Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/15/16 in all areas

  1. Salutare tuturor, Cu totii stim povestea cu "batranelul care mergea doar duminica cu ea la biserica" cand vine vorba de masini de Germania. Din fericire am aflat singurel ca aceasta poveste este adevarata. Am crezut initial ca sunt filmat cu camera ascunsa. Fiind in cautare de o masina pe langa mine, un E39 exemplar mi-a fost dat ca sugestie pe mobile.de L-am pandit vreo saptamana sa vad care e problema, scade pretul, nu scade, se vinde...nimic. Ce puteam pierde? Timp ca sa o vad? Am decis sa aranjez o vizionare. Ajuns la fata locului cu inca un prieten, asteptand proprietarul, ne uitam la masina de jur imprejur, o pipaim pe ici pe colo, simteam ca e ceva in neregula cu ea dar nu stiam ce. Stand pe langa masine, vedem ca se apropie un domn in varsta de masina si ne da binete, noi intorcand gestul, se prezinta si zice "asta e masina" Am un schimb de priviri scurt cu prietenul meu, dupa care "bunicul", deschide masina, ne da cheile si ne lasa ne uitam peste tot nestingheriti vreo 10-15 minute. Iar am un schimb de priviri cu prietenul meu, se citea nemultumirea in ochii amandorura, nu stiam ce sa zicem. Am incercat sa gasim ceva defect la ea, estetic sau mecanic fara succes si nu am reusit nici dupa test-drive Singurul lucru care l-am putut gasi si cu care am putut negocia, au fost pixelii adormiti de pe MID si un pic la kilometraj N-am avut incotro si a trebuit sa o cumpar Ca istoric, masina a fost cumparata de acest "bunic" nascut in 1931(nu glumesc) in 2001, de noua. Motorul este prea cunoscutul 2.2 170CP Momentan masina are doar 97.350Km. Stiu, nici mie nu mi-a venit sa cred.
    6 points
  2. M-am decis sa imi prezint si eu masina din nou pe forum, de data asta un BMW E90dA LCI de 184cp din 2011. Momentan am sa postez cum a venit ea din fabrica si niste poze de pe bimmer.work: Type PP11 Model 320d - EUR Development Code E90 (MUE) Doors 4 Engine N47T Power 135 Transmission AUT Color Bluewater Metallic - 896 Upholstery St.blue Shad./alcant./anth.kontr.bl - ANNK Production Plant MUNICH Standard Equipment 249 Multi-function For Steering Wheel Multifunktion Fuer Lenkrad 321 Exterior Parts In Body Color Exterieurumfaenge In Wagenfarbe 520 Foglights Nebelscheinwerfer 548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho Options 1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge 1CB Co2 Content Co2 Umfang 1CD Brake Energy Regeneration Brake Energy Regeneration 2MF M L.-a. W. Star Spoke 193 M/mix.t. M Lm Raeder Sternsp. 193 M Mischb. 2PA Locking Wheel Bolts Radschraubensicherung 205 Automatic Transmission Automatic Getriebe 230 Eu Specific Additional Equipment Eu Spezifische Zusatzumfaenge 258 Runflat Tyres Bereifung Mit Notlaufeigenschaften 4AE Armrest Front Retractable Armauflage Vorne Verschiebbar 4MG Int. Trim Fin. Alu Glacier Silver Interieurleisten Alu Glaciersilber 423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours 428 Warning Triangle Warndreieck 430 Int/ext Rr Vw Mirror W Aut Anti-dazzle Innen-/aussenspiegel Aut.abblendend 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend 441 Smokers Package Raucherpaket 481 Sport Seats F Driver/front Passenger Sportsitze Fuer Fahrer/beifahrer 494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer 502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage 507 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc) 521 Rain Sensor Regensensor 522 Xenon Light Xenon-licht 534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik 563 Lights Package Lichtpaket 6FL Usb-/audio Interface Usb-audio-schnittstelle 6VC Control Combox Steuerung Combox 609 Navigation System Professional Navigationssystem Professional 688 Harman/kardon Surround Sound System Harman/kardon Surround Sound System 698 Area-code 2 Area-code 2 7MF Edition Sport Edition Sport 7NH Service Inclusive 5/100 Service Inclusive 5/100 704 M Sport Suspension M Sportfahrwerk 710 M Leather Steering Wheel M Lederlenkrad 715 M Aerodynamics Package M Aerodynamikpaket 760 Individual High-gloss Satin Chrome Individual Hochglanz Shadow Line 775 Individual Roof-lining Anthracite Individual Dachhimmel Anthrazit 8AR Romanian / On-board Documentation Rumaenisch / Bordliteratur 8SP Cop Control Cop Steuerung 8TL Daytime Lights Front And Rear Aktiv Tagfahrlicht Front Und Heck Aktiv 8TN Daytime Driving Lights Selectable B Tagfahrlicht Ueber Lichtmenue Einst 818 Main Battery Switch Batteriehauptschalter 853 Language Version English Sprachversion Englisch 863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa http://i.imgur.com/8CPZoY4.png http://i.imgur.com/fMYKh19.png To be continued...-
    3 points
  3. Dsc asa este de când am luat masina..nu se dezactiveazĂŁ Iarna asta am atins un Dâmbovița de zĂŁpadĂŁ și a rupt firele de la senzorul de plĂŁcute. Are plĂŁcute și discuri ĂŽn stare foarte buna. Ăn plus..am dat doar pentru a vedea cat ia. Mersi pentru griji..sunt constient
    3 points
  4. Este destul de mare, nu am mers cu 163 stock pentru ca am luat-o direct cu soft dar oricum nu se compara, oricum sa stii ca nu face nici una 184 stock pe dyno. De aproximativ 4 saptamani Merci. Jantele astea o sa iasa la vanzare si o sa imi cumpar style 313 pentru vara pe 19 si ceva pe 17 pentru iarna.
    2 points
  5. Primit,montat,placut
    2 points
  6. Vand BMW 320Ci Clubsport, transfoormat in 330Ci - motor 3.0i restaurat complet (schibmat garnituri, furtune, traseu si valva PCV, vanos, bujii NGK irigium, bobine, role-intinzatoare-curele etc) cand l-am cumparat avea aproximativ 60000 mile - cutie automata (schimbat ulei, filtru, garnituri, refacut convertizor) - punte spate de 3.0 - frane de 3.0 schimbate acum 2 ani - jante style 71 forjate - faruri xenon aproape noi, originale - pachet M de fabrica - oglinzi exterioare de M3 si oglinda ovala interioara de M3 - navigatie mare 16/9 cu ultimele module puse pe e46: monitor cu CD, BM54, MK4, sistem harman kardon - interior individual Clubsport (margine piele, mijloc alcantara perforata; electric cu memorii, incalzit, reglaj lombar - plafon negru - trimuri Alc Silver Cube din aluminiu - senzori ploaie-lumina - suport telefon si bluetooth - senzori parcare - articulatie fata-spate pe Lemforder noua (850 euro) - baterie Varta Sulver de 85ah noua - alternator Bosch de 120 Ah refacut complet Marea majoritate a pieselor inlocuite sunt OE, cei de pe forum de la care am cumparat pot confirma! Vopsita profesional vara trecuta in culoarea originala - Estoril Blau 335 Foarte multe elemente schimbate (doar vara trecuta am investit 4500 euro), multe optiuni adaudate de mine personal, cablajul fiind tras exact cum vine de fabrica, fara fire lipite sau legate pt mase Pret 8500 euro, unul destul de mare pentru un e46, insa nu reflecta nici pe departe investitia (cei de pe forum care cunosc masina pot confirma cati bani si nervi am investit in constructia proiectului) http://thumbnails116.imagebam.com/47769/663bce477687633.jpg http://thumbnails116.imagebam.com/47769/55d2b2477687637.jpg http://thumbnails116.imagebam.com/47769/84bc45477687646.jpg http://thumbnails116.imagebam.com/47769/7e92b1477687649.jpg http://thumbnails116.imagebam.com/47769/33d9d8477687652.jpg http://thumbnails115.imagebam.com/47769/5dfe9b477687661.jpg http://thumbnails115.imagebam.com/47769/45ee28477687665.jpg http://thumbnails116.imagebam.com/47769/70be94477687658.jpg http://thumbnails115.imagebam.com/47769/5ac5b9477687636.jpg http://thumbnails115.imagebam.com/47769/470414477687669.jpg http://thumbnails116.imagebam.com/47769/134078477687644.jpg
    1 point
  7. Am schimbat si injectoarele. Masina se misca mult mai bine si au disparut ezitarile la turatii mici. Urmeaza: - Placute spate - Faruri cu lupa si angel eyes, posibil si xenon(incerc sa ma decid daca merita OEM sau sa merg pe Depo) - Pachet M - Vopsit etrieri(inca ma decid pe culoare) - Imbracat volan alcantara
    1 point
  8. Superbe jantele, cat te-au costat si de unde le-ai achizitionat? :goodjob:
    1 point
  9. Totusi, ramane o intrebare: de ce te chinui cu chestii gen top speed sau liniute, cand circuli pe autostrada mult peste viteza admisa cu faza lunga, dsc dezactivt(oare ajuta la viteza) si placute frana uzate.
    1 point
  10. Trebuie sa fii ipocrit sa spui ca preferi un E90 unui F30; chiar daca E90 e mai dotat. In primul rand E90 e mai vechi, sansele sa aiba rulaj mai mare si probleme sunt mai mari statistic dar si probabilistic vorbind. In al doilea rand F30 e un pas inainte la toate capitolele. Si nu in ultimul rand arata mai bine din orice unghi (interior si exterior) l-ai privi. Iar la dotari, inca o data, nu toti vor piele si trapa asa ca nu vad problema ca cineva vrea o masina mai noua dar cu mai putine dotari sau cheala cum se zice. F30 oricum are suficiente dotari standard pe care Loganul nu le are nici macar optionale, oricum comparatia e total deplasata si disproportionata. Problema reala se pune la buget, pana in 14 000 e foarte greu sa gasesti si o masina corecta pe cand la banii astia alegi cam orice E90 dupa 2010 cu dotari indestulatoare.
    1 point
  11. Va multumesc tuturor! Am vopsit bara: http://i.imgur.com/ThdJCqq.jpg Am trecut pe la @neo_andersson http://i.imgur.com/TclYQMm.jpg http://i.imgur.com/nskfCF1.jpg http://i.imgur.com/ZCBGQx6.jpg Aveam o indoitura pe aripa stanga spate. Inainte: http://i.imgur.com/2jXQryl.jpg http://i.imgur.com/YytQurf.jpg Dupa: http://i.imgur.com/AG3QPRD.jpg Random: http://i.imgur.com/tT0cl2N.jpg http://i.imgur.com/1Qe3QXk.jpg http://i.imgur.com/Y3vXEzD.jpg To be continued...-
    1 point
  12. Unii cumpara o masina pentru a o folosi pe post de mijloc de transport, nu pe post de bibelou. Nu trebuie sa aiba nimeni orgasm, ca nu cumperi vibrator, cumperi un automobil. Legat de dotari, in mintea cumparatorului roman de sh vad ca asta e pe primul loc, da-i dracu' de km ca la 200.000km motorul de Bmw e inca in rodaj, vrem putere dar luam diesel ca nu consuma mult si apoi renuntam la dpf ca e scump, toate astea in timp ce ne plimbam curul in scaune comfort, navigam cu ajutorul navigatiei profesionale, ne rasfatam auzul cu difuzoarele logic 7 si generam sute de orgasme pe toate bulevardele principale, victime fiind toate femeile cu varste intre 18-65 ani, impresionate de jantele noastre mari si de Bmw-ul nostru diesel cu pachet M, masina suprema (acum 5-10 cand a aparut modelul).
    1 point
  13. Eu zic ca merita in principal pentru garantia oferita la motor+cutie, plus alte cateva piese mai scumpe. 6318lei pt inca 3 ani si extindere la 200000km mi se pare un pret bun, cu toate ca politica asta e doar o magarie din partea producatorilor germani de a mai ciupi niste bani de la clienti. Eu recomand garantia extinsa la orice masina, ba chiar si la produse electronice/electrocasnice mai scumpe
    1 point
  14. Am rezolvat in sfarsit cu scurgerile de ulei. Am fost astazi la Ilie din Ciolpani si mi-a inlocuit aproape toate garniturile posibile : garnitura de la distributie, corp filtru ulei si garnitura culbutori plus o curatare ca la carte a motorului. Foarte multumit de lucrare, sper sa nu mai am surprize neplacute.
    1 point
  15. Multumesc. Eram hotarat sa le schimb pe cele vechi,dar nu gaseam ceva ceva care sa imi placa.Maine primesc si charge pipe-ul..
    1 point
  16. A sosit timpul sa ne ocupam de jante si siguranta.Stim foarte bine ca anvelopele sunt cele care tin masina pe asfalt. Cum anvelopele de pe jante erau 2 foarte uzate si alte 2 made in china am decis sa cumpar un set noi. Am mers pe un set de GoodYear Eagle F1 Asymmetric 3,225\45\17 toate 4. Cam devreme sa spun ceva despre ele dar am avut experienta foarte buna cu G.Y F1 Asymmetric 1,iar review-urile pe internet sunt foarte pozitive. Urmeaza reconditionarea jantelor.Pentru ele voi folosi vopseaua spray de la Wurth. Si cateva poze cu noile achizitii.
    1 point
  17. Am auzit ca F30 nu are carte service si are istoricul trecut doar in idrive. Insa nu stiu daca se aplica la toate.
    1 point
  18. Masina pe langa jantele pe 18", styling 175 a primit si arcuri H&R http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/IMAG2332_zpsrtdnqz8q.jpg
    1 point
  19. Masina a primit jante pe 18" cu anvelope de vara http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/IMAG2323_zpsaa7npss9.jpg
    1 point
  20. salut neo. vin si eu sambata la tine pt niste codari la f10 fl?
    1 point
  21. Frustrati nu este o jignire. Legat de reclama, ma indoiesc ca Razvan ar avea ceva de castigat de pe urma acelor poze, pur si simplu a primit acele poze si pe alea le-a postat, tocmai asta incerca sa spuna si el, ca nu este "combinator". Utilizatorii unui forum nu sunt acelasi lucru cu musafirii unei case. Acest forum produce un venit tocmai datorita utilizatorilor, prin urmare acestia au dreptul la o parere, atat timp cat este spusa cu bun simt si fara injurii, iar dpmdv "frustrat" si "mi-e sila" sunt departe de a enerva. P.s. Am comentat decizia doar pentru a sugera ca un avertisment era mai bine venit, nu am un obicei din a comenta ce fac moderatorii.
    1 point
  22. Buna ziua si bine v-am gasit sunt nou pe forum,acesta e primul meu topic,l-am deschis pentru a afla parerile voastre legat de 2 modele bmw respectiv 740 benzina si 750 benzina . Sunt interesat sa achizitionez un model second hand F01 sau F02,din cate am inteles F02 e varianta Long Cu L la final in afara de lungime modelul long are ceva in plus fata de F01 varianta normala? Totodata sunt foarte nehotarat in privinta celor doua modele 740 sau 750 ma puteti ajuta cu mai multe detalii? din cate am auzit ar fi 2 tipuri de cutii de viteze una sport iar cealalta supersport daca gresesc imi cer scuze sunt aici sa intreb ,toate modele seria 7 f01 si f02 au caseta de directie pe spate sau doar f02? Fiabilitatea motorulul m-ar interesa si cam tot ce tine de aceste 2 modele parerile voastre sunt bine venite Vreau sa precizez faptul ca nu ma intereseaza consumul automobilului,impozitul,asigurarea prefer sa vorbim strict de masini si nu de cat e impozitul sau cat e asigurarea,totodata nu as dori sa facem comparatii cu motoarele diesel pentru ca nu sunt pasionat de masini agricole.
    1 point
  23. Salut baieti. Intelentionez sa imi iau curand un seria 7,ori 730d ori 735i cu GPL. Masina nu o iau pentru sportivitate,ci pentru stabilitate,lux si tot ce cuprinde. Conduc pe Germania,iesirea pe autobanda este la 1 km de casa deci prin oras nu prea conduc. De 2 ori pe an vin acasa in Romania,deci acolo nu prea este autobanda ,dar nu pot sa spun ca ma plimb 1000 de km prin oras cat sa ma usuce consumul. Ca si taxe concret pot sa spun ca la Diesel ma ajunge cam cu 700 de euro pe an mai mult ca la benzinar. Piesele sunt mai scumpe la diesel din cate am vazut. Masina o sa o iau la mana a doua cu peste 200.000 de km. Nu sunt un fan al vitezei pentru ca in final masina este o bucata de tabla...conduc maxim 140-150 pe autobanda. Legat de Diesel stiu ca connsuma undeva la 6-7% iar benzinarul 8-9% benzina. Conform teoriei daca este pe GPL i se mai adauga 2 litri extra deci ajungi la 11-12% de gaz. Nu am gasit foarte multe legat de consumul la seria 7 pe gaz atat pe forum cat si pe google,ma poate ajuta cineva cu aceasta informatie? Orice idee,orice punct de vedere ce ma poate ajuta sa inclin balanta este binevenit. Multumesc frumos.
    1 point
  24. sal te am vazut pe fundeni eu am un 750xd. daca iti place viteza putem sa facem o liniuta ca avem acelasi motor si eu am box de la harge eram curios ce diferenta e intre ele
    1 point
  25. cu un 530 am vent din Dortmund in Timisoara cu un consum de 7.4, in conditiile in care am alergat-o si era masina plina. Consumul de oras este intre 11-13. O folosesc si eu pentru drumuri scurte, ca nu am alta mai jos e consumul de oras, de acum cateva zile.
    1 point
  26. Verifica daca nu sunt infundate cele 2 aerisiri (le-am incercuit in poza, sunt din cauciuc). In ele trebuie sa fie numai un fel de burete, daca una sau ambele sunt blocate se abureste farul.
    1 point
  27. Sa o stapanesti sanatos , asteptam ceva jante nebune ))
    0 points
  28. Am ĂŽnțeles! Pompa se afla ĂŽn rezervor? Am pe aia de la care am luat motorul de 3.0 și o pot lua
    0 points
  29. O pot verifica cu un tester?
    0 points
  30. Dupa cateva ture prin oras, pot spune ca sunt incantat de noua achizitie.Sunetul este foarte subtil,practic,cu geamul inchis si un condus normal,nu se aude deloc acel "woooshh".Gasisem mai multe modele de BOV,unele mai galagioase,altele mai silentioase..eu l-am ales pe cel mai silentios,TIAL BOV. Am ales configuratia de la Evolution Racewerks datorita remaparii,care inseamna o presiune mai inalta pe turbo iar charge pipe-ul original(plastic) nu prea are viata lunga...nu mai spun de cele doua valve de presiune(diverter's valve)care nu prea pot mentine o presiunea mai ridicata,rezultand un mic lag la accelerare,asta in cazul in care sunt pe duca...
    0 points
  31. Foarte frumoasa masina, referitor la pret nu este mare deloc daca masina este ok. In Germania asa ceva gasim de la 10-11000. Succes la vanzare.
    0 points
  32. Am eu cutie automata si iti garantez ca nu te "trage in jos" asa cum spui tu ci dimpotriva ai mai multe de castigat cu ea.Singurul dezavantaj e consumul mai mare de benzina.
    -1 points
  33. Daca dumneavoastrĂŁ oferiti 1700 eu ofer 1600 si poate sa isi tina si capacele de la cauciucuri
    -1 points
  34. Catalizatorul fiind tocmai capĂŁtul la evacuare nu?
    -1 points
  35. cum faci sa gasesti istoricul masinii in CIC ? nu stiam ca se poate asa ceva :frantics:
    -1 points
  36. Frumoasa, asta o tii mai mult?
    -1 points
  37. arata bine, iar povestile cu masini conduse de pensionari sunt adevarate dar rare. In ultimii doi ani m-am tot uitat de e46 si e39 sub 100 de mii de km si apar constant dar la preturi mari. De obicei le vand copii sau nepotii proprietarilor dupa ce acestia ori nu le mai conduc ori decedeaza. Partea proasta este ca acestia au impresia ca masina buncuui e comoara si cer foarte mult pe ele, de la 7-8000 mii in sus. La pretul ala deja mai pui 1500 si te uiti la un e60 bine intretinut. In fine, genul asta de masini ajung la pasionati, sa o stapanesti sanatos si sa ai grija de ea.
    -1 points
  38. Salut, Am trecut printr-o situatie ciudata cu farul masinii mele, Xenonul de fabrica adaptiv din partea dreapta facandu-mi figuri foarte des.Mentionez ca este vorba despre un e90 2007 - 320d. Dupa ce am trecut prin chinuri desfacand bara, farul, drosserul...am inceput sa caut drossere de schimb in Bucuresti, dupa in tara. Nu am gasit nimic nou.La dezmembrari cel mai ieftin era 100 eur, de aceea am decis sa caut afara. Cert este ca pe un forum European dedicat, s-a oferit cineva sa ma ajute, oferindu-mi piesa noua la pret de SH. Neavand nimic de pierdut ..am acceptat.A durat doua saptamani, am primit coletul si am fost impresionat de calitatea pieselor primite. Asa am ajuns eu sa comercializez aceasta piesa care la BMW costa ~ 500 eur Pretul meu este de 500 de ron/bucata . Ofer si garantie. Droser / Balast original Xenon D1s Bmw e90 2005-2008 . Cod produs : 63126948180. Momentan am 2 pe stoc. Pot aduce si alte modele de drossere, de asemenea la comanda. Daca este cineva interesat, pot fi contactat la 0761659551 oricand.
    -1 points
  39. BunĂŁ seara tuturor.Detin un BMW 520d/2009 și am urmĂŁtoarea problema: am intrat ĂŽn meniul ascuns sa pot vedea temperatura apei și surpriza , ĂŽn mers temperatura variazĂŁ intre 60-70 grade. Am schimbat termostatul dar fĂŁrĂŁ niciun rezultat . Cineva mi-a spus ca trebuia sĂŁ-l schimb cu tot cu carcasĂŁ, asta fiind cauza pentru care nu merge.... am mers la alt service și cei de acolo mi-au ca termostatul pus de mine nu e OEM și asta ar fi cauza . Va rog dacĂŁ ați ĂŽntâlnit aceasta problema sa ĂŽmi dați niște sfaturi . Mulțumesc.
    -1 points
  40. Cam mare taxa pt asta. Si destul de cheala masina. Dar na, pt cine nu are pretentii si vrea doar un break BMW...
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.