Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/13/16 in all areas

  1. Din cate stiu, in Belgia nu se efectueaza vanzarea masinii fara Carpass, un document oficial in care iti prezinta istoricul masinii. Cel putin asa era in 2008 cand mi-am luat personal o masina de la privat din Brussels. Eu am cumparat un Passat in 2013 de la unu care zicea ca are GPS, cauciucuri noi, functie start/stop, numere de Franta si asigurare expirate cu care circula fara nici o jena (deci era si infractor, nu doar mincinos) si alte minciunele specifice precum ca , cumparatorii din tara sunt pe drum si sa mergem la Udriste sa facem actele. Poate multi ar fi facut un pas inapoi insa am mers la un test, am verificat istoricul (masina era din FR si nu am gasit mare lucru in afara de o intrare in Service pentru o problema la motor, dar comparand data si km la momentul respectiv am aproximat ca rulajul e real sau apropiat de cel real), i-am prezentat un print cu decode-ul vin si i-am aratat lista corecta de dotari si in final am batut palma. Masina a facut de atunci 60k km in Romania si singura problema a fost o bieleta antiruliu la 100 ron. Deci e oarecum discutabila aprecierea masinii in functie de intermediar, mai ales daca masina e luata de la licitatii unde nici ei nu stiu ce cumpara, se bazeaza doar pe niste poze si un raport de inspectie. La masinile cumparate personal de cine stie pe unde sau mai grav cele intermediate si rulate in Romania (cine o da la samsar / parc auto in mod sigur "vrea sa scape de ea fara batai de cap" pentru ca o da la un pret care sa suporte adaugarea unui profit la revanzare) consider ca au un grad mult mai ridicat de risc. LE: Si bineinteles ca era si hot ca la rubrica TVA a tras o bara si a mentionat nu stiu ce articol Deci conduc o masina luata de la un mincinos, hot si infractor.
    4 points
  2. Am tot dreptul sa fac asta. Tu te-ai duce sa cumperi de la un hot sau mincinos?
    4 points
  3. KAFAS2 up and running. Functii noi: NPI, Daytime Pedestrian Recognition cu City Braking, SARAH Controller. http://s32.postimg.org/6xk0nq7b5/image.jpg
    3 points
  4. e46 sedan Vand interior complet scaune sport incalzite alcantara,fara rupturi sau uzuri deranjante (in poza sunt usor prafuite) ,incluse fetele de usi ,consola de incalzire (completa,fara zgarieturi! ).As putea spune ca sunt in stare foarte buna.Pret 350 de Euro FIX Plafon negru (pt masina cu trapa)+ tot ce include,stalpi, parasolare,manere de viraj,lampi parasolare ,etc etc etc .Stalpul din mijloc pe partea soferului are o mica ciupitura (uzura) .Pret 500 lei. Ornamente exterioare high gloss/shadow line.Pachetul contine toate cele 14 piese negru lucios din fabrica .Pret ? nu stiu cu cat se vinde asa ceva Oglinzi rabatabile electric pachet high gloss(suport negru lucios) cu tot ce contine kitul,buton rabatare,modul din bord etc ( functioneaza perfect-sunt verificate ,nu se dau peste cap sau alte probleme).Pret 600 lei FIX poze
    2 points
  5. Pe langa asta, mai avea pe OLX anunturi cu masini de clonat carduri si gravat in plastic... mda...
    2 points
  6. http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-ID7GhhMN.html#246d41ce18 http://olx.ro/oferta/bmw-seria-5-ID6f6lg.html#cb550ee99a Specificata la 168.000km Ultima intrare in service feb 2016: 250.000km
    2 points
  7. un modul nu poate fi testat daca pica la scriere decat daca il scrii propriu zis, adica atunci cand ii faci update.......deci nu are cum sa ti dea nimeni garantia ca daca va incerca sa l scrie, nu pica restul e cancan
    2 points
  8. Da putin galeria de admisie jos daca sti si uita-te sa nu-ti fi cazut vreo clapeta in motor,suna mai mult a bataie metalica.
    1 point
  9. Asta cu mersul turat e mit dezvoltat de toti Gigeii de pe la diverse service-uri, c-asa se duce zvonul la toate prostiile debitate de unii si altii. Regenerarea masinii se face periodic, c-asa e gandit softul, de indata ce nivelul de soot atinge un anumit nivel, masina se asigura ca ai cele necesare regenerarii, adica bujii functionale, temperatura motor optima si motorina in rezervor si porneste. N-ai idee cate regenerari a facut masina ta fara sa simti macar. Important e din momentul in care masina a inceput sa faca regenerare sa se mearga cu masina, preferabil inafara orasului pentru a permite evacuarii sa atinga temperaturile dorite (undeva peste 550-600 grade Celsius). De-asta eu recomand achizitionarea unei interfete in genul Carly cu care poti monitoriza foarte frumos si simplu momentele astea minunate in care masina-si curata DPF-ul . Bafta!
    1 point
  10. Se referea la seriozitatea vanzatorului
    1 point
  11. Galerie noua. Clapete noi nu vei gasi separat. Ai renuntat la punerea in aplicare a "inventiei" tale?
    1 point
  12. Poate ca el e crescut la oras, si il stie pe cel care o vinde ca e crescut la sat, cine stie
    1 point
  13. Dc zici ca e taran cel care o vinde? :poke:
    1 point
  14. presupun ca cei care au schimbat distributia au atata minte sa ia un kit revizuit, ca doar stiu de ce o schimbi... si referitor la revizia pieselor, eventual dupa seriile pieselor daca le mai ai pe vreo cutie, factura,eticheta...
    1 point
  15. 1 point
  16. Nici nu vei primi. Problema ta e prea mica pentru ca ei sa-si piarda timpul cu tine. Nu spun ca e normal dar asa e la noi.
    1 point
  17. Se pare ca totusi repara unitati cei de la bmw. astazi m-au anuntat ca e functional modulul si urmeaza maine sa il primeasca. Sunt total dezamagit de serviciile lor. astazi cand l-am sunat pe responsabilul de service si i-am zis ca au trecut 3 saptamani de cand CIC-ul este nefunctional si am intrebat care e stadiul lucrarilor am primit urmatorul raspuns: acum sunati in fiecare sapatamana sa imi ziceti cate saptamani au trecut? si sa am rabdare ca o sa fiu anuntat cand stiu ceva, ulterior am fost sunat si mi s-a comunicat ca modulul e functional. acum 2 saptamani am facut plangere scrisa si la BMW Romania si inca nu am primit nici un raspuns de la ei.
    1 point
  18. Scuze de ĂŽntârziere și ignorați fumul . Sunetul variazĂŁ ĂŽn funcție de boxe, ĂŽn realitate se aude destul de rĂŁgușit și metalic, M3-ish.
    1 point
  19. BMW nu repara, ci schimba. daca aia or sa faca ceva, or sa faca ceva pe barba lor, pe buzunarul lor si in totalitate NE-oficial. un cic sh nu pot sa monteze.......si unul nou e cam scump o sa vedem......intre timp colegul trebuie ajutat!
    1 point
  20. Tehnicianul nici macar nu trebuie sa stie prea multe. Procedura de update este aproape in totalitate automatizata, cu interventii minime din partea operatorului.
    1 point
  21. gresit...de fapt ce pica la programare era defect deja...de asta trebuie sa semnezi... @ hateganradu: incearca cu winkfp, posibil sa mearga intr-un final...am avut un comp motor care a vrut dupa cca 10 ore de (re)incercari
    1 point
  22. update-ul se face pe rĂŁspunderea clientului in orice reprezentanta bmw din lume
    1 point
  23. Hmm, nasol moment. Update la masina faci numai daca ai ceva probleme. Ai avut motive sa faci acel update? Imi pare rau pentru ce ai patit. L.E: la reprezentanta te pune sa semnezi ca ai luat la cunostinta faptul ca exista riscul sa pice anumite module si ca ei nu au nicio responsabilitate...
    1 point
  24. sambata...profitat un pic ca e zi libera!!
    1 point
  25. SunĂŁ exact ca finala mea de 330i, ba chiar mai urat și sunt sigur cĂŁ nu costĂŁ 150lei. Pentru 318I intermediarĂŁ anulatĂŁ și finala de 330I, dupĂŁ mine este cel mai echitabil ca sunet/sportivitate. Revin cu un video dacĂŁ dorește cineva.
    1 point
  26. Imi place prezentarea, scurta, corecta si si la obiect! Daca si masina este corecta, ai un mare plus de la mine! Bafta le vanzare!
    1 point
  27. Aici sunt instrumentele cu care se poate face rost de fisierul 1b si generatorul care poate genera coduri FSC lifetime in baza fisierului 1b. >>>DOWNLOAD
    1 point
  28. Daca nu au softul pentru 8HP, cum pot sa faca cei de la Faur o diagnoza si un schimb complet de ulei? nu e normal sa faci un update la ultima versune de soft si sa face o resetare totala ? un alt service care poate asigura o revizie completa pentru cutia automata 8HP45 ? nu a avut nevoie nimeni sa faca revizia la o astfel de cutie ?
    1 point
  29. Am citit undeva,pe cateva forumuri externe si sunt multi care si-au prajit modulul FRM in timpul codarii,folosind Carly for Bmw. Daca tensiunea la bateria scade sub 12V in timpul procesului de codare pe FRM(in special),rezulta probleme grave...ai sanse foarte mari sa prajesti modulul. Aplicatia nu zice nimic de pasii pe care trebuie sa-i urmezi inaintea codarii..cel mai important e sa folosesti un incarcator de baterie inainte sa faci ceva sau o faci cu motorul pornit,dar nu stiu cat de safe e varianta asta. Spun asta ptr ca am folosit aplicatia foarte mult pe codari, dar nu stiam de aceste riscuri,deci mare grija!
    1 point
  30. Esti "englej" ori doar ai cam uitat limba romana, arzand-o doar pe english pe acolo
    1 point
  31. cum se poate sa-ti pui problema cati kilometri face un posesor de bmw ?!!! Dar daca-ti iei BMW il iei benzinar
    1 point
  32. O sa le scriu si eu in mail sa vad ce si cum,multumesc de info
    0 points
  33. Nu vad mobilierul o problema la ea,mi se pare ca e in ton cu masina.Si sa fim seriosi,cel putin in poze da impresia ca e intretinuta la interior,pare ca inca are filtru de particule etc.Problema este taranul care o vinde :frantics:
    0 points
  34. LEOZRX pare sa aiba sindromul Stockholm.
    -1 points
  35. Clapetele mai au si rolul de a forma "Turbionari" ale aerului in cilindru,in acest fel se imbunatateste arderea in cilindru.
    -1 points
  36. Mintit,nemintit asa mi-a spus la telefon si asa as fi facut daca ajungeam acolo,adica nu semnam nimic si daca era sa gaseasca vreo "problema" numai faceam update,deoarece stiu niste lucruri,dar nu le spun aici.Daca esti nou in problema cu reprezentantele "o musti" foarte usor,dar la fel de usor daca ai niste cunostinte poti sa te asiguri de niste lucruri si anume in caz de ceva sa plateasca reprezentanta si nu tu,sa-i faci sa-si asume. Asa se face la toate reprezentantele treaba cu semnatul,dar daca i iei la intrebari cum sa pice modulele si le spui ca platesc si o verificare pe tester a modulelor si daca sunt bune de ce sa mai semnez eu vreo hartie "in caz daca pica ceva",asa se poate intampla atunci cand consilierul BMW se urca pe scaun (chiar si cu protectiile aferente) sa crape pielea si sa apara o ruptura,eu cand am aduso nu era nici-o ruptura ,cand ati scos masina din service si dau sa ma urc in ea am gasit pielea rupta,iar daca la fisa tur a vehiculului pielea este in stare buna si la iesirea din atelier facuta tot de consilierul BMW unde nu se mai face alta fisa tur apare ruptura?o sa-ti zica "la inspectia masinii nu era pielea rupta" ,pai si acuma de ce e rupta daca eu nici nu m-am urcat in ea? sunt niste lucruri care se intampla des exact in cele mai inoportune momente atunci cand reprezentanta este buna de plata deoarece a avut ghinionul sa se intample ceva la masina cand sa o scoata din service si atunci numai exista nicio semnatura in care sa zica "proprietarul isi asuma toate problemele aparute la masina in timpul verificarii,reviziei,etc" Atunci sa faca cumva sa afle asta inainte sa se apuce de update sau sa numai faca update deloc la masinile iesite din garantie.
    -1 points
  37. +1 din pacate sunt unii pe aici care nu inteleg asta si ar vrea ca reprezentanta sa ii plateasca si crapaturile din pielea de pe scaune ca doar cand a adus-o el nu existau si au aparut cand a dat mecanicul drumul la ulei
    -1 points
  38. Mie mi se pare un pret corect pt un astfel de model.Asta este si pretul pietei. Am mai atasat cateva poze.
    -1 points
  39. Up!!! Pret Negociabil.
    -1 points
  40. In peisaj nu mai observi nimic?
    -1 points
  41. pica pentru ca modulul respectiv este deja defect si nu mai suporta scriere... de obicei...pentru ca e nevoie e o comparatie intre mere si piulite, sistemul de operare nu se scrie pe procesor
    -1 points
  42. Are geamuri BLINDATE,e SOC! :ike:
    -1 points
  43. Astazi am verificat bujiile cu aparatul de masurat,pe toate 4 da aceeasi valoare adica 1.1.Mi-au spus baietii sa numai incerc cu cablu pe baterie ca sigur se inrosesc,adica merg toate cele vechi...am comandat releul 410 lei OEM nou pentru maine dimineata,il schimb si daca totul merge cum trebuie il pastrez,daca nu ,am vorbit sa il dau inapoi si atunci ar fi de la cabluri,sper sa fie releul de vina ca si asa am destule pe cap...macar sa termin cu masina. Mi-a spus un coleg la munca sa bag motorina de 51 in loc de 55 (cum bag mereu) deoarece e posibil de acolo sa fie trepidatul(motorina uscata),mai ales ca imi face cam de cand am facut fullul 1-2 sapt,am mers cam o sapt cu motorina aproape de rosu e posibil sa se fi facut condens in rezervor..asa ca am facut fullul din nou si mi-au intrat 22L peste ce aveam,maine dimineata sa vad cum se comporta desi nu sunt sigur ca e de acolo..DPF nu s-a mai regenerat de 20.000 km din cauza bujiilor si totusi il arata ca mai merge inca 200.000 km ..parca acuma se aude ceva si in zona distributiei cand e rece motorul vreo 2-3 minute ca un pacanit la 1-2 secunde,m-am bagat sub masina si in spatele motorului se aude cel mai proeminent(nu am dat scutul jos)acum 2 saptamani nu se auzea nimic nimic,nu stiu cum de au venit toate de odata.
    -1 points
  44. Mie imi place mobilierul de la interior...
    -1 points
  45. Deplasat din ce punct de vedere?de putut se poate deoarece am niste privilegii(prin servici) prin care pot sa comand piese OEM si sa le trimit inapoi in cazuri speciale (piesele OEM nu se returneaza in 90% din cazuri),daca spui deplasat deoarece nu e frumos pentru cel care il va cumpara "folosit" de mine o data nu cred ca este asa urat...doar i-am bagat mufa,i-am pus testerul rapid si am vazut ca e ok si l-am pastrat.. Poze cu releul vechi,gelul ala noi am scormonit prin el,in principiu era neatins in el,dar fusese desfacut inainte si lipit cu mastic,posibil sa se fi gandit ca pot sa-l repare sau au vrut sa vada ce are in el si l-au pus la loc,cert e ca inainte sa schimb bujiile imi dadea erori pe bujiile 3-4 impreuna cu alte 2 erori din pozele de mai sus si dupa ce le-am schimbat imi dadea cele 4 erori pe bujiile 1 si 2,am pastrat releul 406 lei OEM 12230035934. Cat despre tremuratul respectiv,azi dim dupa ce am mai bagat 22L motorina de 51 a facut 1 secunda scurt un mic zgomot si un trepidat mic fata de restul de zile,sper sa fie motorina,am facut si niste ture mai lungi cu masina pentru regenerare daca nu-si facuse de 20.000 km,maine pun testeru pe ea sa vad cum este DPF-ul si mai ma duc in alta parte la alt tester deoarece testerul care il folosesc nu poate sa vada valorile la injectoare sa vad care e treaba sa fiu sigur. O poza bonus cu cele 2 eleroane montate !! Multumesc frumos de ajutor colegi!! P.S releul avea si un semn unde era topit plasticul destul de mult!
    -1 points
  46. ****BMW 320i TOURING inmatriculat Romania VOPSEA ORIGINALA Stare estetica absolut ireprosabila, de exceptie, nu spun vorbe mari dar masina arata ca in ziua fabricatiei. A fost tinuta doar in garaj pe perioada iernii. Tehnic functioneaza perfect, trage ca un BMW adevarat din acea epoca Motor fara greseala , sound grav discret Motorizare : 2500 cmc (motor schimbat) Putere : 170 CP Injectie electronica multipunct DOTARI DE FABRICA : Cutie automata Discuri fata / spate Jante originale BBS-BMW Servodirectie Trapa electrica ABS Geamuri electrice fata Oglinzi electrice +pliabile Faruri cu lupa Tapiterie velur Sistem audio BMW Sound original 6 boxe Masina arata si functioneaza foarte bine, ca una noua Interior fara urme de uzura Planseul masinii pe dedesupt ireprosabil, fara rugina sau urme de revopsire, ca nou Exterior vopsea originala S-a efectuat o revizie mecanica la partea de rulare, directie suspensie si am schimbat tot ce a fost necesar , doar piese originale Geometria rotilor facuta azi- masina ruleaza in deplina siguranta la orice viteza Nu are tunning sau alte modificari, este exact ca in ziua fabricatiei Functioneaza conform specificatiilor fabricantului. Merge cu 200 km/ora fara probleme, poate si mai mult, nu stiu Va ajunge la un maniac ce va mai investi bani in ea , perfectiunea nu exista BMW E30 Ursulet este poate cel mai indragit BMW si cu siguranta cel mai Adevarat BMW BMW Autentic O masinuta simpatica demna de performante fara egal la categoria ei , greu de egalat si in ziua de azi Nu se vor mai construi astfel de masini ! ITP valabil 2018 Asigurare valabila 6 luni Rovigneta valabila Carte + Talon Pret 3500 Euro tel: 0774625896 Vizibila in Prahova- Cornu- Breaza Trimit poze detaliate cu orice subansamblu din orice unghi, celor interesati Poze facute azi http://thumbnails114.imagebam.com/47532/fdded1475312713.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47532/242df8475312721.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47532/cbaf6f475312722.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47532/8e0972475312724.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47532/5932ae475312726.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47532/668431475312728.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47532/bd9e78475312730.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47532/78252b475312733.jpg%5B/ihttp://thumbnails114.imagebam.com/47532/d97c3d475312756.jpg' alt='d97c3d475312756.jpg'> http://thumbnails114.imagebam.com/47532/7b364d475312751.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/47532/87914b475312754.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47532/5e9ce2475312755.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47532/d97c3d475312756.jpg
    -1 points
  47. Vand BMW 320d E46 Facelift VIN: WBAAS71050CH10242 *An fab 12/2001 *Motor 2.0 Diesel 150 Cp EURO 3 (CO2 148g/km) *Pachet M interior-exterior de fabrica *Jante Al. 18" originale Bmw cu anvelope vara *Suspensie sport *Climatronic *Scaune incalzite *Computer bord *Comenzi volan *Senzori parcare spate *Interior Alcantara-textil *Plafon interior negru *Radio Cd Business Bmw *Pilot automat *Proiectoare ceata *ABS/DSC *Km reali cu carte service *Recent adusa din Germania *Nu s-au scos numere rosii Taxa de timbru 615 EURO. Pret:4799 Euro usor negociabil.
    -1 points
  48. Far dreapta: 300E Far stanga (stica sparta): 100E 350E ambele Tel: 0740 374 811
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.