Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 04/12/16 in all areas
-
5 points
-
Cer 8500 euro, destul de mult, insa doar eu am investit circa 6-7 mii de euro in masina (4500e doar vara trecuta). Nu tin neaparat sa o vand, doar daca obtin un pret decent, pentu ca masina nu necesita absolut nicio investitie si nu se compara cu cele vandute la momentul actual pe net! Un exemplar similar in Germania e cam 10000 euro3 points
-
Din pacate creed ca 95 % din cic+ceasuri+volan furate sunt pe ebay de vanzare la vanzatori cu 100% pozitiv doar vind marfa de calitate.Cel putin cu ceasurile de bord pot sa le ia urma ca sunt cu VIN in ele.De unde mama dracului atatea CIC-uri si NBT-uri din dezmembrari.3 points
-
@Nsamy scuza ma daca te ai simtit jignit nu asta a fost intentia mea, eu doar am vrut sa te ajut.Vezi masina lui cristi e si pe forum, poate iti place. O seara buna!2 points
-
BMW 320D SPORT/COUPE - 180 CP Bi-Xenon Adaptativ Asistenta Coborare Panta Pilot Automat/Tempomat2 points
-
Functia de conducere in multinationala ia oferit forta necesara de a da o lectie monstrului! :super:2 points
-
e hilar ...poate ajunge chiar la unul dintre noi montat pe masina ...totusi multi vanzatori de asa ceva sunt rusi , la ei gasesti cam orice , ciudat ca se poate comanda si te anunta cand are . De unde , cred ca sursa e vizibila2 points
-
Salut! Nu aveam ce face si am intrat din pura intamplare in topicul tau si ca apoi sa citesc cuvant cu cuvant fiecare pagina! Nu-mi vine sa cred ce ai patit ,am full casco (1200 euro pe an) pe un E60 si mi se pare foarte mult pentru un an de asigurare,chiar si cu aceste intamplari ale tale tot mult mi s-ar parea...sincer un full casco ai putea sa-ti faci din simplul motiv ca poate sa existe o a 3-a,o a 4-a oara,nu neaparat in acelasi mod dar la ce se intampla pe acolo nu cred ca o sa platesti casco full degeaba,parerea mea.O repari ,faci full casco si o lasi oriunde(nu au ce sa mai comenteze la full casco) nici daca ar fi a 7-a oara,da si eu m-as enerva in draci sa stiu ca piesele mele se vand frumos undeva si eu stau 1-2 luni pe la declaratii,asigurari si service auto.Politia sau asiguratorii nu ar avea ce sa zica deoarece nu ar avea voie sa te acuze in niciun fel,tu esti o victima a unui grup de hoti in care tot tu investesti bani pentru protectie si tot degeaba...Nu stiu daca poti sa-ti faci la alta firma de asigurari casco sau nu,daca nu fa-l cel mai full posibil macar 1 an si o lasi oriunde linistit (nu cred ca o sa mai umble nimeni la ea,de fapt sunt sigur). Bai ce nenorociti....numai spuneti ca "merita sa le tai mainile,ca daca-i prindeam i omoram,ca etc" ca daca i-ati prinde in fapt sunt cel putin 2 si nu ar sta sa-i bati tu ,ti-ar da in cap si dupa ar fugi.Tu cu familia ta sa fiti sanatosi si nu vinde masina! Sub nici-o forma,o alarma puternica cu senzori de perimetru si camere e cea mai buna solutie in cazul tau si atat,treaba cu garajul sa mergi pe jos 20 de minute eu cred ca m-as enerva si mi-as aminti si m-as consuma toate cele 20 de minute dus-intors in care duci si iei masina,pana rezolvi cu reparatul,asigurarea si alarma foloseste garajul,dupa eu zic sa renunti la el.O alta investitie ar fi niste geamuri care nu se pot sparge ,pe romaneste "antiglont" desi cred ca ar fi un efort financiar destul de mare care nu se merita. Multa sanatate si noroc iti doresc!2 points
-
Daca dumneavoastrĂŁ oferiti 1700 eu ofer 1600 si poate sa isi tina si capacele de la cauciucuri2 points
-
Masina a suferit niste schimbari majore la interior peste weekend. Cu ajutorul prietenilor mei Kenbobo si Tradov22, care sunt foarte priceputi, masina a primit urmatoarele retrofituri: -> Interior de piele crem cu scaune incalzite -> Sistem Harman Kardon -> Geamuri electrice spate -> Lumini individuale in interior Am renuntat la instalatia cu tableta Nexus 7 si am comandat navi aftermarket. Pe sfarsitul saptamanii ar trebui sa ajunga. Multumesc lui Kenbobo si pentru asta Poze: http://114.imagebam.com/download/6c4gQo_JzSVTsMzZVXwgnQ/47718/477175985/DSC_1589.JPG http://114.imagebam.com/download/zlMPPBFhTfIx4GnYVIbUXQ/47718/477175964/DSC_1588.JPG http://114.imagebam.com/download/3VFC2BU1TmMfbJgGVMvq_A/47718/477176001/DSC_1592.JPG http://114.imagebam.com/download/ztYbjq9XW9UQhgUnXchy7Q/47718/477176017/DSC_1597.JPG http://114.imagebam.com/download/ma5bjsmluhLszXkBAkgPZQ/47718/477176041/DSC_1596.JPG Cd-playerul si trimurile au venit la pachet cu interiorul. Trimurile probabil ca o sa le colantez alta culoare. Nu reusesc sa intorc primele doua poze nicicum.2 points
-
De cand am cumparat-o si pana acum am inlocuit foarte multe piese, foarte multe pe OEM, pana a iesit la forma pe care o prezint, investitii ce au depasit pretul achizitiei :-) 1. motor M54B30 refacut complet - toate piesele OEM, motorul avea cand l-am luat 60000 mile (septembrie 2015) - toate garniturile schimbate (capac tacheti si de la suruburile capacului, busor ulei, admisie, evacuare-tablitele, suport filtru ulei, vanos, baie ulei, dopuri admisie) - toate furtunele schimbate (vanos, coturile de la debitmetru) - traseu PCV complet, valva PCV noua - bujii NGK iridium, bobine BOSCH - termostat OEM, pompa apa SKF - ulei RED LINE Euroseries 5w40, filtre MAN, schimbate acum 4000 km - motorul a fost curatat cu solutii speciale si refacut profesional (cand l-am cumparat avea compresie 14,2 pe toti cilindrii) - vasc nou - alternator de 120A refacut complet 2. cutie viteze ZF 5hp19, modelul pt 330i, curatata, schimbat ulei si filtru, convertizor refacut 3. punte spate refacuta, planetare de 330i, grup de 330i - raport 3,38 4. frane de 330i, cumparate de noi in urma cu 2 ani 5. faruri cu fundal gri OEM , bixenon, aproape noi 6. grile negru lucios OEM 7. pachet M impecabil, fara lovituri, inlocuit in 2015 8. oglinzi M3 OEM 9. oglinda interioara M3 - ovala 10. jante style 71 - Clubsport 11. senzori parcare spate OEM 12. comenzi volan 13. navigatie 16:9 OEM, cu ultimele module (display cu CD, BM54, MK4, magazie CD) 14. senzori ploaie-lumina 15. vopsire completa in culoarea originala - estoril blue 335 plus alte retrofituri de care nu imi amintesc acum!2 points
-
Un prieten m-a rugat sa il ajut sa-si vanda masina de mai jos. Masina a avut un proprietar anterior in Romania - am inteles ca e vorba de cineva pasionat, care are un service BMW in zona bd. Th. Pallady si care a investit destul de mult in modificari. Am incercat sa le enumar mai jos, cu rosu fata de dotarile standard ale masinii, asa cum le-am gasit pe bimmer.work : VIN : WBA3E11020F295471 Type 320D EFFDYN EDIT320D EFFION (EUR) Dev. series F30 Engine N47T Colour BLACK SAPPHIRE METALLIC (475) Upholstery LEDER DAKOTA/SCHWARZ/AKZENT ROT (LCL3) Prod. date 2012-03-07 2TB SPORT AUTOMATIC TRANSMISSION 216 SERVOTRONIC 230 EU SPECIFIC ADDITIONAL EQUIPMENT 249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL 255 SPORTS LEATHER STEERING WHEEL - inlocuit cu volan M sport, model nou 3DZ WITHOUT ADDITIONAL DESIGNATION OUTS 4AE ARMREST FRONT RETRACTABLE 4AT INT.TR.FINI. BLACK HIGH-GLOSS 4DN HIGH.TRIM FIN. CORAL RED MATT 423 FLOOR MATS, VELOUR - inlocuite cu presuri de cauciuc BMW originale 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D 441 SMOKERS PACKAGE 465 THROUGH-LOAD SYSTEM 481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER - inlocuite cu scaune sport fata full electrice cu memorie 493 STORAGE COMPARTMENT PACKAGE 5AC AUTOM. HIGH-BEAM HEADLIGHTS CONTROL 5DC FOLDING REAR-SEAT HEADRESTS - adaugat incalzire in bacheta pasageri spate 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 520 FOGLIGHTS 521 RAIN SENSOR 522 XENON LIGHT 524 ADAPTIVE HEADLIGHTS 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 544 CRUISE CONTROL WITH BRAKING FUNCTION 563 LIGHTS PACKAGE 6AA BMW TELESERVICES 6AB CONTROL TELESERVICES 6NH HANDS-FREE FACILITY W. USB INTERFAC 606 NAVIGATION SYSTEM BUSINESS - inlocuita cu navigatie mare NBT cu controller iDrive touch 698 AREA-CODE 2 7AC SPORT LINE 7VB COMFORT PACKAGE 7VD VISIBILITY PACKAGE 8KA OELSERVICE INT. 30.000 KM/24 MONTHS 8SC COUNTRY SPEC. RELEASE OF TELESERVICE 8S3 AUTOMATIC LOCK WHEN DRIVING AWAY 8V1 NCAP LABEL 853 LANGUAGE VERSION ENGLISH 880 ENGLISH / ON-BOARD DOCUMENTATION 2AT 16"LM WHEELS STREAMLINE STYLE 306 - inlocuite cu jante de 19 inch style 403M 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING Inlocuit plafonul normal cu INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE Adaugat pachet M original bara fata + spate + praguri Adaugat subwoofer (nu stiu detalii inca despre model) aditional in portbagaj Toate upgrade-urile sunt 100% functionale si nu exista modificari la motor (chiptuning sau altceva) Kilometraj actual - 89.000 km - nu are carte de service, dar o sa incerc sa aflu saptamana viitoare cand a avut ultima intrare la BMW. Daca ma poate ajuta cineva intre timp, as fi recunoscator Pret : 23.500 EUR Prietenul meu este al doilea proprietar in Romania de aprox. 3-4 luni si vinde masina din motive financiare. Datele mele de contact: 0734 332 797 - Vali1 point
-
HU_CIC 3000 Acoustical_Lock_confirm aktiv to nicht_aktiv Gives option for Accoustical confirmation of locking on Factory fitted alarm1 point
-
Dupa ce ai schimbat doua M54B30 chiar vrei sa o dai? Daca urmatoarea nu este 335i e92, nu cred ca merita sa pui problema.1 point
-
1 point
-
Mgs si Akon au dreptate. Bordul mi se pare ca ii descentrat ,cel mai tare se vede la usa de la torpedo plus ca ii uzat in locuri ciudate. Ii lipseste compartimentul de sub blocul de lumini. Blocul de lumini cred ca ii de masina fara xenon nu are functia auto, plasticul de la picioare de la pasager nu ii la loc si in prima poza aripa nu se pupa cu capota. Daca nu ma insel e92 lci de 184cp trebuia sa aiba auto start-stop si pilot automat ca dotari standard si la masina asta lipsesc. Fara suparare e92 lci cu cica 140000km si din 2011 cu 12700 euro? Sa fim seriosi.1 point
-
O are un muschila. Eu zic ca a fost trantita.Poate ma insel,poate nu:)1 point
-
Imi pare rau sa-ti spun, dar masinile nu se repara pe forum, fiecare masina are problemele ei1 point
-
Am avut e46 323i cabrio, si chiar cu hardtopul pus si roti replica de M5 pe 18" ( destul de grele), era cu muuuuult mai sprinten decat un E46 318i 143cp, masina ce o detin acum. ( nu exista comparatie, e ca si cum ai compara un melc cu un strut). Motorul de 2.5 e destul de nervos, nu ai ce discuta cu masinile mai sus amintite de tine. Cum a zis un coleg mai sus, verifica si catalizatorul, sau scoate-l de tot, poate este infundat si nu isi mai face evacuarea cum trebuie si gatuie masina. Am patit treaba cu catalizatorul dar la un disel......1 point
-
1 point
-
Pe mine nu ma deranjat deloc ,eu am glumit , nu stiu cu siguranĂâşĂŁ cat costa o singura geanta noua originala dar cred ca peste 7-800 euro , colegul nostru cerea pe 5 cam 450 cu tot cu cauciucuri dar cauciucurile erau un bonus sa zicem , mai putin de atat cat , cadou plus montaj si un set de gume noi . Daca ati fi citit mai sus deja a fost refuzata o oferta de 18 mil si proprietarul a confirmat ca nu este tratabil de aici si postarea mea.1 point
-
Daca nu ai banii ceruti de ce nu te-ai orientat spre un set mai ieftin pe 16 inch sau pe 17 inch, asta e intrebarea ? Si sunt tare curios, in cazul in care le-ai fi cumparat ce cauciucuri ti-ai fi pus la jantele astea ca iti mai trebuiau inca 1700 lei pentru un set de cauciucuri bune sh, nu noi.1 point
-
Salutare, de vreo 2 saptamani mi-am luat un 318i din 2000 cu 255.000 km Dotari: - Climatronic - Geamuri electrice - Oglinzi electrice electromagnetice incalzite - Faruri adaptive - Lumini ambietale ( inclusiv oglinda si podea ) - Trapa electrica 2 pozitii - Angel eyes montat de curand Pareri/sfaturi? este primul bmw1 point
-
Cred ca merge revopsit volanul, intr-o prima faza. Nu se vede bine din poze dar pare doar decolorat de la tentative de curatare.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
tre' sa fie bancuri bune de injectoare la cat e Bucurestiu' de mare.Oricum miscarea de scos si verificat injectoarele trebuie facuta periodic ,pentru a evita intepenirea lor ! O sa vezi dupa ce se rezolva ,ca si masina va trage mai bine.Succes !1 point
-
Poate fi capsula din plastic care acoperĂŁ motorul..Incearca sa apesi pe ea, poate nu e prinsa bine. Am avut si eu aceeasi problema.1 point
-
Sa te bucuri de ea si sa nu ai parte de probleme ! Daca imi permiti un sfat.. fa-i o retapitare la volan, o sa ai o satisfactie f mare1 point
-
Vinovați indirect de aceste spargeri sunt clienții, mulți vor upgrade-uri de efect la preturi mici..senzația pe care o ai când ĂŽți gĂŁsești mașina așa e de nedescris, iar piesele inevitabil vor ajunge pe eBay ca fiind piese din dezmembrĂŁri.1 point
-
Ca tot a dat caldura, i-am pus si folie pe geamuri. I-am mai tras trei poze cu ocazia asta pic host pic host pic host1 point
-
Unde zice ca e M47, din moment ce masina e 2008 am dedus ca e vorba de un N47 Sent from my iPad using Tapatalk1 point
-
Bine nene, m-am saturat de placa asta " cunosc pe cineva care..". Si restul sutelor de mii de e90-uri carora nu li s-a stricat distributia?1 point
-
Ba intervalul de revizii la 30 de mii a favorizat uzarea patinelor si intinzatorului, pe langa proasta proiectare.1 point
-
1 point
-
Actualmente 4 cilindri diesel dupa aproape 5 ani de 6L benzina. Sunetul motorului nu are termen de comparatie in cazul meu, vibratiile (sau lipsa lor), turatiile, relantiul, totul de pe partea emotionala e in favoarea motorului in 6 cilindri. Dar cum in viata nu facem doar pofta inimii si trebuie sa ne gandim si la familie, casa etc. ajungem inevitabil la 4 cilindri. Ca si eficienta/parte practica un 2.0d va bate oricand un 2.5i. De la 218cp la 177cp nu simt diferenta foarte mare datorita cuplului. De consum si taxe nu mai are rost sa vorbim. Cred ca oricine de pe forum si-ar dori un V8 sau 6L benzina daca si-ar permite, dar pentru muritorul de rand un 2.0d in 4 cilindri e alegerea logica. Sincer BMW este de apreciat ca mai face motoare cu aceasta arhitectura in conditiile in care se merge pe downsizing. Pentru cei care mai aveti 6L bucurati-va de ele cat mai puteti1 point
-
1 point
-
Stiu bai nene dar se poate trece cu vederea la o litera gresita, si apropo, chiar am incercat sa edit dupa postare dar nu s-a salvat! Sper sa ai macar 8 clase, ca unul MATUR cu 12 clase sigur nu s-ar fi legat de greseala gramaticala! Si nu ma bagasem in seama asa la misto, ci chiar scriam la subiect pe topicul acesta! Rautate maxima la romanasii nostri!1 point
-
Depinde pentru ce,la noi in Romania...un 2.0 bi turbo in 4 cil e cea mai buna alegere.1 point
-
1 point
-
Pus stampila pe 6 cilindri :twitch: ...am si 4,dar 6 deja e in alta liga...iar sunetul motorului...sunetul...este intr-un mare fel.Si cum spuneau si alti colegi,intr-adevar,provoaca dependenta A fost o faza draguta din prima zi cand am achizitionat masina...am duso la spalatorie,si stand la rand ma trezesc cu doi indivizi ca imi bat in geam...deschid geamul si ii intreb : - ce s-a intamplat!? La care ei imi raspund : - nu va suparati,ce motor aveti pe masina? Si eu le raspund : - diesel!.. Ei incep sa rada si imi zic : - pai si noi avem tot BMW diesel,amandoi,dar al dumneavoastra se aude intr-un mare fel...de cat este? Si eu le zic : - de 6 cilindri... Iar ei razand din nou imi zic : - hai domne ca esti simpatic,de cati cc este!? Si eu le zic : - din pacate doar de 3000.. Atunci ei lesina de ras si pleaca la masinile lor razand...si am incalecat pe o sa si v-am spus povestea mea..1 point
-
1 point
-
Eu nu sunt pro "flush". Are destul detergent uleiul. Oricum el trebuie sa elimine particule insolubile asa ca repetitivitatea cred ca este solutia nu detergentii care (in anumite cazuri au facut mai mult rau). Ca sa nu mai spun ca solutia de spalare ramane pe traseul de ungere si contamineaza noul ulei. Eu am folosit si folosesc Castrol fara probleme. Intervalul de schimb este insa foarte des (5k km) masina fiind utilizata preponderent in oras.1 point
-
Mazga aceea galbena poate fi cauzata de condens sau amestecul cu apa/antigel - verifica nivel lichidu de racire. Pe busonul de umplere nu avea acea mazga? Faci drumuri scurte fara a avea timp motorul sa se incalzeasca? Legat de schimbul de ulei, eu consider ca inlocuirea prin drenare (golirea pe la surubul de scurgere) este mai sanatoasa decat aspirarea pentru ca permite impuritatilor sa iasa din motor nu sa decanteze. Parerea mea este ca daca pana acum inlocuirea s-a facut pe la joja (aspirat) ce vezi tu in filtru sunt particule adunate dea lungul timpului antrenate de pompa, ce au facut ca uleiul sa devina din ce in ce mai abraziv si sa "roada" pe traseele de ungere. As incerca golirea pe la buson, inlocuirea uleiului si filtrului, rulat cateva zeci de kilometri buni, drenare, inlocuirea filtrului si a uleiului (practic o spalare dar cu ulei). Dupa aceea verificat din nou filtru la un interval scurt si eventual inlocuirea din nou, preventiv, doar a filtrului. Eventual spalarea baii de ulei separat inainte. Pare costisitor dar asa as face inainte de orice.1 point
-
S-a cam pus praful pe topicul meu :hmm: Intre timp am schimbat kitul ambreaj+volanta si am reconditionat un injector(corectia atingea valoare de 2.6 la temperaturi scazute). Am trecut si la jantele de vara, de care sunt foarte incantat. Style 207 http://105.imagebam.com/download/s1ZPUPbi5yEnP0frxOrZgQ/46861/468607425/DSC_1476.JPG http://113.imagebam.com/download/VZtW3h1Xu8MVdoKks1LISQ/46861/468607462/DSC_1457.JPG http://105.imagebam.com/download/fw2Crvl706RyF0GdpFiwsA/46861/468607503/DSC_1471.JPG http://113.imagebam.com/download/yjb8VlHY21rpDSc9pGyqTg/46861/468607530/DSC_1472.JPG http://105.imagebam.com/download/Pm_0O6KZF1Y0ggkoqaAX1w/46861/468607558/DSC_1488.JPG In curand o sa ii montez si distantiere de 20mm. Cand da caldura o sa ii vopsesc+indreptat capota(am avut un mic incident in trafic si ii indoita putin intre grile), o sa curat urmele de rugina care le mai are pe ici-colo iar apoi vreau sa o polishez. Va doresc o primavara frumoasa!1 point
-
1 point
-
Toate subwooferele (standard, HiFi, L7, Individual) se potrivesc in locasul standard de sub scaun, au aceeasi marime a cadrului de fixare. (valabil si pentru midbass si tweetere).1 point
-
masina iti iei atunci cand situatia financiara ti-o permite. masina de multe ori necesita costuri total imprevizibile. masina iti iei cand iti permiti fara nici cea mai mica problema intretinerea ei. pentru ca altfel se transforma un mare stres masina. am cunostinte unde e "doliu" in casa lor cand se strica cate ceva. de aia spun ca daca iti permiti fara nici cea mai mica problema intretinerea unui 4cilindri (cum vad eu normalitatea) atunci nu te vor afecta cu nimic costurile putin mai mari de la 6 cilindri (in afara de impozit unde am spus ca sunt niste diferente aberante).1 point
-
Cati bani ti-au dat? Chiar crezi ca toti suntem niste copii? Daca tu numesti fiabilitate la tot ce am scris eu mai sus...iarta-ma, dar ma sterg undeva cu parerea ta! Asta e cea mai penibila scuza cu modul de exploatare gresit. exista un mic adevar, dar tu il faci cat o camila!1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00