Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/05/16 in all areas
-
Până la urmă omul face ce vrea, este mașina lui, banii lui. Când sau dacă va avea probleme nu va veni la noi sa ne ceară bani. Pur și simplu a cerut un sfat. P.S. Am primit și eu "sfaturi" de genu' : puneți gpl că e mai rentabil sau de ce nu ți-ai luat una pe motorină (pentru că nu am avut banii de una euro 4 iar la euro 3 taxă mult prea mare). Totuși nu îmi pot imagina BMW pe gaz, sună ciudat ... wtf man. Chiar am avut niște discuții cu colegul meu de muncă: asupra consumului și al mașinilor in sine. Că îmi ia 11-12 l/km (consum de iarnă)/ 8-9 (consum de vara), că e prea mult, că nu știu ce ... (El având o SK Octavia g2 1.9 tdi și că îi 4-5) ... bla, bla, bla ... așa și de asta nu mai pot. Daca mă interesa consumul îmi cumpăram bicicletă. I-am spus că facem o comparație total deplasată. Mă si amuz când îl văd că stă cu ochii pe consum. )) Și în final: fiecare face ce vrea cu mașina lui. BMW - Plăcerea de a conduce!2 points
-
asa se aprinde becul de la baterie cand iti moare motorul. cred ca la baiatul este vorba de un senzor de la axa cu came. stiu ca e o problema relativ frecventa la n42 sa moara asa din nimic in trafic, mai cauta pe aici pe forum.1 point
-
Un prieten care a avut volan in 4 spite cu comenzi pe fosta masina si acum are cel gros de M (ambele e46)spunea ca erau mai comod de folosit, mai ergonomice comenzile de pe volanul in 4 spite.. Evident ca design, look e cu totul altceva cel M ..1 point
-
Naspa...scump de intretinut bmw!Probabil deaceea exista si masini non premium. Ai grija sa nu ajungi sa platesti mai mult decat ar costa operatiunea la service auto.1 point
-
La km astia cred ca merita mai mult un diesel ... dar tu stii ce si cum.1 point
-
Rezolva neaparat cu alternatorul, si apoi cu celelalte, posibil sa fi fiert bateria bine de tot. Becul de la baterie nu s-a aprins? Daca nu atunci ai o problema mare pe viitor.1 point
-
Sunt la al doilea sezon cu Conti Premium Contact 5 (205/55/R16). Nu pot decât sĂŁ le recomand. UzurĂŁ insesizabilĂŁ, ținutĂŁ de drum excelentĂŁ. Cele mai bune cauciucuri de varĂŁ ce am avut pânĂŁ acum.1 point
-
1 point
-
intretimp astept sa se indrepte vremea sa vad cum decurge prima spalare dupa aplicare LE : sunt in tratative pentru un set de faruri LED complete ( 06/2015 fabricatie ) http://s32.postimg.org/hb3r5gnad/DSC_0474_Large.jpg1 point
-
Daca tu ai fii "omul nevinovat", nu, nu m-am gandit. Cum poti sa acuzi un om asa doar ca asa crezi tu ?? Hai sa ne intelegm: 1.Nu sunt cocalar cu bmw(am avut ford fiesta si opel corsa pana acum 1 luna) 2.Da, aveam 80 km/h si eram undeva intr-un cartier la marginea orasului unde limita de viteza e 70 km/h(in timisoara avem si drumuri nu doar ulite) 3.Stai linistit, nu-ti dau tie explicatii despre ce fel de om sunt.(oricum esti prea perfectionist ca sa intelegi lucrurile simple) Pana una alta pune-ti gaz in butelie si vezi-ti de drum ca nu m-ai nimerit1 point
-
De ce au mai fost puse furtunele? din acelasi motiv pentru care alimentarea de la baterie nu se face wireless1 point
-
1 point
-
1. Merg cu masina aprox. 1000-1300km pe luna, deci pana in 15000 pe an si daca fac un calcul simplu obtin un consum mixt de 8, deci mi se pare foarte ok pt. un bmw . 2. Fac pariu cu tine ca in 2-3 ani de zile tu o sa investesti in masina ta pe gaz cel putin dublu cat mine.(nu cred ca faci doar schimburile si atat) 3. Nu pot sa cred ca masina pe gpl trage la fel de bine ca una pe benzina.(pur si simplu nu cred) Deci una peste alta nu vad utilitatea gazului pe un bmw . Nu poti sa imi explici in nici-un fel logic cum ca e foarte ok sa pui gaz pe o masina de turatii mari cum e bmw. Sper sa nu te superi, e doar parerea mea.1 point
-
before :10.000$ https://autoinspect.us/en/used-car-for-sale/VIN-WBA3C3C56FP664202 after : 26.000 euros http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-320-ID7Gh9P3.html#ab3f50b0621 point
-
Ce se intampla oare cu bmw in ziua de astazi, la 95000 ne lasa deja electromotorul, un injector si cutia de viteze ?1 point
-
http://s32.postimg.org/caktj267p/received_954102724688647.jpg http://s32.postimg.org/nul1xcpv9/received_954102848021968.jpg http://s32.postimg.org/xufyd914l/received_954102904688629.jpg http://s32.postimg.org/krkbtzawl/received_954102944688625.jpg http://s32.postimg.org/volniqxo5/received_954103431355243.jpg http://s32.postimg.org/pg0bp6039/received_954103461355240.jpg uploading pictures1 point
-
1 point
-
Am dat intamplator peste acest link care mi s-a parut foarte interesant si m-am gandit sa-l impartasesc: Pe scurt: cand iti schimbi uleiul, pui intr-un recipient o parte din uleiul vechi si-l trimiti la un laborator. Acolo, se va verifica daca contine diversi elementi gen plumb, aluminiu samd al caror procent se va compara cu un control (valori considerate normale). De exemplu gigelului din linkul de mai sus (al carui motor trebuie notat ca are peste 450.000km) i-au zis ca i-au gasit urme de antigel peste limita, ceea ce poate indica pierderi pe la garnitura de chiulasa, cat si mult plumb care provine, se pare, de la cuzineti, aluminiu (pistoane), etc. O modalitate interesanta de-a verifica 'starea de sanatate' a motorului. Dupa o scurta cautare pe Google, am fost placut surprins sa aflu ca exista si la noi un laborator care pare ca efectueaza o astfel de analiza. Pacat ca tocmai, de nici 20km, mi-am schimbat uleiul! http://www.laborator-licla.ro/contact.php1 point
-
Va multumesc tuturor! Am vopsit bara: http://i.imgur.com/ThdJCqq.jpg Am trecut pe la @neo_andersson http://i.imgur.com/TclYQMm.jpg http://i.imgur.com/nskfCF1.jpg http://i.imgur.com/ZCBGQx6.jpg Aveam o indoitura pe aripa stanga spate. Inainte: http://i.imgur.com/2jXQryl.jpg http://i.imgur.com/YytQurf.jpg Dupa: http://i.imgur.com/AG3QPRD.jpg Random: http://i.imgur.com/tT0cl2N.jpg http://i.imgur.com/1Qe3QXk.jpg http://i.imgur.com/Y3vXEzD.jpg To be continued...-1 point
-
Cumpara masina de unde vrei tu,Romania sau Germania,dar verifica bine. Daca toti recomanda cumpararea unei masini din DE ce dracu facem cu masinile noastre cand le vindem?nu le mai cumpara nimeni ca-s gunoaie din Romania. Ce naiba...1 point
-
aia in Germania le freaca cu praf de zana.E plina si Germania de albanezi,turci care pacalesc credulii ca o sa cumpere racheta.O masina din Romania cu istoric verificabil la reprezentanta cu ce e inferioara uneia din Germania cu dubiosenii? Toti se duc sa isi cumpere masini din Germania si se intorc cu ele acasa pe platforma. Pe neamt il doare-n basca ca oricum o vinde in 3-4 ani...nu o venereaza sau o intretine exemplar.Asa ca poti lua masina buna si de aici...Nu toti care vand masini sunt samsari1 point
-
1 point
-
e frumoasa masina,decat sa iau o masina cu 200k prefer o masina cu km mai putini si nu e chiar asa cheala.1 point
-
1 point
-
detailingul incepe sa ia amploare si la noi in tara, insa sunt putini care presteaza servicii de calitate, sau aduc produse la preturi decente. nu vreau sa stric afacerea nimanui, mai ales ca am cumparat destule produse si de la cele 2-3 magazine serioase din tara, dar preturile cerute la unele produse sunt maricele( inteleg faptul ca nu pot cumpara cantitati ca magazinele din afara. eu as propune sa se faca macar 1 data la cateva luni un group-buy ( cum se face pe detailingclub)la magazinele gen elitecarcare sau cleanyourcar ( UK ) , etc. ca si kit de incepator pentru orice pasionat, eu propun: 1. prosop microfibra pentru uscat , marea majoritate a panzei de paianjen se face in spalatorii. 2. decontaminare cu argila ( pare un nimic la prima vedere, dar ceara rezista mai mult si tabla devine fina ) 3. o ceara sau sealant pentru luciu si protectie( nu este nevoie de una foarte scumpa ci de una rezistenta la spuma activa... eu folosesc collinite, am auzit de bine si 3X de la Chemical Guys, jetseal,etc... tine de preferinte, sunt milioane de review-uri pe forumuri straine) 4. solutie de plastice interior ( gen sonax, 1zeit, etc) 5. ONR ( bun ca si quick detailer, spalat cu 2 bm, lubrefiant, etc) 6. lavete kent ( ieftine is rezistente) si aplicator de burete/microfibra.1 point
-
1 point
-
Salut praduitorilor ! ) s-a cam pus praful aici asa ca-l sterg cu o noua revizie OEM http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160505/df6f7f939fc8b06b448aa59947553835.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk0 points
-
Am trecut de la BMW 5W40 la Motul 5W40. Ănainte mânca ulei ĂŽn draci, acum consumul de ulei e insesizabil.0 points
-
A dat-o la revanzator....pfff. Credeti ca a avut timp sa-i rezolve problemele asa repede? De km ce sa mai zic....minciuni tipice lor.0 points
-
316-le tau are Putere 116 CP /5500 rot/min. Cu toate ca nu cred ca ajunge la 7000rot, de ce i ai dat mai mult de 5500 daca el atunci are puterea maxima? Eu nu i am dat niciodata mai mult de 5000rot. Nici nu stiu la cat merge. Aici se vede de ce isi cumpara cate unii bmw.0 points
-
mai bine iti luai e90 320d..... erai mai castigat.... asta in afara de design nu are nimic-1 points
-
Am avut coupe, am dat-o pt sedan . E mai comfortabila , mai stabilĂŁ , mai spațioasa , mai practica . Poate o sa stai pe bancheta din spate vreodatĂŁ cu o gagica ) sunt convins ca e mai bine in sedan . Parerea mea!-1 points
-
-1 points
-
Pai daca stai sa te uiti numai la poze in loc sa o vezi live...vine altul si o ia.-1 points
-
Dar de ce pierzi esenta ?stai cu butelia de gaz in brate ? Bmw pe gaz e ciudat? Dar crezi ca ai vreo masina de lux? Pe logan arata mai bine? E o vechitura de 12-13 ani. Si ce turatii mari are ca se plafoneaza la 6000rot. Si un logan la 5700. In fine. Eu nu incurajez pe nimeni sa puna gaz. Doar mi am spus parerea.-1 points
-
eu am un obosit de 316 si nu isi da in cap in 7000 pe proba. iti dai seama un 320,323,325 ... da e ok si cu gaz pe ele...merg n-au treaba-1 points
-
Discutiile astea despre BMW si GPL sunt ca o cutie a pandorei. Sunt cam doua pareri: Prima, daca pui Gaz pe orice masina, mai ales BMW, masina respectiva sigur se va strica si o sa mearga mai prost, o sa traga mai prost si tot asa mai departe. A doua, in general e ok sa pui GPL pe masina, nu o sa traga la fel, iar gazul este rentabil de la un anumit numar de km. Eu am GPL pe BMW, stiu ca e blasfemie, dar totusi pot sa traiesc cu asta. Am din 2013 de cand am luat masina, singurele probleme au fost cu calitatea GPL-ului, mi s-a infundat filtrul de GPL de doua ori si o data reductorul. Masina trage putin mai slab pe gaz, dar pentru mine nu e o problema, nu stiu exact cat pierde din putere, dar pierde. Relantiul este mai dur putin pe GPL si autonomia mai mica. In rest alte dezavantaje nu vad. Mai sunt persoane pe forum care au GPL, incearca sa iei pareri si de la ei.-1 points
-
Ai pus punctul pe "i". E foarte simplu sa recunosti dezavantajele sau avantajele...nu e nici-o blasfemie sa ai masina pe gaz.(nu suntem arabi la urma urmei sa stea petrolu' pe gard)...e o prostie in schimb sa zici ca e "la fel".-1 points
-
E ok..am exagerat cu 7000(am mers in 5000 si ceva in a2a in depasire in oras), dar stai linistit mi-am cumparat masina resectiva pt ca arata bine estetic nu pentru putere sau talente(e un 1.6 sa fim seriosi) Da nu inteleg ce treaba are asta cu gaz vs benzina. In fine nu ma mai bag...nu are rost ca sunteti prea calculati astia cu gpl.-1 points
-
-1 points
-
Stii ca masina si-a inceput viata in Ro aici pe forum?Are un topic destul de stufos :frantics:-1 points
-
Ai scris mai sus ca ai 316i facelift. Deci motor de 1.8 116cp. Daca faci depasiri in oras cu a 2 la 5000rot spune despre tine ce ai in cap ( nimic ). Si cred ca tu faci parte din cocalarii cu bmw. Te ai gandit la 5000rot cu a 2 probabil ai 80km/h, te ai gandit ca poate omori un om nevinovat?-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Eu am mers cu 6 bmw-uri pe ulei bmw 5w30 toate 20d si una singura 30d si nu am avut niciodata probleme cu consumu de ulei, din contra, acum la ultimu schimb la al meu e90 320d de 184cp am bagat uleiu asta nou (inainte avea castrol, asa am luat masina, nu stiu daca era original) si se aude chiar mai bine motoru si e mult mai silentios si la rece si la cald si la relanti si in turatii si nu mi se pare. Am facut prostia sa bag motul in mercedes iar dupa 1000 km l-am dat jos, am vazut multe motoare desfacute cu motul in ele si nu arata chiar cum trebuie uleiul...poate la benzina e bun dar la diesel nu stiu ce sa zic. Daca tot vreti altceva mai bine mergeti pe liqui moly nu pe motul-1 points
-
Nu e dotata standard? :hyper: normal ca nu e, ce vrei tu sa pui este o chinezarie.-1 points
-
In primul rand ai probleme cu alternatorul, schimba-i carbunii si verifica tensiunea de incarcare sa fie in jur de 14,2-14,4v, si mai verifica temperatura motorului sa fi sigur ca are 90 C-1 points
-
\ Bai Pasionatule daca ai chef de caterinca du-te bai cocosel la" Romanii n-au talent".Pe langa faptul ca n-ai inteles nimic din ce-am scris te-ai mai deranjat si sa deranjezi pe altii.-1 points
-
Vand E60 535d WBANC91040CU77221 182.000km Fabricatie 09.05.2006 Tel: 0752.508.386 http://s32.postimg.org/kd0q73uxt/DSC_1570.jpg http://s32.postimg.org/e4aszs7z5/DSC_1581mod.jpg http://s32.postimg.org/dccqebt5t/DSC_1585.jpg http://s32.postimg.org/530uzwzfl/DSC_1612.jpg http://s32.postimg.org/mf5sz3iap/DSC_1615.jpg http://s32.postimg.org/ulxsqo8dd/DSC_1636.jpg http://s32.postimg.org/3pdticpk1/DSC_1656.jpg http://s32.postimg.org/vab8ncwgx/DSC_1790.jpg WBANC91040CU77221.pdf 535 SV.pdf-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00