Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/13/16 in all areas

  1. ]New wheels,style 437m.
    6 points
  2. Eu chiar nu inteleg, in fata nesimtirii crase, a minciunilor si clarei inselatorii din aceste anunturi de ce va mai ganditi la asemenea masini si asemenea vanzatori? Tot traiesti cu mitul ca vei fi tu acela care va face o afacere, care va lua o masina buna la pret de dumping?Ai aruncat un ochi in tarile din care se aduc masinile respective sa vezi cat costa un model echivalent, ai mai pus in calcul si transport si un profit vanzator?Si atunci cum sa crezi ca iti poti lua F30 la 14.000 cu 120.000 km? Crezi ca in vestul Europei lumea arunca cu banii, si plateste cate 35.000-40.000 euro, circula cu ea 3 ani si apoi o vinde la 30% din pret, doar asa, ca s-a plictisit? Masina din anunt, deja este vanduta de unsamsar sinistru, asa sunt toti de la Constanta gen Mardare, Leonard si cum mai vrei Auto, apoi este un 318d, dar in anunt pune 320, ca da bine la public, iar km si starea ireprosabila sunt doar niste baliverne.
    6 points
  3. Nu mai bine te duci la un service sa se uite pe acolo sa vada care e problema in loc sa intrebi pe forum ? Nu de alta dar nu o sa se repare pe forum si daca insisti sa mergi asa cu masina poti sa o dai in alte cele si pe urma te plangi ca e masina naspa si scumpa de intretinut.
    3 points
  4. In weekend am demontat debitmetrul si l-am curatat cu CRC Air Sensor cleaner. Desi nu am erorir cateodata imi mai vibreaza masina la relanti si simt o usoara pierdere de putere la rotatii mici. http://oi64.tinypic.com/5x4ho7.jpg Chiar s-a simtit diferenta si puterea se simte mai ok pe toata plaja de turatii dar ce-i drept am dat cu jumatate de canistra. Din pacate pulsatiile inca se simt ceea ce ma duce cu gandul la injectoare pe care le voi lua curand. PS: Daca aveti nevoie de un DIY pentru curatat debitmetrul puteti sa-mi dati pm
    2 points
  5. E plin de "moralisti" pe aici. Marcile de piese de care se vorbeste au omologare RAR ( Registrul Auto Roman) pt cei care nu stiu. Asta inseamna ca pot ajunge la clientul final . Daca o masina a parcurs fara probleme 40k km cu o pereche de amortizoare iar la alta au inceput sa aibe probleme la 10k hai sa ne intrebam si cat de abil a fost soferul la evitarea gropilor. P.S. Nu va cumparati BMW daca nu faceti plinul cel putin o data pe saptamana ! ...dupa unii...
    2 points
  6. eu cel putin cu cei din ct m-am lamurit. Am fost in trecut la vizionari pt mine ,dar si pt amici , si mint ceva de neconceput. Mint cu de toate. Nu cred ca as cumpara niciodata masina din ct , bine doar de noua poate !
    2 points
  7. La pretul pe care esti dispus sa-l platesti pt. un f30, o masina relativ noua, va trebui sa mai astepti mult timp ca sa iei ceva bun, real. Masina din anunt, pe langa faptul ca are dotari aproape zero fata de cele standard...ar mai fi si km care sigur, sigur sunt reali, vezi cheia apropae noua(poza 8 ). Decat sa iei asa ceva, mai cinstit esti intr-o masina pe care ti-o poti permite.(daca tot vrei bmw, e90 mi se pare o masina buna, arata bine, si-ti mai raman si bani de motorina)
    2 points
  8. Salutare tuturor, Cu totii stim povestea cu "batranelul care mergea doar duminica cu ea la biserica" cand vine vorba de masini de Germania. Din fericire am aflat singurel ca aceasta poveste este adevarata. Am crezut initial ca sunt filmat cu camera ascunsa. Fiind in cautare de o masina pe langa mine, un E39 exemplar mi-a fost dat ca sugestie pe mobile.de L-am pandit vreo saptamana sa vad care e problema, scade pretul, nu scade, se vinde...nimic. Ce puteam pierde? Timp ca sa o vad? Am decis sa aranjez o vizionare. Ajuns la fata locului cu inca un prieten, asteptand proprietarul, ne uitam la masina de jur imprejur, o pipaim pe ici pe colo, simteam ca e ceva in neregula cu ea dar nu stiam ce. Stand pe langa masine, vedem ca se apropie un domn in varsta de masina si ne da binete, noi intorcand gestul, se prezinta si zice "asta e masina" Am un schimb de priviri scurt cu prietenul meu, dupa care "bunicul", deschide masina, ne da cheile si ne lasa ne uitam peste tot nestingheriti vreo 10-15 minute. Iar am un schimb de priviri cu prietenul meu, se citea nemultumirea in ochii amandorura, nu stiam ce sa zicem. Am incercat sa gasim ceva defect la ea, estetic sau mecanic fara succes si nu am reusit nici dupa test-drive Singurul lucru care l-am putut gasi si cu care am putut negocia, au fost pixelii adormiti de pe MID si un pic la kilometraj N-am avut incotro si a trebuit sa o cumpar Ca istoric, masina a fost cumparata de acest "bunic" nascut in 1931(nu glumesc) in 2001, de noua. Motorul este prea cunoscutul 2.2 170CP Momentan masina are doar 97.350Km. Stiu, nici mie nu mi-a venit sa cred.
    1 point
  9. Salut! Dupa despartirea foarte grea de e46-le meu 320d a venit momentul sa trec la masina pe care cel mai probabil o voi pastra mult timp de acum incolo. Asadar masina este un 325i e90 motorul n52 manuala 218 cai. M-a interesat foarte mult sa fie acest motor, sa fie manuala si sa aibe istoric service. Nu este prea dotata, dar are cam tot ce am nevoie: Vehicle information Type code VB11 Type 325I OL (EUR) Dev. series E90 () Line 3 Body type LIM Steering LL Door count 4 Engine N52 Cubical capacity 2.50 Power 160 Transmision HECK Gearbox MECH Colour SCHWARZ 2 (668) Upholstery LEDER DAKOTA/BEIGE (LCB4) Prod. date 2006-04-28 Order options No. Description 1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES 2BH LT/ALY WHEELS DOUBLE SPOKE 156 240 LEATHER STEERING WHEEL 249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL 313 EXTERIOR MIRROR PACKAGE 320 MODEL DESIGNATION, DELETION 4AC FINE-WOOD TRIM POPLAR GRAIN 423 FLOOR MATS, VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 441 SMOKERS PACKAGE 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 7RP ADVANTAGE PACKAGE 8SP COP CONTROL 801 GERMANY VERSION 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 879 GERMAN / ON-BOARD DOCUMENTATION Series options No. Description 321 EXTERIOR PARTS IN BODY COLOR 497 CENTRE ARMREST IN REAR 520 FOGLIGHTS 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING 851 LANGUAGE VERSION GERMAN Cat despre consum, am adus-o cu 7.1% mers in limita bunului simt. O sa revin si cu cel de oras. Planuri de viitor: Retrofit xenon + lupe Detailing Revizie Prezinta zgarieturi fine pe capota, cel mai probabil va primi si un polish Cauciucuri iarna Jante pe 17-18 de vara(inca ma decid la style). http://oi60.tinypic.com/r73rzr.jpg Sunt cam scump cu pozele. O sa revin maine cu exteriorul dupa ce o spal sa fie treaba treaba plus ca e intuneric acum si nu ar iesi cine stie ce.
    1 point
  10. 2016!!!!!!!!!!! adult photo sharing
    1 point
  11. Ia benzina linistit , dieselu e pt extern si km multi la doar 500 km pe luna un 320i e excelent. Sent from my iPad using Tapatalk
    1 point
  12. Super acum putem sa inhalam toti noxele ca asa e romanul isi ia masina cu dpf da nu are bani sa il schimbe. Mi se pare o tiganie sincer dupa aia se mira lumea de ce inbolnavim .. Sent from my iPad using Tapatalk
    1 point
  13. pai tocmai..corect inseamna asa cum stim noi, cei care ne-am lovit de probleme nu ce ne vrajeste BMW... schimburi de ulei bun la 8000 de km sa zicem, folosita in turatii mari nu doar in oras si etc etc... daca ne luam dupa producatorii de masini sau producatorii de uleiuri de motor sau de cutie ca sunt "long life" sau "for life" te fac sa te bucuri pe moment ca faci reviziile mai rar, deci mai putini bani dar defapt pierzi mai mult pt ca ajungi sa repari ce ai stricat prin intretinerea asta proasta... in ziua de azi totul e de consum si de marketing...
    1 point
  14. Doar consuma mai putin ulei. Asa ca voi schimba injectoarele maine, tocmai ce le-am ridicat. http://oi66.tinypic.com/ff3k9d.jpg Daca nici asta nu rezolva, ramane doar eccentric shaft sensor-ul sau sondele.
    1 point
  15. Imi pare rau ca nu stiu de unde se da minus ,ti-as fi dat doua ,am inteles ca se poarta pe aici;) de ce pui romani pe locul doi asta este lipsa de patriotism , eu zic ca avem capacitatea si cunostintele sa fim pe primul loc :)
    1 point
  16. Am rezolvat in sfarsit cu scurgerile de ulei. Am fost astazi la Ilie din Ciolpani si mi-a inlocuit aproape toate garniturile posibile : garnitura de la distributie, corp filtru ulei si garnitura culbutori plus o curatare ca la carte a motorului. Foarte multumit de lucrare, sper sa nu mai am surprize neplacute.
    1 point
  17. Multumesc. Eram hotarat sa le schimb pe cele vechi,dar nu gaseam ceva ceva care sa imi placa.Maine primesc si charge pipe-ul..
    1 point
  18. Pffff ce bine arata!ai alta masina acum!
    1 point
  19. nasol de tot , insa cei ce fura sunt tot europeni non germani in special bulgari, romani , tigani , albanezi.. etc
    1 point
  20. Uhm...dar masina trebuie intretinuta din...banii de la bursa, donatii, combinatii sau...? Cum adica nu din banii de salariu? Ce alta forma de venit sugerezi? ...desi cred ca m-am prins la ce te referi. Sa nu fii nevoit sa alegi la salariu intre mancare si masina. Sa ai spatiu in salariu si pentru acest moft numit masina. +1, cu atat mai mult cu cat vorbim de un E46 din 2001. Atat timp cat piesa respectiva este omologata RAR, se poate pune pe masina. Ca pui OEM sau after-market e alegerea fiecaruia.
    1 point
  21. Du-te linistit la service ca nu este o treaba asa simpla precum pare si chiar ai sanse mari sa stici motorul masinii daca nu stii ce faci
    1 point
  22. Personal, oricat mi-as dori sa ai dreptate, ma indoiesc ca este cazul "in general". Povestea un coleg de pe forum ca din 10 Passat-uri verificate de el personal pentru a achizitiona una, toate aveau km dati inapoi cu minim 100.000. Alt coleg zicea ca anul trecut a verificat mai multe masini, iar 4 dintre ele fusesera dauna totala in strainatate. Un altul luase o masina care a fost pe Taxi cu 200.000km in bord si 400.000 reali. Inteleg ca parerile sunt impartite, insa imi e greu sa cred ca cei care cauta o masina stau si mint pe forumuri despre intamplarile lor nefericite cu "intermediarii". Sa nu ma intelegi gresit, in niciun caz nu vreau sa generalizez, iar parerea mea se bazeaza doar pe experienta altora. Insa am dubii cand vad multe masini mult mai ieftine decat in Germania. Unde e profitul celor care le aduc? Toata lumea face evaziune cu TVA "pierdut" prin Bulgaria? E greu de crezut ca neamtul/olandezul renunta la o masina buna pentru mai putin bani decat romanul. Cat despre masina personala, am cumparat-o de la primul proprietar din Romania, deosebit de bine intretinuta, la un pret bun. Multumesc mult pentru sfaturi! Stiu ca poate suna ciudat, insa nu alerg neaparat dupa optiuni. Cea mai importanta ar fi cutia automata, insa si la aceasta pot renunta. Bineinteles, ar fi perfect daca ar avea piele, xenon si navigatie. Ce e mai important e sa gasim o masina buna, la un pret ok. Intr-adevar cea neagra arata extraordinar, insa depaseste oarecum bugetul nostru. Parca as prefera sa ramanem si cu o "rezerva" de bani pentru eventuale probleme.
    1 point
  23. Ar trebui sa te concentrezi pe niste optiuni,din ce vad tu cauti km putini si automate..incearca sa te axezi pe cateva criterii fixe,de exemplu sa aiba navigatie mica,mare,deloc,sa aiba nu stiu ce interior,sa aiba bixenon adaptiv sau nu,etc... Cea neagra la 16.000 euro e dotata si frumoasa..dar poate cam scumpa. Atunci o sa-ti fie mai usor sa gasesti,dupa ce iti alegi criteriile le aplici pe olx si autovit (de exemplu nu poti sa aplici daca sa aiba navigatie sau cum sa fie,sau ce interior),o sa-ti de-a masinile dupa motor,an,km,transmisie,etc si din lista aia toata iti pui la favorit posibile viitoare masini si dupa incepi sa suni si tot asa pana scurtezi lista aia! Crede-ma la final o sa fie foarte mica,in cazul meu am asteptat vreo 2 luni dupa masini sa apara,deja le stiam pe toate si nu-mi placea niciuna! Bafta samy!
    1 point
  24. OE este termenul corect dar multi incurca si este ok, lumea a inteles oricum ce era de inteles. Si eu zic ca esti nebun sa vinzi masina asta la cat a stat demontata si cat ai muncit TU PERSONAL la ea nu mai zic de altii sau de nervi/bani.
    1 point
  25. fac un test de piata, daca imi da cineva pretul cerut o dau si ma orientez spre 335i e92, daca nu continui proiectul! mereu este loc de investitie...
    1 point
  26. Functia de conducere in multinationala ia oferit forta necesara de a da o lectie monstrului! :super:
    1 point
  27. Din pacate creed ca 95 % din cic+ceasuri+volan furate sunt pe ebay de vanzare la vanzatori cu 100% pozitiv doar vind marfa de calitate.Cel putin cu ceasurile de bord pot sa le ia urma ca sunt cu VIN in ele.De unde mama dracului atatea CIC-uri si NBT-uri din dezmembrari.
    1 point
  28. Exact aceeasi chestie o am si eu de cateva zile. Intra in computerul de bord, dai check si dupa du-te pe eroare si tine apasat maneta de BC. O sa iti arate exact codul si trebuie sa iti dai seama care e ars. Ai aici codurile http://www.endtuning.com/ccidcodes/
    1 point
  29. mi se pare cel mai aiurea sa il critici pe unul ca nu poate sa isi intretina masina. acum ce o sa faca omul sa isi vanda masina? asta e Romania, procentual cei care isi intretin masina ca la carte sunt ffff putini. Extrem de putini... ba chiar e aproape o regula ca o masina veche gen e46 sa fie la cineva care nu si-o poate intretine ca la carte. ce vreau sa spun eu e ca nu vad rostul discutiilor. normal ca nu sunt de acord cu astfel de oameni, dar ajuta la ceva discutiile astea? o sa isi vanda omul bmw-ul si o sa isi ia un logan de 3 ani, care si ala e scump de intretinut, doar ca prin prisma vechimii nu vor pica atatea... va dati seama ca nu...
    1 point
  30. Deci sa mai facem retrofit-uri cu componente din surse dubioase...Aproape 100% tot ce se vinde e furat... Nu pot sa cred ca acolo se intampla asa ceva...incredibil cat ghinion...
    1 point
  31. e simplu , fa un check engine adica fai o diagnoza si vezi atunci de ce sta martorul aprins nimeni nu o sa-ti spuna deaorece sunt multe cauze...
    1 point
  32. Eu fac sub 10.000 ~ pe an incluzand o vacanta in grecia pe an
    1 point
  33. Masina pe langa jantele pe 18", styling 175 a primit si arcuri H&R http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/IMAG2332_zpsrtdnqz8q.jpg
    1 point
  34. Din experienta proprie , 25 din 35 masini (cat am cautat eu ) au km dati inapoi pana la ultima revizie. neamtul 0 vinde la 200k km nu i mai face revizia, doar n o vinde o cu revizia facuta. Romanu o ia si o da 'napoi la 170k km. Masina aceasta nu stiu daca a patit asa ceva !
    1 point
  35. Eu am gasit e60-uri si cu d1s si cu d2s, deci cel mai sigur este sa dai farul jos ! In schimb am observat ca cele cu xenon adaptiv au d1s !
    1 point
  36. salarul mediu net e undeva la 2mii ... si stiu sigur de la electricieni, avocati... e normal cu trecerea anilor sa castigi mai bine... avand 2 mii si ceva netul 67& din net e pensia ... depinde ce lucrezi evident ... medicii, inginerii, managerii au alte standarde clar... daca pui in balanta costurile terenurilor caselor nu se merita acel salariu... mai misti ceva daca sunt 2 si trag la aceeasi caruta...in rest singur prin germania e greu traiesti doar decent.
    1 point
  37. DTC-ul la e90 este activat cand apesi pe buton, in legatura cu separatorul trebuie sa-i schimbi si furtunele pentru ca sunt dintr-un material foarte prost, unul s-a rupt cand am schimbat garnitura de la culbutori. Iti consuma ulei intre schimburi?
    1 point
  38. Sa o stapanesti sanatos! Masin e bestiala! Sfatul meu este sa nu te apuci de CIC pentru ca e o investitie inutila atata timp cat ai Dynavinu-ala...E arhisuficient si mult mai actual decat rahatelelul ala de CIC pentru care trebuie sa modifici juma de masina si sa cheltui o caruta de bani cu care peste ceva timp vei schimba pompa de inalta presiune for sure...parerea mea!
    1 point
  39. Revin cu informatii referitoare la acest topic, obtinute direct de la Finanzamt din MĂźnchen, poate mai ajuta pe cineva. Daca nu ai rezidenta in Germania (inregistrare facuta la evidenta populatiei) si nu lucrezi aici, in principiu se presupune ca esti vizitator si nu trebuie sa faci nimic, poti circula fara probleme cu masina inmatriculata in RO. Daca in schimb ai un contract de munca in Germania (automat trebuie sa ai si inregistrarea facuta - Anmeldung), atunci sunt mai multe variante: 1. Vrei sa pastrezi masina inmatriculata in Romania, dar sa o folosesti in Germania pe termen nedeterminat - completezi la KFZ Finanzamt un formular cu datele personale si ale masinii (inclusiv data cand a intrat in DE), iar ei iti calculeaza impozitul datorat statului german, pe care il platesti anual. Nu te obliga sa iti inmatriculezi masina in Germania, atata timp cat le platesti impozitul. De la Finanzamt iti va da o hartie cum ca ai declarat masina si platesti taxe, iar cand te opreste politia le arati hartia respectiva si e totul ok. 2. Vrei sa pastrezi masina inmatriculata in Romania, dar sa o folosesti in Germania pe termen scurt 3-6 luni mi-a dat exemplu nenea ala - completezi acelasi formular cu datele, insa pe ultima pagina ai o rubrica de free text, unde povestesti ce planuri ai cu masina (gen, am adus-o in Germania sa o folosesc 6 luni, dar apoi o duc inapoi in Romania). In acest caz nu iti vor lua impozit, insa iti vor da deasemenea o hartie pentru politie in caz ca te opreste (probabil cu valabilitate cat ai declarat tu...daca te prinde cu masina dupa perioada declarata, nu e bine ) In ambele cazuri inca se plateste impozitul din Romania, asigurare, ITP, etc...Nu este nevoie sa faci TĂV in Germania pentru cazurile de mai sus si nici sa faci asigurare aici. 3. Radiezi masina in Romania si o inmatriculezi in Germania - faci TĂV, asigurare aici si platesti impozit....dar ai numere de Germania Ca idee, mie mi-a calculat impozitul la 320d aprox. 308 euro / an - cica e cel mai mic impozit posibil pentru diesel. Masinile pe benzina au impozit mai mic aici. Nenea de la Finanzamt mi-a spus deasemenea ca daca masina e inmatriculata in RO pe numele unui membru al familiei, rude, etc...atunci mergi si declari ca folosesti masina respectiva o perioada in Germania (nu a spus exact cat poti maxim), dar nu este a ta si nu platesti impozit...iti da deasemenea hartie de aratat la politie in caz ca te opreste. Drumuri bune sa aveti!
    1 point
  40. hai sa-ti vand eu niste cratime
    1 point
  41. Fa o poza cu pachetul de tigari pe bord si o sticla de evian in suport. edit: si o poza la display cu audio si balansul sa fie pe stanga.
    1 point
  42. @Lexius, seteaza ceasul sa fie noapte si mergi ziua sa vezi ca o sa scoata fum. E de la bateria de la ceas. Incearca odata, si apoi schimba bateria, si la mine facea la fel.
    1 point
  43. lol, o cunoaste masina cand e noapte?
    1 point
  44. lol, vreau sa vad poze, pariu ca are cruci la oglinda.
    1 point
  45. Daca nu castiga si la ortografie e nasol..
    1 point
  46. din ce poze? bre lexius,respekt,da cum de te ai razgandit?parca ziceai pa undeva ca bmw e un jeg de masina
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.