Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/10/16 in all areas
-
Se pare ca totusi repara unitati cei de la bmw. astazi m-au anuntat ca e functional modulul si urmeaza maine sa il primeasca. Sunt total dezamagit de serviciile lor. astazi cand l-am sunat pe responsabilul de service si i-am zis ca au trecut 3 saptamani de cand CIC-ul este nefunctional si am intrebat care e stadiul lucrarilor am primit urmatorul raspuns: acum sunati in fiecare sapatamana sa imi ziceti cate saptamani au trecut? si sa am rabdare ca o sa fiu anuntat cand stiu ceva, ulterior am fost sunat si mi s-a comunicat ca modulul e functional. acum 2 saptamani am facut plangere scrisa si la BMW Romania si inca nu am primit nici un raspuns de la ei.5 points
-
se pare ca avem multi pe aici care cum au dat de putini bani si au cumparat un bmw din 95 au uitat de unde au plecat... Sincer acum , ma refer strict la voi , va stiti ...., voi ati facut marca de rusine si inca o mai faceti pe strada si nu sunteti demni de a avea o masina (de orice fel) Am avut si matiz si am mers si cu loganul si cu mai de toate pana la bmw. Pe primul am mers 70k km .Fiecare masina cu proportiile ei si stabilitatea ei. Ca am mers pe o portiune f scurta pe e85 spre bacau , cu 168 ,e adevat. Ca i-a luat destul de mult sa ajunga acolo ,iar este adevarat. Ca loganul ajunge mult mai repede decat un matiz la viteza asta iar este adevarat. La fel de adevarat este si faptul ca ai parte de niste senzatii de nesiguranta destul de mari si nu sfatuiesc pe nimeni sa circule asa. Daca noi avem bmw , asta nu inseamna ca restul sunt prosti si merg cu caruta. Merg cu ce considera ei ca li se potriveste si isi permit. La comportamentul unora de mai sus ca sa facem o analogie ,atunci cand treci cu bmw-ul tau(da jmcher) pe langa unul cu rollsroyce cum ar trebui ? sa te scuipe ala pe jante sau cum ? Hai sa nu mai instigam la condusul asta ... si sa fim mai cu calmi , ca placerea de a conduce e sa te bucuri de masina si de peisaje nu sa ii dai talpa pana la limitare ... sau poate gresesc eu3 points
-
Nu inseamna ca daca masina are elemente revopsite este o asa mare problema. Traim in Romania unde exsita specimene care iti zgarie masina, o lovesc in parcare etc si trebuie sa revopsesti o aripa, o usa etc. In afara de asta nu cred ca exista masina in Romania care sa nu aiba ciupituri de la pietre pe capota fata si bara.3 points
-
2 points
-
Va arat si eu una cu care m-am intalnit saptamana trecuta, noul proprietar a venit cu ea ca avea o eroare de airbag si am scos un pumn de rezistente care erau montate in locul airbagurilor lipsa. Dupa VIN am gasit raportul de dauna din US unde a fost declarata JUNK si retras dreptul de circulatie in America. Dureros este ca noul proprietar inainte sa o cumpere a platit la Automobile Bavaria verificare completa si i-au dat in scris ca masina este absolut OK, fara accident. Daca e cineva interesat pot trimite raportul din US in format PDF unui moderator sa il urce pe forum. http://s32.postimg.org/6jvkkff69/image.jpg http://s32.postimg.org/h45i30jo1/image.jpg2 points
-
2 points
-
Bine ca s-a rezolvat, undeva printre discutiile astea despre loganuri si matiz. ON TOPIC ) Si eu am mers cu un Tico cu 160kmh, la vale, cu vantul in spate. Loganul de 1.6 16v sunt chiar bune, spaima bmw-urilor e36/e46 316-318i )2 points
-
Zeronooo lucrezi la BMW? cum sa spui asta?sau esti sarcastic si nu-mi dau seama? adica daca vrei sa vezi ce probleme ai la masina apuca-te sa faci soft sa vezi ca daca pica 5 module inseamna ca nu mergeau cum trebuie si picau intr-un final? Daca tu reprezentanta spui la om "facem o verificare inainte sa fim siguri ca nu exista nicio problema cu vreun modul si daca e totul ok dam drumu la update ,da il pui sa si semneze,asta inseamna ca habar n-ai de ce anume faci si nu iti asumi nicio responsabilitate pentru greselile facute,daca e sa apara vreo eroare pe vreun modul si tu zici "NU MA INTERESEAZA FA-MI UPDATE" atunci e logic sa te puna sa semnezi pe riscul tau.2 points
-
Salutare! Revin si eu cu alta intrebare in legatura cu maneta schimbator de la masina mea 520d E60. Am facut si un clip in care sa vedeti clar ce vreau sa spun,am avut un Vw inainte in care se misca putin de tot,nu era perfect,dar se misca putin fata de cat se misca maneta la E60 asta...imi aminteste de passatul lu taikmiu din prezent din 2000 care are un joc extraordinar in toate directile. Cel mai mare joc il are in partea dreapta.La fel acelasi joc exista si cand e bagata in viteza,adica tot asa in partea dreapta se misca mai mult.E golul acela pana sa actionezi arcurile respective cand te duci stanga-dreapta,sunt nebun sau la voi cum este? Care piesa ar fi de vina si ce ar implica? Stiu ca unii nici nu ar baga in seama acest joc,dar sunt chichiricios si imi place sa fie orice lucru aproape perfect cand e vorba de masina mea!1 point
-
Totusi e bine c-ai facut sesizare la BMW Romania. Lucrurile nu trebuie lasate asa. Chiar nu inteleg de ce sa pice un modul in timpul unui update de soft facut in conditii profesionale, cu aparatura originala. Atunci la ce mai facem actualizari ? Doar pentru a vinde piese in service. Cum ar fi de exemplu sa ne avertizeze Microsoft ca exista riscul sa-ti pice procesorul la PC in cazul in care face o actualizare la win10 ? Stiu , comparatia e fortata dar totusi....1 point
-
am rezolvat-o singur!pana la urma nu e mare lucru de schimbat rolele,a durat in jur de 4 ore dar totul a mers perfect!1 point
-
boss, pune pe dreapta vreo 400 euro si in banii astia ii rezolvi: - toate garniturile pe unde pierde ulei motorul asta. nu face prostia sa le schimbi pe rand.schimbi azi garnitura de la capac, peste 2 luni desfaci iar sa schimbi semeringurile --> cam trebuie alta garnitura (este vreo 200 lei la motorul tau garnitura capac tacheti) - simeringurile de la supape. din cauza lor consumi ulei, iese fum pe toba etc. - distributie kit complet (este cam 350 lei kitul. cand schimbi simeringurile oricum demontezi distributia asa ca e bine sa pui alta noua. manopera e aceeasi). cu ocazia asta iti pune si distributia la punct - revizie de ulei si filtre. ulei daca ai pus 5w40 nu e problema e ok.10w sa nu ii pui. si daca tot schimbi simeringurile si vrei sa ramai pe Liqui Molyy i-ai ulei cu norma A3/B4 nu C3 cum are toptecul. dar oricum nu de acolo e vreo problema stai linistit. De la Liqui Molly iti recomand High Leichtlauf. C3 este mai mult pentru motorizarile diesel cu dpf. Dar repet, merge si asa, nu e nicio problema daca vrei sa ramai pe TopTec (e cu vreo 30 lei mai ieftin TopTecul) simeringurile de la supape: http://www.epiesa.ro/set-garnituri-ax-supape-bmw-seria-3-e46-318-i-victor-reinz-12-37281-01/16198/10328/piesa-22412/ garnitura capac tacheti: http://www.epiesa.ro/set-garnituri-capac-supape-bmw-seria-3-e46-318-i-elring-382-711/16198/10327/piesa-1205976/ kit distributie complet: http://www.epiesa.ro/kit-lant-de-distributie-bmw-seria-3-e46-318-i-swag-99130334/16198/13378/piesa-2641034/ la astea se mai adauga inca cateva garnituri mici dar care te costa ~100-100 si ceva de lei adunate toate (de la pompa vacuum, cele 2 de la solenoizi, eventual garnitura de la baia de ulei si de la suportul filtrului de ulei). manopera pentru toate operatiunile de mai sus este ~700 lei. atentie ca la motorul tau nu se baga decat fff putini sa schimbe semeringurile fara sa dea _chiulasa_ jos. de asemenea ff putini stiu sa puna motorul asta la punct.1 point
-
am si eu un compact si are tot volan cu 4 spite fara comenzi desi are si pachet exterior m original, deci vin si cu din astea, nu numai sport1 point
-
astea sunt vrajeli pentru fraierici, o caut in program cati km are inregistrati la reprezentanta si restul ii dau inapoi..... pe urma ii scot istoric bmw complet si accept orice test la bmw1 point
-
Piesa cu tepi nu e responsabila de functionarea climei(aerului conditionat) ci de treptele de viteza a aerului care il sufla aeroterma. Cauzele pot fi mai multe ca si la mine de altfel..compresor defect,senzori,freon scazu/prrsiune pe circuit,etc,etc...1 point
-
Nu cred ca un samsar mai are grija asta cu km,un samsar nu are probleme in a lua masini cu km multi ca stie ce o sa faca dupa ce o va vinde deoarece un samsar nu tine masina mult timp ,nu te acuz pe tine andrei sau te atac cu ceva,doar am spus definitia samsarului mai pe scurt:))1 point
-
Nasol cand altcineva posibil sa fi dat km inapoi nu? Sa stai cu inima stransa si cu banii dati1 point
-
Cand apare o masina buna la vanzare se comenteaza ca e pretu prea mare si se compara cu masinile vai de mama lor care automat trebuie sa fie mai ieftine. Cand va duceti si pierdeti timp ca va duceti sa va uitati la cele mai ieftine masini de pe piata la modelul respectiv si este logic ca e ceva neinregula comentati ca au probleme si asa mai departe. Romanul vrea ieftin si fara sa mai investeasca nici un leu ani de zile, eventual nici revizia sa nu o faca....1 point
-
Da, cu tapiterie de piele sigur o sa incalzeasca "navi mare" cand te urci iarna in masina...1 point
-
1 point
-
Te-a cautat Robert si ti-a facut reducere la urmatoarea manopera? )))))))))))))1 point
-
Cumperi 2.0d sa consume putin si dai 1,000euro sa schimbi distributia. Logic.1 point
-
Pai tot aud distributia in sus,distributia in jos.Cumpara gume pe naiba ca majoritatea umbla cu ele la sarma.Cred ca deaceea s-a umplut de bmw,ca nu trebuie sa i schimbe distributia.1 point
-
Ca doar n-o sa plateasca de 2 ori, ar fi si culmea sa ceara bani pe ce nu au facut., daca nu sunt in stare , sa-si caute alte slujbe, ceva care sa se potriveasca cu capacitatea lor de invatare, asa ar fi normal, intr-o societate normala, nu pusa pe luat bani.1 point
-
"REDUCE SPEED DRIVETRAIN ERROR" - cand o vad sau o citesc, m-i se face pielea de gaina...nu e nici un coleg pe la tine cu un tester? Macar sa dormi linistit pana maine...1 point
-
Pe naiba 23,24. Cu 20 max gaseai pe mobile cu tot adusa in tara si nu la 300mii km, ci la 150. Au facut baietii aia un profit de pe urma ta..1 point
-
Arata fantastic la interior. Cred ca daca BMW ar mai produce e39 si acum s-ar gasi o gramada de clienti aici incluzandu-ma si eu, cu conditia sa foloseasca aceleasi materiale ca in 2002 Felicitari pentru achizitie ...mare noroc ai mai avut cu ea.1 point
-
Pai nu e vorba de ITP, e chestia ca un logan e instabil la viteze mari, prost antifonat (adica nu te mai auzi cu cei din masina, dar nu e problema, acelasi lucru se poate intalni si la opel si alte masini low end). Cat despre trecerea itp-ului pe bune, depinde de sofer, uita-te la sectiunea masina mea sa vezi cati bani se baga in bmw-uri pe aici. Cine tine la siguranta lui, trece si itp-ul din prima.1 point
-
1 point
-
Pai nu eu compar, sunt topicuri pe aici, pline de comparatii si certuri Problema nu e anul, problema e ca loganul e mult mai usor, de acolo cele 10,2 secunde pana la sutĂŁ. Oricum nu prea mai conteazĂŁ, cei de aici vor alege oricand bmw-ul si aia e.1 point
-
Tehnicianul nici macar nu trebuie sa stie prea multe. Procedura de update este aproape in totalitate automatizata, cu interventii minime din partea operatorului.1 point
-
Nu este adevarat, atata timp cat acel modul a functionat, iar dupa update nu mai functioneaza ,doar una din 2 e de vina, ori partea hardware ori softul e de vina, cei care fac update daca sunt incompetenti, normal ca merg pe bajbaite pentru ca nu cunosc detaliile tehnice fiecarui modul, intotdeauna trebuie sa stiti ca orice parte hardware la vremea ei a avut un soft care a a functionat doar pe acea parte hardware si nu pe alta, si intotdeauna considerentele au fost si sunt doar de a fi legati doar de ei, si cu soft licentiat nu de furaciune, dar ca cei care fac update nu cunosc detaliile tehnice, e vina celui de la reprezentanta, si nu a clientului.Eu ca si client ma duc sa cumpar un produs, nu sa fac experimente pe masina mea, pe banii mei, pe timpul meu pierdut, pe incompetenta altora care nu au ce cauta acolo, care nu au idee cu ce se mananca limbajul de programare D, nu sunt capabili sa-si caute de lucru in alta parte, la o vulcanizare, la o spalatorie, la orice tine de masini care au 4 roti.1 point
-
Condensul = transformarea apei din starea vapori -> starea lichida. Momentul si locul in care apare condensul depinde de temperatura, umiditate si presiune Temperatura si presiunea sunt mai greu de controlat in cazul farurilor, deci ramane de controlat relativ usor umiditatea=cantitatea de vapori de apa din aer - evident din interiorul farului. Singura solutie (testata personal) este uscarea farului (lasat cateva zile in soare si asigurat ca vaporii de apa din interior au un orificiu/aerisire prin care pot iesi) dupa care ermetizarea farului astfel incat sa nu mai poate intra aer din afara. Daca in interiorul farului nu ajunge aer incarcat cu vapori de apa, atunci nu va apare condensul pentru ca din punct de vedere fizic nu are ce sa condenseze.1 point
-
1 point
-
daca ati umblat la furtunelele alea de aerisire si le-ati desfundat si tot se aburesc recomand 2 variante cu care am scapat de asa ceva la cateva masin, da-ti in spatele farului in capacul care vine peste bec o gaura de grosimea unui pix si puneti pe interior lipit ceva plasa deasa ca sa nu intre mizerie in far, sau da-ti farul jos si da-ti gaura in partea de jos sub far, garantat scapati de problema aburirii E un pic cam neortodoxa si unii o sa fiti reticenti in a face asa ceva insa garantat functioneaza . Sau puteti merge cu capacul de la bec desfacut un pic insa o sa fie problema cu mizeria ca inevitabil in timp o sa intre in far1 point
-
In general masinile intretinute asa cum spui tu nu prea sunt de vanzare. Iar cand ajung la vanzare se dau in circuit inchis, adica printre prieteni sau cunoscuti. Pentru ca altfel ajungi sa le dai pe degeaba si e pacat de banii bagati.1 point
-
Pana la urma am decis sa nu ma mai complic si eu l.am luat de la tine. Sper sa nu te deranjez daca te mai intreb una alta.1 point
-
De evitat pt cei ce vor sa isi achizitioneze un e60,525d,ar fi si AG 99 KYX.Clopotele sunt schimbate,seria este pansonata pe stalpul din stanga,air bag-ul din usa dreapta fata,lipseste(pe exteriorul portierei deja se vede chit-ul crapat)Calculatorul masinii,este invelit intr-o punga,iar plafonul este un deal si o vale tot.Capota si aripile sunt din fier,farurile sunt prinse cu negrese,un calculator pt adaptiv lipseste,etc Sper sa nu va lasati pacaliti doar de faptul ca are M Paket1 point
-
Sa fim seriosi, aia e prea varza ca s-o mai repare cineva. Si chiar daca reparatia e posibila, trebuie sa te gandesti la valoarea masinii. Cu cat se poate vinde masina pe piata vs. cat costa reparatia. Prea multi bani bagati pentru un profit mic. Daca era un F, atunci da, probabil ca se baga vreun samsar. Eu zic ca iese la polish. Ala e E92 acordeon - tomberon edition.1 point
-
Ridicare in slavi si informatii despre o singura masina. Cam asta e topicul pana acum. Si are 6 pagini. Inteleg rolul lui, dar foarte greu de urmarit. Ce o sa faci? Vrei sa cumperi o masina si rasfoiesti inainte zeci de pagini si mesaje, majoritatea multumim FRE si ai de capul meu nu cred ca aia e reparata ...1 point
-
A stat masina ceva timp la vanzare desi pretul era ok.Pacat de cel ce a cumparat-o... In Zalau 90% sunt samsari. Cand am fost in Zalau de mi-am facut R.A.R-ul , fix langa, este parcul auto , numa tigai de masini am vazut. Chiar atunci au adus un Mercedes E din 2011 cu cupola de Taxi pe ea,zicea cineva de acolo ca avea undeva la 350k ,dar dupa cateva zile era pe autovit masina cu 170k la bord. Mda1 point
-
EXCLUSIVITATE VIAŢA LIBERĂ/ Cum se fac "şmenuri" cu maşini de Germania din bucăţi Sunt curios de ce nu a facut ITP. O fi aflat intre timp ? Putea afla cand a vrut sa faca asigurarea, nu? Ca figura cu accident.1 point
-
Foarte bun topicul ......un meserias bun repara orice. Stiu cativa baieti care fac activitatea asta dar cu masini ceva mai vechi, cumpara masina cu dauna mai consistenta de la proprietari si le refac cu masini din anglia, in principu nu ai nici un fel de prejudecati, fac masinile din 2-3 bucati transversal sau longitudinal. Am vazut rasturnate si pus alt plafon cu tot cu stalpi. Am ajuns la meserias cu o problema mai ciudata ( roata dreapta spate cu puntea afectata si aripa spate sifonata serios)un Passat al parintilor, asigurarea nu mi-a dat dauna totala dar cu banii incasati in regie proprie am reparat masina si am revopsit-o total, ce e interesant ca desi omul are un cuptor "artizanal" are rezultate mai bune decat la service-uri de marca si mai ales nu se cunosc deloc diferentele la vopsea. Mai mult masina parintilor este din 2009 reparata si nu sunt probleme cu lacul sau rugina. Am avut puntea schimbata si dupa reparatie direct cu ea pe stand, culmea valorile erau aproape de cele corecte, iar baiatul de la standul de directie nu a banuit nimic ca s-ar fi umblat in zona aia, spunandu-mi ca vin masini mai distrusede la gropile patriei. Recent pe asigurare la un service mai mare am vopsit haion la o masina si deja sare vopseaua,nu are decat un an reparatia. Unii din ei sunt "magicieni" si e greu sa te prinzi ca au reparat o masina mai ales daca au ladispozitie piese sa o refaca complet. Problemele s-ar evita daca in baza de date a politiei sau la asigurari ar fi inregistrata orice masina cu avarie mai consistenta ai sti sigur interogand sistemul daca seria de sasiu e cu dauna sau nu.1 point
-
Nu va mai stresati, am auzit de la un prieten care se ocupa cu vopsitul de un X5 facut din 2 bucati si sudat exact pe punctele de sudura din fabrica care a fost verificat la reprezentanta si nu s-a prins nimeni.. Pe mine ma sperie cat de bine se aliniaza capota, usile, te fura in prima faza..1 point
-
1 point
-
Donez 50lei pentru o verificare la reprezentanta Bmw a acestei masini, mai gasim inca 3-4 donatori? Chiar sunt mega curios ce verdict ar da Bavaria la masina aia..1 point
-
1 point
-
1 point
-
si ma rog ce are? de ce e de evitat bmw-ul? din ce am vazut si am vazut multe cei din bmw-uri la accidente grave au cam scapat usor fata de cei cu care s-au tamponat. la oameni ma refer nu la fiare.1 point
-
Salut, parerea mea e ca ar trebui sa incepi cu tabloul de sigurante, mai bine zis cu cablurile care pleaca din el, cat despre airbag se poate sa fie modulul(cel putin la mine asta a fost)... succes1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00