Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/22/16 in all areas

  1. Bogdan, exista ceasuri decente mai scumpe decat un e46, un macbook retina costa mai mult decat un e46, un set de roti pe 19/20" OEM este mai scump decat un e46, sunt enorm de multe chestii mult mai scumpe decat un e46..
    8 points
  2. Tu ai varianta facelift la e46, ca acolo a aparut motorul N42(B18A) de 115 cp in varianta de 1.8 litri, sau N42(B20) de 143 cp, varianta de 2 litri. Pe masina ai DSC II, adica: la o apasare scurta pe buton, iti va aprinde matrorul respectiv, sistemul de control al tractiunii(bazat pe pozitia volanului si calculand viteza fiecarei roti folosind senzorii ABS), dar va permite doar un derapaj "controlat", urmand ca sistemul sa revina la starea intiala; daca vei tine butonul apasat mai mult de 8 secunde, se vor aprinde martorii DSC, percum si semnul exclamarii cu galben, ceea ce va decupla total sistemul de control al tractiunii(la iarna, in parcari goale gen supermarket vei putea incerca senzatii gen drift).-cauta pe youtube sa vez cum functioneaza si ce face DSC II. Ulei mai gros este o prostie la un motor ca si valvetronic, care are orificiile de ungere proiectate pentru un ulei mai putin vascos la rece, si oricum ar impiedica functionarea normala a motorului(vezi solenoizi vanos, valva PCV), si oricum in loc sa rezolve, va agrava problemele tale; tu ai probleme cu simeringurile supape, posibil valva pcv+furtune, etc., si asta nu influenteaza consumul direct.
    3 points
  3. Chestia cu lasatul peste noapte pe liber si nu in viteza ca se strica ambreiajul e o aberatie inventata ...nu are cu ce sa influenteze ambreiajul cand masina sta pe loc,cu motorul oprit .
    2 points
  4. treaba cu sa treci din a 5-a pana intr-a 2-a sa mesteci fiecare viteza pana ajungi la care trebuie mi se pare o prostie,daca franezi brusc ceva de urgenta mai stai sa bagi in fiecare? sau cum faci o bagi in 4 fara sa eliberezi,dupa te duci in 3 si tot asa? sper sa fi inteles eu gresit si sa nu fi auzit o prostie mai mare ca asta in viata mea. Daca vreau sa accelerez cu a 2-a in blana si dupa sa bag a 4-a fara sa-i mai dau talpa care e problema? daca trebuie sa franez si o scot pe liber si dintra 6-a bag a 2-a direct care e problema?
    2 points
  5. ultimele zile de asteptare au fost un chin , dar in final a ajuns masina. dupa ce am trecut prin mai multe variante de e46/e92/f30 cu diferite motorizari , majoritatea sportive, a venit timpul si pentru un M. poze aici ca sumar masina este un F83: 431 HP / 550 NM Transmision HECK Gearbox MECH Colour ALPINWEISS 3 (300) detaliat are : Order options No. Description 1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES 2MK M DCT WITH DRIVELOGIC 2PA LOCKING WHEEL BOLTS 2VB TYRE PRESSURE INDICATOR 2VF ADAPTIV M SUSPENSION 2VZ 19"LT/ALY WHEELS DO.SP. 437 M/MT BL 230 EU SPECIFIC ADDITIONAL EQUIPMENT 248 STEERING WHEEL HEATING 3AG BACKUP CAMERA 302 ALARM SYSTEM 322 COMFORT ACCESS SYSTEM 387 WIND DEFLECTOR 4AE ARMREST FRONT RETRACTABLE 4LX HIGH.TRIM FIN. BLACKCHROM 4MC INTERIOR TRIM FINISHERS CARBON FIBRE 4NH AIR COLLAR 423 FLOOR MATS, VELOUR 430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE 465 THROUGH-LOAD SYSTEM 493 STORAGE COMPARTMENT PACKAGE 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 5AC AUTOM. HIGH-BEAM HEADLIGHTS CONTROL 5AG LANE CHANGE WARNING 5AL ACTIVE PROTECTION 5DA PASSENGER AIRBAG DEACTIVATE 5DL SURROUND VIEW 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 552 ADAPTIVE LED HEADLIGHT 575 ADDITIONAL 12V POWER SOCKET 6AC INTELLIGENT EMERGENCY CALL 6AE TELESERVICES 6AK CONNECTEDDRIVE SERVICES 6NS CONVENIENCE TELEPHONY WITH EXTENDED 609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL 610 HEAD UP DISPLAY 688 HARMAN/KARDON SURROUND SOUND SYSTEM 698 AREA-CODE 2 7ME M DRIVERS PACKAGE 760 INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME 8KA OELSERVICE INT. 30.000 KM/24 MONTHS 8S2 CODING OF ALARM SIGNAL 8S3 AUTOMATIC LOCK WHEN DRIVING AWAY 8TH SPEED LIMIT INFO 845 ACOUSTIC BELT WARNING 886 ON-BOARD DOCUMENTATION 9AA EXTERNAL SKIN PROTECTION Series options No. Description 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D 459 SEAT ADJUSTM., ELECTR. W. MEMORY 488 LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER 490 SEAT BACK WIDTH ADJUSTMENT 521 RAIN SENSOR 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 544 CRUISE CONTROL WITH BRAKING FUNCTION 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING 563 LIGHTS PACKAGE 775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE
    1 point
  6. Salut baieti , detin un X6 si de ceva timp a inceput sa faca mici "intreruperi" / "mers sacadat" / "tremura" cateva secunde de 2 zile incoace a inceput sa faca din ce in ce mai des numai pot apasa acceleratia ca imd incepe sa intrerupa ... am fost cu ea la 2 reprezentante pana acuma unii au spus ca este Transfer BOX alti un Senzor .. mi sa parut ciudat 2 pareri diferite , doua reprezentante diferite APAN si Bavaria ... daca cnv a patit cv de genu ast un sfat o parere orice e bine venit.
    1 point
  7. ambele erori foarte probabil sunt cauzate de simeringuri. eu am avut un valvetronic care inainte de a ii schimba simeringurile imi dadea la greu erori la sondele lambda si la catalizator. este perfect explicabil, masina scotand mult fum calculatorul masinii crede ca nu isi face treaba catalizatorul sau sondele lambda. ai facut testul de simeringuri? adica lasat la relanti 5 minute dupa ceas, apoi talpa puternica pana in 5000rpm pe loc. daca scoate muuult fum sunt simeringurile. eu in locul tau as face urmatoarele operatiuni: - schimb simeringuri + ce este necesar la distributie (intinzator - daca ai modelul vechi, patine - daca sunt sparte, lant - daca este slabit) - schimb valva pcv (poate avea legatura cu relantiul instabil + ca nu mai trage) + bujii. strict din simeringuri nu prea are legatura ca nu mai trage sau cu relantiul. la pompa aia secundara de aer nu mi-as bate capul, repet ea nu are nicio functie in mersul motorului. nu stau acum sa explic ce face ea dar sa ma contrazica cineva daca stie mai bine (nu sunt mecanic)
    1 point
  8. Pai si catalizatorul de ce nu il verifici? Poate s-a infundat cu ulei si alte cele si acum ai o contrapresiune pe evacuare. In acest caz, nu are cum sa mearga bine orice i-ai face tu. Da-l dos de proba si vezi cum se simte motorul. Apoi, daca ala e de vina, il schimbi.
    1 point
  9. 1. Pune masina pe un tester Inpa 2. Cu debitmetrul scos se intra intr un mod de avarie, 3. Vorbesti despre pompa aia care baga aer doar la rece?? Aia nu are niciun rol in functionarea motorului, nu te mai gandi la ea. pana la urma care sunt problemele masinii tale? Cum si care sunt manifestarile
    1 point
  10. Pai te duci frumos la reprezentanta si le spui ca vrei sa-ti rezolve problema,iar ei trebuie sa-si asume ce fac,adica daca o sa te puna sa cumperi ceva de la ei care o sa fie scump tu trebuie sa faci acest lucru(sa-l cumperi) si in 70% din cazuri nu o sa-ti rezolve problema si o sa-ti plateasca ei piesa respectiva si o sa trebuiasca sa investigheze mai bine problema si de abia atunci o sa o gaseasca (asta in cel mai rau caz). In cel mai bun caz o sa fie punct ochit-punct lovit,dar ai X6 deci sa nu fii zgarcit la bani! Treaba este ca daca te duci la un service fie el si mare o sa-ti zica domne trebuie sa schimbam asta si asta si asta si dupa chiar daca faci tot ce zic ei si masina merge la fel de prost nu prea cred ca o sa-ti de-a banii inapoi! Iti zic asta pentru ca deja ai vazut singur,te-ai dus la 2 reprezentante si ti-au dat 2 raspunsuri diferite si daca te duci si la a 3-a,o sa fie si un al 3-lea raspuns,la fel o sa fie si cu reparatia masinii.
    1 point
  11. Multumesc ! Probabil cea mai asteptata piesa a acestui an a ajuns, Quaife LSD.Impecabile mi se par toate finisajele.Termenul de livrare a fost respectat cu rigoare. Sper ca impreuna cu Toyo R888 sa faca perechea perfecta(ideal ar fi fost sa rezolv problema si cu BBS-urile,dar toate la timpul lor probabil). Blocantul are greutatea de 9kg. Sper ca saptamana viitoare sa intaresc puntea,sa pun bucsile polieuretanice care inca nu le-am comandat pentru puntea spate(ce mi-ati recomanda?),sa urmez exemplul colegului RCC-67 sa vopsesc tot pe dedesupt si sa montez blocantul. Abia astept sa vad diferenta.Voi reveni cu detalii. http://s32.postimg.org/mtikcs7up/IMG_3998.jpg http://s32.postimg.org/tu6k5k9mp/IMG_4002.jpg http://s32.postimg.org/42gn2mda9/IMG_4003.jpg http://s32.postimg.org/na3rz7vlt/IMG_4004.jpg http://s32.postimg.org/rhyk7yx1d/IMG_4007.jpg http://s32.postimg.org/ajzjm4nnl/IMG_4011.jpg
    1 point
  12. Pretul 2500 Euro, fara transport Merci!
    1 point
  13. Am facut niște poze noi,se vede si vizibilitatea prin folie http://s32.postimg.org/go3zy14ld/image.jpg http://s32.postimg.org/vlcgz1htt/image.jpg http://s32.postimg.org/ut57m3o8x/image.jpg http://s32.postimg.org/h89u98j29/image.jpg http://s32.postimg.org/jn1ptnzb5/image.jpg http://s32.postimg.org/5fc150mm9/image.jpg
    1 point
  14. Ne-am luat ochelari noi, adaptivi Astazi ne apucam de montat, sambata imi ajunge si frm3 ahl si o sa fie perfect functionale, pana atunci o sa imi functioneze ca niste faruri bixenon. http://i.imgur.com/NNOk5OB.jpg http://i.imgur.com/EtLEJfG.jpg http://i.imgur.com/fyMsMkH.jpg Ieri iar am alergat si am pierdut bani din cauza baiatului care dezmembreaza in Urziceni/Cosereni, ceasurile s-au dovedit a fii identice cu ale mele (doar ca de nfl) asa ca am platit degeaba 2x drumuri sa le iau si sa le duc + schimbare eeprom si scriere vin pe ele. In concluzie caut ceasuri 30d cu ecran mare, daca stiti un set de vanzare sau unde pot sa gasesc sunt dispus sa le cumpar. O sa incerc zilele astea sa montez si pilotul automat, nu am avut timp de nici o culoare.
    1 point
  15. navigatiile motion se actualizeaza doar in mers.
    1 point
  16. Omule, de ce jignesti, faci insinuari si aprecieri gratuite? Problema a fost remediata la VW la fel cum BMW, Mercedes, Audi sau Toyota remediaza probleme. Masina ARE istoric (cartea service am confirmat-o via email cu dealer-ul din Franta, e drept ulterior pentru mi-a raspuns dupa ce cumparasem masina), intrarea in service la VW se pliaza perfect pe el ca data si numar de km si nu am spus nicaieri ca are KM putini. Mai mult decat atat, avea si stickerul cu ultimul schimb de ulei pe stalpul de la usa si cel cu schimbul de lichid de frana (care se face la 2 ani). Nu m-ar mira sa spui ca le-a lipit samsarul si de aceea o sa confirm ca erau "invechite" de trecerea timpului si a intemperiilor, datare cu carbon cu am facut asa ca nici aici nu pot fi 100% sigur. Cel mai important e ca merge zi de zi de 3 ani in Romania si nu am nici un motiv sa imi cumpar alta. Poate doar nevoia de un model mai nou. Gandeste-te ca un 20 000 km se pot da inapoi la orice masina avand in vedere ca intervalul de service e la 30 000 in Vest. Din acest motiv am si spus ca nu pot confirma 100% ca aia sunt KM. Faci ultimare revizie la 180 000, mergi 30k, o dai inapoi cu 25k si pui anunt pe autovit cu 179 000. Totul OK din punct de vedere reprezentanta / carte service / facturi etc.
    1 point
  17. Supapa trebuie sa lase gazele sa circule doar dinspre pompa spre galeria de evacuare. Lasi deconectat furtunul care vine de la pompa si daca ies gaze supapa nu e OK. Ca sa verfici pompa vezi daca iese din ea aer cu presiune imediat dupa ce ai pornit motorul.
    1 point
  18. Aia care recomanda acest lucru,habar nu au de mecanica,nu stiu ce e un cap de bara,o rotula axiala sau un brat la masina.Nu are nici cea mai mica legatura schimbatul anvelopelor cu geometria rotilor,daca a fost dreapta inainte o sa fie dreapta si dupa alte anvelope jante si invers la fel. P.S : echilibrat poate,dar si aia este logic ca se face obligatoriu dupa ce pui alte anvelope pe jante ,mai exista gandirea comunista de trabant si dacie 1300 cand trebuie sa circule 100 km-1000km sa se aseze anvelopele,iarasi o mare prostie.
    1 point
  19. Clar nu o poti vinde in Ro la banii astia si cel mai probabil nici in De.
    1 point
  20. Poate ai noroc si o dai in Germania pt ca aici la banii aia slabe sanse, fiind si euro 4, taxa destul de mare....si break pe deasupra.Daca era euro 5 mai ziceai.
    1 point
  21. Salut! Eu pana in ianuarie am avut un e65 730d, 2008. L-am luat in octombrie 2013, si l-am vandut pt ca nu mai doream sa mai platesc impozitul de 2200 lei. De atunci cam caut intr-una, si parca nimic nu ma multumeste. Dar parca tot la un motor de 3L m-as indrepta, nu stiu de ce... Ca masina, parerea mea, nu am avut ce sa ii reprosez in aproape 1 an si jumatate, merita toti banii. Tinuta de drum ff buna, putere destula. Inainte sa o cumpar am facut programare la Banat Car Timisoara si am verificat la ea absolut tot(cutie, turbo, injectoare etc), dar eu il cunosteam pe baiatul de la care am luat-o, el schimband aproape tot la ea, ulei in cutie, caseta directie, galerie admisie. Daca nu ma insel verificarea la Banat Car a fost aprox 400 de lei, sper sa mai tin bine minte, mi-au scos o deviza de 4000 de lei cu ce trebuie sa schimb la ea(bujii, releu bujii, curatat egr, si mai ceva furtune). Am luat absolut toate piesele cu 650 lei, dupa codul fiecareia, si mecanicul meu mi-a facut tot cu 150 lei in 3 ore de lucru aprox. Deci e ceva diferenta pana la 4000 lei. Masina are ff multa electronica, si daca patesti ceva la ea, e bine sa mergi atunci sa vezi ce are, nu sa lasi sa se adune mai multe, ca nu mai ii dai de cap. Daca iti iei e65 sa cauti sa aibe interior comfort, si ventilatie , face toti banii . In rest nu am avut probleme la ea, dar am stiut ce am luat, de la cine am luat, si cum a fost intretinuta. Bafta sa ai! Masina am luat-o cu 19500€ in oct 2013, 132 mii km absolut reali, carte service cu intrari doar la Banat Car, si am dat-o in ian 2015 cu 15000 € abia...avand aprox 150 mii km.
    1 point
  22. dupa mai multe bmw-uri in 4 sau doua portiere ,iata ca m-am hotarat sa achizitionez si un cabrio.Initial m-am gandit la e46 facelift,care desi e o masina inca foarte frumoasa,nu se poate compara cu un e93 asa ca dupa o cautare de 2-3 zile ,m-am hotarat la un e93 - N43 luat din Bucuresti (pe numere rosii) Desi niciodata n-am avut motorizarea de 2litri benzina 125 kw si nu stiam absolut nimic despre problemele specifice acestei motorizari, nivelul destul de bun de dotare m-a facut sa ma decid sa cumpar masina. La prima vedere(dupa prima mie de km) masina per ansamblu pare ok cu mici probleme pe care le-am descoperit ulterior.Cum ar fi un relanti usor neregulat ,sau o articulatie destul de slabita.Probabil si din cauza rotilor pe 18" echipate cu cauciucuri Runflat .Unde mai pui ca la balans sau denivelari ,am un scartait enervant de undeva din zona puntii spate.Dar acestea sunt probleme mici usor rezolvabile ,care nu pot umbri placerea de a conduce un cabrio ca dotari conform vin-ului: 1CB Co2 Content 459 Seat Adjustm., Electr. W. Memory 502 Headlight Washer System 520 Foglights 522 Xenon Light 548 Speedometer With Kilometer Reading 1CA Selection Cop Relevant Vehicles 1CC Automatic Start/stop Function 1CD Brake Energy Regeneration 2C6 L.-a. Wheels Star Spoke 189 Mix Tyres 249 Multi-function For Steering Wheel 302 Alarm System 320 Model Designation, Deletion 387 Wind Deflector 4AD Interior Alum. Lengthwise Fine 4AE Armrest Front Retractable 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d 441 Smokers Package 481 Sport Seats F Driver/front Passenger 493 Storage Compartment Package 494 Seat Heating F Driver/front Passenger 507 Park Distance Control (pdc) 521 Rain Sensor 524 Adaptive Headlights 534 Automatic Air Conditioning 540 Cruise Control 563 Lights Package 609 Navigation System Professional 620 Voice Input System 644 Prep. For. Mob. Ph. Bluet. Interf. 676 Hifi Loudspeaker System 7RR Dynamics Package 7RS Comfort Package 704 M Sport Suspension 710 M Leather Steering Wheel 8SP Cop Control 8S3 Automatic Lock When Driving Away 843 Engine Design 863 Europe/dealer Directory 868 Language Version Dutch 877 Deletion Cross-over Operation 886 Dutch / On-board Documentation Edit: pozele sunt facute de fostul proprietar nu-mi apartin.
    0 points
  23. Salutari tuturor! Deoarece sunt incepator in materie de BMW, mai am unele goluri .Incerc sa invat de pe acuma asa ca am nevoie de persoane care sa imi mai explice.Niciodata nu mi-am dat seama ce inseamna acel E din E36, E46,E30.Am vazut multe denumiri , de exemplu la E36 (Ursulet) sau E34 (Bot de Rechin ) nu stiu daca este denumirea lor corecta .Daca poate sa imi explice cineva care e faza as fii tare recunoscator!
    0 points
  24. imi cer scuze dar nu am descris ce dotari are.. :frantics: Extrasele sunt descrise asa cum le-am primit din reprezentanta. Masina cum am spus este full piele Dakota maro, cu ornamente mahon, plafon interior Shadow Line. Are climatronic, dar nu dublu, cotiere fata si spate(incorporat suport pahare, compartiment pt diverse chestii tableta, ziare, reviste ). Nu are xenon, nu are trapa si nici perdelute spate. Are: Cutie manuala 6 trepte Bluetooth si intrare jack 3,5 mm Audio si USB (citeste MP3 de pe stickuri / carduri USB) Bordcomputer, inclusiv afisarea erorilor si serviceurilor obligatorii (cred ca e standard la acest model) Afisare pana roti si nivel ulei motor CD-Player Senzori parcare fata spate Geamuri electrice toate 4 Reglare scaune fata electric fara memorie! Carkit Volan Sport multifunktional Sistem de navigatie, are si harta Romaniei detaliata, cu suport pe DVD Incalzire scaune fata! Tempomat Tuner/Radio inchidere centralizata cu 2 chei originale Carlig Bare transversale Oglinzi electrice si incalzite Jante aliaj originale BMW cu cauciucuri vara ca. 6mm Masina de nefumator Carte service la zi ABS 8 Airbaguri DSC + T controlul tractiunii Isofix Senzor lumina si ploaie! Filtru de particule din cate stiu regenerabil, nu necesita schimb ca la alte masini(asta o fost si unul din criteriile de cautare a masinii. Poate in RO este neinteresant dar in Germania poate fi o problema serioasa si costisitoare, mai ales ca la masinile dupa 2005-2006 inspectia tehnica ITP/Tuv se face si cu interogarea OBD a masinii) Lumini de zi si follow me home Toate luminile interior sunt leduri, inclusiv numar de inmatriculare, fara erori in bord!
    -1 points
  25. Daca pui kit M nu pune roti de 18,ar merge un 19,altfel nu o sa fii multumit de look. Intrebare:Esti sigur ca vrei sa faci aceste modificari?Bucura-te de masina asa cum e si asigura-te ca e in cea mai buna stare tehnica.
    -1 points
  26. Ce legatura are spalatul motorului? Eu de exemplu il spal de 2 ori/an pentru ca nu suport jegul de orice fel.De ce trebuie sa ma murdaresc pe maini cand pun lichid de parbriz? Daca o vand si are motorul spalat starnesc banuieli?
    -1 points
  27. Ce tare esti tu, vrajeli de 2 lei. Intradevar sunt multi naivi pe acest site, dar ce spui tu, le intrece pe toate. Adica vrei sa spui ca, tu cumperi o masina unde vezi ca nu are istoric la reprezentanta, a avut si o mica problema la motor, dar nu te intereseaza acest lucru, ca asa ca... ti se pare tie ca aceea sunt km. reali. Nu te supara, dar tu ori furi banii, ori esti samsar, alta varianta nu vad. Si vad ca sunt destui care iti mai dau si aprecieri pozitive, iar dupa aceea, tot ei se plang pe forum ca le-a cazut nu stiu ce piesa, la asa putini km.
    -1 points
  28. Km daca sunt pe la 150.000 sunt ok! Care l-ai pus tu e posibil sa aiba km reali,dar majoritatea cu km asa putini in comparatie cu altele din acelasi an de au cu vreo 50.000 mai mult au fost bubuite. XDrive o sa-ti restranga mult masinile gasite,dar tu stii pentru ce drumuri o sa ai nevoie! Daca ar fi luata de noua din romania ar putea sa aiba km aia,dar nu este!
    -1 points
  29. Eu nu cred in masini aduse din (Germania ,Franta, Belgia etc) care sunt diesel la km astia................avem darul de a cauta in special masini cu km putini fara sa ne pese de alte aspecte.Daca se cer km putini asta se si gaseste in piata.
    -1 points
  30. As dori sa imi vand si eu masina. Locuiesc in Germania, si masina este inmatriculata pe mine. Nu sunt incantat de ideea de a o vinde in Romania, pentru ca in ultimul timp vad ca in Romania sunt preturi fff bune. Km nu mai spun. Toate au sub 200mii. Daca si la altii ar fi ca la noi sa nu verifice plata TVA-ului, as incepe un mic bussines cu export in Germania. Dar multumita statului roman, nu e posibil, ca nu avem numere de export. In fine. Masina am cumparat-o in 2013.11 la ca. 176000km. Cateva despre ea, probleme, am postat si aici. Masina 1 an de zile a avut si garantie, dar nu a fost nevoie. A fost servisat la reprezentanta BMW, schimb ulei, filtre, schimb lichid de frana. Deoarece mai nou schimbul de ulei se face la 300000km, la 15.000 km am facut eu un schimb de ulei suplimentar. Tin la masina. in 2014 am schimbat amortizoarele fata Sachs, in 2015 baterie noua Banner AGM 92Ah, speciala pt START/Stop. 2015 pompa apa noua Hella si curea. 2015 discuri de frana sport si placute fata spate! Si anul acesta schimbat kitul de ambreiaj cu tot, inclusiv volanta. Nu era necesar dar a fost mai sigur. Masina merge f bine, foarte economica. Drum intins cam 5,2%. Cu mers normal oras, iesiri scurte in afara cam 6,3%. Ce probleme are si cine vrea sa aiba o masina 100% OK. Am descoperit la schimbarea ambreiajului garnitura baie de ulei. Posibil sa o schimb cand vin in Romania. Si o problema mai veche scade lichidul servo. Am si o postare aici pe tema asta cu poze. Cat despre ulei, nu scade asa de mult incat sa fie o problema reala. Doar estetic. Masina interior arata foarte bine, curata, intretinuta. Uzura normala. Exterior, nu pot spune la fel. Ca si in Germania apar fel de fel de probleme la parcari etc. Ma enervam pt fiecare ciupitura, petricica. Dar cand in centrul orasului la 200 metri de politie, am gasit capota zgariata de un hippy, nu imi mai bat capul. A fost polisata, nu mai e asa vizibila zgarietura, cred ca tot in Romania, voi pune o folie. Cam asta despre probleme. Masina are acum 227.000 km. Vor fi mai multi ca circul cu aceasta masina zilnic. Am toate facturile la tot ce s-a cumparat, facut. Masina are motorul de 177CP, dar in acte este 163CP, ceva chestie pt reducere impozit. Cand proprietarul s-a mutat din Belgia pe Germania. A fost un director de firma, care a fost relocat. Si a luat masina cu el. Am 2 chei si cea de plastic. Despre lant, ce pot sa spun, m-am stresat destul la inceput, in masina dupa cele necesare de schimbat roata este stetoscopul sotiei, ascultam mereu motorul. Am postari si la topicul pe tema asta. Cand a inceput campania de rechemare, am fost si eu la reprezentanta. Mi s-a spus ca la masina mea am lantul acela mai gros, fara probleme. O fi adevarat sau nu, ideea e ca nu am sunet. Si am deja aprox. 50 mii. Sonderausstattung Dotari suplimentare: Culoare Neptunblau Metallic Leder Dakota / Naturbraun Prod. Datum 2008-07-15 1CA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE 1CB CO2 UMFANG 255 Sport-Lederlenkrad 320 MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL 339 Shadow Line 386 DACHRELING 4AS Edelholzausf. Pappel Maser Grau 402 PANORAMA GLASDACH 417 SONNENSCHUTZROLLO HINTERE TUERSCH. 423 FUSSMATTEN IN VELOURS 442 GETRAENKEHALTER 494 Sitzheizung fur Fahrer/Beifahrer 508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 544 Geschwindigkeitsregelung mit Bremsfunktion 6AA BMW TELESERVICES 6AB Steuerung Teleservices 6FL USB-Audio Schnittstelle 609 NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL 644 HANDY VORB. BUSINESS/BLUETOOTH-SCH. 698 AREA-CODE 2 7MD EDITION LIFESTYLE 761 Individual Sonnenschutzverglasung 775 Individual Dachhimmel anthrazit 8SA LAENDERSPEZ. NAVI.-FREISCHALTUNG 8SC LAENDERSPEZ. Teleservicefreisch. 8SP COP STEUERUNG 8S8 Länderspezifische Navi Zusteuerung 843 MOTORAUSLEGUNG 863 SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Raspund cu cea mai mare placere la orice intrebare, masina nu e pe autovit sau OLX. Din cauza "concurentei". Dar cine isi doreste o masina de familie, si nu doreste o cheltuiala in plus cu drum in Germania, poate sa arunce o privire. Eu vreau sa o vand deoarece doresc sa imi iau ceva mai ieftin, si cred ca pe benzina. Nu se justifica dieselul. Pentru un concediu pe an de 4000km nu vreau sa platesc diferenta de impozit si asigurarea mai mare. Plus ca suntem fortati sa luam masini mai noi datorita placutei verzi. Se mai si pregateste anul asta o taxare suplimentara a masinilor diesel. Impozit la aceasta masina 1995cmc euro4 380 euro, impozit e39 1991cmc, benzina, euro 2 anul 1997, 152 de euro. Ca sa inteleaga unii logica km la diesel si benzina. Deci ca sa iti acoperi aceste costuri trebuie sa circuli mult. Alea cu km putini diesel sunt povesti. Expertii estimeaza pe Germania ca 1 din 3 masini are km ireali. Numar de telefon 004915753011035. Am si whatsapp, viber!!! Pret 9999euro negociabil. In perioada 25.04-10.05. voi fi in Romania. Poze si anunt original http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-520d-leder-dakota-navi-shadowline-klima-mp3-bt-wilhelmshaven/222428949.html?lang=de&utm_source=DirectMail&utm_medium=textlink&utm_campaign=Recommend_DES
    -1 points
  31. Ai incercat sa o duci la un service, sau o faci in fata blocului?
    -1 points
  32. Nu prea are legatura ca ai mers 200+ pe ploaie torentiala cu vreunul din senzori(wow te venerez esti zeul forumului,sa te si filmezi cand mergi,vreau sa ma uit incontinu la video 24/24,sa mai faci!) Daca e sa nu faca contact,poate sa se intample si la 20km/h intr-o groapa.
    -1 points
  33. Aveti idee unde gasesc ambreiajul /solenoidul de la compresor sau daca gasesc doar asa separat pt e46 318i 2003.
    -1 points
  34. Aveti idee daca se pot monta anvelope 225/50/16 pe jante de tabla pe un e46?
    -1 points
  35. Pune cateva poze cu masina lui taicat-o aici la banii aia daca mai e si dotata si intretinuta e super oferta.
    -1 points
  36. Salutare, Am si eu o dilema... am un 316d 2011 173000 km, dupa ce sta masina cateva ore oprita si pornesc motorul la rece, ceteva secunde se aude lantul destul de tare apoi dupa 3-4 secunde dispare sunetul si nu mai apare la cald deloc. nici nu fasaie . ce sa fac sa incerc sa schimb doar intinzatrorul de sus? poate scap de zgomot? Multumesc,
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.