Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/06/16 in all areas
-
Sa o stapanesti sanatos ... e masina ta si asta e cel mai important ... aici toata lumea sare pe tine, ba ca e samsarita, ba ca are milioane de km etc etc ... dar daca ii intrebi, ei au cele mai drepte si impecabile masini ... daca tu ai considerat ca masina e cea care ti-a placut si-ti satisface nevoile, sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea cat mai multi km.4 points
-
Acum vreo luna am facut si chiptuning + dpf off (la Buzau) - multumit de functionarea masinii dupa operatie, trage mult mai bine si mai liniar si parca e mai silentioasa. Rezultat pe dyno dupa chiptuning - 219 cp la 3870 rpm si 485 Nm la 2210 rpm. Cred ca si consumul a scazut cu ~0.5l la suta (probabil datorita eliminarii dpf - facea regenerare destul de des). Apropo de curatare filtru de particule - eu nu cred in metoda asta dupa ce am vazut cum arata de fapt - un fel de caramida porotherm cu foarte multe tuburi de max 1mm diametru, lungi de vreo 25-30cm - mi-e greu sa cred ca acele tuburi mai pot fi curatate de cenusa permanenta, si ca aceasta curatare tine mai mult de 20-30k km. Am comandat si componente OE pt mici modificari estetice - revin cu poze dupa ce le montez (grile negre performance, tips negru inox, schimbator m sport).2 points
-
Haha,asa am zis si eu,ba iau 520i ba iau 525i,ba nu,525d,dupa daca tot ma duc pe diesel de ce sa nu caut 520d,dupa da de ce sa nu caut un 535i,una peste alta,pana la urma banii alocati ptr masina au ajuns de la 7500 la 13000,nici din Romania n-am mai luat-o si tot asa.. Pana nu te vezi cu contractu' semnat nu prea stii niciodata exact ce vrei sau cu ce te alegi chiar daca ai o idee cam ce cauti. Pana la urma mi-a luat ochii un 520i 2008 foarte bine intretinut cand eram in Germania si aia a fost..2 points
-
Salutare Dupa mai multe cautari, si oscilat intre e92/e93 si F30 am ales pana la urma F30-ul Masina este din 2012, are 14000 km, pe care tocmai i-am confirmat la reprezentanta, si am achizitionat-o cu o parte a pachetului M - Performance, dar masina nu a iesit asa din fabrica. Zic "o parte" pt ca am barile, pragurile, esapamentul, dar nu si jantele si grilele. Mai are scaune (nu sport) si panouri usi din piele gri, PDC spate, pachet de lumini, si cam atat. Am fost atras cel mai mult de aspectul masinii si sunt foarte incantat de el . Masina a fost promovata pe net ca fiind 320d, iar cand am ajuns la fata locului am vazut ca era de fapt 316. Pana la urma, in urma negocierilor am luat-o, dar per ansamblu, nu sunt chiar convins de masina si daca o sa o tin sau nu... din cateva motive: - Motorul de 114 cai trage binisor, consuma putin, dar e cam slab pt un BMW. Oricum, vin de pe un E46 de 105 cai iar diferenta este clar considerabila. - Apoi, mi-as fi dorit sa am macar conexiunea bluetooth. In unele surse am vazut ca ar fi standard, totusi la BMW mi-au zis ca e optional, deci tind sa-i cred. Nu am nimic cu telefon sau bluetooth in meniu. Apoi, un pilot automat si comenzi pe volan ar fi fost binevenite. Stiu ca e o masina un pic ciudata, un 316d aproape chel, dar cu pachet M-Performance si aproape nou. Astept niste parari, si sugestii pt imbunatatirea acestori aspecte, daca se poate. Ar fi ceva optiuni de retrofit? Se pot monta aceste echipamente optionale? Sau ceva de prin soft? http://i908.photobucket.com/albums/ac285/Piniuli/DSC_2105a.jpg http://i908.photobucket.com/albums/ac285/Piniuli/DSC_2110a.jpg2 points
-
Un prieten care a avut volan in 4 spite cu comenzi pe fosta masina si acum are cel gros de M (ambele e46)spunea ca erau mai comod de folosit, mai ergonomice comenzile de pe volanul in 4 spite.. Evident ca design, look e cu totul altceva cel M ..2 points
-
La km astia cred ca merita mai mult un diesel ... dar tu stii ce si cum.2 points
-
Deoarece link urile cu harti se tot imprastie pe n topicuri, am decis sa fac unul unde sa pun aceste link uri in mod constantant. prin urmare o sa postez de acum inainte doar pe topicul meu, nu si pe celelalte. EUROPE HIGH 2015 EUROPE BUSINESS 2015 EUROPE PROFESSIONAL 2015 EUROPE MOTION 2014-1 EUROPE MOVE 2015-1 EUROPE NEXT 2015-2 EUROPE WEST PREMIUM 2015-2 EUROPE EAST PREMIUM 2015-2 EUROPE WEST MOTION 2015-2 EUROPE EAST MOTION 2015-2 Pentru cei din Bucuresti,Pitesti,Valcea va pot ajuta cu instalarea daca aveti nevoie. Pentru mai multe informatii , forumul va sta la dispozitie! http://s30.postimg.org/9plrixow1/IMG_3543.jpg Country coverage of the Europe Premium 2015-2 road map Europe (West) Complete coverage: Andorra, Austria, Belgium, Croatia, Czech Republic, Denmark, Finland, France, Germany, Great Britain, Greece, Gibraltar, Hungary, Ireland, Italy, Liechtenstein, Luxembourg, Monaco, Netherlands, Norway, Poland, Portugal, San Marino, Slovak Republic, Slovenia, Spain, Sweden, Switzerland and the Vatican City. Main road network only: Albania, Belarus, Bosnia & Herzegovina, Bulgaria, Estonia, Latvia, Lithuania, Macedonia, Moldavia, Montenegro, Romania, Russia, Serbia, Turkey and Ukraine. Europe (East) Complete coverage: Austria, Belarus, Belgium, Bulgaria, Croatia, Czech Republic, Denmark, Germany, Hungary, Estonia, Finland, Greece, Italy, Liechtenstein, Latvia, Lithuania, Luxembourg, Netherlands, Norway, Poland, San Marino, Slovak Republic, Slovenia, Sweden, Switzerland and the Vatican City. Main roads network only: Albania, Andorra, Bosnia & Herzegovina, France, Gibraltar, Great Britain, Ireland, Macedonia, Moldavia, Monaco, Montenegro, Portugal and Spain. NOTA: Romania e FULL pe harta de EST chiar daca in descriere nu zice !!! O imagine care sa va ajute sa identificati ce model de harta aveti nevoie: http://s18.postimg.org/3kwgdhind/BMW_NAVI.png1 point
-
M-am decis sa imi prezint si eu masina din nou pe forum, de data asta un BMW E90dA LCI de 184cp din 2011. Momentan am sa postez cum a venit ea din fabrica si niste poze de pe bimmer.work: Type PP11 Model 320d - EUR Development Code E90 (MUE) Doors 4 Engine N47T Power 135 Transmission AUT Color Bluewater Metallic - 896 Upholstery St.blue Shad./alcant./anth.kontr.bl - ANNK Production Plant MUNICH Standard Equipment 249 Multi-function For Steering Wheel Multifunktion Fuer Lenkrad 321 Exterior Parts In Body Color Exterieurumfaenge In Wagenfarbe 520 Foglights Nebelscheinwerfer 548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho Options 1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge 1CB Co2 Content Co2 Umfang 1CD Brake Energy Regeneration Brake Energy Regeneration 2MF M L.-a. W. Star Spoke 193 M/mix.t. M Lm Raeder Sternsp. 193 M Mischb. 2PA Locking Wheel Bolts Radschraubensicherung 205 Automatic Transmission Automatic Getriebe 230 Eu Specific Additional Equipment Eu Spezifische Zusatzumfaenge 258 Runflat Tyres Bereifung Mit Notlaufeigenschaften 4AE Armrest Front Retractable Armauflage Vorne Verschiebbar 4MG Int. Trim Fin. Alu Glacier Silver Interieurleisten Alu Glaciersilber 423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours 428 Warning Triangle Warndreieck 430 Int/ext Rr Vw Mirror W Aut Anti-dazzle Innen-/aussenspiegel Aut.abblendend 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend 441 Smokers Package Raucherpaket 481 Sport Seats F Driver/front Passenger Sportsitze Fuer Fahrer/beifahrer 494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer 502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage 507 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc) 521 Rain Sensor Regensensor 522 Xenon Light Xenon-licht 534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik 563 Lights Package Lichtpaket 6FL Usb-/audio Interface Usb-audio-schnittstelle 6VC Control Combox Steuerung Combox 609 Navigation System Professional Navigationssystem Professional 688 Harman/kardon Surround Sound System Harman/kardon Surround Sound System 698 Area-code 2 Area-code 2 7MF Edition Sport Edition Sport 7NH Service Inclusive 5/100 Service Inclusive 5/100 704 M Sport Suspension M Sportfahrwerk 710 M Leather Steering Wheel M Lederlenkrad 715 M Aerodynamics Package M Aerodynamikpaket 760 Individual High-gloss Satin Chrome Individual Hochglanz Shadow Line 775 Individual Roof-lining Anthracite Individual Dachhimmel Anthrazit 8AR Romanian / On-board Documentation Rumaenisch / Bordliteratur 8SP Cop Control Cop Steuerung 8TL Daytime Lights Front And Rear Aktiv Tagfahrlicht Front Und Heck Aktiv 8TN Daytime Driving Lights Selectable B Tagfahrlicht Ueber Lichtmenue Einst 818 Main Battery Switch Batteriehauptschalter 853 Language Version English Sprachversion Englisch 863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa http://i.imgur.com/8CPZoY4.png http://i.imgur.com/fMYKh19.png To be continued...-1 point
-
Vand E60 535d WBANC91040CU77221 182.000km Fabricatie 09.05.2006 Tel: 0752.508.386 http://s32.postimg.org/kd0q73uxt/DSC_1570.jpg http://s32.postimg.org/e4aszs7z5/DSC_1581mod.jpg http://s32.postimg.org/dccqebt5t/DSC_1585.jpg http://s32.postimg.org/530uzwzfl/DSC_1612.jpg http://s32.postimg.org/mf5sz3iap/DSC_1615.jpg http://s32.postimg.org/ulxsqo8dd/DSC_1636.jpg http://s32.postimg.org/3pdticpk1/DSC_1656.jpg http://s32.postimg.org/vab8ncwgx/DSC_1790.jpg WBANC91040CU77221.pdf 535 SV.pdf1 point
-
1 point
-
Nu te supara pe mine dar tu vorbesti de masinii de 13-16 ani ...or fi fost ele jalnice dar majoritatea care sunt asa vechi sunt in starea asta...eu nu vreau sa fiu rautacios dar masinii de 15 ani.... e mai greu...1 point
-
Pai si daca dai 500 de lei la 20-30 de mii de km nu-i bine? Mai bine elimini filtrul de particule? Stiu cazuri concrete care au peste 50000 de km parcursi dupa curatarea filtrului si nu au nicio problema.1 point
-
Daca e cineva tentat sa isi ia masina (fie BMW sau alta marca) din Constanta, sa lase aici link-urile. Eu am fost recent intr-un parc auto destul de mare de acolo si masini care pe Autovit/Olx arata perfect, in realitate sunt facute din bucati. Am vazut si incercat mai multe modele de e46 (318i FL,320D nfl, 320d fl, 330d fl ) care probabil inca sunt la vanzare si toate erau intr`o stare jalnica. Exemplu: 318i FL 2003 cu volan pe stanga. Ceasuri de anglia, butuc pentru descuiat cu cheia doar la usa din dreapta, bara crapata, footrest pe partea stanga, buton de ASC in loc de DSC, consola cu frana de mana de anglia, stergatoare de stanga, chituita in diverse zone, diverse puncte de rugina. Nu se stie ce martori mai avea in bord, pentru ca nici n-am mai stat sa ma urc in ea. Exemplu 2: 320d FL 2003 cu volan pe stanga. Volan de e90 cu comenzi, o gramada de martori aprinsi, buton de ASC,o roata din spate statea usor stramb, footrest in partea dreapta, butoanele de la geamuri lipsa, celelalte butoane defecte Exemplu 3: 330xd facelift volan pe stanga: Nu era xdrive, masina era la origine nonfacelift din 2000, motorul de 3.0d de 184 cai, chituita vizibil in mai multe zone.1 point
-
Vezi km daca sunt reali, pare afis de samsar (aducau cum le zic eu). Daca ti se ofera factura pe nr de km, o poti lua. Daca nu, inseamna ca e ceva cu ea. Tu zici ca nu are scane incalzite, in anunt scrie ca are. Esti sigur ca despre acest anunt e vorba? Eu te sfatuiesc sa iei masina doar de la vanzatori profi sau persoane particulare serioase. De la oricine, dar nu de la samsari. Stiu ca o sa primesc multe minusuri pt aceasta postare, dar acest forum este dedicat pasionatilor BMW, nu habotnicilor care vor sa ne vanda harburi rulate sute de mii de km in germania si le vand aici de bune.1 point
-
Stai linistit deoarece daca vrei o masina buna si esti mai pretentios o sa ai de cautat...1 point
-
Desi stiu ca o sa curga cu minusuri la postul asta, iti spun ca sigur se poate repara ceea ce ai tu acolo. Am avut bara de Octavia 2 RS, rupta in 3 locuri (si cand spun rupta, spun o bara facuta din 3 bucati in urma unui incident) si a fost reparata ca inainte.1 point
-
http://s32.postimg.org/czllxz6it/WP_20160419_08_58_06_Pro.jpg image upload no limit http://s32.postimg.org/4agjqye9x/WP_000570.jpg image hosting 15mb http://s32.postimg.org/spzsoznph/WP_20151112_17_05_35_Pro.jpg image hosting no account1 point
-
Nu e dotata standard? :hyper: normal ca nu e, ce vrei tu sa pui este o chinezarie.1 point
-
Cel de M e putin mai gros, de aceea si feelingul diferit. De fapt asta e diferenta intre cele 3, feelingul oferit soferului, ca in fond el conteaza. Impactul vizual e mai mare la volanul sport si M, dar deasemenea conteaza si pielea de pe el, grosimea etc. Volanul cred ca e cea mai modificata piesa din interior retrofituri/upgradeuri / imbracare in piele samd.1 point
-
In principiu pentru look. Cel in 4 spite s-ar putea sa aiba diametrul mai mare, cel putin la e36 asa era.1 point
-
Am avut 320TD din 2003 si aveam volan sport in 3 spite si crede-ma ca ii schimba aspectul si felul cum se conduce masina. Volanul in 4 spite ii da un aer mai clasic, batranesc in timp ce volanul in 3 spite ii da un aer mai sportiv. Depinde de tine ce preferi si atunci stii ce sa alegi.1 point
-
intretimp astept sa se indrepte vremea sa vad cum decurge prima spalare dupa aplicare LE : sunt in tratative pentru un set de faruri LED complete ( 06/2015 fabricatie ) http://s32.postimg.org/hb3r5gnad/DSC_0474_Large.jpg1 point
-
nu e secret, doar un pont: Daca va face figuri macaraua (regulatorul) de la geam, pe site-ul http://kitcenter.ro/ gasiti componentele individuale sau kit de reparatie. Astfel e mult mai ieftin reconditionarea decat cu o macara (regulator) nou. Se poate trimite regulatorul vechi si ei va trimit inapoi reconditionat. Custumer service-ul e de nota 10!1 point
-
1 point
-
1 point
-
A sosit releul, am rezolvat problema stergatoarelor. S-au vopsit si barile ... la cum sunt nu-mi mai vine sa merg cu ea pe strada. Dar trebuie sa ma inarmez cu rabdare si sa nu pun suflet ... ca altfel la prima zgarietura plang.1 point
-
@Rico24 Motorul nu a fost conceput pentru a putea fi folosit pe post de frana, pentru asa ceva s-a inventat pedala de frana, si nu pentru a lungi viata placutelor de frana,la un motor daca se strica distributia ,e mult mai scumpa decat de inlocuit placutele de frana, atunci cand faci frana de motor, in acele secunde , rotile vor invarti motorul si nu invers cum e normal, vibrochenul va invarti prin intermediul lantului toata distributia, iar daca distributia nu e buna ,atunci ai mari sanse sa strici tot ce urmeaza dupa ea.1 point
-
Merg foarte multe masini de km buni cu aproape de 500 nm si nu au nimic (automate) Valorile softului sunt de 219,6cp si 485,1mm (asa a scos un e91 cu acelasi soft, cu a mea o sa revin la masurare dupa ce ii schimb niste garnituri si ii fac revizia) @WIN60 Nu am stat sa ma uit in cat timp face suta si oricum nu ii dau nici o data tare sub 40-50 km/h. Am sa fac niste filmulete dupa ce ii fac si evacuarea... Am sa va tin la curent daca o sa am probleme la cutie sau daca se schimba ceva in comportamentul ei, momentan e totul ok (mi-am asumat acest risc oricum) Oricum valorile date de producator cum ca ar rezista doar la 400 nm sunt date pe minus special sa fie totul safe, si de 535d e60 se spune ca nu rezista cutia decat la cuplul pe care il dezvolta stock si sunt masini care merg cu 700 nm de foarte mult timp fara probleme.1 point
-
Merci, eu am cautat alb dar am fost incantat si de aceasta culoare. Am facut urmatoarele la ea de cand o am (destul de putin timp): -Polish faruri -Update harti CIC 2016 - Multumesc @neo_andersson -Vopsit bara fata -Grile fata Performance -Lip portbagaj Performance -Vopsit oglinziile in negru lucios (din punctul meu de vedere dau super ok tinand cont ca am shadowline high-gloss pe masina) -Soft+DPF off - PowerTech Buzau To be continued...-1 point
-
Masina a ajuns la 197k km; intrucat m-ar fi costat destul de mult sa trec la un F30 cu dotari similare, m-am decis sa o mai tin 2-3 ani. Asa ca am schimbat distributia (la Bogdan - BM Garage); multumit de lucrare, motorul e mai silentios parca; sa vedem cum se manifesta in timp. Lucrarea a durat vreo 3 zile, la xdrive procedura e mai complicata; am schimbat cu ocazia asta si kit-ul de ambreiaj si uleiul din cutia manuala + revizie completa. Am schimbat si tipul de ulei (am trecut pe Motul, parca cel nou original e cam zgomotos, si era si cam mazgos pe lant dupa ce a fost demontat). Distributia veche cred ca ar mai fi rezistat 30-40k km, nu avea urme serioase de uzura (comparand cu cea noua, cea veche avea un usor fasait intre 1400-1800 de ture). Am facut si niste mici modificari estetice - am luat si niste jante style 161 pe 17, le-am vopsit electrostatic carbon black, dau bine pe masina; masina e mai bine asezata pe drum acum; urmeaza sa schimb grilele fata cu unele negre, si poate un schimbator de viteze M scurt. Dupa ce fac modificarile estetice revin si cu niste poze. Ma bate gandul sa-i fac si un chiptuning cu eliminare de filtru de particule; la verificari masina a iesit bine la injectoare si turbina, sper sa nu am surprize. Credeti ca merita?1 point
-
1 point
-
tu probabil nu vrei sa vinzi masina, ce ai cautat tu mai mult ca sigur erau lci uri, al tau e modelu vechi din 2005!1 point
-
Sa te bucuri de ea cat mai mult,arata bine masina ; la F07 e simplu ori iti place ori nu iti place,nu exista cale de mijloc,mie imi place1 point
-
VIN: vc75960 Eu caut de anul trecut din toamna masina si nu m-am uitat la masinile de 7000-8000euro le-am vazut pe cele mai scumpe si cred ca am vazut,testat si verificat peste 20 de masini. Nici una din cele vazute nu pot spune ca era o masina "corecta". Majoritatea propietarilor nu aveau intrari in reprezentanta pentru o verificare de istoric,nu imi puteau prezenta facturi cu investitiile ce le-a facut la masina. In alta ordine de idei multe dintr-e ele au probleme la cutia de viteze deoarece nu i-a schimbat uleiul. Masina am cumparato de la un vecin de bloc,o stiu de cand si-a cumparato din Germania. Acum 5 ani a platit 22000euro pe ea,plus ca a mai investit in masina. In legatura cu vopseaua stiu sigur ca nu este revopsita. Pe capota este pus autocolant 3d(pret 600ron),capacele de oglinda carbon(cumparate de la bmw),eleron pe spate carbon(cumparat tot de la bmw). Va spun sincer ca acum 2-3 luni eram foarte dezamagit de ce masini am vazut si chiar ma gandeam serios sa merg in Germania. Uitativa pe mobile.de sa vedeti ca o masina de genul asta nu prea o iei de la neamt sub 11000euro,numai pui taxa de mediu de platit si drumul. Iar un bmw dupa 2009 nu prea il iei sub 15000-16000euro. Chiar daca am platit cam mult pentru piata noastra,stau linistit ca este o masina ingrijita si corecta. Va multumesc pentru urari.1 point
-
adi v - de ce naiba ai dat quote la ditamai post ul? ca sa umplii pagina aiurea !!! toate link urile merg !!!! @fanatic - am omis..... EUROPE WEST MOTION 2015-2 EUROPE EAST MOTION 2015-21 point
-
La banii astia mai bine iti luai un F10 si cu optiuni si cu motor gaseai ce culoare vroiai. Am vazut si eu masina in targ clar bara din fata nu a fost schimbata intamplator. Oricum si km sant suspecti de putini pt 2 ani cu masina asta se merge nu gluma Te cred ca te incanta consumul dar daca nu mergi 50000 km pe an nu cred ca renteaza1 point
-
1 point
-
mai bine iti luai e90 320d..... erai mai castigat.... asta in afara de design nu are nimic1 point
-
frumoasa masina....dar siguranta ai luat-o de la un samsar, ca la astia toate s 320d, eu m as fi intors acasa, nu din cauza ca nu ar merita banii respectivi masina dar din pricina faptului ca e o minciuna gogonata!!! te astepti la 184cp si descoperi 116 Am patit-o si eu odata cand am fost cu tata in targ sa si cumpere un mercedes sprinter, sprinterurile au in grila fata o emblema gen 208cdi 311cdi 312cdi 313cdi etc, la ultimele 2 cifre din emblema mai adaugi un zero si aflii cati cai are masina. Tata era gata sa o cumpere, cred ca s a indragostit de masina respectiva, doar ca am observat ca e rupta jumate emblema din grilaj(aparea doar cdi)....asta mi a atras atentia, si pana la urma l am convins sa nu o mai cumpere deoarece avea doar 80cp1 point
-
scurtul e undeva prin bord,volan..mergi la un electrician bun ( nu toti carpacii) sa desfaca si sa vada de unde e problema..e clar ca ceva iti intra in scurt! volanta nu vibreaza cand e pe liber si turezi...ea troncane cand calci ambreiaj, simti turatiile in pedala, troncane tare cand opresti motorul..cel putin astea era simptomele masinii mele cand am schimbat volanta,ambreiaj, placa de presiune, rulment etc..si crede-ma ca ma costat cat 2-3 ani a celei mici la gradi daca e dusa volanta mai mergi pana auzi poc, se opreste motorul, nu mai pleaca masina de pe loc! Daca imi permiti sa fac si o gluma...poate scurtul se datoreaza apei sfintite din ritualul de exorcizare1 point
-
"navigatiile" cu care vin masinile in ziua de azi sunt cu cel putin 5 ani in urma celor de smartphone in privinta functionalitatilor. Totusi, faptul ca vine integrata in bord si nu trebuie sa mai stai cu fire/suporti si plus ca pe acel display ti se ofera si alte informatii despre masina este un + Oricum, telefon poti sa ai oricand, pe cand navi mai greu sa faci retrofit.0 points
-
0 points
-
Salut CKH Sper sa nu te superi dar o sa imi prezint si eu masina aici ( este cat de cat similara ) - eu am E91 din motive de familie ( fetita de 7 luni ) si ai nevoie de spatiu - restul mai jos Frumoasa masina - sa o stapanesti si sa te plimbe sanatos Type code UY11 Type 320D (EUR) Dev. series E91 (MUE) Line 3 Body type TOUR Steering LL Door count 5 Engine N47T Cubical capacity 2.00 Power 135 Transmision HECK Gearbox AUT Colour SPACEGRAU METALLIC (A52) Upholstery STOFF VERTEX/BEIGE (EBB4) Prod. date 2010-04-06 Order options No. Description 1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES 1CB CO2 CONTENT 1CD BRAKE ENERGY REGENERATION 2BW LT/ALY WHEELS DOUBLE SPOKE 268 2PA LOCKING WHEEL BOLTS 205 AUTOMATIC TRANSMISSION 230 EU SPECIFIC ADDITIONAL EQUIPMENT 4AE ARMREST FRONT RETRACTABLE 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D 441 SMOKERS PACKAGE 464 SKIBAG 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 507 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 521 RAIN SENSOR 522 XENON LIGHT 524 ADAPTIVE HEADLIGHTS 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 540 CRUISE CONTROL 563 LIGHTS PACKAGE 6AA BMW TELESERVICES 6AB CONTROL TELESERVICES 6FL USB-/AUDIO INTERFACE 6UH TRAFFIC INFORMATION 609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL 620 VOICE INPUT SYSTEM 644 PREP. FOR. MOB. PH. BLUET. INTERF. 698 AREA-CODE 2 7RS COMFORT PACKAGE 8SC COUNTRY SPEC. RELEASE OF TELESERVICE 8SP COP CONTROL 8S3 AUTOMATIC LOCK WHEN DRIVING AWAY 845 ACOUSTIC BELT WARNING 855 LANGUAGE VERSION ITALIAN 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 884 ITALIAN / ON-BOARD DOCUMENTATION Series options No. Description 240 LEATHER STEERING WHEEL 249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL 321 EXTERIOR PARTS IN BODY COLOR 4CG INT.STRIP SATINSILVER 520 FOGLIGHTS 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING0 points
-
Salutari si felicitari pentru achizitie.... PS.degeaba e full option o masina si stai cu ea numai prin service....important e ca motorul,bucsaraia si exteriorul sa fie in perfecte conditii..0 points
-
Merci. Sper sa ai dreptate. Nu am CASCO pt ca e masina de weekend, si nu de fiecare weekend, si sta la curte destul de in siguranta . M-am gandit ca nu merita. Cat as fi platit pe Casco in 2 ani cred ca depasea bine costul barii asteia.0 points
-
0 points
-
Va multumesc tuturor pentru raspunsuri. Si eu as prefera volanul clasic, cu patru spite, ĂŽn ton cu masina care este foarte simpla, fara elemente de tuning sau cine stie ce ornamente.0 points
-
Salut A luat tata un caine noaptea si s-a dus bara de M... Masina e la reparat acu, incercand sa refac bara fara a cumpara una noua. Daca o iesi... Pana atunci, unde as putea gasi plasa pt grila/plasa centrala din bara (cea de sub numarul de inmatriculare), in afara de reprezentanta BMW? Codul e 51118054132 . E cineva care are piese de BMW in mod special? Pe net vad piesa cu gauri in laterale, pe cand bara mea care s-a spart avea si acolo o plasa, mai deasa. Stie cineva de ce sunt diferite? http://i908.photobucket.com/albums/ac285/Piniuli/13112479_789610234503754_1647837107_o.jpg0 points
-
520i am si eu dar nu motorul vechi 2.2 in 6 cil ci cel in 4 cil masina fiind 2008,mai exact motorul este N43B20 in 4 cil,parerea mea sincera si de la unul care a condus cateva 520i 2.2 este ca...masina aia in 2016 nu prea mai are un loc pe piata decat daca pretul e foarte mic,platesti taxe de 2.5,puterea e foarte mica,2.0 meu in 4 cil parca il simt mai sprinten chiar daca produce tot 170 cai si la consum e dezastru fostul motor,in constanta eu sub 15-16 nu am vazut la mers normal pe ele. Sa nu mai zic cat de incet e daca e si cutie automata si cat de mult consuma. Sunt N topicuri facute in legatura cu 520i 2.2,toti care au avut 520i spun acelasi lucru,ca e incet e o treaba,dar cand consuma 18-20 prin bucuresti si 16 in alte orase de la o masina care nu are performante.. Cat de mult sunt eu contra diesel,eu zic sa te uiti la un 525d ,aceleasi taxe,e turbo nu il simti lesinat deloc si nici sunet de tractor nu are pentru ca e in 6 cil. Consumul e foarte bun si motorul ala nu are moarte. Daca ar fi fost sa nu imi iau un E60 facelift,la mine decizia era clara un 525d investit 2k euro in el sa il refac mecanic complet ca nou si multi ani nu mai aveam treaba.0 points
-
Masina nu are pachetul M de fabrica,iar cei care au upgradat-o nu au pus decat bara fata si bara spate de la pachetul M ( lipsesc pragurile,scaunele alcantara,volanul,jantele,etc ) peste care au aplicat pachetul M Performance,inclusiv toba cu doua tipsuri,singurele care au 2 tipsuri pozitionate pe o parte sunt 328i,330d,335d.Lasand toate astea la o parte,eu zic sa te bucuri de masina asa cum este,fiind un second hand,chiar si cu kilometri putini,nu poti sti ce s-a intamplat in decurs de 2 ani.Drumuri bune sa ai0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00