Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/26/16 in all areas

  1. )) deci mor de ras. Akon este consternat ca masina e buna. Parca zici ca se oftica ca nu e stricata. Incredibil. E o conspiratie. Saracul Mircea o sa regrete ca a deschis topic. Sau poate i se strica masina, crapa motorul etc ca sa fie si expertii forumului multumiti.
    6 points
  2. Revin cu impresii despre cum se simte masina la drum lung. Weekendul ce a tocmai a trecut am facut vreo 300 de km pe autostrazile de aici. Nu am decat cuvinte de lauda pentru inginerii care au creat masina asta, cand vine vorba de confort si tinuta de drum la viteze de peste 180km/h. Nu vreau sa va plictisesc cu consumul de carburant, stiti deja ca e mare Poze noi nu pot sa fac din cauza vremii destul de gri, pacat ca nu am fost pe faza Duminica, sa-i fac poze sub zapada(da, a nins pe aici). Din cate observ, va mai dura pana voi vedea soarele pe aici. Pana atunci, o sa apuc sa fac revizia si probabil sa mai fac plinul de vreo 10 ori .
    6 points
  3. Unii mor de grija altuia. Mai rar asa oameni buni ca el. )) 8 din 10 masini sunt chituite, el fiind norocosul ce are 1 din alea 2 nechituite. Sunt pline forumurile de experti din astia inchipuiti. Pe aici daca iti iei o masina sh, trebuie sa primesti aprobarea acestor experti, altfel nu merge masina. De aici afli ca a fost rasturnata, ca ai dat mult pe ea sau ca ai fost pacalit. Dar cand e de vanzare pe aici cate o masina obosita pe drumurile din Ro cum sunt majoritatea, pai aia e mega intretinuta, cu ulei schimbat in fata blocului si mega poliÂşatĂŁ aka "masina de pasionat". Luata cu 150 mii km "reali sa moarĂŁ cichicean" si care a facut inca 30 mii in 4 ani ca cica la noi in Ro nu ai pe unde sa mergi mult. Ca fapt divers, varul meu a facut in 13 luni 60 mii km cu Tesla S doar si doar prin Romania. Mircea,fa nene topic de prezentare si baga poze.
    5 points
  4. Da, scoate, dar mi s-a spus ca presiunea nu ar putea fi doar de la semeringuri, in fine eu oricum vreau s-o vand, si prefer sa fiu sincer cu viitor proprietar, poate scapa cu o investitie mica, dar oricum eu recomand sa desfaca motorul si sa vada exact in ce stare este.
    3 points
  5. Dupa cum spune si titlul vand e90 320i. Seria de sasiu : WBAVA713000KR40259 An fab : 2005, prima inmatriculare in 2006. Sunt Proprietarul masinii din 2010 dotari dupa VIN : 1CA Selection Cop Relevant Vehicles 249 Multi-function For Steering Wheel 255 Sports Leather Steering Wheel 320 Model Designation, Deletion 4AE Armrest Front Retractable 403 Glas Roof, Electric 423 Floor Mats, Velour 428 Warning Triangle 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d 441 Smokers Package 465 Through-load System 494 Seat Heating F Driver/front Passenger 508 Park Distance Control (pdc) 520 Foglights 534 Automatic Air Conditioning 6UE Anti-theft Security Sys.f. Navi Dvd 606 Navigation System Business 676 Hifi Loudspeaker System 8SB Country Spec. Release Of Telematic 8SC Country Spec. Release Of Teleservice 8SP Cop Control Cop 801 Germany Version 863 Europe/dealer Directory 879 German / On-board Documentation 9AA External Skin Protection 969 Request Navigation Dvd On Shipping Probleme : - Masina consuma ulei si face presiune probabil segmentii dusi(asa mi s-a spus) pentru ca pierde ulei la oringul dintre motor si cutie, iar inainte a pierdut pe la racitor(am schimbat garniturile de la capac si racitor ulei in ianuarie) iar acum pierde pe la motor si cutie, mi s-a spus ca face presiune datorita arderii uleiului, totul a inceput cu acest consum prin toamna 2015. Masina nu are taxa platita, este in jur de 690Euro. Prefer s-o vand unui pasionat care s-o faca, eu oricum doream ceva mult mai nou. -Scurgerile de la trapa ar trebui verificate si eventual schimbate. - in prezent prezinta o julitura pe partea dreapta bara spate, nu am mai facut-o cand a expirat casco din lipsa de timp. Mentiuni : - masina nu a fost niciodata grav avariata, nu a avut airbagurile sarite - nu ofer procura/comodat, voi scrie instrainat pe certificat - impozit/rovignieta platite pe anul in curs. - masina se afla in Galati. - se poate conduce fara probleme, pierde dupa estimarile mele 200ml ulei la 300km la drum lung, deci este deplasabila. Pret : 3700 euro, foarte usor negociabil in functie de ce doreste persoana sa faca cu masina, un avantaj ar fi daca ar dori s-o repare si de ce nu sa-i faca un topic chiar aici pe forum. Nr de telefon pe pm.
    2 points
  6. Din "am luat o teapa in Germania" si "99% din samsarii din Romania dau teapa" tie iti rezulta ca "in Germania sunt la fel de multe tepe ca in Romania"? PS: daca aveau nemtii mintea ta si cumparau de la tigani, cum indemni tu lumea, nu mai apareau dealeri sa-ti poti lua banii inapoi ramaneai cu teapa in brate.
    2 points
  7. Akon, ce ti se pare ca mint? DupĂŁ cum vezi am scris absolut tot ce am facut si tu ma faci mincinos. In primul rând am scris ca e primul BMW, si câțiva mi-au zis ca nu are joja, pt ca verifici electronic. Iar cand am fost la Bimmer Constanta in timp ce ii faceam testdrive sa vad daca se mai aude ce auzeam eu, l-am ĂŽntrebat de joja si a zis ca e undeva in stânga ĂŽnsĂŁ cand m-am dat jos din masina sa ma duc sa vorbesc de schimbat tripla spate, am uitat sa il pun sa imi arate. CARE E PROBLEMA TA? la Bimmer am fost doar pt sunetul de la motor, ca mi se pĂŁrea mie nu stiu ce!!!! Nu am facut diagnoza. Diagnoza am fĂŁcut-o in Cluj ĂŽnainte de cumpĂŁrare!
    2 points
  8. problema a fosta asa : anul trecut prin noiembrie decembrie urcam predealul si am observat ca face mai mult zgomot decat miscare; de ceva timp, cred ca cu 6 luni 1 an inainte am avut eroarea cu low catalitic conversion efficiency, care am crezut eu ca este de la sonda lambda de dupa catalizator . pentru a face teste am luat vreo 2 sonde lambda SH, pe care le-am tot permutat eu, fara vreun efect (adica tot ap[rea eroare aia cand si cand) ulterior tratand problema cu indiferenta (nefiind un mare fan al statului pe sub masina si schimbat sonde lambda aiurea) revenind in noiembrie/decembrie 2015 , vazand ca nu prea se misca masina zic ok, la Lukoilul din azuga cred, m[ opresc si scot MAF ul (evident a intrat intr-o harta prestabilita, a dezactivat valvetronicul) masina mergea mai bine. saptamana urmatoare am zis sa verific ce se intampla, deoarece fara MAF pornea destul de greu. - dupa cateva teste am realizat ca daca scot mufa de la excentric (deci valcetronicul deschis 99%, prectic functiona ca o masina fara valvetronic, parca merge mai bine); -pe tester apa[rea misfire pe cilindrul 2 si 3 , uneori cu cutoff , masina mergea ca un cur si nu mai prindeam mai mult de 80 kmh, de rasul curcilor... -merg la un mecanic bun pe bmwuri, verifica compresia, imi spune ca are compresie si ca ar trebui sa schimb axa de valvetronic ca de aia mai dau astea misfire pe acesti cilindri; -merg la Filaret la bmw la diagnoza, imi zic ca dopmnle trebuie schimbat motoraru VVT, axa VVT, senzorii axe came si senzorul arborelui excentric, di dupa aceea mai vedem (adica hai sa dublam valoarea masinii) - se creau premisele unui motor schimbat ... - a venit craciunul etc, am fost nevoit sa plec din Bucuresti cu o masina de imprumut, deoarece a mea era limitata la 80 kmh - in ianuarie am zis ca nu mai suport am zis ori la bal ori la spital si am bagat-o intr-un service, credeam eu de incredere, pe recomandare etc, si le-am zis toata povestea nemuritoare de mai sus (de la urcat predealul si pana in ianuarie) si i-am rugat sa inceapa cu chestiuni elementare pe care sa le elimin pentru a nu cumpara aiurea un alt motor , adica sa verifice preasiunea in rampa si sa desfaca evacuarea sa verifice daca nu cumva e catalizatorul infundat; - insa mega specialistii in BMW (adica specialisti in pus turbo pe pisici si ursi cu m50b25... bleah) nu s-au ocupat de ea, si ma minteau pe fata. - nu stiau sa faca compresia la motor - mi-au spus ca e dus si le-am spus ca am mai facut-o si ca era in parametri - au spus ca sunt vanosurile , le-am dus pe cele vechi ale mele care clantaneau dar mergeau bine si le-am spus sa le testeze -in fine au trecut cam 3 saptamani in care mega specialistii s-au invartit in jurul cozii la supercarul meu maseratti cu motor in dublu w 16 ... -am ajuns sa fiu disperat, umbland cu masini de la prieteni sau de la birou... -le-am spus sa comande o pompa de benzina ca vroiam sa elimin asta si catalizatorul inainte de a cumpara un alt motor, eram disperat, nu mergea masina desi in urma cu nici o luna pompasem in ea ambreiaj nou iar cu jumatate de an distributie etc - evident ca distribuitorul lor nu a fost in stare sa aduca o pompa de benzina de e46 in 2 zile si atunci m-am enervat si am luat masina - am verificat eu pompa cu o alta pusa pe direct , si masina tot prost mergea, nu se tura mai mult de 4000 RPM -a doaua zi am dus-o la alt service unde le-am cerut in mod express sa verifice catalizatorul , vroiam sa il elimin inainte de a lua motor; - ziua urmatoare m-au sunat sa imi spuna ca l-au scos si ca masina merge mult mai bine, si ca daca vreau sa imi puna o teava in loc - am spus da, gandindu-ma ca daca vreau pot sa imi pun altul mai tarziu, nu mai aveam energie sa stau sa fac research sa vad care este mai bun , ce trebuie luat etc. Imi vroiam masina inapoi -evident ca nu mergea ca inainte, avea o ezitare undeva la 2000 rpm, sesizabila. - am decis sa schimb bujiile care erau unele BERU schimbate cu 6 luni inainte , la operatiunea distributia. am pus NGK si nu mia are nicio ezitare. -satana a reinviat, dupa suferinte indelungate... cam asta e istoria cu catalizatorul - un fel de telenovela ... radeau toti de mine ca nu aveam masina si erau interesati de conversatiile mele cu cei de la service in care incercam sa le explic ce sa verifice si ei imi spuneau ca "lasa domnle ca stiu eu mai bine..." ... a fost fix ca in bancul ala cu "era de la blugi" In alta ordine de idei , azi am schimbat si ambele macarale pe spate. saptamana trecuta a pocnit si a doua! Nu mai puteam amana operatiunea asta ...
    2 points
  9. E fix irelevant salariul mediu. Ce e relevant este ca in general romanii vor masina ieftina si premium si buna si km putini. Daca te uiti in Germanica, km putini si bun, egal pret pe masura. 18 mii sunt bani putini sau multi, depinde de buzunar. Daca vrei si km putini si sa nu fie cheala si sa aiba motor cat de cat, pai sari cu banul. Sau ia chiftea si asumi riscurile.
    2 points
  10. Daa, functioneaza perfect! Te curata si de pacate, face contul de economii sa creasca, creste dobanda la depozite si o scade pe aia la credite. Vindeca cancerul, plictiseala dar nu prostia! Este un produs minune
    2 points
  11. Salut tuturor ce urmeaza sa va plictisesc ) La indemnurile cunoscutilor m-am hotarat sa pierd ceva timp pentru a-mi prezenta masina pentru ca doresc sa impartasesc cu cei interesati pasiunea si problemele intampinate de-a lungul timpului deoarece si eu la randul meu as vrea as primesc impartasanie din alte parti ! Pe la inceputul toamnei anului 2012 dupa 2-3 luni de tocit mobile.ro,autoscout24.ro si alte site-uri eram hotarat sa plec dupa masina in Germania.Imi cautam primul BMW ! Gasisem ceva aproximativ care sa ma incante la bugetul din acea perioada de aprox 8500-9000e (+ alte 2000e pentru modificari pentru ca stiam ca nu ma voi opri doar la masina). Cu aproximativ o saptamana inainte sa plec am aruncat un search si pe batranul autovit.ro(cu toate ca vroiam masina de la mama ei nu rupta prin gropile de la noi) si am vazut-o pe domnisoara care implinea toate conditiile mele mai putin cea de trapa. Era un E46 320cd an 2005 gri: -pachet M-Tech 2 complet -jante 18 de pacheet M -faruri xenon fabrica,stopuri led,semnale aripi led -interior sport Recaro alcantara -volan M cu comenzi -6+1 trepte -modul comfort -suspensie completa pachet M -145k km Mi-a tresarit inima cand a venit proprietarul la intalnire cu ea. Mi-a placut din prima secunda si chiar daca ar fi avut vre-o problema grava tot o luam cu gandul "lasa ca o fac eu ". Am mers la un service pentru un test si totul a iesit ok. Singura "problema" a ei a fost ca scartaia rulmentul de la ambreiaj cand il calcam in rest impecabila. Masina a fost adusa in tara in 2008 pentru suma de 18000e cu aproximativ 70k km. Dupa negocieri nu a vrut proprietarul sa scada mai mult de 100e(aia pentru motivul ambreiajului )si masina a fost achizitionata la suma de 9100e. Fericire mare si sa inceapa modificarile !
    1 point
  12. a mai intalnit cineva problema asta ? am vazut doare pe fanatic forum ca la mai multi sa intamplat asa si au decupat plasticul din spate. Intrebarea mea este ce se afla in spatele pasticului acolo ? as incerca sa incalzesc cu un feon suflant si sa imping plasticul 1cm. Curios este ca nu am vazut pe nimeni sa se planga pe forum ca nu are loc. sa nu fi facut eu ceva bine ? http://s32.postimg.org/rkx1ffuo5/20160426_192306.jpg bild hochladen http://s32.postimg.org/bajhjzwn5/20160426_192247.jpg http://s32.postimg.org/n4fc5fz0h/20160426_191400.jpg http://s32.postimg.org/jt6rh3jt1/IMG_20160426_WA0002.jpg
    1 point
  13. Daca nu esti pretentios cu bani care ai zis tu mai tai un zero si iti repari masina si o sa fie si mai sprintena ;) , eu zic sa fi multumit ca e doar dpf si ca nu a tras si turbina dupa el
    1 point
  14. N ai incercat sa l cureti in prima faza cu ultrasunete? Si eu aveam unu cu 2.3 Luna viitoare le dau jos pe toate si le trimit la curatat Sent from my SM-G920F using Tapatalk
    1 point
  15. SUNT INVIDIOS! Pai cand aud ce impecabile sunt masinile cu 300k aduse de afara..fara zgarieturi,fara zgomote sau uzuri ma ia greata.Zici ca e forum de femei ce consoleaza una pe alta. Sa fim seriosi,aia afara le fac un service basic si schimba doar daca crapa ceva. Este posibil sa iei o masina dotata si intretinuta cu 300k de la un proprietar,nu masini de firma! Statistic la 8 din 10 masini mai noi cand ma uit la semafor in linie sunt burdusite de chit,de fete mari ce sunt! Si ma deranjeaza ca astia care ia masini rulate exagerat sunt cei care dau km INAPOI pentru ca dupa 2-3ani cand masina ajunge la 400-500mii o mai ia tata.
    1 point
  16. sa nu bulversam cumparatorii e 316 nu 318 ... Capacitate motor 1 798 cm3 (asa scrie pe olx)
    1 point
  17. 5W40 nu e rau dar la masina ta iti recomand 5W30 full synthetic de la castrol. 50 lei cat ti-a luat ala e cam mul pt 1l, pretul lui ar fi cam de 40 la mecanic. El il ia cu 18-25 ron de la distribuitorul lui. Mai bine iit cumperi tu bidon de 5l si il desfaci tu decat sa pui din butoiul mecanicului...nu stii ce are acolo.
    1 point
  18. Mie mi se pare corect sa stiu pe ce dau banii si nu degeaba in Germania te duci la puscarie daca scrii in contract si pe factura ca masina are 152000 de km si ea in realitate are 385000. Intr-adevar conteaza ft mult cum a fost intretinuta si rulata, dar nu mi se pare normal ca sa fiu mintit de niste samsari cocalari care dau km inapoi cu nesimtire. Toti cei care au dat km inapoi la masina si le-au vandut de bune dupa aia, sper sa isi cumpere toti lumanari si medicamente pentru ei si copiii lor. Tie ti-ar conveni sa iti vanda Apple un iphone 6s care e chipurile nou dar el de fapta are vreo 1500 ore vorbite si i-a fost inlocuita carcasa? Sa il platesti la pretu de nou? nu cred ca ti-ar conveni. Am stat in Belgia 10 ani si acolo se vand masini cu 300 000 de km dar sunt trecuti pe factura si au si carpass.
    1 point
  19. Salut. Cel mai simplu te duci la o vulcanizare, dai o mica spaga si iti monteaza niste jante mai mici de proba, de preferat fara cauciucuri runflat. Daca problema tot persista ai ceva pe partea de directie. Cei de la reprezentanta se pot insela....
    1 point
  20. Am eu un E46 si are senzor de presiune in fiecare roata, precum si acel buton de resetare pe rama cu butoane. Senzorii vin cu tot cu valvele de la roti. Dupa ce montezi jantele ( probabil le-ai montat deja ) in bord va sta inca aprins becul galben de avertizare. Exista un procedeu de resetare: 1. Check Tire Pressure to make sure no variance from side to side. 2. Sit in car, with out touching the pedals. 3. Key in ignition, Turn key on to engine off position (second position). 4. Press and hold TPM until TPM lights go out completely on the dash. 5. Press and hold TPM again until yellow TPM light indicator comes lit on dash. 6. Start car and drive. Light will go off itself once it has calibrated tire pressure. (might go out at idle).
    1 point
  21. Marius, Iti las eu o lista mai jos: Pe fata: brat complet + bucsa bara stabilizatoare bucsa + bieleta antiruliu directie: capat de bara bieleta de directie burduf bieleta suport caseta Pe spate: bucse bara stabilizatoare + bieleta antirului prindere fuzeta pe caroserie 33326770786 fuzeta - brat superior 33326775551 brat inferior - caroserie 33326770824 brat superior - caroserie 33321092247 inferioara fuzeta 33326771828 Tot ce ti-am dat aici sunt coduri pt E46 NFL si sunt denumiri date de mine. Eu am cam schimbat tot ce se putea, tine cont ca aici e doar directectie fara amortizoare, arcuri, flanse. Mult succes!
    1 point
  22. Covorase neaparat sa iti iei originale (cele aftermarket miros nasol) nu sunt scumpe, vreo 400 si ceva parca am dat eu, pt F30.. tavita am luat aftermarket, dar a fost foarte ok ! Update la harti, vezi in oras pe Cuza Voda, este un service de telefoane, face baiatul de acolo update'uri si alte codari.
    1 point
  23. Adevarul este ca au cam mult tupeu colegii,la 18.000 de euro (salariu pe jumate de luna) sa mai aiba si pretentii la km si optiuni,eu nu inteleg cum de au tupeu asta domne'..! Tu ori ai dat dublu sau triplu pe o masina care acum costa de 2-3 ori mai putin si te deranjeaza acest lucru,ori altceva nu-mi explic,ti se par putini bani 18.000 euro? Omul nu cauta full,cauta niste optiuni mai multe si niste km mai putini decat majoritatea. si eu am gasit E60 din 2009 cu 135.000 km reali,verificati la bmw otopeni,avea intrari consecutive din 10-15 mii km si la service si la citire chei,dar masina fusese bubuita de 2 ori si nu a fost facuta ok,dar pot sa existe si masini mai ales din 2013 la km aia care sunt ok,nu full,dar destule optiuni.
    1 point
  24. Spray-ul pt reconditionarea jantelor este pregatit. Intre timp am schimbat si bieletele anti ruliu.Cele de pe masina erau obosite iar odata cu montarea jantelor pe 17 uzura lor a devenit mai accentuata.Mult mai precisa directia acuma. P.S.Va scriu de pe feribot (canalul manecii),sunt in drum spre Romania . Vreau sa fac un scurt review cu vedere la anvelope. Pot sa spun ca sunt exact ce trebuie ,destul de moi incat sa ofere comfort(cat poate sa ofere jantele 17 pe e36)si suficient de rigide pe curbe,iar pe ploaie se simt in largul lor am prins cateva ploi si pot sa spun ca nu am avut nici-o emotie si nu am condus legal. Cu vechiile anvelope in sensul giratoriu intra ASC-ul foarte des pe ploaie ,acum mai intra doar la plecari foarte bruste si foarte putin ''pana prinde cauciucul cu dintii de asfalt'' Nu sunt cele mai silentioase anvelope dar asta ar fi compromisul pe care il accept cu drag.
    1 point
  25. 1. Hai cu pozele 2. Sa nu ai nicio remuscare, hotararea luata de tine este cea mai buna. 3. Cu privire la service, eu am fost si la Reprezentanta BMW si la Bimmer multumit in ambele locuri. Plusuri pentru Reprezentanta ar fi legate de istoricul masinii ( ce a fost schimbat la ea, ce sa reparat, cand si cum) o sa iti foloseasca informatiile si de informatiile despre masina. Minusuri pentru reprezentanta ar fi manopera destul de "usturatoare" si faptul ca nu te poti sa negociezi ( sa pui o piesa aftermarket, sa inlocuiesti alta cu un SH). Plusuri pentru Bimmer au specializare numai pe BMW si sunt flexibili la negocieri. Minurusi pentru Bimmer nu poti obtine istoricul vehiculului si din pacate nu toti sunt la fel de bine pregatiti. PS Cum ti-am mai spus si eu am luat tot de la Cluj masinuta si sunt foarte multumit.
    1 point
  26. Nu vreu sa te judec, dar vad ca ai la avatar o honda civic, si poate privesti lucrurile din prisma unor experiente cu masinile japoneze, dar este total deplasat sa afirmi ca o masina cu vreo 8-9 ani si rulaj 150.000 km este nimica toata, in acceptiunea mea este deja o masina uzata,aflata deja in momentul in care va necesita o oarecare mentenanta si anume investitii. cred ca sunt colegi mai in masura, care detin modelul respectiv sa ii dea sfaturi mai pertinente, insa noi avem in familie un 318i, 2006, cumparat din reprezentanta si care in jurul rulajului de 90.000 km a necesitat schimbarea garniturii capa culbutori, garnitura pompa vaccum, garnitura filtru ulei si bineinteles celebrele simeringuri supape(explicatia a fost ca aceste motoare se incalzesc destul de mult si in general tot ce inseamna cauciuc imbatraneste repede-cred ca anul trecut toate acestea a costat in jur de 2500 ron.....probabil exista niste marje plus sau minus in functie de provenienta pieselor, manopera service, etc.). masina condusa de o persoana de sex feminin, deci fara liniute si alte curse(nu ca ai avea cu ce). cat despre masina, am mai condus-o ocazional, este decenta ca si performante(pentru mine), in bucuresti consuma in jur de 11-13%(aglomeratie, anotimp, distante, in exterior ajungi la 6.5-7.5 %. tot ca si parere personala, exista o tendinta pe forum de a recomanda masini cat mai puternice, cat mai dotate, de a aprecia de exemplu aspectele estetice(jante, pachete aerodinamice) in detrimentul unor masini cu rulaj mai mic sau mai putin dotate, de a investi in diverse artificii de a mari puterea recurgand la solutii chiar la limita legalitatii (eliminare filtre particule, etc). eu in ultimii 8 ani am schimbat 6 masini, 3 de ocazie si 3 noi(alte marci, nu bmw), mai detin si acum masina din semnatura(de ocazie) , dar in prezent circul zi de zi cu o masina cumparata noua(o alta marca, nu are relevanta) si pot spune ca o vechime cat mai mica, un rulaj mic intotdeauna se vor dovedi mai fiabile si sigure ca niste vehicule uzate.
    1 point
  27. Bate campii ,am luat multe masini din Germania si nu a trebuit nimic in afara de Certificatul de inmatriculare +factura +carte identitate romania. Daca in idrive nu mai are service history inseamna ca a fost data inapoi.Daca masina este din Pitesti pot verifica eu km rapid. Vin-ul la dat gresit intentionat.Eu te sfatuiesc sa nu iei masina de la persoane care ascund defectele masini.In cazul in care o vei cumpara o sa-ti faca factura direct din strainatate pe numele tau,nu cred ca o sa ai probleme la inmatriculari. Dar nu lua o masina de la samsari de ultima speta.
    1 point
  28. am aplicat ieri 2 straturi de Fusso Soft99 BLACK http://s31.postimg.org/gurcce1u3/ceara_auto_soft99_fusso_12m_black_1000x1000_Med.jpg http://s31.postimg.org/p81mksqff/DSC_0443_Medium.jpg http://s31.postimg.org/jdd1d2nkb/DSC_0444_Medium.jpg http://s31.postimg.org/ccp1kalsb/DSC_0445_Medium.jpg http://s31.postimg.org/wy3tc73d7/DSC_0446_Medium.jpg http://s31.postimg.org/9nu8u9gaz/DSC_0447_Medium.jpg http://s31.postimg.org/r4ycpdh3f/DSC_0455_Medium.jpg
    1 point
  29. Arata fantastic la interior. Cred ca daca BMW ar mai produce e39 si acum s-ar gasi o gramada de clienti aici incluzandu-ma si eu, cu conditia sa foloseasca aceleasi materiale ca in 2002 Felicitari pentru achizitie ...mare noroc ai mai avut cu ea.
    1 point
  30. "Eu cu un rezervor de motorina merg 1000km mixt, adica aprox. 60e pe luna, " "Si eu am spus ca putin imi pasa cat costa piesele atunci cand scutesc sute de euro lunar la combustibil" Tu stii ce prostii ai spus mai sus?
    1 point
  31. Eu m-am referit doar ca fiabilitate a motorului si ca intretinere (cati bani bagi in el), nu e loganul meu , e al firmei , si trebuie sa functioneze in conditii de siguranta, pentru ca 5 colegi ne plimbam cu el (zilnic) pana la munca, nu am facut referire la masina ta si nici cati bani cheltuiesti cu ea, daca ai inteles gresit, asta e altceva, pur si simplu a fost un simplu comentariu, referitor la fiabilitatea unui motor.
    1 point
  32. poze de azi ... http://s24.postimg.org/lnjxp38et/DSC_0406_Medium.jpg http://s24.postimg.org/xzi8ou6vp/DSC_0407_Medium.jpg http://s24.postimg.org/pva4k3kgl/DSC_0408_Medium.jpg http://s24.postimg.org/tubxgnyhh/DSC_0409_Medium.jpg
    1 point
  33. Banuiesc ca e vorba de 20.000.... Lire sterline :frantics:
    1 point
  34. Da, o uzezi inutil. O lasi in D la semafor, oricum se decupleaza convertizorul dupa cateva secunde. Asa, sa o tot treci in N, apoi in D, si tot asa, exista mai multa "miscare" a mecanismelor interioare si ghici ce uzeaza componentele: fix miscarea lor!
    1 point
  35. A sosit timpul sa ne ocupam de jante si siguranta.Stim foarte bine ca anvelopele sunt cele care tin masina pe asfalt. Cum anvelopele de pe jante erau 2 foarte uzate si alte 2 made in china am decis sa cumpar un set noi. Am mers pe un set de GoodYear Eagle F1 Asymmetric 3,225\45\17 toate 4. Cam devreme sa spun ceva despre ele dar am avut experienta foarte buna cu G.Y F1 Asymmetric 1,iar review-urile pe internet sunt foarte pozitive. Urmeaza reconditionarea jantelor.Pentru ele voi folosi vopseaua spray de la Wurth. Si cateva poze cu noile achizitii.
    1 point
  36. Salutare, ai vorbit cu mecanicii recomandati? Ai reusit sa ajungi la unul din ei? Eu am un Seria 3 F30 si urmeaza sa imi fac revizia (ulei, filtre) si am vorbit cu baietii la Banat Car si mi-au facut o oferta de 1500 de lei cu tot cu TVA la piese si undeva la vreo 300 lei cu tot cu TVA la manopera. Mi se pare exagerat dat fiind faptul ca am cautat piesele (ulei original, filtre MANN probabil exact ce folosesc ei ca si OEM) si am iesit la pretul de 600 de lei cu tot cu TVA.
    1 point
  37. Salutari, sunt nou'venit in acest forum si mi se pare super ca exista asa ceva exclusiv pentru conducatorii de BMW Am o problema mai grava la masina (520D - 177CP din 2008) si as vrea sa stiu si parerea voastra... Acum o cateva zile am schimbat fulia de la alternator si la o zi dupa ce am scos-o din service (nu la reprezentanta) a inceput sa-mi vibreze masina foarte tare cand schimbam vitezele la peste 3000 de turatii. Dupa care in doar 2 zile s-a agravat atat de tare problema incat imi vibreaza imediat dupa pornire (in mers face si mai rau). M-am intors la mecanic si mi-a zis ca e volanta... :getlost: Tin sa spun ca inainte sa-mi schimbe fulia, masina nu vibra absolut deloc. Este posibil ca volanta sa se strice asa dintr-odata, imediat dupa ce am scos-o din service, sau mi-a facut vreo smecherie? PS: vreau sa precizez ca nu am cunostinte vaste in mecanica Va multumesc anticipat!
    1 point
  38. Nu exista nici o forma (de gen cod/foita de argint.. stampila.. sau mai stiu eu..) de identificare/asociere a cartii de revizie a masinii cu masina/numarul e kilometri afisati in bord. Nici dealerul nu poate spune pentru ca kilometri se schimba atat in cipul bordului cat si in cheie astfel nici cu cheia nu afli. Acum intelegi de ce trebuie sustinut cat mai bine ideea ca aceia care fac asa ceva direct La Puscarie Sa Mearga!?
    1 point
  39. BMW X X5 http://autovit.ro/anunt/bmw-x-x5-ID7GglzX.html E umpic mai mult de 20k dar cred ca negociaza...
    1 point
  40. La 20k daca iei fara TVA...si in jur de 200k km...din ce am citit pe forumuri e mai "avantajos" un 35d...
    1 point
  41. Well...technic vorbind puterea totalĂŁ este o sumĂŁ (vectorialĂŁ) de mai multe puteri: activĂŁ , reactiva, deformantĂŁ. Acest tip de dispozitive bazate pe condensatoare modifica factorul de putere (cos_fi -> 1) ceea ce scade ponderea puterii reactive din puterea totalĂŁ. DacĂŁ ai avea un contor special aĂâ˘a cum au ĂŽntreprinderile (mĂŁsoarĂŁ atât activ cât Ăâ˘i reactiv) atunci da, un astfel de dispozitiv scalat corespunzĂŁtor pentru puterea reactiva consumatĂŁ te-ar ajuta prin scĂŁderea facturii. Pentru persoane fizice este ZERO pentru ca persoanele fizice plĂŁtesc numai puterea activĂŁ (kWh) mĂŁsuratĂŁ de contoare de putere activĂŁ deci nici o influenĂâşa asupra facturii. La maĂâ˘ini este la fel egal cu ZERO nefiind consumatori de putere reactiva (exceptând eventuale maĂâ˘ini cu tracĂâşiune cu motoare de inducĂâşie/asincrone. Ăn plus circuitul electric al maĂâ˘inii este DC, iar tensiunea ĂŽn fazĂŁ cu curentul deci cos_fi este prin definiĂâşie 1. Personal, cred ca acest tip de reclama se aflĂŁ la limita legalitĂŁĂâşii prin faptul ca minte prin omisiune. Sent from my Nexus 7 using Tapatalk
    1 point
  42. igure 26. Lubricate the whole pivot piece well with some white lithium grease (Figure 27).Asta e vaselina din plic.poți sĂŁ ungi ce vrei,da' pentru pinu ala e de fapt..
    1 point
  43. da se pare ca nu am cautat suficient pe net.... acum am gasit explicatia cat se poate de clara... Atasez link-ul pentru altii ca mine care nu stiu ce au pe langa casa http://www.sfbmwcoding.com/how-to-tell-if-you-have-a-bmw-ccc-or-a-cic-navigation/
    1 point
  44. sunt multe masini care au peste 300 mii chiar si pe forum dar au de fapt 150-200 de mii .masina a fost rulata afara pana la 265 de mii si are doar 50 de mii in tara , a fost intretinuta corespunzator atat de mine cat si de vechiul proprietar prezentand mici urme de uzura . nu vreau sa intru cu nimeni in polemici , dar fiecare poate cere cat vrea pe masina lui . sunt curios cand o sa apara urmatorul care o sa fie sincer in legatura cu numarul de km asa cum am fost eu aici pe forum . probabil daca scriam ca masina are 180 de mii nu mai aveai aceeasi parere despre pret . cred ca e mai importanta starea tehnica si optica a masinii decat nr ei de km , sunt multe la "110 mii " impecabile o zi buna
    1 point
  45. Frumoasa masina. Se vede ca e bine-ntretinuta. Apreciez ca esti sincer referitor la kilometrajul masinii, pentru mine e un mare plus. As prefera oricand sa cumpar o masina cu 300.000 km. de la un om sincer, onest, cinstit si serios decat una cu 150.000 de la un mincinos. Spor la vanzare!
    1 point
  46. Trebuie sa incerci toate posibilitatile de combinare a numerelor . Asta o faci in urmatorul fel : 1000 , 1001 , 1002 ..........1009 , 1101 , 1102 , 1103 , 1104..................1201 , 1202 , 1203..............etc .
    1 point
  47. Treci la 5w30 inapoi si nu mai baga ulei din butoi, eventual schimba si mecanicu
    0 points
  48. Acum suflam si in iauurt, eu știu ca nu-ti da numere roșii fĂŁrĂŁ sa se inspecteze mașina! Putem sa gĂŁsim zeci de scenarii dar nu mai speriați oamenii ca Poate o sa-ti pice si o piatra in cap dacĂŁ ieși afara din casa,,,Nu zic ca asta de la pitesti sau de unde e este cinstit, nici nu-mi pasa dar prea de tot ---toate sunt lovite, toate au ceva de ascuns, toate au anunțuri mincinoase ( app un full opțion se numește marketing sau fel si fel de expresii uzuale pe care toatĂŁ lumea le folosește atât la noi sau la nemți) dar deranjeaZa "dsoarele" de pe forum ca a greșit un i din a si nu mai e buna mașina! Fraților fiți putin mai realiști! DacĂŁ nu sta bine capota pe aripi nu ĂŽnseamnĂŁ ca a fost neaparat dauna totala si e de refuzat mașina! Poate nu a fost reparata cum trebuie, vedeți mașina cand sunteți cu adevĂŁrat interesati! E unul de exemple,,, acum o sa se trezeascĂŁ unul sa zicĂŁ dacĂŁ mașina e la 500km de el ce face? Simplu,,, Vezi cât de disponibil e vânzĂŁtorul sa-ti ofere date despre mașina serie șasiu, etc si ia o decizie bĂŁrbĂŁteascĂŁ in funcție de cum il simți pe om! Forumul ajuta dar nu te poate ĂŽnvața ce sa faci sa-ti iei mașina! ,,, i
    0 points
  49. Sa se orienteze la altceva atunci la acești bani! Nu-i face nimeni socoteala la câți are si câți nu sau dk are mulți sau putini! Km in mod clar sunt dați innapoi, ma repet : ideea e dacĂŁ poate sau nu sa se ĂŽmpace cu Nr de km! Mi se pare singurul inconvienent al masnii!
    0 points
  50. Mie nu mi se par relevanti km reali ai masinii dar vad ca romanul e obsedat de acest aspect, tocmai de aceea samsarii dau km inapoi cu nesimtire... Cel mai important e cum a fost intretinuta si exploatata masina. Am in familie o masina cu peste 300 000km dar intretinuta corect si o masina pe care o avem de noua cu 100 000km (dar abuzata) iar cea cu 300k km e mult mai inchegata si intr-o stare mult mai buna
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.