Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 06/09/16 in all areas
-
Le caut pt mine si in acelasi timp le postez aici poate isi mai cauta cineva si sa nu arunce cu banii pe fereastra. Momentan nu am timp sa ajung in Germania, dar cred ca voi renunta a mai cauta in RO, desi exista o posibilitate mica sa gasesti si in RO, ma refer o masina cunoscuta care o stii demult stii proprietarul etc.. dar astea se dau intre prieteni, in familie sau bmwclub speram Din aprox. 20-30 de masini de pe autovit/olx (criteriile mele de cautare sunt xenon, automata, navi iar restul nu conteaza, e60/e90) nici una, dar absolut nici una nu a avut km reali, problema nu e ca au fost dati inapoi 50 mii, au fost dati inapoi minim 100-200 mii, iar maxim din ce am gasit era 520d-ul postat mai sus care probabil are 7-8 sute de mii acum. M-a ajutat cineva cu intrarile la bmw, apoi am comparat cu bmwdecoder si sunt exact aceleasi, doar ca nu are detalii cu ce s-a reparat la masina dar asta e irelevant cand vezi deja PROBLEMA la km Si da, am platit ceva lei pt verificarile de pe bmwdecoder (iti dai seama ca nu poti stresa la maxim cu 20-30 de vinuri pe persoana respectiva care are acces la baza de date bmw), si am zis sa fie si aici, pt ca, corespunde 100% site-ul, iar asa ajutam si pe altii. Dar nu imi pare rau dupa cativa lei, chiar mi se pusese pata pe vreo 2 masini in care imi pusesem sperante dar uite ca s-au dovedit a avea 4-5 sute de mii km.10 points
-
inca un set http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-320-ID7GhpCb.html#91d6f53609 ultima intrare in 2014 la 274 mii http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-320-ID7GhwBz.html#91b882e241 in 2011 avea 172 mii si are intrare in 2012 la APAN cu 135 mii mai era un 320d nfl ALB dar cu n47 de Bucuresti, (scaune standard, piele, cutie automata, culoare alb, xenon, VIN: VG45117) s-a batut cu pumnii in piept ca are facturi doveditoare intrari la FILARET (intradevar facturi are si se vad si intrarile la FILARET la 166 mii in 2016) si ca masina are km reali 166 mii, dar masina a intrat in Romania in 2011 cu 185 mii), apoi mi-a dat-o oricum nu conteaza km ca masina e intretinuta merge beton, dar cand te gandesti ca poate avea 4-5 sute de mii si cere 10 mii pe ea, parca iti vine sa vomiti instant. La astea de mai jos nu mai retin exact cati km zic "proprietarii"(care cateodata nu sunt nici proprietari) dar: WBAVC31090PS37555 zice ca are 170-180 mii, dar in 2010 avea 212 mii. WBAVC31060KT70240 in 2010 are intrare la 137 mii, in 2014 la 118 mii Deci atentie mare, cereti VIN-ul inainte si faceti o mica cautare, aaa mai erau samsari de genul "nu pot sa iti dau vinul ca stai sa vezi ce am patit, i-am dat la unul si mi-a falsificat o carte si etc" cand auzeam de astea nici nu ma mai oboseam sa intreb altceva, inchideam scurt. Multi suna si intreaba daca li se spune prin telefon despre ultima intrare, dar din pacate nu conteaza doar ultima intrare dupa cum se vede... "vanzatorii" (ca sa nu le zic altfel) vin si fac o intrare la misto la reprezentanta la ce km vor ei ca sa fie ultima intrare sa para totul real. De asta preturile in Germania (vb de privat si cateva autohausuri cu renume sau eventual ceva dealeri bmw, nu vb de turcaleti si ce or mai fi ei) sunt cu mult mai mari fata de ce este un RO.9 points
-
au trecut 6 saptamani de la aplicare , masina a fost spalata la 2 saptamani ( vreme proasta ) , nu a mai fost aplicat nimic de atunci am incercat sa fac pozele in acelasi loc pentru a putea face o comparatie ( eu personal vad ca s-a mai inchis putin lacul de atunci ) http://s33.postimg.org/iiej7vtv3/DSC_0489_Medium.jpg http://s33.postimg.org/nm5sw34z3/DSC_0492_Medium.jpg http://s33.postimg.org/8eptbqd4f/DSC_0494_Medium.jpg http://s33.postimg.org/njlx991bj/DSC_0496_Medium.jpg http://s33.postimg.org/pmwcgx14f/DSC_0498_Medium.jpg http://s33.postimg.org/kqspp80z3/DSC_0501_Medium.jpg http://s33.postimg.org/nopoix8mn/DSC_0502_Medium.jpg http://s33.postimg.org/ux5wlyar3/DSC_0504_Medium.jpg http://s33.postimg.org/p6fq882r3/DSC_0505_Medium.jpg http://s33.postimg.org/pbjhhwa27/DSC_0506_Medium.jpg9 points
-
Eram sigur ca strang minusuri... hahaha . Sunt convins ca multi din cei care dau minus au diesel si stau cu ochii pe consumul din bord... 320 d consuma doar 4 la suta... serios? hahahhahaha . Dar cat credeti voi ca este consumul la un motor de 5000? 10 maxim 15 hahhahah.. . In primul rand cand iti cumperi o masina noua de 100000 de euro consumul este cea mai mica grija.. numai casco te ajunge vreo 5000 pe an , impozitul 5000 samd. Ce mai conteaza ca va consuma 30 la suta? La un simplu calcul daca masina consuma cu 30 in loc de 10 inseamna 3500 euro anual diferenta la 30000 de km parcursi. E mult? avand in vedere ca numai casco ul este 5000 euro? tragedia este cand o iei la mana a doua cu 10000 15000 si consuma in 2 3 ani exact cat ai dat pe ea.Atunci intri pe forum si te plangi la alti care au facut ca tine. :frantics: :frantics: sau ii pui GPL (citez: " merge la fel, chiar mai bine") Daca te duci si iti cumperi un seria 7 nou si prima intrebare este cat consuma nu prea cred ca ti o permiti Ps consum in bord daca vreau pot sa obtin si 5.5 la suta, merg pe autostrada cu 100 la ora pe pilot automat. In linie dreapta atat consuma 3000 diesel. Dar aici vorbim de conditii reale de condus si drum nu testele care le fac producatori in conditii optime8 points
-
Cateva poze cu sistemul RSE Profesional montat. Mai am ceva poze si cu detalii de prindere pe scaune dar nu ma lasa forumul sa atasez mai multe poze. Am tot cautat pe net si nu am mai gasit acest retrofit facut pe F3x deci cred ca pot spune ca este primul din lume. http://s33.postimg.org/fd8rcslmz/IMG_1448.jpg http://s33.postimg.org/vzuwzm3yj/IMG_1451.jpg http://s33.postimg.org/atwira3rf/IMG_1452.jpg http://s33.postimg.org/6ee3m0rd7/IMG_1454.jpg http://s33.postimg.org/67vt56suj/IMG_1457.jpg7 points
-
. numere actuale... 2016 750Li (V8 4.4L) autostrada (Germania-Romania) approx 1,000km - 9.1L/100km oras approx 400 km (Oradea, NU BUCURESTI) - 16.2 L/100km 2013 740Li (L6 3.0L) consum mixed Romania 3,500 km - 10.6L/100km astea sant numere actuale, nu presupuneri7 points
-
M-am gandit ca cel mai bun mod de a prezenta noul serie 7 (G12) o sa fie printr-o comparatie cu generatia precedenta (F02) ASPECT/CONFORT: 2016 750Li MSport G12 versus 2013 740Li F02 Culoare: Mineral White Metallic versus Imperial Blue Metallic Mineral White ofera un contrast mai puternic cu MSport package. Imperial Blue e mai classic, si e mai putin pretentios la tinut curat Tapiterie: Cognac Nappa Leather versus Saddle Brown Nappa Leather Desi au nume diferite, culoarea este foarte similara Punct in plus pentru G12 pentru "quilting" and "black piping" Scaune fata: Masaj cu multe puncte / functii in fata versus Masaj doar la sezut in fata Scaune spate: Rear Comfort seating versus Rear Comfort seating Extrem de similare in referinta cu ajustarile pe lungime, inclinare samd Sunroof/Moonroof: 1 fata, 1 spate versus 1 fata Punct extra pentru G12 Telecomanda: Digital Display Key versus Classic Key Display Key arata bine, dar are putine functii utile si trebuie incarcata la 3-4 zile Classic key era exact de ce ai nevoie, nimic fancy Lumini exterior: G12 mult superior - ICON LED, light carpet Lumini interior: G12 are suficiente culori ca sa poate fi transformat in discoteca :-) Lumini continue dinspre bord spre usi, culorile se pot schimba Iluminare in aceleasi culori pentru al doilea moonroof (rear passangers) Vanity Lights in B pillars pentru scaunele din spate F02 are lumini normal pozitionate, suficiente pentru nevoile iterioare Bord: G12 full LED/LCD versus F02 classic cel nou, full digital este foarte functional, insa mie imi place totusi cel classic Sound HK system pe G12 versus BMW professional pe F02 Suna destul de similar, dar nu sunt un audiofil Rear Entertainment: G12 cu niste ecrane putin mai mari, si cu rezolutie mai buna G12 cu control via tablet (Samsung) F02 cu 6 disc changer in fata Din pacate atit in G12 cat si in F02, sistemul este greu de folosit, complicat, problematic Nu merita luat nici in F02, nici in G12 Navigatie: G12 cu touch screen, insa nu prea merge bine cum arata asa iesit din bordul masinii F02 display integrat in bord Ventilatie: G12 are citeva zone aditional incalzite (consola centrala si parte din usi) In rest ventilatia scaunelor ramane foarte slaba chiar pe setting-ul maxim Incalzirea este OK PARTE TEHNICA: Motor: 4.4L V8 versus 3.0L L6 Motorul V8 pe G12 este absolut incredibil. Accelereaza brutal si daca esti la 200kmh. Este absolut ne-necesar, dar in acelasi timp este fenomenal de atractiv. Motorul 6 in linie este mai mult decat adecvat. Accelereaza si isi face toata treaba perfect. Nu ai nevoie de nimic mai mult decat 3.0L Transmisie: 8 rapoarte, similara in comportament intre G12 si F02 Noua functie Adaptive Drive in G12 Esapament: G12 750 MSport are evacuare MSport. Suna bestial, te indragostesti de sunet. Depasesti doar ca sa auzi zgomotul in kick-down :-) Dezavantajul este ca induce un zgomot de baza de pe la 1500 RPM Pe autostrada, la mers continuu, e MAI MULT zgomot decat in F02 non-MSPort Roti: 245/45/19F & 275/40/19R pe G12 versus 245/45/19F&R pe F02 Cei 3cm latime in plus la rotile spate, +cauciucuri sport fac o diferenta MARE la tractiune Dava aveti intrebari, raspund cu placere .5 points
-
Mersi! E ciudat, dar a inceput sa imi placa Tesla mai mult decat la inceput. Acceleratia si cuplul instant m-au convins ca exista un viitor real in privinta masinilor electrice. De curand am folosit si auto pilot, e misto idea sa stai degeaba in masina si doar sa "supraveghezi". Insa am descoperit ca eu ajung sa fiu mult mai concentrat cand e pe autopilot decat cand o conduc eu. asa ca am trecut din nou pe manual mode :-) Alta chestie interesanta este ca la ratele la ratele de energie platite de mine ma costa vreo $3 sa umplu "rezervorul" - care ajunge vreo 350-400 km Insa raman la parerea ca NU e masina de 100,000 - nu are nici nivelul de lux, nici "fit and finish" pe care il gasesti intr-un BMW, MB sau Audi Hey asta e forum BMW si eu scriu despre Tesla??? Ne ducem dracu' .5 points
-
Salut Cornel, In Bucuresti imi ia 13% la mers frumos pe eco pro si 15% sau 17% cand o calc si eu de regula merg cu ea pe comfort ca sa nu intre functia start stop. Ii mai dau sport+ seara sa ma mai distrez si atunci normal ca ia mai mult. Pe autostrada imi ia 8% la mers elegant si frumos si pe DN cam 10% (bucuresti - timisoara). Problema e ca eu ii dau mereu in gura si nu ma uit la consum. Consumul l-am facut asa de curiozitate o data si atat. In rest ii dau pedala cat vreau si merg din plin in plin. La motor de 3000 e pacat sa mergi cu ea subturata4 points
-
Fara suparare, ma raportez de la plin la plin facut, impartit la cati km parcurg. Cand impart si iese 9-10 putem spune ca e mediu, nu? Si daca am de parcurs 4 km, ce sa fac, iau taxiul? E vorba de utilizarea masinii indiferent de cati km are drumul. Fix unde am nevoie acolo ma duc si cand se aprinde rezerva alimentez iar.4 points
-
inseamna ca eu am avut numai masini stricate E46 318i nFL steptronic ( 4 trepte avea cred ) intre 12 si 14 in Bucuresti E46 325i FL manuala nu am vazut mai mult de 14.5 pe 5000-6000km ( 2-3 iesiri din oras pe an ) E60 530i manuala 6 trepte intre 12.5 si 14.2 E93 335i automata 6 trepte - in 3 luni cat a stat la mine maximul a fost de 15.6 exclusiv in Bucuresti si ca fapt divers F07 530d - 13.5 / 14.5 - automata 8 trepte F10 M550d - din februarie pana in prezent am consumul in bord 12.7 - automata 8 trepte4 points
-
1. Diferenta de greutate e de vreo 250kg. 2. Consumul am spus ca este in jurul a 12l/100km, am pus poza cu 8.5l ca sa arat ca se poate. 3. Repet, ca vad ca nu se intelege ideea, mai sunt si proprietari de masini scumpe, gen 640i, care nu merg in traficul bara la bara fiindca nu au de ce, nu sunt angajati si isi fac programul cum vor ei. Traficul urban nu se calculeaza mergand bara la bara, poti sa mergi urban de la Victoriei pana in Baneasa cu viteza medie de 40km/h, tot consum urban se numeste. Viteza mea medie in Bucuresti este de 22-24km/h, daca ar fi 10km/h probabil as avea un consum mediu de 20l/100km. 4. Niste tobe puse aiurea, cu traseu de un diametru gresit fata de cel stock influenteaza negativ consumul. Nu exista un consum urban exact, suprem si corect, pentru nici un fel de masina, sunt foarte multi factori care influenteaza acest indicator. Dar daca ai un consum dublu fata de cel declarat de producator, fie ai probleme la masina, fie ai o viteza medie de kkt. Si ultima idee...fratilor, consum urban nu inseamna consum de Bucuresti, mers bara la bara, doar in aglomeratie, cu talpa intre semafoare, numai distante scurte.3 points
-
Start stop doar strica motorul nu face economie, ie prosti injinerii astia de la bmw ai dreacu cu melcii lor... orice beamweu pe benzina consuma minim 20%, pai voi vreti sa consume un 640i 13-14 in oras? Ha ha ha pai pisicuta mea din 28 consuma 30 si asta doar cand o pornesc si e 2.5 (frate). Beamweu ia tot bordu' asta se shtie din totdeauna... Re-ati voi de bogatani cu efishant dainemicsul vostru de ras... auzi la ei, ei are bani si vor si consume mici...3 points
-
Deci tie iti consuma 13 pe eco pro, iar un seria 6 mai greu si cu mai multi cai consuma 11 12. Ai masina defecta, intreaba expertii forumului.3 points
-
inseamna ca M4'ele meu este stricat si facut prost daca consuma 12% in oras la acelasi regim de mers ca domnul care a inceput topicul . mie nu imi plac masinile economice , sunt o jignire adusa firmelor petroliere . o sa-mi iau si eu un 640i sa imi consume si mie 20 % .3 points
-
Partea nasoala e ca 3 sfert dintre cei care si-au dat cu parerea aici, au diesel. Jumatate din cei 75% au diesel pentru ca nu isi permit/nu vor sa-si permita/etc benzina logic. (ei sustin ca le place diesel ca are cuplu nu de alta ... vrajeala ieftina) - un motor 3.0i,4.0i nu are destul cuplu iti dai seama ... mai sa-i crezi nu alta. Pentru cei care au macar o masina pe benzina, chiar nu ai ce sa acuzi prea mult ... e parerea lor si macar au un argument,macar unul.(au benzinare, nu diesel frate). De exemplu, arabu09, e noarmal sa isi dea cu parerea, macar conduce/a condus o masina puternica.(BENZINA nu diesel), respect, nu vorbesti din carti si auzite ca majoritatea. (chiar daca charger'u consuma 15 chiar daca consuma 55, macar e o parere avand o baza clara, concreta, personala.) Cat despre faptul ca unii avem epave/rable de prin 2000 ... sa nu uitati ca sunt useri care au chiar e34, e28, etc ... ar trebuii sa aveti putin respect..oamenii sunt atasati in general de masinile lor, intr-un fel sau altul Nu m-am putut abtine, am crezut ca doar eu am impresia ca majoritatea cu pareri au fost diesel. :frantics: Nu ma bagati in seama oricum, plec pe topic'u de E46 ca aici nu-mi permit .2 points
-
@Raul are mare dreptate. Romanului ii place sa fie mintit. Masina trebuie sa arate bine, sa coste putin, sa consume putin, sa aibe km putini si sa nu bage niciun ban in ea timp de 5 ani. Practic, cauta o fata mare, dupa 10 ani de "munca" Este foarte greu sa gasesti o masina care sa fie conforma cu realitatea. Anul trecut cand aveam nevoie de inca o masina si am luat E46-le, am fost si am vazut masini de mi-a venit rau pana cand in sfarsit am ales ceva bun. Un vecin de al meu la fel, cand cauta acum 2 luni E46 si i-am zis ca NU gaseste unul bun sub 4000-4500, n-a vrut sa ma creada pana cand a pierdut 1 luna cautand si gasind numai cazane, iar in final a dat 4.600 pe un E46 exact ca al meu (acelasi motor si aceleasi dotari). Eu am acum la vanzare E46-le meu (din dorinta de a trece la E60, tot pe benzina, pentru ca cele diesel sunt maxim de alergate) la 5.000euro negociabil si tot timpul aud o singura replica: "Pai am gasit ca asta la 3000-3500" sau "N-are cum, din 2003 sa aiba doar 150.000km" etc etc etc. Asa m-am scarbit de oameni care cauta pomana in permanenta. Nu iti permiti ceva, stai in banca ta sau mergi si cumpara un cazan la care sa-ti cada toate piesele rand pe rand si sa stai dup-aia prin service si asa mai departe. Un pret mic la achizitie, nu inseamna neaparat si un castig pentru cumparator. Am patit treaba asta la fostul E39. Masina cumparata cu 3.300 euro si la prima intrare in service am bagat 2.200lei ca sa o scot la adevar (brate, bucse, bielete, discuri, placute, claxoane, becuri si multe altele). @Raul, uita-te cel mai bine in Germania dupa o masina pe benzina (e60/e90) pe care sa o achizitionezi de la un privat sau de la un parc auto nemtesc, nu de pe la toti sirienii. In general, masinile pe benzina (care sunt "puturoase" pentru ca sunt aspirate si consuma cu 1l mai mult) au kilometri mai putini si sunt de obicei mult mai bine ingrijite. Tocmai din acest motiv, si eu tot dupa benzinare am inceput sa umblu...2 points
-
2 points
-
Nu caut LCI, tocmai, caut nfl, eram dispus sa dau 10 mii pe un e90 nfl din 2006 dar care s-a dovedit a fi fals cu tot cu facturile lui + service doar la reprezentanta de cand e la el cica (altii cauta la 6-7 mii masinile astea). S-a intamplat sa fie facelift doar 520-ul care avea intrare in 2013 la ~500 mii km. Referitor la km, poate am bafta si gasesc ceva sub 230 mii km. Daca tu esti dispus sa accepti una cu 400 mii, eu nu sunt dispus.2 points
-
2 points
-
OMU-LE ! Nu mai compara diesel cu benzina TE ROG ! O da-i la intors ... au fost unii pe aici care sustineau tare si cu forta ca 640i lor consuma 11.7 - 12 maxim. Da-o in mama ei de treaba ca deja e penibil. Si inca ceva OFF: 1.Cum scoti tu 90CP dintr-un motor de 0.9 ? 2.DE ce pica motoarele de genul asta extrem de repede ? (fata de unul cu capacitate noarmala) - iti zic eu. PENTRU CA SUNT PREA SOLICITATE. 3.Colegu a zis ca ia 20-25 in ritm noarmal, nu varfuri. Iar o intorci ?2 points
-
2 points
-
Astept un raspuns. Nu o intrebare total aiurea. Ok, e acelasi pret la revizii, acelasi consum. Raman urmatoarele dezavantaje clare: - fum (chir si la o masina noua asa ca nu insistati pe subiectu asta) - pret mai mare de achizitie - taxa de inm ro mai mare - vulnerabilitate extra(pt ca traim in ro si avem motorina cu apa full) la turbina,injectoare,filtru particule. (sunt chiar asa ieftine?) De ce ai prefera un diesel daca consumul e la fel ?? (evident nu e la fel, dar na ... asa sustineti)2 points
-
USOR EXAGERAT! Mergand pe principiul unora de aici, inteleg ca daca un 2.0i consuma 15%,(13-14) un 3.0 consuma 25%(17-20 e ok). Pai baieti, atunci un M5/M6 cat consuma? 30-35%? (corect) Un 53AMG cat consuma? 40%? (usor exagerat, dar pe acolo) 63AMG? 50%? (73 instant la liniuta, deci da, 40 e ok in oras) Ferrari / Lambo? 60%? (un Ferrari 599 GTB, cu un motor de 5999cmc si o greutate de doar 1580kg consuma undeva la 30% urban ... acesta consum "mic" pentru o masina de genu' se obtine datorita capacitatii mari a motorului contra unei greutati reduse ... proportional vorbind ... consumul este cel dat de producator app. ... exclus talpa ca ciobanu ... in cazul asta consumul este minim dublu, deci da, 60) Bugatti? 70%? (nu stiu) Si ca o paranteza app de cei care tot insitati cu 4.0d 3.0d 78d, etc. Daca tot comparati d cu i (cu toate ca e aberant)...as avea o serie de intrebari pt voi: 1.Sustineti ca o masina cu motor 4.0d consuma undeva la 11-12% si o masina cu un motor 3.0i consuma la fel sau chiar mai putin ... intrebarea ar fii ... DE CE DIESEL? (daca nu e nici-o diferenta) 2.Deci daca diesel=beznina(consum), va place diesel pt ca scoate fum si are revizii mai scumpe sau ?2 points
-
Foarte ok site-ul, corespunde perfect cu intrarile la bmw, cea mai grosolana mi s-a parut asta: http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-520-ID7GhwbX.html#fde2370e07 Mi-e mila de saracul om sincer, zice ca acum are 212 mii, dar in 2013 masina avea 550 mii, totusi de apreciat bmw-ul care are probabil 7-8 sute mii acum. Si uite asa isi ia cetateanul bmw si pica una alta intr-un interval scurt de timp si apoi incepe sa zbiere "domnle ce proaste masini mai sunt bmw-urile". Cred ca majoritatea "ruleaza" bmw-uri e90 e60, probabil si F10 (probabil mai putine ca totusi sunt mai noi) cu 3-4-5 sute mii si habar nu au, pica o turbina la "130mii" domnle cum sa pice turbina la km astia etc.2 points
-
Si executat.... http://s33.postimg.org/psax8k9a3/IMG_1399.jpg http://s33.postimg.org/w3kq2pzwb/IMG_1408.jpg http://s33.postimg.org/i7chqu3nf/IMG_1410.jpg2 points
-
Model - M550dx - EUR Color - Sophistograu Brillanteffekt Metalli - B90 Upholstery - Excl.leder Nappa Erw./schwarz - NASW CB - Co2 Content 2N9 - 20"m Lt/aly Wheels Double Sp. 434m/ 2PA - Locking Wheel Bolts 2VA - Adaptive Drive 223 - Dynamic Damper Control 229 - Dynamic Drive 230 - Eu Specific Additional Equipment 248 - Steering Wheel Heating 258 - Runflat Tyres 3AG - Backup Camera 302 - Alarm System 316 - Automatic Tailgate Operation 322 - Comfort Access System 337 - M Sport Package 4B9 - Int.trim Finishers Alum.high Finish 403 - Glas Roof, Electric 423 - Floor Mats, Velour 430 - Int/ext Rr Vw Mirror W Aut Anti-dazzle 431 - Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d 456 - Comfort Seats, Electric. Adjustable 464 - Skibag 465 - Through-load System 488 - Lumbar Support Driver/front Passenger 494 - Seat Heating F Driver/front Passenger 502 - Headlight Washer System 508 - Park Distance Control (pdc) 522 - Xenon Light 524 - Adaptive Headlights 6AA - Bmw Teleservices 6AB - Control Teleservices 6VA - Cic Control 6WA - Instrument Cluster W. Extended Cont 601 - Tv Function 609 - Navigation System Professional 676 - Hifi Loudspeaker System 698 - Area-code 2 710 - M Leather Steering Wheel 715 - M Aerodynamics Package 754 - M Rear Spoiler 760 - Individual High-gloss Satin Chrome 761 - Individual Sun Protection Glazing 775 - Individual Roof-lining Anthracite 8KA - Oilservice Int. 30.000 Km/24 Months 8SC - Country Spec. Release Of Teleservice 8S3 - Automatic Lock When Driving Away 8TF - Active Protection For Pedestrians 8TN - Daytime Driving Lights Selectable B 8V1 - Ncap Label 868 - Language Version Dutch 877 - Deletion Cross-over Operation 886 - Dutch / On-board Documentation 1CC - Automatic Start/stop Function 1CD - Brake Energy Regeneration 2TB - Sport Automatic Transmission 4NB - Aut.air Conditioning 4-zone Control 4UR - Ambient Light 4U2 - Driving Experience Control Incl. Ec 548 - Speedometer With Kilometer Reading 6NH - Hands-free Facility W. Usb Interface Masina a fost produsa pe 25/05/2012 dar a stat intr-un showroom olandez pana in ianuarie 2014 cand a fost cumparata de un belgian . In prezent are putin peste 160.000 km . Retrofiturile initiale au fost volanul M cu padele de LCI si grilele de M5 OE . La verificarea mecanica initiala masina s-a prezentat mult mai bine decat a fost GTul la cumparare . Maine urmeaza sa schimb : - placute fata / spate ( ATE ) - filtru ulei ( MANN ) - filtru aer ( OE ) - filtru motorina ( MANN ) - filtre polen cu carbon activ ( MANN ) - ulei BMW Shell 5W30 - stergatoare ( Bosch ) - un senzor de parcare ( OE ) + am comandat 2 anvelope 245/35/20 Michelin PilotSuperSport de la NorAuto ( trebuie sa ajunga pana vineri ) Din punct de vedere estetic masina se prezinta bine fara defecte care sa necesite revopsire dar are nevoie urgenta de o corectie medie pentru ca lacul are swirls destul de agresive si este foarte contaminat . In seara asta la prima spalare a fost o adevarata aventura sa usuc masina , am avut nevoie de 3 prosoape de microfibra mari pentru ca apa pur si simplu baltea pe lac . Estetic in seara asta am aplicat : - prespalare cu APC Meguiar’s in concentratie mare - SFE pe jante - Autobrite Magifoam - Meguiar’s ENDURANCE HIGH GLOSS TYRE GEL - Meguiar’s PERFECT CLARITY GLASS CLEANER - DodoJuice LimePrime paint cleaner - BiltHamber AutoQD - APC Meguiar’s pe covorasele interioare - aspirare - PrestineClean pe toate suprafetele din interior ( piele , plastice , bord etc ) Retrofituri in viitorul apropiat : - bord digital 6WB - sistem de sunet LOGIC7 ( bang&olufsen sunt 3800-4000 de euro ) - NBT - LED Headlights Cateva poze din seara asta , nu am avut un obiectiv bun la camera deci calitatea lasa de dorit , o sa urmeze mai multe dupa ce ii fac corectia in weekend si aplic LSP-uri ( BiltHamber AutoBalm , Menzerna PowerLock + AutoQD ) http://s26.postimg.org/co84fde55/DSC_0271_Medium.jpg http://s26.postimg.org/ypyepeymx/DSC_0274_Medium.jpg http://s26.postimg.org/fnjmg8d09/DSC_0275_Medium.jpg http://s26.postimg.org/3keaso1y1/DSC_0277_Medium.jpg http://s26.postimg.org/lxaaphn15/DSC_0279_Medium.jpg http://s26.postimg.org/bko03eti1/DSC_0281_Medium.jpg1 point
-
1 point
-
bun ... pe ploaie toata jumatea de sus a masinii de la plafon - capota - jumate de aripi - portbagaj - jumate de usi ramane absolut curata , pur si simplu nu adera nimic spalarea este foarte mult usurata , nu mai este nevoie de prespalare daca masina a stat mai mult timp murdara uscarea este de 2 ori mai usoara pentru ca dupa jetul puternic de clatire aproape toata apa cade efectul antistatic nu este senzational - praful se pune cam la fel de repede1 point
-
Este foarte relativ consumul in oras... pe langa aglomerație, conteazĂŁ foarte mult si distanta pe care o parcurgi: adica nu este totuna sa faci 100 sau 50 km dintr-una, sau sa faci zilnic numai cate 2 km.1 point
-
Felicitari pentru achizitie, sa te bucuri de ea, ti-am urmarit cu interes si celalalt topic. Cu Tesla cum te intelegi? ps: m-am uitat din nou pe fostul topic, m-am amuzat copios1 point
-
Poti sa ma crezi sau nu, ma doare fix in ..., nu toata lumea foloseste masina pentru naveta la serviciu si inapoi ca sa aiba consumuri de 100l/100km, mai sunt si oameni cu masini scumpe care nu sunt angajati (daca iti vine sa crezi!!!), care nu vin din Berceni in Pipera, etc. Prietenul de care ti-am zis este un astfel de om, prin urmare consumul lui este mai mic. Eu am un consum mediu mai mic de 12l/100km cu un A6 din 2007, 2.0 tfsi, mergand doar in Bucuresti. Nu trebuie sa iti demonstrez tie, imi demostrez mie acest lucru de fiecare data cand alimentez.1 point
-
ma bag si eu in seama cu experienta proprie: - E34, 1993 (motorul din 95), 2500cmc, exclusiv oras, fara aer conditionat, Bucuresti, intre orele 10-10:30 si 19:30-20:30 16%; are vreo 1700 kg. si eu aproape 120 // afara ia 10, n-am reusit si n-am nervii necesari sa scot mai putin, cred ca se poate un 9 daca mergi numai cu 90 dar sa fim seriosi. Mentionez ca desi pe diagnoza nu mi-a iesit nimic anormal si masina e non-euro, esapamentul miroase putin a benzina, e posibil sa mearga cam bogat motoru'. Nah, 300.000km. - Citroen C4 1.6 benzina, 1600cmc, aceleasi conditii in oras, ~11-12% dar cu aer conditionat 100% pornit pe blana. Afara intre 7 si 8. Nota: consumurile sunt facute la pompa cu rulat minim 200km dupa efectuarea unui plin. Parerile mele: - Da, a mai evoluat tehnologia din 1989 de cand s-a introdus M50, respectiv din 94 sau 95 de cand a ramas practic neschimbat 1.6le 16v pe care il am pe C4, insa you can't beat physics; De un motor mic e posibil sa fie nevoie sa tragi mai tare, sa-l tii mai turat, sa intre mai multa benzina cand mergi cu aceeasi viteza decat ar intra intr-un motor mai mare dar mai putin turat (la o caroserie de aceeasi greutate). Tata avea matiz (0.8 si caroserie de...matiz) si ii consuma 8-9 in oras. - turbo e tehnologie tare draguta. Foloseste energie in mod normal pierduta - a gazelor de esapament - ca sa creasca presiunea aerului in camera de ardere. Pentru a evita detonatiile premature, motoarele turbo de obicei au raportul de compresie scazut (ca sa compenseze cu extra presiunea provenita de la compresorul turbinei). De asemenea, raportul aer/(vapori de)benzina trebuie sa se pastreze, asadar ECU va 'comanda' sa se injecteze mai multa benzina. La aceeasi capacitate cilindrica, ai mai multa putere cu turbo, da' si consumu' creste in aceeasi masura. O diferenta sesizabila (comparand in continuare motoare cu aceeasi capacitate cilindrica) ar fi la un motor cu injectie directa (unde poti sa lasi raportu' de compresie mai mare; injectarea benzinei direct in camera de ardere exact cand trebuie scazand riscul de autodetonare) si cu un intercooler serios (degeaba fortezi mai mult aer daca nu-l racesti amerliorandu-i tendinta de-a ii creste temperatura odata cu presiunea si astfel reducandu-i-se numarul de moledcule de oxigen) - asadar, motoarele moderne pe benzina cu turbo, market-uite ca alternative la diesel-uri din prisma consumului sunt MULT mai mici decat cele aspirate normal pe care de obicei vor sa le inlocuiasca in gama. D-aia ies ca fiind mai economice. Adica Loganu' are 80 de cai si din 1.4 si din 0.9. 0.9 cu turbina mica va consuma mai putin. Daca nu-i puneau turbina, la greutatea aia, trebuia sa tragi prea tare de motor ca sa te poti deplasa si iar consuma mult - 20% la greutatea unui seria 6 nu mi se pare mult. Mai ales ca e automata. Mai ales ca-i BMW si talpa devine automat mai grea. EDIT -- pusesem din gresala 15% la E34 in oras, consumul real fiind de fapt 16. Am corectat.1 point
-
@Hf-now, nu tu ai spus ca motoarele turbo sunt " ultra turate " sau si tu ai pierderi de memorie ? Ti-am demonstrat ca nu ai dreptate, acum o arzi ca sunt off-topic. Fiecare raspunde doar ce ii convine.1 point
-
Ai pierderi de memorie? Nu tu ti-ai postat consumul mixt? Apoi Ionut posteaza despre consumul MIXT al unui 328i si tu ii raspunzi cat consuma el in Bucuresti, bara la bara? Ce relevanta are raspunsul tau, cand el vorbea clar despre consumul MIXT? E vorba ca nu urmaresti discutia si nu raspunzi la obiect. 1. Informativ, nu am folosit butoanele (+) sau (-) pe topicul asta. 2. Daca verifici in urma, eu nici macar nu mi-am dat cu parerea despre cat ar trebui sa consume masina. Doar am spus ca e ilogic sa spui ca masina trebuie sa consume x% pentru ca alt model consuma y%.1 point
-
Fara pic de suparare, din pacate inca traiesti in epoca lui 2.5 aspirat si 6 in linie. Toti producatorii au adoptat acest trend, fie ei japonezi, nemti (inclusiv bmw), italieni, francezi, toti. 1.4mpi nu mai este in oferta si cand era costa 8000e, adica cu 800e mai putin decat 0.9. 0.9tce, 1.0 tsi, 1.0 ecoB etc nu au nevoie de turatii mari, fiind turbo, cuplul este oferit de la ture joase. (te poti uita pe niste grafice dyno reale) Ca idee, la 120km/h: Logan2 0.9tce 3000rpm Logan1 1.6 16v 3450rpm Logan2 1.2 16v 3650rpm Golf 1.2 105cp 2650rpm (tr6) Golf 1.6fsi 115cp 3250rpm (tr6) Golf 1.6 102cp 3700rpm (tr5) Golf 1.2 85cp 2700rpm (tr5) 116i 1.6L 122cp - 2950rpm (tr6) 116i 1.6L 115cp -3250rpm (tr6) 116i 109cp 3cil - 2400rpm (t6) Singurele motoare turate sunt aspiratele.1 point
-
Din pacate sunt multi care habar nu au pe ce planeta traiesc. De asta imaginea marcii e cum e...1 point
-
De unde ai aparut, bai concetane? Pai tu ai 316i si vorbesti despre consumuri corecte la AMG si Lambo. Cica 73% la o liniuta ca ai vazut tu pe Youtube. Sau esti prieten cu Darius si te-a dat el? "satul de cocalarii ce nu se-ajung din salarii, dar poa` sa-ti dee detalii tehnice despre Ferrari"....1 point
-
Ce consum mixt mai colegilor? Polemica era despre cat consuma in oras? Ce mixt ma nene? Acum dupa ce a spus ca la verificare a iesit masina ok, parca ati mai inceput sa ajungeti usor usor aproape de 15 16 17. Cand incepuse topicul, era vorba de 11 12. Avum vad ca mai sus scrie ca stai dom'le ca de fapt noi vorbim de consum mixt nu de vineri la ora 16. Stai asa ca nu-i asa. )) hai totusi niste pareri, e stricata masina omului si sunt praf aia de i-au verifixat-o sau masina e in regula si de fapt nu vorbim de traficul de la ore nasoale ci de trafic prin periferie noaptea tarziu? Ps: Consum mediu mixt este acel consum care combina urban cu extraurban. Aici se discuta de 4 pagini de consum urban.1 point
-
Dar macar stiu cum se scrie corect Ferrari . P.S. : Comentariul de mai devreme nu era pentru tine, nu stiu de ce ai sarit ca ars .1 point
-
http://www.ampmpr.com/wp-content/uploads/2015/05/anonymous-says-keep-calm.jpg1 point
-
hf_now,esti fixat rau pe treaba asta Ptr linistea ta,ca sa iti (si sa ne) demonstrezi ca ai avut dreptate,cumpara-ti un 335i pe care il folosesti doar la piata si doar in orele de varf,maxim viteza a doua...scoti consumul(sigur)spus de tine si ne-ai rupt gura la toti. Poate,masinile mai sus mentionate de tine(majoritatea aspirate) erau folosite doar ptr a da o tura in jurul blocului,sa te vada vecinii ce bazat esti,te mai duceai sa mai iei si niste pufuleti din coltul strazii... normal ca dihania halea 25-40%. Consumul de Buc in orarul de trafic intens, nu reprezinta un etalon drept de urmat,asta nu prea intelegi tu.1 point
-
Si tie ti se pare logica comparatia ta ? Cayenne turbo vs 640i, una awd, 4.8L V8 500cp, 2.3-2.4T vs 3.0 L6, rwd, 320cp si 1.8t ?1 point
-
@cavaliere Eu cand ii povesteam unui coleg mai sus ca un cayenne consuma 30 a zis ca e logic sa consume mult pt ca e tehnologie veche ) (cu toate ca e an 2012 si e turbo,exact ca si 640i) @arabu09 Sincer, ce crezi ca o sa-i spuna in urma diagnozei ? Cel mai probabil o sa-l puna sa schimbe toti senzorii din lume + debitmetru,filtre,pompe,roti,scaune,etc (doar nu-i doare gura, bani sa iasa). Oricum ... chiar daca schimba una alta, o sa dureze ceva pana ne confirma colegu daca a scazut consumul sau a ramas la fel, nu ?1 point
-
Nu stiu cat de relevant e, dar eu am masina de 10 ani si sub 12 nu am avut consum mediu, acum fiind pe la 13-14, iar pe acel site la aceeasi masina, 320ci arata numai 8.5-8.91 point
-
Problema pe forum aici e de struguri.. Doar se stie din mosi stramosi, ca alea de 300 beau mai multa apa.. In momentul in care vine cineva cu M4 si zice ca ii consuma mai putin... do you really need more? Alta idee de consum, ca fapt divers, nu ca etalon.. min 7:40 Buhnici 15,4 pe 650i cabrio (extraurban, sportiv, ultimii 800km) in alt video 650i coupe 2011 13,71 point
-
M-ati facut curios, a3-ul din semnatura e din 2004. Deci vechi. Motorul e de 3,2 aspirat, VR6, de conceptie si mai veche. Cutie de viteze tiptronic, consum mediu pe bord 11.7 Ok, e mai mica, e mai usoara, n-am stat sa ma gandesc niciodata cam cat ar consuma in oras...presupun ca undeva la 15-16 intr-un oras ca Brasovul. Poate chiar mai mult alergata, insa un consum de 25 la un N55 mi se pare exagerat de mare in conditiile in care nu e obtinut pe circuit. Domnilor, totusi vorbim de un 3 litri turbo, nu de un Chevy big block de 7 litri. Parerea mea.1 point
-
Uni dintre voi chiar aberati. Nu inteleg de ce comparati motoare pe benzina de generatie veche aspirate natural cu cele noi turbo. Cele vechi normal ca au un consum mai mare pentru ca HP si cuplul era la turatii mult mai ridicate ,injectie normale plus cutiile in 6 rapoarte. N55 cum are 640 are injectie directa ,Valvtronic ,cutie cu 8 rapoarte ,turbina si cuplul maxim de la 1300 RPM deci mi se pare normal ca la un condus relaxat toate aceste lucruri sa contribuie la un consum decent.1 point
-
Tine de fizica, masina grea cu motor de 300 de cai nu are cum sa consume in oras sub 15 nici impinsa. Daca vorbim de orase ca Bucuresti, 20 urban e perfect plauzibil. Extraurban probabil consuma 10 daca mergi decent, ca daca ii dai goneta consuma cat vrea ea. Daca inca exista oameni care cumpara masini dupa consumiul declarat, atunci e nasol. Mai era unul pe alt forum care se certa cu mine si zicea ca lui ii consuma M3 ul 12 in Bucuresti )) , in conditiile in care consuma un amarat de 320 diesel 10 in Buc.1 point
-
Eu fac asa: - ma orientez catre un loc din margine (sa am vecini doar pe o laterala) - ma orientez sa parchez langa masini care mi se par ingrijite - prefer sa aleg eu langa cine parchez - parchez pe partea cu soferul a masinii vecine (pasagerii sunt idioti in general, sau sunt persoane care nu au masina sau nu au grija) - nu parchez langa masini mai inalte - caut locurile cele mai late, incerc sa las cat mai mult loc intre mine si masina vecina - daca nu gasesc un loc care sa imi convina plec.1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00