Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/24/16 in all areas
-
5 points
-
Vin-ul trebuie luat personal de pe masina ,in general samsarii dau la telefon alt VIN care daca se verifica are km din anunt .Cel mai corect este sa-ti trimita o poza cu VIN-ul de pe masina.3 points
-
florin crede ca e vw,audi...la bmw si mercedes poate sa fie si 30/12/2012 ,tot 2012 se trece in carte.3 points
-
Salut pe toata lumea. Detin un bmw e46 1999 320d. La sfatul vostru acum 1 an am eliminat catalizatorul,fara a avea vreo marire de consum sau alte probleme tehnice cum se discuta pe internet. Acum doresc sa fac o alta imbunatarire( daca chiar este benefica)...insa la fel...se discuta mult pe net ca ar fi benefica..sau poate Nu ar fi benefica etc,si anume: Eliminare/blocare/curatare Valva EGR. Blocarea fiind facuta cu acest dispozitiv: http://www.ebay.de/itm/53-AGR-Verschlussplatte-Dichtung-BMW-E53-E38-E39-E46-3-5-7-X5-/181484300179?hash=item2a414ea793:g:z-AAAOSw-W5Uykuh http://i.ebayimg.com/t/53-AGR-Verschlussplatte-Dichtung-BMW-E53-E38-E39-E46-3-5-7-X5-/00/s/MTAwMFgxMDAw/z/z-AAAOSw-W5Uykuh/$_57.JPG Nu ma intereseaza poluarea si etc,si asa birocratii ne maresc taxele indiferent ca poluam sau nu. Am gasit la cunoscatori informatia ca dupa eliminare EGR vor aparea urmatoarele probleme: """ Alt lucru care sigur te intereseaza pe tine mai mult decat poluarea va fi faptul ca vei avea mai putin oxigen in camera de ardere iar din cauza asta combustibilul nu va arde complet de aici rezulta: - putere scazuta - consumul creste - fum la evacuare - emisii mari de HC si CO """ Si asa am ceva probleme de putere la masina, Si mai mult cu minus la acest capitol nu as dori. Vreau doar ce este mai bine pentru masina,atat. Cunoaste cineva ,ceva concret? Va salut cu respect.2 points
-
Aici este ultima versiune care functioneaza fara root. DISTRACTIE !!! Carly for BMW 20.242 points
-
Bogdan, exista ceasuri decente mai scumpe decat un e46, un macbook retina costa mai mult decat un e46, un set de roti pe 19/20" OEM este mai scump decat un e46, sunt enorm de multe chestii mult mai scumpe decat un e46..2 points
-
Posibil sa fie vestitul pinion din plastic din cutia de transfer. Verifica daca au acelasi part no.1 point
-
Pune bateria pe redresor, am patit-o si eu, dupa incarcare nu am mai avut probleme.1 point
-
Nu as vrea sa spun masinile pentru a nu se simti baietii in vre-un fel anume,nu ma laud si nu este un topic de lauda si nu as vrea sa fie luat in acest fel(am primit niste astfel de afirmatii) in cazul in care ar interesa pe cineva. Daca as spune doar modelul poate multi ar stii despre ce masini este vorba si nu am chef de discutii(sper sa intelegeti). Cand m-am decis sa deschid acest topic am facut-o pentru ca in trecut cand cautam pareri si piese nu prea gaseam pe la noi si trebuia sa caut si mai departe pe undeva p-afara unde lumea nu are pretentii pentru ca iti da ceva informatii cum am intalnit genul de oameni pe la noi. Sper sa se ia acest topic ca atare si sunt cat se poate de transparent cu orice informatie pot ajuta pe oricine pentru ca si eu as dori sa primesc la randul meu pareri sincere,dar pe la noi este mai greu unde se incearca a se ascunde si a nu se spune mai nimic,nu prea mi se pare normal dar in fine este doar parerea mea... Masinile erau de 300-330cp(avand inca un avantaj ca una era sedan cu jante 17 ceva mai usoara oricum si una avand in jur de 1450-1500kg deci cu aproximativ 100kg mai usoara).1 point
-
Aseara un prieten m-a rugat sa iesim sa ne dam pentru ca a avut o problema la masina pe care a rezolvat-o si vroia sa vada daca mai este aceeasi diferenta intre noi si daca masina lui merge mai bine decat inainte.Daca tot s-a ivit ocazia mi-am pus si eu semi slickurile curios care ar fi diferenta sau daca este diferenta cu ele puse fata de data trecuta cand ne-am dat si nu le-am avut. In trecut cand ne-am dat am fost cu anvelope de iarna si patinam 1 si 2 pana la capat iar diferenta dintre mine si el la sfarsit era de 2 masini el in fata mea.Acum cu semi-slickurile puse am avut eu 2 masini in fata lui plecarea fiind mult imbunatatita dar tot patinand(nu la fel de mult). Ca sa va faceti o idee care este diferenta dintre ce am avut(cele de iarna,cu alea m-am dat atunci cu el pentru ca incepuse sezonul,nu le aveam pe roti pe cele de vara PS3) prima oara pe masina si acum(adica semi slickurile) cand ne-am dat aseara mi-au iesit ceasurile din bord si m-au lovit in maini cand le aveam pe volan iar cand schimbam treapta intrau la loc in bord in clipsuri. Printre altele m-am mai dat si cu alte masini cu care m-am dat in trecut si s-a observat diferenta si la acestea deci nu exista discutie cum va masina baiatului care m-a sunat a avut in continuare o problema. Sunt foarte multumit de ele si de cat mi s-a imbunatatit plecarea (chiar daca nu sunt atat de bun al plecari) chiar daca si acum plec probabil putin cam de sus ma ajuta sa recuperez. Abia astept sa vad diferenta si cu blocantul pus si jantele cu 4 kg mai usoare fiecare.1 point
-
1 point
-
Masina a primit folie, am trecut la jantele de vara http://s20.postimg.org/qq3rv968t/13225207_1712291572359512_627812193_o.jpg http://s20.postimg.org/3jt2qouzh/13262538_1712291562359513_98619941_o.jpg1 point
-
Am luat un set de Style 245 8JX17 de pe ebay,pentru iarna,am cautat de mult modelul asta,iar astea au fost singurele care erau descrise "top zustand".Intradevar,cand le-am primit jantele corespundeau descrierii,impecabile,nici macar o zgârieturã nu au. Au venit cu anvelope goodyear de vara runflat,6.5mm. http://s33.postimg.org/myofo8qgr/image.jpg http://s33.postimg.org/mx9wh2z97/image.jpg1 point
-
Daca o cureti cu nitrodiluant sa nu care cumva sa o lasi la muiat intrun vas cu nitrodiluant In capsula EGR ai o membrana din cauciuc care in contact cu nitrodiluantul sau benzina se face praf. Eu am curatat acel EGR cu spray de curatat discurile de frana. Asta in faza finala pentru ca depunerea grosiera o iei cu o spatula de plastic sau lemn. Admisia o dai jos si o duci la o spalatorie auto sa o curete.1 point
-
1 point
-
Nu am facut nici o modificare caroseriei, doar un stretch destul de mare, 255/30/19 pe 10J cu ET 24, imi atingea foarte rar la denivelari daca le luam cu viteza dar asta si pentru ca masina mea era foarte lasata. Masina cica avea 200cp, nu am masurat-o niciodata dar se misca relativ ok cu ele, nu sunt asa grele.1 point
-
Salut,in sfarsit am gasit traseul ideal spre serviciu,l-am schimbat odata cu schimbarea senzorului de vibrochen1 point
-
@CristianRO,maine o sa merg sa cumpar o foarfeca de taiat tabla,si am sa fac dintr-o tabla o piulita sa blochez valva. Am zis ca daca tot o sa desfac si maine,chiar daca valva nu o sa mai functioneze,macar sa fie totul curat. Iti multumesc. Edit: Azi cand am desfacut,din conducata aia ieasea aer cald cu presiune destul de mare. Daca acolo o sa vina saiba....conductele o sa se descurce cu presiunea aia permanenta? Te salut http://i.imgur.com/Addt6cE.jpg1 point
-
Va salut baieti. Va multumesc frumos pentru ajutorul dat si informatiile utile. Informatiile voastre pentru mine sunt foarte pretioase. Valva mea EGR este impecabila din punct de vedere estetic,asa ca astazi am zis sa desfac si eu sa vad cum arata pe interior. Din pacate am avut o surpriza neplacuta.... Vreau sa va intreb: 1.Cu ce se pot curata acele depuneri de carbon? sau trebuie un spray profesional? 2.Pe ce sta atasata Valva EGR?,sau ce anume este in poza numarul 5?Vad ca ,""contaminarea"" continua si in poza 5.Este posibil sa demontez si acea piesa/ansamblu ca sa o/il curat? Va multumesc frumos. Pozele sunt urmatoarele: http://i.imgur.com/XmrcMUk.jpg http://i.imgur.com/zfVfMOI.jpg http://i.imgur.com/eCdMfZX.jpg http://i.imgur.com/0RQLGca.jpg http://i.imgur.com/HIhRbfj.jpg Va salut cu respect.1 point
-
intr-adevar 2 brate la e46 sunt intre 800-1000 lei. ~ 800 Meyle , 1000 lei Lemforder. Mai adaugi intre 250-400 lei pentru bucsele bratelor. Exista si variante mai ieftine, adica firme mai slabe, astea sunt cam de pe la 250 lei in sus bucata dar garantat vor pica in 10-15.000km. discutie inchisa. Zi Doamne fereste sa fi nevoit sa le schimbi sau daca va fi cazul poti opta pentru dezmembrari sau schimbarea pivotilor. pretul pietei sa stii ca nu era cu mult peste cei 2500 cat ai dat pe ea. mai departe, daca nu iti consuma f mult ulei pe joja stai linistit si nu ii schimba simeringurile. adica nu pari genul de om care sa te dea banii afara in casa sa te apuci sa faci reparatii preventive. de altfel de aia ti-ai luat si o masina ieftina cum este e46. merge si asa. posesorii de e46 se impart in 2 categorii: - pasionati unde vezi masini fara niciun defect si care intr-adevar investesc sume de ordinul miilor de euro foarte usor. (10-20% din totalul posesorilor ) ) - oameni care se folosesc de masina si accepta uzura la anumite componente. nu este o masina noua! si nu veniti cu sf-uri ca trebuia sa ia opel sau golf sau nu stiu ce, ca si la alea tot la fel ar fi stat situatia!. ca erau tot cam la fel de vechi ca un e46 si ca sa o tii impecabila banii tot se duceau imediat. mai rau e de oameni din a2a categorie, care nu isi intretin masinile ca la carte dar care se cred mari pasionati ) asadar sfatul meu este sa mergi asa cu masina, nu pare sa aiba nicio problema (tii sub observatie consumul de ulei) si aia e. cand se strica o repari sau o vinzi. nu e nicio rusine sa ai o masina veche care sa NU fie impecabila ci sa mai aiba anumite defecte legate de uzura, vechime perfect normale pana la urma...1 point
-
1 point
-
Eu am luat pachet after market, din plastic, pret decent fata de oem, si vine foarte bine. Nu am avut nici o problema cu el1 point
-
Salut. NU lua fibra de sticla. Mai bine cauti in dezmembrari, chiar si usor lovite sau crapate, ca alea se pot repara si sunt originale. La tot ce e din fibra de sticla, n-o sa vina toate prinderile ok, piesele se vor crapa de la trecerile rece-cald-rece. Iti spun asta din experienta avuta cu un eleron pe o Octavia 2.1 point
-
Compromis bun e N47 la care trantesti o distributie si esti safe . In rest asta e ca sa spui ca ai coupe )) bine ca e manuala macar , nu ai comfort dar ai consum mai mic . Daca ii dai jos jantele alea e chiar fara farmec . Njoy1 point
-
Pacat ca te iei dupa toate mustele, poti bloca valva EGR linistit, doar ca inainte de a face ITP-ul ,va trebui sa pui tot sistemul inapoi.1 point
-
Pai te duci frumos la reprezentanta si le spui ca vrei sa-ti rezolve problema,iar ei trebuie sa-si asume ce fac,adica daca o sa te puna sa cumperi ceva de la ei care o sa fie scump tu trebuie sa faci acest lucru(sa-l cumperi) si in 70% din cazuri nu o sa-ti rezolve problema si o sa-ti plateasca ei piesa respectiva si o sa trebuiasca sa investigheze mai bine problema si de abia atunci o sa o gaseasca (asta in cel mai rau caz). In cel mai bun caz o sa fie punct ochit-punct lovit,dar ai X6 deci sa nu fii zgarcit la bani! Treaba este ca daca te duci la un service fie el si mare o sa-ti zica domne trebuie sa schimbam asta si asta si asta si dupa chiar daca faci tot ce zic ei si masina merge la fel de prost nu prea cred ca o sa-ti de-a banii inapoi! Iti zic asta pentru ca deja ai vazut singur,te-ai dus la 2 reprezentante si ti-au dat 2 raspunsuri diferite si daca te duci si la a 3-a,o sa fie si un al 3-lea raspuns,la fel o sa fie si cu reparatia masinii.1 point
-
Dupa 6 ani de folosinta,am vandut azi masina catre un prieten.Am fost foarte multumit de aceasta masina.Urmeaza sa achizitionez ori un 530i e60 cu M54B30(prima optiune) sau un 325i e90 cu N52B25.Din Germania. Inainte de 325 am avut 320i-ul 2,2 timp de doi ani jumate.Deci dupa 8 ani jumate cu M54, vreau sa merg mai departe tot cu M54 dar B30 de data asta.In N52 nu prea am incredere. Am facut un mic calcul pt. ce ar insemna inmatricularea unui 530i e60 cu M54 si mi-a dat valoarea de 1273 de euro(vechime de 11-12 ani, 2979 cmc, 231 g CO2, Euro 4). https://static.anaf.ro/static/10/Anaf/AsistentaContribuabili_r/calculator_taxe/taxa_timbru_2016.html V-as ruga sa-mi confirmati ca valoarea este cea corecta. Mersi !1 point
-
Se retrage temporar de la vanzare! Motivul...investitii noi! http://thumbnails115.imagebam.com/48492/e7f8b7484919024.jpg ...cel vechi se vinde - Clubsport original, piele pe margine, alcantara pe centru, electric, incalzit - atasez o poza cu scaunul soferului, zilele urmatoare poate atasez mai multe poze cu celelalte componente. http://thumbnails116.imagebam.com/48492/d93a47484919728.jpg1 point
-
1 point
-
http://s32.postimg.org/nd5spesup/image.jpg http://s32.postimg.org/92w8dxci9/image.jpg Am pus folie Llumar fata,spate,luneta 50%1 point
-
Zilele trecute am avut si eu exact aceeasi problema ("Simptome: cand deschideam portbagajul, intr-o pozitie intermediara, se auzea un bazait al motorasului din capota portbagajului si scadea intensitatea la jumate a lampilor de iluminare a portbagajului si numarului (ca si cum intrau in scurt). Mentionez ca nu am avut nicio eroare in bord, nicio atentionare de oricefel. " Numai ca problema s-a agravat aseara, cand portbagajul (E60, LCI, 2009) nu s-a mai deschis deloc cu telecomanda, doar cu cheia (din telecomanda).. Dupa vreo 2-3 deschideri cu cheia, portbagajul a refuzat sa se mai inchida (cred ca s-a blocat broasca..). Momentan l-am legat cu o sfoara.. Mentionez ca in continuare, uneori se aude un bazait, motorasul din portbagaj.. Aveti vreun sfat de reparare? Multumesc.1 point
-
Am terminat si de modificat fetele de usi. Asa arata: http://thumbnails116.imagebam.com/48311/09065b483103467.jpg http://thumbnails115.imagebam.com/48311/3ad7f8483103475.jpg http://thumbnails116.imagebam.com/48311/3fd5af483103481.jpghttp://thumbnails116.imagebam.com/48311/66ee12483103485.jpg1 point
-
corect - tocmai de aceea am postat detaliile si recomandarile, sa invete altii; noroc ca am gasit un coleg care imi cumpara cauciucurile 225/45 r17, pierd doar 150 ron (am dat pe ele 900 ron, le dau cu 750 ron).1 point
-
1 point
-
2 poze si cu interiorul http://s32.postimg.org/qe01xju7l/image.jpg http://s32.postimg.org/z7qyenh69/image.jpg1 point
-
Daca dau jos placuta cu senzorul, resetez, si o reinstalez, oare nu ar merge? Practic la frana de mana am dat reset!1 point
-
1 point
-
Pai nu era specificat anul de fabricatie, daca stiam ca e din 2000 la pretul asta nici nu mai intram pe topic.1 point
-
Daca-i bagi gaz poate e ok consumul,ca altfel nu stiu cum o fi acceptabil consum de 15-17l.1 point
-
e vorba de update de soft la calculatoare, nu de update harti. nu v ati inteles voi pe undeva.....1 point
-
O poza reusita http://114.imagebam.com/download/2870poRY5-Knf-BlSMyS6w/44207/442067160/IMG_20151017_225706.jpg1 point
-
eu acolo setez ITP-ul.cand se apropie data de expirare apare avertizare in bord1 point
-
Cam veche recomandarea, lucrarea are deja 7 ani! ...cu sau fara gramatica, semintele acelasi gust ARE!1 point
-
Gata, am instalat sistemul logic 7; un scurt sumar al pasilor pe care i-am parcurs, sper ca va fi util pt alti colegi forumisti: Inainte de instalare: 1. Cumparat setul complet de boxe + amplificator (de pe ebay.de, set de E91) 2. Cumparat de la reprezentanta BMW: - ramele de usi (modelul pt Harman/Kardon) - doua grile de boxe pt cele 2 boxe din spate din plafon(tweeterele au grilele lor, nu se vand separat) - capacul boxei din bord - mufele de la amplificator - cablajul boxe si mufele boxe - bonus de la cel care a facut instalarea 3. Instalarea propriu zisa - demontare bancheta spate, demontare laterale spate - instalat amplificator in zona stanga spate (sub trusa cu carligul de remorcare) poza 1 - tras fibra optica intre amplificator si modulul bluetooth (aflat pe partea dinspre bancheta a stalpului spate) poza 2 - demontat fetele de usi fata, instalat boxe poza 3 - schimbat ramele de usi fata pt instalare tweetere - schimbat subwoofere (sub scaunele fatza) poza 4 - recablat fire pt boxe - boxele standard sunt legate la head-unit; boxele logic7 sunt legat la amplificator, in spate - demontat fetele de usi spate, schimbat boxe; dat gaura pt tweetere; la sedan se da gaura pentru woofere; o mica improvizatie - grila de tweeter era crem, am vopsit-o neagra (nu se poate schimba, se vinde doar impreuna cu tweeter-ul) poza 5 - instalat boxe plafon spate - aici a fost nevoie de o improvizatie, pentru ca ramele de boxe sunt incorporate in capitonaj plafon, care il puteam gasi doar original; asa ca am folosit doua rame de usi fatza, si am dat niste gauri dragutze in capitonajul plafonului eu zic ca a iesit bine (poza 8,9) - sertizat cablajul in mufa pt amplificator - legat amplificatorul la baterie (inclusiv siguranta) - recodat headunit pt logic7 e91 - update software amplificator - dat drumul la muzica - progres foarte evident fata de sistemul standard. - nu zdrangane nimic la fetzele de usi sau prin alta parte, remontarea plasticelor a fost facuta impecabil; sa vedem in timp. La un moment dat masina era facuta bucati in spate - poza 7 - dar totul a fost pus la loc, fara sa ramana nimic in plus Durata totala operatiune - 9 ore, cu mentiunea ca cel care a facut instalarea stia foarte bine ce face si s-a miscat repede - il recomanda pentru asemenea lucrari.1 point
-
Ramele de plastic sunt ~250 RON noi OEM amandoua, sa gasesc greu SH Cablajul pentru amplificator inseamna prelungire de fibra si alimentare. E mai usor daca ai bluetooth sau CD-changer, pentru ca ai avea deja fibra in spate. Cablajul boxelor trebuie refacut complet pentru ca se trage semnal din amplificator in boxe. De ce sa nu poti monta tweeterele spate? Headunitul ramane acelasi, se recodeaza si se schimba modul in care trimite semnalul, din analogic in digital. Functionalitatea senzorilor de parcarea nu este afectata Myx cred ca iti poate recomanda pe cineva sau poti incerca si la neo_anderson. Subwooferele se schimba usor, trebuie sa desfaci scaunele si cateva surubele. Nu ar trebui sa dureze mai mult de o ora. Ai grija sa nu deconectezi mufa de sub scaune, pentru ca o sa iti apara eroare de airbag in bord si va trebui resetata. E destul spatiu si daca lasi mufa neatinsa. In cazul in care vrei totusi sa scoti mufa, deconecteaza mai intai bateria (borna (-)), astfel nu vei avea eroare dupa reconectarea ei. Poti sa imi lasi un PM cu pretul de achizitie al sistemului, te rog?1 point
-
Foarte frumoasa masina! Imi place ca ai tinut-o cat mai clean look. :twoup: Cam cat iti consuma prin oras? Se infige binisor pentru cei 105 cai? Pe viitor as vrea sa imi achizitionez si eu un E46 NFL si vreau sa ma decid intre 316i si 318i. Apropo... :coolpics:1 point
-
Salut!! Nu stiu de ce va plangeti voi de suspensia Seriei 1??!! Am luat masina de doua zile (inclusiv ziua de azi!! :twoup: ) si mi se pare ca este o ....binecuvantare!!!! Pana azi am mers pe suspensia sport (arcuri Eibach si amortizoare Bilstein) plus jante pe 17 cu 215/45, pe un Fiat Grande Punto! Sincer sa fiu, simtea si o moneda pierduta pe carosabil!!!! Pe autostrada, pe anumite portiuni, nu puteam tine cafeau in mana s-o beau!!! Acum, la Seria 1, mi se pare raiul pe pamant!! Chiar si cu run flat-uri!!!! (am 205/55/16"). Dar vreau sa gasesc niste jante pe 17 macar!! Cu stima!1 point
-
Eu am pachet M cu jante de 18 pe e 46 si merg cu presiunea din pneuri mai mica pe spate (in loc de 2,8 am pus 2,5) si este mai putin rigida.Incearca si vezi cum se simte1 point
-
vezi sa nu ai suspensie M cum am si eu pe seria 1... e crima, mai nasol decat la M6. Dar, pe curbe...serpentine si alte manevre bruste...e vis <_<1 point
-
@Recunoscator Cel mai rapid o cureti mecanic , adica cu un burete de vase din metal si nitro-diluant, dar... o sa ai cam mult de frecat la ea. Oricum tot ce urmeaza dupa valva arata cam la fel. Atata timp cat motorul mananca ulei , nu ai ce-i face. Valva e o pacoste pentru motoarele uzate. Ar trebui eliminata cauza si apoi repusa in functiune, pana atunci tot ce poti sa faci e sa o tot cureti mereu. Asta iti doresti?0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00