Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 04/30/16 in all areas
-
before :10.000$ https://autoinspect.us/en/used-car-for-sale/VIN-WBA3C3C56FP664202 after : 26.000 euros http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-320-ID7Gh9P3.html#ab3f50b0626 points
-
Asa cum am promis revin cu filmarile de la prima etapa din Campionatul de Viteza in Coasta Rasnov 2016, unde cu putin noroc si foarte multe eforturi am reusit sa iau startul. La masina nu am apucat sa fac mai nimic intrucat nu au venit piesele la timp insa m-am concentrat asupra cursei in sine si am reusit un rezultat neasteptat de bun. Locul 1 la clasa Diesel si locul 3 la Echipe cu echipa mea Pasteur Racing Divizion. Mai jos aveti onbordul cu cea mai rapida urcare si un montaj cu cadre din exteriorul masini. Pentru urmatoarea etapa o sa montez un kit de fibra care sper sa usureze considerabil masina, intercooler mare, rezervor auxiliar de 1,5 l ca sa numai merg cu plinul facut ca ramane masina fara motorina pe viraje si piesa de reizistenta un blocant de M3 e46 cu rapaorte scurte. Sper sa va placa3 points
-
Salut, Vreau sa inlatur(daca se poate) 320Cd pollutant reduction cooling, adica toata partea cu galben care o vedeti voi aici: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=BV52-EUR-06-2004-E46-BMW-320Cd&diagId=11_3597 Avand EGR-ul anulat(mecanic) m-am gandit ca mai aerisesc putin zona, si as putea sa instalez un kit precum: http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-E46-318d-320d-330d-330xd-320cd-318td-320td-EGR-REMOVAL-KIT-BLANKING-BYPASS-/151553660506?hash=item23494d565a:g:7lcAAOSwzhVWrENX Problema este ca nu inteleg exact cum functioneaza acel thermostat for EGR cooling(sectiunea 8 ) deoarece, acest termostat mai este legat de ceva, vedeti in imagine ce e incercuit cu galben. Daca nu era ala as fi inteles in felul urmator, vin gazele care trebuie recirculate, trec prin racitorul respectiv, si dupa intra prin EGR in admisie. Stie cineva?2 points
-
Eu nu as da in viata mea 20k pe o masina cu asemenea interior, foarte urat pt un f10.2 points
-
Salutare nu am mai postat de cativa ani asa ca revin cu un topic care sper sa vi se para interesant. Mai exact este vorba de un Bmw E46 330cd din 2004 ce are urmatoarele modificari si pe care il folosesc la competitii auto in campionatul national de viteza in coasta cu care ma incadrez la grupa Diesel, grupa 2 roti motirce peste 3000cmc si clasa H4 ( masini cu motor peste 3000cmc) - Soft motor circa 240-250cp ( este o presupunere ca nu am pus masina pe dyno) Stock masina are 204cp - Discuri EBC fata spate si placute curse EBC - Suspensie fata spate Bilstein B16 - Rollbar conform cerinte FRAS si cam atat, practic este o masina stock cu rollbar in ea si scaune de curse Pentru sezonul 2016 vreau sa fac urmatoarele modificari si daca aveti ceva sfaturi sunt binevenite intrucat inca sunt in periaoda de prospectare ca sa zic asa. Caroserie: -Geamuri Lexan laterale si luneta castig greutate circa 25-30 kg -Capota Fibra de sticla castig greutate circa 16-17 kg -Anulare sistem AC castig greutate circa 18-20 kg ( aici nu stiu sigur si ma tem ca dezechilibrez roata care angreneaza cele 2 curele pentru accesorii in conditiile in care una din ele care angreneaza compresorul AC nu o sa mai fie, cele 2 curele sunt dispuse una pe o latura si una pe cealalta ca in poza din link-ul de mai jos http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=BV91-EUR-08-2003-E46-BMW-330Cd&diagId=11_5184 ) Daca a mai facut cineva asa ceva sunt curios daca este in regula sau nu. -Set jante usoare maxim 8 kg fata de cele cu care am concurat care au 10-11 fiecare, castig greutate circa 8-10 kg - Plafon fibra castig greutate circa 23-24 kg - Rezervor 15L castig greutate circa 23-24 kg - Evacuare anulata castig greutate circa 37-40 kg ( anulez plactic toata evacuarea din serpi trag o teapa de inox pana la cel mai aproriata iesire in lateral ) - Usi fibra greutate castig circa 50-54 kg - Eleron spate si fusta fata o sa fac ceva similar cu cel din link insa cu un buget mai mic greutate in plus circa 15kg http://www.sneed4speed.com/bmw-e46-m3-aero-kit/ - Acumulator auto curse greutate circa 15-17 kg Mecanica - Diferential de M3 raport final 3.62 si posibil sa trebuiasca si planetarele desi in realoem par a fii similare ca si grosime si prindere. Aici stiu sigur ca trebuie sa modific cardanul intrucat diferentialuld e M3 este mai mare si automat trebuie scurtat cardanul si ramane de vazut cu planetarele ce fac dupa ce il montez fac cateva poze. Masina cu noul raport o sa aiba un top speed pe fiecare treapta cam asa daca info de pe http://www.bokchoys.com/differential/ sunt corecte cu roti pe 18" mai cresc ci circa 2-3% pe fiecare treapta. Diferential 3.62/4700rpm 17" 30.38 55.13 86.72 122.51 154.38 183.78 - Filtru aer K&N carcasa originala - Pompa motorina externa sau de la un Bmw 535d daca pot sa o montez in noul rezervo care este mult mai mic - Injectoare 535d varianta de 272cp am inteles ca se potrivesc bolt-on nici macar nu trebuie rescrise. Din cate am inteles au un debit superior fata de cele de pe 330cd. - Evacuare si turbine de la un 535d/272cp am cautat ceva info pe internet si evacuarea se potriveste insa sa vad cum fac cu electronica. ( Aici daca aveti ceva informatii ma ajuta foarte tare ca inca nu stiu daca merg sau nu montate si investitia este destul de mare sa le cumpar) - Intercooler marit http://i33.photobucket.com/albums/d67/SB330D/P1010001.jpg ( dimensiunea Core size 590x270x76 iesirile de 70mm, Dimensiune totala 790x270x76 ) nu stiu sigur daca incape bine. - Soft nou si evetual un Stand alone pentru noile turbine - Sistem racire Apa-Methanol sunt o multime de variante pe ebay si din cate am vazut in conditii de caldura mare sunt destul de eficiente la motoarele turbo - Ambreaj cu sport de M5 ce suport 700nm Cam astea sunt in mare modificari care vreau sa le fac ca si target am undeva la 340-350 si maxim 750nm ca sa tina transmisia pe masura ce lefac o sa mai postez informatii si poze. PS: am pus si cateva filmari de la cursele din 2015 de la Teliu si Poiana Brasov unde am reusit sa ma clasez in primi 3 la Diesel si 2 roti motrice peste 3000cmc.1 point
-
Vand BMW e93 335i Dupa cum spune si titlul anuntului intentionez sa vand masina personala. Momentan are 95000km , am cumparat-o in Octombrie 2014 si sunt al 2-lea propietar, Masina este foarte bine intretinuta de mine, service-urile la timp, piese doar originale. Schimbat: Discuri fata - spate Zimmerman perforate , Placute fata - spate ATE Ceramic, Bujiile schimbate + Fise, Cutia de viteze schimbata (Nou Nouta ZF) , Toate fluidele schimbate, Bara fata - spate - praguri M3 (Neoriginal) ,Toba originala M3 , plus multe alte investitii pe care le pot dovedii cu facturi. Momentan nu sunt in tara , intentionez sa vin in luna Mai, dar pot veni si mai din timp daca e necesar. Vreau sa o vand pentru a luat noul M4. PRET : 20 000 E negociabil in limita bunului simt.1 point
-
a intrat din spate intr-un tir, probabil nu a avut nici o avarie la sasiu, Daca e reparata cum trebuie, nu vad ce ar fi in neregula cu masina aia.1 point
-
Din ceva motiv nu se vede imaginea care am atasato la inceput deci: https://drive.google.com/file/d/0BwCO4L4GQnxHY2d4YUNDX3dnTHM/view?usp=sharing Kenbobo, merci de sfat, dar nu ma complic, scap de aprox 2 kg in plus si fac locul mai accesibil/aerisit. Plus, imi satisfac nevoia de a face mai mereu modificari pe la masina de unul singur:D. Ador sentimentul sa cunosc fiecare coltisor din masina. Am gasit un DIY grozav: http://www.e46zone.com/forum/topic/54396-egr-pipework-removal-diy-egr-delete/1 point
-
Daca esti inspirat si dai un search pe google cu seria de caroserie, il gasesti si pe romanasul nostru cu anuntul, dar si anuntul de cand era la vanzare avariata In anunt intr-adevar nu e precizat "fara accident" , iar poate nu el o fi adus masina in tara, caci sa stii ca tu ai luat-o avariata de pe un site unde inca anuntul mai exista, si sa o pui la vanzare cu VIN-ul la vedere, mi se pare naivitate totala Si eu de multe ori cand ma uit la masini mai dau pe google cate un search dupa VIN Si ca fapt divers, profitati acum de oferta caci e la reducere, deoarece in februarie, omu cerea 36.000 EURO pe ea http://shauto.info/bmw-seria-3-benzina-2015-36000-eur-bucuresti-080639-11-02-2016/, iar acum e oferta iepurasului1 point
-
Cred cĂŁ dacĂŁ spui scaune comfort 80% habar nu au, dacĂŁ scrii scaune seria 7 80% stiu despre ce e vorba. Când am luat prima datĂŁ BMW x1 acum vreo 3 ani tot second hand in anunț scria cĂŁ are bixenon , crezi ca am bĂŁgat de seamĂŁ cu defapt are un amĂŁrât de H7 , m -am dus la Cluj la un nenorocit de samsar care m-a dat o teapa de nu m-am vĂŁzut cu km dați ĂŽnapoi nu multi vreo 60 mii km , xenon nu avea, habar nu aveam ce rețea mafiotĂŁ existĂŁ la vânzarea de mașini.1 point
-
Daca tot e vreme ploioasa am zis sa curant masina in interior,nu ca ar avea nevoie,dar imi face placere. Am luat mai demult un set de pensule de la lidl daca nu ma insel,faci treaba grozava cu ele,ai acces in toate locurile greu accesibile. Au fost in jur de vreo 40-50 RON,sunt de calitate,nu se desfac fire din ele Sunt pe duritĂŁți diferite,cele din stanga sunt mai moi decat cele din dreapta. http://s32.postimg.org/3tfva9zyp/image.jpg http://s32.postimg.org/ons7s3uc1/image.jpg1 point
-
Unii spun ca X4 este pt. femei si daca este si rosu cu atat mai mult.Nu le poti avea pe toate cand bugetul este limitat.Erau bune amortizoarele reglabile deoarece jantele pe 19 sunt foarte frumoase dar simti toate gropile(ce sa-i faci rabda femeia pt. a fi la moda :queen: ).Am facut recent un drum Cluj-Napoca --- Sapanta / Maramures (Aprox 475 km ) si am codus in majoritatea timpului pe ECOPRO rezultand un consum mediu de 5,7 litri/100 km ceea ce este foarte bun dar in oras am un consum mediu de 9,0 litri/100km(orasul Cluj-Napoca este foarte aglomerat, cam la fel ca si Bucurestiul). Nu pricep la ce foloseste butonul rotativ aflat imediat in stanga celui care declanseaza luminile de avarie, cartea nu scrie nimic. Atasez pozele primite de la dealer, masina echipata cu rotile de iarna: http://s32.postimg.org/ralm6lz85/image.jpg, http://s32.postimg.org/wxusj0vit/image.jpg, http://s32.postimg.org/on17tdcid/image.jpg, http://s32.postimg.org/jx9uv3u6t/image.jpg, http://s32.postimg.org/u35mz5kt1/image.jpg1 point
-
1 point
-
mai bine fara piele si cu masina ok din alte puncte de vedere, decat cu scaune confort si cu km dubli.1 point
-
Momentan asta e. Mai am de lucrat la portbagaj, de vopsit un senzor de parcare si sa vad ce fac cu jantele. http://116.imagebam.com/download/9BYR0y-rig4gRa489dw7tA/48059/480584897/1.JPG http://116.imagebam.com/download/IPrXJALAWtQstg1uAdlDeQ/48059/480584899/2.JPG http://115.imagebam.com/download/6VCCevovaFIDF-EAp6LBbQ/48059/480584910/3.JPG http://115.imagebam.com/download/TqyT1NZhK302iy8SgGrhBg/48059/480584918/4.JPG http://116.imagebam.com/download/dwGzp-8ZONra-SKCPiyqSg/48059/480584924/5.JPG http://115.imagebam.com/download/p0yEf84ave97Q_RL4GFGog/48059/480584930/6.JPG http://116.imagebam.com/download/EbyVobJwARJpopBKePzyWA/48059/480584938/7.JPG1 point
-
Mașina a venit acasĂŁ și se simte mult mai bine inchegatĂŁ și mai solidĂŁ ca ĂŽnainte! Mai am câteva mĂŁrunțișuri de schimbat și pe partea tehnicĂŁ va fi nou tot :frantics: .1 point
-
Baieti ,nu toata lumea isi permite pe stanga,eu mi-am luat-o asta pentru-ca mi sa oferit la un pret mic ,Aveti mare dreptate in ce zic ,dar nu ma judecati atat omul,v-am cerut o parere ,un ajutor ,nu sa ma criticati si sa va bateti joc !1 point
-
proleasing 450 ron ulei + filtru ulei . cu restul am venit de acasa si m a mai costat 50 ron manopera.1 point
-
Nu m ar deranja interiorul la masina asta asa mult daca as sti ca tehnic masina corespunde si sunt km reali.1 point
-
1 point
-
Nu f greu. Scaunele nu prea se murdaresc, cel putin la mine. Doar presurile imi mai dau batai de cap cand ploua. As fi luat si alta nuanta la interior dar exclus negrul pt ca e durere vara. Si daca am prins-o si cu ventilatie nici n-am mai stat pe ganduri si am sarit pe ea....si asa sunt f rare cu ventilatie la F10.1 point
-
masina s-a vandut ! topicul se poate inchide. multumesc, bmwclub pentru gazduire ! bafta !1 point
-
Sunt foarte putini colegi de forum care pot face diferenta intre o masina noua, una aproape noua, intre un sh cu rulaj decent si un sh obosit, intre un sh condus de un singur proprietar si unul condus de N soferi (adica masini de flota). Multi nu inteleg ca atunci cand dai 20k euro pe o masina ai mai multe asteptari (si nu ma refer doar la dotari si confort) decat de la o masina de 2000e (gen e46).1 point
-
Revin cu un reply, multumesc la persoanele care au oferi un sfat/o parere. Astazi am avut prima plimbare cu masina, inca nu am facut poze. Am dat pe ea aproape 3k, ramane sa platesc acte/inmatriculare etc. Nu pare sa aiba nici o problema, functioneaa absolut tot pe ea, fiecare buton etc. Are si cateva optiuni, pilot automat, climatronic etc. Este versiunea 316ti, trage destul de frumos insa cum zicea si cineva mai sus, ma asteptam la ceva mai mult cand vine vorba de putere.1 point
-
Costuri revizie (ulei Castrol Edge 5w30 + toate filtrele Mann) = 650-680 ron cu tot cu manopera. Mai mult nu ar trebui sa iti ia, depinde si de mecanic. Consumul tau mediu e ok! 7,7% e mai mult decat decent. Inseamna ca in oras iti ia undeva la 9,5 si afara undeva la 6,5. Media celor doua = 9,5+6,5 = 16. 16/2 = 8 Media ta este 7,7% deci esti ok. Si E90 meu lua cam tot atat, aveam medie globala 7,5% in oras si ii dadeam in gura, nu mergeam ft regulamentar. Schimba uleiul la cutie la 50k km si nu ar trebui sa fie probleme. Vezi ce ulei recomanda producatorul, are un cod specific. Nu stiu exact cati litri intra, undeva la 7-8. Verifica pe masina ta, cauta info la BMW. Lasa DPF-ul in pace, daca nu ti s-a aprins vreun martor in bord, lasa-l . Stiu E60 ca al tau cu 300k km fara filtru schimbat care nu are nici o problema. Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea!1 point
-
1 point
-
Distributia este schimbata , daca nu schimb si baia care sunt riscurile sau ce se poate intampla ? Ea nu oscileaza la relantii oscileaza cand plec de pe loc pana la 1500 de ture cam asa... daca ii dau mai tare nu se simte nimik.... si in legatura cu consumul ce imi poti spune ? Sa se faca frumos afara o spal o dichisesc si ii fac si niste poze1 point
-
1 point
-
1 point
-
Raman la parerea mea arata mai bine gri si cu masina curata, si murdara. Maro-ul ala e ca un negru spalacit, sters. "Daca se strica o schimbi si gata" )))) tare rau. Ce te faci daca mergi mult cu masina? la fiecare X km mai scoti 2,000euro din buzunar? pai la ce naiba ti-ai mai luat 2.0D sa consume putin daca ii dai pe turbine si platforme? sa te intorci din plimbari cu microbuzul? )1 point
-
1 point
-
o masina mult peste medie ca si dotari. sa le ai pe toate toate e chiar imposibil dar ai cam tot ce se poate (vorbesc de dotarile importante).1 point
-
Am trecut si eu demult la rotile de vara. Asta e locul ei la serviciu. Nicio masina pe o raza de 300m2. Sta frumos la umbra, conditii ideale vara pe canicula. http://b9.is.pp.ru/c/cosmin34/5/47851445sbc.jpg http://b9.is.pp.ru/c/cosmin34/6/47851446wwi.jpg1 point
-
2-3 de azi http://s30.postimg.org/bul8tzr3l/DSC_0423_Medium.jpg http://s30.postimg.org/cb6ggfeup/DSC_0424_Medium.jpg http://s30.postimg.org/434ivfmy9/DSC_0425_Medium.jpg http://s30.postimg.org/ks5yrcjjl/DSC_0437_Medium.jpg1 point
-
1 point
-
Buna Scorpio, Tu vrei sa dai o masina 2013 pe una 2012 care are 100k km in plus, din ce vad eu nu are dotari cine stie ce in plus fata de ce ai acum? Pentru culoarea tapiseiei? Mai dai si bani in plus? Ca sa adaugi 100k in plus pe tahometru? Eu nu vad nici un beneficiu sa faci asa ceva, iar eu unul nu as da o masina de 81k pe aceeasi masina cu un 180k.In fine, cat traiesti auzi de toate..1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Eu ma asteptam la asa ceva ))) No offence ! Daca tu iti doresti asta go for it1 point
-
Pentru mine is hotaratoare cele doua neajunsuri ce le-am enumerat mai sus. Dar ar fi cam asa: 1. In CCC mai aveam niste setari pentru lumini, care aici nu mai pot fi codate. Era vorba de activare/dezactivare cornering din idrive si cateva setari de raspuns la schimbarea directiei. 2. Mai sunt in lista de service reminders cateva lipsa, printre care si verificarea antigelului, inlocuire bujii la benzinare, etc. 3. La apasarea unui buton de incalzire scaun, automat aparea un meniu de popup cu heatsliderul pe scaunul respectiv. La CIC... pauza. Nimic 4. Iar acum.... si problema cu sunetul prea puternic pe PDC, gong si voce navigatie. Nu or fi ele multe, dar cea cu ventilatia doar pe 2 iesiri simultane ma nemultumeste total. Pai la parbriz nu poti da decat daca dai si la picioare. Sau daca dai spre fata, nu poti da la parbriz. Ma rog, cine a avut inainte clima cu butoane de aragaz, nu stie ce vorbesc eu aici pentru ca la ei oricum tot asa era. Ventilatia doar pe o iesire sau cel mul 2 din 3. Chiar si dupa upgrade la panou de clima High. Apoi... fluxul de aer nu il mai poti regla independent pe fiecare iesire ca in CCC. WTF???? Pai cu ce is mai speshal ca am clima High daca o folosesc tot ca pe cea simpla? Aaaa, ca am butoane frumoase? Bullshit. Intotdeauna am admirat asta la E60, ca-i printre putinele masini care nu te conditioneaza la directionarea ventilatiei. Ba mai mult, poti regla intensitatea individual din idrive pe fiecare iesire. Eh, filmul asta s-a terminat daca ai CIC. Lipsurile astea poate unii nu le observa, pe altii nu ii intereseaza iar altii le accepta. Dar eu nu. Si nu indemn pe nimeni sa nu-si puna CIC. Doar ca pentru mine nu-i ce trebuie.1 point
-
Filtrul de particule se curata cu solutii speciale, la presiuine si mediu controlate. Trebuie curatat in interiorul celulelor, nu numai de suprafata. Simptomele tale arata ca ai filtrul infundat. TORALIN, unii din cei mai buni specialisti in Europa pentru solutii de filtre de particule au reprezentanta si in Bucuresti. Suna la Meteor serv sa vezi ce iti pot face. Mie mi+au explicatcei de acolo ce si cum se face, am fost la ei si chiar mi+au facut treaba buna. Acum am 230000 km si nu mai am probleme. Le fac reclama ca mi+au placut baietii aia si chiar au facut treaba buna.1 point
-
Sau cumperi alt filtru de particule, exista intotdeauna si varianta asta. Ca doar e pus si el acolo cu un scop..1 point
-
E bine ca acum stii. Si e cam la fel, nu prea s-a schimbat. Mai bine de 90% cu minciuni si prea putine fara, culmea e ca alea 90% se dau cel mai bine.0 points
-
Vad ca unii gasesc urat e90 de exemplu care cred eu e printre cel mai reusit model de serie mare de la bmw dar nu se uita la martogele astea de seria 5 de prin 2003-2004 aparute,neterminate,un simt estetic scazut...un spate de norma as putea spune,comparati un E90 estetic,dimensiunile bine potrivite si veti descoperi cum trebuie sa arate o masina adevarata si mai ales un Bmw,exact simbolul bmw-agresivitate,sportivitate,putere-asta inspira un seria 3,un E90......0 points
-
si daca ai presiune mare pe evacuare, sprgi dpf-ul si tot la fel se intampla, ce poate fi?-1 points
-
-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00