Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/14/16 in all areas
-
3 points
-
Ai spus o prostie si este mare, mai ales ca vine din partea unui inginer. In linia de productie nu ai cum sa faci diferente nici daca ai vrea. Crezi ca operatorii de pe linie stau sa identifice tara in care pleaca masina ca sa stranga surubul la alt cuplu decat trebuie ? (nici nu ar putea de alfel pentru ca asta se verifica). Nici la piese nu ai putea gestiona diferit stocurile. Singura chestie pe care am vazut-o (lucrez la JaguarLandRover) este sa fie protejate cu o husa masinile care pleaca in tarile din Asia (Corea, Japonia), pentru ca cei de acolo sunt extrem de sensibili la zgarieturi, urme pe vopsea insa asta e tot. "Sunt roman deci sunt furat de toti" a ajuns sloganul tuturor in tara asta.3 points
-
Mergi la un birou de acte auto. Iti fac aia contract si cu Obama daca vrei.2 points
-
Cu ocazia drumului care urmeaza sa il fac in Romanica, am decis sa revizionez turbina la 127.000km deoarece fluiera prea tare si arunca mult ulei pe scut ! Cu ocazia asta am curatat tot uleiul de pe scut plus unde a aruncat turbina, valvola egr, intercooler si toate furtunele de la intercooler + schimb ulei si filtru ulei ! Evident toate garniturile au fost schimbate OE ! Maine ramane de vazut cum merge, in seara asta doar am pornit-o si am lasat motorul jumate de ora la relanti ! http://s32.postimg.org/wd5vpfbnl/20160513_153612.jpg http://s32.postimg.org/g1jb3b9oh/IMG_20160509_WA0002.jpg http://s32.postimg.org/uug1oh4u9/20160513_164446.jpg2 points
-
Din cate stiu, in Belgia nu se efectueaza vanzarea masinii fara Carpass, un document oficial in care iti prezinta istoricul masinii. Cel putin asa era in 2008 cand mi-am luat personal o masina de la privat din Brussels. Eu am cumparat un Passat in 2013 de la unu care zicea ca are GPS, cauciucuri noi, functie start/stop, numere de Franta si asigurare expirate cu care circula fara nici o jena (deci era si infractor, nu doar mincinos) si alte minciunele specifice precum ca , cumparatorii din tara sunt pe drum si sa mergem la Udriste sa facem actele. Poate multi ar fi facut un pas inapoi insa am mers la un test, am verificat istoricul (masina era din FR si nu am gasit mare lucru in afara de o intrare in Service pentru o problema la motor, dar comparand data si km la momentul respectiv am aproximat ca rulajul e real sau apropiat de cel real), i-am prezentat un print cu decode-ul vin si i-am aratat lista corecta de dotari si in final am batut palma. Masina a facut de atunci 60k km in Romania si singura problema a fost o bieleta antiruliu la 100 ron. Deci e oarecum discutabila aprecierea masinii in functie de intermediar, mai ales daca masina e luata de la licitatii unde nici ei nu stiu ce cumpara, se bazeaza doar pe niste poze si un raport de inspectie. La masinile cumparate personal de cine stie pe unde sau mai grav cele intermediate si rulate in Romania (cine o da la samsar / parc auto in mod sigur "vrea sa scape de ea fara batai de cap" pentru ca o da la un pret care sa suporte adaugarea unui profit la revanzare) consider ca au un grad mult mai ridicat de risc. LE: Si bineinteles ca era si hot ca la rubrica TVA a tras o bara si a mentionat nu stiu ce articol Deci conduc o masina luata de la un mincinos, hot si infractor.2 points
-
Cel mai simplu faci contract intre tine si neamt, asta doar daca in Brief apare neamtul.1 point
-
Uite aici rezolvarea. Este foarte simpla si foarte ieftina. Nu va apucati de cumparat stopuri. http://www.bmwclub.ro/forums/topic/167457-pozitiile-nu-merg-la-x3-f25/1 point
-
dar coduci o masina buna, exact ceea ce spuneam, poti nimeri un produs bun de la ei, am e90 cumparat tot de la samsar, in 4 ani si 100k km sa schimbat un kit de ambreaj si doua bielete antiruliu Nimeni nu iti ia dreptul asta, la fel si cel de a nu cumpara de la un hot si un mincinos , la piata e cerere si oferta, e posibil ca cel care cumpara de la el sa fie un hot si un mincinos pe alta latura mult mai rea1 point
-
Am tot dreptul sa fac asta. Tu te-ai duce sa cumperi de la un hot sau mincinos?1 point
-
KAFAS2 up and running. Functii noi: NPI, Daytime Pedestrian Recognition cu City Braking, SARAH Controller. http://s32.postimg.org/6xk0nq7b5/image.jpg1 point
-
1 point
-
Asa arata distributia la tine: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=ET75-EUR-04-2004-E46-BMW-318i&diagId=11_3189 tu ai nevoie(poate nu le vei schimba pe toate) de : Timing chain 1 11348649768 Chain tensioner and guide rail 1 11317512520 Slide rail 1 11317505608 Chain tensioner 1 11317567680 legat de garnituri, aici ai garnitura capac culbutori: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=ET75-EUR-04-2004-E46-BMW-318i&diagId=11_3179 PROFILE-GASKET 1 11120032224 pentru pompa de vacuum http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=ET75-EUR-04-2004-E46-BMW-318i&diagId=11_3178 sunt aceste garnituri: O-ring 1 11667509080 Seal kit for vacuum pump 1 11668626471 pentru solenoizii vanos http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=ET75-EUR-04-2004-E46-BMW-318i&diagId=11_3296 O-ring 21,29X1,78 2 11367546379 O-ring 34X3,52 2 11367506178 daca ai scurgeri si la senzorii axe came, atunci cumperi si : O-ring 17X3 2 12141748398 iar la filtrul de ulei http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=ET75-EUR-04-2004-E46-BMW-318i&diagId=11_3191 Gasket 1 11427508970 PROFILE-GASKET 1 11427508971 simeringuri supape http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=ET75-EUR-04-2004-E46-BMW-318i&diagId=11_3196 REPAIR KIT VALVE SEAL RING 1 11340029751 garnitura baie ulei http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=ET75-EUR-04-2004-E46-BMW-318i&diagId=11_3174 PROFILE-GASKET 1 11137511224 $35.58 Required for repair SELF-LOCKING HEX BOLT M8X28,5 20 11137551825 ei recomanda si schimbarea suruburilor baie ulei, eu stiu ca prin 2011 nu le-am schimbat la schimbarea garniturii, dar nici nu am avut probleme Ilie Ciolpani, Florin din Chitila sunt ff. ok, iar acum masina mea este la Florin din Vulcan(deci feed-back voi putea da abia saptamana viitoare), insa nu ai motive sa iti faci griji in privinta profesionalismului acestora.1 point
-
1 point
-
Salut, Voi incerca sa raspund tot punctual. Va rog sa nu luati personal afirmatiile mele, incerc doar sa fiu obiectiv: @darius_x: te asigur ca vreau sa vand masina. Singurul aspect, pe care l-am mentionat si intr-un post anterior, vreau sa o vand la valoarea ei. 1. Ex de masini care au intrat in comparatie: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=221572110&usageType=PRE_REGISTRATION&features=BLUETOOTH&features=AUTOMATIC_RAIN_SENSOR&features=CRUISE_CONTROL&climatisation=&fuels=PETROL&isSearchRequest=true&parkAssistents=REAR_SENSORS&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&adLimitation=&scopeId=C&zipcode=&usage=USED&minMileage=100000&maxMileage=150000&minFirstRegistrationDate=2007-01-01&maxFirstRegistrationDate=2009-12-31&minCubicCapacity=1800&maxCubicCapacity=2000&minPowerAsArray=110&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=146&maxPowerAsArray=KW&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=10&pageNumber=1 http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-320-ID7GfOat.html#cd8414e4e4 -> ex: cutie manuala, NAVI si PDC fata in plus http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-320-ID7Ggm6J.html#71796cbf94 -> ex: cutie manuala 2. De asemenea, am dat intamplator de site-ul vezicatface.ro si acolo, cu datele BMW, Seria 3 (E90) (2005-2008), an fabriacatie 2008, Combustibil benzina 2l 170CP, Km 103k pretul afisat este de 11669EUR. @CosminE46: 1. Da, pentru mine conteaza si numarul de km. De exemplu, la un motor care are o perioada de viata medie de 500k km pentru mine are importanta daca are 100k sau 200k in momentul in care cumpar masina. 2. Ai mentionat ca nu se prea cauta motoare mici pe benzina. Nu pot sa te contrazic, pot doar sa iti spun cu certitudine ca fiecare categorie (interval de capacitati cilindrice) se adreseaza unui anumit segment de public. Pentru mine, motoarele mai mari de 2 litri sunt inutile. Motivul este unul foarte simplu: pe strada imi doresc o masina care sa indeplineasca 2 conditii: la mers regulamentar sa aiba un consum decent (am reusit sa am un consum pe bord de 6.6l/100km cu aceasta masina la un drum Sibiu - Cluj cu 2 persoane in masina mers regulamentar, max 110km/h) si de asemenea, in momente in care este nevoie sa ma grabesc sa o pot face fara a omora masina. De aceea, pentru mine combinatia 2 litri cu 170CP este una ok. De asemenea, taxele pentru aceasta capacitate cilindrica sunt mai mult decat rezonabile (180RON pe an fata de 864RON pe an pentru o capacitate intre 2 si 2.5 litri), revizia costa undeva la 800RON la reprezentanta, etc... In concluzie, publicul target al meu este reprezentat de categoria de oameni care isi doresc acelasi lucru. 3. Corect, vorbim despre un model non-LCI. Diferentele intre modelul no-LCI si LCI sunt urmatoarele: cea mai importanta este faptul ca un LCI este EURO5. In acest caz nu prea conteaza aceasta diferenta, deoarece taxa este platita si nu este recuperata. Deci nu influenteaza cumparatorul. Alte diferente sunt reprezentate la nivel vizual, adica stopuri LED, semnalizatoare fata LED si semnalizatoare pe oglinzi. Consider ca aceste modificari nu influenteaza pretul semnificativ, fiind in marja de negociere a unui pret. 4. Masina este fabricata in 17 iunie 2008. Cu siguranta nu este normal si firesc sa fie scoasa la vanzare la un pret al unei masini din 2005 - 2007. Pretul trebuie sa reflecte uzurile masinii, fie ele uzuri exterioare, tablarie, motor, interior, etc. Aceste uzuri, odata cu trecerea timpului sunt semnificativ mai mari. Singurul lucru pe care il are in comun o masina din 2008 cu una din 2005 este forma exterioara, uzurile fiind total diferite. In consecinta, consider ca trebuie luate in calcul toate aspectele in momentul in care se atribuie o valoare unui obiect. Eu mi-as ridica mari semne de intrebare daca as vedea la vanzare o masina la acelasi pret cu una care e cu 3 ani mai veche... Pe acest principiu, dus la extrem, in 2008 cand a fost cumparata din reprezentanta masina mea ar fi trebuit sa fie cumparata la pret de second hand pt ca era la fel cu una din 2005? 5. Nu cunosc acea masina, nu cunosc proprietarul, nu cunosc motivele lui pentru care a setat acel pret pentru acea masina, nu stiu daca a fost vanduta sau nu, etc. Valoarea unui obiect in final este un interval bazat pe informatiile detinute de vanzator in acel moment. Informatiile pe care le detin in acest moment, sunt prezentate mai sus. Multumesc1 point
-
Probabil ceva senzor miscat. Masina trebuie sa porneasca si cu egr-ul demontat deci sigur nu e ceva mecanic (incercat asta pe masina mea). Intradevar exista riscul sa se fi desprins ceva mizerie si sa fi ajuns in motor insa semnele erau altele (zgomote fum). Totusi indicat era sa dai jos si galeria de admisie sa o cureti si sa o speli pe interior cu ceva benzina. Daca asa e la intrare fi sigur ca si pe interior e la fel. Acum nu mai conteaza, ar trebui sa aduci pe cineva cu o diagnoza sa vada ce nu ii convine, ce senzor da valori aiurea. Legat de km ... un BMW din 2004 e practic imposibil sa fi avut doar 83500km. Vazand si cum arata EGR-ul, atata mizerie nu se aduna in 80k km. Aia e mizerie adunata in 200k+ km. Si eu mi-am curatat EGR-ul de curand la un e90 cu 214k km si aveam mai putina mizerie, ce-i drept nu stiu daca proprietarul anterior o curatase inainte sau nu.1 point
-
1 point
-
O sa o vinzi cu 7.000, daca vrei sa o vinzi. Masina are 320.000 km si 10 ani, cam asta-i realitatea. Bafta.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Salut. Peste ceva timp urmeaza sa schimb uleiul, si ma gandeam sa trec si eu pe ulei Rheinol. Problema e ca nu ma pot hotari care varianta sa o aleg. Masina: 320d e46 150 cp Ulei Rheinol Primus LLX SAE 5W30 sau Rheinol Primus DX 5W30 Si inca un lucru: de unde pot cumpara acest tip de ulei? LE: Sau ar trebui sa iau Rheinol Primus DXM 5w40?1 point
-
1 point
-
Foarte frumoasa masina sa o stapanesti sanatos , dar sincer 12 000 euro mi se pare foarte mult . si eu am luat din 2009 cu 9450 si cu tot am ajuns la 9800 intradevar nu am m interior dar am navi mare tu ai mica. bafta-1 points
-
Masina e buna! Tehnic estetic merge si arata bine . Fix aia e problema acum ca nu sunt polisate farurile:))).Se rezolva si alea-1 points
-
Ofer 700 lei pe scaune fata+bancheta spate-2 points
-
Vand roti BMW 18 inch, pachet M, cu 2 anvelope Continental 225/40/18 si 2 anvelope RunOnFlat GoodYear 225/45/18. Jantele sunt originale BMW, 71/2J18EH2 si 8J18EH2. NERULATE IN TARA. 950 EUR Negociabil 0753206020 http://olx.ro/oferta/vand-4-jante-roti-originale-bmw-m-18-inch-cu-anvelope-seria-1-3-5-7-ID6gG92.html-2 points
-
-3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00