Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 06/01/16 in all areas
-
Salut, va prezint si eu amanta oficiala, sunt super multumit de ea si sper sa fiu cat mai mult timp de acum incolo.Mai jos cateva poze.Ma bate gandul la ceva retrofit-uri, as vrea daca e posibil, sa aud si de la voi cateva sfaturi.Ms. http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160531/d751fab67f09356e9a51f10e436c118f.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160531/af079a1a7afd0a32b2b1e676b12b8b8b.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160531/77fb58fdfff2b79a95cfc33a9a8860e7.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160531/36edf4b8a268a19d5e68c8d88fc03fab.jpg Sent from my iPad using Tapatalk4 points
-
Multumesc pt aprecieri Am luat garnituri OE pt faruri, in rest, coafura rezista http://116.imagebam.com/download/AupgJB1GazQxaY0G9MPUPA/48713/487123421/garnituri.jpg2 points
-
Cu banii de pe xenoane ma duc in Thailanda o saptamana cu nevastamea.Parca prea mare bataia de cap sa schimbi asa ceva, parerea mea.2 points
-
Da,dar este foarte frumos...de cand a aparut mi-a placut intotdeauna,cand eram mic ziceam ca vreau un bmw din asta ca masina,dar s-a prea demodat pana sa iau eu carnetul.Este frumos,sunt foarte multe si dintre acestea majoritatea cazane...1 point
-
Saracul e46, a ajuns ranciul satului, pacat ca unii nu au vazut nici acum unul in mintile lui si doar expirate de bulgaria1 point
-
de acord cu kenbobo. anvelopele noi au nevoie de ceva uzura sa ajunga la parametrii optimi . ptr primii 1000-2000 km , conduci prudent avand in vedere ca aderenta/spatiile de franare vor fi mult mai mari. DTC activat sau dezactivat depinde conduita fiecaruia. si notiunea de DTC nu o inteleg toti la fel . defapt DTC'ul este dezactivat by default de cum pornesti motorul . ( in acest moment toate sisteme gen ESP , throttle control , etc .. sunt active ) printr-o scurta apasare a DTC , activezi sistemul care permite rotilor sa derapeze controlat ( practic unele parti ale sistemelor de control al tractiunii sunt mult mai permisive dar in continuare controlate de calculator, de aici si confuzia activat/dezativat ) , asta ajutand mult pe zapada / noroi , unde ai nevoie de tractiune la roti . cu o apasare lunga de 3-5 secunde , sistemele de control al traciunii sunt dezactivate total ( de obicei faci asta cand vrei sa faci drifturi sau derapaje )1 point
-
Mergi mai incet 500-1000km sa isi intre anvelopele in parametrii. Si eu dupa ce am pus anvelopele noi, primii 5-600km aveam impresia ca masina nu prea are aderenta. Daca tot asa face si dupa ~1000km inseamna ca abordezi prea tare curbele si nu fac fata anvelopele, caz in care trebuie poti incerca Michelin PSS sau sa mergi mai incet.1 point
-
Depinde ce diagnoza ai folosit, dar nu il da neaparat de fiecare data cand e defect...poate sa iti dea camshaft-ul in locul lui si sa fie defect senzorul de pe vibrochen. Este pozitionat langa electromotor, iar ca sa ajungi mai usor la el fara sa dai jos admisia...trebuie demontat filtrul de polen si carcasa lui, apoi plasticul de pe partea stanga (de la pompa abs...iti dai tu seama care). Asa poti avea acces cel mai usor la senzor.1 point
-
1 point
-
N-ai inteles nimic sau pur si simplu nu vrei sa intelegi. Hai sa le luam pe rand: 1. In primul rand nu ai voie sa mergi cu lampile de ceata aprinse decat atunci cand intr-adevar afara este ceata 2. ti-am explicat faptul ca reflectorul lampii de ceata a fost proiectat sa functioneze doar cu un anumit tip de bec si anume cel existent pe masina. Acel reflector consta in mare intr-o parabola, forma geometrica care daca-ti amintesti de la orele de geometrie din liceu, este caracterizata printr-un punct focal, De altfel, prin acel punct focal, impreuna cu distanta focala, poti construi o parabola, hiperbola sau elipsa chiar. Pentru ca razele de lumina preluate de la bec sa poata fi directionate in zonele pe care standardul european le-a stabilit. Orice sursa de lumina, ca-i bec sau LED, este definit printr-un punct focal. Sa poti indeplini cerintele de lumina, in cazul oricarei optici, punctul focal al becului trebuie sa coincida cu punctul focal al opticii(reflector, lentila interioara). Tu daca-i pui alta sursa de lumina, cu focarul(filamentul la becuri) la alta distanta, automat acea lampa va fi neconforma dpdv legal. In cazul lampilor de fata e si mai critic din cauza ca becurile, LED-urile folosite fiind foarte puternice, exista riscul sa orbesti ceilalti soferi, acest risc fiind foarte mare noaptea. Probabil ti-ai dat seama ce aiurea este cand cineva uita sa comute de pe faza lunga pe faza scurta sau acei bizoni care-si monteaza becuri xenon in lampi fara lupa. Cel putin in state poti face puscarie, daca in urma unui accident se demonstreaza ca din cauza ca tu l-ai orbit pe unul cu farurile tale modificate in garaj, care a provocat ulterior accident. Mai mult ca sigur si in Europa se fac astfel de investigatii, de ce nu chiar si la noi. Nu e de joaca.1 point
-
Am un kit de RSE (rear seat entertainment) de la un F16 si ma bate gandul sa il montez pe F36, o sa fac niste teste saptamana viitoare cu el. Revin cu poze.1 point
-
In urma unei decizii intre a incerca repararea motorului si a-l inlocui, am mers pe a doua varianta. Service-ul auto unde am dus autoturismul a facut cerere oferta pe un site ( nu stiu daca pot da numele aici ) si a primit cateva oferte la motoare. Dintre oferte am ales un motor fara anexe la 2100 lei cu garantie o luna / retur in 30 zile. Service-ul s-a ocupat de primirea motorului, acte,etc.. motorul a fost cerut sigilat la toate suruburile ( aplicat vopsea,etc) pentru a putea fi returnat in caz de probleme. Am montat motorul care ete incomparabil fata de ce am avut inainte. Pentru cei care spun ca N42 este zgomotos ( uneori ca diesel,etc) pot afirma ca e fals - motorul acesta este incredibil de silentios. Motorul a fost testat si de mecanici - sunet, turatii,scurgeri,etc... cat poate fi testat un motor sigilat. Dupa montaj mi-au facut actele si factura pentru a ma duce la RAR si a-l omologa ( motorul are serie) si in astea 30 zile incerc sa il testez cat mai mult si live ( in trafic). Montajul a fost ok ca pret ( montat- demontat motor / schimbat kit ambreiaj/ schimbat brate fata/schimbat bucse spate/ aliniere directie/schimbati 2 senzori - 1500 lei ). Trimis de pe al meu SM-G901F folosind Tapatalk1 point
-
Si executat.... http://s33.postimg.org/psax8k9a3/IMG_1399.jpg http://s33.postimg.org/w3kq2pzwb/IMG_1408.jpg http://s33.postimg.org/i7chqu3nf/IMG_1410.jpg1 point
-
1 point
-
Astazi au ajuns bucsile poli. Pana la urma am optat pentru inlocuirea urmatoarelor bucsi: - bara stabilizatoare fata-spate - brate spate(cele care se prind sub prag) - cele 4 de la puntea spate - cele 3 de la grup Eu pana sa le vad pe acestea credeam ca sunt mult mai dure,ceva cum este plasticul si din acest motiv ma gandeam ca o voi face exagerat de rigida dar acum am vazut ca au si un grad de elasticitate(se poate vedea cum se indoaie in 2 din pozele de mai jos). Sper ca saptamana viitoare sa incep lucrarea completa pe puntea spate. http://s20.postimg.org/iu1lch9o9/IMG_4065.jpg http://s20.postimg.org/jxlpofubd/IMG_4066.jpg http://s20.postimg.org/u3pptopbt/IMG_4067.jpg http://s20.postimg.org/89rntw56h/IMG_4068.jpg http://s20.postimg.org/o46k3rtx5/IMG_4069.jpg1 point
-
WD40 se foloseste pt contacte mecanice, lufrifiere de chestii gripate.. e un fel de vaselina, n-ai ce sa cauti cu el pe componente electrice.1 point
-
1 point
-
Exista si masini din 2009 cu rulaj de 25k pe an insa au pret pe masura . Chiar si pe siteurile de licitatii cele cu rulaj mai mic au pret mai mare. De aceea vanzatorii iau masini cu multi km pt ca nu cresc mult in licitatie. ( la care evident ca le dau inapoi.)1 point
-
In titlu am citit cuvantul demodat.Eu cred ca despre e46 se poate spune orice numai ca este demodat NU.Este una dintre cele mai apreciate masini atat din punct de vedere al esteticii cat si al fiabilitatii.Este o masina foarte populara si extrem de iubita de majoritatea oamenilor. Cred ca ceea ce a scris THX-1 pe prima pagina a topicului este total deplasat si fara sa fie gandit(probabil i-a dat drumul pur si simplu),insa fiecare are dreptul la opinie. Momentan e46 este o masina care si-a dovedit calitatile si inca este una dintre cele mai la moda masini din lume(nu doar in Romania).Lucru care nu se poate spune de e90.Desi este de mai bine de 6 ani pe piatza modelul nu a reusit sa convinga cu nimic spectaculos,fiind o masina construita doar pentru a exista un nou model.Dupa mai bine de 6 ani de existenta modelul e90 inca se afla in umbra celebrului sau predecesor......modelul e46 la toate capitolele. Fara a crea vre-o polemica doresc sa inchei respectuos si sa va urez.........drumuri bune.1 point
-
foarte greu nu este , ce e mai greu in opinia mea , ar fi sa muti firaraiele cu cutia de siguranta de pe stanga pe dreapta, in rest nimic senzational. iti trebuie bord , inclusiv partea metalica de sub el (caci tine coloana de directie-volanul , si partea de plastic) ,caseta si coloana directie , cred ca si farurile. dar ca sfat mai mult merita sa iti iei direct cu volan pe stg. sunt foarte ieftine e46 ca si achizitie , in Romania1 point
-
valva DISA modifica lungimea traseului de admisie si ajuta la umplerea motorului atmo(pe diagrama pv reduce zona de lucru mecanic negativ efectuata de piston pentru aspiratia aerului, motoarele supralimentate nu 'sufera' de problema asta..) cu ajutorul rezonantei(undele create la inchiderea supapei de admisie la cilindrul in compresie, aceasta unda este folosita de cilindrul urmator in faza de admisie) si implicit la castigarea de cuplu in turatii pana la 3750-4250rpm. ca sa functioneze bine strategia si sa rezoneze pe anumite frecvente traseul admisiei trebuie sa fie mai lung.. cam asta e teoria, restul este inginerie si calibrare.1 point
-
0 points
-
s-o stapanesti sanatos si s-o conduci cu placere . arata foarte bine. eu personal nu m-as gandi la nici un retrofit si sincer nici nu prea inteleg trendul asta cu retrofituri . masina arata foarte bine cum a iesit din fabrica , de ce sa bagi bani in diferite chestii nu inteleg. multi nu vor fi de acord cu parerea mea , si cu singuranta prima chestii pe care o vei auzi , pune xenoane . eu zic sa o lasi fix asa cum e si sa chetui banii aia pe retrofituri intr-o vacanta .0 points
-
Nu prea are legatura ca ai mers 200+ pe ploaie torentiala cu vreunul din senzori(wow te venerez esti zeul forumului,sa te si filmezi cand mergi,vreau sa ma uit incontinu la video 24/24,sa mai faci!) Daca e sa nu faca contact,poate sa se intample si la 20km/h intr-o groapa.0 points
-
am si eu cam aceiasi problema cred, a mea este tot moor 3.0, 204 cai, scoate fum alb,i am schimbat valva egr dar tot asa merge. intrerupe,intre 2000 si 2300rpm, poate cineva are ideii noi ce putem face , am fost la reprezentanta si habar nu au,unu zicea de turbo,altu de injectooare, am fost si cu injectoarele la verificat,scos dupa masina,si toate sunt ok, astept raspuns daca cineva stie. multumesc.-1 points
-
Daca ai DPF atunci ala e infundat, scoate o la drum si da i forja In momentul in care nu prea trece sau trece greu de 3000/3500 de turatii, inseamna ca nu se face corect evacuarea gazelor, din cauza filtrului de particule infundat, cu motorul cald da i turatii ridicate in reprize si poate se mai topeste ceva funingine din el.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
pom de craciun am acum cu xenonul alb si alea galbene. cat despre "ilegal" nu cred ca scrie undeva ca e ilegal, din contra esti mai vizibil desi nu e intentia mea sa le folosesc cand e soare. de acord ca halogenul e mai bun la ceata.-1 points
-
dragutule am permis probabil de cand tu erai in scoala generala (deduc dupa felul exprimarii tale). mi-am permis respectuos sa nu cred ca exista prevederea asta in legislatie si iti permit tot respectuos sa argumentezi daca nu e asa, ca poate mi-a scapat. altfel esti cam off-topic.-1 points
-
Salut, Ma poate ajuta cineva cu istoricul unei masini? Masina este in Cluj, eu sunt in Bucuresti, de asta e mai dificil sa merg la reprezentant cu cheia masinii si rog daca poate cineva sa ma ajute cu informatii dupa seria de sasiu. VIN: WBAFW11070C644992 Multumesc mult-1 points
-
-1 points
-
Un ITP costa 70 de lei, da-le la baieti 150 si nu conteaza daca masina are frane sau volan VA FI APROBATA FARA INDOIALA-1 points
-
-1 points
-
Mi-am facut azi timp si am mers la diagnoza.Cel mai probabil senzorul s-a dus si,si mai probabil de la apa asa cum scriam in primul post.Urmeaza sa desfac bara.Este totusi posibil sa fie doar un contact imperfect. Ca fapt divers nu aveam nici o alta eroare pe masina cu toate ca se apropie de 190k deci 'nu e rele f10-urile'.-1 points
-
-1 points
-
rotile noi au o rotatie diferita si posibil si o presiune diferita . trebuie recalibrat DSC'ul , de obicei asta o faci usor resetand tire presure monitor. asta o faci din idrive / nbt . nu stiu anume cum se numeste functia la tine .-1 points
-
E46 mi se pare cel mai demodat model,e36 si e30 inca se tin pe pozitie !-1 points
-
Salut, Incerc sa pun becuri cu led in loc de halogen la proiectoare, am incercat deja 2 modele. Vanzatorul mi-a explicat ca din cauza ca tensiunea becului cu led e mult mai mica decat la halogen computerul da eroare si ca solutia este sa schimb din soft tensiunea minima prevazuta pe proiectoare. Se poate face asa ceva? unde sa caut ca la repezetanta nu ma duc cu prostioare d'astea. ultimul model pe care l-am probat e de 12w cu anulator de eroare, din astea am pe angel eyes si merg. mersi de sfaturi.-1 points
-
-2 points
-
Eu nu stiu care e problema cu filtru ala de particule scos ca eu n-am gasit nici o maghernita de ITP care sa ia noxele pe bune, nici macar la AutoSoft. Nu era mai simplu sa iei primu d'asta de ITP iesit in cale si sa ii intrebi pe "meseriasi" ce si cum ? http://www.autobook.ro/statii-itp/sector-4-jud-bucuresti/pagina_2.html-2 points
-
Nu o sa ai probleme la noxe oriunde mergi.Eu am 0.4-0.5 fara filtru particule si resoftata.Toleranta este destul de mare ...max este 3, asa imi spunea imginerul de la ITP.-2 points
-
Salutare, Am un BMW 320d e90 din 2007 cu filtrul de particule scos si anulat din soft. Imi poate recomanda cineva un service ITP in sectorul 4 intrucat trebuie sa-l fac zilele astea? Va rog sa trimiteti pe PM. Multumesc.-2 points
-
Azi am fost la BMW Filaret aveam programare la 10 de luni facuta,am ajuns ma intreaba ce vreau i am spus ca doresc sa se puna testarul pt ca mia aparut ceva de ambreiaj in navi si in bord masina sus pe elevator sa vedem ce este pt a rezolva problema ,imi aduce la cunostinta cat costa testarul ,am spus ok dupa care am iesit afara cu o fisa pt a lua in primire autoturismul si nota ce stare este masina zgarieturi si parbriz crapat notat dupa care semnez si baga masina la diagnoza,dupa ce a pus testarul la scurt timp vine un tip FLORIN care se ocupa cu asta si a spus ca sa ars frm ul 3 masina find un e90 facelift 2010 ,eu atunci am reactionat urat si glumind l am intrebat daca glumeste el spunandu mi ca nu dar se rezolva ca e o problema cu ele sa crape la diagnoza intre timp vine si tipul de la receptie si spune ne pare rau de cele intamplate frm vine in 3-5 zile si imi spune cat ma costa daca l vreau,atunci a venit si un mecanic sa stau calm ca se da mail la bmw si se va inlocui gratis pt ca au avut zilele trecute un x6 care tot asa sa ars frm ul la diagnoza,in fine ,cel de la receptie as spus ca nu l schimba gratis ci contra cost dar sa astept telonul lui maine sa primeasca confirmarea daca il schimba barba lor sau contra cost. Acum ce ma sfatuiti in caz ca ei nu vor sa l schimbe ce este de facut???mentionez ca am vrut test si nu upgrade la toata masina sau altceva atasez si poze. Ei cand au bagat masina inauntru am stat langa ei deci exclus sa l inlocuiasca si sa puna altul :worthy: :worthy: :bashwall: :bashwall: :bashwall: :bashwall: Ei spuneau domne masina este veche sa vedem daca sunt km reali sa uitat la ea daca sau facut modificari la lumini chiar m au intrebat si le am spus ca nu am facut nimik la ea (dar eu am facut modificari individual sistem audio ,pachet lumini picioare ,fete usi partea jo si manere usi exterior toate facute la ADI neo anderson acum 2 ani aproape) dar nu cred ca din cauza asta sa ars-2 points
-
Dezactiveaza dtc-ul, te ajuta doar iarna, vara nu trebuie activat,anvelopele.de vara pe care le ai sunt prea dure.-3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00