Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 06/06/16 in all areas
-
Va salut din nou! Masina a sosit, sunt foarte incantat de ea! Am mers cu ea pana acum 700 km si imi place! Pun momentan pozele de la dealer; Sent from my iPhone 6 using Tapatalk http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160606/ca9765bf554525cd573236c7089d24b9.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160606/254a6728111c8b9c49a67407cc479d1f.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160606/b547ce86e9e800b951656dfcab79f6ff.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160606/3699ebdde595ad80cf1357d0cb719a27.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160606/14c49a62cf9112ddd8c38c03efc62437.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160606/36f3756e3e24a5c365950f4de7089363.jpg Sent from my iPhone 6 using Tapatalk13 points
-
M-ati facut curios, a3-ul din semnatura e din 2004. Deci vechi. Motorul e de 3,2 aspirat, VR6, de conceptie si mai veche. Cutie de viteze tiptronic, consum mediu pe bord 11.7 Ok, e mai mica, e mai usoara, n-am stat sa ma gandesc niciodata cam cat ar consuma in oras...presupun ca undeva la 15-16 intr-un oras ca Brasovul. Poate chiar mai mult alergata, insa un consum de 25 la un N55 mi se pare exagerat de mare in conditiile in care nu e obtinut pe circuit. Domnilor, totusi vorbim de un 3 litri turbo, nu de un Chevy big block de 7 litri. Parerea mea.5 points
-
Uni dintre voi chiar aberati. Nu inteleg de ce comparati motoare pe benzina de generatie veche aspirate natural cu cele noi turbo. Cele vechi normal ca au un consum mai mare pentru ca HP si cuplul era la turatii mult mai ridicate ,injectie normale plus cutiile in 6 rapoarte. N55 cum are 640 are injectie directa ,Valvtronic ,cutie cu 8 rapoarte ,turbina si cuplul maxim de la 1300 RPM deci mi se pare normal ca la un condus relaxat toate aceste lucruri sa contribuie la un consum decent.5 points
-
Niste teste "pe masa" cu sistemul RSE pentru NBT. Oficial proiectul este pornit si sper sa il finalizez saptamana asta. http://s33.postimg.org/y7pxzwcnf/IMG_1428.jpg http://s33.postimg.org/hioi3zg23/IMG_1429.jpg http://s33.postimg.org/tacdesaob/IMG_1430.jpg4 points
-
E mare consumul !!! 25% ,,, nu mai aberați ca e normal vezi doamne e benzina si asa trebuie sa consume!,,,3 points
-
Hf_now nu vezi un lucru comun la toate masinile enumerate de tine? Daca nu hai ca te ajut eu. Toate sunt aspirate natural si toate dezvolta putea si cuplul maxim la turatii inalte de aici si consumul ridicat. Porsche Cayenne 3.6 are cuplul maxim la 3000RPM si cantareste peste 2 tone. Eu cred ca ca nimeni nu spera 10% de la motorul N55 ,dar de la un 15% la 20% la condus normal ii cale lunga.3 points
-
2 points
-
Ionut, 640d consuma 10-11 in Bucuresti la o viteza medie peste 30. Daca il bagi pe unde consuma 320-ul 10, o sa consume si 640 ul tau 14 15. Sa fim realisti totusi. Tehnologia ca tehnologie, dar legile fizicii inca sunt valabile.2 points
-
2 points
-
Tine de fizica, masina grea cu motor de 300 de cai nu are cum sa consume in oras sub 15 nici impinsa. Daca vorbim de orase ca Bucuresti, 20 urban e perfect plauzibil. Extraurban probabil consuma 10 daca mergi decent, ca daca ii dai goneta consuma cat vrea ea. Daca inca exista oameni care cumpara masini dupa consumiul declarat, atunci e nasol. Mai era unul pe alt forum care se certa cu mine si zicea ca lui ii consuma M3 ul 12 in Bucuresti )) , in conditiile in care consuma un amarat de 320 diesel 10 in Buc.2 points
-
Suntem noi niste distrusi ca stam cu ochii in net, vizavi de distributie ... cred ca mai mult de 50% de posesori de N47 nu au habar de "problema distributiei" ... si merg si dorm linistiti.2 points
-
De aproximativ o luna mi-am cumparat un E90 143cp din 2008 cu urmatoarele dotari date de bimmer.work : Type VG11 Model 318 - EUR Engine N47 Power 105 Color Carbonschwarz Metallic - 416 Upholstery Leder Dakota/b7 Lemon - LCB7 Production Plant MUNICH Production Date 2008-03-13 Standard Equipment 321 Exterior Parts In Body Color 548 Speedometer With Kilometer Reading Options 1CB Co2 Content 1CC Automatic Start/stop Function 1CD Brake Energy Regeneration 2KE L.-a. Wheels V-spoke 188 Mix.tyres 2PA Locking Wheel Bolts 249 Multi-function For Steering Wheel 4AD Interior Alum. Lengthwise Fine 4AE Armrest Front Retractable 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d 441 Smokers Package Raucherpaket 465 Through-load System 470 Child Seat Isofix Attachment 502 Headlight Washer System 507 Park Distance Control (pdc) 520 Foglights 521 Rain Sensor 522 Xenon Light 534 Automatic Air Conditioning 540 Cruise Control 563 Lights Package 609 Navigation System Professional 7MC Edition Exclusiv 7RS Comfort Package 710 M Leather Steering Wheel 761 Individual Sun Protection Glazing 775 Individual Roof-lining Anthracite 8SC Country Spec. Release Of Teleservice 8SP Cop Control 8S3 Automatic Lock When Driving Away 843 Engine Design 854 Language Version French 863 Europe/dealer Directory 881 French / On-board Documentation http://s33.postimg.org/aqtq2iwcf/13315310_1740381019563871_6039031853167462440_n.jpg http://s33.postimg.org/rik3ie2wv/13332759_1740381029563870_6471652407578110163_n.jpg http://s33.postimg.org/x149gn6f3/13343037_1740380996230540_8523035219663429161_n.jpg1 point
-
Si cine mai crede ca un diesel de 10 ani mai are 180k km, se mint singuri.Sincer nici nu conteaza cati km mai are o masina de 10 ani sau mai multi... hai sa fim seriosi, conteaza sa mearga bine si sa arata bine. In ro targetul de km e pana in 200k km chiar daca masina are 15 ani sau 3-4 ani )). A mea are acum 200 k km si e din 2011 )1 point
-
1 point
-
1 point
-
Foarte f frumoasa, sa o folositi cu placere. Este o mare evolutie fata de generatia precedenta.1 point
-
O sa ma duc maine la bmw sau o sai sun sa fac o programare pentru un test.. sa vedem ce iese si va anunt.. oricum multumesc pentru raspunsuri..1 point
-
1 point
-
1 point
-
Ca si modificari , va urma pachetul M facelift , soft + dpf off , alte jante , suspensie si cam atat deocamdata Ce am apucat sa schimb pana acum sunt urmatoarele: Placuta frana fata + spate ATE ( inclusiv senzorii ) Parbrizul Schimbat pielea volanului Rama Clima ( cea veche arata cam rau ) Buton Start/Stop Facelift Angel Eyes Led Praguri Edition Covorase Interior Edition ( originale cu buza albastra ) Foot Rest M Inlocuit absolut toate becurile din interior cu led uri http://s33.postimg.org/jkbpvbjjz/13312640_1740476282887678_9002849454591243226_n.jpg http://s33.postimg.org/6gbnz4erj/13312906_1740476279554345_2072184861652490956_n.jpg http://s33.postimg.org/hx0gg4mgv/13312906_1740476352887671_2087745085580167090_n.jpg http://s33.postimg.org/zchavyy7z/13315267_1740476392887667_206723378917479369_n.jpg http://s33.postimg.org/4f37ep60v/13315492_1740476316221008_1120004543112536618_n.jpg http://s33.postimg.org/x5mpiwon3/13325685_1740476382887668_1370984725286382879_n.jpg http://s33.postimg.org/i6vkgdbr3/13335815_1740476319554341_6300267420256738183_n.jpg http://s33.postimg.org/jyozunc1r/13346564_1740476399554333_3591764631699320231_n.jpg http://s33.postimg.org/9s2m6fni7/13346570_1740476342887672_9048918054155638973_n.jpg http://s33.postimg.org/r75q4l7lr/13346842_1740476242887682_4262852667497184610_n.jpg1 point
-
Pai consuma 12 2.0 ul biturbo de 245 de cai care e mai nou decat ce ai tu. In fine, polemica e inutila. Fiecare cu ce are.1 point
-
1 point
-
Pe vremuri, cand aveam e46 320d aveam consum de 10-11% in Buc, acum 640d-ul consuma tot atat, este irelevant sa comparam tehnologia din prezent cu ce era acum 15-20 de ani. RS6 asta nou cu 5xx cp, awd si peste 2t are consum combinat real de aproape 16%.1 point
-
este in 3.0 twin turbo banuiesc. Trebuie sa consume un 15-20. Un 3.0 aspirat normal imi consuma 15.1 point
-
Salutari la toata lumea. Eu nu sunt expert in masini,eu locuiesc la tara. Au fost ani cand bunicul a avut 140 de cai.....si ani in care a avut peste 300. Va pot spune cu mana pe inima,ca 300 de cai consuma mai multa apa decat cei 140...indiferent de culoare..viteza..mers lejer sau etc. Vad ca mai sus lumea discuta de greutate....de semafoare...si etc..dar nu spune nimeni ca masina respectiva are peste 300 de cai. PS:Fara sa imi sara lumea in cap...este doar o idee...atata tot. Apropo..cei de la BMW afirma ca un 640i consuma 10L in oras....ceea ce mie mi se pare o mica minciunica..parerea mea. Va salut cu respect.1 point
-
poate consuma 2-3 l peste medie dar nu te poti astepta la vreo minune chiar si daca ar fi sondele busite sau poate ceva probleme la debitmetru1 point
-
1 point
-
Salut ! fiind de anglia trimurile de pe plansa de bord nu ti se vor potrivi. Doar cele de pe usi si cel de pe volan. Multumesc !1 point
-
3000 benzina in oras e normal sa-ti consume asa. Am avut eu E90 335i si consuma 20 lejer in Bucuresti. La tine caroseria e mai grea un pic si de aia cred ca iti papa 25. Nu te lua dupa consumul declarat, ala e cam ft greu de atins. Toti producatorii de masini mint in privinta consumului....La drum intins scoti 12l% cu ea? Daca da, iti consuma normal.1 point
-
15% e consum de 2,5l diesel. Un 3L ia poate undeva la 17%, tot diesel. Un benzinar la aceeasi capacitate cilindrica, automat va lua mai mult. Prin urmare 20% nu mi se pare exagerat la un 3l benzina. Evident ca mai sunt si alte variabile: oras, aglomeratia din oras, temperatura de afara, distanta parcursa, etc. Din ce an e masina? E motor de generatie mai noua? Sent from my SM-G920F using Tapatalk1 point
-
Eu chiar nu pot sa inteleg cum procedeaza. In anunt scrie km reali 100%. Mai e cineva care cumpara masina si nu o testeaza, nu o verifica? Nu e satul sa tot piarda clienti asa?1 point
-
1 point
-
La un e46 de 15 ani sari cu 2k-3k lejer la o revizie sau reparatie mai amanuntita, nu e de mirare ca unii le dau sa scape de ele Biciuleta in cauza este noua si atat costa.... am colegi de munca care si-au cumparat si mai scumpicele chiar.... din motive diverse, permis suspendat, economie, etc1 point
-
Bogdan, exista ceasuri decente mai scumpe decat un e46, un macbook retina costa mai mult decat un e46, un set de roti pe 19/20" OEM este mai scump decat un e46, sunt enorm de multe chestii mult mai scumpe decat un e46..1 point
-
1 point
-
Ieri, fiind plin de nervi datorita acelei vibratii de neicaieri, am coborat iar la masina incercand sa identific cauza. Asa am descoperit o "bucsa" minuscula rupta. Este situata in partea stanga a motorului cum te uiti din fata masinii, si tine legata teava pe care este situat capacul de la aerul conditionat de caroserie. Am facut o mica improvizatie cu o garnitura de cauciuc si cu un surub, am reconstiuit acea busca de legatura, am strans conducta de caroserie si am plecat in casa. Dimineata am plecat la munca si ce sa vezi....nicio vibratie. Am mers dr taberei - pipera fara casetofon, ascultand masina, la fel si la intors, si niciun fel de vibratie. Masina este la fel de silentioasa ca inainte. :frantics:1 point
-
@Andrei: daca tu crezi ca prin pasii aia resetezi cutia, te inseli amarnic; aia e mai mult placebo. resetarea se face din ISTA. si resetarea aia chiar reseteaza, nu e praf in ochi. oricum resetarea asta nu prea e ceea ce crezi tu. si eu credeam la fel, pana mi-a explicat cineva ca de fapt nu e chiar asa. resetarea despre care noi vorbim aici se refera de fapt la re-invatarea comportamentului cutiei in functie de uzura uleiului si a componentelor interioare: gen cutia se adapteaza uleiului si uzurii internelor, iar tu cand faci revizie/schimbi interne, o resetezi astfel incat cutia sa stie asta si sa se re-adapteze noilor conditii... ba chiar mai mult, nu e bine sa abuzezi de functia asta de resetare, pentru ca tu fortezi cutia sa se comporte ca si cand mereu are interne sau ulei nou. on-topic: update oricum te sfatuiesc sa faci la toata masina, la un service care se ocupa cu asa geva. de ex poti merge la neo_ pt asta. tot acolo poti face si resetarea asta. iar revizia in sine o poti face in alta parte, gen la faur. bineinteles, ideal ar fi sa gasesti un loc care ofera toate astea la pachet, desi ma indoiesc la partea cu update. daca mai e necesar softul si pt altceva atunci cand faci revizia, asta nu mai stiu1 point
-
ma nene va tot spun bmw-ul nu e bun, se strica. cine il cumpara nu il cumpara ca e fiabil ci pentru ca merge bine cand merge. in rest e un risc asumat.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Asa ca o interpretare logica daca zf recomanda schimbul intre 80k si 120k km in anumite conditii mai dure de exploatare crezi ca intervalul dispare de tot in cazul conditiilor normale de exploatare. Nu zic ca exista o limita expresa de 160k km dar cum majoritatea masinilor care ajung in romania au peste 150k km si nu cunosti modul in care a fost folosita masina, mi se pare de bun simt un schimb de ulei.1 point
-
pai sa puna poza atunci si gata. asa cum el tot cere VIN-urile unora care isi pun poze cu masinile pt ca are complexul ca tot timpul il inseala cineva (oare cum a dobandit el complexele astea? :twoup:) sa dovedeasca daca tot a pretins de la altii.1 point
-
Salutare dragilor, am revenit! Cu vesti bune zic eu, tocmai ce am luat un f10 520d, din 28.11.2011 la 88700km ! Da ati citit bine, 88700, reali, verificati la reprezentanta! Asa ca troaca de 360.000 km e istorie deja. Am totusi 2 intrebari pt voi: 1 pe net dupa Vin nu apare dublu climatronic, dar eu am. E posibil sa fie pusa after? E ok asa? Sau se poate strica ceva? 2 de unde activez si eu daylight ? Angel eyes cu led alb am, se aprind pe pozitii, sau cand dau pe lumini de zi, impreuna cu faza scurta. Mentionez ca nu am xenon, e doar preechipare cred, atunci cand o pornesc lupele isi fac acel test ca la xenon.... Ms frumos de raspuns !!!0 points
-
Da.. tractiunea pe fata bine ca asta este un x D deci ai scapat de "evolutie". Superba culoarea, sa ai parte de ea pana dai de "obligatii" si dupa0 points
-
eu am pomenit doar de un proverb despre omul beat, tu ai pomenit de bețivan singur, da, sunt arab, si care e problema daca sunt arab? E90 consuma atata cat ii dai, nu prea ma interesat consumul pana acuma la el Daca vrei sa continui cu ironiile deschide alt topic pentru asta, doar e un forum dupa cum spui si se pot deschide tipice cate vrei, sau pana vine un moderator si le inchide On, acel n55 sigur are o problema, nu are cum sa consume asa mult, ne va lĂŁmuri colegul, azi a spus ca merge si face un test0 points
-
Te ambalezi prea mult si arzi gazul degeaba.Poate ai condus vreo "conserva" cu motor de 3.0i de prin 1900 toamna,altfel nu-mi explic insistenta ta.0 points
-
Este intr-adevar ''bijuterie'' un 2.5i. Nici cal, nici magar. De aceea nici nu se mai fabrica capacitatea asta in prezent. Pt ca e ineficienta.0 points
-
motoarele de generatie noua cum are el pe 640i sunt facute sa fie economice . nu comparati un motor de acum 10 ani cu noile generatii . de asemenea normele europene de poluarea obliga producatorii sa faca motoare cat mai economice si cat mai putin poluante. am facut un experiment chiar azi , legat de topicul asta . am resetat consumul si prin oras am prins o aglomeratie infernala . apoi cand am avut posibilitatea am fost cu pedala la fund cu reprize de 270km/h. ( stati linistiti , nu am condus pe drumurile din RO cu viteza asta ) . consumul mediu , 13,9 % la o viteza media calculata de 39 km/h . si pana nu i-am dat reprizele de forja consumul era 11,7% . vezi aici graficul calculat la 15 minute. http://imgur.com/cgdSMOp vad numai comentarii rautacioase pe forum , si nimic constructiv care sa-l ajute pe om sa isi dea seama daca consumul lui este exagerat sau nu. da prietene , consumul tau pe motorul ala este exagerat de mare si anormal . eu pe M4 scot consum mult mai mic decat al tau , si merg mult mai sportiv. S55 , N55 sunt motoare similare .0 points
-
Omule un n47 consuma 10 in Bucuresti la viteza medie de sub 20. In aceleasi conditii, un 3 litri benzina poate sa consume 20. Eu inchei aici, ma bucur pt cei carora le conduma putin masinile. Salut0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00