Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/10/16 in all areas

  1. Ca tot a dat caldura, i-am pus si folie pe geamuri. I-am mai tras trei poze cu ocazia asta pic host pic host pic host
    5 points
  2. Cum sa fie la final de cariera motoarele cu ardere interna? Deocamdata Tesla e doar un pistol cu apa. Autonomiile alea declarate sunt nerealiste. Plus de asta, nici macar in America nu este infrastructura suficient de dezvoltata, ce sa mai zici in Europa. Si sa nu uitam aspectul pecuniar, ca altfel cred ca ne-am fi luat toti Tesle daca erau la pret de Logan. Dar pana una alta, cea mai ieftina Tesla va fi la pret de sedan premium chel, deci oricum o masina inaccesibila maselor. Asa ca hai sa fim realisti, ca nu exista deocamdata solutii. Si chiar daca ar exista, cineva trebuia sa vanda petrol, nu?
    5 points
  3. Pe principiul asta au mers si VW si au construit motoare beton cu consumuri exceptionale facute in mediu vid, realitatea arata fara dubii contrariul.... la fel si cu masinile pe baterii cu o autonomie de 300km pe care daca le duci putin pe autobanda pe banda 3 se descarca in 20km max..... Nu stiu de ce am luat minus doar pentru ca am adus la cunostinta o stire.... pe care o cred destul de reala si neplacuta, am mai spus odata ca dieselul se taxeaza dublu in germania si a aparut si la noi taxa diferentiata de inmatriculare, am mai spus ca vor dispare motoarele mari si vor fi inlocuite cu motoare mici pe benzina supraalimentate....uite ca nu mai dureaza mult
    4 points
  4. Masinile pe benzina+electric nu sunt rele deloc, am condus toata gama toyota si de ex. yaris hibrid chiar consuma 3.5% real motor de 1.5i Insa vrajeala cu bateriile nu tine, nu ai puncte de incarcare suficienta, dureaza mult si se consuma extrem de repede, pleci pe autobanda 50 km si ramai fara baterii, opresti in prima statie de incarcare si stai 6 ore sa se incarce si pleci inapoi 50 km cu inima stransa, sau sare siguranta la tablou si de dimineata pleci cu taxiul la munca Si hai sa fim seriosi, bateriile sunt eco dar la 300km o centrala pe carbuni produce curent pentru masina ta electrica.....
    4 points
  5. Vand 4 jante originale Style 193M in stare buna fara suduri sau alte defecte. Sunt in 2 dimensiuni 8j fata si 8.5j spate Se vand impreuna cu anvelope rft Dunlop Sport Sp03 245/40/18. Bonus se ofera inca o janta fara cauciuc, tot originala, care necesita roluire. Le vand pt ca masina mi-a fost furata in Bulgaria la inceputul anului. Tel: 0722793740 Pret: 2000 ron
    3 points
  6. Parca sunteti copii...legea asta e doar in "discutie" si daca se accepta nu o sa fie cum o expuneti voi aici! Daca credeti cele de mai sus inseamna ca ati vazut prea multe filme. Si ce sa faca proprietarii cu masinile diesel care le au? Am 1 masina pe benzina si 2 pe diesel,le duc la fier vechi pe cele 2? Legea asta nu o sa se aplice niciodata in acest fel,pana sa interzica masinile diesel ar putea sa faca multe alte lucruri , sa scoata masinile de franta-bulgaria-mozambic si sa se faca mult mai drastic noxele la masini si verificarile mecanice! Da si acolo 70% din diesel-uri la RAR sau chiar mai multe ar pica noxele,dar nu dintr-o data "numai ai voie sa circuli cu masina diesel", e prea S.F. Daca s-a facut o greseala trebuie sa se corecteze usor usor,nu sa taci din gura 10-15 ani si dupa te trezesti "aa numai aveti voie sa mergeti cu masini diesel ca polueaza prea rau".Si pana sa interzica rularea masinilor diesel,ar trebui sa interzica construirea masinilor diesel si iarasi ne ducem prea S.F. Numai credeti tot ce cititi! Cum ar fi sa interzica fumatul? sau tigarile de un anumit fel? ele sa fie la vanzare in magazine sa se produca in continuare,dar tu nu ai voie sa fumezi marca KENT deoarece s-a descoperit ca materialul pachetelor de tigari KENT sunt foarte nocive si polueaza pamantul 50 de ani in locul unde il arunci.O credeti si pe asta atunci?(asa vad eu stirea asta,ABSURDA sau incercarea legii asteia)
    3 points
  7. Acum se incearca sa se corecteze fortat o greseala facuta cu ani in urma, si anume faptul ca masinile diesel au fost puse clasificate incorect ca putin poluante, deoarece se luau in calcul doar emisiile de CO2, iar restul de SO2, particule, etc, erau trecute cu vederea; companiile au simtit acest lucru si au umplut piata cu masini diesel, care sunt mult mai poluante decat se credea.Iar acum guvernele incearca, fortat, sa corecteze o scapare de acum cativa ani.SI in Paris din 2019 parca nu vor mai avea voie sa circule masinile diesel..... CAt despre electrice, deocamdata veniturile bugetare obtinute din accizarea combustibilior fosili reprezinta o parte foarte importanta, si renuntarea la acestea, cat si o lovitura data companiilor petroliere ar destabiliza economia si ar aduce o criza grava , asa ca deoamdata sa stam linistiti o perioada.Doar nu stiu care tara nordica isi facuse calculele si parca erau pregatiti sa absoarba socul bugetar parca in 10 ani...restul....cum le-o fi norocul. Cat despre comentariile pozitive legate de o eventuala ieftinire a masinilor second hand diesel, fara sa se supere colegii, reflecta o mentalitate necastigatoare tipic romaneasca, sa ne multumim cu putin....deoarece probabil aceeasi colegi vor invidia viata lipsita de emisii si noxe din orasele europene peste 30 de ani, in timp ce la noi praful, particulele si noxele vor face viata amara tuturor cetatenilor. Din pacate nu vad nici un primar sau un consiliu local in romania sa fie capabil sa dea o hotarare in aceasta directie, prin care macar sa incerce sa limiteze accesul autovehiculelor poluante in centre, sau macar sa isi utilizeze influenta sa sensibilizeze statiile RAR sa fie corecte in masurarea noxelor.
    3 points
  8. Stati usor. Cica e dezastru in Berlin, politia nu mai face fata. In zonele Kreuzberg si Kottbusser tor si-au intensificat treaba refugiatii, politistii sunt depasiti. Chestii de genul ca unei fetite i s-a furat telefonul in plina zi, a venit un sirian sau ce naiba era si direct "Da-mi-l".
    2 points
  9. Deci da-o in kkt de treaba!
    2 points
  10. Deci sa mai facem retrofit-uri cu componente din surse dubioase...Aproape 100% tot ce se vinde e furat... Nu pot sa cred ca acolo se intampla asa ceva...incredibil cat ghinion...
    2 points
  11. Care mentalitate? Criza imigrantilor musulmani cu toate problemele aduse de ei? Miliarde date la turci, ca sa avem ce ne ruga acum de 5 ori pe zi? Scaderea la 0 a dobandei BCE si injectarea de bani tipariti la matrita la metru cub? Distrugerea economiilor cetatenilor? Marirea pensiilor si a alocatiilor, a asistatilor social? Agravarea diferentei dintre bogati si saraci? Unul din cinci nemti in baiern este la limita saraciei(oficial) Sistemul de pensii in prag de colaps? Majorarea asigurarilor de sanatate? Munca pana la epuizare , salariile reduse la jumatate? Ai auzit de burnout? Preturi la carburanti cu 30% mai mari decat in austria? Daca baga sistemul cu noile timbre de mediu nici 1 camion nu mai intra in centrul oraselor A si sa nu uitam ca nu este decat pe locul 4-5 in topul exportului de arme in zone de conflict Ridicarea partidelor extremiste in toate tarile din cauza politicii de bagare a pumnului in gura Alt ex. Olandezii au votat impotriva asocierii EU cu ucraina? Si raspunsul nemtilor de a invalida voturile popoarelor din EU, considerand in aroganta lor ca, Comisia Europeana de la Bruxelles trebuie sa aiba puterea de decizie peste cea a tarilor EU In fine dupa 6 ani de germania posibil sa ma fi dus putin cu capul veți spune....... Eu doream sa cumpar un 520d f10 peste ceva timp si nu stiu cum vor evolua lucrurile pe viitor daca se aplica prostia asta de timbru, si nu vreau sa pierd iar mii de euro la revanzare.... :flowers:
    2 points
  12. Nu cred ca era cazul sa ii dai un asa raspuns. Omul stie ce vrea,si e fix problema lui de ce vrea manuala si fara X,pot fi multe motive.
    2 points
  13. Mda, asa cred si eu, in prima faza banuiesc o scadere masiva de preturi la sh-uri, pe urma vor dispare motorizarile diesel de pe piata si parca il vad pe vuv ca-si zmulge parul din cap pentru ca nu mai exista nici un bmw diesel de combinat Vuv mai vrei 550d? Cred ca o sa il iei la jumatate de pret daca intra legea asta in aplicare Si daca se scumpeste aici motorina or sa oblige si pe ceilalti din ue sa creasca preturile la carburanti Eu sper sa nu faca idiotenia asta dar din experienta avuta pana acum aici ii cred in stare de orice pe astia
    2 points
  14. salutare! de curand am reusit sa achizitionez si eu un E90, adevarat un pic cam supraevaluat, dar eu unul sunt foarte multumit de masina! Vehicle Identification Number WBAVC31040PS38970 Type VC31 Model 320d Ol - EUR Development Code E90 Chassis LIM Steering LL Doors 4 Engine M47/T2 Displacement 2.00 Power 120 Drivetrain HECK Transmission AUT Color Black Sapphire Metallic - 475 Upholstery Leder Dakota/beige - LCB4 Production Plant REGENSBURG Production Date 2005-09-01 optiuni fabrica: 1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge 2AB Alloy Wheels Ellipsoid 162/mischb Lm Raeder/ellipsoidsp.162/mischb. 200 Diesel Particle Filter Dieselpartikelfilter 205 Automatic Transmission Automatic Getriebe 226 Sports Suspension Settings Sportliche Fahrwerksabstimmung 249 Multi-function For Steering Wheel Multifunktion Fuer Lenkrad 255 Sports Leather Steering Wheel Sport-lederlenkrad 320 Model Designation, Deletion Modellschriftzug Entfall 321 Exterior Parts In Body Color Exterieurumfaenge In Wagenfarbe 322 Comfort Access System Komfortzugang 4AB Fine-wood Trim Burr Walnut Edelholzausfuehrung Nussbaum Wurzel 4AE Armrest Front Retractable Armauflage Vorne Verschiebbar 403 Glas Roof, Electric Glasdach, Elektrisch 423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours 428 Warning Triangle Warndreieck 430 Int/ext Rr Vw Mirror W Aut Anti-dazzle Innen-/aussenspiegel Aut.abblendend 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend 465 Through-load System Durchladesystem 481 Sport Seats F Driver/front Passenger Sportsitze Fuer Fahrer/beifahrer 488 Lumbar Support Driver/front Passenger Lordosenstuetze Fahrer/beifahrer 493 Storage Compartment Package Ablagenpaket 494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer 502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage 508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc) 520 Foglights Nebelscheinwerfer 521 Rain Sensor Regensensor 522 Xenon Light Xenon-licht 534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik 540 Cruise Control Geschwindigkeitsregelung 6AA Bmw Teleservices Bmw Teleservices 609 Navigation System Professional Navigationssystem Professional 612 Bmw Assist Bmw Assist 620 Voice Input System Spracheingabesystem 633 Prep.mob. Ph. Business Bluet.interf. Handy Vorb. Business/bluetooth-sch. 672 Cd Changer Bmw For 6 Cds Cd Wechsler 6-fach 677 Hifi System Professional Hifi System Professional 735 Basicpackage Basicpackage 8SP Cop Control Cop Steuerung 801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung 863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa 879 German / On-board Documentation Deutsch / Bordliteratur retrofit-uri nu prea am de gand sa fac, imi place asa cum este in afara de kit-ul M exterior cu care ar arata bestial! o sa-i schimb becurile de la angeleyes pt ca nu imi plac galbene, vreau ceva pe alb, ce imi recomandati? atasez 2 poze(atatea am momentan):
    1 point
  15. Salutare, Ma gandesc sa ma despart de "al doilea tocator de bani dupa nevasta". Este masina mea personala, o am de 3 ani, am luat-o la 204000 km, acum are 270 000 km... sunt cu parfum de credibilitate. seria este cj67571, am extras de pe vin decoder optiunile DYNAMIC STABILITY CONTROL (DSC) 240 LEATHER STEERING WHEEL 320 MODEL DESIGNATION, DELETION 411 WINDOW LIFTS, ELECTRIC 423 FLOOR MATS, VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D 441 SMOKERS PACKAGE 465 THROUGH-LOAD SYSTEM 473 ARMREST, FRONT 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 520 FOGLIGHTS 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 550 ON-BOARD COMPUTER 661 RADIO BMW BUSINESS 801 GERMANY VERSION 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 879 GERMAN / ON-BOARD DOCUMENTATION 934 WINTER TYRES ON LT/ALY WHEELS 972 COMFORT PACKAGE dotari : clima geamuri fata spate volan cu comenzi cel clasic, cumparat de la un user de pe forum scaune incalzite fata plafon negru m complet bancheta rabatabila cu ski bag radio cd cu mode pachet lumini cred ca ii spune modificari faruri cu lupe morimoto 3 (am avut de 2.5 si in 2 ani s-au prahit de la xenon) cele noi le am de 2-3 luni si nu am mai pus xenon ci becuri normale h1 osram angel eyes SMD - inainte aveam ccfl dar la 6 luni se ardea un droser folie spate si luneta cu autorizatie finala spate de 320 cu 2 iesiri (cand am cumparat-o avea un burlan si m-a innebunit) mufa aux in presuri de cauciuc peste cele originale de velur de cand o am am schimbat/remediat asa: piesa cu tepi role + curea accesorii volan care acum este cu comenzi, plafon negru mansoane frana de mana din piele cumparate de la un user de pe forum grup si planetare spate plus bucsa grup plus flansa cardan plus suporti CV - am scapat de acel "poc" de la plecarea de pe loc brate si bucse meyle HD - asadar pivotii se pot schimba individual nefiind necesar sa schimbi tot bratul, momentan nu am schimbat niciunul, coafura rezista cateva bielete bara stabilizatoare saboti accesorii frana de mana noi - acum tine frana de mana , dar asa ca la BMW nu prea tare ca te sperii rulment stanga spate, SKF simeringuri supape kit distributie complet (lant, intinzator, patine) vanosuri ambele, facea ca un diesel garnitura capac culbutori garnitura baie de ulei etansat pompa de vacuum 1 set de bujii baterie rombat inca in garantie nu mai mananca si nu mai pierde ulei... suporti motor (erau praf cand am schimbat toate cele de mai sus la florin din chitila) furtune pcv (cele doua de plastic de sub galeria de admisie s-au rupt cand am facut operatiunea de schimbare a garniturii de la baie) vas expansiune- nou hella kitul de ambreiaj sachs, ulei CV eliminat catalizator (dupa lungi suferinte ca nimeni nu stia ce are , inclusiv filaret) luna trecuta am schimbat amortizoare spate placute frana fata rahatul ala de perdeluta de la spatiul de depozitare de langa frana de mana - cumparat original de la claudiubwr bube care inca exista: -nu merge geamul stg spate, clema rupta probabil -zgarietura pe arcada stg spate - apare uneori eroarea low catalitic conversion eficiency - de la catalizator -mici zgarieturi datorate traficului din bucuresti eu am circulat doar cu roti pe 16 atat de iarna si cat de vara. acum are pe fata 2 xdunlop sportmaxx 205 55 r16 cumparate de mine noi in vara anului 2014 iar pe spate 2 pirelli p6000 225 50 r16, dot 2011 cred, cu astea am cumparat jantele am folosit in general ulei 0w40 moblil 1, la ultimul schimb cand am schimbat si garnitura de la baia de ulei ca sa nu mai curga am pus motul x clean 5 w 30, nu simt nicio diferenta fata de 0w40 optional se ofera un set de amortizoare fata de pe mpack cu arcuri eibach pro kit si arcuri spate eibach pro kit (schimbul se face foarte usor nefiind necesara comprimarea arcurilor fata), eu am 2 setupuri de vara cu eibach si de iarna cu suspensiile normale inca un set de jante exact la fel cu cauciucuri de iarna kumho kw23 cumparate in 2014 o janta de rezerva pret 4300 euro sper sa nu dati cu pietre, pretul este negociabil ca orice in lumea asta contact 0729835590, rog samsarii sa se abtina, nu o dau cu 3000 si nici nu ma intereseaza ca "iei din germania sefule cu 1500 una la fel"
    1 point
  16. Pai da ,exact asta spune;diesel este mai eficient dar scoate oxizi de azot si microparticule care polueza .....dar odata cu introducerea DPF care reprezinta o mare inventie prin care se reduce poluarea ....diesel este mai prietenos cu mediul decat benzina.Motoarele moderne indiferent ca sunt disel sau benzina sunt gandite sa urce cat mai repede in temperatura pentru a functiona in parametrii optimi.Ma repet aici dar vorbesc doar de motoare moderne nu cum sunt in Paris ....e mica e buna chiar daca are 20 de ani si nu visa ea sa mearga cu ulei sintetic. In incheiere o vorba pentru cei cu DPF OF : voi doar duce-ti o lupta inegala cu mediul....nu o sa castigati niciodata acesta batalie....doar mesteriti mai des la turbina si ambreiaj, asa ca .....gara (evit o cacofonie ). Sa curga cu minus.
    1 point
  17. Din pacate suntem din nou manipulati; uita-te in tabelul din pagina asta. "Emissions from Diesel Vehicles Diesel fuel contains more energy per litre than petrol and coupled with the fact that diesel engines are more efficient than petrol engines, diesel cars are more efficient to run. Diesel fuel contains no lead and emissions of the regulated pollutants (carbon monoxide, hydrocarbons and nitrogen oxides) are lower than those from petrol cars without a catalyst. However, when compared to petrol cars with a catalyst, diesels have higher emissions of NOx and much higher emissions of particulate matter. Cold Start Emissions Emissions from cars are greatest when an engine is cold. On a cold day a petrol car may take up to 10km to warm up and operate at maximum efficiency; a diesel car may only take 5km. Consequently,(..)" Dieselul contine mai multa energie pe km dect benzina ... bla,bla bla .. dieselul nu contine (ceea ce contine benzina:) plumb , emisii ale poluantilor reglementati - Monoxid de Carbon, Hidrocarburi si Oxizi de Azot , avand valori mai mici in poluare decat al masinilor pe benzina (vezi tabelul). Oricum, cand este comparata (motorina) cu motoarele pe benzina cu cataliazator, sunt mai poluante, cu mai mare cantitate de emisii de particole. (Deci asta ar face marea diferenta a zilelor noastre, Dar Care Va Face BENZINA Mai Poluanta :hmm: (cum a fost din totdeauna ; nu inseamna ca CEEA CE NU VEZI NU TE OMOARA! :pirate: Dimpotriva..)- asta pentru enviromentalisti :purple: Pornirea la rece. (definitie) Emisiile la masini sunt mai mari cand motorul este (inca) rece. (nu-ti trebuie doctorat sa iti dai seama, ci logica) Intr-o zi rece masina pe benzina poate lua pana la 10 km(!?) pana se incalzeste sa functioneze la maxima eficienta; o masina pe motorina poate lua doar 5 km. ("Consequently...")- In consecinta... :frantics: (autorul articolului de data asta trebuie trimis la scoala...) De data asta lucrurile sunt EXACT invers. :frantics: Cand e rece afara dieselul ia chiar 15 km pana se incalzeste motorul la 80-90 grade.
    1 point
  18. Eu mi-am achizitionat o masina in iarna, un seria 1 din Germania tot pe principiul ca masinile lor sunt mai ingrijite si sansele de a lua o teapa sunt mai mici. Am cautat aproximativ doua luni si am vazut si eu diferenta de preturi dintre masinile din Romania si cele din Germania. Am luat masina cu 12k km care s-au dovedit a fi reali in urma verificarii. Din iarna pana acum am facut 10k km cu masina si nu am intampinat nici cea mai mica problema. Am dat 7500 de euro pe masina, de la proprietar si toata lumea imi spunea ca am dat foarte mult pe ea, ca puteam sa imi iau seria 1 din 2009 la banii astia, ca puteam sa imi iau seria 5 si asa mai departe. Exact aceeasi mentalitate pe care au descris-o colegii mai devreme "cat mai ieftin si nu conteaza calitatea". Acum, partile negative. Uitandu-ma in cartea service a masinii, chiar daca reviziile au fost facute la BMW eu zic ca nu au fost facute cum trebuie. La 20k km a fost schimbat filtrul de aer, de polen si uleiul (nici decum toata filtrele). Apoi dupa inca 20 sau 30 de mii la fel, 1-2 filtre si uleiul. In Romania cine doreste sa aiba o masina intretinuta si are grija de masina schimba uleiul la 10 mii de km iar in Germania din ce am vazut in destul de multe situatii ei schimba uleiul la 30k km si se mira de ce le pica turbinele la 80k km. Surpriza cea mare am avut-o la revizie cand am schimbat filtrul de motorina. Filtrul de motorina era cel original, nu fusese schimbat deloc in 120k km (11 ani), scria data pe el (06.09.05). Deci, din experienta mea as putea spune ca nici in Germania nu sunt asa de stricti cand vine vorba de revizii si de intretinerea masinilor.
    1 point
  19. VUV tu folosesti un volan de 6 luni si ne spui ce rezistent si de calitate este?))
    1 point
  20. saptamana trecuta a fost schimbata suspensia cu cea de vara: -amortizoare fata mpack - amortizoare spate sachs noi cu stoppere scurte arcuri eibach pro kit am observat ca pivotul cel mare de pe stanga fata avea un mic joc si a fost inlocuit cu altul, meyle HD. maine va fi schimbat uleiul motul x clean 5w30 , filtre mann. cred ca eu voi fi contra curentului si voi deschide un topic de prezentare daca nu se vinde...
    1 point
  21. Mai conteaza ca e sau nu euro X? Ai bani sa intretii masina aia? Zic si eu...pt cineva care cauta asa ceva la 5000€.
    1 point
  22. Salutare! Da, 3-ul este "the ultimate driver's car"! Simti asta de la primele minute la volan si creste aprecierea pe masura ce o conduci mai mult. Stai si te gandesti cum se face ca nici un alt model din clasa nu a reusit sa ofere aceste senzatii pana acum. Si nu vorbesc de drifturi, scartait de cauciucuri in curbe si nebunii din astea, ci de ce felul in care te simti conectat cu masina. Poezie sau nu asta a fost revelatia mea de acum o luna cand am facut un test drive. N-am fost fan BMW, era pe locul 3 in preferinte, dar cumva am ramas la fascinatia seriei 3 si am avut norocul sa-mi gasesc o "pereche" potrivita. Perechea mea se numeste "o albastra sexy" (si musculoasa as adauga). Este un F30 Facelift 320D xDrive MSport la baza. Cand am cumparat-o de la reprezentanta Cobalcescu (premium selection) avea 11mii km si 4 luni. Practic mi-am facut un cadou de ziua mea, care urma sa fie peste numai 2 zile. Fostul proprietar a pus pe masina aproape tot ce a putut, poate o sa dau detalii mai picante intr-un mesaj ulterior. Cert este ca sunt mai mult decat multumit, inca mai lungesc drumurile spre casa Am pus cateva poze (i-am pus o grila dubla neagra in locul celei standard, mi s-a parut ca-i sta mai bine). Pentru vara are niste jante M 19". Mai astept un pic... enJOY R
    1 point
  23. La ei am resoftat eu A4. Pt F10: https://www.farcebook.com/powertechperformance/posts/912099738814857 https://www.farcebook.com/powertechperformance/posts/1007275575963939
    1 point
  24. E 3000e, daca nu e lovita nasol nu ai ce sa ii reprosesi.
    1 point
  25. Eu zic ca cel putin 400000. Mi-e greu sa cred ca un diesel de pe vremea aia ar putea avea mai putin. Dar oricum, km sunt irelevanti la o masina de genul asta. Arata binisor, pare intretinuta, pretul e atractiv, daca nu are probleme tehnice majore sau rugina e fosrte buna.
    1 point
  26. Am schimbat si eu mai multe randuri la e46,(atec,brembo,ate power ) toate in maxim 10.000 se ovalizau! De atunci am ales doar originale..
    1 point
  27. Mergi pe OE.Am ATE si sunt ovalizate dupa nici 500Km
    1 point
  28. N am inteles niciodata faza asta?!Dai exemple de alte masini,ca sa nu mai zic ceva putregaiuri de pe De.lasa omul in pace daca n-ai un argument solid in ceea ce priveste masina vanduta!
    1 point
  29. Pai asta e 114, nu 116. Si e mai chel, nu are nici comenzi pe volan.
    1 point
  30. Update bi xenon h1 http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160323/48231cb9cc25883d913f334748c8ac19.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160323/b097215c1ab7259fd4a0ae8491b29a7b.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160323/65ae60190ff38162b1c921af4d03e9c8.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160323/1cd4fcc5ea111c2f15046a980281722c.jpg Bucse lemforder Bielete antiruliu, bucse meyle hd Capete de bara, bielete directie mapco..nu stiu nimic de firma asta.. nu am mari asteptari de la ele.. (Ms pt pareri) )) Trimis de pe al meu SM-T555 folosind Tapatalk
    1 point
  31. Cel de 1.6 s-a pus din 2013 incolo ...si la banii astia n-o sa gasesti acum...logic.
    1 point
  32. deci un 45 000 euro, masina intr-adevar arata foarte bine fiind aproape noua, foarte bine ca e xdrive asa e completa, la cat e de frumoasa sper ca are casco.
    1 point
  33. Lipsa problema distributie(este un 1.6hdi parca) si pentru 4 ani cat va fi pastrata diferenta intre 1600cmc si 2000cmc este in jur de 1500 euro in plus pentru cel de 2000cmc, o mare pondere in suma o are diferenta la casco intre 1600 si 2000cmc, si nu am inclus un eventual schimb distributie pentru n47.
    1 point
  34. e60 e cel mai dezagreabil model bmw? :goodjob:
    1 point
  35. 3 compact ....urat cu spume...
    1 point
  36. Hai sa nu umflam si compara cu ce scrie in linkul de mai jos, apoi ia vezi detalii in The Guardian si vezi detalii in rahatu ala de articol de la Economica, la asta ma refeream. http://www.theguardian.com/environment/2015/sep/30/wide-range-of-cars-emit-more-pollution-in-real-driving-conditions-tests-show
    1 point
  37. tu cumva ai un hibrid acasa? 325i acela al tau pus pe gaz nu prea cred ca polueaza asa putin. Nu va mai agitati atata cu vw in sus si in jos ca fac pariu ca nu este singura companie ce face misculatii de genul, doar ca la vw cu siguranta au avut alte interese americanii.
    1 point
  38. Era de asteptat o asemenea miscare, de fapt acum se intampla in domeniul auto ceea ce s-a intamplat de multi ani incoace in mod repetat in industria farmaceutica, unde tot SUA a fost prima tara care a scos la iveala teste clinice masluite si unde s-au platit amenzi record; de fapt, Europa cea ecologista este ipocrita, deoarece este divizata si fiecare tara isi cam sustine firmele locale. Interesant ar fi daca cumparatorii s-ar constitui in parte civila si ar da in judecata vw pentru inselaciune, deoarece au vandut un bun masluind cu buna stiinta masuratori si caracteristici tehnice care pot influenta decizia de achizitie, atunci ar fi interesant sa vedem cum vw isi ia masinile inapoi, si in acelasi mod, toate firmele ar deveni mai responsabile fata de client, si nu ar mai afisa consumuri mincinoase, emisii minime, lanturi lifetime, etc.....dar probabil ca in final tot clientul va plati intr-un fel sau altul factura.
    1 point
  39. Repet,eu nu consider ca scandalul asta o sa duca la moartea motoarelor diesel. A aparut norma euro 6 si pun pariu ca vor creste eficienta sistemului si va disparea si celebrul rezervor de adblue. Imposibil sa nu gaseasca astia o solutie sau masinile sa aiba o revizie la un anumit nr de km sa fie curatat sistemul de evacuare. Sa cada industria motoarelor diesel inseamna o nenorocire pt industria auto. Prin presa se vehiculeaza varianta ca toate motorizarile diesel care au fost afectate de scandalul..vot fi detarate si vor fi transformate in acte ca euro 4.
    1 point
  40. Audi si Skoda recunosc ca au folosit acelasi software: http://www.bbc.com/news/business-34377443 Softul a fost facut de Bosch, care se disculpa: "Noi le-am facut softul asa cum ne-au cerut, dar le-am spus ca e numai pentru teste, nu pentru circulatia pe drumurile publice" Sunt din ce in ce mai convins ca lovitura a fost bine calculata, Germania este in rahat rau de tot. Din tot grupul lipseste doar Porsche ... Si pentru ca tacamul sa fie complet, guvernul german cica ar fi stiut de manaria VW inca de acum 2 ani
    1 point
  41. am avut Fiesta 1,4tdci noua si am dat-o ca sa iau 2,5ul .altfel fiecare ia ce il "coafeaza" mai bine.
    1 point
  42. Am devenit"fan"diesel pe vremea cind cu banii de 2 plinuri de benzina faceai 3 de motorina+consum in general mai mic.Sa scada pretul la benzina sa fie doar 2/3 din pretul motorinei si sa vezi cum se reglezeaza piata singura si scade numarul de tractorase de pe sosele.
    1 point
  43. bine ca Americani se plang care de departe daca te uiti sunt cei mai mari Poluatori de pe glob cu cei cativa de locuitori ai sai
    1 point
  44. Marea poluare e cea industriala. Normele astea sunt menite sa aduca bani pentru bugetul statelor. Daca unii cred ca se urmareste binele umanitatii si alte chestii de genul asta, acestia sunt doar foarte naivi.
    1 point
  45. Ca deobicei mediatizare in masa primele 2-3 luni dupa nu o sa se mai auda nimic.
    1 point
  46. Schimba pielea, Colourlock e un rahat care se ia dupa 2 sapt.
    1 point
  47. Inca cateva exemple: http://www.bmwclubmagazine.com/personalizari/embleme/Picture%20005.jpg http://www.bmwclubmagazine.com/personalizari/embleme/Picture%20007.jpg http://www.bmwclubmagazine.com/personalizari/embleme/Picture%20009.jpg http://www.bmwclubmagazine.com/personalizari/embleme/Picture%20010.jpg http://www.bmwclubmagazine.com/personalizari/embleme/Picture%20011.jpg http://www.bmwclubmagazine.com/personalizari/embleme/Picture%20013.jpg
    1 point
  48. Am trecut si eu pe la Dormag. Preturi mai mari ca la Filaret si cam jepcari...
    1 point
  49. stai linistit ca eu am patit asa ceva la service-ul unde ma duc de 6 ani. am fost sa schimb o bujie si dupa ce au dat jos admisia au pus silicon in loc de garnituri. mecanicii buni si cinstiti sunt ffff rari . bine ca ai rezolvat-o numai cu atat si nu te-a pus sa schimbi motorul cu totu......sunt oameni care umbla de ani de zile prin service-uri si tot nu le-au dat de cap problemelor pe care le au la masini.
    1 point
  50. ce legatura are gramatica cu cu supararea omului?
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.