Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 04/28/16 in all areas
-
2 poze si cu interiorul http://s32.postimg.org/qe01xju7l/image.jpg http://s32.postimg.org/z7qyenh69/image.jpg6 points
-
Am facut eu operatiunea la mine la e90. Lupe + angel eyes in farurile originale. Este greu, munca multa, si costa aproximativ 250 euro. Lumina mai multa decat la farurile originale, cel putin pe faza lunga, cu lupele de 3". Referitor la angel eyes, nu pune f30 look daca tu ai e90. Si nu iti lua masina cu volan pe dreapta, daca la noi in tara masinile au volan pe stanga.5 points
-
http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160428/1520f1987cdaecb40069d467c747261a.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160428/7c94412584e066e10a693b8a29c68a5a.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160428/7029a7358dc6751c460ee0a2f86478c0.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160428/bf9e54cfb92e78ba193ff77540f7dd99.jpg No comment! Cred ca ai incheiat discutia despre 'la km astia este praf'.4 points
-
sa nteleg ca ai bmw cu volan pe dreapta? d aia suntem vazuti ca fiind cocalari dragi colegi...4 points
-
http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160428/78a34d94ddfce32c252d596bc3e885d4.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160428/9dffbce0218f2472d7f9b4d8110b3faa.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160428/a60ddb2208711b9b3461b76a7940fa4e.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160428/fb30e05eb1f558041ef0cc488889f708.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160428/b2ed4090aabf423a25815234e9ae4bde.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160428/94c3c24f9789d1f6cccef1c8c407a273.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160428/0dc74c89762f2e1bfb6efc467edbed12.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160428/dd574b0aab8a1ce957f41b2672fa1686.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160428/2f341519e3e1094b3b271e488ce80a8d.jpg3 points
-
Salutare tuturor Am un E61 din 2009 care mi-a scos par alb... de fapt service-urile mi-au scos dar in fine. Tocmai am lasat 7000 ron la service si mi-au dat masina inapoi tot cu probleme. Mi-au spus ca isi declina competenta. Practic au schimbat ce era de schimbat si... gata. Am ajuns la concluzia ca nu mai eXista mecanici ci doar schimbatori de piese! Sa trec la subiect. Masina se tureaza singura si anume, daca incerc in N sau in P sa o tin la o turatie anume de exemplu 2500 sau 3200 turatii, nu pot. Ea accelereaza in continuare pana la rosu cu toate ca eu tin piciorul pe pedala nemiscat. Sau... sa zicem ca vreau sa merg cu 25km/h, masina la aceasta viteza ruleaza in viteza a doua, ea fara sa accelerez, mentinand piciorul fix, continua sa accelereze si, la 30km/h schimba in viteza a treia cum de altfel e normal. Mai departe presupun ca deja fiind sarcina destul de mare nu mai poate sa urce singura si incepe sa aiba o oscilatie la turometru de vreo 50 sau 100 de turatii. De fapt asa a si inceput problema cu aceasta oscilatie in jurul vitezei de 100km/h pe tempomat. Apoi incet a inceput sa faca si fara sa fie pe tempomat iar acum deja se tureaza singura. Acuma... situatia sta asa: masina nu da nicio eroare, am pus testerul de 15 ori deja la 6 service-uri diferite. Nimic. Toata lumea da din umeri. Aproape toata lumea )). Aia mai smecheri pe la reprezentanta adica nu dau din umeri, in schimb spun ca incepem cu x sau cu y piese si apoi vedem. Concret vor sa schimbe prin eliminare galerie de admisie, debitmetru de aer, clapeta de acceleratie etc, binenteles toate astea pe cheltuiala mea. Chestiune care pentru mine si Patriciu sa fi fost este incceptabil. Adica nu pot sa accept sa dau 3000ron pe galerie, 1900 ron pe debitmetru, 1500 pe clpeta si cine stie ce altceva fara sa stiu sigur ca acestea necesita inlocuire. Pentru ca ei ce fac... de exemplu incep cu galeria sa zicem. O pun sus, constata ca nu e galeria dar ea ramane pe factura si tot asa. Asga pentru mine e inaccetabil si la sfarsit iti tranteste o factura de iti pica plombele. Si astea toate le zic din experienta nu din povesti. Am patit-o in august cand mi s-a infundat filtrul de particule si a topit senzorul care trebuia sa indice exasct asta, ca e infundat. Din cauza ca nu mai ieseau gazele pe evacuare si-au facut loc pe unde au putut si anume au cedat doua furtune, unul la egr si altul la admisie. Masina intra in limp mode. Nimeni dar absolut nimeni nu a vazut si nu a gasit ce are. Rep. Filaret in Buc, rep in Oradea, rep. in Debrecen, Efficient in buc, si inca vreo doua service-uri in Oradea, Dreamcar si inca unul, ambele specializate pe bmw. Toti dar absolut toti vroiau sa imi schimbe aceleasi piese ca acum, identic. La momentul acela intr-adevar masina dadea ceva erori pe aer. In fine... ideea e ca daca nu aveam un prieten foarte bun care are service si ma ajuta el, ni sensul ca a stat pe ea o saptamana pana i-a dat de cap as fi sfarsit prin a schimba o gramada de piese inutil si vreo 100 si ceva de milioane cheltuite aiurea! In concluzie, daca s-a mai lovit cineva de problema asta sau are o ideea despre ce ar putea fi, il rog tare mult sa imi dea si mie de veste. Nu am mari asteptari intrucat stiu ca e greu fara sa ai masina in fata dar totusi... vb aia speranta moare ultima P.S imi cer scuze daca am scris prea mult si va multumesc celor care veti avea rambdarea sa cititi. O zi buna tuturor2 points
-
Felicitarile mele atunci daca esti doctor, daca zici ca ai luat masini din atatea tari mi s-a parut ca ai profilul perfect de samsar. Pai parerea mea ca chiar tu ar trebui sa iti dai seama ca km conteaza foarte mult atata timp cat ti-a cazut ceva la masina si la 30k km, dar la 270k km la ce te mai astepti ? bineinteles ca poate sa cada si la 5k si la 500k dar care sunt sansele ? si cati bani ajungi sa bagi in aia de 500k ? eu i-am dat exemplu de X3 cu 65k km si un an garantie cu 22,5k de euro si au sarit toti in sus cum sa iti iei din italia... deasta m-am enervat eu asa de parca toti ar fi samsari asa umflati masinile aduse din Germania... doar ca sunt mai ieftine in Germania Olanda deasta le aduc samsarii de acolo dar nu sunt suflate in aur... si da normal le ia pe cele mai ieftine la mai bibilesc ei putin si isi pun ditamai adaosul... Eu mi-am dat cu parerea ca ar fi trebuit sa evite samsarii, drept dovada l-au si mintit de l-au spart si pana la urma l-au impachetat cu ea...2 points
-
Consumul de ulei am reusit sa-l suport nu asta a fost problema,ci consumul de benzina este un subiect interesant Totusi consumul de ulei este in limitele acceptabile pt un condus sportiv,dar prin schimbarea valvei CCV sper sa-l aduc la o cantitate cat mai mica. Cat despre ulei semi vs sintetic din ce am studiat eu cel din urma nu ar fi o revelatie pt un motor proiectat in anii 90''. P.S.Pt mine o masina de aprox 20 de ani care inca mai atinge viteza maxima data de producator la iesirea de pe poarta fabricii este itradevar o masina veche,dar una cu potential si manevrabilitate de invidiat si in ziua de azi. Tare mi-as dori ca si un F30 328i sa faca acelas lucru prin 2036.2 points
-
2 points
-
2 points
-
aplicat manual mult mai usor de sters decat HardBody efectul este senzational , nu mai poti sa treci cu microfibra pe lac fara sa aluneci http://s32.postimg.org/c711loool/DSC_0458_Medium.jpg http://s32.postimg.org/q3480gelx/DSC_0468_Medium.jpg http://s32.postimg.org/kqkfjfx11/DSC_0470_Medium.jpg http://s32.postimg.org/lz8b52oz9/DSC_0473_Medium.jpg http://s32.postimg.org/iaim5leyd/DSC_0476_Medium.jpg http://s32.postimg.org/lp0slqad1/DSC_0477_Medium.jpg http://s32.postimg.org/ffa4ch0c5/DSC_0479_Medium.jpg http://s32.postimg.org/5qwo9c5it/DSC_0480_Medium.jpg2 points
-
am primit mai devreme un cadou neasteptat de Paste ... http://s32.postimg.org/6b3c69gtx/wolf_s_chemicals_mystery_juice_one_of_a_kind_in.jpg http://s32.postimg.org/9t65b62yd/DSC_0457_Medium.jpg http://s32.postimg.org/nhvc4admd/DSC_0462_Medium.jpg http://s32.postimg.org/odn85zxx1/DSC_0463_Medium.jpg http://s32.postimg.org/xmpeg46t1/DSC_0465_Medium.jpg http://s32.postimg.org/yg6lmh27p/DSC_0466_Medium.jpg http://s32.postimg.org/b4ihxdnxx/DSC_0467_Medium.jpg http://s32.postimg.org/qouh1nng5/DSC_0469_Medium.jpg http://s32.postimg.org/ilwaqc2ut/DSC_0471_Medium.jpg http://s32.postimg.org/a66q8tzzp/DSC_0472_Medium.jpg2 points
-
Frumos model dar mult prea scump... Bafta la vanzare! Sent from my iPhone using Tapatalk2 points
-
)) deci mor de ras. Akon este consternat ca masina e buna. Parca zici ca se oftica ca nu e stricata. Incredibil. E o conspiratie. Saracul Mircea o sa regrete ca a deschis topic. Sau poate i se strica masina, crapa motorul etc ca sa fie si expertii forumului multumiti.2 points
-
Salut tuturor ce urmeaza sa va plictisesc ) La indemnurile cunoscutilor m-am hotarat sa pierd ceva timp pentru a-mi prezenta masina pentru ca doresc sa impartasesc cu cei interesati pasiunea si problemele intampinate de-a lungul timpului deoarece si eu la randul meu as vrea as primesc impartasanie din alte parti ! Pe la inceputul toamnei anului 2012 dupa 2-3 luni de tocit mobile.ro,autoscout24.ro si alte site-uri eram hotarat sa plec dupa masina in Germania.Imi cautam primul BMW ! Gasisem ceva aproximativ care sa ma incante la bugetul din acea perioada de aprox 8500-9000e (+ alte 2000e pentru modificari pentru ca stiam ca nu ma voi opri doar la masina). Cu aproximativ o saptamana inainte sa plec am aruncat un search si pe batranul autovit.ro(cu toate ca vroiam masina de la mama ei nu rupta prin gropile de la noi) si am vazut-o pe domnisoara care implinea toate conditiile mele mai putin cea de trapa. Era un E46 320cd an 2005 gri: -pachet M-Tech 2 complet -jante 18 de pacheet M -faruri xenon fabrica,stopuri led,semnale aripi led -interior sport Recaro alcantara -volan M cu comenzi -6+1 trepte -modul comfort -suspensie completa pachet M -145k km Mi-a tresarit inima cand a venit proprietarul la intalnire cu ea. Mi-a placut din prima secunda si chiar daca ar fi avut vre-o problema grava tot o luam cu gandul "lasa ca o fac eu ". Am mers la un service pentru un test si totul a iesit ok. Singura "problema" a ei a fost ca scartaia rulmentul de la ambreiaj cand il calcam in rest impecabila. Masina a fost adusa in tara in 2008 pentru suma de 18000e cu aproximativ 70k km. Dupa negocieri nu a vrut proprietarul sa scada mai mult de 100e(aia pentru motivul ambreiajului )si masina a fost achizitionata la suma de 9100e. Fericire mare si sa inceapa modificarile !1 point
-
VIN: DW61266 Am facut upgrade la clima de LCI , urmeaza volan de LCI cu incalzire si vibratii ( cu lane departure warning ) , o sa vina si bordul 6WB si poate jantele style 351m ca imi fac cu ochiul de mult, are destule dotari , nu are EDC , active steering, pentru ca nu am vrut complicatii. Masina a fost luata din Germania de la reprez BMW, pozele sunt de cand am luat masina.. alte chestii nu mai stiu ce sa zic despre ea, intrebati voi ) PS: E90-ul o sa intre la vanzare, daca sunt doritori sa ramana tot aici pe forum.. http://s7.postimg.org/qrn08ibp3/IMG_20150810_WA0005.jpg http://s7.postimg.org/lrpk0k62f/IMG_20150810_WA0006.jpg http://s7.postimg.org/wbzhj5ak7/IMG_20150810_WA0007.jpg http://s7.postimg.org/64yan6saf/IMG_20150810_WA0008.jpg http://s7.postimg.org/62ef0comv/IMG_20150810_WA0017.jpg http://s7.postimg.org/6qn9jancn/IMG_20150810_WA0028.jpg http://s7.postimg.org/kix316oqf/IMG_20150810_WA0029.jpg http://s7.postimg.org/to5fv1s53/IMG_20150810_WA0030.jpg http://s7.postimg.org/yo2w2zxrr/IMG_20150810_WA0031.jpg1 point
-
Omule, eu sunt doctor, nu samsar. Am luat masini pentru ca asa imi place mie sa le schimb repede pentru ca ma plictisesc repede de ele. Daca tu ai auzit de la vecinu', "ai un prieten care" , etc, e problema ta sau esti naiv. Ce exemple dai tu cu masina de Italia cu 65 mii km si garantie 1 an, aia costa de iti sar sandalele din picioare. Stai tu linistit ca ce e la licitatii sunt masini de flota, iar tot ce e cu kilometri decenti e scump, dar bun. Am luat si masini personal din Germania cu 30 k km inca in garantie si am avut probleme cu ele de genul:turbina si caseta de directie, asa cum am luat si masini cu 150k km tot reali, care au mai mers 100 mii doar cu ulei si filtre, dupa care vandute la cunostinte care au mers si ele inca 2 ani fara probleme. E preferabil sa aiba km cat mai putini, dar daca o iei cu 90 mii asteptandu-te sa nu se strice, gresesti. Vezi turbine picate si pana in 100 mii, lanturi rupte etc. Face fievare ce vrea cu banii lui, asa ca lasati voi textele cu indoctrinarea ca nu e asa. Romanul se jntinde mai mult decat are plapuma, dar nu mereu. Poate unii ai visat de mici sa aiba un Bmw si poate nu isi vor permite niciodata unul ca lumea. Atunci isi iau unul cu 250 mii km. Am luat si masini din 1993 din Germania cu tuv luat, pe care le-am bagat in toate coclaurile pentru ca imi place si offfroadul ocazional si merg si alea de n-au aer. Ideea e ca bateti campii rau unii. E plin de masini jalnice, dar retine ca ce e la licitatii bun, alea au pret pe masura. Pana si cele cu 250 k km care sunt cu tuv si istoric, nu se vand pe 2 lei.1 point
-
Salut. De cei 7000 ce ai schimbat? Galeria, debitmetrul si clapeta? Stii ce problema am remarcat eu la service-urile noastre? Cand ai o problema, aproape NIMENI nu este interesat sa ti-o rezolve. Daca e ceva de care au mai auzit si e simplu, o baga pe-aia cu "asa face toate dom'le". Daca e complicat, de cele mai multe ori schimba piese pana rezolva (daca intre timp clientul nu renunta). Asta se intampla pentru ca sunt interesati sa faca lucrari din care iese banul imediat, si pentru ca nu sunt foarte interesati sa invete si altceva. A investiga cauza unei probleme de aceasta natura, presupune sa ai cunostinte reale cu privire la felul in care componentele functioneaza, sa fii genul de persoana care vrea sa invete si este interesat mereu sa isi imbunatateasca skill-urile, si evident sa fii dispus sa investesti mult timp in asta. Cu cat esti mai bun, cu atat timpul in care remediezi o problema este mai mic... Pur si simplu nu sunt interesati sa rezolve, pentru ca acel timp pentru ei este timp neplatit de client, si este si normal sa fie asa din moment ce el e specialistul si tu clientul, si prefera sa faca revizii, lucrari simple, sau schimbari de distributii la N47, ca tot iese banul sigur. Sfatul meu este sa incerci sa gasesti un service unde ti s-au parut oamenii mai ok (mai receptivi si dorniti sa te ajute), sa le spui ca esti dispus sa le platesti timpul de investigatii intr-o limita rezonabila, dar sa isi aloce timp sa se ocupe real de problema ta. Iesi cu ei cu masina in teste, da-le toate informatiile pe care le ai, si poate vei avea noroc sa rezolvi. Daca un service specializat pe marca nu este capabil sa inteleaga cum functioneaza lucrurile si mai ales de ce, nu are rost sa ramai acolo. Bafta, sa ne zici daca reusesti sa rezolvi.1 point
-
Mai dezvolta ....,ce diagnoza ,ce oameni ,ai gresit cumva medicamentatia astazi ?Sau ai schimbat furnizorul ....1 point
-
Poti incepe cu o diagnoza la pedala de acceleratie, in ista poti citi valorile cand apesi pe ea si trebuie sa vezi daca creste liniar si daca e pe 0 atinci cand pedala nu e apasata deloc. La bmw pedala de acceleratie e electronica si am intalnit la un e70 o pedala defecta care facea ceva asemenator, se tura aiurea apoi daca o apasai peste jumatate revenea in zero si masina era la relanti. Un astfel de defect nu genereaza erori pe diagnoza.1 point
-
Pai daca ai luat masini din Germania Olanda Belgia si Franta e clar ca esti samsar...tu ce sa zici ca e mai buna una din reprezentanta din Italia cu 65 de mii de km si garantie 1 an decat alea de Olanda care au toate 4-5 sute de mii dar sunt cele mai ieftine si va iasa cel mai mult profit ? saptamana trecuta am vorbit cu un samsar prieten cu fratemeo si mi-a zis ca in Olanda sunt mai tigani ca romanii aia , toti dau sute de mii de km inapoi dar sunt cele mai ieftine, cele mai rentabile pt ei...lasati-o dreacu ca macane...sunteti unii samsari care nici nu vedeti Germania, luati numai masini dauna totala aduse in batista si le faceti prin Ungaria sau prin vestu tarii si ajung la vanzare prezentate ca masini impecabile de germania luate de la o batranica si nush ce... daca zici de un test la reprezentanta brusc nu mai are timp, cum a fost si cazu baiatului in cauza de aici, l-au ademenit cu serie de sasiu de la alta masina si se bazeaza ca nu mai merge clientu la test si ca ii ia ochii ca sclipeste si are putini km in bord... un prieten si-a luat un A4 de la niste samsari care avusese 2 daune totale iar in bord peste martori avea o hartie neagra sa nu se vada aprinsi...bineinteles ca nu a facut nici un test si s-a trezit acasa ca nu merge una alta iar cand s-a dus la reprezentanta si i-au spus aia radeau de el...cam asa e treaba cu masinile de germania olanda aduse de samsari...numai masini tzipla... Ori e plin de samsari pe aici ori lumea isi merita soarta... daca iti iei o masina noua tot timpu o sa apara unii sa zica la banii astia iti luai nush ce bmw full dar nu mai conteaza starea si km.. dar dupaia ce frumos ii vezi pe aici "colegii help nu mai trage nu mai porneste ce ii fac"1 point
-
1 point
-
esti rau,din poza putem vedea cum si un bmw pe dreapta ii aduce o fericire nespusa omului. ce ai tu cu fericirea lui? ) acum serios, nici eu nu sunt de acord cu asa ceva, dar crezi ca daca il tragem noi de urechi pe aici o sa il vanda maine si sa isi ia ceva pe stanga? niciodata....inainte sa se gandeasca ca are farurile concepute pentru circulatia pe partea stanga el se gandeste la angel eyes potcoava...ce sa faci .... asta e..1 point
-
Nu simt lipsa la intermediarĂŁ, se aude putin mai tare(și de la finalĂŁ), dar nimic deranjant. Legat de suspensie revin când e gata. 183.000 avea, cam 10.000 pe an fac cu ea. Și acelea se schimbĂŁ cĂŁci sunt ruginite. Se extinde foarte mult și foarte repede, oricat de puținĂŁ ar fi. DacĂŁ nu este tratatĂŁ complet nu rezolvi nimic, așa am fĂŁcut cu o aripĂŁ. A ținut exact o lunĂŁ și a ĂŽnflorit sub vopsea. Cam ĂŁsta ar fi planul pentru anul acesta și mie mi se rupe sufletul doar la gândul de a o vinde, chit cĂŁ-i doar o mașinĂŁ.1 point
-
1 point
-
S-a umplut forumul de cetateni cocalarizati.Auzi ca n-are rost sa iei masina cu km putini daca n-are dotari.Vine unu care n-are habar de masini si cand citeste balivernele astea le ia de bune.Deci aici promovam masinile samsarite dar cu dotari :frantics: Inca o baliverna este cea cu schimbatul motorului,ironic sau nu ala pica ultimul,te omoara in schimb celelalte subansamble. Masini intretinute si neintretinute sunt in toate tarile,Germania nu mai e demult ce era si multe din masinile astea au fost conduse si intretinute de 'vinituri' nu nemti.1 point
-
Vreme faina,spĂŁlare+ceara,poze http://s32.postimg.org/hehmhistt/image.jpg http://s32.postimg.org/q7zc7510x/image.jpg http://s32.postimg.org/oeru52qgh/image.jpg http://s32.postimg.org/b0a5vauep/image.jpg http://s32.postimg.org/i8clt3sdt/image.jpg1 point
-
Sunt de acord cu tot ce a zis FANATIC. Fac 15k pe an si masina are 265, nu 300! Ma rog 266 ca am facut deja 1000 si un pic. Consum 7.5. Nu mi-as fi luat din Italia masina si plus de asta nu imi plac alea prezentate de tine. Asta a mea cu km aia multi asa, imi place! 158K mi-au lĂŁsat La fel si la reprezentanta, mi-au prezentat baietii un X3 chel care mai avea si dauna, ma rog, fusese reparata, si ma ajungea 29.500 cu TVA cu tot, vreo 50k km in bord. Pe ce strĂŁzi am avut bucuria de a circula in România in ĂŁștia 1000km, nu stiu daca e mai buna aia cu 50K decât asta cu 265k de autostrada germana. Numai cand ma gândesc la hârtoapele de la noi si la vibratiile transmise in caroserie... RĂŁmâne de vazut, cand o sa sar 300K, o sa ma mir eu si colegul de mai sus cĂŁruia trebuie sa ii restaurĂŁm ĂŽncrederea in mașinile de dupĂŁ 20061 point
-
daca pt tine e cheliciune atunci e clar ca preferi sa te tzapeasca vreun garoi cu vreo cazatura de 7-ar "FULL FULL fara trapa" cu 2-3 daune totale in istoric cu 2-3 sute de mii de km dati inapoi, facut din bucati , bibilit lustruit si prezentat drept chilipirul perfect... dintr-o data toti romanii vor optiuni de Rolls dar uitam ca majoritatea acum 7-8 ani poate dadeam la manivela geamului de la Dacie sau in cel mai bun caz la Cielo si aveam dublu climatronic cand desfaceam geamurile... nu zic eu sa ramanem in urma la Dacii dar si dintr-o data asa sa nu mai putem sa plecam de pe loc fara masaj, memorie si ventilatie in scaun, spalatoare in faruri si mai stiu eu ce dar sa ne dam jos din 7-ar in trening si papuci parca e prea detot...evident multi or sa se simta indignati si or sa sara in sus dar e plina tara de astfel de specimene, drept dovada este siteul ala cocalari . com sau ro . Lumea inca se mai da mare cu o pisicuta pe Bulgaria ce dreacu... Pt cine isi permite o masina full noua si se urca "la cravata" in ea tot respectul...1 point
-
A aparut (sper) viitoarea mea masina!!!! :frantics: :frantics: :frantics: :frantics: :frantics:1 point
-
1 point
-
salut, sunt posesor de F10 528i (2L Bi Turbo) 2012 de doar 2 luni asa ca...pot sa ma dau cu parerea doar despre consum.... asadar: buc 10,4 (condus normal fara accelerari violente) autostrada 8,5. de vreo 2300km am un mediu de 9,51 point
-
1 point
-
1 point
-
Salut; Am de gand sa vand si eu masina, dar prin toamna...asa ca va intreb prieteneste, cam cat sa cer pe ea? nu e gluma, nu sunt expert in preturi, am avut mereu masini noi, cat pot cere pe ea; este din 12/2013 si are 66000km; ca dotari...ati vazut...nu putine; Cand voi gasi oferta printata de la BMW am sa o atasez; Mersi1 point
-
am facut si o mica filmare ,momentan atat am,urmeaza intercooler , turbo si soft +cateva poze http://s18.postimg.org/6a4jk4m9l/12787294_1053167701392710_1181628744_o.jpg http://s18.postimg.org/zdsrgdad5/12787354_1053167718059375_1456813643_o.jpg http://s18.postimg.org/jgtzjnhyx/12788426_1053167681392712_434409191_o.jpg http://s18.postimg.org/s0hyv5fp5/12788601_1055556924487121_1892777024_o.jpg free upload pictures1 point
-
suportii bara fata(cei de pe aripa) sunt sensibil la mine s-au rupt ambii-bine am si dat jos bara de mai multe ori multumita "anjel ais" .rugina la mine din 2001: -usa sofer(coltul dinspre aripa fata,reparata odata si reaparuta dupa 1 an schimbat usa) -hayon(undeva la o scurgere foarte ciudat,masina a fost lovita spate so bonus schimbat hayon) -aripa dreapta spate(aici fusese lovita) Da,E46 ruginesc mai ales daca le plimbi mai mult prin Romania(cazul meu masina din 2001 in romania ,mers iarna cu ea) Altfel masina imi place ,are ce mi-as fi dorit la mine Mpaket,si nici interiorul de alcantara nu e urat.1 point
-
Nu am gaz si nu vad cum este relevant asta. Dar da, la genul asta de mentalitate ma refer.1 point
-
Urmatorul pas ar fi ansamblul ambreiaj(volanta,placa,disc si rulment). Ce sa iau?Am tot cautat pe la noi,nimic,nimic profesional garantat sa reziste,am tot auzit pareri ca s-a facut la nu stiu cine dar nu a tinut decat o luna,lu ala ii patineaza,ala si-a pus pucuri pe disc batute nu stiu unde...Adica dupa atata munca sa nu ma pot bucura de maximul atins?Nu exista !Problema am inteles ca nu era discul ci placa care nu tinea si ceda !Cu toate aceste ganduri nefaste am inceput cautarile si am gasit la ccc-motorsport.de placa si disc Sachs Performance ce rezista la 640Nm,placa ramforsata Xtrem 1 rezista la 700Nm iar Xtrem 2 rezista la 800Nm.Or fi seriosi,nu or fi dar dupa cum arata site-ul am zis sa incerc.Era prima data cand comandam de o valoare mai mare de pe un site(personal al unei firme) din afara tarii.La momentul acela nu stiam la ce putere se va ajunge si nu stiam ce kit din cele 3 sa comand dar am zis daca tot am ajuns aici pentru ceva sute in plus sa fie maxim si am ales Xtrem 2 rezistent la 800Nm. Trec aproximativ 2 saptamani si "cuplul" meu nu mai ajungea,sun la ei si nu raspunde nimeni,incep sa imi fac griji dar continui sa imi spun ca sunt nemti si nu se poate sa imi faca vre-o surpriza neplacuta...Dupa aproximativ 2 saptamani sunt sunat de curier ca am un colet din Germania,am avut impresia ca scap telefonul in ureche !"A ajuns in sfarsit,pot merge mai departe " imi spun si incep sa desfac coletul.Ce am gasit in colet era placa si disc Sachs Performance dar parca nu semna cu ce vazusem in poze pe site si imi spun probabil pozele sunt fictive si asta imi trebuie mie. Plec precum un copil cu cele mai dulci si bune bomboane la mecanic sa i le arat.Ajuns aici el zice "A astea seamana cu alea parca care le-am pus eu pe urs." si ma gandesc au trecut 2 generatii nu prea ar avea cum sa fie aceleasi piese,plus ca ala era benzinar dar in fine iau volanta sa fac proba cu placa.Am crezut ca nu stiu sa le potrivesc i-am spus vino si aseazale tu dar degeaba,NU ERA CE IMI TREBUIA !Nu venea pe gauri,discul era cu 10 dinti in mijloc nu cu 24 ce imi trebuia mie si cu 4 pale,eu in poze vazusem ca trebuiau sa fie 6 pale... Pfff...,mare dezamagire,timp pierdut,timp care urma sa fie pierdut pentru ca trebuia sa fac rost de alt kit !incep sa ma pun pe pozat pentru ai arata neamtului ce mi-a trimis nu este bun(in capul meu era stie ca sunt roman,romanii teroare in Germania ->nu o sa ma creada,zice ca mint).M-a mancat in cur sa iau eu de pe site-uri straine.Ii trimit pozele si mai mult discutam pe email pentru ca la telefon nu prea raspundea.Nu incearca sa ma contrazica dar il simteam ca era si el nedumerit.Imi spune ca in Germania zilele astea este nu stiu ce festival si totul este inchis si nu poate sa imi trimita placa la ramforsat pana peste cateva zile,zic ok,macar sa se rezolve.Mai trece o saptamana si imi spune ca le poate trimite la ramforsat si pe urma urma sa le puna la DHL si sa imi dea numarul de AWB.Mai trece o saptamana si tot imi spunea ca le-a pus dar nu imi trimitea si nr de AWB sa verific starea coletului.Intr-un final mi-l da si pe acesta si imi spune ca a primit un telefon din partea altui client care comandase kitul ce a ajuns la mine,a incurcat coletele,kitul trimis la mine era de E36 M3.Bine macar ca s-a rezolvat si stie ca nu l-am mintit. Coletul ajunge la mine in sfarsit(in jur de 30 zile a durat din momentul comenzii si pana a ajuns ce trebuie la mine) il desfac alta viata tati ! Discul era cu 6 pale,placa era cea care o vazusem in poze.Era ce trebuia in sfarsit ! Ajuns cu kitul la mecanic il verific si totul este ok,cade perfect pe volanta. Kit-ul de E36 M3 i l-am trimis inapoi cu toate ca asteptarea mea a costat dar nu am vrut sa le fac o impresie proasta,poate vor mai vinde la noi si alta data si sa nu zica "A in Romania stii ce am patit nu mai trimitem.". Cu kitul am rezolvat dar volanta parca nu prea imi venea sa murdaresc placa si discul cu ea asa ca am comandat alta noua LUK + rulment(este singura pentru acest model,nu exista dualmass ramforsata sau o varianta Performance,regret ca nu am ramforsat-o si pe aceasta atunci dar nu mi s-a spus ca exista cineva care face asta la noi,dar se va face pe viitor). Am rezolvat si cu ambreiajul,montat si bifat. Cea buna a fost cea fara gauri in partea de sus. http://s20.postimg.org/otmmdkd6h/IMG_0559.jpg http://s20.postimg.org/5lzhgyuux/IMG_0570.jpg http://s20.postimg.org/sttrpt3nd/Picture_020.jpg http://s20.postimg.org/ebwkhtcc9/Picture_028.jpg http://s20.postimg.org/aw4g89f3t/Picture_008.jpg http://s20.postimg.org/b02v299yx/Picture_009.jpg http://s20.postimg.org/8k11oerw9/Picture_013.jpg http://s20.postimg.org/5n9fadwop/Picture_015.jpg http://s20.postimg.org/xh4f5bge1/Picture_016.jpg http://s20.postimg.org/x5idetak9/Picture_021.jpg1 point
-
Am mai tot incercat variante de jante ce ar da bine pe modelul meu dar parca nimic eu era precum "furculitele"...In fine.Trece iarna si ard de nerabdare sa ne apucam de treaba.Vorbesc cu master chef mecanic si stabilim ca pe la jumatatea lui martie 2015 sa ne apucam,zis si nefacut,am inceput la inceputul lui martie 2015 ! A venit timpul,pacientul si donatorul au ajuns pe patul de "spital".2.0d si-a incheiat activitatea in posesia mea la 160k km. Se incepe prin incizie asupra englezoaicei,se scoate ansamblul motor-cutie prin demontarea bara fata,trager si tot ce mai impiedica operatiunea.Cu ele jos incep sa le studiez si pozez,un manunchi de fiare,fire si plastice oare pot provoca asa o senzatie la ce aveam in cap? Acum ca i-am scos inima o pot imbunatati mult mai usor,aflu ca trebuie sa schimb si galeria de evacuare deoarece aceasta era dintr-un fel de inox iar la ce urma sa se intample acesta nu ar rezista asa ca incep sa caut galerie din fonta si gasesc intr-un final la cineva in Bucuresti cu ajutorul unui prieten. Galeria evacuare bifat si montat. Jos cu galeria de admisie acum pentru curatat si eliminat mult dusmanitele clapete,nu avea rost sa risc pentru aceste mici bucati de plastic o catastrofa.Le comand crezand ca imi trebuiesc cele mici de 22 dar de fapt imi trebuiau cele mari de 33,le schimb si totul se rezolva.Inca o piatra de pe inima aruncata. Daca a fost data jos galeria sa schimbam si bujiile care faceau figuri in iarna ce a trecut.Beru in actiune montat si bifat. Iubita turbina este urmatoarea vizata !Demontata si cautat optiuni de upgrade.Ma hotarasc sa aleg probabil pe cel mai bun in aceasta ramura foarte importanta,ce altii nu au reusit la el a fost doar pasiune !Dureaza 2 zile aproximativ pana este gata si micul melc a fost upgradat cum se poate mai bine pentru a duce 350CP.Imi venea sa o ling pentru cat de curata era.Intors in buncar montat si bifat ! Intre timp am observat ca tampoanele de pe 3.0d erau obosite unul dintre ele chiar decedat asa ca am decis sa le schimb tot Lemforder.Montat si bifat ! http://s20.postimg.org/egzeoqlrt/image.jpg http://s20.postimg.org/i1va7yqbd/galerie_evacuare_fonta_bmw_9e71517706e30d3694_59.jpg http://s20.postimg.org/ir0qyh3nd/Picture_007s.jpg http://s20.postimg.org/vjouyef95/Picture_014.jpg http://s20.postimg.org/t3s3ho3i1/Turbo_stock_3_0d.jpg http://s20.postimg.org/4bshafmbd/Picture_017.jpg http://s20.postimg.org/40b0xo5vd/Picture_040.jpg http://s20.postimg.org/biu66ax89/Picture_188.jpg http://s20.postimg.org/g60882kl5/Picture_190.jpg http://s20.postimg.org/hmbqq7ni1/Picture_059.jpg1 point
-
Va multumesc tuturor celor care mi-ati apreciat si citit thread-ul ! Se pare ca am ajuns sa umplu spatiul de 19Mb alocati. Cum as putea sa il maresc(banuiesc ca trebuie sa iau cumva legatura cu un administrator si sa platesc ceva,dar cu cine?)?1 point
-
Dupa proverbul ti se da un deget si iei toata mana asa am decis sa continui si eu proiectul meu. Intrebarile "Cum ar fi daca?, Se poate sa...?, Cat de sus se poate ?" si acum parca imi dau un refresh si o pofta mai mare sa continui. Ce sa continui? Dupa parerea mea cel mai complex proiect de tuning diesel BMW din cate am auzit eu pe la noi,or mai fi si altii,am mai auzit si de altii dar din cate stiu s-au grabit prin a nu face ceva durabil si nu a tinut foarte mult proiectul lor sau l-au abandonat si au trecut la altceva(si aici vorbesc exclisiv de sedan,coupe nu am auzit). Vorbe de genul "Nu iti ajunge atat?,Ce iti trebuie mai mult?,Puteai sa iti iei n si x !" zboara pe la urechile mele neavand nici un impact iar eu neavand timp pentru a le face teoria pasiunii fiind mult mai ocupat de gandurile a ce avea sa urmeze. Cum ar fi daca era 3.0d?Era...Dar cum ar fi sa fie ?!Dar nu este.Dar daca l-am face sa fie ! Dupa spicuiri ici-colo,dupa discutii cu mecanicul,stampila a fost pusa,ciocanul a lovit masa,GATA !Asta este il vom face 3.0d si nu oricum ! Ce implica aceasta modificare? -iubitul motor cu toate anexele nu sa luam de pe cel de 2.0d -sfanta cutie -frane -suspensia(care a fost comandata din start pentru 6 cilindri nu pentru 4,puteti observa pe cutie) -unii ar spune doar grupul spate,cardan si planetare,eu spun ca va trebuie toata puntea spate,veti vedea de ce -ceasurile din bord -ECU Facand un calcul acestea toate duceau undeva nu departe de pretul unui 3.0d intreg daca le-as fi luat pe toate separat iar pe parcurs ar mai fi trebuit diverse care ar fi insemnat timp pierdut,stres si alti bani. Asa ca am decis ca imi trebuie un 3.0d de preferat cu volan pe dreapta(nu ma incomoda acest lucru)si lovit daca se poate oriunde in afara de zona motorului. Dupa luni de cautari,planuri si idei proiectul creste. Gasesc un coupe la licitatie-Anglia cu 150k MILE dar il pierd deoarece licitatia depaseste bugetul.Mare suparare,parca era varianta optima,era varianta cea mai buna,era tot coupe si imposibil sa mearga ceva prost.Asta este..."Ce nu te omoara te face mai puternic" se zice dar imi venea sa mananc monitorul. La o saptamana primesc o atentionare ca a aparut un alt 3.0d dar sedan,usor lovit in spate(nici macar bara nu era sparta) si cu pompa care trage motorina din rezervor defecta.Garantie ca masina porneste 94k MILE.Hmm...De data asta sunt mai pregatit. Se liciteaza,se liciteaza,stam la panda,asteptam momentul perfect si intepam...ce credeti?Victorie,al meu este,mare fericire de data asta,voi putea incepe mult doritul proiect ! Masina este adusa in tara pe platforma cu toate taxele,drumul,comisioane si tot ce a trebuit pentru suma de aproximativ 3000 lire.Ajunge in mijlocul toamnei 2014. Plecat la Ploiesti dupa ea un prieten trebuie sa faca eforturi pentru a repara pompa de sub bancheta pentru a o aduce pe roti si a o proba la destinatie. Seara primesc un telefon,a ajuns pacientul ! Ma duc o vad si totul este ok,se simtea mirosul unei masini din afara tarii,din tarile "bune",o masina intretinuta cum trebuie,nu batea,nu scartaia nimic.De la impactul accidentului din spate s-a rupt mufa pompei de motorina de sub bancheta si a trebuit sa se faca o adaptare cu un colier care mi-a facut surpriza sa se desfaca si sa traga motorina prin spate pe sub bancheta si sa se opreasca masina.S-a schimbat pompa si masina rula impecabil,motorul era mult mai silentios si mai asezat decat zgomotosul de 4 pistoane.Era un sunet infundat si gros iar cand o calcam avea un sunet foarte placut gros.Imi placea masina,imi palcea cum trace,se simtea ca are potential,se simtea ca are un motor sanatos. Am inceput sa o aranjez si pe aceasta pana urma sa incepem treaba si mai mult de atat incepusem sa prind drag de ea.De ce?Era mai confortabila,avea suspensia normala,jante pe 17,tragea mai bine,se auzea mai bine,era mai silentioasa,chiar intr-un timp ma gandeam sa o inscriu si sa ii fac schimbarea volanului dar radacinile primei idei nu au putrezit ! A avut loc si 3-4 linii intre coupe si englezoaica dar cu parere de rau fata de designul coupeului, englezoaica a castigat de fiecare data... Am avut surpriza sa intalnesc si o sora geamana a englezoaicei,le vedeti in una din pozele de mai jos.1 point
-
Dupa montarea suspensie a urmat evident o noua geometrie care din pacate nu a iesit perfecta datorita anvelopelor uzate neuniform sau mai bine spus netocite uniform .Pe hartie la baiatul de la service iesea perfect dar dupa ce l-am disperat de 2 ori spunandu-i ca volanul sta putin stramb a facut rost de aparatul de masurat profilul anvelopei si a constatat ca anvelopele erau tocite neuniform si din cauza asta volanul nu statea perfect drept...In fine,o vom rezolva si pe aceasta... Ma pot mandri ca noul intercooler l-am montat si adaptat personal si nu a fost prea simplu pentru ca a trebuit sa renunt la ceva plastice de directionare a aerului.Mai jos veti avea o baba stirba. Dupa montarea intercoolerului am costatat ca aveam furtunul ce urca de la intercooler in EGR fisurat,seara a venit si muream de ciuda sa vad diferenta !!A trebuit sa comand coturi si cuple din silicon cu 3 randuri de sfoara pentru a inlocui furtunul respectiv si asa va recomand si voua stiu ca este cunoscuta problema.Nou nu mai stiu cat era acea bucata de furtun la Bavaria am inteles ca in jur de 600 lei iar cei de la dezmembrari nu o vindeau sub 250 lei uzata,batrana si aceasta cu termen limitat.Cuplele, bucata de teava si cotul m-a costat tot in jur de 250 lei dar acum sunt noi si mult mai rezistente decat cele stoc. Dupa ce am rezolvat si problema furtunului sunt gata de probe,constat ca modificarea a fost cu succes si se simte o crestere de putere mai ales in treapta a 2-a,posibil si din cauza suspensiei care acum o tine mult mai legata si nu mai poate pleca cu nasul pe sus. Cu toate ca masurarea suspensiei s-a facut fix dupa cea originala masina a mai coborat putin. Dupa toti acesti steroizi inghititi trebuie sa trecem si la probele practice si anume un drum prin Slanic si unul Sibiu cu mult iubitul meu copilot care este cel mai rapid in atentionarea schimbarii culorii semaforului in verde !1 point
-
Gluma,gluma dar pasiunea nu cunoaste limite iar cei pasionati stiu cu adevarat acest lucru ! Bucurandu-ma de noul meu scaun "spatial" pentru mine la acea vreme ma simteam putin dator.Dupa cautari,intrebari,pareri si sfaturi m-am hotarat sa ii schimb suspensia deoarece unul din amortizoare avea urme de uzura precum niste zgarieturi pe tija iar la "IUBITELE GROPI" ma zgaria ceva pe creier de imi venea sa ma bag sub masina de fiecare data sa vad daca s-a mai agravat. Ce este mai bun,ce sa iau,sa nu fie nici tare sa am impresia ca merg cu roti de lemn nici sa o fac barca,nici sa ii inalt centrul G nici sa o las prea mult jos pentru ca oricum la orice service mergeam trebuia sa ridic de aripa sa poata baga clestii de la elevator sub ea. Tot sa sfatul mecanicului meu m-am hotarat la D2 Racing reglabila pe inaltime si duritate Plus alte reglaje care problabil doar cineva specializat in suspensii ar putea sa le modifice in functie de dorinte pentru ca la orice service cu geometrie am mers se uitau la ele si nu puteau sa imi dea niste raspunsuri concrete pentru ce sunt,ce se intampla daca slabesc aia,daca misc aia,etc...Mai aveam si optiunea sa iau pe perne de aer dar asta insemna in primul rand "GREUTATE" in plus si nu am avut asa mare incredere in acele perne pe curbe si viraje cum am pe un arc. Eram hotarat sa comand direct din America dar am gasit la noi la o firma de tuning pe stoc exact ce imi trebuia. In urma verificarilor la acel amortizor problema am observat urme de ulei la intercooler semn ca probabil aici era pierderea de la resoftare asa ca am comandat odata cu suspensia si monstrul,L-AM LUAT DE 3 ORI MAI MARE DECAT CEL STOC CU INTRARE/IESIRE DE 76mm(mai mare decat evacuarea care o aveam la momentul respectiv) si i-am spus: "tu sa o racesti acum si pururea in vecii vecilor,Amin !". Ce am primit in ziua livrarii mi-a intunecat la inceput vederea,imi venea sa ma duc dupa curier si sa ii iau banii inapoi !De ce?Cand am deschis pachetul la o analiza amanuntita am observat ca o flansa statea stramba in capul amortizorului nu era dreapta ca cealalta,luand-o in mana si imaginandu-mi cum ar veni pe masina am sunat imediat la firma de la care am cumparat si le-am spus ca mi-au trimis-o stramba iar ei erau atat de siguri ca nu se poate pentru ca au verificat-o inainte de livrare ramanand sa le fac poze si sa le trimit sa vada si ei,asa am si facut si asteptand un raspuns am plecat si pana la mecanic sa ii arat si lui. Ajuns la el ii spun si ii arat coletul care era in portbagaj,uitandu-se la mine pune mana pe flansa si ma intreaba: "Ai miscat de ea?",eu in agitatia mea zic:"Da,dar nu tare,nu trebuia sa fie dreapta?ce se misca?",iar atunci incepe si misca putin mai fortat de ea si constat ca flansa era pe un fel de bila sau rulment pentru ca se putea invartii... Asta este cu incepatorii... M-au mai sunat cei de la firma respectiva dar nu cred ca mai era cazul sa raspund sa imi spuna si aia cat de prost sunt. Singurul regret in legatura cu aceasta suspensie este ca nu am cantarit-o si eu inainte sa o montez si nici pe cea veche nu am reusit sa o cantaresc sa vad daca am mai slabit-o putin.Dar poate cineva le-a cantarit si pentru mine?macar pe cea D2? Va recomand suspensia D2 Racing varianta Street,exista mai multe variante(Drag,Drift si mai era una parca) dar cea Street este ce trebuie pentru zi de zi.Masina este mult mai legata,au disparut zgomote care ma deranjau la gropi(chiar daca este o suspensie sport),impactul parca este mai lin si rotund iar pe curbe bula din boloboc nu se misca )1 point
-
Dupa resoftare a trecut o perioada pe aproximativ un an(03.2014) in care am mai rezolvat cate ceva la ea si anume: -acel scartait al rulmentului de la ambreiaj -->>> am inlocuit volanta,placa,disc si rulment daca tot am umblat acolo sa nu mai umblu ceva timp. -cureaua de la transmisie am observat ca avea o ciupitura si cu ocazia asta am inlocuit -->>> curea transmisie si AC impreuna cu toare rolele aferente Inca un colt al masinii care a fost inlocuit si o perioada nu exista sanse sa apara probleme. -din cauza unui drum de tzara cum exista "doar" cateva in iubita Romanie un pivot de pe stanga fata a cedat -->>>schimbat brat pentru ca doar asa se poate (cu aceasta ocazie mi-am confirmat ca suspensia este toata M nu doar arcurile si telescoapele). -inainte de iarna ce tocmai trecuse a trebuit sa mai schimb releul buji pentru ca dadea eroare si bujiile pentru ca pornea putin greu si daca tot s-a desfacut pana acolo s-a curatat si galeria de admisie -montat pedale black edition M(aftermarket dar dupa parerea mea dau mai bine decat pamantul de pe cele vechi ) -inca un schimb de ulei+ filtre a trebuit facut pentru ca trecuse putin peste 1 an de la ultimul chiar daca masina nu facuse 10k km dar de aceasta data am optat pentru Motul 8100 X-Clean 5w40 la sfatul unui prieten si intradevar motorul parca era o frecventa mai silentios. Am uitat sa specific timpul 0-100km/h era de 7.1 In primavara lui 2014 nu am mai putut suporta apasarea si greutatea gandului de la interiorul M3 E46 asa ca am scapat intr-un M3 dezmembrat, cu greu gasit la momentul cand exista si buget si foarte important sa nu fie de Anglia,de pe care am achizitionat mult doritul interior ! Ce inseamna interiorl respectiv? -scaune full piele,incalzite si full electrice cu memorii si reglaje in toate pozitiile,cu perne de aer care se umfla si se dezumfla in stare foarte buna nu julite,tocite,piele cutata,etc -bancheta care parca nu a fost "locuita" niciodata cu un logo metalic "BMW WilliamsF1 Team" care nu cred ca inseamna ce cred eu ca inseamna si ca tocmai la mine a ajuns acest interior atat de special -fete de usi -buretii de pe cotierele fetelor de usa Dupa aceasta achizitie nu m-am putut abtine sa nu bag noul interior la cosmetizat si am cumparat un set de Leatherique Rejuvenator Oil si Prestin Clean.Dupa acest tratament pielea era moale precum curul unui bebel ) si mata asa cum trebuie sa fie o piele CURATA ! Eu neavand scaune incalzite pe vechiul interior a trebuit sa iau si banda cu butoanele scaunelor incalzite si odata cu asta sa schimb IAR si masca pentru relocare clima deoarece atunci cand am cumparat navigatia si a trebuit sa mut clima am luat-o pe cea cu butoane separate nu cea pentru banda/pamblica deoarece aveam doar buton DSC. Dupa ce marele maestru in tot ce inseamna BMW a tras cablurile,mufat si probat tot era alta viata,alta pozitie de sofat mai ales in curbe singurul regret fiind ca am ingreunat-o cu aproximativ 10kg (scaun M3-29kg,scaun recaro sport alcantara- 24,5kg) dar poate vom recupera pe viitor.1 point
-
Daca toamna se numara bobocii iarna se sta pe ganduri si pe oua,nu? Exact asa am stat si eu pana in primavara cand m-am hotarat sa imi fac evacuarea CSL full inox 63mm. Aceasta a insemnat: -downpippe fara catalizator,doar racord -un catalizator "sport" -o intermediara Magnaflow -Y-ul -tipsuri duble -difuzor CSL Sincer dupa toate acestea avand un flow mai bun ma asteptam la un mic castig de putere(mai ales ca aveam si filtru K&N),dar mai tarziu am aflat reteta. Acum cu noua evacuare scapasem de acel fluierat la schimbarea treptei datorat faptului ca nu aveam finala.1 point
-
1 point
-
1 point
-
A urmat schimbul discurilor de frane si placutelor cu ATE Power(foarte bune,le recomand). Aveam insa o fixatie,cand opream motorul as fi vrut sa se opreasca foarte lin(doar este BMW) precum un benzinar si in urma acestei fixatii am mers la Bavaria si am cumparat fulie vibrochen si bucsi bascule fata iar tampoanele motor le-am luat Lemforder. Dupa schimbarea acestora s-a simtit diferenta si nu prea,pana cand am inteles ca dieselul asa are oprirea motorului putin mai brusca,cu timpul am trecut peste. Domnisoara a primit in perioada imediat urmatoare o pereche de urechi originale M3 cu sticle electrocromate(chiar daca nu are acea mufa pentru a lega electrocromul la curent am sperat ca poate pe viitor voi gasi pe cineva care sa le lege).Cel de la care le-am luat le-a demontat pentru a le vopsi negre iar cand a montat motorasele la loc a inversat stanga cu dreapta iar acest lucru mi-a dat MARI batai de cap deoarece comanda sus-jos era stanga-dreapta si invers.Intr-un final am gasit omul potrivit si si-a dat seama ca de aici ar putea fi si s-a rezolvat. A mai primit si o navigatie Dynavin Android cu TV in mers,camera marsarier,2xUSB,cablu Iphone,etc. Angel Eyes era un plus car l-ar fi avut asa ca s-au montat cele cu SMD nu cele cu led,care se vad foarte bine si ziua,dar de aici a aparut problema aburirii farurilor deoarece sticla farului era prinsa in mastic si a trebuit dat jos si pus altul care nu a mai fost precum cel din fabrica.1 point
-
1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00