Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/24/16 in all areas

  1. De multi ani mi le-am dorit... http://b9.is.pp.ru/c/cosmin34/9/47958679jXd.jpg http://b9.is.pp.ru/c/cosmin34/7/47958677wcA.jpg http://b9.is.pp.ru/c/cosmin34/8/47958678aDM.jpg http://b9.is.pp.ru/c/cosmin34/0/47958680mRI.jpg http://b9.is.pp.ru/c/cosmin34/1/47958681UdS.jpg
    10 points
  2. Bucura-te de masina daca ai luat-o. Nu merge la bimmer service, mai sunt mecanici/service-uri cu experienta in schimbarea distributiilor. Pretul este undeva la 3500-4000 ron. Vezi ca sunt unii pe-aici carora le e ciuda ca n-ai fost clientul lor, si se duce profitul la cluj, deci, relax :-))). Acum e primul bmw, o sa capeti experienta si cu siguranta data viitoare vei fi mai bine informat. Asteptam topicul de prezentare.
    5 points
  3. Daca te duci la bimar servis o sa regreti ca ai trecut de la Nissan la BMW... Lectura usoara: http://www.gigahost.ro/bimmer-service-bucuresti-experienta-dezamagitoare http://www.bmwclub.ro/forums/topic/160630-reclamatie-bimmer-service/
    3 points
  4. Am dat un exemplu. Nu inteleg de ce esti asa iritat. Daca ai ceva de zis, un sfat eventual, il accept. Dar critica de-aiurea asa, pe asta nu o inteleg. Poate e frustrare. Sau tu faci parte din tipologia specifica, daca sare de 150k nu mai e masina domnle. Bun, dau 3000 de euro si iau motor de 30k km. Si uite asa am dat 21.500 pe masina care e impecabila si are motor de 30k. De asta ce zici?
    3 points
  5. Eu zic sa le dai pe amandoua si sa iti iei si tu ceva calumea.
    3 points
  6. Daca te duci la bimmer service o sa te puna sa schimbi distributia din start.Vezi ca au preturile cam exagerate.Totusi este un service specializat bmw nu reprezentanta. Pretul cred ca este corect .Pe mobile pana in 20000 euro este una singura si are 299000 km.Optionale aproape la fel. Cred ca asta este pretul. Acum sa nu intelegeti ca tin partea samsarilor infractori. Bucurate de masina , oricum dupa parearea unora masinile cu 200 k km + trebuiesc aruncate la fier vechi. Fiecare lucru are pretul lui.
    2 points
  7. cu 20 k euro gasesti cheliciuni. Eu nu va inteleg de ce apareti voi expertii forumului si postati genul Asta de flame total inutill. Omul e incantat de masina, are bugetati inca cateva mii pentru eventuale reparatii.. care e of-ul vostru? Esti suparat ca nu a luat masina de la tine? Si daca lua una cu 150 k mult mai uzata decat asta, la aia ii garanta cineva ca nu se strica? Voi muriti de grija altuia. Mereu cand se prezinta o masina nou cumparata, apar expertii inchipuiti care parca trebuie sa valideze achizitia. ce stil aveti unii.. Sa o conduci cu plAcere. Pune si poze sa vedem culoarea ca e foarte faina. Cum ti se pare in comparatie cu ce ai avut ca si performante?
    2 points
  8. Cam suna a patina sparta patania ta.Ar cam trebui refacut motorul,sper totusi sa nu fie asta. Nu inteleg cum sa dai 19mii+ pe o masina cu ultimul service la 265k km?!
    2 points
  9. Poze de proba: http://116.imagebam.com/download/jxelE9iagT87R2ck1H55QA/47952/479513164/IMG_5643.JPG http://115.imagebam.com/download/x8n47brpDoWBDfup2dCqNg/47952/479513174/IMG_5644.JPG http://116.imagebam.com/download/b6Q7jPqn3l5T7pjIOifW6w/47952/479513177/IMG_5646.JPG
    2 points
  10. Da, intr-adevar. Iti vine sa mergi tot pe langa masina, sa te uiti la jante. A trebuit sa dau jos si flansele, ca ieseau rotile prea afara.
    2 points
  11. Ii sta foarte bine,sunt cele mai frumoase jante de e60
    2 points
  12. http://i63.tinypic.com/ta6iw2.jpg http://i64.tinypic.com/2yo74mr.jpg http://i66.tinypic.com/2n7qq1c.jpg http://i63.tinypic.com/wcif42.jpg http://i65.tinypic.com/20k68w8.jpg http://i65.tinypic.com/20k68w8.jpg http://i64.tinypic.com/2nb9jiv.jpg
    2 points
  13. Va salut... Mi s-a spart geamul de la trapa din motive necunoscute...cred ca a prins vreo pietricica si dupa ce am inchis-o a stat in tensiune pana s-a spart. Problema e ca am gasit decat la Bmw original cu 2500 lei.... si parca nu as da banii astia. Are cineva vreo cunostinta care dezmembreaza un F10 cu trapa, sau alta idee de unde as putea cumpara? La toate masinile cu dezmembrari am gasit fara trapa... Stiu ca sunt snob si am F10 dar nu am bani sa il intretin, dar urmeaza alte cheltuieli (nunta ) si nu am posibilitatea ....
    1 point
  14. Eu nu aud niciun zgomot in plus. Dar drumul la mine e ca-n palma. Doar cand am ajuns in oras s-a schimbat situatia, denivelarile se simt bine de tot. Intr-adevar in curbe/viraje e zid, cum zice Dragos. Consumul apreciez ca a crescut cu aprox. 1 litru. Dar apectul chiar e de nepretuit. E greu...
    1 point
  15. f frumoase , acum MpaCK e urmatorul pas )
    1 point
  16. Trebuie verificat exact codul de pe janta cu codul modelului respectiv. Si la cele aftermaket,de obicei nu corespunde J-ul si et-ul cu cel original.
    1 point
  17. Mai sunt avantaje: stabilitate mult ĂŽmbunĂŁtĂŁțitĂŁ, frânare mult mai buna și bineĂŽnțeles aspectul. O sa te obișnuiești Cosmine...suferi și tu un pic pt frumusețe, vorba aia E drept ca depinde mult ce drumuri parcurgi zi de zi, dar cu atenție nu i bai. Mulțumesc pentru reply-urile cu drop-ul...
    1 point
  18. Problema consumului de ulei se datoreaza simeringurilor supape, similar motorului N42(cauta topicul dedicat si vezi cum poti verifica) ; cat despre masini, parerile sunt subiective, asa incat ar fi util sa le conduci pe amandoua, sau masini cu motorizari similare, sa iti faci o idee proprie. Eu cred ca este de preferat o masina cu mai putini km si rulaj mai mic in detrimentul unei masini mai puternice/dotate...dar si aici , sunt banii tai si alegerea ta.
    1 point
  19. In bugetul meu, am considerat ca imi pot permite un BMW X3 sh. Costurile de exploatare nu sunt asa mari si consider ca imi pot permite sa o ĂŽntrețin, nu cred ca voi fi nevoit sa dorm in ea. Eu fac 15k km pe an. Puteam sa dau 23-24 mii pe una asa cum imi place mie si sa aibĂŁ 150-170 mii km. ĂnsĂŁ daca pica ceva si la aia, trebuia sa fac eforturi sa o repar! Asa ca deocamdatĂŁ ma simt norocos, ca masina e Ok cu excepția unor mici simptome pe care le voi rezolva cu banii rĂŁmași. Cand o sa fie mai multi bani pt masina, va promit ca o sa iau si cu kilometri putini. Pana atunci, ma bucur de ce am in fata!
    1 point
  20. Am mai spus si in alte posturi, consider ca se merita rabatul la distributie si turbina pentru performantele si consumul motorul 2.5d N47. Am condus si alte marci cu motorul de 2.0 , dar acesta mi s-a parut ca se detaseaza mult la capitolul putere si consum. Am un prieten cu A4 din 2013 caruia la 100k km i s-a stricat supapa EGR, la el fiind costurile de peste 2500 de lei (asa mi-a spus) in timp ce la BMW rezolvi usor cu 500 de lei. Trebuie sa vedem si partea buna la lucrurilor..
    1 point
  21. Nu vezi lucrurile corect.Una este sa iei masina cu multi km pt a obtine profit si alta sa o tii pentru tine.Mi se pare ca atunci cand dai aproape 20k(trebuie inmatriculata totusi?!) pe o masina cu f multi km aspiri la ceva ce de fapt nu-ti poti permite.S-au umflat ardelenii cu minim 2-3mii profit.Vezi ca interiorul posibil sa arate bine ca e facut...piele se vopseste,butoanele la fel. Era un coleg pe forum cu un f10 la care s-a spart patina de la lantul de distributie si face ca o moara stricata. Joja de ulei ar trebui sa fie in partea dreapta a motorului cum ridici capota,exact langa recipientul de antigel,are cap negru.
    1 point
  22. E o placere sa citesc mesajele unor oameni rezonabili. @saylor , @cavaliere si restul de mai sus care mi-ai scris. Orice sfat primit, orice critica, o accept si o ascult cu pretenția sa fie explicata sa inteleg si eu, ca nu sunt expert auto! E primul meu BMW, este peste așteptĂŁrile mele, o senzație complet diferitĂŁ fata de fostul meu Nissan Qashqai 1.5 dCi . De la faptul ca la 190 la ora nu se clintește de pe sosea, pana la sunetul produs de usa atunci cand o ĂŽnchizi...nu am cuvinte. Este un vis frumos, care s-a ĂŽndeplinit. Imi place si direcția precisa, frânarea. Masina trage, atat cat trage motorul de 184 CP. Nu i-am simțit obosiți. O singura chestie am facut, pe serpentine am ținut modul sport deoarece aveam impresia ca ma tine prea jos cutia (1200-1300 turații) si nu aveam suficientĂŁ putere. Am numai cuvinte de lauda pt masina. Sper ca toti dintre voi, cand ca urcați iarĂŁși in masina si puneți mâna pe volan, sa va re-amintiți senzația pe care o simt eu acum. @MuscleMyke am citit despre eroarea asta, se pare ca e destul de comuna nu asa rarĂŁ, am citit in englezĂŁ pe forum si spuneau ca le apĂŁruse la masina de 20k km. Nu mai stiu exact ce piesa cauza, oricum cica nu e o problema mare. Poate o fi vreun amortizor, de la sistemul normal,sport,sport+. Pana la urma sistemul asta ce modifica, in idrive arata ca ĂŽntĂŁrește șasiu si reacția motorului
    1 point
  23. cele mici, daca nu se deschide/inchide e cel din margine....cel care a proiectat modulul confort a pus un contact pentru toate actuatoarele si din cauza consumului la inchidere pastilele de la contacti sau uzat, la mine una dintre pastile avea o gaura iar cealalta un varf care intra in gaura si nu mai reuseam sa inchid. am vrut sa schimb si eu releul dar nu am reusit sal scot de pe placa neavand scule la vremea respectiva asa ca i`am taiat carcasa de plastic am curatat contactele cu o pila mica si cu smilgher si uite ca au trecut 9 ani si inca functioneaza cu releu original....
    1 point
  24. Am dat 18.600, pretul ei. Daca pun cat am cheltuit pana la Cluj plus verificĂŁri service etc, DA ajung la 19k. Am facut calcul pe site-ul vezicatface.ro si a rezultat ca pretul corect este 19.200 ceva de genul, deci este pretul pieței. Si am cumparat-o pt ca efectiv arata ca noua, are uzura la cruise control la butoane, la butonul de start, si la ĂŽncĂŁlzirea scaun șofer. O sa fac niste poze sa va trimit. Am considerat ca merita, decât sa dau 23-24 pe una care are 150k. Evident nu stii daca sunt reali...sau sa zicem ca ar fi daca o verifici la reprezentanta. Asta mi-a placut. Este sparkling bronze exterior cu piele maro in interior; + pachet lumini. RĂŁmâne de vazut daca o sa am probleme asa uriașe cu ea. Consider ca daca bag 4000 euro in ea, o aduc la 0 km ). In fond, ce uzeazĂŁ asa mult km? PĂŁrți componente de la motor? Transmisie? Bun, cat poate sa coste? Doar nu 10k de euro @akon ce este patina asta? Si daca asa o sa fie, asta e! Culmea e ca s-a trezit deodatĂŁ sa facĂŁ asa, dupĂŁ ce am condus atâta. Macar m-a adus acasa! O sa vad azi daca mai face asa. Joja unde o are? Vreau sa ma uit la ulei.
    1 point
  25. Mergi b0$$ si da jos filtrul ala, niste tampiti aia de l-au pus! Atat timp cat raba da fum, eu de ce sa nu dau? Asta denota o gandire sanatoasa! :console: Lasand gluma la o parte, eu as pastra DPF-ul. Nu de frica amenzilor, cat de fumul pe care-l lasi in urma ta. Oricum aia 5-10 cai pe care-i mai castigi fara filtru nu iti vor trebui cu adevarat, dar in fine, fiecare cu propria-i gandire
    1 point
  26. Majoritatea problemelor grave le-a avut incepand cu 90.000 respectiv 120.000. Prin noua ma referean ca generatie.. se presupune ca la facelift se rezolva probleme avute anterior, dar in cazul asta nfl este mai fiabil ca Fl. Ceea ce nu mi se pare normal este ca problema sa nu se rezolve atatia ani si Bmw refuzand sa isi asume problema si sa inlocuiasca toate motoarele cu probleme fara conditii absurde sau sa te puna sa platesti jumatate din reparatie. Si calitatea interiorului lasa mult de dorit, la fel si zgomotul motorului care peste 3000 rpm ma scoatea din minti, parea chinuita. Si am cunoscut oameni care au avut probleme si cu Bmw nou, inclusiv Alex de la service Efficient services povestea ca si-a luat f10 nou si i s-a facut motorul praf pe autostrada la aprox 20.000 km; varul meu si-a luat x6 nou si la 9000 km a trimis-o pe platforma in Germania ca nu mai pornea si la noi nu ii dadea nimeni de cap.. Masini se strica la toate marcile..dar parca la Bmw sunt prea multe si prea grave.
    1 point
  27. La 180.000 de km ,nu mai e masina noua , e o masina in care incepi sa investesti . Oare de ce le vand nemtii dupa 150.000 de km? Ca sa nu si bata capu cu ele . Numai noi romanii vrem masina premium luata cu x sute de km care sa mai tina inca cateva sute fara sa investim prea mult in ea . De ce n ai cumparat masina de noua sa vezi ca n aveai atatea probleme cu ea !!!
    1 point
  28. am aplicat ieri 2 straturi de Fusso Soft99 BLACK http://s31.postimg.org/gurcce1u3/ceara_auto_soft99_fusso_12m_black_1000x1000_Med.jpg http://s31.postimg.org/p81mksqff/DSC_0443_Medium.jpg http://s31.postimg.org/jdd1d2nkb/DSC_0444_Medium.jpg http://s31.postimg.org/ccp1kalsb/DSC_0445_Medium.jpg http://s31.postimg.org/wy3tc73d7/DSC_0446_Medium.jpg http://s31.postimg.org/9nu8u9gaz/DSC_0447_Medium.jpg http://s31.postimg.org/r4ycpdh3f/DSC_0455_Medium.jpg
    1 point
  29. Sunteti amuzanti. Akon daca te oboseai sa citesti topicul masinii puteai vedea ca am scris de distributie ca a fost schimbata. Nu am idee ce s-a intamplat dar la bmw cand am verificat-o inainte de vanzare mi-a aratat baiatul de la birou cate piese s-au schimbat, deci probabil picase. Care e problema ? Am ascuns chestia asta sau ce ? Restul problemelor le-am avut si le-am reparat. Pierdea ulei pe la garnitura de la tacheti - am schimbat-o la Service Premium. Mi-a pierdut antigel - i-am facut flush cu antigel albastru/verzui de la BMW si i-am schimbat o garnitura la nu stiu ce racord, facea un rulment zgomot i-am schimbat pe amandoi + capete de bara, biele, bielete la service Efficent services. Plasticele la interior sunt de rahat, s-au rupt 2 controllere de la gurile de ventilatie de cat de subtire si prost e plasticul..cauta pe google sa vezi cati au patit asta. Trimul de oe bord iesea imediat daca trageai de el. Dupa ce a verificat-o omul la bmw i-au spus ca am schimbat fulia dar nu am schimbat si nu stiu ce semering(garnitura) si pierdea ulei pe acolo acum. Cel care a cumparat masina si-a asumat reparatia asta si stia si de toate celelate probleme ( plasticurile de la gurile de ventilatie, intre timp ii crapasem oglinda dreapta). Ca intre timp i-au spus lui nu stiu ce mecanici ca trebuie distributia schimbata iar..eu nu aveau de unde sa stiu asta sau daca e adevarat. Daca avea probleme cu distributia IAR, presupun ca o descopereau aia de la Bmw banseasa si ii spuneau, nu ? Cat despre probleme cu masina iarna,faptul ca materialele sunt de proasta calitate si ca este prost izolata fonic.. ai spus chiar si tu. Deci unde este problema ? Ti se pare normal ca o masina relativ noua si cu 180.000km sa aiba atatea probleme ? O marca premium cu materile de asemenea calitate si zgomot de te scoate din minti ? Sa schimbi distributia si cea nou sa se strice iar ? Sa nu rezolve o problema atat de grava care exista din 2008/2009 pana acum ? Hai sa fim seriosi si realisti. O masina este inutila daca nu ai baza in ea sa pleci oricand, oriunde fara sa stai cu grija ca iti pica distributia. Bmw are grave probleme in ultimul timp chiar daca il ridicam in slavi. Pana la urma seria 3-ul diesel este masina de baza a BMW si nu ar tr sa aiba atatea probleme. Mi-am dorit extrem de tare masina asta si pt mine a fost o dezamagire totala. Asta nu inseamna ca nu am reparat orice chestia cand a fost cazul sau ca mi-am batut joc de ea. Daca tu consideri asta, e problema ta. Eu nu mi-am batut niciodata joc de lucrurile mele si nici de oamenii cu care am interactionat.
    1 point
  30. 1 point
  31. pompa de injectie zic si eu ca este vinovata
    1 point
  32. Injectoarele sunt mecanice,nu ele sunt problema,probabil pompa de injectie,dar in prealabil s-a facut diagnoza ?
    1 point
  33. Daca vrei carpeli ca la dacia 1300 mai bine scapa de masina, bateria e pe duca asta iti indica in bord simplu si concret. Masina e mai desteapta decat o dacie 1300 si te anunta, adica nu e ca la dacie afli ca s-a dus bateria cand nu mai poate sa invarta...am avansat suntem in 2016 acum masina gandeste, iti zice preventiv schimba bateria ca nu cumva sa te lase in excursia din afara tarii sau cine stie unde...
    1 point
  34. Are fiindca se face din kkt bici si toate problemele pornesc de la multi cai pe o caruta mare cu un motor de 2l :console:
    1 point
  35. Poze noi, masina a venit de o saptamana http://i65.tinypic.com/73h4pc.jpg http://i68.tinypic.com/ohuxlf.jpg http://i66.tinypic.com/qywdqv.jpg http://i64.tinypic.com/2lk91ew.jpg http://i63.tinypic.com/jrr0no.jpg http://i65.tinypic.com/21c8gsx.jpg
    1 point
  36. aici am la vanzare doar covrigul volan,am alt topic cu volan complet
    1 point
  37. Mie personal mi se pare ca politia nici nu se da peste cap sa prinda hotii.Macar acum vazand ca ai fost vizat a 2-a oara se puteau gandi sa faca un filaj ceva,sa puna masina ta ca momeala si sa o supravegheze.Cu siguranta hotii ar veni si pt a 3-a oara si i-ar prinde.Deja sunt asa obisnuiti cu cazurile acestea incat nici nu isi prea dau interesul sa le rezolve,parca imi suna cunoscut (politia romana)
    1 point
  38. Nenorociti oameni!Sfatul meu e sa iti pui alarma cu senzor de perimetru.....Tine masina ca arata super si e pacat.
    1 point
  39. eu cred ca la 535 D e exact ce trebuie ca sa tragi de masina in siguranta .Sunt totusi 313 hp
    1 point
  40. Intre timp am montat si noul Webasto oem. A disparut si eroarea de intense battery discharge, porneste si aeroterma. Totul ca la carte. Sunt cam nemultumit de modul in care incalzeste motorul. Pe sistemul oem, dupa 35 de grade (temperatura masurata in Webasto, mai mare decat in motor), changeover valve comuta doar pe circuitul din habitaclu pana la finalizarea programului. Intr-adevar ai caldura la discretie in masina, dar in cele 20-30 de minute ramase, motorul se raceste din nou si il pornesti aproape la fel de rece. Modificarea e spre finalizare, am gasit o solutie de a permite sau nu acelei changeover valve sa comute. Si chiar imi place. Valva in sine am montat-o in locul fostei pompe de recirculare, pentru un traseu mai scurt si mai putin expus frigului. Am activat atat telecomanda de nonLCI, cat si cea de LCI. Mai ramane doar sa rezolv pornirea din GSM. http://b9.is.pp.ru/c/cosmin34/9/47560439GAw.jpg http://b9.is.pp.ru/c/cosmin34/8/47560498uoq.jpg Poze din timpul operatiunii. http://b9.is.pp.ru/c/cosmin34/8/47560138kiu.jpg http://b9.is.pp.ru/c/cosmin34/9/47560139gPK.jpg
    1 point
  41. Revin cu un update mic: Codare custom (pe lcm fara nici o modificare hardware) pe e46 cu optiune cu care nu vine din fabrica nici un e46: One touch 5 blink turn signal http://www.youtube.com/watch?v=hKCYo5ee2Pk
    1 point
  42. Inca un mic update: LCM 2006 + activare Triple Blink Indicator http://www.youtube.com/watch?v=vtlF0iPDbUg Poza bonus: http://114.imagebam.com/download/UQ_-VDcJO0ID0baExQ4LjQ/47398/473973098/IMG_5324.JPG
    1 point
  43. Va place, nu? Hahaa ...agaricii cu minusurile
    1 point
  44. Eu l-am cumparat din Germania. Dar vb cu Inside de pe forum ca are el. Am avut si eu cateva mai demult dar le-am dat. Se potriveste fara probleme, doar sa nu iei unul de F30
    1 point
  45. Dar de farurile led nu zice nimeni nimic? Alea sunt senzatie
    1 point
  46. Acelasi zgomot il am si eu acum la 221.000 km, urmeaza sa ma duc sa vad ce are, eu unul parca as merge pe crucile cardanice de la coloana. Maine sunt in service cu ea sa constat exact ce are. Daca virez stg-dr usor de tot, rotile vireaza fara niciun lag. Permite-mi sa te contrazic, pana acum 3000 km nu a facut.
    1 point
  47. Sa o stapanesti sanatos. Legat de Autovit, nu tot ce e de vanzare acolo e o bomba, sunt si masini ok.
    1 point
  48. ti-ai mai luat ?! ai vreo problema cu ea ?
    1 point
  49. Nu cred ca e' regula generala ca pe autovit sa fie doar samsari. Eu am luat de 2 ori de pe autovit, un e36 si un e90...e 90-ul l-am luat de la samsar, dar inafara de ce se schimba la un e90 318i( simeringuri supape, plasa scaun pasager,radiatorul din masina, consumabile) + bonus o pompa servo, nu pot sa zic ca am descoperit cine stie ce balauri la el... Nu stiu daca se poate generaliza, dar de obicei, daca iei numarul de la anunt si ii dai copy paste in google o sa vezi daca mai are si alte anunturi de vanzare, si daca are peste 4-5....ai putea sa-l banuiesti ca-i samsar.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.