Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/18/16 in all areas

  1. Asa spun toti care aduc masini si mi se pare normal,doar nu poti sa spui ca o aduci incorecta si cu istoric fals..nu are rost sa dezbatem aceste lucruri,din ce am vazut 90% din "cei care aduc masini" sa nu-i mai numim samsari, sunt "hoti" si mai sunt cativa 10% corecti poate, eu nu am dat deocamdata de samsar corect..dar tu andrei poate esti unul,doar cei care au cumparat de la tine stiu!
    6 points
  2. Nu prea am mai scris pe aici. O poza proaspata cu jantele de vara Fara nicio problema masina, 132000 km azi, f multumit de ea. http://i63.tinypic.com/2lvhl79.jpg
    3 points
  3. Salutare tuturor!Ma numesc Danut,nascut in Buzau,mai tarziu mutat in Brasov iar de cativa ani in Franta,si ca majoritatea celor de aici,pasionat de marca Bmw.Mai jos am sa va povestesc cum am ajuns sa imi achitionez un E36.Am facut copy-paste (cu mici modificari pe alocuri) cu prezentarea masinii de pe un alt forum,axat mai mult pe tuning,nefiind cazul meu. Dintotdeauna mi-au placut masinile dar in special modelul E36.De unde a plecat totul?Prin 97 m-am urcat pentru prima data intr-un Bmw E28 al unui prieten si pot sa spun ca mi-a placut foarte mult si am fost cucerit imediat de aceasta marca.Mai tarziu,in 99 prietenul si-a luat un E36 negru,nu conta ca era facuta din trei masini,ca era foarte obosita (vazuta cu ochii de acum) sau ca era 316,pentru mine era masina suprema de care m-am indragostit,iar cand eram in ea ma simteam cineva.Sa nu uitam ca vorbim de sfarsitul anilor 90 iar eu aveam 17-18 ani,pe atunci Dacia era la putere si daca aveai una erai cineva.Mi-am spus ca atunci cand voi avea bani o sa-mi cumpar un Bmw E36 sedan. Anii au trecut si timpurile sau schimbat,masina mea preferata a inceput sa imbatraneasca,am avut multe masini,mai noi sau mai vechi,cu motoare si cai multi sau mai putini,in 2005 chiar mi-am cumparat un E46 320 pe care l-am vandut dupa 3 luni (era break),dar cu toate astea nu am putut uita de prima dragoste.Asadar intr-o buna zi am decis sa-mi cumpar masina pe care mi-am dorit-o dintotdeauna.Nu ma interesa prea mult motorizarea,evident as fi preferat ceva in 6 cil.dar criteriul principal era sa aiba foarte putini km si sa fie in stare cat mai buna. Am inceput cautarile si in 2014 prin vara am pus ochii pe una,dar pretul depasea bugetul meu asa ca nu am insistat.Intr-e timp prin noiembrie 2014 pretul a scazut si treaba a inceput sa devina interesanta.Dar cum nu ma grabeam am asteptat pana in ianuarie si vazand ca anuntul este inca disponibil am contactat vanzatorul care ma convins si am inceput sa cred ca ea este aleasa.De vanzarea masinii sa ocupat ginerele proprietarului deoarece acesta avea veritabila varsta de 92 de ani fost medic (ca fapt divers,nu ca ar avea vreo importanta).Asadar pe data de 1 martie am plecat in Sardegna pentru a cumpara masina.Aveam ceva emotii pentru ca nu am vazut decat 4 fotografii foarte mici facute cu telefonul,bazanduma doar pe discutiile cu vanzatorul.Cand am vazut-o am fost cucerit,chiar daca avea pe ea praful de doua degete,culoarea mi-a placut foarte mult,felul in care era conservata (a fost tinuta numai in garaj) in fine a fost ceea ce imi doream.Ce za zic...este interesant,o masina de 21 de ani practic noua,totul original,asa cum a iesit din fabrica,nu exagerez cu nimic,inauntru inca miroase a nou! Am scris un roman,asta este,daca cineva a citit tot inseamna ca este in asentimentul meu... Acum ceva date despre masina:este un 318I din 95 cu aproape 55.000 km la data achizitiei. Masina nu este daily driver,a fost cumparata din pasiune si va fi pastrata,face (in teorie) cate un drum lung si iese la plimbare in fiecare week-end daca este vreme frumoasa Cateva poze in ordine cronologica,de la data achizitiei si pana in prezent.
    2 points
  4. Salut, detin un BMW E46 de 4 ani, a fost prima masina a mea, am luat-o deoarece mi-a placut interiorul. Imi propusesem sa imi iau o masina cu tractiune spate, deci cautam BMW sau Mercedes. Nu sunt fanul niciunei marci, imi plac toate, fiecare in felul ei. Acum are 270.000 km. Eu am facut 80.000km, timp in care am schimbat turbina si am reconditionat injectoarele + consumabilele. Am incercat sa o intretin cat am putut de bine. De cand o am, i-am adaugat navigatia si jantele pe 18. I-as mai adauga faruri cu xenon, si perdeluta electrica, dar e mai complicat de instalat
    2 points
  5. Daca tot ai retapitat scaunele de ce n-ai schimbat si mocheta?Oricum spiritul original este pierdut.La 7k o matza ar trebui cu sa fie cu totul speciala,degeaba e hranita cu clima de LA daca are piele de baltata romaneasca.
    2 points
  6. as exclude total m52, taxa este 1100 euro si vine doar pe masini NFL intre 98 si 2000. n42 are taxa fff mica, poti lua masina mai noua. cand merge bine un n42 este peste m52, chiar daca primul are doar 4cil. vorbesc consum, putere...singura chestie la m52 ca vorbim de 6 cilindri si e un feeling oarecum diferit, dar pe e46 performantele lui m52 sunt destul de limitate (bmw da 0-100 in ~10s !! ). ca fiabilitate n42 sta destul de rau, daca ai noroc de unul bun insa esti sef . strict intre cele 2 as lua n42 dar neaparat cu verificari fff amanuntite, inclusiv o documentare temeinica inainte de achizitie sa stii unde sa te uiti etc (degeaba platesti la service f putini stiu cu adevarat cum sta treaba). m54 ar fi alegerea cea mai buna dar deja intram in alta liga, diferente de impozit de 600 lei, diferenta si la rca si de asemenea nu e foarte usor sa gasesti unul cu taxa platita si in stare ok si cu acte in regula.
    2 points
  7. Cred ca te referi la 320i (M52TUB20) si 318i (N42B20). Le-am avut pe ambele in aceelasi timp, pe seria 3 coupe. M52TUB20 pe un e36 din 98, intretinut exemplar, chiar si cu 360k pe bord pot sa zic ca m-a lasat placut impresionat. Are tot ce trebuie; trage decent, sunet decent, este exact ce trebuie sa fie. Fiind eur2/3 trebuie sa dai destul de multi bani pe inmatriculare, comparativ cu valoarea masini. Se simte ca polueaza, mai ales la rece, dar este exact ce trebuie pentru anii 90. N42B20 este 2000ish, ceva electronica, eur 4.. alta reteta. Am acum doua, unul mai intretinut care merge mai aproape de cum ar trebui, la turatii mici trage mai bine ca M52TUB20 dar la viteza de autostrada cutia este la fel de ciudat etajata ceea ce inseamna la ambele ~3500 ture la viteza de autostrada si consum pe masura. Al doilea are ceva din problemele cunoscute (ceva scurgeri de ulei, debitmetru) dar nu manaca ulei sau alte problema mai grave specifice motorului, cu putina investitie si cunostinte poate fi facut sa mearga bine. Fara cunostinte si mecanici 'priceputi' poti sa ajungi sa bagi o groaza de bani in motoarele astea si sa nu rezolvi nimic. Pe scurt, M52TUB20 este facut in alte timpuri, putina electronica, motorul duce linistit 500k dar nu ai cuplu la turatii mici si polueaza destul de mult (daca te intereseaza aspectul asta), poate fi reparat linisit la orice mecanic. N42B20 unul bun este ok, unul intretinut prost poate sa-ti faca o groaza de probleme (majoritatea cunoscute) dar este clar mai pretentios decat unul din generatia anterioara si trebuie sa ai un mecanic care sa cunosca problemele motorului. M54B25
    2 points
  8. Salutare tuturor, Cu totii stim povestea cu "batranelul care mergea doar duminica cu ea la biserica" cand vine vorba de masini de Germania. Din fericire am aflat singurel ca aceasta poveste este adevarata. Am crezut initial ca sunt filmat cu camera ascunsa. Fiind in cautare de o masina pe langa mine, un E39 exemplar mi-a fost dat ca sugestie pe mobile.de L-am pandit vreo saptamana sa vad care e problema, scade pretul, nu scade, se vinde...nimic. Ce puteam pierde? Timp ca sa o vad? Am decis sa aranjez o vizionare. Ajuns la fata locului cu inca un prieten, asteptand proprietarul, ne uitam la masina de jur imprejur, o pipaim pe ici pe colo, simteam ca e ceva in neregula cu ea dar nu stiam ce. Stand pe langa masine, vedem ca se apropie un domn in varsta de masina si ne da binete, noi intorcand gestul, se prezinta si zice "asta e masina" Am un schimb de priviri scurt cu prietenul meu, dupa care "bunicul", deschide masina, ne da cheile si ne lasa ne uitam peste tot nestingheriti vreo 10-15 minute. Iar am un schimb de priviri cu prietenul meu, se citea nemultumirea in ochii amandorura, nu stiam ce sa zicem. Am incercat sa gasim ceva defect la ea, estetic sau mecanic fara succes si nu am reusit nici dupa test-drive Singurul lucru care l-am putut gasi si cu care am putut negocia, au fost pixelii adormiti de pe MID si un pic la kilometraj N-am avut incotro si a trebuit sa o cumpar Ca istoric, masina a fost cumparata de acest "bunic" nascut in 1931(nu glumesc) in 2001, de noua. Motorul este prea cunoscutul 2.2 170CP Momentan masina are doar 97.350Km. Stiu, nici mie nu mi-a venit sa cred.
    1 point
  9. Vand BMW E46 316i - Euro 4 Inmatriculat, acte in regula, taxa platita si nerecuperata. Motor M43TUB19, 1.9 benzina 108 CP An de fabricatie: 1999 / 05 Km: ~240200 Modificat in facelift (Capota + aripi + far) de fostul proprietar. Stare FOARTE buna, se accepta orice test (compresie, leak down, tester, etc...) Consumabilele sunt la zii. Are 2 seturi de roti: - Pentru vara: Set de jante originale BMW Style 43 http://www.bmwstylewheels.com/bmw/43 + Anvelope Michelin Energy in stare buna (Dot 2011) - Penru iarna: Set de jante originale BMW Style 45 http://www.bmwstylewheels.com/bmw/45 + Anvelope Debica Frigo2 aproape noi (Dot 2014) + O janta de rezerva Dotari: Clima automata. Proiectoare de ceata CD Player Business CD Bancheta rabatabila Ski bag Masina se poate testa / vedea in Cluj. Pentru mai multe poze: https://drive.google...OVU&usp=sharing Pret 3000 Euro Nu ma intereseaza schimburi, doar cu terenuri / case pe langa Cluj Tel: 0744424818 Email: gsx_16@yahoo.com
    1 point
  10. Vand BMW 320Ci Clubsport, transfoormat in 330Ci - motor 3.0i restaurat complet (schibmat garnituri, furtune, traseu si valva PCV, vanos, bujii NGK irigium, bobine, role-intinzatoare-curele etc) cand l-am cumparat avea aproximativ 60000 mile - cutie automata (schimbat ulei, filtru, garnituri, refacut convertizor) - punte spate de 3.0 - frane de 3.0 schimbate acum 2 ani - jante style 71 forjate - faruri xenon aproape noi, originale - pachet M de fabrica - oglinzi exterioare de M3 si oglinda ovala interioara de M3 - navigatie mare 16/9 cu ultimele module puse pe e46: monitor cu CD, BM54, MK4, sistem harman kardon - interior individual Clubsport (margine piele, mijloc alcantara perforata; electric cu memorii, incalzit, reglaj lombar - plafon negru - trimuri Alc Silver Cube din aluminiu - senzori ploaie-lumina - suport telefon si bluetooth - senzori parcare - articulatie fata-spate pe Lemforder noua (850 euro) - baterie Varta Sulver de 85ah noua - alternator Bosch de 120 Ah refacut complet Marea majoritate a pieselor inlocuite sunt OE, cei de pe forum de la care am cumparat pot confirma! Vopsita profesional vara trecuta in culoarea originala - Estoril Blau 335 Foarte multe elemente schimbate (doar vara trecuta am investit 4500 euro), multe optiuni adaudate de mine personal, cablajul fiind tras exact cum vine de fabrica, fara fire lipite sau legate pt mase Pret 8500 euro, unul destul de mare pentru un e46, insa nu reflecta nici pe departe investitia (cei de pe forum care cunosc masina pot confirma cati bani si nervi am investit in constructia proiectului) http://thumbnails116.imagebam.com/47769/663bce477687633.jpg http://thumbnails116.imagebam.com/47769/55d2b2477687637.jpg http://thumbnails116.imagebam.com/47769/84bc45477687646.jpg http://thumbnails116.imagebam.com/47769/7e92b1477687649.jpg http://thumbnails116.imagebam.com/47769/33d9d8477687652.jpg http://thumbnails115.imagebam.com/47769/5dfe9b477687661.jpg http://thumbnails115.imagebam.com/47769/45ee28477687665.jpg http://thumbnails116.imagebam.com/47769/70be94477687658.jpg http://thumbnails115.imagebam.com/47769/5ac5b9477687636.jpg http://thumbnails115.imagebam.com/47769/470414477687669.jpg http://thumbnails116.imagebam.com/47769/134078477687644.jpg
    1 point
  11. Am montat ambreiajul si i-am scos si CDV iar acum am din nou pedala moala ca la ambreiajul stoc.Mi se pare ca prinde mai jos acum ambreiajul dar sunt uimit de cat de moale este pedala acum. http://s20.postimg.org/vy02ug9mh/IMG_3762.jpg http://s20.postimg.org/6ghoaurw9/IMG_3763.jpg http://s20.postimg.org/uzjps5wah/IMG_3764.jpg http://s20.postimg.org/3q8cdnv7d/IMG_3765.jpg http://s20.postimg.org/jlx6gylrt/IMG_3766.jpg http://s20.postimg.org/6llfkiz7d/IMG_3767.jpg
    1 point
  12. explicat pas cu pas : spor si vezi ca aici iti arata exact unde sunt suruburile
    1 point
  13. Am rezolvat. Problema era o piatra intrata la disc... Ma bucur ca a fost numai atat. Va multumes.... Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  14. Nu stiam ca a zis asta:)) nasol atunci...
    1 point
  15. E60 LCI, N47 ... 225.000 km fara interventii majore, doar consumabile.
    1 point
  16. Depinde peste ce politist dai, la mine in cartea de identitate sunt trecute mai putine dimensiuni decat pe stalp. Pe stalp am trecut si 255/35./18, iar in carte nu am decat 225 40 18. M-a oprit un politist si a vazut ca am jante pe 18, s-a uitat la anvelope si a zis ca pe spate nu am voie cu 255, desi eu i-am aratat ca pe stalp este trecuta aceasta dimensiune. Cum cartea nu o aveam la mine, iar in certificat nu e trecut nimic, m-a amenintat ca imi da amenda. Norocul a fost ca era cu el unul mai destept, care a zis ca e in regula cum am dimensiunile la anvelope. Din cate stiu, politia nu poate sa te verifice la anvelope, numai daca este cu cineva de la Rar.
    1 point
  17. Salut tuturor Ce inseamna 704Nm? Toata lumea se mira de cei 704Nm si spun ca este ceva putere numai mie nu mi se pare asa "wow" probabil din cauza patinarii excesive la plecare dar era timpul sa inteleg...In urma unor "experimente" cu alte masini ceva parca nu era in regula,nu era ca la inceput si banuiam ambreiajul,dar cum ar putea sa fie cand am luat cel mai bun ambreiaj posibil la ora actuala?!Am cuplat treapta a 4-a si de la 1300 de ture talpa,ajungand sa faca presiune la 2000 iubitul turometru danseaza direct la 4000 fara cresterea vitezei => PROBLEMA AMBREIAJ! Volanta nu batea,placa nu vroiam sa cred ca ar fi(din cauza pretului ) doar trebuia sa reziste la 800Nm,sa fie oare discul?Toata lumea spunea ca ceramica nu are cum sa patineze pentru ca atunci cand se incalzeste prinde si mai bine... Ma gandeam la rulment,dar nu facea nici un zgomot cand apasam ambreiajul...Sa fi intrat nenorocit de ulei pe disc,sa se fi spart cilindrul sau furtunul...? O saptamana am stat cu gandul numai la asta si cand am dat ambreiajul jos surpriza placuta,discul de ceramica se tocise in 3500 kilometri,asta inseamna 704Nm.Acum inteleg puterea care este acolo. Kitul volanta-disc-placa a fost trimis la Atix pentru investigatie si solutionare iar raspunsul a fost ca volanta este in stare foarte buna si nu are rost sa o intaresc pentru ca mi-ar pune aceleasi arcuri care le am deja pe ea,placa mi-a spus ca este foarte buna si nu a mai vazut una asa tare,discul necesita alte pucuri. Am scapat usor de aceasta data doar cu alte pucuri la disc si cate o fata la volanta si placa. Mai jos aveti poze cu discul tocit iar astazi ar trebui sa ajunga noul disc si voi pune poze si cu acesta. Atila,baiatul de la Atix,a spus daca voi mai avea probleme sa patineze trebuie sa facem alt kit cu 2-3 discuri mai ales pentru viitorul cuplu. Daca tot am umblat aici voi scoate si CDV,sunt foarte curios de cursa care o va avea dupa. In curand voi reveni cu noi jucari. http://s1.postimg.org/pms3obz5n/IMG_3743.jpg http://s1.postimg.org/yvu9yg81n/IMG_3744.jpg http://s1.postimg.org/doqjafvej/IMG_3745.jpg http://s1.postimg.org/jfgpo63ej/IMG_3746.jpg
    1 point
  18. Uita-te pe stalpul masinii si vezi ce scrie acolo. Eu am pe stalp dimensiuni care nu sunt in certificat (deci e posibil sa le ai acolo). Daca totusi nu le ai trebuie mers la RAR sa iti omologheze altele parca.
    1 point
  19. De ce n47 spui ca nu e reusit? Cert e ca e mai bun decat m47. Ce probleme ai avut?
    1 point
  20. http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160417/164545ff883b2f5fb0edcb65a4cd8bdd.jpg E complicat cu pretul pentru ca am schimbat si tapiteria complet si un set nou de jante cu cauciucuri ptr. la iarna si mi-am pus si becuri in portiera jos... Sent from my SM-G935F using Tapatalk
    1 point
  21. Momentan locuiesc in Sighisoara dar circul destul de mult in aproape toata Transilvania Am fost oprit pt controale de rutina de cateva orisi nu am avutprobleme cu nimica...acuma nu stiu,ss fi avut eu asa noroc chior ...cert e ca nu am primit nici o amenda pt ca am lupe cu xenon puse de mine sau folie si pe laterale fata putin mai inchisa...
    1 point
  22. in locul tau nu mi-as bate capul cu "Lane Departure Warning" asta vrei probabil si este o optiune prost gandita, daca era ca la mercedes cu mentinerea benzi era folositor... pe mine unul in loc sa ma ajute ma deranjeaza cu vibratile la depasiea benzi, cine da bani pe ea ori o face fara sa stie ce este ori sa fie masina cat mai dotata...
    1 point
  23. Noi poze cu masina...........
    1 point
  24. Am iesit astazi umpic la plimbare,nu m-am rabdat sa nu ii fac niște poze upload gambar
    1 point
  25. Buna ziua, Va rog sa-mi recomandati un service de calitate sau un mecanic bun in bucuresti unde sa schimb si eu ambreiajul la un e90lci si sa curat admisia+egr . Multumesc, PS: Sa nu aud de: Efficient Services de pe timisoara sau de bimerservice . astia se pricep doar la numarat banii .
    1 point
  26. http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160416/974b7ecbc94a9a364e1d42d07ba5e4ec.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160416/42fdf4dd24960f6b6515c1f17f3484c8.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160416/e04d9ec7cd1c48d8064039b140d32817.jpg Sent from my SM-G935F using Tapatalk Nu prea se vede bine dar ca idee am roti pe 18 si in fata discul de frana acopera 90% din spatiul vizual ramas in golul jantei...etrierul fata e imens... nu am pus cover dar daca gasesc ceva de bun gust imi pun... sigur nu plastic... Sent from my SM-G935F using Tapatalk
    1 point
  27. eu iti zic ce mi-a zis un mecanic de la reprezentanta din Timisoara candva, cand l-am intrebat ce e recomandabil, 5w30 sau 5w40. Mi-a zis ca 5w30 ar fi bun pana la un rulaj de pana in 150/160.000 km parca si 5w40 pt. un rulaj mai mare de atata.Acelasi tip de motor ca al tau a fost subiectul intrebarii si anume M54. Imi place masina ta,ai putea sa postezi mai multe poze cu ea.
    1 point
  28. nice and clean ... http://s23.postimg.org/ef3nskhqj/DSC_0414_Medium.jpg
    1 point
  29. arata bine, iar povestile cu masini conduse de pensionari sunt adevarate dar rare. In ultimii doi ani m-am tot uitat de e46 si e39 sub 100 de mii de km si apar constant dar la preturi mari. De obicei le vand copii sau nepotii proprietarilor dupa ce acestia ori nu le mai conduc ori decedeaza. Partea proasta este ca acestia au impresia ca masina buncuui e comoara si cer foarte mult pe ele, de la 7-8000 mii in sus. La pretul ala deja mai pui 1500 si te uiti la un e60 bine intretinut. In fine, genul asta de masini ajung la pasionati, sa o stapanesti sanatos si sa ai grija de ea.
    1 point
  30. Salut Preferabil cu taxa platita si nerecuperata in stare foarte buna.Exclus masini cu peste 175000k Buget aproximativ 7000 euro. Astept oferte va multumesc
    1 point
  31. Treaba cu polueaza mai putin e inca de demostrat , particulele care le elimina cand regeneraza sunt mult mai periculoase decat ce scoate acum masina.Si daca cineva vrea sa fie Green atunci isi ia ori pe metan ori hibrid , motorina nu o sa fie niciodata prietena cu mediul inconjurator
    1 point
  32. Gata am rezolvat-o. SoluĂâşia a fost DPF-Off. Mi-au tĂŁiat DPF-ul si au scos tot ce era in filtru de particule, fĂŁrĂŁ catalizator, apoi a sudat tĂŁietura si l-au montat ĂŽnapoi. Plus ca l-au si Ăâ˘ters din OBD. Sper sa nu am probleme la ITP! EnvoyĂŠ de mon iPhone en utilisant Tapatalk
    1 point
  33. Merge refolosit acelas senzor daca nu a ajuns sa frece discul pe el ,adica sa intrerupa bucla din el.trebuie sa il scoti din mufa pornesti motorul sa vada circuitul ca sa intrerupt si dupa il pui la loc si resetezi km,parca asa erea.cauta ca mai este un topic in care spune cum se face,oricum sigur merge.si nu trebuie sa scoti senzorul de pe placuta,doar din mufa.
    1 point
  34. jucati-va cu mult cu bmwicoders...
    1 point
  35. 118d 122CP 2006 - 8-9% vara, 10-11% iarna urban - Cluj Napoca. In afara in jur de 5-6%.
    1 point
  36. "saboti accesorii frana de mana noi - acum tine frana de mana , dar asa ca la BMW nu prea tare ca te sperii" mi-a placut fraza asta ) bafta la vanzare
    1 point
  37. Am ajuns si la Transalpina ski resort. Frumoasa zona si drumul. Dupa ce m-am intors ieri au inchis portiunea Vidra-Voineasa din cauza zapezii. Masina s-a comportat relativ ok, la niste pante nasoale cam dadea sa "cada" dar cu grija am reusit. Totusi f nasol drumul cum am prins acum, asta pt tractiune spate ca daca ai fata merge de zbarnaie. http://i68.tinypic.com/28h03m8.jpg http://i63.tinypic.com/es5nbo.jpg http://i68.tinypic.com/fbgosz.jpg http://i66.tinypic.com/ajp06h.jpg
    1 point
  38. Aroganți ĂŁștia cu minusuri... ! Controller ceramic ai?
    1 point
  39. Dupa un drum Ploiesti-Sibiu-Paltinis-R.Valcea-Pitesti si acasa...600km cu mai putin de juma' de rezervor si consum mediu 5.0% Poate si din cauza traficului dar nici cu E60 n-am scos asa consum ) http://i68.tinypic.com/wmjkwn.jpg http://i68.tinypic.com/ape5wk.jpg http://i65.tinypic.com/16gikrb.jpg App, infernal traficul pe Valea Oltului, cred ca e ultima data cand mai dau pe acolo.
    1 point
  40. Multumesc!Dupa vorbele prietenilor,prea intretinut de aia am mereu cate ceva de reparat
    1 point
  41. un 7-ar intretinut cum trebuie !
    1 point
  42. Foarte ingrijita masina, felicitari
    1 point
  43. Am schimbat electrovalva (piesa nr 1) si uleiul!Dupa ce se incalzea motorul cateodata se auzea o bataie ,nici nu iti dadeai seama de unde vine.... Electrovalva asta era de vina! Cand facea vacuum cand nu.. (poate mai ajuta si pe alti colegi de aia am scris ) Iar la ulei am ales cel original bmw 5w30! Joi am programare la Bmw Proleasing pentru echilibrarea jantelor si am cam terminat cu masina pe partea mecanica,deocamdata...
    1 point
  44. Nu sunt probleme cu clapetele. Pentru siguranta si linistea ta schimba-i galeria de admisie, nu e vreo mare investitie. In rest o masina foarte buna, am avut si eu modelul acesta si am fost foarte multumit.
    1 point
  45. Am cautat si eu cu scaune confort si trapa dar masinile care le-am gasit cum vroiam eu ba aveau probleme ba nu erau ingrijite!
    1 point
  46. Este un baiat priceput in Constanta .. lucreaza numai pe masini BMW .. dar nu cred ca vii tu de la bucuresti pana in constanta
    1 point
  47. Andrei ia masini la fel ca 80% dintre cei ce cumpara pentru revanzare masini sub 5ani,adica pe 'nevazute'.Se bazeaza pe o inspectie tehnica+verificare istoric.Acele masini pot fi cu adevarat impecabile sau pot avea anumite 'uzuri'/defecte/zgomote pe care nu le vezi decat atunci cand ajunge masina. Nu prea inteleg criticile si scormonirea gen Gadea a comentariilor.
    0 points
  48. Mulțumesc de rĂŁspuns .. Ăntr-adevĂŁr e un motor slab , prost calculat la distribuție . Problema este ca daca o schimbi manopera e colosala dat motor jos schimbat garnitura la _chiulasa_ ..+ o Gramada de piese , la mine s-au rupt si niște șuruburi in _chiulasa_ .. Doar bĂŁtĂŁi de cap . Mașini bune sau fĂŁcut pana in 2007 , ĂŽnainte de criza , dupa s-au schimbat strategiile . E inadmisibil la un motor cu distribuție pe lanț de bmw la 80 de mii de km de exemplu sa pice distribtia , sau sa stai cu frica ca poate crapa oricând având in vedere procentul foarte mare de defectare . Dupa urechea mea pana si zgomotul motorului m47 pare mai strong mai sĂŁnĂŁtos ... Poate e doar o apreciere subiectiva...
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.