Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 04/20/16 in all areas
-
8 points
-
se pare ca avem multi pe aici care cum au dat de putini bani si au cumparat un bmw din 95 au uitat de unde au plecat... Sincer acum , ma refer strict la voi , va stiti ...., voi ati facut marca de rusine si inca o mai faceti pe strada si nu sunteti demni de a avea o masina (de orice fel) Am avut si matiz si am mers si cu loganul si cu mai de toate pana la bmw. Pe primul am mers 70k km .Fiecare masina cu proportiile ei si stabilitatea ei. Ca am mers pe o portiune f scurta pe e85 spre bacau , cu 168 ,e adevat. Ca i-a luat destul de mult sa ajunga acolo ,iar este adevarat. Ca loganul ajunge mult mai repede decat un matiz la viteza asta iar este adevarat. La fel de adevarat este si faptul ca ai parte de niste senzatii de nesiguranta destul de mari si nu sfatuiesc pe nimeni sa circule asa. Daca noi avem bmw , asta nu inseamna ca restul sunt prosti si merg cu caruta. Merg cu ce considera ei ca li se potriveste si isi permit. La comportamentul unora de mai sus ca sa facem o analogie ,atunci cand treci cu bmw-ul tau(da jmcher) pe langa unul cu rollsroyce cum ar trebui ? sa te scuipe ala pe jante sau cum ? Hai sa nu mai instigam la condusul asta ... si sa fim mai cu calmi , ca placerea de a conduce e sa te bucuri de masina si de peisaje nu sa ii dai talpa pana la limitare ... sau poate gresesc eu7 points
-
4 points
-
Nu am mai postat de ceva vreme. In weekend masina a ajuns la 40000km si spre surprinderea mea sunt la fel de incantat de ea ca in prima zi. Poze: http://thumbnails115.imagebam.com/47883/e9a27e478828578.jpg http://thumbnails116.imagebam.com/47883/9ed3e5478828585.jpg http://thumbnails116.imagebam.com/47883/b9d509478828589.jpg http://thumbnails115.imagebam.com/47883/e3154d478828600.jpg http://thumbnails116.imagebam.com/47883/40f499478828616.jpg http://thumbnails115.imagebam.com/47883/152a71478828627.jpg http://thumbnails115.imagebam.com/47883/10b585478828639.jpg4 points
-
Salut, Schimba electrovalvele (turbo/EGR) intre ele si vezi daca face la fel. Acelasi simptom l-am avut la 320d FL si a fost electrovalva turbo. Stima,3 points
-
Tehnicianul nici macar nu trebuie sa stie prea multe. Procedura de update este aproape in totalitate automatizata, cu interventii minime din partea operatorului.3 points
-
Va salut! Astazi am comandat un X1 m packet! Probabil ca va ajunge pe la sfarsitul lui iunie, inceputul lui iulie; Astea ar fi dotarile: Culoare Albastru Estoril Stofa Micro Hexagon / Alcantara Antracit Anvelope Runflat Prezoane antifurt Monitorizare presiune anvelope Performance Control Covorase din velur Triunghi reflectorizant si trusa de prim ajutor Sistem de fixare ISOFIX pentru scaun copil in scaunul pasagerului fata Cotiera centrala fata Pachet compartiment de depozitare Prize de alimentare aditionale, de 12V 2TB Transmisie automata sport Steptronic 320 Fara inscriptionarea tipului de model 3AG Camera de luat vederi pentru mersul inapoi 430 Oglinzi retrovizoare antiorbire 431 Oglinda retrovizoare interioara cu functie automata anti- orbire 441 Pachet fumatori 494 Scaune incalzite pentru conducatorul auto si pasagerul fata 650 CD Player 674 Boxe Hi-Fi cu sistem Harman/Kardon 7CG Repair Inclusive - 3 ani/200.000 km 21D Jante din aliaj usor M Double-spoke de 18", tip 570M 225 Setari standard suspensie 249 Volan multifunctional 3MC Bare longitudinale BMW Individual Shadow Line 481 Scaune sport pentru conducatorul auto si pasagerul 4WF Ornamente interioare aluminiu Hexagon cu finisaje 508 Senzori de parcare (PDC fata/spate) 534 Aer conditionat automat 544 Pilot automat cu functie de franare 563 Pachet lumini 5DP Sistem de asistenta la parcare 710 Volan M imbracat in piele E 715 Pachet M Aerodinamic 760 Ornamente BMW Individual Shadow Line 775 Capitonaj plafon BMW Individual antracit 7LG Pachet Guidance 313 Pachet oglinzi exterioare 502 Sistem de spalare a farurilor 5A4 Faruri adaptive LED 610 Head-Up Display 6UP Navigatie Plus 7LH Pachet Convenience 316 Actionare automata a haionului 322 Sistem de acces Confort 7NH Service Inclusive - 5 ani/100.000 km 8AR Manual de utilizare / Carte de service in limba romana ZDX Deletion BMW ConnectedDrive Package Poze...nu le pun pe cele din oferta,ca nu sunt cine stie ce; Voi pune cand va veni masina!2 points
-
Ce invidie tot visezi, omule? Crezi ca i-am spus sa faca un upgrade la frane din invidie? Legat de cuplu, eu am intrebat la Bavaria si mi s-a spus ca pentru cutiile automate se schimba si convertizor in cadrul pachetului performance pentru 2.0d automat, iar pretul e sensibil mai mare fata de cutia manuala. Nu am dat nici un minus, nu am vrut sa demonstrez nimic. Muta discutia cu invidia in alta parte! @ckh: scuze, am citit prost! Bafta cu masina si sa o stapanesti sanatos!2 points
-
Bine ca s-a rezolvat, undeva printre discutiile astea despre loganuri si matiz. ON TOPIC ) Si eu am mers cu un Tico cu 160kmh, la vale, cu vantul in spate. Loganul de 1.6 16v sunt chiar bune, spaima bmw-urilor e36/e46 316-318i )2 points
-
da, pe cilindrul 3 urca mult de tot corectiile parca spre 4-5... pe restul stau f jos, sub 1. odata ce problema dispare (adica dupa 30s) corectiile vin si ele f jos si pe cilindrul3. pana la urma nu e un capat de tara dar na, e o masina care chiar merge f ok si merita sa imi bat capul putin. asta urmeaza sa fac, sa schimb injectoarele si revin zilele viitoare cu un mesaj.2 points
-
Da asa e cum zici tu , ce atata timp pierdut pe la mecanici cand poti pune un turbo nou pentru simbolica suma de 7.000 lei Asta nu in reprezentanta, caci acolo ziceau colegii de pe forum ca e in jur de 10.000 lei. Pai ce facem , avem BMW, deci ori avem bani ori n-avem (bani de aruncat normal) ) Adevarul e ca din punct al fiabilitatii, BMW-urile fabricate dupa 2005 sunt cam prea putin fiabile ... Problema la 2.0d biturbo dupa mine nu e faptul ca pica turbo, ci ca pica prea des dupa cate am vazut pe net si auzit prin service-uri, reprezentanta ...2 points
-
Eu am patit la fel ca tine.Cred ca s-a stricat hardul in timpul procesului de update.Eu i-am dat alt update de soft cu un alt hard si dupa aceea totul a decurs normal .Daca ai drum prin Pitesti pot sa te rezolv eu.Poti sa iei un hdd de 8 gb bun sa clonezi pe el alta imagine de e ,dupa care trebuie sa ai cod fsc pentru harta respectiva sau sa activezi navigatia prin script.Ca idee hdd care s-a stricat in timpul updatelui l-am formatat full dupa care am clonat o imagine de CIC seria f si l-am pus intr-o masina F10 care functioneaza perfect. Mai au comunicare cu CIC-ul ?2 points
-
@SKW Da cand romanul plateste pentru servicii nerealiste, nu mai e Gica contra? Pentru update nereusit de ce nu primeste banii inapoi?De ce nu i s-a reinstalat vechea versiune, cu scuzele de rigoare ? Reprezentanta are doar dreptul de a lua banii? Traim cumva in padure? Doar care poate ia mai mult? Cel care iti ia banii nu e Gura mare, de te prosteste in fata?2 points
-
Te face de ras, si un logan ajunge la acceasi viteza. Loganu' ajunge la 160 la ora doar daca are vant de spate si un sofer inconstient2 points
-
Te-am adus la 0, acuma du-te la TopGear sa faci evacuarea...sunt baieti de milioane... . Dupa ce vopsesc noul Monstrulet tot,la ei merg... P.S. Nu pune la sufletul in ce se intampla pe forumuri...mai bine pune sufletul in masina si in ce faci zi de zi...restul e cancan...griji de tine.2 points
-
2 points
-
Vand BMW 320Ci Clubsport, transfoormat in 330Ci - motor 3.0i restaurat complet (schibmat garnituri, furtune, traseu si valva PCV, vanos, bujii NGK irigium, bobine, role-intinzatoare-curele etc) cand l-am cumparat avea aproximativ 60000 mile - cutie automata (schimbat ulei, filtru, garnituri, refacut convertizor) - punte spate de 3.0 - frane de 3.0 schimbate acum 2 ani - jante style 71 forjate - faruri xenon aproape noi, originale - pachet M de fabrica - oglinzi exterioare de M3 si oglinda ovala interioara de M3 - navigatie mare 16/9 cu ultimele module puse pe e46: monitor cu CD, BM54, MK4, sistem harman kardon - interior individual Clubsport (margine piele, mijloc alcantara perforata; electric cu memorii, incalzit, reglaj lombar - plafon negru - trimuri Alc Silver Cube din aluminiu - senzori ploaie-lumina - suport telefon si bluetooth - senzori parcare - articulatie fata-spate pe Lemforder noua (850 euro) - baterie Varta Sulver de 85ah noua - alternator Bosch de 120 Ah refacut complet Marea majoritate a pieselor inlocuite sunt OE, cei de pe forum de la care am cumparat pot confirma! Vopsita profesional vara trecuta in culoarea originala - Estoril Blau 335 Foarte multe elemente schimbate (doar vara trecuta am investit 4500 euro), multe optiuni adaudate de mine personal, cablajul fiind tras exact cum vine de fabrica, fara fire lipite sau legate pt mase Pret 8500 euro, unul destul de mare pentru un e46, insa nu reflecta nici pe departe investitia (cei de pe forum care cunosc masina pot confirma cati bani si nervi am investit in constructia proiectului) http://thumbnails116.imagebam.com/47769/663bce477687633.jpg http://thumbnails116.imagebam.com/47769/55d2b2477687637.jpg http://thumbnails116.imagebam.com/47769/84bc45477687646.jpg http://thumbnails116.imagebam.com/47769/7e92b1477687649.jpg http://thumbnails116.imagebam.com/47769/33d9d8477687652.jpg http://thumbnails115.imagebam.com/47769/5dfe9b477687661.jpg http://thumbnails115.imagebam.com/47769/45ee28477687665.jpg http://thumbnails116.imagebam.com/47769/70be94477687658.jpg http://thumbnails115.imagebam.com/47769/5ac5b9477687636.jpg http://thumbnails115.imagebam.com/47769/470414477687669.jpg http://thumbnails116.imagebam.com/47769/134078477687644.jpg1 point
-
Merci Costin pt raspunsul tau dezvoltat si pt sfaturi! Ăntr-adevĂŁr X3 28i este o varianta interesanta insa ma gandesc ca ma va speria consumul, eu fiind obisnuit cu 7-8L/100km. Sunt din Constanța si fac 15.000km/an. Mai mult prin oras circul, iar cam la o luna doua mai fug prin Buc sau Braila. Am gasit unul singur(28i) in Germania la vanzator privat, 25.500 euro, putin peste buget dar daca ajung la parerea ca merita, fac un efort . Nu stiam faza cu Dekra, o sa fiu atent. M-am suparat ca nu gasesc una sa imi placa, si am ajuns sa ma uit la GLK-uri...dar parca ma contopesc mai bine cu X3, are mai multa personalitate, sau asa imi creeaza mie impresia. Tu cum de ai trecut de la limuzina la suv? Am gasit totusi un x3 pe autovit cu 24.500E cu vreo 150.000 km reali cicĂŁ, are cam tot ce vreau mai putin amortizoarele adaptive ( edc cred ) si camera backup, dar cred ca se rezolva cu retrofit(camera). Tu ai edc? E importanta optiunea?1 point
-
normal ca este suficient 160 nici nu merg cu atata .Dar are ceva probleme si nu mi se pare normal sa merg asa cu ea1 point
-
Raman la parerea mea arata mai bine gri si cu masina curata, si murdara. Maro-ul ala e ca un negru spalacit, sters. "Daca se strica o schimbi si gata" )))) tare rau. Ce te faci daca mergi mult cu masina? la fiecare X km mai scoti 2,000euro din buzunar? pai la ce naiba ti-ai mai luat 2.0D sa consume putin daca ii dai pe turbine si platforme? sa te intorci din plimbari cu microbuzul? )1 point
-
Si ca tot veni vorba de problema celor bi-turbo 2.0d, un mecanic de la un service la care doar in ultimele luni le-au trecut 3, 4 biturbo cu turbina defecta, zicea sa turbina mica si de aceea se strica mai repede pentru ca e ca pozitionare la o inaltime neadecvata pentru a avea o ungere foarte buna (e prea sus pozitionata zicea el). Sa fie asa oare?!1 point
-
1 point
-
Cred ca ai vrut sa zici un hard de 80 giga . Pot sa te ajut eu cu o clona de CIC HU pentru seria E , are 22 giga.1 point
-
Deci la 100 masini undeva intre 35000-50000 lei toata masina soft,deoarece ei fac soft la toata masina nu doar la un modul, sunt 350-500 milioane manopera si fac gura cand pica un cic ? Deci a picat un singur CIC care deja avea probleme la el si omu a vrut sa-i faca soft ca poate isi revine,dar de fapt el a picat de tot...CIC-ul tau nu avea nimic. 80%? iara un raspuns de rahat... Eu cred ca te rezolva intr-un fel sau altul,nu e vorba sa iei o unitate noua neaparat,sa se descurce sa faca cumva tu sa ai unitatea CIC la masina cum ai avuto inainte sa vii la ei,normal si cu 1 an garantie,pentru ca daca ti-o repara poate sa pice oricand din nou daca a picat o data. Bafta!1 point
-
1 point
-
+1 din pacate sunt unii pe aici care nu inteleg asta si ar vrea ca reprezentanta sa ii plateasca si crapaturile din pielea de pe scaune ca doar cand a adus-o el nu existau si au aparut cand a dat mecanicul drumul la ulei1 point
-
Daco tot suntem la capitolul ce as face eu cu bani tai ;) :) as zice si finalurile diametrul 90 taiate in forma de salam nu drepte acoperite cu un pic de carbon pe acolo imi pare rau pentru "difuzor" in loc de diffuser nu prea sunt practic cu termeni folositi daca stiam de unde se pune fata care arata ca sunt rusinat o pune-am si pe aceea ;)1 point
-
La Pilot sau la TopGear, momentan inca nu m-am hotarat. Nu inteleg de ce trebuie sa primesc minus pentru ca am spus ca cutiile rezista si peste ce spun producatorii, sunt exemple destule, fiecare cu masina lui nu cred ca ar trebuii sa va afecteze sau sa va intereseze ca am eu aproape de 500nm si inca imi rezista sau nu cutia pentru ca nu va afecteaza pe voi direct, nici macar indirect. Cred ca m-a mancat in cur si trebuie sa ma scarpin acum ca mi-am jurat ca nu mai deschid nici un thread pe forumul asta dasta sunt o gramada care nu mai posteaza si nu mai au de gand sa posteze...treziti-va si nu mai traiti pe internet.1 point
-
Merg foarte multe masini de km buni cu aproape de 500 nm si nu au nimic (automate) Valorile softului sunt de 219,6cp si 485,1mm (asa a scos un e91 cu acelasi soft, cu a mea o sa revin la masurare dupa ce ii schimb niste garnituri si ii fac revizia) @WIN60 Nu am stat sa ma uit in cat timp face suta si oricum nu ii dau nici o data tare sub 40-50 km/h. Am sa fac niste filmulete dupa ce ii fac si evacuarea... Am sa va tin la curent daca o sa am probleme la cutie sau daca se schimba ceva in comportamentul ei, momentan e totul ok (mi-am asumat acest risc oricum) Oricum valorile date de producator cum ca ar rezista doar la 400 nm sunt date pe minus special sa fie totul safe, si de 535d e60 se spune ca nu rezista cutia decat la cuplul pe care il dezvolta stock si sunt masini care merg cu 700 nm de foarte mult timp fara probleme.1 point
-
Nu m-ai inteles. In principiu targetul este undeva la 20.000e. Realizez ca la banii astia nu o sa gasesc ceva mai nou de 2012, hai poate 2013 cheala. In privinta optiunilor, daca sunt "a must" si vad pareri foarte pro, pot sa mai plusez pentru ele. Daca chiar se merita si sunt utile, nu doar marketing. Caii putere: am condus 520D(184cp) si 525D (218cp), nu am simtit mari diferente intre ele. Nu am condus 530, dar pot sa spun ca modelul de 184cp este arhisuficient pentru mine. Nu fac liniute, nu plec agresiv de la semafor, am depasit de mult varsta aia. Am un copil si prefer calatoriile de weekend . Vreau o masina confortabila, silentioasa, consum redus si costuri de intretinere cat mai jos daca se poate .1 point
-
Cred ca nu ai citit bine ,nu vrea nici un cal a specificat clar 520d si motorul de 3.0 iese din discutie.1 point
-
Daca duci lipsa cailor la 525d, o resoftezi safe si ajungi la caii lui 530d. Nu mi se pare un motiv bun, sa refuzi 525 pentru ca are cai mai putini.1 point
-
Mie imi place gri-ul mai mult. Maro-ul ala imi provoaca greata. Parca e sifonier din 1980.1 point
-
E ok, nu am de ce sa am probleme pentru ca nu depaseste 500 nm cuplul. Se pot vinde oricand, da-mi un pm si discutam!1 point
-
Apan BMW Motors singurii care vor fi impartiali, in rest in Galati e greu sa-ti spun un service, pentru ca e posibil sa cunoasca samsarul exact acolo.1 point
-
Asa spun toti care aduc masini si mi se pare normal,doar nu poti sa spui ca o aduci incorecta si cu istoric fals..nu are rost sa dezbatem aceste lucruri,din ce am vazut 90% din "cei care aduc masini" sa nu-i mai numim samsari, sunt "hoti" si mai sunt cativa 10% corecti poate, eu nu am dat deocamdata de samsar corect..dar tu andrei poate esti unul,doar cei care au cumparat de la tine stiu!1 point
-
1 point
-
Daca se considera reclama se poate sterge poza fara probleme, nu e scopul meu de a face reclama + ca exista deja thread pe subiectul PowerTech vs Completechip1 point
-
1 point
-
1 point
-
Masina pe langa jantele pe 18", styling 175 a primit si arcuri H&R http://i502.photobucket.com/albums/e425/BRANDEX2003/IMAG2332_zpsrtdnqz8q.jpg1 point
-
Am mai bifat un retrofit..*NBT* http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160330/0f42dd06b9c7a9fe18641b25038ef6a6.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160330/a316f67a338f772e2584731b9745cff8.jpg1 point
-
1 point
-
3.5d are motor de 3000 de fapt iar impozitul este 1944 pana la 31 martie si 2158 dupa aceasta data.1 point
-
da dar e un fel de frana de motor asa mai soft in sensul ca apesi pe minus si reduce km setati iar masina incetineste dar nu franeaza efectiv, eu asa aveam pe x5.1 point
-
Zgomotul cum sa zic este ceva de genul unei usi care scartaie si apare in jumatatea de jos din cursa pedalei,insa este insotit si de ceva pacaneli mici,cred ca mai bine o sa postez un video. Unde este situat acel cilindru? Trebuie iar cutia data jos? Eu cand am ajuns la service sa iau masina tocmai montau ambreiajul si am vazut cand a pus acel rulment dar si acea punguta de vaselina insa nu a folosito. Asa ca sa nu mai credem ca nemtii nu dau peste mana ei cei care schimba uleiurile la 30000km si alearga astfel masinile pe autobahn.1 point
-
Detaliaza putin acest scartait.Apare la apasarea pedalei?Daca da,e de la tija cilindrului care actioneaza rulmentul de presiune..dai jos acest cilindru,pui niste vaselina pe capatul tijei si ai rezolvat problema.1 point
-
640d individual+multe optiuni (pret de nou 116900e), 2014.05, 20k km+ garantie, 0 piese revopsite. Prime impresii: Cei de la bmw au revolutionat dieselul, surprinzator de silentioasa iar sunetul acela fals din difuzoare este minunat, adio vibratii la ralanti, trage f bine si nu ii fuge spatele . Suspensia (EDC) extraoridnara, bmw trebuia sa faca de mult asa ceva, nu are nicio legatura vechiul X6 sau cu un E60. Cutia schimba mult, mult,mult mai lin, pur si simplu nu exista comparatie cu ac. ZF insa din primele generatii. Materialle folosite la interior sunt mult peste X6, la fel si antifonarea. Vireaza f scurt (vireaza si spatele), sta f bine pe sosea.1 point
-
...ce vorbesti :twoup: daca cauta cineva ceasuri de m3 in km ,nu in mile,sa-mi dea pm...o rezolvam muult mai ieftin decat cu ceasurile de India (in maile ) a lu' domnu Andrei succes1 point
-
au ele ceva de le dai la pretul asta :twoup: ,cred ca au vreun nr de cont din elvetia gravat in interior :twoup: aaa...acuma m-am prins de ce le dai asa ieftin , sunt in mile ,si astea in ''maile'' sunt mai rare :) :twoup: inseamna ca eu m-am fraierit grav de tot...am vandut asa ceva cu 150 de lei,si acuma mii ciuda de mor :twoup: si baiatu' cui le-am vandut m-a sunat sa mi le dea inapoi ,cand deschidea usile de la masina i le arata tot pe dos ...era ''pe invers'' bordul1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00