Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/10/16 in all areas

  1. Mici update-uri + 2 poze bonus: Noua navigatie Android 5.1.1 Quad Core http://116.imagebam.com/download/0Big8pQsKcZGzDel7FNdOA/48853/488525955/4.JPG http://115.imagebam.com/download/EcOjYnFztsMMLHEVt1m7WQ/48853/488525960/5.JPG Scurt video: http://www.youtube.com/watch?v=JNoDc6zT85U Oglinda interioara cu senzor anti-orbire: http://115.imagebam.com/download/s9ew_RMn0EvEUvD1iKbD1A/48853/488525917/2.JPG Semnalizari + lucasuri noi (muuult mai bine arata cu lucasuri oe decat porcariile alea vechi ) http://116.imagebam.com/download/s5ak3xU5ujL9bqdQBMlEHg/48853/488525949/3-1.JPG http://116.imagebam.com/download/_toA7usX5WadVq2Ks8Z7Hw/48853/488525940/3.JPG Panou cu memorii pt pasager http://115.imagebam.com/download/WmJatnuxIOYtPXqqh8G9Tw/48853/488525966/6.JPG Poze bonus: http://115.imagebam.com/download/wvPUlpxuxWL6PO2r62fIJA/48853/488525929/1.JPG http://115.imagebam.com/download/UiEzt9MdOCH1CUEPIvo7TA/48853/488525936/2.JPG
    7 points
  2. Gata...astazi am primit coletul din UK cu noile ceasuri de bord M3. Schimbatul vin-ului din eeprom si codarea le-am facut in Bucuresti,toata treaba nu a durat mai mult de 20 min. Multumesc mult,userilor SKW si CKH
    5 points
  3. au trecut 6 saptamani de la aplicare , masina a fost spalata la 2 saptamani ( vreme proasta ) , nu a mai fost aplicat nimic de atunci am incercat sa fac pozele in acelasi loc pentru a putea face o comparatie ( eu personal vad ca s-a mai inchis putin lacul de atunci ) http://s33.postimg.org/iiej7vtv3/DSC_0489_Medium.jpg http://s33.postimg.org/nm5sw34z3/DSC_0492_Medium.jpg http://s33.postimg.org/8eptbqd4f/DSC_0494_Medium.jpg http://s33.postimg.org/njlx991bj/DSC_0496_Medium.jpg http://s33.postimg.org/pmwcgx14f/DSC_0498_Medium.jpg http://s33.postimg.org/kqspp80z3/DSC_0501_Medium.jpg http://s33.postimg.org/nopoix8mn/DSC_0502_Medium.jpg http://s33.postimg.org/ux5wlyar3/DSC_0504_Medium.jpg http://s33.postimg.org/p6fq882r3/DSC_0505_Medium.jpg http://s33.postimg.org/pbjhhwa27/DSC_0506_Medium.jpg
    5 points
  4. Salutare, In cazul in care mai este cineva interesat, se pare ca "buba" a fost condensatorul de AC. Pare-se ca a fost si o campanie de chemare in service pt inlocuirea acestui condensator care scapa freon prin niste pori mici (la mine in partea dreapta, langa margine). Masina mea nu a fost prinsa in campanie insa s-a rezolvat pe garantie. Sambata am fost si mi-au pus freon cu substanta de contrast, miercuri au constatat (s-au uitat cu ochelari si lumina uv) si din fericire aveau si pe stoc asa ca joi (ieri) masina a fost gata. Au inlocuit condensatorul + piesele marunte din jurul lui. Inca una la "e buba lor"!
    3 points
  5. Sunt de acord ca din pacate este consumabila cu toate ca nu ar trebui sa fie Atata timp cat trebuie sa scoti motorul sa schimbi distributia, nu cred ca a fost gandit ca si consumabila De aceea am facut masina si nu am vaduto dupa Din cate imi amintesc sa facut service la fiecare 20000 km sau 30000 km, nu vreau sa mint si nu am cartea in fata acum Eu puteam sa schimb distribuitia la BMW 50 + 50, adica plateam fiecare jumate, deoarece masina avea sub 4 ani si a fost servisata la ei, dar cum cu increderea nu stau bine am ales sa o fac la altcineva in care am incredere ca verifica suruburile de 10 ori le stringe cum scrie in carte si nu termina masina in 2 ore. Cati stiu ca o bujie la diesel nu se infileteaza direct si exista o solutie speciala care se pune pe filet ca sa reziste pana la 1500 de grade (nu bujia sa reziste ci solutia rezista), asta asa ca o paranteza . La fel si la alte chestii, din pacate nu le stiu denumirea ca nu sunt mecanic dar nu oricine poate schimba o distributie sunt chestii minore care daca le treci cu privirea nu e ok
    2 points
  6. Ceasurile-1200 lei cu tot cu transport(dhl) Schimbat VIN si codat-200 lei Drumul Cta-Buc -300 lei.Am pus si drumul ptr ca m-am dus la cineva din Cta ptr codare si imi lua 1000 de lei..omul a fortat-o rau de tot,fiind nevoit sa dau o fuga la Buc.
    2 points
  7. Pai tu ar trebui sa pleci cu pretul de la o bara second hand nelovita, nu de la una noua. Si de acolo sa mai scazi. Pentru ca bara ta este una second hand lovita. http://olx.ro/oferta/bara-spate-bmw-e92-93-m-pachet-ID6mXBU.html#c3aec30c92
    2 points
  8. Exact cum spuneam si eu, mare atentie, nu doar la ultima intrare. Cam astia is km reali la 99% dintre masinile de pe autovit/olx. Si ii mai vezi ca au pretentii la nu stiu ce preturi de masini ingrijite si cinstite.
    2 points
  9. a devenit jenant de prost si aberant topicul asta . a fost amuzant sa il rasfoiesc , dar cred ca trebuie inchis.
    2 points
  10. Chiar nu cred ca masina mea e defecta indiferent de ce zice oricine Daca mi-as permite sa intretin 3000 benzina sau v8 sau v10 as face-o maine fara sa stau pe ganduri. 3000 diesel raspunde nevoilor mele si imi place masina asta, insa nimic nu se compara cu un benzinar rau. Chiar ma gandeam sa o vand pe asta si sa iau un F30 328i xdrive combi (s-ar putea sa apara un CH mic pe lume ) si as avea nevoie de spatiu. Imi place cum fuge benzina, ador benzinarele...am avut 2-3 Biamveuri pe benzina iar 335i mi-a ramas in suflet. Am zis ca dau masina mea + bani de vacanta oricui imi arata ca 640i scoate consum de 11% real in bucuresti la ore normale in conditii de mers normal si trafic normal. Ce dracu 10% lua fostul meu E90 de 163 de caluti si 640i ia 12% consum real? Sa fim seriosi! Stiu ca tehnologia a avansat mult si motorele sunt mai performante, dar legile fizicii raman acolo si nu le invinge nimeni niciodata. Eu cand am raportat consumul, l-am mentionat pe cel real si nu pe ala taiat putin cu 2-3 litri sau ala din carti care e o aberatie oricum. Drumuri bune s-aveti, fara incidente indiferent de ce motoare aveti CH
    2 points
  11. Ma repet... Nu criteriile mele de achizitionare a unei masini conteaza aici, ci faptul ca nici un anunt de pe autovit nu a fost cinstit, asta am si scris in posturile de mai sus, dar s-a deviat de la subiect . Am zis ca tot ce am gasit au in jur de minim 400 mii, chiar una cu 7-8 sute era, asta din cca 30 de masini...(si nu au fost cazaturi la 6000 euro, ci masini cu pretentii cica de pret 10 mii NON FACELIFT adica din start crezi ca merita ca sunt ingrijite ok.) Era doar un semnal de alarma, un ajutor pt noi astia din comunitatea bmw, poate cineva cauta la fel ca mine o masina si da peste acele masini. Una e sa iti spuna omul ca are 380 mii masina si una e sa se bata cu pumnul in piept ca are facturi si are 160 mii REALI si cand colo e trecuta de prima tinerete de mult timp, avand 185 mii acum 5 ani .
    2 points
  12. da, se poate pune m54b25 pe acestĂŁ mașinĂŁ și se poate și omologa. bordul de m3 are vitezometrul pânĂŁ la 300km/h, turometrul merge pânĂŁ la 9000 de rpm, ĂŽn loc la acul de consum instant are un ac de temperaturĂŁ a uleiului, acele sunt roșii nu albe iar fața ceasurilor este un gri mai deschis. Farurile ĂŽncĂŁ nu le-am fĂŁcut quad, urmeazĂŁ și ele ĂŽntr-o zi cu soare. Coupe-ul a primit astĂŁzi cheder nou pe parte șoferului urmeazĂŁ cât de curând și cel de pe partea pasagerului. http://thumbnails116.imagebam.com/48848/11f5c6488476409.jpg http://thumbnails115.imagebam.com/48848/5eaa21488476413.jpg http://thumbnails116.imagebam.com/48848/f306df488476419.jpg http://thumbnails115.imagebam.com/48848/cdda50488476422.jpg
    2 points
  13. ]New wheels,style 437m.
    2 points
  14. Nu scoti mai putin pana la suta, cum sa spui asa ceva? Performantele masinii nu se modifica Ce se modifica e graficul logaritmic al pedalei. Daca mergi lenes, o pedala apasata la 50% va corespunde, sa zicem, unei deschideri a clapetei de 30%. Daca o resetezi (sau ai buton sport) atunci 50 va corespunde lui 50, 70 lui 70 si tot asa Asa face ca senzatia sa se schimbe, nu performanta masinii! Reseteaz-o si apoi primii 50 dr km conduce-o de parca ai furat-o, cum spunea cineva, si apoi o sa ramana mai intepata ceva vreme. exista varianta cu resetul din cheie, dar cel mai tare se simte cand cu GT1 sau INPA ii dai clear all adaptions 100% pedala va fi intotdeauna 100% deschidere clapeta, no matter what! PS: daca programele alea au optiune de resetare adaptari, asta inseamna ca ele exista!
    2 points
  15. Vehicle Identification Number WBAPP11030E427929 Type PP11 Model 320d - EUR Development Code E90 (MUE) Chassis LIM Steering LL Doors 4 Engine N47T Displacement 2.00 Power 135 Drivetrain HECK Transmission AUT Color Tiefseeblau Metallic - A76 Upholstery Stoff Vertex/anthrazit - EBAT Production Plant REGENSBURG Production Date 2010-04-12 249 Multi-function For Steering Wheel Multifunktion Fuer Lenkrad 321 Exterior Parts In Body Color Exterieurumfaenge In Wagenfarbe 4CG Int.strip Satinsilver Int.leisten Satinsilber Matt 520 Foglights Nebelscheinwerfer 548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho 851 Language Version German Sprachversion Deutsch 1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge 1CB Co2 Content Co2 Umfang 1CD Brake Energy Regeneration Brake Energy Regeneration 2SZ Alloy Wheels Multi-spoke 284 Lm Raeder Vielspeiche 284 205 Automatic Transmission Automatic Getriebe 216 Servotronic Servotronic 230 Eu Specific Additional Equipment Eu Spezifische Zusatzumfaenge 255 Sports Leather Steering Wheel Sport-lederlenkrad 258 Runflat Tyres Bereifung Mit Notlaufeigenschaften 320 Model Designation, Deletion Modellschriftzug Entfall 346 Chrome-line Exterior Chrome Line Exterieur 4AE Armrest Front Retractable Armauflage Vorne Verschiebbar 423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours 428 Warning Triangle Warndreieck 464 Skibag Skisack 465 Through-load System Durchladesystem 481 Sport Seats F Driver/front Passenger Sportsitze Fuer Fahrer/beifahrer 493 Storage Compartment Package Ablagenpaket 494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer 502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage 508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc) 521 Rain Sensor Regensensor 522 Xenon Light Xenon-licht 534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik 6AA Bmw Teleservices Bmw Teleservices 6AB Control Teleservices Steuerung Teleservices 6FL Usb-/audio Interface Usb-audio-schnittstelle 6NF Ext.con.of The Music Play.i.mobilph Music-schnittstelle Fuer Smartphone 606 Navigation System Business Navigationssystem Business 612 Bmw Assist Bmw Assist 615 Extended Bmw Online Information Erweiterte Bmw Online Information 616 Bmw Online Bmw Online 633 Prep.mob. Ph. Business Bluet.interf. Handy Vorb. Business/bluetooth-sch. 698 Area-code 2 Area-code 2 7HE Connectivity Package Connectivity Paket 7R9 Edition Fleet Edition Fleet 7SN Navi Business W.handyprep.bluetooth Navi Business M.handyvorb.bluetooth 735 Basicpackage Basicpackage 8SC Country Spec. Release Of Teleservice Laenderspez. Teleservicefreisch. 8SP Cop Control Cop Steuerung 801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung 843 Engine Design Motorauslegung 863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa 879 German / On-board Documentation Deutsch / Bordliteratur 9BF Navigationspackage Navigationspackage Am luat-o la 187.400 si acum are 189.000. Am testat-o la Bavaria Constanta si mi-au zis ca-s km reali(i-am verificat si eu dupa) si ca nu are probleme la distributie si nici la DPF. Au gasit o problema la diferential, au zis ca are scurgeri de ulei foarte mici si ca trebuie investigatii mai amanuntite. M-am dus la Bimmer Workshop si au zis ca o sa trebuiasca schimbate 3 semeringuri de la grup dar nu acum. La Bavaria au mai gasit un joc la roata spate dreapta si au zis ca trebuie schimbat bratul superior. La Bimmer au zis ca nu are. Cand m-am dus sa-mi fac geometria la roti au zis ca nu o pot face pentru are joc roata spate dreapta. M-am dus inapoi la Bimmer si a verificat-o altcineva si a zis tot ca nu are ) Probabil o sa schimb si bratul acela. Masina o am de aproximativ o luna si are tot ce mi-am dorit mai putin navigatie mare si pilot automat pe care o sa i-l pun. Are bara fata M schimbata ulterior, nu de mine Oricum trebuie sa o fac ca e zgariata si rupta la mijloc. Are si retrofit Harman Kardon, dar nu are inscriptiile. Stie cineva de unde le pot lua? http://s33.postimg.org/akqi7q8xr/IMG_5267.jpg http://s33.postimg.org/46xqthcjj/IMG_5269.jpg http://s33.postimg.org/wqvscrykf/IMG_5271.jpg http://s33.postimg.org/tgovt44an/IMG_5283.jpg http://s33.postimg.org/48xwyrkcf/IMG_5274.jpg http://s33.postimg.org/ywe57jtmn/IMG_5225.jpg
    1 point
  16. Cum se numesc placutele de frana? Sunt eficiente? Cum ti se par fata de celelalte vechi? Incearca sa verifici (daca poti) sa nu iti ramana pistonasele de la etrieri putin blocati, ridicata roata ,trebuie sa se roteasca usor, placutele trebuie sa atinga discul dar nu sa infraneze roata( testul se face cu roata ridicata ), eu m-am pacalit cu placutele Bosch care mi-au incins discurile foarte tare, chiar daca apasam usor pe pedala de frana,si asta pe distante foarte scurte, le-am schimbat cu ATE. care sunt mai moi si mai eficiente.
    1 point
  17. sunt uzate discurile de frana,dupa ce mai mergi ceva km o sa se uzeze placutele dupa discuri si nu o sa mai ai probleme.
    1 point
  18. Foarte misto ceasurile. De curiozitate intreb, la ce pret te-au dus (inclusiv manopera etc)?
    1 point
  19. Garniturile de etansare noi vor fi mai scumpe decat termoflotul sh De asta nici nu a fost schimbat.
    1 point
  20. Avans pompa de injectie dereglat/reglat prost.
    1 point
  21. Eu nu cred ca masina are o problema sau consuma exact cat zice in bord, cred ca trebuie facut o corectie in meniul ascus din bord , sectiunea Correct Factor. Proprietarul cu problema trebuie sa isi calculeze consumul cu pompa, sau mai usor , in meniul secret din bord poate sa afle exact cati litri are in rezervor, sa parcurga 100km prin oras si sa vada dupa exact cati litri a consuma si dupa sa compare consumul din bord cu ce consum a calculate el, iar daca este o diferenta mai mare de 1L +/- trebuie sa intre tot in meniul secret din bord si sa faca corectia de la ''Correct Factor'' in mod normal valoare este de 1000, daca masina consuma mai putin de cat iti arata in bord trebuie sa mai adaugi 10 la fiecare 1 l de conbustibil peste valoara de 1000 si daca consuma mai mult , trebuie sa scazi 10 din 1000. I-am trimis un PM dar nu a raspuns, cred ca este supicios si putin paranoic ca I-am cerut sa imi zica valorile ce ii apar in Correct Factor, de parca pot sa fac ceva cu ele :laugh:
    1 point
  22. Are intrare si in 2014 cand a adus masina - 179.114 km :twitch: Asta zic .. a adus-o cu 300.000, i-a dat inapoi dupa care a intrat cu ea in service, gen ultima intrare a masinii.
    1 point
  23. Eu stau pe sos nordului, nu sunt angajat si totusi circul prin Bucuresti la ore cu trafic normal/ sau anormal. Dupa cum ai citat si tu mai sus, consumul urban oficial, este doar simulare ( pe.cat posibil neposibil este doar simulare) si teoretic. Practica ne omoara. In fine, ca si concluzie, ce are masina colegului? E stricata?
    1 point
  24. Categoria de oameni care nu ies cu masina ziua ca nu au nevoie, este irelevanta si nu despre ei e vorba. Consum urban este pt celelalte sute de mii de soferi care umplu strazile zilnic si stau in aglomeratie de la ora 7 la 20. Ca tu daca te plimbi de la victoriei pana in herastrau nu reprezinti un esantion relevant pt a conta cand vorbim despre consum urban. Si topicul nu este despre cat de bogati suntem unii si altii in functie de ce masini conducem, asa cum unii cam neam prost au batut apropouri. Mai pe intelesul unora, strugurii nu-s acri , ci e vorba doar despre sustenabilitatea unor afirmatii fanteziste. Eu nu am facut misto de cei care au un 3-ar pe benzina si se cred buricul pamantului si vorbesc de sus, cand poate ei stau undeva prin berceni. Acesta este doar un exemplu, a nu se intelege ca am ceva cu acel cartier. IDeea e ca pot sa conduc si un matiz si sa stau in primaverii, nu reflecta veniturile si nici patura sociala. Dar probabil ca inca persista la romani mentalitatea conform careia daca ai masina scumpa esti bastan, nabab, mare Âşerif stelar. Salut!
    1 point
  25. Tesla din punctul meu de vedere este masina de oras. Nu o sa o folosesc niciodata la drum lung din doua motive - unul - reincarcatul (chiar prin Supercharger ia 30+ minute sa se incarce) si doi - confortul e mediu. Chiar daca scade acceleratie dupa lansari repetate, nu este prea relevant din punctul de conducere prin oras. Nu e masina de curse. De cite ori crezi ca accelerezi in trafic de la 0 to 160 km/h de 10 ori consecutiv??? In viata de zi cu zi, totdeauna are resurse de acceleratie mai mult decat ai nevoie. Nici nu se compara la acceleratie cu fostul meu 740Li sau 335i. Nici pe aproape! In urmatoarele 2 luni trec prin toata tara inclusive Neamt (vreau sa vad Delta, manastirile din Moldova, Maramures. Probabil ca o sa fac 7-8,000km in doua luni. Insa cu pierdutul timpului cu fotografiile nu prea e tipul meu de activitate Bere sure Intotdeauna comand masinile cu optiunile care ma intereseaza Nu imi bat capul. Daca admin de la bmwclub.ro nu vrea sa imi mareasca spatiul de poze, asta e Model S si Model X NU o sa isi scoata banii NICIODATA in conditiile preturilor actuale la energie. NICI daca faci 1,000,000 de kilometri. Fa calculele. Un Model E cu optiuni va fi pe la 50k. S-ar putea sa fie cost neutru pe la 2-300,000km.
    1 point
  26. Vii cu o parere sau ? Faci parte din categoria "troll", esti penibil bogatane'. Troll mic, masina mea e de 12 ani nu de 15 + ca nu am pomenit despre consumul epavei mele. Intelegi sau esti mult prea frustrat si chitit pe 316 meu ?
    1 point
  27. Le caut pt mine si in acelasi timp le postez aici poate isi mai cauta cineva si sa nu arunce cu banii pe fereastra. Momentan nu am timp sa ajung in Germania, dar cred ca voi renunta a mai cauta in RO, desi exista o posibilitate mica sa gasesti si in RO, ma refer o masina cunoscuta care o stii demult stii proprietarul etc.. dar astea se dau intre prieteni, in familie sau bmwclub speram Din aprox. 20-30 de masini de pe autovit/olx (criteriile mele de cautare sunt xenon, automata, navi iar restul nu conteaza, e60/e90) nici una, dar absolut nici una nu a avut km reali, problema nu e ca au fost dati inapoi 50 mii, au fost dati inapoi minim 100-200 mii, iar maxim din ce am gasit era 520d-ul postat mai sus care probabil are 7-8 sute de mii acum. M-a ajutat cineva cu intrarile la bmw, apoi am comparat cu bmwdecoder si sunt exact aceleasi, doar ca nu are detalii cu ce s-a reparat la masina dar asta e irelevant cand vezi deja PROBLEMA la km Si da, am platit ceva lei pt verificarile de pe bmwdecoder (iti dai seama ca nu poti stresa la maxim cu 20-30 de vinuri pe persoana respectiva care are acces la baza de date bmw), si am zis sa fie si aici, pt ca, corespunde 100% site-ul, iar asa ajutam si pe altii. Dar nu imi pare rau dupa cativa lei, chiar mi se pusese pata pe vreo 2 masini in care imi pusesem sperante dar uite ca s-au dovedit a avea 4-5 sute de mii km.
    1 point
  28. Multumesc frumos pt ajutor. Am un e46 sedan, 3 litri. Am trecut prin diverse stadii de nervi, cat pe aci sa-i dau foc sau s-o arunc pe Dambovita.. pana am prins drag de cotet. Am cochetat cu ideea de a cumpara un m3 intreg si sa fac swapul cu absolut tot ceea ce s-ar fi putut lua de pe m3 insa, nu am gasit la pretul ce mi l-as fi dorit. Pe langa faptul ca m-a dus masina, cu tot cu pretul de achizitie(4000-4500), in jurul a 20.000 euro(incluzand tepele de rigoare la service-uri) si asta fara sa am cine stie ce imbunatatiri. Insa, dpdv tehnic am pretentia ca merge mai bine decat una de 3,4 ani vechime. Estetic... sa spunem ca este curata, fara briz brizuri, nu-mi plac lucrurile kitchoase. A devenit un fel de ambitie bolnava, boala de care probabil sufera multi pe forumul asta ) M-am hotarat sa trec pe turbo, am cumparat deja multe piese principale. Am zis sa nu fac rabat in privinta calitatii pieselor si a muncii depuse insa, uf, daca stiam ce implica, costuri, cate modificari trebuie facute, plus ca nu stiu daca mai poate fi numita masina de zi cu zi... Sper doar sa fie fiabil proiectul... nu am facut inca un calcul(mi-e frica) insa, aproximativ 7 mii euro cred ca o sa coste. Asa ca, in momentul in care motorul actual zboara de pe masina, vreau sa izolez termic compartimentul motor. L-as izola si fonic insa trebuie sa intreb un specialist, ca nu vreau sa aplic izolatia fonica, apoi cea termica si sa vad in cele din urma ca in cativa km ca izolatia fonica se va topi. Pentru galerie voi folosi banda termoizolanta. Admisia si carcasa turbinei ma gandesc sa le ceramizez la SRZ, la Mihai. Am luat oricum si husa termica. Chiar as dori un sfat in privinta evacuarii, care va fi toata din inox. As dori sa o ceramizez sau sa o infasor toata cu banda termoizolanta(ar reduce cumva din zgomot?) insa, acest lucru raportat la costuri si cat ar ajuta tehnic aceasta masura mi-e ca nu ar aduce vre-o imbunatatire. Momentan, nu am ales inca o turbina, ar putea fi Holset HX35 sau HX40. Am inteles ca ar fi foarte rezistenta si are un raport calitate pret bun. Aceasta ar fi o lista fara tevaraie, furtune, si alte accesorii: 1. Wastegate TIAL v60-521$ http://www.amazon.com/TiAL-Sport-002676-60mm-Wastegate/dp/B019XFC708/ref=sr_1_18?s=automotive&ie=UTF8&qid=1462824024&sr=1-18&keywords=tial+wastegate 2. Blowoff HKS-202$ http://www.amazon.com/HKS-71008-AK001-Super-Sequential-Valve/dp/B00MM0L10O 3. Pompa benzina Bosch 044 + reductie + prindere-200$ http://www.amazon.com/Bosch-61944-Universal-Inline-Fuel/dp/B003WL73OK/ref=sr_1_sc_1?s=automotive&ie=UTF8&qid=1462825453&sr=1-1-spell&keywords=fuel+pomp+044 4. Garnitura _chiulasa_ Cometic-227$ http://www.amazon.com/Sport-Compact-M50B25-M52B28-Engine/dp/B0036C8SVM/ref=sr_1_fkmr0_3?s=automotive&ie=UTF8&qid=1463300602&sr=1-3-fkmr0&keywords=cometic+gasket+wc+4328 5. Injectoare Siemens DEKA 830cc-300$ http://www.amazon.com/Injector-FI-114992-Impedance-Chrysler-Mitsubishi/dp/B00A7YX5S8/ref=sr_1_2?s=automotive&ie=UTF8&qid=1463380943&sr=1-2&keywords=fuel+injectors+siemens+deka+ev1 6. Prezoane _chiulasa_ ARP-186$ http://www.amazon.com/ARP-2014302-12-Point-Head-Stud/dp/B003XUINJY/ref=sr_1_fkmr0_1?s=automotive&ie=UTF8&qid=1463302141&sr=1-1-fkmr0&keywords=arp++cylinder+head+studs+ARP-201-4302 8. Turbo Blanket-40$ http://www.amazon.com/HM-FC-Titanium-Blanket-Fastener/dp/B01D1857TQ/ref=sr_1_27?s=automotive&ie=UTF8&qid=1463675414&sr=1-27-spons&keywords=turbo+blanket&psc=1 9. Exhaust wrap roll-50$ http://www.amazon.com/HM-FC-Titanium-Exhaust-Wrap/dp/B015OVUAS6/ref=pd_sim_263_2?ie=UTF8&dpID=51BmNnue1YL&dpSrc=sims&preST=_AC_UL160_SR160%2C160_&refRID=1X28B5AJSPYV40KC50QY 10. Radiator ulei-aprox 120$ 11. Oil catch can-50$ 12. Intercooler-aprox 150$ 13. Axe cu came-460$ 14. Grup diff m3 e36 aprox 400$ 15. Turbina HOLSET – aprox 570$ 16. Motor M50-550$ 17. Ambreiaj ceramic-200$ de modificat 18. Accesorii turbo: furtune, tevi, protectii caldura, etc. 19. Volan m3 e46 – 150$ 20. Upgrade volan-340$ 21. Fete usi+spatar bancheta – 90$ 22. Scaune m3 ? Ar mai fi apoi de schimbat interiorul si difuzoarele si de aplicat folii fonice pe usi insa asta cu alta ocazie. Masina nu o fac pt drifturi sau liniute, ci pt sufletul meu. Deci, cam asta ar fi in mare. Sfaturi sunt foarte bine venite... ma vor ajuta sa-l stresez si mai mult pe bietul Florin Arsu )) care ma va ajuta la proiectelul asta. Ma rog... ma "va ajuta" putin mai mult, eu doar ma voi uita.
    1 point
  29. Factura de service include si nr. de km, indiferent daca e service BMW sau Dacia.
    1 point
  30. Bravo lor ca au putut face asta spre frustrarea multora de pe forum
    1 point
  31. Bogdan, exista ceasuri decente mai scumpe decat un e46, un macbook retina costa mai mult decat un e46, un set de roti pe 19/20" OEM este mai scump decat un e46, sunt enorm de multe chestii mult mai scumpe decat un e46..
    1 point
  32. am primit mai devreme un cadou neasteptat de Paste ... http://s32.postimg.org/6b3c69gtx/wolf_s_chemicals_mystery_juice_one_of_a_kind_in.jpg http://s32.postimg.org/9t65b62yd/DSC_0457_Medium.jpg http://s32.postimg.org/nhvc4admd/DSC_0462_Medium.jpg http://s32.postimg.org/odn85zxx1/DSC_0463_Medium.jpg http://s32.postimg.org/xmpeg46t1/DSC_0465_Medium.jpg http://s32.postimg.org/yg6lmh27p/DSC_0466_Medium.jpg http://s32.postimg.org/b4ihxdnxx/DSC_0467_Medium.jpg http://s32.postimg.org/qouh1nng5/DSC_0469_Medium.jpg http://s32.postimg.org/ilwaqc2ut/DSC_0471_Medium.jpg http://s32.postimg.org/a66q8tzzp/DSC_0472_Medium.jpg
    1 point
  33. am aplicat ieri 2 straturi de Fusso Soft99 BLACK http://s31.postimg.org/gurcce1u3/ceara_auto_soft99_fusso_12m_black_1000x1000_Med.jpg http://s31.postimg.org/p81mksqff/DSC_0443_Medium.jpg http://s31.postimg.org/jdd1d2nkb/DSC_0444_Medium.jpg http://s31.postimg.org/ccp1kalsb/DSC_0445_Medium.jpg http://s31.postimg.org/wy3tc73d7/DSC_0446_Medium.jpg http://s31.postimg.org/9nu8u9gaz/DSC_0447_Medium.jpg http://s31.postimg.org/r4ycpdh3f/DSC_0455_Medium.jpg
    1 point
  34. Primit,montat,placut
    1 point
  35. Multumesc. Eram hotarat sa le schimb pe cele vechi,dar nu gaseam ceva ceva care sa imi placa.Maine primesc si charge pipe-ul..
    1 point
  36. ia jantele alea ca schimba masina complet , fara rft si esti ok .
    1 point
  37. Multumesc. Plansa am gasit-o la cineva din Cta, o comandase din Germania,apoi si-a vandut masina si a ramas cu ea...norocul meu La un drum mai lung,chiar simteam lipsa suportilor de pahare...iar cireasa de pe tort a fost sa-l gasesc de M3.cu acea piele neagra.Toata treaba a durat cam 4 ore si nu e atat de complicat,cum s-ar crede. Pt plansa am dat 500 euro,iar a doua zi am vandut-o pe a mea cu 350.
    1 point
  38. Dar o cutie de cola sau redbull la un drum de 100-300km chiar merge, mai ales daca esti fumator. Nu ai cum sa versi nici cafeaua, doar daca iti iei daia la plic...
    1 point
  39. @chitsro daca faci drumuri lungi nu ai cum sa nu bei mult in masina (nu ma refer la alcool), chiar si in oras o cola sau un redbull e binevenit. Merita investitia pe deplin. La mine a meritat. Le simteam prea mult lipsa si nu vad de ce in europa au facut din treaba asta o optiune fata de usa care e standard.
    1 point
  40. Cautam de ceva vreme un bord cu suporti pahare,iar asteptarea a meritat...Am gasit o plansa de bord M3 cu tot cu,consola de la maneta de viteza,imbracata in piele+sertar separat in partea dreapta. Ieri m-am apucat de treaba,rezultatul fiind acesta.
    1 point
  41. Eu stiu fix invers, nu au nici o prietene unul cu altul... )) )) Bogdan MBI (Haplea) colaboreaza cu Dragos din Iasi.
    1 point
  42. De asta ziceam sa faci acceleratii 100-200/250 pt ca dyno-urile de pe aici ori arata prea putin ori prea mult (Exelixis) si asa nu mai poti avea incredere in ele chiar daca ai da de unul bun sa zic, .dar daca compari timpul,de acceleratii al tau scos dupa remap cu o alta masina stock puternica, iti poti da seama cam ce putere ai...degeaba zice dyno 700cai si masina scoate timpi ca un Golf R... Off: nu am JB, nu-s adeptul powerboxurilor...is de parere ca un remap facut ca la carte e tot ce trebuie...nu tot sa mosmondesc la butoane si sa ametesc de cap masina...
    1 point
  43. Ce spui tu nu are nici o legatura cu realitatea. Poti sa ai soft foarte bun la masina facut custom sa stii exact unde duce si cat dar sa ai o problema la masina si sa nu iti traga cum trebuie sau poti sa ai un soft prost si sa il bati cu softul de fabrica fara nici cea mai mica problema, una din astea s-a intamplat. In nici un caz nu ai batut tu cu 163cp (daca o fii si asa, sunt multe masini care n-au scos pe dyno caii dati de fabrica sau poti sa ai si tu o problema minora care iti ia din putere fara sa iti dai tu seama, mai ales daca ai masina de putin timp sau diferenta este mica) o masina cu un soft bun care nu avea nici probleme, sau poate masina era manual si soferu prea prost. Dar niciodata un soft de fabrica nu o sa fie mai bun ca un soft custom facut pe dyno cu masuratori si cu linia de cuplu mai sus decat de fabrica, este imposibil. De curiozitate, ce jante avea baiatul pe e90 nfl?
    1 point
  44. Am sa-ti explic printr-un exemplu. Daca te pune pe tine cineva sa fugi cu masca pe figura vei respira la fel de usor ca fara masca? Asa e si cu motorul.Cu cat acel motor are evacuarea infundata de catalizatoare cu atat mai greu va urca in ture cand o accelerezi deoarece elimina mai greu aerul din cauza catalizatorului.De aceea se pun serpisori la evacuare tocmai pt.a elimina mai eficient aerul si a intra in turatii mai rapid. Trag toti la viteza mare.
    1 point
  45. :-)) cu grija se scoate..sau vezi incearca cu un torx de 14 poate reusesti mai usor...pff asta da topic ;-)
    1 point
  46. Mai Scufita Rosie, spalatoria era in drum. masina era murdara. si habar n-am care e cea mai buna spalatorie din constanta, si nici nu ma intereseaza sa pierd timpul cautind "cea mai buna" spalatorie din Constanta. si da, da, da, asa e, costul de 15 lei m-a convins. in continuare ai dreptate - nu e nici o diferenta intre un 5 si un 7. deci in concluzie te rog du-te astazi si ia-ti un 5, si economiseste niste bani. inchipuie-ti de cite ori poti sa speli masina de banii aia la o spalatorie de virf in constanta! (ori deschide ochii, si uita-te la locurile din spate de pe seria 7 LI, scaunele se inclina, se misca in fata, au masaj si alte alea - dupa cum sugereaza Similea, numai bun de facut secs acolo) .
    1 point
  47. Io cred ca tu ai vrut sa ne spui ca mergi in Germania si ai gasit aici contextul propice unei asemenea afirmatii. P.S. Esti off topic.
    1 point
  48. Deci, daca aveti in general un stil de conducere calm, de-a lungul timpului acceleratiei va deveni din nou lipsit de vlaga si va fi nevoie din nou de o astfel de resetare. Se recomandĂŁ ca acest lucru sĂŁ fie efectuat la fiecare 3-6 luni dacĂŁ simĂžiĂži nevoia ca masina dvs. sa fie iar "nervoasa".IatĂŁ paÂşii de urmat pentru un E46. Acestia sunt simpli Âşi uÂşor de urmat. IatĂŁ paÂşii de urmat pentru un E46. Acestia sunt simpli Âşi uÂşor de urmat. Ăn primul rând, cu cheia scoasa din contact, stati ĂŽn scaunul Âşoferului Âşi apoi introduceĂži cheia. RotiĂži cheia ĂŽn poziĂžia "2". PoziĂžia "2" este acea pozitie ĂŽnainte aceleia in care se porneste motorul. AÂşteptaĂži 10 secunde Âşi apoi reveniti cu cheia la poziĂžia "0", care este poziĂžia iniĂžialĂŁ. DupĂŁ care aÂşteptaĂži din nou 10 secunde Âşi apoi porniĂži motorul. Acum ati resetat masina in privnta modului de rĂŁspuns al acceleratiei, masina va demara iarasi ca la inceput, dar cu timpul se va adapta la modul dvs, de conducere pe care il veti adapta dupa aceasta resetare.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.