Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/08/16 in all areas
-
Cand apare o masina buna la vanzare se comenteaza ca e pretu prea mare si se compara cu masinile vai de mama lor care automat trebuie sa fie mai ieftine. Cand va duceti si pierdeti timp ca va duceti sa va uitati la cele mai ieftine masini de pe piata la modelul respectiv si este logic ca e ceva neinregula comentati ca au probleme si asa mai departe. Romanul vrea ieftin si fara sa mai investeasca nici un leu ani de zile, eventual nici revizia sa nu o faca....3 points
-
imigranti mai albi sau mai bronzati sunt peste tot. Inclusiv eu si familia mea suntem imigranti :-)1 point
-
Berlinul mereu a fost mai "rĂŁu famat", am ĂŽnteles ca ĂŽn Munchen nu existĂŁ probleme, cel putin in prezent. Ăștia tre duși la reabilitare, un fel de corecție, nu neapĂŁrat ĂŽnchisoare. Altfel germania nu va profita decat peste generatii de pe urma lor.1 point
-
Pe unde am lucrat eu nu statea nimeni sa directioneza stocurile in functie de piata. Ii costa mai mult sa gestioneze stocuri diferite decat un eventual castig iluzoriu cu calitati diferite in functie de piata. Pentru ei costul de productie al unei masini nu reprezinta nici 50% din pretul de vanzare. Diferente la calitate pot aparea doar cand avem masini produse in tari, implicit fabrici diferite. Frumoasa masina Mircea. Culoarea mai ales imi place mult. Sa o stapanesti sanatos!1 point
-
1 point
-
Corect. Este o informatie foarte importanta. Multi fac retrofit la climatronic si schimba doar panoul fara a schimba aeroterma complet.1 point
-
1 point
-
astea sunt vrajeli pentru fraierici, o caut in program cati km are inregistrati la reprezentanta si restul ii dau inapoi..... pe urma ii scot istoric bmw complet si accept orice test la bmw1 point
-
Ai spus o prostie si este mare, mai ales ca vine din partea unui inginer. In linia de productie nu ai cum sa faci diferente nici daca ai vrea. Crezi ca operatorii de pe linie stau sa identifice tara in care pleaca masina ca sa stranga surubul la alt cuplu decat trebuie ? (nici nu ar putea de alfel pentru ca asta se verifica). Nici la piese nu ai putea gestiona diferit stocurile. Singura chestie pe care am vazut-o (lucrez la JaguarLandRover) este sa fie protejate cu o husa masinile care pleaca in tarile din Asia (Corea, Japonia), pentru ca cei de acolo sunt extrem de sensibili la zgarieturi, urme pe vopsea insa asta e tot. "Sunt roman deci sunt furat de toti" a ajuns sloganul tuturor in tara asta.1 point
-
Salutare lume! Urmaresc cu interes tot ce a scris lumea despre problemele reale ale distributiei pe N47 ,de la prima pana la ultima pagina si v-a multumesc pentru toate informatiile ,au fost foarte utile. Eu m-am hotarat sa schimb distributia complet pe masina personala ,E91 320d din 03.2009 N4720A 211000 km ,din mai multe motive,sunetul lantului a devenit din ce in ce mai zgomotos ,mai ales dimineata si intre 1500-1800 rpm,am avut zile cand sunetul era metalic alte zile cand nu suna mai deloc doar clasicul zorzonit intre 1500-1700rpm. Am zis ca daca are peste 200k si se stie problema ruperii lantului nu merita riscul de a sta si astepta ruperea lui mai ales cand distributia incearca sa iti spuna ceva. Am pus internetul la treaba am vorbit in stanga si in dreapta am cerut oferte de pret, in Bucuresti la multe service-uri unele 3000 Ron, alte 4000 ron , nici la unu nu se schimba complet toata distributia, am dorit acest lucru pe principiul ,daca tot se da jos motorul sa se schimbe tot cu aceasta ocazie. Am fost dispus sa fac drumul la Bucuresti deoarece fiind din Cluj nu am reusit sa gasesc un mecanic serios care sa stie sa faca aceasta operatiune si sa fie si un pret corect. Pe toti mecanicii care i-am intrebat daca e de schimbat,toti au zis ca da,da putini dintre acestia au mai si facut aceasta operatiune.La toate service-urile schimbarea distributiei dureaza 3-4 zile un termen nejustificat. In final am aflat de Sorin de pe strada Meteor, un mecanic deosebit ,serios si corect fara sa ii fac reclama , cine vrea numar de telefon sa-mi trimmita mesaj privat. Omul stie ce face lucreaza doar cu BMW-uri si o face foarte bine ,luni l-am sunat in 30 min am fost la el pentru diagnostic ,chiar daca avea mult de lucru a gasit timp pentru mine un necunoscut,a comandat piesele fara avans si povesti in in urmatoarea luni a facut operatiunea. Totul a durat de la 9:00 pana la 16:00 fara dat jos motorul si alte prostii,cu ocazia asta am schimbat si kitul de ambreiaj,era vremea ,uzat bine. A schimbat tot kit-ul de distributie ,toate lanturile ,patine,intinzatoare,pinioane, si ulei BMW Shell,toate la preturi rezonabile. Distributia cu manopera si piese originale BMW, fara ulei si filtu ulei a costat 3900 ron. La 17:00 am luat masina, totul perfect ,torcea ca si o pisica ,parca era pe benzina,vibratii aproape de loc,asta poate si din pricina reglarii la pozitie a pinionului de la pompa de inalte parca daca nu gresesc. Patinele vechi erau uzate dar in stare ok, lanturile erau intinse bine iar intinzatoarele praf. Atasez link cu pozele si piesele,inclusiv intregistrare inainte si dupa schimbare . https://www.dropbox.com/sh/enlofymm05x69xz/AACJl89irY2dfaRusaWEKKLya?dl=0 Pentru informatii suplimentare sau lamuriri puteti sa-mi scrieti. Mult noroc si sa auzim doar de bine.1 point
-
Poate veti rade cu totii..dar am ascultat cu stetoscopul toata masina sa aud ceva zumzait..cu cheia scoasa din contact. Am gasit scarbosenia asta in portbagaj,am demontat suruburile (pe acolo bantuiau multe fire si nu stiam care a cui este ) am scos fisele afara si s-a stins ledul,s-a facut liniste..Avea si un Cd in el-v-am spus..Ledul ala ramanea aprins si dupa scoaterea cheii din contact.. 3 SERVICE-URI... :frantics: si al patrulea in fata blocului,cu o cheie mica franceza din trusa.. Sunt buna ce sa zic .. :rolleyes: Acum nu mai consuma bateria si plec si eu ca oamenii..nu din mila publica!1 point
-
La naiba..cer service este ala? La orice magazin de piese auto-daca stii unde este,se uita pe schema mecanica si iti comanda pe VIN-ul masinii. Nu stiu codul-dar ii spui bucsa spate,fatza si va uitati pe schema auto de pe net si o depistati si gata.Daca nu te descurci-fa o poza cu telefonul al brat sau capatul de bara spate-ce ai tu pb..si te duci cu poza la magazin.1 point
-
Vand jante AcSchnitzer Type I Rennsport 17" Este vorba de un set de jante modulare clasice produse de OZ pentru divizia Ac Schnitzer. Jantele au fost facute la comanda in Germania (Felgen-Garage.de) dupa specificatiile mele personale si au fost rulate pe masina la expozitii pe timpul verii in tara inainte ca masina sa fie vanduta. In tot acest timp au fost intretinute cu produse dedicate de detailing auto si protejate cu ceruri dedicate pentru fiecare tip de suprafata (pot oferi detalii de intretinere in caz de nevoie). Jantele sunt impecabile (ca noi) si pot oferi informatii si poze suplimentare pentru cine este interesat cu adevarat de achizitionarea lor. Specificatiile jantelor: Puntea fata: 5x120, 9J x 17" / ET06 / Buza 3" / suruburi cromate / imbracate in Goodyear Eagle F1 GS - D3 - 215/40/17 Puntea spate: 5x120, 10.5J x 17" / ET13 / Buza 3.5" / Suruburi cromate / imbracate in Hankook Ventus V12 Evo 245/35/17 Anvelopele de pe puntea spate sunt aproape noi (rulate doar cat timp au fost jantele pe masina) si m-au costat 1200 de lei. Anvelopele de pe putea fata sunt in stare buna si mai merg rulate cel putin inca doua sezoane (depinde pentru ce se doresc jantele). Pentru cine nu doreste cele patru anvelope, pot da jantele fara ele la 2.000 €. Daca se doresc prezoane speciale de prindere (OZ Tuner) + antifurt cu cap rotativ si cheie speciala (vedeti prezoanele din imagini) se pot furniza si ele separat. Nu ma intereseaza schimburi sau combinatii. Pentru mai multe informatii/poze (am multe poze cu jantele) lasati-mi un PM sau contactati-ma la nr. tel: 0742 924 129. http://i.imgur.com/xEdzyoL.jpg http://i.imgur.com/e21hh2k.jpg http://i.imgur.com/j8KBCaL.jpg http://i.imgur.com/WjXAqsK.jpg http://i.imgur.com/FxP7gM7.jpg http://i.imgur.com/becdn8g.jpg http://i.imgur.com/sZGv9ti.jpg http://i.imgur.com/en2ICC5.jpg http://i.imgur.com/dWnK8xt.jpg1 point
-
bafta la vanzare S-a vandut masina ? Sper ca cine a luat-o sa aprecieze ce are !1 point
-
Doar asa se face. De ce vrei sa dai chiulasa jos? Dupa ce se demonteaza axele cu came se intoarce arborele cotit si se lucreaza la cilindrul la care este pistonul sus, se intoarce arborele cotit pana ajunge urmatorul piston sus si tot asa. Se face asa pentru a preveni scaparea (caderea) supapelor in cilindru. Cu ocazia asta se poate verifica si distributia, se pot inlocui anumite garnituri. Sunt necesare cale de pus la punct distributia si un dispozitiv destul de simplu pentru comprimat arcul supapelor (un fel de parghie), restul sculelor sunt cele comune... Am uitat: este nevoie de pricepere din partea mecanicului! Trimis de pe al meu E3_Sign folosind Tapatalk1 point
-
1 point
-
Se vinde F30 320D, an de fabricatie 2012, cu dotarile de mai jos (dotarile relevante le-am subliniat). Masina este proprietate personala are 176000 km la bord. Km pot fi verificati in reteaua BMW unde gasiti si istoricul masinii. Se poate merge pentru verificare in orice service BMW. Masina va intra in service pentru schimbul de ulei/filtre precum si remediere alte defectiuni daca sunt. Masina se vinde cu un set de jante+anvelope de iarna noi 17' RFT. De asemenea am si jantele noi originale ale masinii pe 18' dar anvelopele sunt uzate si trebuie schimbate. Volanul a fost schimbat cu unul M LCI cu incalzire si padele. Pret 20300 EUR. Tel 0727078397 Vehicle Identification Number WBA3D31080F245091 Type 3D31 Model 320d - EUR Development Code F30 Chassis LIM Steering LL Doors 4 Engine N47T Displacement 2.00 Power 135 Drivetrain HECK Transmission AUT Color Havanna Metallic - A17 Upholstery Leder Dakota/everestgrau/akzent Sch - LCL4 Production Plant MUNICH Production Date 2012-04-26 1CA Selection Cop Relevant Vehicles 2A5 18"lt/aly Wheels Double Spoke 397 2TB Sport Automatic Transmission 216 Servotronic 230 Eu Specific Additional Equipment 249 Multi-function For Steering Wheel 255 Sports Leather Steering Wheel 258 Runflat Tyres 3AG Backup Camera 3BE Mirror Caps Black 320 Model Designation, Deletion 322 Comfort Access System 4AD Interior Alum. Lengthwise Fine 4AE Armrest Front Retractable 4DL High.trim Fin. Black High-gloss 403 Glas Roof, Electric 415 Sunblind For Rear Window 417 Roller Sunblind, Rear Side Windows 420 Sun Protection Glazing 423 Floor Mats, Velour 428 Warning Triangle 430 Int/ext Rr Vw Mirror W Aut Anti-dazzle 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d 441 Smokers Package 465 Through-load System 481 Sport Seats F Driver/front Passenger 488 Lumbar Support Driver/front Passenger 493 Storage Compartment Package 494 Seat Heating F Driver/front Passenger 5AC Autom. High-beam Headlights Control 5AD Lane Deviation Warning 5AL Active Protection 5DA Passenger Airbag Deactivate 5DC Folding Rear-seat Headrests 5DL Surround View 5DP Park Assistant 5DU Park Assistance Package 502 Headlight Washer System 508 Park Distance Control (pdc) 520 Foglights 521 Rain Sensor 522 Xenon Light 524 Adaptive Headlights 534 Automatic Air Conditioning 544 Cruise Control With Braking Function 563 Lights Package 575 Additional 12v Power Socket 6AA Bmw Teleservices 6AB Control Teleservices 6NF Ext.con.of The Music Play.i.mobilph 6NL Connect. Bluetooth A.usb Devices In 6VA Cic Control 6WA Instrument Cluster W. Extended Cont 609 Navigation System Professional 610 Head Up Display 612 Bmw Assist 614 Internet Preparation 615 Extended Bmw Online Information 616 Bmw Online 688 Harman/kardon Surround Sound System 698 Area-code 2 7AC Sport Line 7VA Driving Comfort Package 7VB Comfort Package 7VD Visibility Package 704 M Sport Suspension 760 Individual High-gloss Satin Chrome 775 Individual Roof-lining Anthracite 8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months 8SC Country Spec. Release Of Teleservice 8TH Speed Limit Info 8V1 Ncap Label 801 Germany Version 879 German / On-board Documentation1 point
-
Hai sa nu exageram totusi! Eu am vechiul CCC Professional si pana acum, cel putin o data pe an, chiar si pt aceasta versiune mai veche BMW a oferit variante actualizate. OK, nu se poate compara cu Google maps, care isi reactualizeaza hartile poate o data la luna, dar cel putin la noi in tara nu stiu daca apar drumuri noi la aceasta frecventa. Eu unul n-as lua BMW fara navigatie si in acelasi timp fara varianta cu ecranul mare. Arata intr-un alt fel acel ecran mare, plus functionalitatile extinse de care se bucura un Professional!1 point
-
Daca e cineva tentat sa isi ia masina (fie BMW sau alta marca) din Constanta, sa lase aici link-urile. Eu am fost recent intr-un parc auto destul de mare de acolo si masini care pe Autovit/Olx arata perfect, in realitate sunt facute din bucati. Am vazut si incercat mai multe modele de e46 (318i FL,320D nfl, 320d fl, 330d fl ) care probabil inca sunt la vanzare si toate erau intr`o stare jalnica. Exemplu: 318i FL 2003 cu volan pe stanga. Ceasuri de anglia, butuc pentru descuiat cu cheia doar la usa din dreapta, bara crapata, footrest pe partea stanga, buton de ASC in loc de DSC, consola cu frana de mana de anglia, stergatoare de stanga, chituita in diverse zone, diverse puncte de rugina. Nu se stie ce martori mai avea in bord, pentru ca nici n-am mai stat sa ma urc in ea. Exemplu 2: 320d FL 2003 cu volan pe stanga. Volan de e90 cu comenzi, o gramada de martori aprinsi, buton de ASC,o roata din spate statea usor stramb, footrest in partea dreapta, butoanele de la geamuri lipsa, celelalte butoane defecte Exemplu 3: 330xd facelift volan pe stanga: Nu era xdrive, masina era la origine nonfacelift din 2000, motorul de 3.0d de 184 cai, chituita vizibil in mai multe zone.1 point
-
Haha,asa am zis si eu,ba iau 520i ba iau 525i,ba nu,525d,dupa daca tot ma duc pe diesel de ce sa nu caut 520d,dupa da de ce sa nu caut un 535i,una peste alta,pana la urma banii alocati ptr masina au ajuns de la 7500 la 13000,nici din Romania n-am mai luat-o si tot asa.. Pana nu te vezi cu contractu' semnat nu prea stii niciodata exact ce vrei sau cu ce te alegi chiar daca ai o idee cam ce cauti. Pana la urma mi-a luat ochii un 520i 2008 foarte bine intretinut cand eram in Germania si aia a fost..1 point
-
Sunt la al doilea sezon cu Conti Premium Contact 5 (205/55/R16). Nu pot decât sĂŁ le recomand. UzurĂŁ insesizabilĂŁ, ținutĂŁ de drum excelentĂŁ. Cele mai bune cauciucuri de varĂŁ ce am avut pânĂŁ acum.1 point
-
1 point
-
cu 20 k euro gasesti cheliciuni. Eu nu va inteleg de ce apareti voi expertii forumului si postati genul Asta de flame total inutill. Omul e incantat de masina, are bugetati inca cateva mii pentru eventuale reparatii.. care e of-ul vostru? Esti suparat ca nu a luat masina de la tine? Si daca lua una cu 150 k mult mai uzata decat asta, la aia ii garanta cineva ca nu se strica? Voi muriti de grija altuia. Mereu cand se prezinta o masina nou cumparata, apar expertii inchipuiti care parca trebuie sa valideze achizitia. ce stil aveti unii.. Sa o conduci cu plAcere. Pune si poze sa vedem culoarea ca e foarte faina. Cum ti se pare in comparatie cu ce ai avut ca si performante?1 point
-
Insist sa imi arați tu una pe mobile, cu dotĂŁrile acesteia, cu pret pana in 20K, si cu km pe care ii spui tu acolo. Menționez: bi-xenon adaptiv, pachet x line, piele maro cu reglaj electric lombar, navi profi, DVD changer in portbagaj, portbagaj electric, trapa panoramica, cutia automata, comutare normal, sport, sport+, cârlig electric. De ce crezi tu ca automat daca o masina are mai putini km, este automat mai fiabila? Am Megane cu 300k si zici ca e NOUA!1 point
-
1 point
-
Cretini exista in orice tara, nu trebuie particularizat, insa exista anumite nuante: Franta: - permisul este pe viata,si nu mai treci niciodata prin vizita medicala, in plus ca doctor (oftalmolog de exemplu) daca descoperi ca pacientul nu mai vede, nu ai voie sa faci mai mult decat sa il consiliezi sa aiba grija sau sa renunte la condus, daca ai dezvalui secretul medical , chiar ai pus-o, deci ai un mare numar de bosorogi care nu ar avea voie sa conduca, dar ii vezi pe drumurile publice (cel mai tare eu am vazut unul la volan si in dreapta avea tubul de oxigen.........) - se conduce destul de mult baut, fumat ( nimeni nu respecta limita aia) cel putin vineri/sambata se bea la greu si se conduce, sau pentru ca sms-urile sunt gratis cam in toate retelele, se scrie la mobil la greu la volan - ca orice popor ce a fost mare putere coloniala, cred ca de la ei rasare soarele si este centrul universului, drept urmare traiesc in lumea lor, in plus sunt afectati de o gena degenerativa, altfel nu iti poti explica cretinismul lor, care se manifesta si la volan; au ramas cu ideea ca e tara lor si pot face ce vor, de aceea ai sa vezi cum ruleaza pe banda a doua cu 40/h si nu inteleg de ce le dai flash.......este adevarat ca in orasele mari (Paris, Lion, Marsilia) sunt agresivi, in timp ce in orasele mici cretinismul ii face sa se opreasca in sensul giratoriu sa lase sa treaca pe cel ce intra dintr-o curtoazie de neinteles pe care o acompaniaza cu un zambet tamp - variatii de culoare in stilul haotic de condus le dau unii magrebieni (in general frustrati,agresivi, cu masini tunate kitsch, care conduc ca tiganii nostrii), sau unii africani care printr-o minune au permis de conducere, si care au dificultati sa treaca de la o organizare tribala cu vaci langa coliba la condus pe sosele; mai grav e cu astia ca multi tin ramadamul, si nu mananca si beau nimic toata ziua, sunt lesinati la volan - in ciuda unei infrastructuri bune(dar scumpe), mai dai si de ambuteiaje, si parca ai senzatia ca se circula mai lent overall fata de germania (cand treci din germania in franta parca ai senzatia ca incetineste totul, se pleaca mai lent de la semafor, etc) -faza pozitiva in Franta este ca inca daca ai numere de Romania, amenzile de la camere fixe nu iti vin acasa, si daca te opreste politia sau jandarmeria, in cazul in care nu ai facut nimic grav, si bineinteles vorbesti engleza sau romana, dupa cateva minute in care ei nu inteleg nimic, tu te faci ca nu intelegi, te lasa sa pleci fara amenda Belgia: - mi-a lasat un gust amar, autostrazi cu gropi, in Bruxelles gropi si arhitectura ca in Bucutresti, haotic totul.....se circula agresiv si inconstient chiar, chiar daca mai salveaza ceva cu luminile pe autostrazi, nu e chiar o placere sa conduci in aceasta tara, in care in mod frecvent se incalca cu nonsalanta toate regulile de circulatie ( nu stiu de ce, dar parca seamana cu Romania, acelasi stil smuls, masini masluite la greu......) Germania: parca din 2005 pana acum s-au mai deteriorat si conditiile de trafic, drumuri mai aglomerate, infrastructura parca nu mai este atat de buna, soferii ceva mai agresivi, dar se circula bine, cu viteza, dar in acelasi timp destul de sigur Olanda: - limitele sunt mai mici (120 pe autostrada), dar se circula atent si rar am vazut sa nu se respecte regulile de circulatie, in plus curtoazia este aplicata cand trebuie, este relaxant sa conduci in aceasta tara1 point
-
Nu stiu daca exista asa ceva in Romania dar in Franta cand preiei un post inactiv de ceva timp, incepe sa sufere lumea pe forum si sa te agreseze ca dece ai reactivat topicul care era practic mort.. In orice caz, vreau sa adaug parerea mea personala, mi se pare un topic interesant si imi asum riscul ) Pot sa impart 2 feedback-uri in privinta sofatului in strainatate. 1. Germania Am locuit 3 ani in Frankfurt, deci stiu destul de bine despre ce este vorba. Parerea mea este ca nemtii conduc printre cel mai bine din Europa. Sunt respectuosi la volan sau poate chiar "foarte" respectuosi. Conduc in general in ritm alert, fie pe autostrada sau in oras.. niciodata nu am adormit in spatele unuia sau sa imi fi smuls parul din cap ca era unul mort in fata mea si ma grabeam undeva. Cand e limita se merge la limita, si fiind foarte stricti si cu axati pe regulii, daca nu respecti limita, iti fac blitzuri si te tlaxoneaza de parca ai fi cel mai mare infractor. In privinta locurilor de parcare nu prea am avut probleme, sunt destul de multe si nu e bataie pe ele. Singurul aspect este sa fii foarte atent unde parchezi si sa iti platesti parcarea, ca trec politistii ca nemancati si m-am trezit aproape de fiecare data cand nu am platit cu o amenda pe parbriz. Am impresia ca le a ramas chestia asta cu denuntarea e pe vremea lu Adolf.. M-am dus o data sa halesc un Kebab, nu am stat mai mult de 15min si deja luasem amenda, nu imi venea sa cred.. Cred ca se cam plictisesc prea mult bosorogii acasa si nu au altceva de facut decat sa stea pe geam si sa suna la politie sa te dea in gat in caz ca nu ai platit amenda sau ai parcat pe un loc negrelementar. In tot cazul, sa iti ridice masina nu am vazut niciodata si nu am trait-o nici pe pielea mea, cat de mult si de ilegal as fi parcat vreodata. Pe autostrada se merge super, si e singura tara in care vin "alti" sa te impinga din spate sau sa se ia cu tine.. Mi sa intamplat de multe ori dar din pacate nu prea stiu de faza cu avaria la final, gen "esti de al meu" sau cand ii lasi sa treaca in fata. Sa stai bara in bara mi sa intamplat dar foarte rar, in general de fiecare data cand m-am grabit undeva, am ajuns fara probleme. 2. Franta Aici e cu totul alta mancare de peste... Decat sa circuli in Paris, mai bine te spanzuri. Sa incepem cu parcarea.. E simplu, innebunesti.. Nu gasesti locuri de parcare usor decat in August sau in perioadele de vacanta. Lumea cand parcheaza, nu se opreste pana nu te pocneste ca lumea (cu exceptia celor cu masini scumpe/recente/care tin la ele, sau cei care au senzori). In conditia in care ai gasit loc si ai parcat, daca ti la masina ta, mai bine nu stai mult sau te parchezi ca nesimtitul lasand 50 cm fata/spata sa aiba loc potentialii ghiolbani care o sa vina sa parcheze in fata sau dupa tine. Cu toate astea, cand ai gasit loc dupa ce ai umblat 30 min prin zona si ai parcat, fi sigur ca ti-ai platit parcarea ca si aici trec ca in Germania. Daca parchezi pe taxi/livrari/handicapatii, e ca si cum ai fi jucat la loto, sunt sanse foarte mari sa te dea unu in gat sau sa treaca politia si sa ii sune pe aia sa ti-o ridice (in cazul asta platesti circa 200€ care trebuiesc achitati cand iti recuperezi masina...) Mi sa intamplat o singura data si e un sentiment destul de naspa.. Te gandesti: "ce plm.. cine s-a gasit si a reusit sa imi fure masina in mijlocul parisului". Singura solutie e sa parchezi in parcari subterane, la care platesti o caruta de bani. Pe autostrada, foarte rar vezi unul sa mearga peste limita (cele foarte multe radare contribuie e drept la fenomenul asta), foarte rar se ia unul cu tine la o intrecere amicala, foarte foarte rar mai stiu unii de avarie cand ii lasi sa treaca sau vreau sa te salute.. Sunt abuziv de multe aglomeratii, nu exista zi fara sa prinzi un "bouchon" in care stai bara la bara pana innebunesti de a binelea.. In oras, sa te fereasca sa te grabesti undeva.. chit ca limita e 50, majoritatea merg cu 30-40, franeaza la orice pas, nu se asigura cand schimba banda, etc.. Sunt foarte multe semafoare, la orice colt de strada.. Per total, chit ca in oras sunt handicapati rau de tot, pe drumuri nationale nu am vazut nici o nebunie si se circula destul de bine. I-as clasa dupa nemti, dovada este data chiar de numarul de accidente produse in UE, dar totusi mai prudenti si mai responsabili la volan. 3. Romania Nu am ce comenta, stie toata lumea despre ce este vorba Am vazut ca zicea cineva de pe forum ca nu intelege dece nu se poate parca pe trotuar in italia sau in "n" tara din afara. Nu inteleg care e problema.. fiecare tara are legea ei, te conformezi cu legea in vigoare, ce mare scofala.. Daca sa-r parca toti astia pe unde apuca, aici fiind mare problema cu locurile de parcare... cred ca nici nu ai mai avea loc sa mergi pe trotuare.1 point
-
Am facut si eu conversia. Multumesc pt DIY. Sugestii: -surubul de la coloana de directie care nu are cap se desface foarte repede daca il lovesti in capul surubului putin intr-o parte cu o dalta si cu un ciocan pana il pornesti. De acolo merge cu mana. Nu are sens sa va chinuti sa il taiati cum au facut ceilalti colegi -dupa ce ai desfacut toate suruburile de la aeroterma, aceasta se scoate ridicand putin de partea de langa schimbator in sus si apoi, tragi de ea spre tine Piese schimbate: -panou climatronic -aeroterma IHKA -senzor AUC (se monteaza in fata pe radiator) -senzor solar (se monteaza intr-una din gurile de ventilatie ce bat spre parbriz). O sa vezi ca este facut pe partea din interior a bordului o gaura in izolatie pe unde sa treci firele.1 point
-
Foarte tare! Deci a functionat, fara sa se dea jos toata aeroterma. S-au folosit de la aeroterma cu clima automata (apropo, merge si de Anglia), cele 3 motorase (actuatoare); s-au inlocuit cu acestea cu motorasul existent pe aeroterma cu AC manual. S-au montat senzorii AUC si solar, apoi s-a facut codarea din AC manual in clima automata. Works like a charm! Cine este interesat, si trece prin Constanta, ii pot da indrumari catre Ovidiu, care mi-a facut acest montaj.1 point
-
Gata domnule, m-ai ambitionat fantastic. Saptamana viitoare trec si eu la treaba. Pana atunci mi-am adunat "cele necesare", si vreau sa va dau o lista actualizata de preturi: - panou comanda clima - 150-200 lei - aeroterma - 100-150 lei - senzor solar + senzor AUC - 50-100 lei - manopera - 150-250 lei Repet, preturile sunt orientative, eu am avut noroc si le-am adunat din mai multe locuri. Investitia se merita, deoarece iarna este jale cu directionarea aerului cald catre picioare... Multumiri!1 point
-
pai decat sa faci o tiganie doar ca sa ai panoul de la clima , mai bine cu aragaz dar functional.1 point
-
panou clima 100 euro (de la 3xpert) kit retrofit 100 euro (de la 3xpert) manopera eu + un prieten, l-am platit cu 200 ron ca a stat toata ziua total 250 euro bucuria de a avea climatronic: priceless1 point
-
Ai sa fi uimit de cat de perversa este matematica si teoria probabilitatilor :-) Nici nu trebuie sa faci "diferente" pe linia de productie - aceste apar singure in mod natural (presupun ca ai auzit de distributii Gauss/Poisson). Tot ce trebuie sa faci este sa redirectezi preferential produsele rezultate catre o piata sau alta.0 points
-
la ultimul Audi A5 sportback ,luat de nou, configurat dupa cerintele mele, am fost in service la reparatii de prea multe ori desi masina este foarte frumoasa ca si finisaje si materiale , ca de altfel toate masinile Audi. Este inacceptabil ,de exemplu, sa schimbi cutia de viteze la 60.000 km iar cea noua (7.000 euro) sa mearga o perioada bine dupa care sa smuceasca ca un Logan, la fel ca cea dinaintea ei. Neplacerile au fost mai multe dar ma opresc aici. Asa am ajuns la concluzia ca intr-adevar sunt unele loturi de masini fabricate pt. Europa de est. Am dat numai unul dintre motivele temenice care m-au facut sa trec la BMW.0 points
-
0 points
-
0 points
-
0 points
-
Oamenii sunt interesati de masini care iau ochii, jante mari, folii pe geamuri si suspensie sport. Daca are trapa si proiectoare de ceata, aia e. Si sa fie si pozele putin editate.0 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Pe naiba 23,24. Cu 20 max gaseai pe mobile cu tot adusa in tara si nu la 300mii km, ci la 150. Au facut baietii aia un profit de pe urma ta..-1 points
-
Salutare bavarezi!am o rugaminte,ma poate ajuta cineva cu cateva instructiuni privind instalarea unor lampi cu led(logo welcome logo light)pe portiera jos, avand in vedere insa ca masina nu e dotata standard cu aceasta optiune,masina e un e90.Mersi mult!-1 points
-
Naspa...scump de intretinut bmw!Probabil deaceea exista si masini non premium. Ai grija sa nu ajungi sa platesti mai mult decat ar costa operatiunea la service auto.-1 points
-
Nu te supara pe mine dar tu vorbesti de masinii de 13-16 ani ...or fi fost ele jalnice dar majoritatea care sunt asa vechi sunt in starea asta...eu nu vreau sa fiu rautacios dar masinii de 15 ani.... e mai greu...-1 points
-
Confirm, dupa eliminare dpf masina merge altfel...din orice punct de vedere si nu este placebo-1 points
-
Pai vezi ca surprize de genul o sa tot gasesti, totusi e mai veche masina si nu tre sa te mire treaba asta. Oricum "tzipla" asa pe la 180,190k slabe sanse sa gasesti, arunca un ochi pe mobile.-1 points
-
-2 points
-
Omul are xdrive. Din cunostintele mele, trebuie sa aibe toate 4 aceeasi dimensiune.-2 points
-
Daca te referi la alte anunturi pe autovit cu km dati inapoi, pe mine chiar ma ajuta chestia asta pt ca oamenii care cauta asa ceva le verifica istoricul inainte la BMW. Dar fraieri mai sunt normal si cand pica in plasa lor aia e, norocul lor.-2 points
-
-6 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00