Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/12/16 in all areas

  1. Am terminat si de modificat fetele de usi. Asa arata: http://thumbnails116.imagebam.com/48311/09065b483103467.jpg http://thumbnails115.imagebam.com/48311/3ad7f8483103475.jpg http://thumbnails116.imagebam.com/48311/3fd5af483103481.jpghttp://thumbnails116.imagebam.com/48311/66ee12483103485.jpg
    4 points
  2. 4 points
  3. In peisaj nu mai observi nimic?
    2 points
  4. Mergi b0$$ si da jos filtrul ala, niste tampiti aia de l-au pus! Atat timp cat raba da fum, eu de ce sa nu dau? Asta denota o gandire sanatoasa! :console: Lasand gluma la o parte, eu as pastra DPF-ul. Nu de frica amenzilor, cat de fumul pe care-l lasi in urma ta. Oricum aia 5-10 cai pe care-i mai castigi fara filtru nu iti vor trebui cu adevarat, dar in fine, fiecare cu propria-i gandire
    2 points
  5. Am montat si navigatia Acum mai am nevoie de o rama de relocare. http://115.imagebam.com/download/qH0d37vNjHPRA2pw60bCYw/47784/477839342/13010081_1185424088142669_1134198865_o.jpg
    2 points
  6. Are geamuri BLINDATE,e SOC! :ike:
    1 point
  7. astazi cand am zis ca s-a rezolvat se pare ca m-am inselat. a fost sotia cu masina si nu a stiut la ce sa se uite. Contempo Cars Sibiu dupa ce a primit unitatea CIC de la Bucuresti unde a fost rescris softtul m-a chemat pt a o monta pe masina. am intrebat daca nu e nevoie de o rulare din nou a update-ului dupa ce e pusa pe masina. cel de acolo a zis ca ar fi bine si ca or sa faca treaba asta, insa ei doar au montat unitatea pe masina si gata. aveam plin de optiuni cu M Sport si alte optiuni care apar doar daca ai combox si alte alea. la telefon inainte ca sotia sa ia masina de la ei a intrebat daca au rulat din nou update-ul si au spus ca DA si ca totul e ok. ulterior dupa ce am vazut masina personal l-am sunat pe seful de service care mi-a spus ca nu s-a mai rulat update-ul deorece cei de la Bucuresti au spus ca nu mai e nevoie. In momentul acesta mi-am recodat-o eu cu ncsexpert si functioneaza totul ok. Total dezamagit de experienta si de felul cum au vorbit cu mine. Nu va recomand Contempo Cars Sibiu. Zilele acestea o sa fac reclamatie la BMW in Germania ca vad ca pe BMW Romania nu ii intereseaza.
    1 point
  8. Multumesc frumos george si vladmury. Am rezolvat problema cu ajutorul sfaturilor voastre. Multumesc.
    1 point
  9. 20 30 de grame cu softul stock, fara cip (necesita citare a sursei). cu o remapare a motorului mai mult sau mai putin profesionista, poate sa dea mult mai mult fum decat inainte...my two cents...
    1 point
  10. Dupa nr este popa,dupa "turnulete" este tigan:)
    1 point
  11. Pentru cei care vor o varianta mai low cost dar foarte oke recomand Remapari Ecu,Mihai il cheama pe baiat,am soft la el cu un e46 320d FL,foarte multumit,pretul este mult sub ce se cere pe piata. Nu are dyno,dar ca sa am certitudine dincolo de efectul placebo am facut un test de accelaratie de la 0-160 inainte si dupa,diferenta fiind de aproape 7 secunda dupa soft. Spre surprinderea mea consumul a scazut daca merg constant. De la Ploiesti la Bucuresti in viteza a 6-a cu 130 pe pilot am scos 5.4% Ca si comparatie am avut inainte pe un 320d NFL soft facut la un tip de aici de pe forum,Alex cred ca il cheama,userul este ceva cu 320i,in primul rand a fost dublu ca pret,la diagnoza inainte de resoftare a constatat niste probleme si totusi a facut softul ca apoi dupa ce diferentele erau aproape inexistente sa mi spuna ca nu are cum sa mi dea banii inapoi si sa mi scrie softul original ca el a platit deja nu stiu ce soft pe care mi l au facut unii din Ungaria... Ma rog dupa ce am reparat masina,consumul a fost identintic si in continuare diferentele nu erau asa de mari ca sa merite 200 de euro.
    1 point
  12. cauti neaparat automata? crede-ma ca automata iti mareste consumul (care si asa e mare!) si iti scade si din performante (care si asa nu sunt chiar waw). in rest intr-adevar masina are atuu ca are ceva dotari. vezi ca nu spune nimic de taxa, daca nu e platita va fi destul de mare (cred ca peste 1000eur). mai uita-te si la 525i, consumul va fi acelasi, si taxele.
    1 point
  13. Dupa mai multe cautari si dupa ce m am intors la firma care mi a montat turbina noua, pentru o recalibrare.Am constat ca modelul de Garret 1749 este pus pe foarte multe masini,dar au coduri diferite.Asadar,turbinele sunt diferite si una cu deschidere vacumatica nu va functiona in paramentri daca e montata cu actuator electronic.
    1 point
  14. Nu arata rau deloc, consumul din afara e plauzibil dar cel din oras e prea optimist. In weekendul cu 20 ajung la VL, daca nu o vezi pana atunci te pot ajuta.
    1 point
  15. Atentie la urmatoarea masina: http://olx.ro/oferta/bmw-seria-520d-f10-ID2rA4r.html https://lajumate.ro/bmw-seria-5-f10-76921.html In anunt e specificata la 175.000km Ultima intrare in service a fost in martie 2016: 275.000km.
    1 point
  16. Am uitat sa postez nr de telefon:0742209105
    1 point
  17. Problema pe internet e ca de multe ori vezi doar partea buna a lucrurilor, adevaru e ca filmuletul este destul de profi si e usor sa te pacaleasca cand lucra PAK la masina lui. Stance cu Ta-Technix si roluit se face mai peste tot, inclusiv la PAK, discutiile au fost lungi si probele destul de relevante. Parerea mea si sfatul in acelasi timp este sa lasi masina asa cum e de fabrica pentru ca arata foarte bine si te orientezi catre alte jante
    1 point
  18. As you told me that error is 4A63.... Solution: Re-align the DDE and EWS How you do it? 1- Launch inpa 2- Select the engine 3- Choose the model of the engine (in your case DDE6 = 318d, 320d, 325d, 330d, 335d ( 03/2005 - 09/2007 ) DDE7 = 318d, 320d, 325d, 330d, 335d ( 09/2007 - ) 4- Select option: activate (usually F5 but check in your inpa) 5- Select option: EWS 6- Select option: reset ----> in progress ----> click ok 7- Bak to the main menu, ie, back, back, back, and close the INPA 8- Open the inpa and check the errors. That errors should have gone by now. 9- Turn the ignition off, remove the obd connector and start your car. Please share the results. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  19. Faceam referire la e60 cu 600k km
    1 point
  20. Sigur e greseala, cu km aia in anunț nu are nici o sansa sa o vanda
    1 point
  21. Aia nu arata a masina cu 600000 de km. Sigur este o greseala.
    1 point
  22. http://lmgtfy.com/?q=bmw+e90+NO+RESPONSE+FROM+CONTROL+UNIT
    1 point
  23. Totusi e bine c-ai facut sesizare la BMW Romania. Lucrurile nu trebuie lasate asa. Chiar nu inteleg de ce sa pice un modul in timpul unui update de soft facut in conditii profesionale, cu aparatura originala. Atunci la ce mai facem actualizari ? Doar pentru a vinde piese in service. Cum ar fi de exemplu sa ne avertizeze Microsoft ca exista riscul sa-ti pice procesorul la PC in cazul in care face o actualizare la win10 ? Stiu , comparatia e fortata dar totusi....
    1 point
  24. boss, pune pe dreapta vreo 400 euro si in banii astia ii rezolvi: - toate garniturile pe unde pierde ulei motorul asta. nu face prostia sa le schimbi pe rand.schimbi azi garnitura de la capac, peste 2 luni desfaci iar sa schimbi semeringurile --> cam trebuie alta garnitura (este vreo 200 lei la motorul tau garnitura capac tacheti) - simeringurile de la supape. din cauza lor consumi ulei, iese fum pe toba etc. - distributie kit complet (este cam 350 lei kitul. cand schimbi simeringurile oricum demontezi distributia asa ca e bine sa pui alta noua. manopera e aceeasi). cu ocazia asta iti pune si distributia la punct - revizie de ulei si filtre. ulei daca ai pus 5w40 nu e problema e ok.10w sa nu ii pui. si daca tot schimbi simeringurile si vrei sa ramai pe Liqui Molyy i-ai ulei cu norma A3/B4 nu C3 cum are toptecul. dar oricum nu de acolo e vreo problema stai linistit. De la Liqui Molly iti recomand High Leichtlauf. C3 este mai mult pentru motorizarile diesel cu dpf. Dar repet, merge si asa, nu e nicio problema daca vrei sa ramai pe TopTec (e cu vreo 30 lei mai ieftin TopTecul) simeringurile de la supape: http://www.epiesa.ro/set-garnituri-ax-supape-bmw-seria-3-e46-318-i-victor-reinz-12-37281-01/16198/10328/piesa-22412/ garnitura capac tacheti: http://www.epiesa.ro/set-garnituri-capac-supape-bmw-seria-3-e46-318-i-elring-382-711/16198/10327/piesa-1205976/ kit distributie complet: http://www.epiesa.ro/kit-lant-de-distributie-bmw-seria-3-e46-318-i-swag-99130334/16198/13378/piesa-2641034/ la astea se mai adauga inca cateva garnituri mici dar care te costa ~100-100 si ceva de lei adunate toate (de la pompa vacuum, cele 2 de la solenoizi, eventual garnitura de la baia de ulei si de la suportul filtrului de ulei). manopera pentru toate operatiunile de mai sus este ~700 lei. atentie ca la motorul tau nu se baga decat fff putini sa schimbe semeringurile fara sa dea _chiulasa_ jos. de asemenea ff putini stiu sa puna motorul asta la punct.
    1 point
  25. Salutare lume! Urmaresc cu interes tot ce a scris lumea despre problemele reale ale distributiei pe N47 ,de la prima pana la ultima pagina si v-a multumesc pentru toate informatiile ,au fost foarte utile. Eu m-am hotarat sa schimb distributia complet pe masina personala ,E91 320d din 03.2009 N4720A 211000 km ,din mai multe motive,sunetul lantului a devenit din ce in ce mai zgomotos ,mai ales dimineata si intre 1500-1800 rpm,am avut zile cand sunetul era metalic alte zile cand nu suna mai deloc doar clasicul zorzonit intre 1500-1700rpm. Am zis ca daca are peste 200k si se stie problema ruperii lantului nu merita riscul de a sta si astepta ruperea lui mai ales cand distributia incearca sa iti spuna ceva. Am pus internetul la treaba am vorbit in stanga si in dreapta am cerut oferte de pret, in Bucuresti la multe service-uri unele 3000 Ron, alte 4000 ron , nici la unu nu se schimba complet toata distributia, am dorit acest lucru pe principiul ,daca tot se da jos motorul sa se schimbe tot cu aceasta ocazie. Am fost dispus sa fac drumul la Bucuresti deoarece fiind din Cluj nu am reusit sa gasesc un mecanic serios care sa stie sa faca aceasta operatiune si sa fie si un pret corect. Pe toti mecanicii care i-am intrebat daca e de schimbat,toti au zis ca da,da putini dintre acestia au mai si facut aceasta operatiune.La toate service-urile schimbarea distributiei dureaza 3-4 zile un termen nejustificat. In final am aflat de Sorin de pe strada Meteor, un mecanic deosebit ,serios si corect fara sa ii fac reclama , cine vrea numar de telefon sa-mi trimmita mesaj privat. Omul stie ce face lucreaza doar cu BMW-uri si o face foarte bine ,luni l-am sunat in 30 min am fost la el pentru diagnostic ,chiar daca avea mult de lucru a gasit timp pentru mine un necunoscut,a comandat piesele fara avans si povesti in in urmatoarea luni a facut operatiunea. Totul a durat de la 9:00 pana la 16:00 fara dat jos motorul si alte prostii,cu ocazia asta am schimbat si kitul de ambreiaj,era vremea ,uzat bine. A schimbat tot kit-ul de distributie ,toate lanturile ,patine,intinzatoare,pinioane, si ulei BMW Shell,toate la preturi rezonabile. Distributia cu manopera si piese originale BMW, fara ulei si filtu ulei a costat 3900 ron. La 17:00 am luat masina, totul perfect ,torcea ca si o pisica ,parca era pe benzina,vibratii aproape de loc,asta poate si din pricina reglarii la pozitie a pinionului de la pompa de inalte parca daca nu gresesc. Patinele vechi erau uzate dar in stare ok, lanturile erau intinse bine iar intinzatoarele praf. Atasez link cu pozele si piesele,inclusiv intregistrare inainte si dupa schimbare . https://www.dropbox.com/sh/enlofymm05x69xz/AACJl89irY2dfaRusaWEKKLya?dl=0 Pentru informatii suplimentare sau lamuriri puteti sa-mi scrieti. Mult noroc si sa auzim doar de bine.
    1 point
  26. Haha,asa am zis si eu,ba iau 520i ba iau 525i,ba nu,525d,dupa daca tot ma duc pe diesel de ce sa nu caut 520d,dupa da de ce sa nu caut un 535i,una peste alta,pana la urma banii alocati ptr masina au ajuns de la 7500 la 13000,nici din Romania n-am mai luat-o si tot asa.. Pana nu te vezi cu contractu' semnat nu prea stii niciodata exact ce vrei sau cu ce te alegi chiar daca ai o idee cam ce cauti. Pana la urma mi-a luat ochii un 520i 2008 foarte bine intretinut cand eram in Germania si aia a fost..
    1 point
  27. Stai linistit deoarece daca vrei o masina buna si esti mai pretentios o sa ai de cautat...
    1 point
  28. La km astia cred ca merita mai mult un diesel ... dar tu stii ce si cum.
    1 point
  29. Ăn sfârșit am pus-o pe roți! http://thumbnails115.imagebam.com/48059/ac7917480588396.jpg http://thumbnails116.imagebam.com/48059/773b2e480588416.jpg http://thumbnails116.imagebam.com/48059/ffb2a3480588431.jpg http://thumbnails115.imagebam.com/48059/b97328480588458.jpg http://thumbnails115.imagebam.com/48059/76a7f9480588477.jpg http://thumbnails115.imagebam.com/48059/cf30d0480588523.jpg http://thumbnails116.imagebam.com/48059/e930c7480588653.jpg http://thumbnails116.imagebam.com/48059/2ba4a2480588708.jpg http://thumbnails115.imagebam.com/48059/311bbd480588755.jpg http://thumbnails115.imagebam.com/48059/489afe480588801.jpg http://thumbnails116.imagebam.com/48059/6ba03b480588887.jpg http://thumbnails116.imagebam.com/48059/19681c480588928.jpg
    1 point
  30. am gasit acum ceva timp niste tipi foarte buni care repara cic -uri la modul profi ..au pagina pe fb daca nu te rezolva ei , iti pot da linkul . Spor !
    1 point
  31. Acum 15 ani,mi a fost anulat permisul pentru bautura.am luat permisul la 18 ani si la 18 ani si noua luni l-am dat inapoi.Am stat un an pe bara,am refacut dosarul si am dat examen iarasi. Oricum ma bucur ca s -a intamplat atunci si m-am invatat minte, sa nu mai bei si sa conduci.Nu am avut accident,nimic,doar am fost oprit de politie.
    1 point
  32. Criminala depasire,sper ca ai invatat ceva din asta.
    1 point
  33. Niciodata fara carnet si sper sa ramana asa si de acum inainte. Tot ce am facut a fost sa merg cu maxim 10 km/h peste viteza maxima legala cu, ceva exceptii norocoase pana in momentul de fata.
    1 point
  34. @BOASCALa servici avem un benzinar Logan de 1.6 , din 2006 cu aproape 340k la bord a fost intretinut doar in service, are carte de service, nu a avut interventii deloc la motor doar cele obisnuite, bujii, un senzor de temperatura schimbat ambreiaj o singura data, filtre ulei , repet nu s-a intervenit deloc in motor, ajunge greu la 160km/h dar ajunge la viteza asta, as vrea sa-mi arati si mie un BMW cu carte de service (320d) masina de serviciu care nu a avut interventii asupra motorului, si sa mai prinda si 160km/h. In primul rand la diesel intretinerea e mult mai mare decat la un benzinar de 1.6 chiar daca e vorba de o masina romaneasca, ideea era doar ca si o masina ieftina poate tine cu familia mult mai bine decat un diesel 320d. Apropo: modul tau de exprimare e cam primitiv, in rest no comment
    1 point
  35. se pare ca avem multi pe aici care cum au dat de putini bani si au cumparat un bmw din 95 au uitat de unde au plecat... Sincer acum , ma refer strict la voi , va stiti ...., voi ati facut marca de rusine si inca o mai faceti pe strada si nu sunteti demni de a avea o masina (de orice fel) Am avut si matiz si am mers si cu loganul si cu mai de toate pana la bmw. Pe primul am mers 70k km .Fiecare masina cu proportiile ei si stabilitatea ei. Ca am mers pe o portiune f scurta pe e85 spre bacau , cu 168 ,e adevat. Ca i-a luat destul de mult sa ajunga acolo ,iar este adevarat. Ca loganul ajunge mult mai repede decat un matiz la viteza asta iar este adevarat. La fel de adevarat este si faptul ca ai parte de niste senzatii de nesiguranta destul de mari si nu sfatuiesc pe nimeni sa circule asa. Daca noi avem bmw , asta nu inseamna ca restul sunt prosti si merg cu caruta. Merg cu ce considera ei ca li se potriveste si isi permit. La comportamentul unora de mai sus ca sa facem o analogie ,atunci cand treci cu bmw-ul tau(da jmcher) pe langa unul cu rollsroyce cum ar trebui ? sa te scuipe ala pe jante sau cum ? Hai sa nu mai instigam la condusul asta ... si sa fim mai cu calmi , ca placerea de a conduce e sa te bucuri de masina si de peisaje nu sa ii dai talpa pana la limitare ... sau poate gresesc eu
    1 point
  36. Vreau sa zic , ca diferenta intre un 320 d si un logan de 1.6 e foarte mica, adica nu se merita sa dai banii pe un diesel, ca numar de km si ca mentenanta ,loganul intrece cu mult un 320d.
    1 point
  37. Ce detalii vrei...nu ti-ajung 3 poze?
    1 point
  38. De ce sa fie pe raspunderea clientului, ce vine clientul cu softul lui de-acasa, si vrea uite-asa sa incerce si el daca-i merge sau nu? BMW-ul face softuri pe-incercate? Nu e adevarat, cei care au facut update-ul sunt incepatori, pentru ca orice update- nereusit se raporteaza fabricii pentru remediere.
    1 point
  39. Te face de ras, si un logan ajunge la acceasi viteza.
    1 point
  40. vezi ca si la scaune ai de combinat plasticul ala de pe spatar trebuie pus ala negru si ornamentul ala de la reglajul scaunelor tot pe negru
    1 point
  41. Multumesc! O sa vad cum arata cand ii terminata toata treaba. Am de gand sa pun plafon negru iar pe usi vreau sa combin vechile fete negre cu astea crem. Adica sa iau partea cu airbagul si manerul de pe astea crem si restul sa ramana pe negru. Mi se pare prea mare trecerea de la bordul negru la usile complet crem.
    1 point
  42. Pt cei care au trecut pe acolo, rog adaugati poze cu fise dyno before-after ... asa putem gasi raspunsuri la fel de fel de intrebari. Cred ca si pretul ar fi interesant, stiu, exista multe variabile, dar asa ne putem face o idee ...
    1 point
  43. Eu daca in ultimii 12 ani din 21( de cand am carnetul) daca nu am mal luat nicio amenda pot sa scriu aici???.
    1 point
  44. Daca tu sustii ca rolul clapetelor e sa regleze debitul de aer nu mai continui discutia. Consider ca nu esti informat si te mai las sa studiezi.
    1 point
  45. mda, ai fost avertizat de oracolul forumului
    1 point
  46. piele, automata, xenon, tractiune integrala, benzina, motor in 6, 2500 cmc, 218 cp = bun, bun, bun :goodjob: !!! nici nu trebuie mai mult de la o masina de mers zilnic cu ea !!! daca era si argintie... era minunata !!! impozit mic, fara batai de cap, fara electronica multa, consum acceptabil... daca-i bagi o instalatie pe gaz tomasetto arctic cu calculator stag 300 premium si injectoare valtek nu te mai doare capul nici de consum !!! o sa ajungi la un consum (dpdv pret) de dacia logan 1.6... asa ma mananca palmele sa o iau eu !!! bafta !
    1 point
  47. Daca te intereseaza sa compari consumul la i-uril, diferenta e foarte mica intre 330i si 335i. Din punct de vedere al senzatiilor, sportivitatii, 330 pare "lesinat" in comparatie cu 335i. Intre cele doua alegerea e foarte simpla: 335i cu ochii inchisi! Are numai avantaje fata de 330i si niciun dezavantaj. Daca faci multi km si consumul este important: 320d sau 318d. Consum mediu Bucuresti pentru E93 335i manual 18l/100, mers normal. Mers sportiv, probabil in jur de 20. Oricum, de ce ti-ai lua 335i sa mergi linistit?
    1 point
  48. Pompa de benzina trebuie sa poate face cam 5-6 bari. Presiunea in rampa este limitata de regulatorul de presiune ( piesa 8 ) si este de 3 bari. Poti masura presiunea in rampa chiar si cu un manometru gen vulcanizari. Daca nu ma insel chiar si filetul de la rampa este similar celui de la valva de la anvelopa. Este vorba de capacelul 14 de aici. Se scoate capacelul si se conecteaza manometrul. Atentie mare ca va iesi ceva benzina cand scoti capacelul. Cam 50-100 ml daca sistemul este etans. Daca nu sare benzina deloc inseamna ca ori iti curge vreun injector, ori regulatorul e defect, ori supapa de retur din pompa scapa. Trebuie masurata atat presiunea in functionare cat si presiunea remanenta dupa un interval de 20-30 de minute de la oprirea motorului. Presiunea nu trebuie sa scada cu mai mult de 0.5 bari.
    1 point
  49. Poate ca el e crescut la oras, si il stie pe cel care o vinde ca e crescut la sat, cine stie
    0 points
  50. Remarc cu tristete ca pe acest forum "umbla" multi oameni cu un IQ mult sub nivelul marii sau unii oameni care nu si-au luat doctoriile necesare pe ziua de azi. Rog admin-ul sa ceara macar un test psihologic inainte de a aproba vreun user nou sau cont nou. Baeti, va rog, faceti-va un control si nu mai bagati legale pt ca va dauneaza grav sanatatii, judecatii si imaginii. Allah U Akbaar!
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.