine ...
    1 point
  12. Eu am 245/40 e foarte ok pe 18.As fi pus 245 cu 275 ,oricum 245 nu mi se pare mare,mi se pare normal pe masina asta.
    1 point
  13. Eu mi-am achizitionat o masina in iarna, un seria 1 din Germania tot pe principiul ca masinile lor sunt mai ingrijite si sansele de a lua o teapa sunt mai mici. Am cautat aproximativ doua luni si am vazut si eu diferenta de preturi dintre masinile din Romania si cele din Germania. Am luat masina cu 12k km care s-au dovedit a fi reali in urma verificarii. Din iarna pana acum am facut 10k km cu masina si nu am intampinat nici cea mai mica problema. Am dat 7500 de euro pe masina, de la proprietar si toata lumea imi spunea ca am dat foarte mult pe ea, ca puteam sa imi iau seria 1 din 2009 la banii astia, ca puteam sa imi iau seria 5 si asa mai departe. Exact aceeasi mentalitate pe care au descris-o colegii mai devreme "cat mai ieftin si nu conteaza calitatea". Acum, partile negative. Uitandu-ma in cartea service a masinii, chiar daca reviziile au fost facute la BMW eu zic ca nu au fost facute cum trebuie. La 20k km a fost schimbat filtrul de aer, de polen si uleiul (nici decum toata filtrele). Apoi dupa inca 20 sau 30 de mii la fel, 1-2 filtre si uleiul. In Romania cine doreste sa aiba o masina intretinuta si are grija de masina schimba uleiul la 10 mii de km iar in Germania din ce am vazut in destul de multe situatii ei schimba uleiul la 30k km si se mira de ce le pica turbinele la 80k km. Surpriza cea mare am avut-o la revizie cand am schimbat filtrul de motorina. Filtrul de motorina era cel original, nu fusese schimbat deloc in 120k km (11 ani), scria data pe el (06.09.05). Deci, din experienta mea as putea spune ca nici in Germania nu sunt asa de stricti cand vine vorba de revizii si de intretinerea masinilor.
    1 point
  14. VUV tu folosesti un volan de 6 luni si ne spui ce rezistent si de calitate este?))
    1 point
  15. Nu cred ca era cazul sa ii dai un asa raspuns. Omul stie ce vrea,si e fix problema lui de ce vrea manuala si fara X,pot fi multe motive.
    1 point
  16. Faptul ca ai tu de vanzare de juma de an unul cu x drive, nu face subiectul acestui topic pentru ca omul cauta masina cu kilometri putini.
    1 point
  17. Incepe usor, usor. Oricum motoarele cu ardere interna sunt la final de cariera, poluante si ineficente. Vezi succesul celor de la Tesla. Daca nu se trezesc marii constructori o sa ajunga precum Nokia cand a venit peste ea tavalugul smartphone-urilor cu display touch. Dar de, e greu sa renunti la profitul sigur si usor.
    1 point
  18. Daca te pricepi la interpretarea unei fise dyno,si Dragos si Ginel am vazut ca posteaza pe FB majoritatea fiselor/lucrarilor. Pretul variaza in functie de masina. Sunt suficiente pareri pozitve despre amandoi,adica nu am auzit nimic negativ. Concluzia e clara.
    1 point
  19. Nu trebuie sa fie vizibila.Ai semnal si daca o pui sub masina.Eu am pus-o acolo pentru ca acolo era si cea originala a masinii,aveam deja navigatie pe masina.
    1 point
  20. Si panaramele trebuie sa le marite lumea nu?Nici nu inteleg de ce va bateti capul sa raspundeti la asa ceva!
    1 point
  21. Am uitat sa specific . Caut strict manuala si fara x drive.
    1 point
  22. saptamana trecuta a fost schimbata suspensia cu cea de vara: -amortizoare fata mpack - amortizoare spate sachs noi cu stoppere scurte arcuri eibach pro kit am observat ca pivotul cel mare de pe stanga fata avea un mic joc si a fost inlocuit cu altul, meyle HD. maine va fi schimbat uleiul motul x clean 5w30 , filtre mann. cred ca eu voi fi contra curentului si voi deschide un topic de prezentare daca nu se vinde...
    1 point
  23. si la cele manuale se lasa pana jos
    1 point
  24. Si eu sunt amuzat la maxim de vorba, "ia-ti frate masina din jermania, in romania ie numai tepe". Tepe sunt pentru ca romanul e prost si sarac si cauta F30 si F10 la 14.000 de euro ca doar asta e pretul pietei. Cand vede un exemplar intretinut in care un bou a bagat o caruta de bani ca masina aia sa fie ca noua tehnic, stramba din nas ca are o aripa revopsita.
    1 point
  25. Am luat mai mult de 8 masini personale din Germania de la reprezentante sau firme de leasing cu istoric full si garantie si nu am avut nici o problema cu niciuna din ele. Un E90 335i full m pachet adus din germania, l-am tinut un an si dupa l-am vandut tot la nemti pt ca la noi consuma prea mult ))) Avantajul la masinile de afara e ca ruleaza pe drumuri ft bune si daca si sunt intretinute ca la carte, atunci nu ai treaba cu ele. Romanii nu schimba o piesa cand scrie in carte, o schimba cand pica. La noi doar masinile in leasing sunt intretinute bine pt ca ii obliga aia contractual, altfel nici vorba. Ce-i drept, romanii n-au banii nemtilor si de aici porneste spirala negativa. Daca primesti factura cu toate optiunile pe ea si nr de km plus Carpass (garantie km) nu ar trebui sa iti faci probleme. Vezi ca si in Germania o masina cu km verificabili si istoric service la zi costa un pic mai mult decat una fara aceste lucruri.
    1 point
  26. Ba intervalul de revizii la 30 de mii a favorizat uzarea patinelor si intinzatorului, pe langa proasta proiectare.
    1 point
  27. Vorbim de aceleasi reprezentante din Romania care vand masini cu accidente de noi? sau de alea in care dispar piese de pe masina la revizii? sau de alea din care ies masini de la revizie fara ulei schimbat? Zi mersi ca nu stai in Ro si ia-ti masina de undeva cu istoric verificabil.
    1 point
  28. Poze reale din 03.2016 http://i.ebayimg.com/00/s/MTA2NFgxNjAw/z/eI8AAOSwG-1WzJH5/$/$_57.JPG http://i.ebayimg.com/00/s/MTA2NFgxNjAw/z/BfcAAOSwx-9WzJIG/$/$_57.JPG http://i.ebayimg.com/00/s/MTA2NFgxNjAw/z/-dEAAOSwezVWzJIV/$/$_57.JPG http://i.ebayimg.com/00/s/MTA2NFgxNjAw/z/QVcAAOSwFNZWzJIi/$/$_57.JPG http://i.ebayimg.com/00/s/MTA2NFgxNjAw/z/KNEAAOSwPc9WzJIv/$/$_57.JPG
    1 point
  29. Ca sa nu dea dovada de zgarcenie si lipsa de imaginatie...daca un posesor de A4, seria 3 sau C class e fericit ca are un A8/S class sau un 7er mai mic reciproca nu e valabila, un posesor de 760i de peste 160k eur nu cred ca ar fi tare fericit cand vede un 530d aproximativ ca masina lui si va cauta "alinare" in alta parte chiar daca ar fi sa scoata un ban in plus...din punctul meu de vedere au gresit toti producatorii cu politica asta...puteau sa ramana pe stilul "vechi" in care oberklasse-le era diferit total de restul modelelor din serie, isi puteau pastra sau mari pretul pt a face asta, cei care plateau pretul erau happy ca au o masina exclusivista iar cei care aveau masini entry level nu aveau nimic de zis pt ca e o masina din alta liga, cu adevarat superioara si erau multumiti ca poate si ei peste cativa ani isi vor permite frumusete de nava amiral...dar asa cine draq sa mai ia un 7er care onsa fie tras la indigo cu un 5er?
    1 point
  30. Iti donez toata masina mea sa faci ce teste vrei tu
    1 point
  31. Nu man. Xdrive iti "fura" toata placerea la asa masina. E ok xdrive, e mai safe, dar ca feeling, eu prefer rwd.
    1 point
  32. ia ti frate masina , nu mai citi povesti cu distributii. schimba i uleiul la 10.000 km doar la reprezentanta si n o sa ai probleme. in buc mers potoloit imi ia 8.1 cu roti pe 17 , 7.6 cu roti pe 16 . sunt la al 4 lea n47 , toate le am dus la peste 250k km.
    1 point
  33. Poate omu are un 316 si nu stie..nah,sunt o gramada "M-uri" 2.0 diesel si 1.6 benzina pline de sigle..ups,o sa fiu atacat acum )
    1 point
  34. Si de ce esti prost ca preferi RWD? Eu sunt la al doilea BMW si poate voi mai avea in viata asta cateva si nu voi opta pt xdrive. Daca esti fan RWD nu o sa optezi pt xdrive. Mai exista specimene care fug de RWD si vor BMW si zic aaaa pai imi iau xdrive pt ca nu te omoara. Ma declar unu din prostii aia care nu "stie ce pierde"
    1 point
  35. Ori nu stii sa schimbi ori motorul este praf.
    1 point
  36. Preturile se invart in jurul la 300E fara dyno pentru amandoi, pentru oferte personalizate, discount-uri de grup samd cel mai bine ii contactati direct. Eu am facut la Ginel doar o testare dyno in incercarea de a resofta masina, atunci aveam ceva probleme si in cele din urma am renuntat la soft. Faptul ca ofera testare dyno, inainte si dupa soft, este cel mai important factor. Sunt multe masini pe clubaudi care au mers la Buzau la Ginel, toti multumiti de rezultatele obtinute. E si greu sa pleci nemultumit sincer, ai in primul rand standul dyno care iti ofera clar o imagine a castigului de putere/cuplu, iar in al doilea rand ai de-a face cu persoane cu bun-simt si cu multa experienta. Ambele variante sunt in regula
    1 point
  37. Cred ca nici departamentul de marketing de la bmw n-a laudat-o atat la lansare!
    1 point
  38. Salut, Cunoaste cineva masina din acest anunt? http://olx.ro/oferta/bmw-320d-m-pachet-interior-184cp-ID5s1Au.html#238d1f5ebb Am niste rezerve fata de numarul de km, in rest totul pare ok si ma gandesc sa o cumpar.
    1 point
  39. Trebuia sa o pui aici de acum cateva luni cand ai pus-o pe autovit, ca ai mai multe sanse. Bafta la vanzare !
    1 point
  40. Am fost la mecanic, am mers cu masina in proba am urcat-o pe elevator si am pornit masina am accelerato pe elevator si apoi am scos-o la mort si huruie sub ea. Pe strada face de zici ca esti in autobuz mai mult din partea din spate asa mi se pare mie ceva de genu vu vu vu vu vu vu mai tare sau mai incet. Din ce am gasit pe net cred ca chestia asta e de vina http://andybuck330d.blogspot.ro/2012/11/propshaft-centre-baring-replaced.html eu asa zic, ce piesa este asta? Tu cum ai rezolvat problema? Ce rulment ai schimbat si cat te-a costat eu trebuie sa schimb si bucsa la diferential si daca asa sa le fac odata, bucsa am luat-o deodata daca nu reusesc sa o repar dau bmw-u de pomana si nu ma mai ating de bmw in viata mea! La mine este vorba de un e46 2002 fl
    1 point
  41. Mi-a crapat capacul de la oglinda si semnalizatorul. Nu ma deranjeaza dauna de 2 lei ci comportamentul lor de a te scoate de pe drum si a pleca mai departe, dar se pare ca sunt si pe aici pe forum specimene de genul ala.
    1 point
  42. pe bmwclub, nu si nici nu ne intereseaza.
    1 point
  43. Masinile pe benzina+electric nu sunt rele deloc, am condus toata gama toyota si de ex. yaris hibrid chiar consuma 3.5% real motor de 1.5i Insa vrajeala cu bateriile nu tine, nu ai puncte de incarcare suficienta, dureaza mult si se consuma extrem de repede, pleci pe autobanda 50 km si ramai fara baterii, opresti in prima statie de incarcare si stai 6 ore sa se incarce si pleci inapoi 50 km cu inima stransa, sau sare siguranta la tablou si de dimineata pleci cu taxiul la munca Si hai sa fim seriosi, bateriile sunt eco dar la 300km o centrala pe carbuni produce curent pentru masina ta electrica.....
    0 points
  44. De curiozitate de cat timp cauti un better life in germania? Daca dai drumul la tv ce canale vizionezi? Sai ai satan pus pe rcs?
    0 points
  45. Mda, asa cred si eu, in prima faza banuiesc o scadere masiva de preturi la sh-uri, pe urma vor dispare motorizarile diesel de pe piata si parca il vad pe vuv ca-si zmulge parul din cap pentru ca nu mai exista nici un bmw diesel de combinat Vuv mai vrei 550d? Cred ca o sa il iei la jumatate de pret daca intra legea asta in aplicare Si daca se scumpeste aici motorina or sa oblige si pe ceilalti din ue sa creasca preturile la carburanti Eu sper sa nu faca idiotenia asta dar din experienta avuta pana acum aici ii cred in stare de orice pe astia
    0 points
  46. Pai asta o fi la ei acolo in Germania, nu in RO.
    0 points
  47. Deocamdata e doar o discutie. Si daca si Germania ti se pare tara cu decizii de idioti, nu pot sa mai spun mare lucru. Eventual da niste exemple , asa de curios , din experienta ta cu "astia de aici".
    -1 points
  48. Salut. Masina BMW 520D M Sport 2008 LCI Porneste foarte bine, relati fara probleme, trage, nu scoate fum. DAR ... La relanti se aude un ticait aritmic foarte enervant ca si in video-ul atasat mai jos. Nici nu vreau sa ma gandesc ca este lantul, asa ca doresc cateva sfaturi si pareri. Masina nu a fost fortata sau bruscata ea avand acum 200.000 KM. Cu masina pornita, de undeva din dreapta motorului miroase a motorina arsa, ca si gazele de esapament, ca si cum pe undeva scapa fum, mirosul se simte exact ca pe esapament daca te apropii. Cu masina oprita, maneta scimbatorului de viteze o poti misca foarte usor stanga-dreapta ca si cand ar avea un joc, iar cand masina este pornita, la miscarea stanga-dreapta sau in viteza, maneta vibreaza destul de accentuat. Aceste vibratii se simt in mana. Ca sa nu mai zic ca dupa ce apas pedala si introdul in treapta 1 apoi in 2 se aude un (TUP) la introucea in viteza. Acest sunet se aude mai infundat si undeva sub masina. In rest nu exista probleme cu cutia sau cu intratul in viteze. Nici in pedala nu sunt vibratii sau sunete ciudate la apasarea ei. Precizez ca masina vibreaza foarte putin, cat si motorul, doar ca pentru un diesel poate este normal sa vibreze mai accentuat. Precizez ca la o alta masina 1.4 diesel toate acestea sunt foarte putin vizibile, iar in maneta schimbatorului nu se simte nici cea mai mica vibratie. Acestea fiind spuse ma fac sa fiu foarte suparat pe cei de la BMW. Video aici:
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.