Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 06/11/16 in all areas
-
au trecut 6 saptamani de la aplicare , masina a fost spalata la 2 saptamani ( vreme proasta ) , nu a mai fost aplicat nimic de atunci am incercat sa fac pozele in acelasi loc pentru a putea face o comparatie ( eu personal vad ca s-a mai inchis putin lacul de atunci ) http://s33.postimg.org/iiej7vtv3/DSC_0489_Medium.jpg http://s33.postimg.org/nm5sw34z3/DSC_0492_Medium.jpg http://s33.postimg.org/8eptbqd4f/DSC_0494_Medium.jpg http://s33.postimg.org/njlx991bj/DSC_0496_Medium.jpg http://s33.postimg.org/pmwcgx14f/DSC_0498_Medium.jpg http://s33.postimg.org/kqspp80z3/DSC_0501_Medium.jpg http://s33.postimg.org/nopoix8mn/DSC_0502_Medium.jpg http://s33.postimg.org/ux5wlyar3/DSC_0504_Medium.jpg http://s33.postimg.org/p6fq882r3/DSC_0505_Medium.jpg http://s33.postimg.org/pbjhhwa27/DSC_0506_Medium.jpg6 points
-
4 points
-
Vad ca e la moda sa iti maresti numarul de posturi prin a posta intrebari retorice, asa ca: "Aceasta masina are 3 turbine? Le folosesti pe toate 3? Ai nevoie de toate?". (P.S. : ironic) Ca sa nu raman off-topic: WOW ! O masina completa, ingrijita fara cusur! Multumim pentru sfaturile pe care ni le oferi!3 points
-
3 points
-
2 points
-
sigur , nici o problema http://s33.postimg.org/pwf0stbzz/DSC_0488_Medium.jpg http://s33.postimg.org/lbsudvsan/DSC_0500_Medium.jpg http://s33.postimg.org/wpfdp32tb/DSC_0503_Medium.jpg http://s33.postimg.org/eb4ul3qin/DSC_0507_Medium.jpg http://s33.postimg.org/c7ufdfqpr/DSC_0510_Medium.jpg2 points
-
2 points
-
Salutare 1. La Dat Autohus au de obicei masini care au fost parte din flotele de leasing ale unor companii din Germania. In general sunt companii mari, cu parcuri auto generoase pe care le schimba odata la 3-5 ani. De asta vei gasi la ei preponderent masini diesel, break, din 2011-2012 si cu km peste 100 km. Autohus cumpara masinile, in general doar le spala si le pun la vanzare in parc. Nu cumpara masini cu probleme tehnice majore insa, atentie: nici nu le repara pe cele existente inainte de a le pune la vanzare! 2. Legat de testele Dekra. La solicitarea ta, daca ii suni sau le dai un e-mail cu numarul masinii ei iti pun la dispozitie o inspectie vizuala Dekra. Nu o verificare tehnica. Vei primi un raport in format PDF, cu loviturile prezente pe masina, cu sagetute care sa indice problemele ( jante zgariate, zgarieturi, mici revopsiri, eventuale deformari ale caroseriei) si, uneori, cu o evaluare estetica superficiala a masinii ( ex.: prezinta urme de uzura la tapiserie). Rapoartele sunt corect realizate, si in ele se scrie tot ce se vede rau la masina. Am primit de exemplu un raport in care spunea ca parbrizul este neetanseizat si capota este inlocuita. Daca doresti o verificare tehnica Dekra, platesti 300 EUR, dureaza 1-2 zile lucratoare si la final primesti un raport de evaluare cu propuneri de reparatii impartite in 2 categorii: chestii serioase fara de care nu treci TUV-ul German ( daca e nevoie sa-l faci - vezi punctul 3): elemente de la sistemul de franare, de directie, anvelope uzate, etc si chestii mai putin importante. Daca la finalul testului te decizi sa nu iei masina, pierzi cei 300 de EUR si 2 zile. Poti opta, deasemenea pentru reparatia defectelor, insa aceasta se face pe costul tau si mai dureaza si ea cateva zile. 3. Atentie la TUV-ul masinilor, echivalentul ITP-ului romanesc. Unele masini de la Autohus au TUV-ul expirat si trebuie sa intrebi mereu acest lucru cand ceri detalii pe e-mail despre masina. De multe ori TUV-ul este trecut expirat in Raportul Dekra dar in realitate a fost facut. De asta este bine sa verifici mereu cu vanzatorul. Daca TUV--ul este expirat, trebuie sa platesti 100 EUR ( inclusiv TVA) pentru realizarea lui si sa astepti cam 2 zile. Daca masina il pica trebuie sa remediezi ce ti se cere pe costul tau si apoi sa vii la revenire. Exact ca la ITP, cu singura diferenta ca iarasi pierzi timp ( reparatii + reprogramare) si bani. Din acest motiv, daca te decizi sa cumperi o masina de la Autohus iti recomand sa iei una cu TUV-ul valabil si cat mai recent efectuat. Intervalul lor, este, la fel ca in Romania de 2 ani. Un TUV recent efectuat iti poate da o idee asupra starii bune a masinii, pentru ca, probabil stiii deja, nemtii nu se joaca si nici nu iau spaga cand e vba de asa ceva. 4. Daca vrei garantie europena trebuie sa achiti + 400 EUR. 5. Nu negociaza aproape niciodata. Au atat de multe masini si atat de multi clienti incat nu-i doare capul de 10-30.000 EUR cat le-ai putea da pt o masina. Din cand in cand, insa, cand o masina sta mai mult pe stoc, ii scad pretul in medie cu 500 EUR. 6. Pentru rezervare trebuie sa platesti 500 EUR si rezervarea se face pt 2 saptamani. Daca vrei rezervare telefonica fara bani, se face doar pt 24h si nici de aia nu esti 100% sigur. Masinile atractive, cu optiuni bune, in general se vand in cateva zile de la listare, uneori chiar si in aceeasi zi. Daca vrei o berlina cu interior bej, scaune sport si navigatie profesionala...te sfatuiesc sa cauti in alta parte. 7. Daca vrei sa iei de la Autohus Bremen - care e si cel mai mare din parcurile lor auto, iti recomand sa iei legatura cu Jan Dirk Struss-JD.Struss@autohus.de. E un tip cat de cat amabil (oamenii nu-s faimosi pt amabilitate in zona aceeas) si vbeste destul de inteligibil engleza. 8. Ia in calcul si www.autohaus-isernhagen.com cu urmatoarele mentiuni: nu sunt dealer autorizat BMW dar au f multe BMW-uri in stoc si, desi au masini bune de obicei, nu negociaza nici 1 EUR, sunt EXTREM de nepoliticosi, necomunicativi ( engleza e ca dracu') si te taxeaza pentru orice. Test-drive-ul e 30 EUR care se scad din pretul masinii. Bafta la shopping si nu lua niciodata de la turci, indiferent cat de buna pare masina.2 points
-
M-am gandit ca cel mai bun mod de a prezenta noul serie 7 (G12) o sa fie printr-o comparatie cu generatia precedenta (F02) ASPECT/CONFORT: 2016 750Li MSport G12 versus 2013 740Li F02 Culoare: Mineral White Metallic versus Imperial Blue Metallic Mineral White ofera un contrast mai puternic cu MSport package. Imperial Blue e mai classic, si e mai putin pretentios la tinut curat Tapiterie: Cognac Nappa Leather versus Saddle Brown Nappa Leather Desi au nume diferite, culoarea este foarte similara Punct in plus pentru G12 pentru "quilting" and "black piping" Scaune fata: Masaj cu multe puncte / functii in fata versus Masaj doar la sezut in fata Scaune spate: Rear Comfort seating versus Rear Comfort seating Extrem de similare in referinta cu ajustarile pe lungime, inclinare samd Sunroof/Moonroof: 1 fata, 1 spate versus 1 fata Punct extra pentru G12 Telecomanda: Digital Display Key versus Classic Key Display Key arata bine, dar are putine functii utile si trebuie incarcata la 3-4 zile Classic key era exact de ce ai nevoie, nimic fancy Lumini exterior: G12 mult superior - ICON LED, light carpet Lumini interior: G12 are suficiente culori ca sa poate fi transformat in discoteca :-) Lumini continue dinspre bord spre usi, culorile se pot schimba Iluminare in aceleasi culori pentru al doilea moonroof (rear passangers) Vanity Lights in B pillars pentru scaunele din spate F02 are lumini normal pozitionate, suficiente pentru nevoile iterioare Bord: G12 full LED/LCD versus F02 classic cel nou, full digital este foarte functional, insa mie imi place totusi cel classic Sound HK system pe G12 versus BMW professional pe F02 Suna destul de similar, dar nu sunt un audiofil Rear Entertainment: G12 cu niste ecrane putin mai mari, si cu rezolutie mai buna G12 cu control via tablet (Samsung) F02 cu 6 disc changer in fata Din pacate atit in G12 cat si in F02, sistemul este greu de folosit, complicat, problematic Nu merita luat nici in F02, nici in G12 Navigatie: G12 cu touch screen, insa nu prea merge bine cum arata asa iesit din bordul masinii F02 display integrat in bord Ventilatie: G12 are citeva zone aditional incalzite (consola centrala si parte din usi) In rest ventilatia scaunelor ramane foarte slaba chiar pe setting-ul maxim Incalzirea este OK PARTE TEHNICA: Motor: 4.4L V8 versus 3.0L L6 Motorul V8 pe G12 este absolut incredibil. Accelereaza brutal si daca esti la 200kmh. Este absolut ne-necesar, dar in acelasi timp este fenomenal de atractiv. Motorul 6 in linie este mai mult decat adecvat. Accelereaza si isi face toata treaba perfect. Nu ai nevoie de nimic mai mult decat 3.0L Transmisie: 8 rapoarte, similara in comportament intre G12 si F02 Noua functie Adaptive Drive in G12 Esapament: G12 750 MSport are evacuare MSport. Suna bestial, te indragostesti de sunet. Depasesti doar ca sa auzi zgomotul in kick-down :-) Dezavantajul este ca induce un zgomot de baza de pe la 1500 RPM Pe autostrada, la mers continuu, e MAI MULT zgomot decat in F02 non-MSPort Roti: 245/45/19F & 275/40/19R pe G12 versus 245/45/19F&R pe F02 Cei 3cm latime in plus la rotile spate, +cauciucuri sport fac o diferenta MARE la tractiune Dava aveti intrebari, raspund cu placere .1 point
-
Salutare tuturor, Acum cateva saptamani am decis ca este timpul sa-mi indeplinesc un vis din copilarie, anume sa detin un BMW 'clasic' - liniile simple si agresive ale modelelor anilor '80 si inceputul anilor '90 sunt, in opinia mea, forma reprezentativa pentru apogeul acestui brand. Departe de mine gandul ca ce-a urmat ar reprezenta vreun declin, ci doar o oarecare indepartare fata de valorile consacrate. Anyway, acum vreo luna a aparut aceasta masina pe olx. Bifa aproape toate casutele: taxa platita, cutie manuala, 6 in linie. Am fost s-o vad si am fost foarte impresionat de starea ei. Am decis sa las entuziasmul sa scada putin, cateva nopti, ca sa evit sa ma arunc spre vreo decizie pripita. Negativism exista peste tot in jurul meu, sub formele sale clasice: consuma mult, e prea veche, nu gasesti piese. Fuck that shit, sunt deja un talpas intr-o multinationala, daca-mi permit si n-o fac, ajung sa fiu o drona din toate punctele de vedere. Pretul era destul de mare, 3350 de euro. N-am reusit sa negociez cat mi-as fi dorit; vanzatorul era dispus sa lase considerabil la pret doar daca-si pastra jantele. Nope, not worth it. Am platit deci o suma relativ apropiata de pretul cerut. Acum, despre masina: generalitati: - nu are motorul de 2.0, ci M50b25TU. - revopsita in 2009, arata ft bine vopseaua, cu exceptia catorva zone izolate unde s-a dus lacul (procent ft mic din suprafata totala) si a unei zgarieturi de cheie pe partea stanga - brate fata, bara directie, bielete antiruliu, bucsi bara stabilizatoare, amortizoare fata, flanse amortizoare fata inlocuite in decembrie anul trecut - volan M de E39 - piele inclusiv pe fetele usilor, scaune electrice cu memorie (functioneaza) si incalzite (nu functioneaza ) - A/C cu doua zone (nu clima) - n-are OBC, dar va avea - airbag pasager - jante 18 inch style 37 originale, cu anvelope noi probleme: - momentan e-n service (@ServicePremium) pentru remediera unor pierderi de ulei (simering vilbrochen - partea cu cutia de viteze, simering capac supape), si alte nimicuri ce cred pana acum: - sta excelent pe sosea, ruliu minim desi se simte ca e grea, insa te doare inima cand e peticit drumul si sunt gropi; e primul meu BMW si prima mea masina cu roti de 18 inch si talon atat de mic. presupun ca e normal sa te zgaltaie, mai ales ca are suspensie sport "M" din fabrica. - pana la 3000 rpm se conduce ca orice masina, nimic spectaculos. dupa 3000 rpm te baga in scaun, iar dupa 4500 ar fi bine sa fii pe-o sosea lata in conditii de siguranta. impune o anumita reconfortanta cand accelereaza bagandu-te in scaun si scartaind pielea veche; mi s-a zis ca "asa trage bmw-ul vechi". - sunt sigur, insa, ca nu va mai dura mult pana ce-mi voi dori sa fie mai puternica; - de fiecare data inainte sa plec cu ea, sau dupa ce-am terminat un drum, mai raman putin s-o admir; nu-mi pot lua ochii de la postura agresiva care nu compenseaza prin absolut niciun exercitiu stilistic nenecesar. totul este functional si sobru. i love it! planuri de viitor: - OBC - grup autoblocant cu un raport care sa favorizeze cruising-ul - aici poate ma pot ajuta alti propietari de e34 de pe forum cu un sfat? nu stiu ce raport are acum, dar e cam turata in a 5a la 120, vreo 4000rpm. - bolt-ons de performanta, n-as vrea s-o fac turbo sau ceva - ma gandeam la alta chiulasa, alte axe cu came, ceva sa ajung la 200-220whp ca acum banuiesc ca are vreo 170-180. poze (o sa revin cu unele mai frumoase de cand am fost pe transfagarasan acum vreo 2 saptamani cu ea) http://i.imgur.com/NN6XV7m.jpg http://i.imgur.com/oqiyBKM.jpg http://i.imgur.com/MVAmcAP.jpg Atat momentan si bine v-am gasit!1 point
-
Salutare tuturor,sunt pentru prima data aici pe forum,nu am gĂŁsit ceva apropiat de problema mea pe forum,și am decis sa scriu,de mai bine de un an dețin un bmw e39 530d nfl,184 cp,prin toamna anului trecut nu ĂŽmi mai pornea,se aprindea dde,nu mai trĂŁgea, și se oprea ĂŽn mers,mi-a dat un prieten care are e39 de 5 ani regulatorol de presiune dupĂŁ pompa,sa vad dacĂŁ e din cauza lui,și-a revenit masina,și nu am mai avut probleme cu ea.pana acum o luna când au ĂŽnceput din nou aceleași simptome,fĂŁrĂŁ tester ,am cumpĂŁrat de la dezmembrari alt regulator,l-am schimbat,și-a revenit masina pentru o sĂŁptĂŁmânĂŁ,dupĂŁ a ĂŽnceput din nou sa se aprindĂŁ dde și sa nu se mai tureze mai mult de 4200 turatii/min,dar porneste bine si nu se oprestr in mers,am pus tester și da eroare pe presiunea de alimentare cu motorina,presiunea e de 3.2 bari la relanti, iar la 4000 de turații de 2 bari,și eroare pe regulator și acum nu știu care pompa e defecta,sau dacĂŁ e din cauza regulatorului,orice pĂŁrere e binevenita ,sper ca nu v-am plictisit cu povestea mea !o zi frumoasa tuturor!1 point
-
1 point
-
Pana una alta, am mai facut cate ceva, pe langa multi km, jante rondell 0058, inele silver la ceasuri in bord, modificat putin evacuarea (scos intermediara si finala) vopsit manerele in culoarea caroseriei... Urmeaza sa duc jantele la polish, si sa iau un set de gume mai pe film, un 205 45 pe 8j cred ca s-ar intinde ok. http://i.imgur.com/QTq5sD7.jpg http://i.imgur.com/7ahDvY4.jpg1 point
-
1 point
-
1 point
-
Multumesc pentru aprecieri. Astazi am polisat din nou farul stang, parca si consumul a mai scazut. http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160611/fc40046e696295d4a13f39f8bb2657e7.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160611/c10bcdb6c901064a4592646767fb3735.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160611/ce11aef07ff7cd5c06efb58e7ca3df22.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160611/5cd449c51b254b894644a83fe8241394.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160611/c779bea10e4e58e3e38de04c5ea457c6.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Foarte tare masina ! cele mai tari si mai folositoare optiuni la masina asta sunt : 2VA - Adaptive Drive 223 - Dynamic Damper Control 229 - Dynamic Drive motoru este degeaba pe o asemenea caroserie fara astea, dar ce stiu eu ... observ ca nimeni nu prea zice nimic despre ele .1 point
-
Personal, De la prima minciuna de genul asta as zice pas...Hai daca era un 2012 si chiar avea reali poate era ok. Reali erau in luna martie, poate acum are 250 mii, nu dadea el 25 mii inapoi sa fim seriosi. In fine fiecare cum crede si fiecare face ce vrea cu banul lui .1 point
-
Da, dar 100% urban consuma 40%, pentru ca urban inseamna DOAR mers bara-la-bara, cu viteza medie <10 km/h. Tot nu intelegi? Ti-au "esplicat" colegii mai devreme.1 point
-
Pai tu ar trebui sa pleci cu pretul de la o bara second hand nelovita, nu de la una noua. Si de acolo sa mai scazi. Pentru ca bara ta este una second hand lovita. http://olx.ro/oferta/bara-spate-bmw-e92-93-m-pachet-ID6mXBU.html#c3aec30c921 point
-
Mici update-uri + 2 poze bonus: Noua navigatie Android 5.1.1 Quad Core http://116.imagebam.com/download/0Big8pQsKcZGzDel7FNdOA/48853/488525955/4.JPG http://115.imagebam.com/download/EcOjYnFztsMMLHEVt1m7WQ/48853/488525960/5.JPG Scurt video: http://www.youtube.com/watch?v=JNoDc6zT85U Oglinda interioara cu senzor anti-orbire: http://115.imagebam.com/download/s9ew_RMn0EvEUvD1iKbD1A/48853/488525917/2.JPG Semnalizari + lucasuri noi (muuult mai bine arata cu lucasuri oe decat porcariile alea vechi ) http://116.imagebam.com/download/s5ak3xU5ujL9bqdQBMlEHg/48853/488525949/3-1.JPG http://116.imagebam.com/download/_toA7usX5WadVq2Ks8Z7Hw/48853/488525940/3.JPG Panou cu memorii pt pasager http://115.imagebam.com/download/WmJatnuxIOYtPXqqh8G9Tw/48853/488525966/6.JPG Poze bonus: http://115.imagebam.com/download/wvPUlpxuxWL6PO2r62fIJA/48853/488525929/1.JPG http://115.imagebam.com/download/UiEzt9MdOCH1CUEPIvo7TA/48853/488525936/2.JPG1 point
-
Tesla din punctul meu de vedere este masina de oras. Nu o sa o folosesc niciodata la drum lung din doua motive - unul - reincarcatul (chiar prin Supercharger ia 30+ minute sa se incarce) si doi - confortul e mediu. Chiar daca scade acceleratie dupa lansari repetate, nu este prea relevant din punctul de conducere prin oras. Nu e masina de curse. De cite ori crezi ca accelerezi in trafic de la 0 to 160 km/h de 10 ori consecutiv??? In viata de zi cu zi, totdeauna are resurse de acceleratie mai mult decat ai nevoie. Nici nu se compara la acceleratie cu fostul meu 740Li sau 335i. Nici pe aproape! In urmatoarele 2 luni trec prin toata tara inclusive Neamt (vreau sa vad Delta, manastirile din Moldova, Maramures. Probabil ca o sa fac 7-8,000km in doua luni. Insa cu pierdutul timpului cu fotografiile nu prea e tipul meu de activitate Bere sure Intotdeauna comand masinile cu optiunile care ma intereseaza Nu imi bat capul. Daca admin de la bmwclub.ro nu vrea sa imi mareasca spatiul de poze, asta e Model S si Model X NU o sa isi scoata banii NICIODATA in conditiile preturilor actuale la energie. NICI daca faci 1,000,000 de kilometri. Fa calculele. Un Model E cu optiuni va fi pe la 50k. S-ar putea sa fie cost neutru pe la 2-300,000km.1 point
-
Partea nasoala e ca 3 sfert dintre cei care si-au dat cu parerea aici, au diesel. Jumatate din cei 75% au diesel pentru ca nu isi permit/nu vor sa-si permita/etc benzina logic. (ei sustin ca le place diesel ca are cuplu nu de alta ... vrajeala ieftina) - un motor 3.0i,4.0i nu are destul cuplu iti dai seama ... mai sa-i crezi nu alta. Pentru cei care au macar o masina pe benzina, chiar nu ai ce sa acuzi prea mult ... e parerea lor si macar au un argument,macar unul.(au benzinare, nu diesel frate). De exemplu, arabu09, e noarmal sa isi dea cu parerea, macar conduce/a condus o masina puternica.(BENZINA nu diesel), respect, nu vorbesti din carti si auzite ca majoritatea. (chiar daca charger'u consuma 15 chiar daca consuma 55, macar e o parere avand o baza clara, concreta, personala.) Cat despre faptul ca unii avem epave/rable de prin 2000 ... sa nu uitati ca sunt useri care au chiar e34, e28, etc ... ar trebuii sa aveti putin respect..oamenii sunt atasati in general de masinile lor, intr-un fel sau altul Nu m-am putut abtine, am crezut ca doar eu am impresia ca majoritatea cu pareri au fost diesel. :frantics: Nu ma bagati in seama oricum, plec pe topic'u de E46 ca aici nu-mi permit .1 point
-
Le caut pt mine si in acelasi timp le postez aici poate isi mai cauta cineva si sa nu arunce cu banii pe fereastra. Momentan nu am timp sa ajung in Germania, dar cred ca voi renunta a mai cauta in RO, desi exista o posibilitate mica sa gasesti si in RO, ma refer o masina cunoscuta care o stii demult stii proprietarul etc.. dar astea se dau intre prieteni, in familie sau bmwclub speram Din aprox. 20-30 de masini de pe autovit/olx (criteriile mele de cautare sunt xenon, automata, navi iar restul nu conteaza, e60/e90) nici una, dar absolut nici una nu a avut km reali, problema nu e ca au fost dati inapoi 50 mii, au fost dati inapoi minim 100-200 mii, iar maxim din ce am gasit era 520d-ul postat mai sus care probabil are 7-8 sute de mii acum. M-a ajutat cineva cu intrarile la bmw, apoi am comparat cu bmwdecoder si sunt exact aceleasi, doar ca nu are detalii cu ce s-a reparat la masina dar asta e irelevant cand vezi deja PROBLEMA la km Si da, am platit ceva lei pt verificarile de pe bmwdecoder (iti dai seama ca nu poti stresa la maxim cu 20-30 de vinuri pe persoana respectiva care are acces la baza de date bmw), si am zis sa fie si aici, pt ca, corespunde 100% site-ul, iar asa ajutam si pe altii. Dar nu imi pare rau dupa cativa lei, chiar mi se pusese pata pe vreo 2 masini in care imi pusesem sperante dar uite ca s-au dovedit a avea 4-5 sute de mii km.1 point
-
Arata impecabil!dar te intreb,tu mai poti observa rezultatele unor ceruri avand in vedere felul in care se prezinta masina?adica mi se pare foarte deasa aplicarea tuturor produselor folosite.1 point
-
1 point
-
Clapetele mai au si rolul de a forma "Turbionari" ale aerului in cilindru,in acest fel se imbunatateste arderea in cilindru.1 point
-
1 point
-
Merci guys, all of you, inca o data, pentru toate urarile! despre lumini: pt inceput o sa apelez la varianta cea mai comoda, niste becuri mai performante. Dupa ce voi constanta ca ori nu e suficient, ori se ard prea repede, voi trece la reconditionarea lupelor. Abia dupa aceea voi incepe sa studiez retrofit-uri sau xenoane. Sunt sigur ca se pot bricola cu bun gust. Voi posta aici orice update pe acest subiect. despre grup: de fapt, are motor de 2.5 cu cutia de 2.0 si grup de 2.0 (motorul provine de pe o automata din UK - chiar, poate sutesc si grupul de-acolo, ca inca exista masina donatoare, si probabil are si blocant) @r0n1n : da, putin wishful thinking, desi am auzit ca motorul de 535i nu e printre cele mai reusite... Iata si pozele: http://i.imgur.com/NnqyokS.jpg http://i.imgur.com/Oo7BcIy.jpg http://i.imgur.com/wHUyx4W.jpg http://i.imgur.com/j0sZ5CJ.jpg http://i.imgur.com/JQbbVpq.jpg http://i.imgur.com/iXcndqW.jpg1 point
-
da am patit masina a fost revopsita?? din pacate daca incepe sa se exfolieze pe o zona,problema se va extinde mai ales de la aparatele cu presiune din spalatorii atentioneaza i pe baieti sa dea de la distanta pe zona respectiva ca solutii nu vad ce ai putea face...depinde in ce zona e normal ar trebui matuita zonal si dat strat de lac la vopsitorie,eventual cu lac de pierdere si apoi polish etc stiu meseriasii... cu spray uri nu te sfatuiesc pt. ca nu tine si se va vedea urat daca nu faci retusul cum trebuie1 point
-
Haha..se pare ca te-a deranjat postul meu pentru colegul acero,doar am pus o intrebare simpla fata de utilizatorul "monstrului" si da nu stiu care ar fi beneficiul numarului de posturi,unii cred ca se uita "mama am 500 de posturi,fac 1000 pana anul viitor si o sa fiu un ZEU pe forum" ). Nu stiam ca esti ironic,bine ca ne-ai luminat cu acel "P.S". Scuze de offtopic acero! nu am vrut sa te jignesc sau sa-i enervez pe unii cu intrebarea respectiva!0 points
-
Asta e masina Neo http://home.mobile.de/home/index.html?customerId=461460#des_198405532 Te superi ca am pus link-ul?-1 points
-
Astazi a venit randul tapiteriei de piele: -pentru curatare am folosit mafra Charme detergent pe partea de piele -pe panourile de usi am dat cu pulimax si am agitat cu o perie -dupa ce am sters cu o laveta am dat cu mafra hidrating, lasat 2-3 minute sa se absoarba si apoi am sters excesul. La fel am procedat si pentru volan. As fi facut mai multe poze dar caldura m-a dat gata. http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160530/5e28621e90ef32f39e9e11e7645400b3.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160530/f541ef84de360553bf29754a82e4a6fe.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160530/2e788509c1c8e5d748c64de44ca9aa38.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160530/f170cdc18cdbfabfc81b2d13b13e0dc1.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160530/d9177e98f7553b1ed4baf377ac11f666.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160530/e9ab85d6fc4031f897ae28e27677d8d2.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk-1 points
-
eu cred ca e filtru de particule,anuleaza-l si asa nu e bun de nimic,sterge-l si din calculatorul masini si o sa vezi o foarte buna schimbare,problema asemanatoare am avut si eu tot cu 525-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
acum sa sau mai linistit spiritele va spun : 01.credeati ca VW este in stare de porcaria care ca facut-o? 02.si eu ca inginer am refuzat categoric sa cred ca se imparte productia masinilor pe "rase" si pt. aceasta va spun ca mi sa defectat cutia de viteze exact la 2 saptamani dupa iesirea din garantie. 03.nu raspund la atacuri "la pesoana' si ca sa va dovedesc aceasta va spun ca am nemultumiri si fata de primul meu BMW (X4) cu care am deja 7000 km . Va multumesc pt. atentie!-1 points
-
-1 points
-
-2 points
-
Mda...ai dreptate. El a spus ca a "mintit" in anunt si ca reali sunt 19x.xxx km. Si din cauza asta am zis ca sunt "reali". Well oricum nu cumpar nimic fara sa verific intr-un service. Ideea generala este ca eu pana acum nu am gasit F30 fara acest fel de probleme. Ma intereseaza mecanic sa fie sanatoase, fara zgomote de distributie, ventilatie samd LE: folosesc BMW Decoder de cand am inceput sa caut.-2 points
-
Esti prea neimportant sa te bag in seama prin a-ti raspunde mai mult decat o fac acum..) (pentru domnu 05 de sus,numerele de la 01-04 si 06-99 erau luate din pacate) Exact asa mi te imaginez in masina asta in bucuresti,un mers frumos pentru trafic 50-60-70 si mai vezi cate o coaja de bulgaria cum rupe caroseria in doua. Da...o masina de vis din toate punctele de vedere! Sa o stapanesti sanatos!-4 points
-
Dar ti se potriveste 550xd?exact acest motor ma uit la poze si vad o persoana meticuloasa,calma,perfectionista care merge cu masina foarte frumos,nu ca "brutal" ar insemna urat pentru mine,dar ca idee asa..chiar asta mi-a dat prin cap cand ma uitam la pozele de le-ai postat acuma,cea mai tare optiune a masinii este de fapt motorul care este WOW!!-5 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00