Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/28/16 in all areas
-
3 points
-
Nu vreau sa fac hidrotransfer, mi-a trecut si mie prin cap asta dar nu. Momentan o sa raman cu trimurile pe care le am. Am mai bifat un retrofit, ceasuri de 335d cu ecran mare (foarte rare, cu 280 km/h in bord) si inele originale de M3 (mersi SKW) urmeaza sa ma duc la WLY sa le schimb lumina cu leduri albe si sa le fac acele rosii (pana imi vin acele originale de M3) Am fost si le-am scris si VIN in eeprom si montat pe masina, maine daca nu mai am nimic programat o sa ma duc la garaj si am sa ii fac interioru cu injectie-extractie. http://i.imgur.com/iz6oFUT.jpg http://i.imgur.com/Vbt3f5I.jpg http://i.imgur.com/qaHE4Gh.jpg3 points
-
N-au rezistat mult style 162 la mine ca am trecut pe style 189. Evident cu michelin pilot sport 3 225/40/18 si 255/35/18 din moment ce jantele sunt 8j et 34 respectiv 8.5j et 37. http://oi65.tinypic.com/2euhdo3.jpg http://oi64.tinypic.com/b7faza.jpg Ar merge un drop. Ma gandeam la arcuri H&R sau eibach sportline.2 points
-
2 points
-
Buna seara. Urmaresc de mult timp acest forum,insa doar de 2 luni am ach izitionat un automobil BMW. Este din 2011 si am cumparat-o cu 165000 (acum167000)km la bord. Ultima intrare in service este in noiembrie 2015 la 153000 km. De atunci s-au facut 14000 km si as vrea sa ii fac din nou schimbul de ulei si filtre. Se merita sa ma duc la reprezentanta...sau pot sa maduc si la alt service specializat? As pune si niste poze cu masina...dar nu reusesc. http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160527/605c452218c076a085c755fa10e8d302.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160527/e5e6127329735d439da284379b6daac9.jpg Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160527/a485b85d3faa1e2ab9b6058d87d5d277.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160527/8330fd1c37e02514fda790ebf4c98297.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160527/1171d275be758309eb6f672a1c5ad0c8.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160527/3e250c25b5481c00ba8ae45d4239a103.jpg Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160527/c226bba877f8d2d6a5bdc596c4ee4d97.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160527/ac72ac65df36dc3398071fd57502e098.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160527/e55f68d53f8e2b5c7f4c358d72bca17a.jpg Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk1 point
-
si eu te pot ajuta cu maneta pt test si cu demontat montat!1 point
-
Nu poti stapanii herghelia de cai de sub capota cu sistemul de franare standard ,sau de ce vrei sa faci modificarea? In principiu ai nevoie de discuri,etrieri si placute(probabil si alte furtune). Aaa si jante cu dimensiunea minim 17 parca(sau regula se aplica doar cand modifici puntea fata )1 point
-
si FRM ul e pe drum...... http://s33.postimg.org/mpe080iq7/16f931dc_0deb_42c7_a5c4_5f077523cc82.jpg1 point
-
"BMW Internet Portal" este de fapt ASAP (After Sales Assistance Portal) unde poti avea cont doar daca esti reprezentanta autorizata BMW sau developer. ASAP contine foarte multe informatii, de la procedurile de retrofit la serviciile online, istoric de service, actiuni de service si rechemari pentru diverse reparatii dar si kit-urile de reparatie pentru codurile FSC adica toate codurile FSC emise pentru un VIN in fabrica sau optiuni retrofitate ulterior in baza unui cod FSC oficial. Astea de obicei sunt necesare la inlocuirea unui modul care are nevoie de cod FSC pentru activarea de functii, nu neaparat navigatia. Caseta de directie are cod FSC (appID 0x83) pentru Variable Sport Steering, sau modulul KAFAS (appID 0xBE) pentru Front Collision Warning, doar ca sa iti dau cateva exemple. Nu poti avea niciodata un cont in ASAP decat daca convingi un angajat BMW sa ti-l dea pe al lui. In ultima vreme BMW monitorizeaza IP-urile de pe care se conecteaza user-ii asa ca iti doresc success. Generarea de coduri FSC se termina in curand pe masura ce toate seriile vor trece la navigatia EVO ID5 sau ID5_Rueko care nu mai are AppID pentru functia de navigatie (cel folosit de generatoarele de coduri) si au nevoie de cod FSC de harta pe 128 biti. Pentru noul seria 7 (G11) nu se pot genera coduri FSC si de anul asta si pentru urmatoarele modele: F12/F13/F06 - cu data de productie dupa 03/2016 F25/F26 - cu data de productie dupa 04/2016 F15/F16/F85/F86 - cu data de productie dupa 08/2016 Pana la sfarsitul anului 2017 pentru nici o serie nu se va mai putea genera cod, asa ca "enjoy while you can".1 point
-
Am rezolvat problema. Am schimbat compresorul cu totul ,am incarcat cu freon si voila...baga rece verificarea compresorului e foarte simpla..defapt mi s-a dus fulia\ambreiajul .as fi schimbat doar chestia aia dar nu am gasit-o nicaieri. In fine...am luat 2 fire,le-am conectat la baterie +/- si apoi am pus plusul in mufa care se afla pe compresor si minusulnpe el oriunde pt masa..bineinteles ca nu se auzea nici un "clanc" cum ca ar cupla ambreiajul. Asa mi-am dat seama ca e dus.. Pe aceasta cale ii multumesc si lui Rcc-67 pt idei !1 point
-
1 point
-
Ca valet lucreazĂŁ oricine acolo... lucrau niște negrii de nici nu aveau permis. Ăn fine, vreau sfaturi pentru ca nu as vrea sa iau prima mașina pe care o vad iar apoi sa regret.1 point
-
Nu e adevarat. Se pot schimba, doar ca e putina migaleala iar pe urma le prinzi cu suruburi cu saiba mare si stau perfect. L-am ajutat pe @clgr sa le schimbe si a iesit foarte bine. Important e ca la desfacere sa taie doar capul nitului de plastic sa iti ramana corpul in care bagi surubul.1 point
-
Eu am combinat doua fete de usi si am vazut ce fel de cleme au(vezi topicul meu de prezentare). Acele cleme nu poti decat sa le rupi/tai cu ceva. Eu le-am taiat cu un cutit mai dur sau am mai folosit si un pistol de lipit ca sa incalzesc plasticul acela si sa il indepartez. Si ca sa le prinzi inapoi pe fetele tale de usi poti folosi surub cu saiba. Eu asa am procedat si s-au fixat foarte bine.1 point
-
Posesorii de E36 au facut upgrade la E46 din ce am vazut eu:))...sunt mai multe acum. Poll dupa ochi e46 fiind cele mai multe: e46->e36->e90->e60 e36 cu e90 sa zic ca sunt cam la egalitate.1 point
-
Modelul coupe e un viitor clasic dupa parerea mea. Compactul arata mai bine cu un eleron, are cineva la mine in oras pe un compact si arta mai bine spatele se termina altfel ca sa zic asa. E umpic cam NFS dar si o varianta mai mica schima mult aspectul. http://www.body-kit.co.uk/shopimages/products/extras/RT00137348-2.jpg1 point
-
Cel mai urat este clar e46 compact. Cel mai banal, probabil e36le de bulgaria:))1 point
-
Aveti idee unde gasesc ambreiajul /solenoidul de la compresor sau daca gasesc doar asa separat pt e46 318i 2003.1 point
-
Cred ca ar trebui sa primesti cel putin doua premi : ghinionistul anului si omul cu nervi de otel :(1 point
-
Va arat si eu una cu care m-am intalnit saptamana trecuta, noul proprietar a venit cu ea ca avea o eroare de airbag si am scos un pumn de rezistente care erau montate in locul airbagurilor lipsa. Dupa VIN am gasit raportul de dauna din US unde a fost declarata JUNK si retras dreptul de circulatie in America. Dureros este ca noul proprietar inainte sa o cumpere a platit la Automobile Bavaria verificare completa si i-au dat in scris ca masina este absolut OK, fara accident. Daca e cineva interesat pot trimite raportul din US in format PDF unui moderator sa il urce pe forum. http://s32.postimg.org/6jvkkff69/image.jpg http://s32.postimg.org/h45i30jo1/image.jpg1 point
-
Sorry pentru reply la un post vechi dar vreau sa dau un sfat util celor care isi vand masina. Chiar daca cumparatorul promite si jura ca va inmatricula masina in termenul de 30 de zile, imediat dupa ce ati vandut masina, completati o cerere si o depuneti la serviciul de inmatriculari de pe raza judetului vostru prin care solicitati sa se faca mentiunea in baza de date privind instrainarea vehiculului catre X la data de... Atasati la cerere o taxa de 5 lei de furnizare date de la primaria orasului unde se afla serviciul de inmatriculari, copie contract v-c/factura, copie act de identitate vanzator si cumparator, copie fisa de inmatriculare si copie dupa certificatul fiscal. Astfel nu va mai doare capul de nici o amenda, niciodata(savarsita de catre cumparator :shifty: ). Doar cu cei de la politia locala s-ar putea sa mai aveti ceva probleme ca am inteles ca ei inca nu au posibilitatea sa vada aceste mentiuni si mai dau amenzi pe fostii proprietari dar cu o copie a contractului de v-c si cu raspunsul de la inmatriculari cum ca s-a facut mentiunea in baza de date puteti face usor contestatie impotriva amenzii. Hope this helps.1 point
-
Salutare Inca odata scuze, dar sunt nou pe forum si nou posesor de BMW ( din decembrie 2015 ) Cu respect1 point
-
1 point
-
Hai ca ati dat-o de gard. Ati dus discutia de la roti de rezerva slim la motoare pe gpl si calculare de taxa.1 point
-
1 point
-
Decizia este: Ce vrei tu pentru tine...si ce vrea lumea pentru tine. toti au rude la tara, toti au porc de carat, sacose de rafie de pus pe bancheta din spate. Hmmm E92 are portbagajul cu "3 litri mai mare", mai bagi acolo o bagheta de paine, mai insesi o sacosa cu oua. Coupe are toata lumea care cu greu a renuntat la 4 usi, Cabrio este exclusivista. Te plimbi cu masina, nu faci transport de personae si nici nu iti castigi painea din asta, nu? Masinile sunt identice, pentru ceea ce cred ca poti simti tu, dar cabrio este ceva in plus fata de coupe. Eu am avut soft top, si de la 160 in sus facea galagie, dar ca parere personala, de la 160 in sus nu mai este placere, ci alergi la un praznic sau ceva... Hard top este coupe, nu auzi nimic. Probabil cand o sa implineasca 15-20 de ani o sa scartaie la gropi garniturile de etansare, dar alea se intretin, sau se schimba. Coupe se devalorizeaza mult mai repede decat un cabrio. In cazul in care si elementul asta este important, in 2 ani, coupe ajunge de la 20 la 13-14 mii iar cabrio poate 15 - 16. in cazul in care totusi te convinge careva sa iei coupe, pentru ca asa are lumea, ia macar cu trapa, o sa ai un sentiment extraordinar de lumina si libertate. Eu am 2 usi, cu trapa, dar si acum mi-as lua un HardTop. Se depune praful in Cabrio..? Si daca ai coupe cu geamurile deschise, nu o mai speli? Daca pe drumurile din Romania ne legam de raportul aerodinamica/consum....iti spun ca 2.0-ul meu a consumat medie de 5.4 litri de la Sibiu la Bucuresti tot cu o medie de 60 km /h, ca mai mult n-am avut unde. Este importanta aerodinamica cand mergi constant, ore in sir, cu 200/h, dar cand ai doar varfuri de 5 minute de viteze superioare.... Iti garantez ca intr-un an, coupe-ul, ai sa-l simti ca pe o masina oarecare, te obisnuiesti cu ea, dar cabrio si dupa 10 ani, cand o decapotezi, iti da un fior pe sira spinarii. Poti costum si cravata, ai inchis masina, mergi ca un domn. Ai terminat programul, pui camasa inflorata si ochelarii de soare, deschizi masina si te plimbi, simti cum abia iti adie vantul pe la urechi la 140/H. Succes!1 point
-
Tu de unde stii cat tine motorul ala?Ca ai CITIT undeva? EU am avut si pe seria 5 si pe un X5.La seria 5 era gata motorul la 245,000km si l-am ingrijit foarte bine,numai la reprezentanta.SI X5-ul consuma mai mult ulei ca benzina la 186,000km. Cine e PROST sa dea 7000euro pe o masina ce il mai tine inca citeva luni,poate sa cumpere masina asta. Eu am un prieten taximetrist ce a dat in spate KM de la 650,000km la 300,000km.(era mercedes,de era BMW de mult era la dezmembrari) Nu va mai prefaceti ca BMW tine nu stiu cat timp,sunt masini OK dar nu is CELE MAI BUNE,nici PE APROAPE. Daca BMW erau asa de bune,nu foloseau MERCEDES ca si taxiuri in TOATA LUMEA. Daca stii unde sa cauti gasesti masini cu KM putini,sunt 525i/530i benzina cite vreti sub 170,000km.NIMENI care umbla mult nu va lua masina pe benzina ce consuma 15-20%. Oricum,BMW adevarate sunt pe benzina,nu is tractoare. Luati-va voi toti masini cu 300,000km+ ca sa fiti siguri ca nu is dati KM in spate...LOL1 point
-
Inseamna ca sunt dator la Mosul. Cand treci prin roman dau o bere ... fara plumb. Merci mult. Adresa mea crist_ing@yahoo.com1 point
-
EugenD: Vezi ca mosul ti-a pus manualul in limba romana in Inbox. Cristian2006. Daca imi dai mailul, o sa vorbesc cu Mosul sa-l trimita si la tine :)1 point
-
un cabrio oem foarte intretinut E36 intoarce mai multe priviri decat un E93 iti zic eu, dar vorbim de o masina "clasica" si nimic facut la tziganie Personal nu as da E46/E90 cabrio decat pe un porsche 911 cabrio (din anii '90 gen, ala cu adevarat arata mai bine)-1 points
-
F30 prezentat de FRE nu se putea aduce in starea aia din starea in care a fost INVECI... Aia este dauna TOTALA. Ii afectata structura mașinii si nu se putea face,ori nu merita financiar. Lucrez in domeniu de 10 ani,numai asta fac,am vĂŁzut mașini "sparte" si refĂŁcute dar asta nu se poate.-1 points
-
Spuse soferul de dizel.... )) Daca n-ai bani de BMW pe benzina, iti iei logan,nu ?-1 points
-
Intr-adevar, o masina de 272 de cai pentru care proprietarul plateste 300 de lei pe luna ca sa o miste e o tiganie. Eu consider ca dizelu tau obosit care omoara planeta e tiganie,dar e o lume libera si putem sa bagam in plamani ce vrem noi.-1 points
-
Nu m-ai inteles....stiu ce este.Dar nu stiu ce face la masina din topic.Diferentialul autoblocant se foloseste de obicei pe alt gen de masini ,dupa cum scrie si acolo in descriere,la masini cu performante ridicate,destinate competitiilor sportive.-1 points
-
-1 points
-
Lasa le in 10 mil si le iau eu,interiorul cu fetele de usa:)-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00