Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 04/27/16 in all areas
-
Vreme faina,spĂŁlare+ceara,poze http://s32.postimg.org/hehmhistt/image.jpg http://s32.postimg.org/q7zc7510x/image.jpg http://s32.postimg.org/oeru52qgh/image.jpg http://s32.postimg.org/b0a5vauep/image.jpg http://s32.postimg.org/i8clt3sdt/image.jpg5 points
-
aplicat manual mult mai usor de sters decat HardBody efectul este senzational , nu mai poti sa treci cu microfibra pe lac fara sa aluneci http://s32.postimg.org/c711loool/DSC_0458_Medium.jpg http://s32.postimg.org/q3480gelx/DSC_0468_Medium.jpg http://s32.postimg.org/kqkfjfx11/DSC_0470_Medium.jpg http://s32.postimg.org/lz8b52oz9/DSC_0473_Medium.jpg http://s32.postimg.org/iaim5leyd/DSC_0476_Medium.jpg http://s32.postimg.org/lp0slqad1/DSC_0477_Medium.jpg http://s32.postimg.org/ffa4ch0c5/DSC_0479_Medium.jpg http://s32.postimg.org/5qwo9c5it/DSC_0480_Medium.jpg4 points
-
daca pt tine e cheliciune atunci e clar ca preferi sa te tzapeasca vreun garoi cu vreo cazatura de 7-ar "FULL FULL fara trapa" cu 2-3 daune totale in istoric cu 2-3 sute de mii de km dati inapoi, facut din bucati , bibilit lustruit si prezentat drept chilipirul perfect... dintr-o data toti romanii vor optiuni de Rolls dar uitam ca majoritatea acum 7-8 ani poate dadeam la manivela geamului de la Dacie sau in cel mai bun caz la Cielo si aveam dublu climatronic cand desfaceam geamurile... nu zic eu sa ramanem in urma la Dacii dar si dintr-o data asa sa nu mai putem sa plecam de pe loc fara masaj, memorie si ventilatie in scaun, spalatoare in faruri si mai stiu eu ce dar sa ne dam jos din 7-ar in trening si papuci parca e prea detot...evident multi or sa se simta indignati si or sa sara in sus dar e plina tara de astfel de specimene, drept dovada este siteul ala cocalari . com sau ro . Lumea inca se mai da mare cu o pisicuta pe Bulgaria ce dreacu... Pt cine isi permite o masina full noua si se urca "la cravata" in ea tot respectul...4 points
-
4 points
-
am primit mai devreme un cadou neasteptat de Paste ... http://s32.postimg.org/6b3c69gtx/wolf_s_chemicals_mystery_juice_one_of_a_kind_in.jpg http://s32.postimg.org/9t65b62yd/DSC_0457_Medium.jpg http://s32.postimg.org/nhvc4admd/DSC_0462_Medium.jpg http://s32.postimg.org/odn85zxx1/DSC_0463_Medium.jpg http://s32.postimg.org/xmpeg46t1/DSC_0465_Medium.jpg http://s32.postimg.org/yg6lmh27p/DSC_0466_Medium.jpg http://s32.postimg.org/b4ihxdnxx/DSC_0467_Medium.jpg http://s32.postimg.org/qouh1nng5/DSC_0469_Medium.jpg http://s32.postimg.org/ilwaqc2ut/DSC_0471_Medium.jpg http://s32.postimg.org/a66q8tzzp/DSC_0472_Medium.jpg3 points
-
A aparut (sper) viitoarea mea masina!!!! :frantics: :frantics: :frantics: :frantics: :frantics:3 points
-
de cand a inceput topicul, au inceput unii sa valideze achizitia ba ca e scump, ba ca e de remat, ba ca e polisata ( in conditiile in care doar posesorul a vazut masina), ba ca " iti luai cu 3 lei cu rulaj la jumate" etc. Sunt banii lui si omul a gandit ok, ca de fapt daca lua in cazan de asta de Italia cu 150 k km, sigur era mai uzat decat ce a cumparat el, :daca masina arata asa cum zice. Si da, masinile de Italia sunt mai troace decat cele din Germania, chiar Franta. Asa e, nici Germania nu mai e ce era, dar tot sunt mai intretinute majoritatea decat cele din Italia. Macaronarii sunr un fel de romani, le place carpeala. Putin imi pasa ce zic altii, nu as cumpara masina de Italia si Spania. Tot ce am luat din Germania, Belgia, Olanda si Franta a fost foarte ok. Evident ca sunt importante si dotarile avand in vedere ca xenon nu e standard inca pe masini, volanul cu comenzi.. In fine, omul a fost aroape certat de parerologii experti care evalueaza masinile fara macar sa le vada, aia e chituita, aia e lovita, aia e samsarita. Mare noroc cu ei, altfel nu am cumpara masini sh.2 points
-
Anul trecut am mai schimbat chit ambreiaj (LUK), bielete spate și bucșe bare stabilizatoare, finalĂŁ 330I și intermediarĂŁ anulatĂŁ. Am avut și un mic incident ce m-a costat trager, capotĂŁ și urmeazĂŁ farurile... RuginĂŁ tot mai multĂŁ, problemuțe destule, iar de câteva luni am fost tot pe gânduri s-o vând, mai ales cĂŁ la ultimul schimb de ulei, acum o lunĂŁ (220.000km am acum), am vĂŁzut cĂŁ puntea spate este mai gravĂŁ decât mĂŁ așteptam. O porțiune de 10x15 cm din caroserie, unde stĂŁ bucșa stânga-spate de la punte era desprinsĂŁ complet. AstĂŁzi a ĂŽntrat in service la schimbat toate bucșele spate, chit direcție, ulei servo și cabluri fâna de mânĂŁ. Am luat chit direcție Atec pentru cĂŁ imediat expirĂŁ ITP-ul și nu am putut sĂŁ aștept pânĂŁ luam Lemforder și pe fațĂŁ. Mâine, poimâine e gata și aștept sĂŁ vĂŁd ce am rezolvat.2 points
-
Multumesc Am ajuns luni spre marti pe la 3 dimineata in Ro,masina s-a comportat exemplar.Anvelopele la fel mai ales ca au primit testul suprem.Am prins toate anotimpurile pe drum,soare,ploaie,ninsoare si grindina. Cat timp este in tara masina va primi CCV nou si bucsele de la bratele de pe puntea fata noi. Drumuri bune sa aveti!2 points
-
Direct de la Arsenie Boca ... Nu e cazul sa fim rautaciosi , pune-te in situatia mea , tu ai da 1500 de euro maine pe un filtru de particule?2 points
-
2 points
-
Acum suflam si in iauurt, eu știu ca nu-ti da numere roșii fĂŁrĂŁ sa se inspecteze mașina! Putem sa gĂŁsim zeci de scenarii dar nu mai speriați oamenii ca Poate o sa-ti pice si o piatra in cap dacĂŁ ieși afara din casa,,,Nu zic ca asta de la pitesti sau de unde e este cinstit, nici nu-mi pasa dar prea de tot ---toate sunt lovite, toate au ceva de ascuns, toate au anunțuri mincinoase ( app un full opțion se numește marketing sau fel si fel de expresii uzuale pe care toatĂŁ lumea le folosește atât la noi sau la nemți) dar deranjeaZa "dsoarele" de pe forum ca a greșit un i din a si nu mai e buna mașina! Fraților fiți putin mai realiști! DacĂŁ nu sta bine capota pe aripi nu ĂŽnseamnĂŁ ca a fost neaparat dauna totala si e de refuzat mașina! Poate nu a fost reparata cum trebuie, vedeți mașina cand sunteți cu adevĂŁrat interesati! E unul de exemple,,, acum o sa se trezeascĂŁ unul sa zicĂŁ dacĂŁ mașina e la 500km de el ce face? Simplu,,, Vezi cât de disponibil e vânzĂŁtorul sa-ti ofere date despre mașina serie șasiu, etc si ia o decizie bĂŁrbĂŁteascĂŁ in funcție de cum il simți pe om! Forumul ajuta dar nu te poate ĂŽnvața ce sa faci sa-ti iei mașina! ,,, i2 points
-
N am inteles niciodata faza asta?!Dai exemple de alte masini,ca sa nu mai zic ceva putregaiuri de pe De.lasa omul in pace daca n-ai un argument solid in ceea ce priveste masina vanduta!2 points
-
2 points
-
Ma intereseaza un injector pentru 320d 163 cp in stare foarte buna, sa aibe compensare sub 1. Momentan am un injector cu compensare ~2 si vreau sa-l schimb. http://s21.postimg.org/8n1vq7cb7/Inject1.jpg http://s21.postimg.org/lgzxjjpqr/i_NJECTOR1_JPC.jpg1 point
-
Ai scris gresit, din neatentie, in 3 locuri? Si aici, si pe olx - unde poti modifica? A dracu' coincidenta...1 point
-
Doar atat? E camera OEM? Ma așteptam la mai scump. Daca e asa cum spui tu, e sĂŁrbĂŁtoare.1 point
-
Esti stresat degeaba,a doua zi m-as interesa unde sa ma duc sa-l anulez si fizic si din soft + soft stage 1 de putere.Ai dat foarte putin pe ea,la ce te asteptai?putea sa se intample la oricare,dar ironia sortii este ca tu ai dat putini bani pe masini si pica multe...cam asa se intampla de obicei si apropo la BMW poti sa vezi cati km mai duce filtrul de particule,ala de a vandut masina crezi ca nu stia? Cu distributia cum stai?1 point
-
Maine ii fac o spalare , daca isi revine mai merg cu ea asa , daca nu , jos cu el si adio dpf ... 1500 , doamne fereste .1 point
-
@RaYn3- nu am incercat, vreau sa-l schimb direct.Am cerut mai multe pareri si mi s-a spus ca cel mai bine este sa-l schimb, in Bucuresti cine le curata cu ultrasunete? @Msasha-din pacate nu am cod, nu le-am scos de acolo, desi am schimbat de curand bujiile. @Roscatu- imi poti da mai multe detalii? de pe ce masina provine? cati km si daca in parametri?Nu as vrea sa vin cu el inapoi + ca desfactul galeriei dureaza ceva.. PS: vad ca am 2 minusuri )1 point
-
Daca nu esti pretentios cu bani care ai zis tu mai tai un zero si iti repari masina si o sa fie si mai sprintena ;) , eu zic sa fi multumit ca e doar dpf si ca nu a tras si turbina dupa el1 point
-
prietene in titlu scrie 318i . oricum la pretul asta, daca masina merge bine si nu sunt necesare investitii urgente si scumpe, prea putin conteaza daca e 316 sau 318, dpmdv.1 point
-
SUNT INVIDIOS! Pai cand aud ce impecabile sunt masinile cu 300k aduse de afara..fara zgarieturi,fara zgomote sau uzuri ma ia greata.Zici ca e forum de femei ce consoleaza una pe alta. Sa fim seriosi,aia afara le fac un service basic si schimba doar daca crapa ceva. Este posibil sa iei o masina dotata si intretinuta cu 300k de la un proprietar,nu masini de firma! Statistic la 8 din 10 masini mai noi cand ma uit la semafor in linie sunt burdusite de chit,de fete mari ce sunt! Si ma deranjeaza ca astia care ia masini rulate exagerat sunt cei care dau km INAPOI pentru ca dupa 2-3ani cand masina ajunge la 400-500mii o mai ia tata.1 point
-
)) deci mor de ras. Akon este consternat ca masina e buna. Parca zici ca se oftica ca nu e stricata. Incredibil. E o conspiratie. Saracul Mircea o sa regrete ca a deschis topic. Sau poate i se strica masina, crapa motorul etc ca sa fie si expertii forumului multumiti.1 point
-
in toate tarile din lume e samsareala, chiar si in germania, stai potol te-ai gasit tu sa reinvetezi roata...eu am luat anul trecut in octombrie sau noiembrie de la dealer din ger AUTOHAUS TEGEL DIN BOCHUM bmw x5 cu 180.000km din 2011 si cand chipurile avea 486.000km in decembrie 2014,,,a iesit scandal si mi-a restituit banii innapoi...nu apucasem sa ridic masina. daca iei de la un dealer din ger in 99% din cazuri o sa-ti scrie pe factura UNFALLWAGEN, asa ca poti sa-ti dai seama daca a fost lovita sau nu daca vezi factura in ORIGINAL de la neamt1 point
-
Sa vad daca am inteles bine. Omul s-a dus de la CT la CJ dupa o masina de 150.000 de km .. si cand a ajuns acolo masina avea de fapt 265.000 ... si era de fapt cu totul alta masina ... dar pana la urma a luat-o oricum. WAW!!! Eu ii scuipam pe aia si plecam in secunda 2. Sunt multi aici pe forum care au cumparat masini de peste 200.000 de km ... si nu inteleg de unde atat de mult curaj. Intamplator am si eu un X3 luat la 70.000 de km(si mi sa pareau si asa multi km) si sincer nu imi pare o masina care sa tina 300.000 de km. Mi se pare infinit mai prost inchegata fata de E92-ul de dinainte pe care l-am dat la 150.000 de km de frica sa nu ma lase in drum. La maxim 150.000 de km o vand si pe asta. Probabil o sa pun un VIN de la o masina mai dotata si cu KM mai putini in anunt sa atrag cumparatori )1 point
-
Raman la parerea mea arata mai bine gri si cu masina curata, si murdara. Maro-ul ala e ca un negru spalacit, sters. "Daca se strica o schimbi si gata" )))) tare rau. Ce te faci daca mergi mult cu masina? la fiecare X km mai scoti 2,000euro din buzunar? pai la ce naiba ti-ai mai luat 2.0D sa consume putin daca ii dai pe turbine si platforme? sa te intorci din plimbari cu microbuzul? )1 point
-
Mie mi se pare ca pe gri iese mai tare in evidenta De fapt pe culorile deschise iese parca mai fain in evidenta m-paket-ul, opinie strict personala evident1 point
-
S-o stapanesti sanatos, am votat 5*! Ca posesor de e39 ce sa-ti zic, majoritatea fac retrofituri, dar la tine, avand in vedere ca e in stare impecabila, nu stiu daca merita deocamdata sa desfaci la ea. Scaune incalzite ai putea, sunt kituri ce se monteaza si iti iei o bagheta cu butoane de incalzire. Volan de facelift ar mai fi. De ulei nu stiu, ca am diesel. Schimb ulei cutie, poate ar fi indicat.1 point
-
Razvan iti respect parerea, dar nu sunt de acord cu tine. 1) Probleme de comunicare?!?!? Hai sa fim seriosi, te rog! Ce sa comunic si cu cine cand singura varianta plauzibila pentru mine era sa vand masina dupa cum era prezentata situatia, din moment ce alt motor nu se gasesea (conform spuselor lui Robert) si chiar daca gaseam eu neavand service sau experienta ca mecanic mi se putea intampla acelas lucru- (tot conform spuselor lui Robert). Motorul meu (care acum functioneaza perfect dupa reparatie) nu fusese desfacut complet si de aici a rezultat o constatare gresita, bazata pe presupuneri. Iata ca ambele turbo functioneaza, iata ca motorul functioneaza, deci nimic nu a fost cum a afirmat Robert. 2) Problema cu _chiulasa_. Vrei sa intelegi ca aceea _chiulasa_ mi-a fost preadata ca fiind functionala, doar de pus pe masina si defapt era in stadiul in care se vede din poze. Tu ce ai face daca un om nu iti lucreaza corect la masina, ai mai avea incredere sa ii lasi masina pe mana (indiferent de componenta)? Pe mine nu ma intereseaza ca a fost sau nu greseala altora. Eu am discutat cu Robert aka Bimmer Service, eu i-am platit lui Robert aka Bimmer Service, nu eu am ales service-ul de rectificat _chiulasa_, nu eu ii aleg lui Robert colaboratorii. Ba mai mult, cand _chiulasa_ era vezi doamne la reconditionat si era gata conform spuselor lui Robert intr-o saptamana, l-am rugat sa nu o mai reconditioneze, sa o lase asa cum este. Ori Robert a zis, ca deja este mult prea tarziu, ca e deja rectificata. 3) Amestecul forumului. Consider ca este importat sa impartasim si altora experientele prin care trecem, fie bune sau rele. Asta este rolul unui forum. Fiecare dintre cei care citesc sunt liberi sa citeasca si sa evalueze situatia dupa propria judecata. Nu vad povestirea intamplarii un lucru gresit.1 point
-
Eu de cand lucrez in fiecare zi cu oameni am invatat un lucru foarte important: e foarte greu dar in acelasi timp important sa iti recunosti greselile. Iar cand faci business in domeniul auto si intri in discutie cu toti forumistii pasionati (care sunt, de fapt, clientul tinta) ar fi bine sa pleci capul si sa spui: "Da, dom'le, am gresit, se mai intampla, hai sa vedem cum indreptam chestia asta. Stabilim o intalnire, vedem ce trebuie despagubit, etc." pentru ca altfel publicitatea negativa iti poate face atat de mult rau ca nici nu realizezi. Dar ca majoritatea patronilor romani e mai simplu sa gandesti ca nu toata lumea cu BMW are acces la internet si din cei care au acces nu toti sunt membri ai acestui forum si n-au de unde sa afle de patania colegului. Sincer, personal as fi apreciat daca Robert (pe care nu il cunosc - nici pe Catalin) ar fi raspuns cu o singura postare la acest topic in care isi cerea scuze si ar fi incercat sa il imbuneze pe om. Atat. Era mai demn si mai benefic pentru afacerea lui care din cate imi dau seama e in plina ascensiune. Acum depinde de "public" cum il va taxa si daca acest incident ii va afecta afacerea. Cel mai probabil... nu, din pacate. Spunea cineva mai sus ca sunt foarte multe ateliere cu mecanici pasionati ca noi de BMW si buni, dar ei nu au reclama pe internet, site-uri, etc. Si mai e ceva: cu cat e afacerea mai populara intervin si problemele. E ca intr-un magazin. Daca nu e cunoscut vin 3-4 clienti pe zi. Dupa ce devine cunoscut poate intra 300 de oameni in el pe zi. Din cei 300 sigur sunt si nemultumiti. Si aceia ii pot influenta pe restul sa vina sau nu in continuare. Aici trebuie sa lucreze si Robert, din pacate. Pacat.1 point
-
Cat de nasol ca inca mai exista oameni care iau teapa. Imi pare rau pentru orice fel de experienta a unui om (coleg sau nu) care se duce de buna credinta, plateste, si cineva isi bate joc de el. Ma felicit ca am incetat sa merg la atelierul lui Robert dupa o experienta (nu o reiau) care a demonstat cel putin pentru mine suficiente cat sa nu mai calc pe acolo. Atitudinea de a nu recunoaste si a da mereu vina pe ceilalti e cea mai paguboasa pentru un owner de business. Ce este frapant insa, este ca in timp ce garaje unde lucreaza oameni pasionati unde iti poti lasa masina cu incredere ca nu dispar piese de pe ea se tarasc de la o luna la alta, aceste ateliere specializate autorizare RAR "infloresc" de la o zi la alta. Vina o avem noi, cei care mergem inca in aceste locuri, si carora le e frica sau jena sa povesteasca experientele nasoale. Pentru ca oamenii decenti prefera sa isi scuteasca nervii si banii, sa se multumeasca ca au rezolvat si sa isi vada de viata lor. Edit: si mie mi-a schimbat Robert suportii de numere cu aceeasi indrazneala si nesimtire. Intrebarea mea a fost: cui trimit factura lunara pentru reclama. Am sters reclama de pe numere, ce m-a deranjat a fost ca mi-au gaurit bara din fata. Mi-a fost mie jena de nesimtirea lor.1 point
-
Nici nu ma asteptam sa-ti recunosti greseala. Nu ma intereseaza cine a reconditionat-o. Din punctul meu de vedere, putea s-o reconditioneze si Mos Craciun si prietenii sai. Eu cu tine am tratat, tie ti-am dat bani, nu altcuiva. Ai intermediat acest lucru si este raspunderea ta. Pe scurt, ai o datorie si trebuie sa o achiziti. Nu sunt de interes pentru mine diverse scuze sau noi tentative de prosteala. Trebuie sa-mi dai banii inapoi. Nu suma e importanta ci gestul. Tu ai impresia ca prosteala merge in continuare. Ei bine, te inseli. Ca de obicei, in fiecare reclamatie iti mai faci niste reclama. Zeci de chiulase, mecanicii furati de la reprezentanta, marele service din Ferentari. E cazul sa te opresti. Nu suntem chiar atat de prosti precum ne crezi. Si nici nu esti atat de inteligent precum te consideri. Tu n-ai refuzat reparatia. Ai preferat sa prezinti situatia in avantajul tau ca sa cumperi masina pe bani putini. Mai ales prin faptul ca ai evaluat situatia in mod eronat si mincinos. Motorul care era total compromis de fapt e in stare foarte buna. Iar aici vorbim de mii de euro. Nu este un motor care se vinde pe cateva sute de euro la dezmembrari. E un motor mai rar si destul de scump. Ma uimeste lipsa de respect pe care o ai pentru bunurile si banii altora. Daca nu iti amintesti, tot ce s-a intamplat s-a petrecut in luna ianuarie a anului 2015. Accept factura si de astazi, nu este o problema. Nu vreau sa reiau ce am scris ca sa sune a lauda, dar masina respectiva de 16200 de pe autovit nu are dotarile masinii mele.1 point
-
Robert spune ca masina ta se vinde cu 16 200. El iti ofera 12000e pe ea si a gasit motor cu 1100e. Uite cum ii iesea lui profit 3100e :pirate: Asa sa tot faci afaceri...1 point
-
La timpul respectiv citisem despre patania ta, pe topicul cu n47 cred, acum aflu de fapt ca era doar o scamatorie de prost gust prin care cel caruia ii apartine "service-ul" dorea sa obtina o masina buna la un pret de nimic, iti mai da si peste nas cu afirmatia : "Probabil ca am mai multe cunostinte in dezmembrari", de inteles ca pentru el gasea la 1100 pentru tine doar la 2000, 900 este comisionul lui probabil, mi se pare oarecum normal si in raport cu pretul constatarii initiale.1 point
-
Din nou minti cu nerusinare. Evenimentele s-au petrecut in felul urmator: - am venit si am luat masina; ai zis ca ai dat chiulasa la facut si e gata abia intr-o saptamana - mi-am dat seama ca sigur nu era la facut pentru ca nu dureaza atat de mult sa reconditionezi o chiulasa - drept urmare ti-am zis sa-mi dai chiulasa inapoi nefacuta - cand am venit s-o iau ai zis ca de fapt ai reconditionat-o - ai facut acest lucru ca sa-ti mai ramana niste bani. Am scris cu liniute ca sa fie foarte clar pentru ca tot incerci sa scapi de vina si s-o dai la prosteala. In plus, ai zis initial ca-mi rectifici supapele si chiulasa si ca o vei plana. Adica scaune de supape rectificate, supape rectificate si cele strambe de schimbat. Cele strambe in numar de 5. Cand mi-ai dat chiulasa, supapele erau cele vechi. Nici una rectificata. Doar ai planat chiulasa, adica 100-150 lei achitati din cei 450 lei pretinsi. Si atunci sunt indreptatit sa spun ca asta inseamna HOTIE LA DRUMUL MARE? Supapele au fost curatate cu o surubelnita sau altceva ascutit. Adica ai vrut sa profiti de ignoranta mea si sa ma faci sa cred ca de fapt chiulasa e ok, gata de montat pe masina. Da, nu ai vrut sa repari masina. AI VRUT SA MI-O CUMPERI SUB PRETUL PIETII. Sa ma inseli. Sa-ti bati joc de banii mei munciti. In fine, cu tine nu se poate. Ma oboseste tupeul tau si cei care citesc pot trage singuri concluziile. In concluzie, vreau sa incheiem circul, poate tie iti place dar pe mine ma scarbeste asa ca spune-mi te rog daca: 1) Imi eliberezi nota de constatere si factura pentru platile facute? 2) Imi restitui banii incasati pe _chiulasa_?1 point
-
Dar voi ce faceti la service, daca reparatii nu? Bineinteles ca altul a fost interesul aici.1 point
-
Cred ca sloganul complet al bimmer service trebuie schimbat in: "Suntem 110% specializati in BMW - clientul nu are niciodata dreptate"1 point
-
Robert, Ai raspuns in nota caracteristica. Intai de toate, masinile din linkurile respective sunt cele mai ieftine de pe autovit, dupa care uiti ca masina mea era biturbo, interior comfort, plafon panoramic, pachet aerodinamic, tipsuri evacuare + grile 4.8, volan individual, camera + istoric complet bmw Romania. Tu compari mere cu pere si nu am gasit niciuna cu configuratia descrisa de mine la 14000 dupa cum spui tu ca ar costa o masina buna. Recunoaste ca tu ai vrut sa ma pacalesti sa iti vand masina cu 2 lei ca sa faci tu profit sau sa o pastrezi pentru tine. La fel de ciudat este cum un astfel de motor biturbo second hand costa 1100 euro si la momentul respectiv nu gaseai niciunul in Romania, ba mai mult din cautarile mele nu gasesti un motor chel din dezmembrari fara 2000 euro. Asta e o minciuna grosolana. Ati facut o constatare la repezeala. Si la un service de Dacii si-ar fi dat seama ca lanturile erau rupte si ca era o problema cu pompa de ulei. Daca tot sunteti un service specializat BMW, motorul trebuia desfacut total. Data baia jos, vazut exact ce s-a intamplat. Dar da, asta insemna niste munca. Cum poti face o constatare a pompei fara s-o desfaci. Nu ai demontat-o, nu ai dat baia jos. Doar ai vazut ca se invarte greu. Deci ai luat-o pe ghicite. Ai presupus, ai facut o constatare bazata pe presupuneri ori la standardele pe care pretinzi ca le oferi eu nu cred ca asa se face. FALS!!!! Nu a fost in discutie povestea asta. Ai spus ca motorul e compromis dar nu ai verificat corespunzator. Motorul a fost reparat si nu era compromis. Problema e ca nu v-ati facut treaba corespunzator. Nu ma intereseaza astfel de solutii. Eu ti-am dat tie chiulasa, iar tu mi-ai dat-o inapoi reparata. Ceea ce inseamna ca iti asumi toate lucrurile care reies din repararea chiulasei. N-am fost cu tine de mana sa repari chiulasa si nici nu m-ai invitat. E strict treaba ta. Eu tie ti-am achitat, nu altui service. Daca ai fi cerut sa se faca toate operatiunile, cu siguranta acestea ar fi fost facute. Problema e ca eu nu cred ca s-a cerut efectuarea tuturor operatiunilor Pentru ca aceea chiulasa este planata bine dar nimic altceva pentru ca probabil nu li s-a spus sa faca altceva. De aseara pana acum nu am primit nici un mesaj de la tine ca imi restitui banii pe contravaloarea serviciului executat necorespunzator. Tardiv. In final, nu mi se pare normal sa vorbesti ca si cum esti o terta parte fara nici o legatura sau implicare. " asa au zis mecanicii", "cei de la firna au gresit". Dar cine a incasat banii si cine reprezinta service-ul?1 point
-
khatalin: Khatalin: " Pompa de ulei era gripata pentru ca un fragment din lantul de distributie a cazut si a strambat pinionul. Axul pompei s-a strambat vizibil. Cei de la Bimmer n-au vazut acest lucru pentru ca nu aveau cum nedesfacand nimic mai jos de chiulasa. Pentru a ajunge la pompa de ulei si la cuzineti a fost necesara demontarea unor piese din articulatia fata, amortizorul dreapta fata, planetarele, diferentialul fata si baia de ulei." Intrebare: ce implica exact constatarea defectiunilor dupa ruperea lantului de distributie, ma refer ca operatiune, ca si costuri e clar 800ron dar ca si manopera ce implica: se desface motorul si angrenajele care ar fi putut fi implicate complet sau se desface o parte dupa care se merge pe presupuneri?1 point
-
Pai problema nu cred ca se pune asa. Problema se pune in alt fel. Una este sa spui: "motorul are o defectiune destul de nasoala si noi nu am vrea sa il reparam" si alta e sa spui: "motorul e praf, poti sa il arunci la gunoi ca nu ai ce sa mai faci cu el si nu mai ai cum sa il repari, e terminat tot". Nu cred ca este nimeni absurd sa acuze pe cineva ca nu vrea sa faca o lucrare doar ca are anumite temeri ca aceasta nu va iesi bine.1 point
-
Ciudat cum cei care i-au reparat motorul si-au asumat riscurile ...or fi mai buni sau mai inconstienti... Relax...eu zic ceva cand am de zis...tu ia-o cum vrei... P.S. Prin faptul ca ti-ai setat pe la profil private hat taman acuma cand e problema...nu tre sa te ataci....e o concluzie care o trage orice om care judeca logic...1 point
-
Serios...? 1) Si eu eram in stare sa diagnostichez lantu rupt (mai putin pompa) 2) Si eu puteam sa-i refuz reparatiile alea 3) Si eu ii puteam trimite la reconditionat chiulasa...(intamplator chiar stiu in cluj service care se ocupa si se ocupa bine cu asa ceva), presupun ca a mers la recomandarea voastra la respectivii 4) Si eu ii puteam schimba suportii de numere dar probabil dupa cele 3 puncte intamplate mai sus le puneam inapoi pe ale lui de jena... Asta ma face umpic mai profesionist ca voi...? Hai sa povestim frate...sincer is om calm...dar asa cum m-ai vazut cand ne-am intalnit nu stiu daca m-i s-ar fi intamplat mie si-mi veneai cu explicatiile astea pe forum nu mai aveam ceva de impartit care sa semene a cuvinte... Nu ne cunoastem si mai bine s-o lasam asa...1 point
-
Vorbind de joasa speta: Robert a fost...a vazut topicul si nu a lasat nici un comment...ba mai mult si-a setat profilul de last seen "private"...acu 50min era :last seen yesterday 18.30" trist trist trist....1 point
-
1 point
-
Din ce vad...concluzia e simpla...omul nu stia unde sa apeleze pt masina...a dat de Bimmer...Andrei stia de Bimmer din moment ce si-au trimis poze...Andrei la sfatuit pe khatalin sa vanda masina si stiind-ul pe Robert care s-a oferit s-o cumpere e umpic anosta treaba ...in sensul ca pe scurt Andrei + Robert = Love. ...s-au cel putin asta am inteles eu...1 point
-
Dupa cum ti-am raspuns si in privat, asa este . Nu am de ascuns nimic. Aveam de gand sa modific primul post. Am pus poza cu mesajul in care ai evaluat masina in calitate de cunoscator. Era relevanta poza din perspectiva evaluarii. Eu te-am intrebat ce ai face in locul meu, pentru ca ma aflam intr-o situatie in care nu stiam pe unde sa apuc si tu pareai ca esti mai in tema ca mine. Ba mai mult cand am vazut ca ai acces la poze cu motorul meu, m-am gandit ca ma vei ajuta si vei fi obiectiv. http://s15.postimg.org/abdswns4b/image.png Andrei, Tot nu mi-ai raspuns la intrebare de ce ai pus poze cu motorul meu fara acordul meu? Si cu asta inchei cu tine ca nu vreau sa prelungim discutia asta la nesfarsit. Ti-am explicat si in pm punctul meu de vedere.1 point
-
http://imagizer.imageshack.us/v2/1024x768q90/909/8ZKkDZ.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/1024x768q90/911/2Uvvmy.jpg De ce sunt culmea Andrei? Banuiesc ca atata timp cat opinia ta a fost cea afirmata pe mesagerie o poti sustine incontinuare, nu? Nu vreau sa dau in tine, ci vreau sa intelegi ca dupa mine nu a fost corect cum ai procedat tu, daca aduci in discutie.1 point
-
1 point
-
foarte tare teddy, chiar ai dreptate! nu e ceva rau sau deplasat sa te intereseze cam la cat duce intretinerea la o masina, ca unii isi pun intrebari stupide asta e altceva, dar e foarte normal sa te intereseze atata timp cat iti muncesti banii, si stim bine ca oricati ai avea e normal sa nu-ti convina sa-i arunci degeaba pe geam! merci de raspunsuri!1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00