Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/22/16 in all areas

  1. Am reusit cumva sa o incalt de vara Sent from my SM-G900T using Tapatalk
    9 points
  2. A sosit releul, am rezolvat problema stergatoarelor. S-au vopsit si barile ... la cum sunt nu-mi mai vine sa merg cu ea pe strada. Dar trebuie sa ma inarmez cu rabdare si sa nu pun suflet ... ca altfel la prima zgarietura plang.
    3 points
  3. Nu am mai scris de ceva vreme. Intre timp am schimbat discuri si placute fata-spate originale la MHS Militari si urmeaza saptamana viitoare sa fac revizia cu schimb de ulei si filtre (originale) tot la ei. Astept sa imi vina un kit KAFAS2 sa fac retrofit pentru FCW cu daytime pedestrian recognition si sa extind functionalitatea la Speed Limit Info cu NPI. Din 03/2016, seria 6 a fost upgradat de BMW cu navigatia EVO ID5 de pe seria 7 G11, asa ca am un kit deja in teste. http://s31.postimg.org/6qtjyustz/IMG_0995.jpg http://s31.postimg.org/q3furdt2v/IMG_0996.jpg
    3 points
  4. Salutare, din cate am cautat eu pe forum nu am gasit ceva legat de cele doua firme de soft-tuning. Din informatiile gasite pe internet se pare ca cei doi, Dragos(Completechip) si Ginel(PowerTech) sunt destul de apreciati, ei incercand sa faca softuri custom in functie de ce doreste clientul, ce poate masina. Asa ca daca ati fost direct implicati in relatia cu cei doi sau ati auzit de la cineva care si-a facut, rog adaugati informatii viabile, ca de fabulat putem fabula mult si bine. P.S. Scuze daca cineva din domeniu se simte jignit, vreau doar sa avem informatii care sa ne fie utile, sa intelegem mai bine fenomenul.
    2 points
  5. legat de cuplu pe M550D este pusa cutia ZF8HP70z ( 700nm ) si masina are stock 740nm
    2 points
  6. Invidia apare cand dai un minus la topicuri fara sa argumentezi,iti postezi masina ce ai cumparato o prezinti pe forum ca toata lumea si vezi ca trebuie sa apara un -1 fara ca acel cineva sa-ti comenteze,am dat un exemplu! Alt exemplu, iti resoftezi masina,i pui evacuare 335d vine cineva sa o vada si iti zice "da dar acuma mai trebuie sa-i faci si nu stiu ce"...cine nu intelege se face ca nu intelege ce vreau sa spun! Invidiosi nu sunt aia care zic direct "aa nu-mi place e urata"sau zic prostii despre masina ta direct in fata (aia sunt mai rau),invidia o scoti la suprafata de cele mai multe ori fara sa-ti dai seama sau "oftica" pe romaneste,la romani e pe sistemul "ma uit in curte la vecinu sa vad cum i merge,daca i merge prost ma bucur". Nu va ganditi la chestii copilaresti,aaa invidie nu stiu ce,e vorba ca cineva spune si face ceva cu masina lui,baga niste bani in ea sa o faca mai frumoasa pentru el si pentru unii si mai rasar cativa sa faca ceva pe entuziasmul lui,aia e cel mai urat. Cred ca mi s-a sters topicul anterior,in care doar am spus ca razvan a dat minus,nu inteleg ce am gresit,dar in fine...Urata treaba cu "+" si "-",ce frumos ar fi ca la fiecare minus si plus sa fi obligat sa scrii un comentariu.
    2 points
  7. Nu inteleg unde ai vazut invidia, ai primit o informatie si atat. Daca nu vrei sa primesti sfaturi/critici mentioneaza la inceputul topicului: "Atentie! Primesc doar cuvinte de lauda". As recomanda un mic upgrade si pe partea de franare, daca tot vrei sa arate ca un 335d ar fi super sa si franeze ca un 335d.
    2 points
  8. Te-am adus la 0, acuma du-te la TopGear sa faci evacuarea...sunt baieti de milioane... . Dupa ce vopsesc noul Monstrulet tot,la ei merg... P.S. Nu pune la sufletul in ce se intampla pe forumuri...mai bine pune sufletul in masina si in ce faci zi de zi...restul e cancan...griji de tine.
    2 points
  9. Salutare tuturor, Cu totii stim povestea cu "batranelul care mergea doar duminica cu ea la biserica" cand vine vorba de masini de Germania. Din fericire am aflat singurel ca aceasta poveste este adevarata. Am crezut initial ca sunt filmat cu camera ascunsa. Fiind in cautare de o masina pe langa mine, un E39 exemplar mi-a fost dat ca sugestie pe mobile.de L-am pandit vreo saptamana sa vad care e problema, scade pretul, nu scade, se vinde...nimic. Ce puteam pierde? Timp ca sa o vad? Am decis sa aranjez o vizionare. Ajuns la fata locului cu inca un prieten, asteptand proprietarul, ne uitam la masina de jur imprejur, o pipaim pe ici pe colo, simteam ca e ceva in neregula cu ea dar nu stiam ce. Stand pe langa masine, vedem ca se apropie un domn in varsta de masina si ne da binete, noi intorcand gestul, se prezinta si zice "asta e masina" Am un schimb de priviri scurt cu prietenul meu, dupa care "bunicul", deschide masina, ne da cheile si ne lasa ne uitam peste tot nestingheriti vreo 10-15 minute. Iar am un schimb de priviri cu prietenul meu, se citea nemultumirea in ochii amandorura, nu stiam ce sa zicem. Am incercat sa gasim ceva defect la ea, estetic sau mecanic fara succes si nu am reusit nici dupa test-drive Singurul lucru care l-am putut gasi si cu care am putut negocia, au fost pixelii adormiti de pe MID si un pic la kilometraj N-am avut incotro si a trebuit sa o cumpar Ca istoric, masina a fost cumparata de acest "bunic" nascut in 1931(nu glumesc) in 2001, de noua. Motorul este prea cunoscutul 2.2 170CP Momentan masina are doar 97.350Km. Stiu, nici mie nu mi-a venit sa cred.
    1 point
  10. salutare, am facut revizia la masina mea si desi nu stau prea bine cu timpul am zis sa imi "rapesc" putin sa fac un DIY poate ajuta pe cineva. sper sa nu fi omis ceva. daca va este de ajutor, lasati aici un feedback ca sa am si eu satisfactia asta ) astept pareri/sugestii despre ce ar trebui modificat Revizie BMW E60 LCI 520D N47.ppt
    1 point
  11. Multumesc si tie la fel, sunt si oarecum in zona apropiata, tu constanta, eu tulcea.
    1 point
  12. Si mai bine:) Ma refeream la reprezentanta.
    1 point
  13. 1. am avut permisul suspendat 2 luni pt neacordare prioritate pietoni. era 14 feb acum cativa ani. ninsese proapspat de dimineata si nu au apucat masinile de deszapezire sa iasa la treaba si era o zapada de cam 4 5 cm pe drum. la o trecere de pietoni din oras, unde fix inaintea ei era parcata o duba pe dreapta deci nu aveai posibilitatea sa vezi daca sunt pietoni pe partea aia, desi nu aveam mai mult de 50 dar deh, conditiile meteo erau nefavorabile, s-au hotarat brusc sa traverseze vreo 4 5 pietoni, fara sa se asigure (ca doar e trecere si pietonul e cel putin zeu acolo) si mi-au aparut brusc toti de dupa duba in fata masinii. am franat desi mai aveam vreo 15 metri pana la ei dar cum abs-ul a intrat repede in actiune (adica am simtit ca nu am aderenta) mi-am dat seama ca nu o sa opresc pana la ei asa ca am claxonat in speranta ca macar se feresc de pe trecere. si asa a si fost...mai putin o fata care avea gluga in cap si casti pe urechi si pe care am daramat-o din picioare ca sa zic asa. long story short: pana a depus fata declaratie ca nu a patit nimic, ca nu e cu victime accidentul, clasare, etc, au trecut 2 luni. 2. mergeam spre aeroportul din mures. pe dreapta un sir lung de case cu gard urma sa se termine. am intrat in depasirea unei dube cam pe linie continua si in viteza destul de mare. am efectuat depasirea si m-am uitat in oglinda dreapta din relfex sa vad ca totul e ok. am vazut duba ca e ok dar in oglinda am mai vazut si un logan care statea dupa sirul de case. m-am uitat vreo 2 3 secunde in oglinda sa vad ce face si pac! vad ca isi aprinde girofarul si demareaza spre sensul meu. dupa o scurta conversatie imaginara cu politistul in care eu ieseam vinovat orice as fi zis, m-am gandit ca nu pot sa zica ca nu am oprit la semnalul politistului daca nu l-am vazut. asa ca am accelerat, am virat undeva la dreapta pe o alee de pamant si am lasat masina sa se racoreasca cateva minute pana a trecut ,,caldura''. 3. pe un drum national(nu european) in linie dreapta, mergeam cu golful meu 1.4 si am zis sa ii mai desfund injectoarele un pic ca si asa mai mult in oras o foloseam asa ca i-am dat pana pe la 160 la ora dupa care eram in frana de motor. din fata venea un logan de politie cu radar pe care tarziu l-am observat, a bagat girofarul, am tras pe dreapta si l-am asteptat sa vina inapoi. zice politistul: 3 km va mai lipseau sa ramaneti fara permis. eu: dar cat am avut? el: 138km pe ora. eu. pai si limita nu e 100? el: nu, ca e drum national , nu european. concluzia: mi-a dat avertisment si 6 puncte. 4. odata am luat-o ca fraieru cu un mcv de care stiam de pe waze ca e acolo, de la soferii care veneau din sensul opus care imi faceau flashuri. singura problema a fost ca mcvul era cu spatele la mine si am crezut ca ii ia pe cei din sensul opus dar canci, ca aparatul radar era intors si filma prin luneta. radea si politistul de mine. am luat avertisment.
    1 point
  14. Ce zici de asa ceva ?http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160421/521c95f5709123fbea84941aa6c2a3bc.jpg foarte frumos da pe masina , dupa ce mai ajutat cu nr baiatului cu turbina cred ca o sa am nevoie si de nr de tel de la cine face asa ceva ;)
    1 point
  15. Sincer, fără să mă laud, îmi permit orice F10 2011/2012, de la 520 pana la M550 xDrive, dar tocmai de asta am deschis topicul ăsta, să ma sfatuiesc cu voi, posesorii de BMW, să mă îndrumați spre alegerea cea mai bună.
    1 point
  16. Cat de mult poate sa schimbe masina pachetul M..sa o stapanesti sanatos!
    1 point
  17. Un alt aspect merita comparat: un accident iminent evitat datorita unor discuri oarecum fierbinti si cu "frana" motorului folosita, sau accident pentru ca, coborand deal nu ai mai putut frana datorita franelor supra-incalzite (nu mentiona din nou de discuri gaurite ca 95% din masini nu le au..)? Ce este mai "ieftin"? 90 % din motoare au distributia pe curea. Iti dai seama cata tensiune interna sta in acele curele?? Hmm Simt ca nu stapanesti subiectul.
    1 point
  18. Nici la un consum de ulei de pana in 0.7L/1000Km, asa cum specifica BMW in manual ca-i normal, n-o sa observi acel fum albastru. Ca sa observi fum albastru, trebuie ca mult mai mult ulei sa ajunga in evacuare. Ar trebui ca cel putin la 1000Km sa completezi cu 1L de ulei. E nevoie de o cantitate mare de ulei sa ajunga in evacuare la un moment X ca sa dea cu fum albastru, pe cand acel 0.7L declarat de BMW se pierde in timp, de-a lungul celor 1000Km si nu dintr-o data a.i. sa fie notabila pierderea.
    1 point
  19. Ce invidie tot visezi, omule? Crezi ca i-am spus sa faca un upgrade la frane din invidie? Legat de cuplu, eu am intrebat la Bavaria si mi s-a spus ca pentru cutiile automate se schimba si convertizor in cadrul pachetului performance pentru 2.0d automat, iar pretul e sensibil mai mare fata de cutia manuala. Nu am dat nici un minus, nu am vrut sa demonstrez nimic. Muta discutia cu invidia in alta parte! @ckh: scuze, am citit prost! Bafta cu masina si sa o stapanesti sanatos!
    1 point
  20. Nu are nici un stres cutia, nu te mai lega la cap daca nu te doare. Cunosc multe masini automate softate, printre care e60 530d cu 680nm , e46 330d manual (producatorul specifica maxim 530nm) cu 968NM iar proprietarul se da la draguri cu diferential de M3 sudat pe masina si nu are nici un stres cutia, e90 335d cu 800NM+ , etc... @CKH ignora commenturile pe care nu le consideri importante si continua-ti proiectul cum doresti tu PS: Nu sunt asa slabe cutiile automate nu va mai panicati aiurea.
    1 point
  21. M-am plictisit de bandouri si arata mai masiv cu bara de coupe , plus ca sunt OE
    1 point
  22. mai urma la dotari sa treaca roti, volan si manere la usi.. pretul pare ok-ish raportat la dotari si km. cere totusi un vin si verifica -o la reprezentanta oricum.
    1 point
  23. nice and clean ... http://s23.postimg.org/ef3nskhqj/DSC_0414_Medium.jpg
    1 point
  24. Am montat si navigatia Acum mai am nevoie de o rama de relocare. http://115.imagebam.com/download/qH0d37vNjHPRA2pw60bCYw/47784/477839342/13010081_1185424088142669_1134198865_o.jpg
    1 point
  25. Unii cumpara o masina pentru a o folosi pe post de mijloc de transport, nu pe post de bibelou. Nu trebuie sa aiba nimeni orgasm, ca nu cumperi vibrator, cumperi un automobil. Legat de dotari, in mintea cumparatorului roman de sh vad ca asta e pe primul loc, da-i dracu' de km ca la 200.000km motorul de Bmw e inca in rodaj, vrem putere dar luam diesel ca nu consuma mult si apoi renuntam la dpf ca e scump, toate astea in timp ce ne plimbam curul in scaune comfort, navigam cu ajutorul navigatiei profesionale, ne rasfatam auzul cu difuzoarele logic 7 si generam sute de orgasme pe toate bulevardele principale, victime fiind toate femeile cu varste intre 18-65 ani, impresionate de jantele noastre mari si de Bmw-ul nostru diesel cu pachet M, masina suprema (acum 5-10 cand a aparut modelul).
    1 point
  26. e90 318d a scos 184 e91 320xd a scos 219 e90 320d meu a scos 203 (3 garnituri de la intercooler trebuiesc schimbate, softul este identic oarecum ca pe e91, are aceleasi cerinte, e capabila de 215-220 trebuie sa ma duc iar dupa ce scot garniturile) Super multumiti
    1 point
  27. nasol de tot , insa cei ce fura sunt tot europeni non germani in special bulgari, romani , tigani , albanezi.. etc
    1 point
  28. Fiecare crede ce vrea.Eu raman la aceeasi parere masiniile aduse din strainatate sunt mai bune decat cele rulate in Romania.Altii zic din povesti eu zic din experienta mea, tu poti sa iei de unde vrei ca nu sunt banii mei.Si inca o chestie nu doar intermediarii mint de sting si proprietarii fac la fel...esti foarte naiv.
    1 point
  29. Pt cei care au trecut pe acolo, rog adaugati poze cu fise dyno before-after ... asa putem gasi raspunsuri la fel de fel de intrebari. Cred ca si pretul ar fi interesant, stiu, exista multe variabile, dar asa ne putem face o idee ...
    1 point
  30. Preturile se invart in jurul la 300E fara dyno pentru amandoi, pentru oferte personalizate, discount-uri de grup samd cel mai bine ii contactati direct. Eu am facut la Ginel doar o testare dyno in incercarea de a resofta masina, atunci aveam ceva probleme si in cele din urma am renuntat la soft. Faptul ca ofera testare dyno, inainte si dupa soft, este cel mai important factor. Sunt multe masini pe clubaudi care au mers la Buzau la Ginel, toti multumiti de rezultatele obtinute. E si greu sa pleci nemultumit sincer, ai in primul rand standul dyno care iti ofera clar o imagine a castigului de putere/cuplu, iar in al doilea rand ai de-a face cu persoane cu bun-simt si cu multa experienta. Ambele variante sunt in regula
    1 point
  31. Si eu am fost acum ~ 1 an ,de la Bucuresti la Iasi pentru soft la Dragos. Totul a decurs normal. Am ajuns acolo, I-am lasat masina, am fost la mall, am vazut un film, am mancat ceva si m-a sunat sa imi spuna ca e gata masina. Am plecat in probe pe strada, cu Dragos in masina cu laptopul pornit, dupa care a coborat sa vada daca da cu fum. Dupa o serie de ""run-uri"" ne-am intors la garaj, unde a mai modificat ceva parametrii si a mai pus masina pe stand pentru alte trei ""run-uri"". Stiu ca a limitat cuplu pe prima treapta a cutiei de viteza. Eu am platit 350 euro, operatiunea a durat cam 4 ore. Masina se comporta excellent, nu am avut probleme pe nici un plan- cutie, motor, etc.... Dragos nu este avid dupa cifre si putere maxima, se adapteaza la nevoile clientului si nu cauta fabulosul ci compromisul intre putere si fiabilitate. Eu il recomand. Daca ar fi sa fac un top as spune Dragos, Ginel, WPP ( unii spun ca e mai bun pe benzina, decat pe diesel).
    1 point
  32. Deja te-au luat fluturasii in stomac ...
    1 point
  33. Exista manuale in lb romana. Intrati pe bmw.ro, completati formular si primiti cd prin curier; evident, manuale de utilizare. Cele de service sunt mai greu de gasit
    1 point
  34. totusi, cei carora li s-au rupt lanturile, chiar si pe acest forum, sunt putini. nu toti isi fac distributia preventiv pentru ca nici nu stiu de astfel de probleme, comparat cu cate n47 circula. si sunt convins ca sunt o gramada de n47 peste 200 000 km fara distributie schimbata, inclusiv a mea.
    1 point
  35. S-a hotarat de comun acord, am fost intrebata cand a fost ultima revizie etc. Initial, am intrebat in mai multe parti si mi s-a spus ca atata timp cat nu ma apropii de termenul urmatoarei revizii (ca timp si nr de km parcursi), pot folosi fara grija acelasi ulei. Poti, te rog, sa argumentezi de ce a fost o alegere proasta si de ce consideri ca treaba a fost facuta pe jumatate? Ai cunostinte/lucrezi in acest domeniu sau este doar o parere personala?
    1 point
  36. Jurnal de bord: azi, 12.03.2016, 197913 km efectuate urmatoarele: - schimbat ulei ( 5W30 OE Bmw castrol ) + filtru polen,combustibil,ulei,aer ( Man ) si filtru epurator OE - schimbat termostat principal OE - reconditionat turbo - Bogdan Haplea MBI Dupa remedierea problemelor constatate la turbo masina se misca mult mai bine, are alt suflu. Intre timp am vandut jantele OE 18" style 246 si am achizitionat un set OE 19" style 172, abia astept sa le montez
    1 point
  37. A ajuns la un nr de km. ...
    1 point
  38. Este vorba de o resoftare de putere, dpf-on, deocamdata. Problema turbinei a fost sesizata in urma diagnozei, aceasta incarcand greu, si totodata nereusind sa atinga presiunea ceruta din soft. Daca ieri la Tg. Mures a iesit soarele, a fost motiv sa scot aparatul de la pastrare si sa ii trag o spalare buna.
    1 point
  39. de pe Wikipedia TMC Traffic Message Channel A se vedea si TMC services in operation lista tarilor in care este in operatie; se afla si Ro pe lista. Cum au spus si alti colegi, in caz de informatii trafic (accident, ambuteiaj) primeste informatii atat radio cat si pe navigatie; dezavantajul este ca informatia o sa fie in limba in tara in care te aflii Indiferent daca asculti muzica la radio (alt post radio decat cel cu info trafic), cd, mp3, bluetooth sau altceva; trece automat pe info trafic pentru minutele in care se anunta informatia apoi trece inapoi pe ce te aflai Mi s-a intamplat in Polonia si Germania.
    1 point
  40. Pai vad ca l-a editat. Omul la 10.000 vroia : Scaune sport electrice cu memorie, xenon parca, navi profi, logic 7, oglinzi rabatabile electric si cu aia din dreapta care se lasa sa vezi bordura cand dai cu spatele, keyless entry-go, perdeluta electrica, piele si incalzire nu mai stiu daca trecuse. Si pun pariu ca vrea si pana in 150k km.
    1 point
  41. Astazi a primit o spalare sanatoasa, si apoi o ceara, nu stiu de care, fiind aplicata de baietii care i-au facut si detailingul. I-am curatat tipsul, folosind Ciff pasta, isi face treaba bine. A primit un set de covorase din cauciuc Petex, i-am luat buton start-stop caci era uzat-sters, insa n-am apucat sa-l montez. Am cumparat si un volan sport, iar acum astept momentul in care sper sa prind un airbag la pret bun
    1 point
  42. Am gasit acest articol despre schimbarea corecta a distributiei, merita luat in seama Distributie N47
    1 point
  43. Perfect de accord...daca am citit pe aici toate aceste post-uri, m-am ingrozit...la un moment dat imi era frica sa mai pornesc motorul. asta e paranoia...toata lumea cauta nod in papura. nu am nici un prieten sau cunostinta sa-i fi crapat BMW-ul cu N47 cod motor, numai aici pe forum sunt probleme.
    1 point
  44. Suntem noi niste distrusi ca stam cu ochii in net, vizavi de distributie ... cred ca mai mult de 50% de posesori de N47 nu au habar de "problema distributiei" ... si merg si dorm linistiti.
    1 point
  45. Salutare .. am o problema la masina care ma dispera .. cand bag in treapta 2 si urc in ture, de la 1700 sa zic asa pana la 2200-2300 simt o vibrare prin fata, nu stiu exact de unde .. daca urc lin in turele astea nu se simte nimic .. doar in treapta 2 .. de la ce poate fi ? Face asa doar cand incepe motorul sa se incalzeasca ..
    0 points
  46. Masinuta a ajuns la 235 k km si ieri a primit a 3a revizie de cand este la mine: ulei Castrol 5w30 si toate filtrele Mahle. Am citit ca de ceva timp calitatea filtrelor Mann este indoielnica. http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160422/33560e92bb8e5554a115493bdbc07e74.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160422/51a1a8859485bcb4489ad772763a5f89.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk
    0 points
  47. http://i.imgur.com/SVT3sTu.jpg :D
    0 points
  48. Daca are km aia e un pret corect. Jantele sunt de ed, verifica dupa serie poate e eff dynamics ca numai el are jante pe 16 acel model.
    0 points
  49. Este deja comandat, diffuser performance cu loc pentru evacuare dubla 335d si bineinteles vopsit negru lucios + splittere pe fata tot negru lucios. Multumesc mult pentru ganduri si sfaturi, nu pun la suflet, daca ar fi sa se intample ceva ar fi sa ma motiveze mai mult, atata tot si da, cred ca la Top Gear ajung pana la urma. Da Lucian stiu, nu ma deranjeaza cu nimic sunt doar curios ce au in cap si cu ce ii ajuta, nu inteleg de ce nu se scoate functia cu minus si sa fie lasata doar functia de plus cum e mai peste tot... O sa vorbesc si cu NEO sa vad ce cunoaste pe acolo
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.