Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 06/08/16 in all areas
-
M-am gandit ca cel mai bun mod de a prezenta noul serie 7 (G12) o sa fie printr-o comparatie cu generatia precedenta (F02) ASPECT/CONFORT: 2016 750Li MSport G12 versus 2013 740Li F02 Culoare: Mineral White Metallic versus Imperial Blue Metallic Mineral White ofera un contrast mai puternic cu MSport package. Imperial Blue e mai classic, si e mai putin pretentios la tinut curat Tapiterie: Cognac Nappa Leather versus Saddle Brown Nappa Leather Desi au nume diferite, culoarea este foarte similara Punct in plus pentru G12 pentru "quilting" and "black piping" Scaune fata: Masaj cu multe puncte / functii in fata versus Masaj doar la sezut in fata Scaune spate: Rear Comfort seating versus Rear Comfort seating Extrem de similare in referinta cu ajustarile pe lungime, inclinare samd Sunroof/Moonroof: 1 fata, 1 spate versus 1 fata Punct extra pentru G12 Telecomanda: Digital Display Key versus Classic Key Display Key arata bine, dar are putine functii utile si trebuie incarcata la 3-4 zile Classic key era exact de ce ai nevoie, nimic fancy Lumini exterior: G12 mult superior - ICON LED, light carpet Lumini interior: G12 are suficiente culori ca sa poate fi transformat in discoteca :-) Lumini continue dinspre bord spre usi, culorile se pot schimba Iluminare in aceleasi culori pentru al doilea moonroof (rear passangers) Vanity Lights in B pillars pentru scaunele din spate F02 are lumini normal pozitionate, suficiente pentru nevoile iterioare Bord: G12 full LED/LCD versus F02 classic cel nou, full digital este foarte functional, insa mie imi place totusi cel classic Sound HK system pe G12 versus BMW professional pe F02 Suna destul de similar, dar nu sunt un audiofil Rear Entertainment: G12 cu niste ecrane putin mai mari, si cu rezolutie mai buna G12 cu control via tablet (Samsung) F02 cu 6 disc changer in fata Din pacate atit in G12 cat si in F02, sistemul este greu de folosit, complicat, problematic Nu merita luat nici in F02, nici in G12 Navigatie: G12 cu touch screen, insa nu prea merge bine cum arata asa iesit din bordul masinii F02 display integrat in bord Ventilatie: G12 are citeva zone aditional incalzite (consola centrala si parte din usi) In rest ventilatia scaunelor ramane foarte slaba chiar pe setting-ul maxim Incalzirea este OK PARTE TEHNICA: Motor: 4.4L V8 versus 3.0L L6 Motorul V8 pe G12 este absolut incredibil. Accelereaza brutal si daca esti la 200kmh. Este absolut ne-necesar, dar in acelasi timp este fenomenal de atractiv. Motorul 6 in linie este mai mult decat adecvat. Accelereaza si isi face toata treaba perfect. Nu ai nevoie de nimic mai mult decat 3.0L Transmisie: 8 rapoarte, similara in comportament intre G12 si F02 Noua functie Adaptive Drive in G12 Esapament: G12 750 MSport are evacuare MSport. Suna bestial, te indragostesti de sunet. Depasesti doar ca sa auzi zgomotul in kick-down :-) Dezavantajul este ca induce un zgomot de baza de pe la 1500 RPM Pe autostrada, la mers continuu, e MAI MULT zgomot decat in F02 non-MSPort Roti: 245/45/19F & 275/40/19R pe G12 versus 245/45/19F&R pe F02 Cei 3cm latime in plus la rotile spate, +cauciucuri sport fac o diferenta MARE la tractiune Dava aveti intrebari, raspund cu placere .27 points
-
au trecut 6 saptamani de la aplicare , masina a fost spalata la 2 saptamani ( vreme proasta ) , nu a mai fost aplicat nimic de atunci am incercat sa fac pozele in acelasi loc pentru a putea face o comparatie ( eu personal vad ca s-a mai inchis putin lacul de atunci ) http://s33.postimg.org/iiej7vtv3/DSC_0489_Medium.jpg http://s33.postimg.org/nm5sw34z3/DSC_0492_Medium.jpg http://s33.postimg.org/8eptbqd4f/DSC_0494_Medium.jpg http://s33.postimg.org/njlx991bj/DSC_0496_Medium.jpg http://s33.postimg.org/pmwcgx14f/DSC_0498_Medium.jpg http://s33.postimg.org/kqspp80z3/DSC_0501_Medium.jpg http://s33.postimg.org/nopoix8mn/DSC_0502_Medium.jpg http://s33.postimg.org/ux5wlyar3/DSC_0504_Medium.jpg http://s33.postimg.org/p6fq882r3/DSC_0505_Medium.jpg http://s33.postimg.org/pbjhhwa27/DSC_0506_Medium.jpg24 points
-
http://www.ampmpr.com/wp-content/uploads/2015/05/anonymous-says-keep-calm.jpg7 points
-
5 points
-
. numere actuale... 2016 750Li (V8 4.4L) autostrada (Germania-Romania) approx 1,000km - 9.1L/100km oras approx 400 km (Oradea, NU BUCURESTI) - 16.2 L/100km 2013 740Li (L6 3.0L) consum mixed Romania 3,500 km - 10.6L/100km astea sant numere actuale, nu presupuneri5 points
-
5 points
-
5 points
-
inseamna ca eu am avut numai masini stricate E46 318i nFL steptronic ( 4 trepte avea cred ) intre 12 si 14 in Bucuresti E46 325i FL manuala nu am vazut mai mult de 14.5 pe 5000-6000km ( 2-3 iesiri din oras pe an ) E60 530i manuala 6 trepte intre 12.5 si 14.2 E93 335i automata 6 trepte - in 3 luni cat a stat la mine maximul a fost de 15.6 exclusiv in Bucuresti si ca fapt divers F07 530d - 13.5 / 14.5 - automata 8 trepte F10 M550d - din februarie pana in prezent am consumul in bord 12.7 - automata 8 trepte4 points
-
hf_now,esti fixat rau pe treaba asta Ptr linistea ta,ca sa iti (si sa ne) demonstrezi ca ai avut dreptate,cumpara-ti un 335i pe care il folosesti doar la piata si doar in orele de varf,maxim viteza a doua...scoti consumul(sigur)spus de tine si ne-ai rupt gura la toti. Poate,masinile mai sus mentionate de tine(majoritatea aspirate) erau folosite doar ptr a da o tura in jurul blocului,sa te vada vecinii ce bazat esti,te mai duceai sa mai iei si niste pufuleti din coltul strazii... normal ca dihania halea 25-40%. Consumul de Buc in orarul de trafic intens, nu reprezinta un etalon drept de urmat,asta nu prea intelegi tu.4 points
-
Da, i-au luat banii pe constatre, apoi i-au mai luat banii si pe update de soft apoi i-au spus ca totul este ok si toata lumea este multumita. Lumea inca nu vrea sa inteleaga ca masinile noi consuma putin.3 points
-
Daca Dorel de la Bavaria a spus ca e normal sa haleasca 20% la un mers normal, inseamna ca stie meserie cat stie si nevasta-mea...3 points
-
Ce consum mixt mai colegilor? Polemica era despre cat consuma in oras? Ce mixt ma nene? Acum dupa ce a spus ca la verificare a iesit masina ok, parca ati mai inceput sa ajungeti usor usor aproape de 15 16 17. Cand incepuse topicul, era vorba de 11 12. Avum vad ca mai sus scrie ca stai dom'le ca de fapt noi vorbim de consum mixt nu de vineri la ora 16. Stai asa ca nu-i asa. )) hai totusi niste pareri, e stricata masina omului si sunt praf aia de i-au verifixat-o sau masina e in regula si de fapt nu vorbim de traficul de la ore nasoale ci de trafic prin periferie noaptea tarziu? Ps: Consum mediu mixt este acel consum care combina urban cu extraurban. Aici se discuta de 4 pagini de consum urban.3 points
-
3.6 este turbo ???? vai de capul tau ! Nu a zis nimeni ca 640i trebuie sa consume 11-12 in Buc dar nici de la 20 in sus.3 points
-
3 points
-
Mergand pe principiul unora de aici, inteleg ca daca un 2.0i consuma 15%, un 3.0 consuma 25%. Pai baieti, atunci un M5/M6 cat consuma? 30-35%? Un 53AMG cat consuma? 40%? 63AMG? 50%? Ferrari / Lambo? 60%? Bugatti? 70%? E bine asa?3 points
-
Problema pe forum aici e de struguri.. Doar se stie din mosi stramosi, ca alea de 300 beau mai multa apa.. In momentul in care vine cineva cu M4 si zice ca ii consuma mai putin... do you really need more? Alta idee de consum, ca fapt divers, nu ca etalon.. min 7:40 Buhnici 15,4 pe 650i cabrio (extraurban, sportiv, ultimii 800km) in alt video 650i coupe 2011 13,73 points
-
Le caut pt mine si in acelasi timp le postez aici poate isi mai cauta cineva si sa nu arunce cu banii pe fereastra. Momentan nu am timp sa ajung in Germania, dar cred ca voi renunta a mai cauta in RO, desi exista o posibilitate mica sa gasesti si in RO, ma refer o masina cunoscuta care o stii demult stii proprietarul etc.. dar astea se dau intre prieteni, in familie sau bmwclub speram Din aprox. 20-30 de masini de pe autovit/olx (criteriile mele de cautare sunt xenon, automata, navi iar restul nu conteaza, e60/e90) nici una, dar absolut nici una nu a avut km reali, problema nu e ca au fost dati inapoi 50 mii, au fost dati inapoi minim 100-200 mii, iar maxim din ce am gasit era 520d-ul postat mai sus care probabil are 7-8 sute de mii acum. M-a ajutat cineva cu intrarile la bmw, apoi am comparat cu bmwdecoder si sunt exact aceleasi, doar ca nu are detalii cu ce s-a reparat la masina dar asta e irelevant cand vezi deja PROBLEMA la km Si da, am platit ceva lei pt verificarile de pe bmwdecoder (iti dai seama ca nu poti stresa la maxim cu 20-30 de vinuri pe persoana respectiva care are acces la baza de date bmw), si am zis sa fie si aici, pt ca, corespunde 100% site-ul, iar asa ajutam si pe altii. Dar nu imi pare rau dupa cativa lei, chiar mi se pusese pata pe vreo 2 masini in care imi pusesem sperante dar uite ca s-au dovedit a avea 4-5 sute de mii km.2 points
-
inca un set http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-320-ID7GhpCb.html#91d6f53609 ultima intrare in 2014 la 274 mii http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-320-ID7GhwBz.html#91b882e241 in 2011 avea 172 mii si are intrare in 2012 la APAN cu 135 mii mai era un 320d nfl ALB dar cu n47 de Bucuresti, (scaune standard, piele, cutie automata, culoare alb, xenon, VIN: VG45117) s-a batut cu pumnii in piept ca are facturi doveditoare intrari la FILARET (intradevar facturi are si se vad si intrarile la FILARET la 166 mii in 2016) si ca masina are km reali 166 mii, dar masina a intrat in Romania in 2011 cu 185 mii), apoi mi-a dat-o oricum nu conteaza km ca masina e intretinuta merge beton, dar cand te gandesti ca poate avea 4-5 sute de mii si cere 10 mii pe ea, parca iti vine sa vomiti instant. La astea de mai jos nu mai retin exact cati km zic "proprietarii"(care cateodata nu sunt nici proprietari) dar: WBAVC31090PS37555 zice ca are 170-180 mii, dar in 2010 avea 212 mii. WBAVC31060KT70240 in 2010 are intrare la 137 mii, in 2014 la 118 mii Deci atentie mare, cereti VIN-ul inainte si faceti o mica cautare, aaa mai erau samsari de genul "nu pot sa iti dau vinul ca stai sa vezi ce am patit, i-am dat la unul si mi-a falsificat o carte si etc" cand auzeam de astea nici nu ma mai oboseam sa intreb altceva, inchideam scurt. Multi suna si intreaba daca li se spune prin telefon despre ultima intrare, dar din pacate nu conteaza doar ultima intrare dupa cum se vede... "vanzatorii" (ca sa nu le zic altfel) vin si fac o intrare la misto la reprezentanta la ce km vor ei ca sa fie ultima intrare sa para totul real. De asta preturile in Germania (vb de privat si cateva autohausuri cu renume sau eventual ceva dealeri bmw, nu vb de turcaleti si ce or mai fi ei) sunt cu mult mai mari fata de ce este un RO.2 points
-
ma bag si eu in seama cu experienta proprie: - E34, 1993 (motorul din 95), 2500cmc, exclusiv oras, fara aer conditionat, Bucuresti, intre orele 10-10:30 si 19:30-20:30 16%; are vreo 1700 kg. si eu aproape 120 // afara ia 10, n-am reusit si n-am nervii necesari sa scot mai putin, cred ca se poate un 9 daca mergi numai cu 90 dar sa fim seriosi. Mentionez ca desi pe diagnoza nu mi-a iesit nimic anormal si masina e non-euro, esapamentul miroase putin a benzina, e posibil sa mearga cam bogat motoru'. Nah, 300.000km. - Citroen C4 1.6 benzina, 1600cmc, aceleasi conditii in oras, ~11-12% dar cu aer conditionat 100% pornit pe blana. Afara intre 7 si 8. Nota: consumurile sunt facute la pompa cu rulat minim 200km dupa efectuarea unui plin. Parerile mele: - Da, a mai evoluat tehnologia din 1989 de cand s-a introdus M50, respectiv din 94 sau 95 de cand a ramas practic neschimbat 1.6le 16v pe care il am pe C4, insa you can't beat physics; De un motor mic e posibil sa fie nevoie sa tragi mai tare, sa-l tii mai turat, sa intre mai multa benzina cand mergi cu aceeasi viteza decat ar intra intr-un motor mai mare dar mai putin turat (la o caroserie de aceeasi greutate). Tata avea matiz (0.8 si caroserie de...matiz) si ii consuma 8-9 in oras. - turbo e tehnologie tare draguta. Foloseste energie in mod normal pierduta - a gazelor de esapament - ca sa creasca presiunea aerului in camera de ardere. Pentru a evita detonatiile premature, motoarele turbo de obicei au raportul de compresie scazut (ca sa compenseze cu extra presiunea provenita de la compresorul turbinei). De asemenea, raportul aer/(vapori de)benzina trebuie sa se pastreze, asadar ECU va 'comanda' sa se injecteze mai multa benzina. La aceeasi capacitate cilindrica, ai mai multa putere cu turbo, da' si consumu' creste in aceeasi masura. O diferenta sesizabila (comparand in continuare motoare cu aceeasi capacitate cilindrica) ar fi la un motor cu injectie directa (unde poti sa lasi raportu' de compresie mai mare; injectarea benzinei direct in camera de ardere exact cand trebuie scazand riscul de autodetonare) si cu un intercooler serios (degeaba fortezi mai mult aer daca nu-l racesti amerliorandu-i tendinta de-a ii creste temperatura odata cu presiunea si astfel reducandu-i-se numarul de moledcule de oxigen) - asadar, motoarele moderne pe benzina cu turbo, market-uite ca alternative la diesel-uri din prisma consumului sunt MULT mai mici decat cele aspirate normal pe care de obicei vor sa le inlocuiasca in gama. D-aia ies ca fiind mai economice. Adica Loganu' are 80 de cai si din 1.4 si din 0.9. 0.9 cu turbina mica va consuma mai putin. Daca nu-i puneau turbina, la greutatea aia, trebuia sa tragi prea tare de motor ca sa te poti deplasa si iar consuma mult - 20% la greutatea unui seria 6 nu mi se pare mult. Mai ales ca e automata. Mai ales ca-i BMW si talpa devine automat mai grea. EDIT -- pusesem din gresala 15% la E34 in oras, consumul real fiind de fapt 16. Am corectat.2 points
-
Salutare Am fost la bavaria.. am bagat masina la test si am dat si 400 de lei.. si miau zis ca nu are nimica si este ft normal consumu.. cica au verificat parametri la injectoare tes electronic si etc si nu a fost nimica.. miau resoftat masina si atat..2 points
-
2 points
-
:goodjob: S-o stapanesti sanatos nea Ioane. Vad ca nu ne dezamagesti ...poze in stilul tau caracteristic Prezentarea frumoasa merita insa niste poze mai bune. Sunt convins ca in curand o sa ne delectezi cu unele. Pt. cei care sunt nedumeriti de stilul lui nea Ion va rog cautati topicul cu masina lui anterioara cea cu care face comparatia ..e un deliciu Topicul si masina Succes!2 points
-
Si tie ti se pare logica comparatia ta ? Cayenne turbo vs 640i, una awd, 4.8L V8 500cp, 2.3-2.4T vs 3.0 L6, rwd, 320cp si 1.8t ?2 points
-
Foarte ok site-ul, corespunde perfect cu intrarile la bmw, cea mai grosolana mi s-a parut asta: http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-520-ID7GhwbX.html#fde2370e07 Mi-e mila de saracul om sincer, zice ca acum are 212 mii, dar in 2013 masina avea 550 mii, totusi de apreciat bmw-ul care are probabil 7-8 sute mii acum. Si uite asa isi ia cetateanul bmw si pica una alta intr-un interval scurt de timp si apoi incepe sa zbiere "domnle ce proaste masini mai sunt bmw-urile". Cred ca majoritatea "ruleaza" bmw-uri e90 e60, probabil si F10 (probabil mai putine ca totusi sunt mai noi) cu 3-4-5 sute mii si habar nu au, pica o turbina la "130mii" domnle cum sa pice turbina la km astia etc.2 points
-
Nu prea inteleg cum tot spuneti ca un consum de 25% e normal la un motor 3.0 biturbo la mers normal.2 points
-
Nu stau in Buc, ci in IF, este imposibil sa fac un consum pe 3-4-500km, eu il estimez la 10-11. Pe 1766km am 8.2 si o vit. medie de 49.7km/h. Cum o dai, tot mic este, voi nu vreti sa intelegeti ca masinile de ultima generatie sunt economice si mult mai puternice decat cele vechi. Pe spritmonitor este 8,15.2 points
-
Consumul este enorm..am un prieten cu un 640i, il are de 2 ani, nu a resetat BC-ul de cand a cumparat masina si are un consum de 11.3l/100km, iar masina este folosita urban+cateva iesiri mare/munte pe an.2 points
-
Mai sus mi-ai spus ca imi consuma 10-11 la viteza de 30km/h, ti-am aratat ca imi consuma sub 7. Daca citeai atent intelegeai si de ce intr-o poza viteza medie este 70 si in alta 30, in fine. Ti-am comparat 640d cu 320d e46 (masina pe care am avut-o acum 8-9 ani) si ti-am spus ca in oras consuma la fel (adica 10-11%), nu stiu ce nu intelegi. Nu am comparat niciodata cu 2.0d de pe F30. uite cat consuma si la 22km/h, tot pe eco: Din acest motiv nu cred ca un 640i in mintile lui consuma cel putin 20%.2 points
-
2 points
-
eu am pomenit doar de un proverb despre omul beat, tu ai pomenit de bețivan singur, da, sunt arab, si care e problema daca sunt arab? E90 consuma atata cat ii dai, nu prea ma interesat consumul pana acuma la el Daca vrei sa continui cu ironiile deschide alt topic pentru asta, doar e un forum dupa cum spui si se pot deschide tipice cate vrei, sau pana vine un moderator si le inchide On, acel n55 sigur are o problema, nu are cum sa consume asa mult, ne va lĂŁmuri colegul, azi a spus ca merge si face un test2 points
-
O stiu, topicul a inceput in data de 4, la fel si prima ta postare, sa inteleg ca bețivanu nu si-a revenit? App de nebuni, cred ca au posta cam multi pe acest topic, pentru ca sunt mai multi cei care susțin ca are un consum prea mare acest motor Scz colegilor2 points
-
2 points
-
2 points
-
1 point
-
In primul rand, consumul mixt afisat acolo e 10, nu 8.5. ( Daca masina e automata, consumul e si mai mare. ) In al doilea rand, ia in calcul un procent de +/-10% ca abatere. Apoi gandeste-te ce jante si ce anvelope ai. Ai jante pe 18/19 ? AI cauciucuri mai late? Ai cauciucuri runflat? Ai cauciucuri cu un coeficient slab la consum? Fiecare DA adauga un mic procentaj la consumul masinii si ajungem usor la 12. SI nu in ultimul rand, e masina in conditii bune ? Nu cumva ai probleme la motor, pe care le mentionai in alt topic? Nu influenteaza consumul? Am exclus aici stilul de mers, presupunand ca nu exagerezi cu viteza, dar nu mergi nici ca melcul si ca nu stai in trafic aglomerat zilnic, ca in cazul asta deja nu mai putem vorbi de consum mixt.1 point
-
Spritmonitor este foarte relevant pentru consumul mediu, deoarece reprezinta o combinatie intre toate modurile de deplasare (unii merg doar in exterior, altii doar in oras, unii merg tare, altii merg incet, unii merg in orase aglomerate, altii in orase libere, unii merg la ore de varf, altii cand e liber, unii merg subturat, altii merg supraturat), ca d-asta au unii consum mediu 5% si altii 10% folosind aceeasi masina (exemplu: 320d manual 163cp NFL). Consumul mediu al unei masini nu poate fi echivalat cu consumul mediu scos de 1 persoana pe 1 ruta.1 point
-
Colegul cerea pareri cu privire la compatibilitatea unor roti pe 19,nicidecum daca sa isi ia 19 sau 16. Avantajele sau dezavantajele le stabileste fiecare pe propria piele,cand stii ce iti doresti. Eu unul prefer jante mari,aspect,in ciuda unui confort si consum sensibil scazut/crescut. Iar celor care cred ca e greu sa fii atent la gropi, le transmit ca dupa parerea mea,placerea de a conduce pe care o invocau, nu vine nicidecum dintr-un condus fara stres,in care poti sa cotonogesti masina prin gropi si guri de canal adancite.1 point
-
Nu trebuie sa mergi pana la pitesti )) e suficient sa o scoti pana la km 35 macar si inapoi . La 2 sapt daca faci asta stii ca ai regenerare completa . Evident verifica sa fie bujiile si releul ok , daca 2 bujii nu merg nu porneste regen .1 point
-
Daca in Mai 2009 masina avea 182,646 km, cati km are masina in luna Iunie 2016? 500.000?600.000?nu conteaza? Cine ghiceste km reali? PS. masina nu a mai calcat pe la BMW tot din Mai 2009. Mult noroc noului proprietar, daca ajunge sa citeasca pe aici:)1 point
-
M-ati facut curios, a3-ul din semnatura e din 2004. Deci vechi. Motorul e de 3,2 aspirat, VR6, de conceptie si mai veche. Cutie de viteze tiptronic, consum mediu pe bord 11.7 Ok, e mai mica, e mai usoara, n-am stat sa ma gandesc niciodata cam cat ar consuma in oras...presupun ca undeva la 15-16 intr-un oras ca Brasovul. Poate chiar mai mult alergata, insa un consum de 25 la un N55 mi se pare exagerat de mare in conditiile in care nu e obtinut pe circuit. Domnilor, totusi vorbim de un 3 litri turbo, nu de un Chevy big block de 7 litri. Parerea mea.1 point
-
Tu nu intelegi ca acela este consumul mediu in Buc, fara varfuri, fara minime, fara sa folosesc start-stop. Sos. Antiaeriana - Fantana Miorita, mers la consum, pe eco, weekend. Fantana Miorita - intrare Corbeanca (unde se face stanga din DN1) Abaterea Cb-ului este f mica, sub 0.1L. A evoluat mult tehnologia.1 point
-
Cred ca nu stie proverbul cu omul beat , poate ii spune cineva proverbul ala )1 point
-
E mare consumul !!! 25% ,,, nu mai aberați ca e normal vezi doamne e benzina si asa trebuie sa consume!,,,1 point
-
Hf_now nu vezi un lucru comun la toate masinile enumerate de tine? Daca nu hai ca te ajut eu. Toate sunt aspirate natural si toate dezvolta putea si cuplul maxim la turatii inalte de aici si consumul ridicat. Porsche Cayenne 3.6 are cuplul maxim la 3000RPM si cantareste peste 2 tone. Eu cred ca ca nimeni nu spera 10% de la motorul N55 ,dar de la un 15% la 20% la condus normal ii cale lunga.1 point
-
Te ambalezi prea mult si arzi gazul degeaba.Poate ai condus vreo "conserva" cu motor de 3.0i de prin 1900 toamna,altfel nu-mi explic insistenta ta.1 point
-
Uni dintre voi chiar aberati. Nu inteleg de ce comparati motoare pe benzina de generatie veche aspirate natural cu cele noi turbo. Cele vechi normal ca au un consum mai mare pentru ca HP si cuplul era la turatii mult mai ridicate ,injectie normale plus cutiile in 6 rapoarte. N55 cum are 640 are injectie directa ,Valvtronic ,cutie cu 8 rapoarte ,turbina si cuplul maxim de la 1300 RPM deci mi se pare normal ca la un condus relaxat toate aceste lucruri sa contribuie la un consum decent.1 point
-
Este intr-adevar ''bijuterie'' un 2.5i. Nici cal, nici magar. De aceea nici nu se mai fabrica capacitatea asta in prezent. Pt ca e ineficienta.1 point
-
motoarele de generatie noua cum are el pe 640i sunt facute sa fie economice . nu comparati un motor de acum 10 ani cu noile generatii . de asemenea normele europene de poluarea obliga producatorii sa faca motoare cat mai economice si cat mai putin poluante. am facut un experiment chiar azi , legat de topicul asta . am resetat consumul si prin oras am prins o aglomeratie infernala . apoi cand am avut posibilitatea am fost cu pedala la fund cu reprize de 270km/h. ( stati linistiti , nu am condus pe drumurile din RO cu viteza asta ) . consumul mediu , 13,9 % la o viteza media calculata de 39 km/h . si pana nu i-am dat reprizele de forja consumul era 11,7% . vezi aici graficul calculat la 15 minute. http://imgur.com/cgdSMOp vad numai comentarii rautacioase pe forum , si nimic constructiv care sa-l ajute pe om sa isi dea seama daca consumul lui este exagerat sau nu. da prietene , consumul tau pe motorul ala este exagerat de mare si anormal . eu pe M4 scot consum mult mai mic decat al tau , si merg mult mai sportiv. S55 , N55 sunt motoare similare .1 point
-
1 point
-
1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00