Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/21/16 in all areas

  1. se pare ca avem multi pe aici care cum au dat de putini bani si au cumparat un bmw din 95 au uitat de unde au plecat... Sincer acum , ma refer strict la voi , va stiti ...., voi ati facut marca de rusine si inca o mai faceti pe strada si nu sunteti demni de a avea o masina (de orice fel) Am avut si matiz si am mers si cu loganul si cu mai de toate pana la bmw. Pe primul am mers 70k km .Fiecare masina cu proportiile ei si stabilitatea ei. Ca am mers pe o portiune f scurta pe e85 spre bacau , cu 168 ,e adevat. Ca i-a luat destul de mult sa ajunga acolo ,iar este adevarat. Ca loganul ajunge mult mai repede decat un matiz la viteza asta iar este adevarat. La fel de adevarat este si faptul ca ai parte de niste senzatii de nesiguranta destul de mari si nu sfatuiesc pe nimeni sa circule asa. Daca noi avem bmw , asta nu inseamna ca restul sunt prosti si merg cu caruta. Merg cu ce considera ei ca li se potriveste si isi permit. La comportamentul unora de mai sus ca sa facem o analogie ,atunci cand treci cu bmw-ul tau(da jmcher) pe langa unul cu rollsroyce cum ar trebui ? sa te scuipe ala pe jante sau cum ? Hai sa nu mai instigam la condusul asta ... si sa fim mai cu calmi , ca placerea de a conduce e sa te bucuri de masina si de peisaje nu sa ii dai talpa pana la limitare ... sau poate gresesc eu
    4 points
  2. Salutare tuturor, Cu totii stim povestea cu "batranelul care mergea doar duminica cu ea la biserica" cand vine vorba de masini de Germania. Din fericire am aflat singurel ca aceasta poveste este adevarata. Am crezut initial ca sunt filmat cu camera ascunsa. Fiind in cautare de o masina pe langa mine, un E39 exemplar mi-a fost dat ca sugestie pe mobile.de L-am pandit vreo saptamana sa vad care e problema, scade pretul, nu scade, se vinde...nimic. Ce puteam pierde? Timp ca sa o vad? Am decis sa aranjez o vizionare. Ajuns la fata locului cu inca un prieten, asteptand proprietarul, ne uitam la masina de jur imprejur, o pipaim pe ici pe colo, simteam ca e ceva in neregula cu ea dar nu stiam ce. Stand pe langa masine, vedem ca se apropie un domn in varsta de masina si ne da binete, noi intorcand gestul, se prezinta si zice "asta e masina" Am un schimb de priviri scurt cu prietenul meu, dupa care "bunicul", deschide masina, ne da cheile si ne lasa ne uitam peste tot nestingheriti vreo 10-15 minute. Iar am un schimb de priviri cu prietenul meu, se citea nemultumirea in ochii amandorura, nu stiam ce sa zicem. Am incercat sa gasim ceva defect la ea, estetic sau mecanic fara succes si nu am reusit nici dupa test-drive Singurul lucru care l-am putut gasi si cu care am putut negocia, au fost pixelii adormiti de pe MID si un pic la kilometraj N-am avut incotro si a trebuit sa o cumpar Ca istoric, masina a fost cumparata de acest "bunic" nascut in 1931(nu glumesc) in 2001, de noua. Motorul este prea cunoscutul 2.2 170CP Momentan masina are doar 97.350Km. Stiu, nici mie nu mi-a venit sa cred.
    3 points
  3. Mie nu mi se par relevanti km reali ai masinii dar vad ca romanul e obsedat de acest aspect, tocmai de aceea samsarii dau km inapoi cu nesimtire... Cel mai important e cum a fost intretinuta si exploatata masina. Am in familie o masina cu peste 300 000km dar intretinuta corect si o masina pe care o avem de noua cu 100 000km (dar abuzata) iar cea cu 300k km e mult mai inchegata si intr-o stare mult mai buna
    3 points
  4. Salutare tuturor...recunosc ca citind topicul colegului ckh am zis sa prezint inca o varianta apropiata de masina acestuia E prima masina bmw pe care o detin, o am de cateva luni deja, pana acum sunt in general multumit, am cautat in primul rand varianta xdrive si pachet M. Mi-as fi dorit si cutie automata insa a fost imposibil de gasit in acel moment. Este cat se poate de standard, nu am modificat sau adaugat nimic la ea, sunt interesat de grilele performance si poate un alt model de evacuare finala, doar pentru look, o varianta cu iesire dubla. Ca si configuratie, mai jos pun dotarile conform seriei de sasiu Type PP31 Model 320xd - EUR Development Code E90 (MUE) Power 135 Drivetrain ALLR Transmission MECH Color Bluewater Metallic - 896 Upholstery St.blue Shad./alcant./anth.kontr.bl - ANNK Production Plant MUNICH Production Date 2011-06-01 Standard Equipment 249 Multi-function For Steering Wheel Multifunktion Fuer Lenkrad 321 Exterior Parts In Body Color Exterieurumfaenge In Wagenfarbe 520 Foglights Nebelscheinwerfer 548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho 851 Language Version German Sprachversion Deutsch Options 1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge 1CB Co2 Content Co2 Umfang 1CC Automatic Start/stop Function Auto Start Stop Funktion 1CD Brake Energy Regeneration Brake Energy Regeneration 2MF M L.-a. W. Star Spoke 193 M/mix.t. M Lm Raeder Sternsp. 193 M Mischb. 203 All-wheel-drive System Allradsystem 216 Servotronic Servotronic 230 Eu Specific Additional Equipment Eu Spezifische Zusatzumfaenge 258 Runflat Tyres Bereifung Mit Notlaufeigenschaften 320 Model Designation, Deletion Modellschriftzug Entfall 322 Comfort Access System Komfortzugang 4AE Armrest Front Retractable Armauflage Vorne Verschiebbar 4MG Int. Trim Fin. Alu Glacier Silver Interieurleisten Alu Glaciersilber 403 Glas Roof, Electric Glasdach, Elektrisch 415 Sunblind For Rear Window Sonnenschutzrollo Fuer Heckscheibe 423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours 428 Warning Triangle Warndreieck 430 Int/ext Rr Vw Mirror W Aut Anti-dazzle Innen-/aussenspiegel Aut.abblendend 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend 459 Seat Adjustm., Electr. W. Memory Sitzverstellung, Elektr.mit Memory 464 Skibag Skisack 465 Through-load System Durchladesystem 481 Sport Seats F Driver/front Passenger Sportsitze Fuer Fahrer/beifahrer 493 Storage Compartment Package Ablagenpaket 494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer 5AC Autom. High-beam Headlights Control Fernlichtassistent 5DC Folding Rear-seat Headrests Fondkopfstuetzen Klappbar 502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage 508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc) 521 Rain Sensor Regensensor 522 Xenon Light Xenon-licht 524 Adaptive Headlights Adaptives Kurvenlicht 534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik 536 Auxiliary Heating Standheizung 540 Cruise Control Geschwindigkeitsregelung 563 Lights Package Lichtpaket 575 Additional 12v Power Socket Zusaetzliche 12-v-steckdose 6AA Bmw Teleservices Bmw Teleservices 6AB Control Teleservices Steuerung Teleservices 6FL Usb-/audio Interface Usb-audio-schnittstelle 6NF Ext.con.of The Music Play.i.mobilph Music-schnittstelle Fuer Smartphone 6NR Apps Apps 6VC Control Combox Steuerung Combox 609 Navigation System Professional Navigationssystem Professional 612 Bmw Assist Bmw Assist 614 Internet Preparation Internet Vorbereitung 615 Extended Bmw Online Information Erweiterte Bmw Online Information 616 Bmw Online Bmw Online 620 Voice Input System Spracheingabesystem 633 Prep.mob. Ph. Business Bluet.interf. Handy Vorb. Business/bluetooth-sch. 676 Hifi Loudspeaker System Hifi Lautsprechersystem 698 Area-code 2 Area-code 2 7MF Edition Sport Edition Sport 7RS Comfort Package Comfort Paket 7R7 Innovation Package Innovationspaket 7SP Navi Professinal W.handyprep.bluetooth Navi Professinal M.handyvorb.bluetooth 710 M Leather Steering Wheel M Lederlenkrad 715 M Aerodynamics Package M Aerodynamikpaket 760 Individual High-gloss Satin Chrome Individual Hochglanz Shadow Line 775 Individual Roof-lining Anthracite Individual Dachhimmel Anthrazit 8SC Country Spec. Release Of Teleservice Laenderspez. Teleservicefreisch. 8SP Cop Control Cop Steuerung 8TL Daytime Lights Front And Rear Aktiv Tagfahrlicht Front Und Heck Aktiv 8TN Daytime Driving Lights Selectable B Tagfahrlicht Ueber Lichtmenue Einst 801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung 879 German / On-board Documentation Deutsch / Bordliteratur Stie cumva cineva la ce se refera optionalul 7MF edition sport ? In afara ca pe pragurile interioare ale masinii apare aceasta inscriptie, nu am reusit sa gasesc alta referire pe undeva. Ca si intretinere, pana acum am schimbat uleiul si filtrele, am mers pe ulei bmw 5w30 cel nou, plus intinzatorul si cureaua de transmisie datorita unui chitait ce era existent la pornirile la rece ale motorului. Urmeaza cat de curand placute frana fata spate si lichid de frana. Ce se recomanda ca si producator, ma refer la placute ?
    2 points
  5. Atunci alege 530 sau 535. Iti recomand sistemul xdrive, dupa ce te obisnuiesti cu el nu mai vrei masina fara 4x4. Ca dotari , consider cele mai utile : head up display, navi mare, incalzire in scaune, interior sport/confort, confort acces, suspensie adaptiva, xenon si daca circului mult pe autostrada merita si sistemul distronic, am condus un f10 cu acest tip de pilot automat si pe autbanda mi s-a parut foarte util. Ventilatie in scaune am la F10 insa mi se pare prea ''soft'' chiar si pe a3a treapta.
    2 points
  6. Ce invidie tot visezi, omule? Crezi ca i-am spus sa faca un upgrade la frane din invidie? Legat de cuplu, eu am intrebat la Bavaria si mi s-a spus ca pentru cutiile automate se schimba si convertizor in cadrul pachetului performance pentru 2.0d automat, iar pretul e sensibil mai mare fata de cutia manuala. Nu am dat nici un minus, nu am vrut sa demonstrez nimic. Muta discutia cu invidia in alta parte! @ckh: scuze, am citit prost! Bafta cu masina si sa o stapanesti sanatos!
    2 points
  7. normal ca este suficient 160 nici nu merg cu atata .Dar are ceva probleme si nu mi se pare normal sa merg asa cu ea
    2 points
  8. E logic sa iti dea rated mai mic la cutie dar trebuie sa credem tot ce scrie pe internet ca asa se poarta pe forum. Intre timp mi-au ajuns si piesele pentru revizie Ulei BMW 5w30 si filtre mann
    2 points
  9. "Am BEMVEU si merg cu CAT VREU EU !" :hyper: Era o gluma. Oricum e destul 160 dar daca are o problema nu inseamna sa nu o remediezi doar pentru ca nu-i chiar ok sa mergi cu mai mult de atat.
    2 points
  10. @SKW Da cand romanul plateste pentru servicii nerealiste, nu mai e Gica contra? Pentru update nereusit de ce nu primeste banii inapoi?De ce nu i s-a reinstalat vechea versiune, cu scuzele de rigoare ? Reprezentanta are doar dreptul de a lua banii? Traim cumva in padure? Doar care poate ia mai mult? Cel care iti ia banii nu e Gura mare, de te prosteste in fata?
    2 points
  11. eu cred ca la 535 D e exact ce trebuie ca sa tragi de masina in siguranta .Sunt totusi 313 hp
    2 points
  12. Hahaha, ai probleme, cu xdrive man;)
    2 points
  13. FT frumoasa masina! Sa o conduci cu placere multi km fara probleme! Eu am avut E90 si am folosit mereu Textar si nu am avut probleme cu ele. Puneam Textar deoarece masina mea era echipata cu discuri si placute frana din fabrica TEXTAR si nu de ATE cum e cazul la alte E90-uri. Placute TRW nu-ti recomand pt ca nu mai sunt ce erau odata. pune lichid DOT4 si vezi sa folosesti pompa de vacuum sa ii scoti tot lichidul vechi de pe traseu si din rezervor. Sa schimbi si senzorul cand schimbi placutele, nu te zgarci pt 50 de lei Sa-i faci revizia la 15000 de km si sa schimbi toate filtrele de fiecare data. Asa te va tine mult si bine. Vb din experienta, am tinut E90 4 ani si 130k km si nu am avut nici o problema majora cu el. Enjoy the ride!
    1 point
  14. am schimbat eu la cineva, daduse parca 70lei pe 2, le gasise pe net
    1 point
  15. Eu NU cred ca frana de motor afecteaza cu ceva, nu stiu pe ce te bazezi. Ba chiar cand cobori de la o statiune de munte sau o inaltime mare, pe o bucata mai lunga de drum, e chiar indicat sa o folosesti pentru a preveni uzura f mare a franei, daca folosesti doar frana de picior risti cand ajungi jos sa constati ca trebuie sa schimbi discurile + placute.
    1 point
  16. legat de cuplu pe M550D este pusa cutia ZF8HP70z ( 700nm ) si masina are stock 740nm
    1 point
  17. Pff, ce discutii pe-aici @RZV - da, eu am power kit-ul original pus pe masina si mi-au schimbat si convertizorul, insa cel tin minte ca cel de PPK e identic cu cel de pe motorul de 184CP (eu aveam 177cp) si cred ca tine 450Nm, din ce citisem mai demult. "Cutia" tine atat cat tine cea mai slaba componenta a ei, adica convertizorul. Internele cutiei probabil tin mult mai mult. @chk - scuze ca am deschis cutia pandorei, intrebam doar fiindca si eu am fost intr-o situatie similara - remap vs. power kit si, din ce-am citit la momentul respectiv pe net, am gasit destul de multi care facusera remap si incepuse sa le vibreze convertizorul, asa ca au revenit la stock. Eu am mers cu PPK - puterea e mai mica (196CP/400Nm pe dyno) si pretul mai mare, dar mi-au pastrat garantia la momentul respectiv si nu am stat cu stres. Dat fiind ca mai am inca ECU-ul vechi, uneori ma mai incearca gandul sa-l remapez pe ala si sa am 2 ECU-uri: PPK & remap, sa pot sa le schimb intre ele in caz de ceva
    1 point
  18. Cum zice si Cristianro, nu e suficient sa schimbi doar panoul ca sa functioneze corespunzator. Uita-te ce schema electrica si ce componente are A/C si vezi ce are climatronic. Uita-te ce ai pe masina si iti dai seama exact ce mai trebuie schimbat. Din cate stiu eu, nu e de ajuns sa schimbi doar panoul, trebuiesc schimbate mai multe componente, inclusiv compresorul de aer conditionat, senzor AUC, etc.
    1 point
  19. Pai nu e vorba de ITP, e chestia ca un logan e instabil la viteze mari, prost antifonat (adica nu te mai auzi cu cei din masina, dar nu e problema, acelasi lucru se poate intalni si la opel si alte masini low end). Cat despre trecerea itp-ului pe bune, depinde de sofer, uita-te la sectiunea masina mea sa vezi cati bani se baga in bmw-uri pe aici. Cine tine la siguranta lui, trece si itp-ul din prima.
    1 point
  20. 6 ore pt update total -> mi se pare putin. La E60 update-ul la module se face prin CAN, iar update-ul la modulele media (inclusiv CIC) se face pe MOST , altfel stai o vesnicie si nici nu recomandat. Plus ca iti trebuie o sursa stabila de 14V si 40A, daca tensiunea scade sub 13v update-ul poate da FAIL. mult offoptic pe threadul asta, avem mai multe date despre ce a fost investigat , poate o diagnoza, INPA/Rheingold iti vede modulele din CIC sau e dead pe CAN ?
    1 point
  21. Invidia apare cand dai un minus la topicuri fara sa argumentezi,iti postezi masina ce ai cumparato o prezinti pe forum ca toata lumea si vezi ca trebuie sa apara un -1 fara ca acel cineva sa-ti comenteze,am dat un exemplu! Alt exemplu, iti resoftezi masina,i pui evacuare 335d vine cineva sa o vada si iti zice "da dar acuma mai trebuie sa-i faci si nu stiu ce"...cine nu intelege se face ca nu intelege ce vreau sa spun! Invidiosi nu sunt aia care zic direct "aa nu-mi place e urata"sau zic prostii despre masina ta direct in fata (aia sunt mai rau),invidia o scoti la suprafata de cele mai multe ori fara sa-ti dai seama sau "oftica" pe romaneste,la romani e pe sistemul "ma uit in curte la vecinu sa vad cum i merge,daca i merge prost ma bucur". Nu va ganditi la chestii copilaresti,aaa invidie nu stiu ce,e vorba ca cineva spune si face ceva cu masina lui,baga niste bani in ea sa o faca mai frumoasa pentru el si pentru unii si mai rasar cativa sa faca ceva pe entuziasmul lui,aia e cel mai urat. Cred ca mi s-a sters topicul anterior,in care doar am spus ca razvan a dat minus,nu inteleg ce am gresit,dar in fine...Urata treaba cu "+" si "-",ce frumos ar fi ca la fiecare minus si plus sa fi obligat sa scrii un comentariu.
    1 point
  22. Incercam sa schimbam un pic interiorul ... prea e full black, asa ca daca tot avem trimuri OE BMW e30 sa profitam.
    1 point
  23. Bine ca s-a rezolvat, undeva printre discutiile astea despre loganuri si matiz. ON TOPIC ) Si eu am mers cu un Tico cu 160kmh, la vale, cu vantul in spate. Loganul de 1.6 16v sunt chiar bune, spaima bmw-urilor e36/e46 316-318i )
    1 point
  24. Din pacate Carpatica e in insolventa si administratorul judiciar dispune platile. Altfel spus, sunt plati in asteptare care se efectueaza pe masura ce se fac si incasari. Service-urile auto nu au prioritate si de aceea nu mai fac lucrari pe decontare directa. Avand in vedere ca sunt sarite airbaguri inseamna ca e destul de ridicat pretul reparatiei dar cred ca nu ai alta solutie decat sa iti achiti tu reparatia , sa depui cererea de despagubire insotita de actele doveditoare si sa faci dupa 10 zile reclamatia la ASF pentru a avea prioritate.
    1 point
  25. Nu vreau sa arate ca un 335d sa creada lumea ca pot sa alerg pe oricine sau din scopuri de genu, pur si simplu imi place mult diffuser-ul acela (implicit si evacuarea) si ca sa va fac fericiti o sa montez si badge-ul cu 320d (glumesc) Au mai fost masini si inca sunt cu evacuare tip 335d si nu cred ca a aruncat nimeni cu noroi in stilul asta Franele sunt pe lista oricum, stai linistit! Si nu am spus ca vreau cuvinte de lauda dar sunt masini care merg de 30,000-40,000 km cu apraope 500 nm cu cutie automata si nu au nici pe dracu...oricum vorbim inutil pe subiectu asta, traiti pe internet in continuare. "Inainte sa postezi o afirmatie treubia sa spui ca nu accepti sa fii contrazis sau sa ti se aduca argumente sau exemple la ce ai scris tu" - daca tot o dam in stilul asta... Eu am exemple printre prieteni, masini masurate, nu aberatii sau chestii citite pe net. Si apropo, nu imi baga cuvinte in gura inutil pentru ca eu nu am facut pe nimeni invidios..uita-te mai atent cine ce posteaza pe viitor.
    1 point
  26. Salut! Aceeasi problema am avut si eu, a mea nu trecea de 140. Eu am rezolvat problema prin scoaterea catalizatorului.
    1 point
  27. @mas2 - exact. dorel nu stie si nici nu trebuie sa stie fisa tehnica a modulului, aia o stiu doar aia din germania. dorel pune ista, da click si porneste update ul. totul e automat, daca modulul pica la scriere, e bun de schimbat politica bmw ( si probabil a tuturor). romanul e Gica contra.....intotdeauna! cei cu gura mare, sa se duca cu OPC ul peste ei daca le pica calculatoarele la update, dar inainte sa sune la OPC sa se gandeasca bine unde si au pus semnatura
    1 point
  28. nu, vine cu masina defecta de acasa, repet: nu softul sau procedura face sa pice modulul, modulul respectiv nu mai accepta scriere intr-o anumita zona de memorie = defect
    1 point
  29. NU NU Cine spune ineptia asta??? EXACT Daca a spus asta, a mintit Asa se face la BMW si nu numai... Vorbesti despre lucruri pe care nu le cuosti din pacate...din nou: Nu greseste nimeni! No comment...
    1 point
  30. Daco tot suntem la capitolul ce as face eu cu bani tai ;) :) as zice si finalurile diametrul 90 taiate in forma de salam nu drepte acoperite cu un pic de carbon pe acolo imi pare rau pentru "difuzor" in loc de diffuser nu prea sunt practic cu termeni folositi daca stiam de unde se pune fata care arata ca sunt rusinat o pune-am si pe aceea ;)
    1 point
  31. M-am plictisit de bandouri si arata mai masiv cu bara de coupe , plus ca sunt OE
    1 point
  32. Problema este din soft asta ramane singura optiune sambata o sa merg in alt loc sa pun soft de dpf off. La service mi-au verificat injectoarele sunt ca si noi precum si egr si ce mai este totul este perfect. O sa mai postez dupa ce o resoftez sambata, ma duc la Auto masters la tg neamt este acolo un baiat e cel mai bun pe zona sper sa ma rezolve pt. ca la SUceava numai jepcari...sa ceri tu 1090 de lei sa pui soft de dpf off...
    1 point
  33. Intreaba-i pe proiectanti.
    1 point
  34. Ai grija la borduri Frumoasa masina ,multi km inainte fara probleme !
    1 point
  35. Totusi de ce vrei s-o dai, in masina asta ai spatiu, confort, dotĂŁri, tot ce vrei. Sunt e39 care stau si in 8-9000 eur, nu asta e problema, pe olx se cauta ieftin, macar dincolo se face o selectie naturalĂŁ, ce e bun si costa mult (e39 sunt si peste 10k eur).
    1 point
  36. Da, masina este de vanzare la 4500 euro. Dar ce este pe olx-ul ala e jale, cineva chiar m-a tras la raspundere cum de imi permit sa sar calul si ca cer atat pe ea cand anul trecut cerusem 3700 (asta cand era fara Pachet M, jante ACS ca noi si fara multe alte chestii) :hyper:
    1 point
  37. si la cele manuale se lasa pana jos
    1 point
  38. Asa zic si eu. Am fost cu 535xd si e al dracu de fain,chiar asa rau,cu x drive.
    1 point
  39. 320d doar in vise sa aiba 125.000km reali ) si benzinar iti va fi greu sa aiba asa putini km. lumea ia masini ca sa mearga cu ele, nu sa faca 10.000pe an cu atat mai mult cu cat vorbim de bmw.
    1 point
  40. http://www.youtube.com/watch?v=fKh31SkQ8-Q
    1 point
  41. Am mai bifat un retrofit..*NBT* http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160330/0f42dd06b9c7a9fe18641b25038ef6a6.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160330/a316f67a338f772e2584731b9745cff8.jpg
    1 point
  42. nu cunosc masina, ma refeream ca motorul N42 este cunoscut ca fiind un motor problematic in gama BMW
    1 point
  43. Testele astea de la televizor sunt foarte subiective. Se invart bani greu pentru reclame la anumite marci.
    1 point
  44. ATENTIE MAXIMA !!! BMW FILARET PRACTICA PRETURI MAI MARI CU 10% DECAT BAVARIA !!! Iar din punct de vedere al profesionalismului si al calitatii lucrarilor se claseaza sub mediocru. FACETI TOT POSIBILUL SA EVITATI SA AJUNGETI LA BMW FILARET !!! Din proprie experienta saptamana aceasta am incercat sa comand piese de e39 care la Bavaria costa 1395 lei iar la BMW Filaret mi-au cerut 1540 lei !!! :) :) Daca Bavaria are preturi piperate , am trait sa o vad si pe asta , BMW filaret cu preturi mai mari , se pare ca le-a ajuns cutitul la os si fac tot posibilul sa jecmaneasca si putinii clienti care mai calca pe la ei . Eu si cateva cunostinte avem o experienta foarte nefasta cu acest service si cu angajatii lui. De fiecare data am avut probleme cu ei si discutii si am ales sa nu mai ajung pe acolo. Cand diagnosticheaza o fac gresit in ideea de a incerca sa te scuture de bani , au o politica ridicola de a face doar reparatii cu piesele lor asa-zis "originale" si la preturi umflate. Foarte multi au plecat cu problemele nerezolvate dupa ce au lasat 300-500 euro in manopera si diverse piese schimbate in urma unei diagnoze intentionat eronate. Managerul acestui service este impertinent si lipsit de orice urma de bun simt , mai explicit spus UN DOBITOC !!! :) La urma urmei nu au licenta BMW si nu o vor obtine niciodata !!! Categoric ar trebui sa se rezume la Daewoo si Renault pt ca nu au pregatirea necesara si cadrul pt a repara BMW. Evitati sa ajungeti la BMW Filaret !!!
    1 point
  45. Confirm : aia de la tinichigerie si vopsitorie sunt neseriosi, ca sa ma exprim elegant. Mi-au vopsit anul trecut portiera pe dreapta si era prost indreptata, nu mai spun de cum arata vopseaua ca ma aud cu ecou. Portiera nu s-a mai deschis niciodata cum trebuie. Am lasat-o asa, mi-e lehamite. Service-ul perfect ar fi cu vopsitorii si tinichigii de la Bavaria, cu mecanica lui George de la Filaret si sub managementul meu :twoup: .
    1 point
  46. @migu73xx, te rog incearca sa scrii romaneste...
    1 point
  47. Frate, nu mai scrieti toate tampeniile peste tot. Ce legatura au micile secrete ale E46 cu ce scrieti voi aici? Ultimele posturi sunt numai pe din-afara. Exista separat sectiunea Probleme tehnice si rezolvari, loc in care exista probabilitatea mai mare sa gasiti ajutor.
    1 point
  48. Sistemul se numeste "follow me home" :blink:.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.